|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75-Romme påskdagen
Innan denna omgång ska en extra V75 omgång avverkas i Karlstad på långfredagen. Den ser rätt svår ut även om jag bara kollat snabbt hittills. Omgången i Romme ser inte alls lika svår ut. Det finns två hästar som troligen är mer eller mindre klara.
Klass 2 Lägsta klassen och här ska man vara försiktig med att skrika ut tidiga vinnare innan man analyserat utrustningsinfon. Antonio Tabac kanske Stig H rycker skorna på nu och i så fall känns den het. Klass 1 En första anblick och det känns ojämnt. Say That Again var megafavorit sist på Solvalla men blev bara tvåa. Hästen är enormt mycket bättre utan skor på bakhovarna och gissar att bakskorna åker av nu. Bottnas Commandeur vann senast på Bergsåker efter en sanslöst bra styrning av Takter. Man ska dock komma ihåg att det var ett väldigt dåligt V75 lopp. Sen ska den väl ut i final också lördagen efter. Känns som det är dessa två som kan vinna i nuläget. Brons Känns också ojämt. Borde stå mellan Top Of The World och Valeur. Verkar dock som PG Norman får köra den igen. för kuskönskemål 1 (Örjan) är uppsatt på Walmanns Beppe Am. Picasso Sama borde väl vunnit sist i Halmstad. Två hästar borde räcka. Silver Scellino Luis blir nog favorit igen. Victory Lap med över 6000 poäng gästar från Norge. For Pleasure As kanske barfota nu ? Guld Nu kommer nog äntligen On Track Piraten att gå med sin tävlingsbalans, dvs barfota runt om, och det borde ge en rejäl kick efter att ha startat med skor hela vintern. Blir det så torskar den inte detta lopp. Support Justice kan jag inte dagsstatusen på men det är ju annars som bekant en häst av yppersta klass. Lärlingsloppet Ser ut som dagens mest öppna lopp. Ailexis Cubano kanske. Nu OJ Andersson uppsatt och det är ju trots att det är lärlingslopp ett stort kuskplus mot Thomas Petersson. Kallblodsloppet Final av dubbelcupen. Allt talar väl för att Tekno Odin bara vinner detta. Garderar man kanske Art Kjarvald med två lopp i kroppen kan köra sig till spets tidigt och hålla undan. Solör Stegg mycket bra i Norge i går. Men Tekno Odin är väl fortfarande ett av världens bästa kallblod och borde bara vinna. Känns som sagt inte som en särskilt svår omgång när man ser vad som är anmält. Atg hoppas nog på jackpot till finalerna på Solvalla helgen efter. Lycka till nu med V75an i Dalarna............... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Olle
Mycket bra analys, håller med dig om allt utom: Oskar J är absolut ingen kuskförstärkning jämfört med Thomas P.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ägnade 4-5 timmar i går kväll till att gå igenom den tidiga infon i travronden, V75 Guiden, Vi Tippa och kvällstidningarna. Oerhört mycket intressant info. Avd 4 ett virrvarr av hyperintressanta ändringar i utrustning på hästarna. Tar det avdelning för avdelning.
Det är fortfarande mars men denna omgång är starten på elitloppsmeetinget. Det känns lite konstigt faktiskt att hästar som vinner på söndag är klara för final om två månader. Det kan bli ett digert jobb för tränarna att antingen ställa av dom ett tag eller bibehålla formen så länge. V75-1 1. Järvsö Rasmus: Gjorde sitt livs lopp senast i Frankrike. Diskad för orent trav dock som tvåa i mål. Gick vid den sanslösa prestationen barfota runt om där nere. Olika budskap från stallet om balans på söndag. Markus Pihlström säger att man rycker alla skorna igen, medan Karin Nilsson säger att det nu blir skor. 3. Granfaksa: Nu barfota fram. Skor innan. 4. Järvsö Elviz: Galopperade senast vilket inte står i programmet. Ev ska man rycka bakskorna nu 5. Qvarting: Gått med brodd som eventuellt ska plockas bort nu. 7. Trippa Undan: Ska man rycka alla skorna på nu. Har fartmässigt gett enorm effekt tidigare. Första skorycket nu på 1,5 år enligt programraden. Jag hade för mig att man ryckte alla skorna på henne någon gång i fjor men har antingen fel eller så står det inte i programmet (inget ovanligt i så fall). 10. Solör Stegg: Ska troligen tävla utan brodd nu ffg i år. 11. Kringelandtellus: Ska man rycka alla skorna på nu som näst senast. Plus fartmässigt. 15. Tekno Odin: Inget nytt utrustningsmässigt, men värt att notera att Ulf Ohlsson vunnit alla tre gånger han kört den. V75-2 2. Bar Plombier: Spetsfavorit. Enorm statistik där. 15 vinster på 17 starter när den körts i ledningen. Nu ska man rycka alla skorna ffg i år och det är ett jätteplus på den hästen. 4. Västerbo Paymyday: Ett aber med alla svenska hästar som var Momarken i lördags är att balansinfon inte registreras i programraden. Det är så uselt att man mår illa. Vakna Norge, det är 2016. Hästen gick i alla fall barfota runt om då men funkade inte alls på den dåliga banan enligt tränaren. Barfota runt om igen på lördag. 6. Panoramic. Olika budskap från stall Stefan Melander som vanligt. I ronden surras det från stallet om att man nu ev ska rycka alla skorna och sätta på jänkarvagn. I så fall ++. Men vill minnas att Stefan Melander själv skrev i sin expressenkrönika igår att några sådana ändringar inte är aktuella. 8. Scellino Luis: Klar för finalen nästa helg, men man vill nog vara med i samma final även elitloppshelgen och det fixar man vid vinst på lördag. Det pratas i flera intervjuer om skoryck, men senaste intervjun jag läste med Stig H Johansson förmedlar skor runt om. 12. Coco De Vie: Låter från Melanderstallet som att man ska rycka framskorna på den. V75-3 1. On Track Piraten: Blir gigantiskt favorit. Jag rekommenderar gardering av flera skäl. 1. Spelvärdet lika med noll. Flera lopp ihåliga. Man vinner bara pengar genom att inte spela som alla andra. 2. Detta är inget viktigt lopp. Tror inte Takter och Strömberg bryter ihop om det blir ett lite snällare lopp på innerspår utan lucka. 3. Hans R Strömberg verkar dåligt påläst vad gäller proppen på Solvalla nästa helg. Han säger i alla intervjuer att hästen ska ut där och sen veckan efter det försöka kvala in till Olympiatravet. Guldfinalen nästa helg är dock första uttagningen till olympiatravet. Så här står det bland annat i propositionen lörd 2 april (6 dagar efter detta lopp): " Vinnaren av detta lopp är skyldig att starta i Olympiatravets final på Åby lördagen den 30 april 2016. Vinnaren av detta lopp är direktkvalificerad till Gulddivisionens Final på Gävle den 21 maj. " Snacka om att loppet 6 dagar efter detta är mycket viktigare. Finalplats i olympiatravet och plats i finalen lördagen innan elitloppshelgen där väl vinnaren får en direktplats i elitloppet. 4. Hästen ska gå med skor. Är ganska övertygad om att dom sen rycks på Solvalla för barfota runt om är ett stort plus på On Track Piraten. 5. On Track Piraten har haft innerspår bakom bilen tre gånger tidigare och aldrig varit nära att spetsa då. .............................. 2. Rocky Winner: Ska gå barfota runt om och med jänkarvagn. Optimalt. 3. Standout: Låter inte på Stefan Melander som att den är aktuell redan. Han säger att om några starter först rycker man alla skorna och sätter på de berömda Melanderskygglapparna. 5. Mind Your Face: Lopp i kroppen och ska lättas i balansen. Pratas om barfota bak i någon intervju. Plus. 6. Narold Vox: Tränaren påtalar att hästen brukar gå väldigt bra efter kortare vila som nu. Man ska troligen dessutom rycka skorna fram. 9. Nahar: Inga klara besked hittills från Stall Bergh hur det blir med balansen där. 11. Support Justice: Gick barfota runt om i PDA. Nu åker bakskorna på och det aviseras ett snällt lopp i alla intervjuer. Ska sedan ut i olympiatravskval som det låter. 12. Tiger Woods As: I V75 Guiden pratar stall Goop om barfota runt om för första gången (i Sverige i alla fall). Oerhört intressant när Björn Goop rycker skorna ffg på hästarna. Då brukar det vara iordningställt. V75-4 Här vankas det utrustningsändringar på löpande band. 2. You Know Me: Ska gå barfota runt om för första gången i karriären, med jänkarvagn, rycktussar och norskt huvudlag. Oerhört intressant. 3. Bizzy Sisu: Barfota, eventuellt runt om. Första gången sedan juli i fjor i så fall. 4. Global Racecourse: Ska man rycka framskorna på nu enligt någon intervju med Båth. Inga ändringar enligt en annan intervju med honom. 5. Great Society: Ryckte man framskorna på senast. Tvåa då bakom megastjärnan Valeur. Samma balans nu. 7. Victory Pilot: Inget att lita på men intressant att stall Timo Nurmos aviserar barfota runt om nu på den nu ffg någonsin i Sverige. 8. Catch The Cash: Även här rejäl maxning i balans aviserat. Barfota runt om ffg på nästan ett år, jänkarvagn (som sist) och helstängt huvudlag. Toppkusk i vagnen. 9. Versailles: Jänkarvagn nu till skillnad mot senast. 10. Ailexsis Cubano: Matchats för detta lopp. Bra lopp sist trots strul med utrustningen (ena skygglappen åkte ner för tidigt, det norska huvudlaget drogs för tidigt). Norsk gas, jänkarvagn och barfota runt om igen som sist. 11. Gaia Sund: Ska tävla barfota runt om ffg i år. Stort plus. 14. Spiegelei: Ska man troligen rycka bakskorna på nu och dessutom sätta på en jänkarvagn (vanlig vagn senast enligt min arkivkoll sent i går kväll). 15. Melker: Barfota runt om som senast. Stort plus. Tempotorsk då men jag har i mina noteringar från Åby att den såg klart förbättrad ut på barfotabalansen. V75-5 3. Antonio Tabac: Ska lättas från tunga skor och boots till lätta aluminiumskor på lördag om det funkar i värmningen. Skriv därför upp att kolla upp värmningsinformationen på den på söndag. 4. Västerbo Grosbois: Ska troligen lättas från tung balans till barfota bak och lätta framskor. 7. West Coast: Ska man nu rycka framskorna på och det är ett stort plus enligt Stefan Melander. Kusplus. När man läser intervjun i travronden idag hoppar man till ännu mer. För där pratar Stefan Melander om att det nu kan bli skygglappar ffg, jänkarvagn, rycktussar och barfota för första gången. Skulle det bli det så kan man nog chansspika, för sådana utrustningsändringar i det stallet brukar betyda enormt förbättrade hästar. 8. Scarlet Ribb: Väldigt förbättrad senast när man ryckte skorna. Strålande insats i dödens. Samma balans på söndag. 9. Cigor Coyote: Ska idag torsdag testas i jänkarvagn i ett jobb. Funkar det kan det bli bike ffg på söndag. Håll koll på det. 10. Il Mio Dea: Rejäl lättning i balansen aviserat. Från brodd och tunga järnskor till lätta aluminiumskor runt om. 11. Cash Victory: Hans Ove pratar om barfota runt om nu, men säger också att det inte gett någon jätteeffekt de två gånger tidigare man testat det. V75-6 1. Blue Line: Ska eventuellt testas med jänkarvagn nu. Kuskplus modell större. 2. Topgear: Jänkarvagn vid vinsten senast. Nu vanlig vagn. 4. Wojtyla Gene: Ska gå med rycktussar för första gången. 6. Coctail bar: Barfota bak nu för första gången sedan oktober. Då vann den ett 100 tkr lopp och slog bl a dödensvinnaren i lördags, Juvels Boy. 7. Västerbo Realhigh: Har siktats mot detta lopp vilket dom som läst intervjuerna till förra starten säkert noterade då. Nu ska man rycka alla skorna. Gick så en gång i fjor enligt programraden och då blev det galopp. Väldigt mycket hårdare motstånd än i lunchloppet på romme sist. 9. Bottnas Commandeur: Tävlat med brodd hela vintern. Nu ska den tävla utan. Intressant. Har en final att tänka på 6 dagar efter detta lopp så inte säkert Takter kör lika offensivt denna gång kanske. 11. Say That Again: Stor favorit senast på Solvalla trots att jag noterat att Björn Goop då sa ungefär så här "Ska gå med vinterbalans även denna gång, kommer bli mycket förbättrad när vi lättar till sommarbalans". På lördag är det dags för det. Ska tom eventuellt tävla barfota bak. Tror det kapacitetsmässigt är loppets klart bästa häst. 12. Cosmo Light: Barfota fram nu som det låter. Skor innan. V75-7 1. Make it Quick: Här aviserar Timo Nurmos barfota runt om ffg på länge. Plus. Läget ? Inte startsnabb. 3. Valeur: Lopp i kroppen. Ska testas med rycktussar nu ffg i lopp. Tränaren säger att hästen hade sådana förra fredagen på Valla och att han efter mål testade att rycka dom med god effekt. Växeln behövde då inte användas i själva loppet. 4. Hero Sjöhammar: Klar för final 6 dagar efter detta lopp. Troligen barfota bak ffg på länge. 6. Withma: Låter som att det är aktuellt att rycka alla skorna nu från Westholmstallet. Plus i så fall. 8. Above All Ås: Jänkarvagn nu som i finalen näst senast när den bara torskade mot magastjärnan Michelangelo Ås. Vanlig vagn sist. Stort plus med biken troligen. Sist med vanlig vagn var den klart sämre. Det var ett dåligt V75 lopp på Bergsåker som en lunchtravshäst vann (Janne Sisu). 9. Top Of The World: Väldigt fin häst men läget ett stort minus. Distansen troligen också klart minus. Kollar man i programmet ser man att de sju senaste vinsterna är tagna i 1640m lopp. 10. Scampi: Punktering i loppet sist som Make It Quick vann. Stig H pratar om att rycka framskorna nu. Tror det är läge på söndag för årets första V75a för egen del. Oerhört mycket intressant info och mer kan komma då det ju är tre dagar kvar till loppen körs när jag skriver denna sammanställning. Det innebär också gott om tid till att gräva ner sig ytterligare i loppen. Lycka till nu med V75an...... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+25), Gus (+10), ms (+20), Ardberg (+5), Torstens (+10), thelir (+10), dudaah (+5), Wenkatesch (+5), Langdon (+20), hugotheboss (+15), bigspender (+10), Moonfala (+20), oinkk (+5), Björnland (+20), jomtien (+20), Phille (+5), mr_stylez (+10), hammering (+5), Desideen (+15), DIAMANTEN (+10), CuloPip (+10), yoozoo (+10), Sicken (+5), doob (+25), bokis29 (+5), Enrico1 (+15), keewa124 (+30), kunghumle (+2) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Öystein Tjomsland med fyra kusar i kallblodsloppet. Man undrar ju ...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag kommer att chansa hej vilt i morgon. Rycker skorna på speltarmen. Jag massgarderar Tekno Odin. Spikar mig ur andra. Tror Bar Plombier leder runt om. Spikar även i guld. Mind your face såg lysande ut i årsdebuten. Lite skoryck och lopp i kroppen= spets o slut. 4 o 5 kluddrar jag i så mkt jag orkar och avslutar med 2 spikar. Träffar Mahony starten blir det en härlig spets o slutrensare och Valeur står hårt inne men tror ingen står emot den över upploppet. Kommer kosta runt en 300kr.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Citat:
Citat:
Senast redigerad av Moonfala den 2016-03-26 klockan 10:02. Anledning: Jag såg nu att du i ett andra inlägg redan konstaterat att piraten går med skor men kunde inte ta bort inlägget ;) |
|||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Rekommenderade en god vän följande spel hos B365. Dom släppte oddsen nyss och spelen hade accepterats
100 kr vinnare på You Know Me till 12 ggr (Unibet 4,75) 100 kr vinnare på West Coast till 10 ggr (Unibet 3,75) 40 kr vinnare på Mind Your Face till 20 ggr (Unibet 15 ggr) Motiveringar till spelen i mitt långa inlägg ovan. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Finns det nån lista eller nåt annat smidigt sätt att se vilka som är inkvalade till finalerna nästa vecka eller måste jag gå igenom alla hästar manuellt?
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Till höger på sidan finns en pdf-länk med poäng till finalerna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Spelvärdet går inte att sätta på oddsskillnad mellan pajasbolag. Jag tycker att oddsen ovan är för låga. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Ytterst handlar det om att bedöma om oddset är spelvärt utifrån den info sim finns när det släpps . Jag tyckte till skillnad från dig att de tre oddsen var för höga och därmed spelvärda. Det är inga pajasbolag. Men trist med deras limiteringar. Försökte lägga ett spel igår för 25 kr hos unibet. Det spelet avslogs trots att vinsten skulle blivit 250 kr om det suttit. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+9) |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Här är listan över de som startar på V75 imorgon och är inkvalade till finalerna sex dagar senare (inte säkert att alla är med så inget facit):
Scellino Luis For Pleasure As On Track Piraten Nahar Bottnas Commandeur Hero Sjöhammar Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moonfala (+5) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kanske dags för Narold Vox i morgon?! Lycka till! :-)
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Say That Again sågas till höger och vänster ser jag, har garderat den också men kanske blir ett lopp likt MT Kingofthehill fick igår med galopper till höger och vänster
![]() Har alltid respekt när Björn rycker bakskorna på sina hästar så den stannar kvar på min lapp. Goop vinner trots allt lite fler V7 lopp än Daniel Olsson & Paw Mahowny. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Varför är det så mycket skrik på West Coast? En kärring som står aphårt inne från ett halvrisigt spår?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tusentals aviserade utrustningsändringar som får alla bike-lovers att kissa i byxan. Örjan upp. Fartfylld märr. Har vunnit från både spår 8 och 12 i auto. Typ så.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Om jag kunde spika mig ur detta lopp så skulle systemet verkligen falla på plats. Men vem spika? Känns Heltäckt på 3,5,7 tycker jag. Och att spika 3 är inte aktuellt då jag tror den bommar ledning. Hur bra är 5 och hur snabb ut är den? Kommer 7 verkligen att bli stenklar med de aviserade ändringarna? |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Utrustningsändringarna och kusken är avgörande detaljer för ett motiverat singelstreck men den viktigaste faktorn är ändå den aviserade bfro-informationen. När det lyser tvärrött på Melander-tränat ja då är det fan i mig PÅSTÄLLT! Chansen till spets är också mycket god! Jag anser att det är dagens bästa spik!
|
|
|
|
#25 |
|
Mina tankar om omgången! Jag har två KANONSPIKAR!
1) 15 Tekno Odin har såklart bra chans men i ett femtonhästarsfält och från det läget till given procent prövar jag gärna att fälla! Här grundläggs utdelningen rejält! Jag går för stora pengar. Finns vissa intressanta skoryck att väga in och utan att egentligen framhäva någon enskild häst före någon annan streckar jag favoriten plus 1 2 6 7 8 10 11 12 13 14 2) 2 Bar Plombier är stort skrik och anlitat singelstreck. Har såklart bra vinstchans från spets men det är intressant bakom. 8 Scellino Luis till 30% kändes som ett april-skämt om man bara fått hästarna i loppet upplästa. Nu är läget sådär och man siktar mot finaler vilket inte borgar för någon tömning men den kan runda dom på ren och skär grundkapacitet! Vågar inte plocka bort. När jag ändå väljer att inte spika Kontio målar jag vidare! 3 For Pleasure As är en kanon och märkligt bortglömd från bra spår (ÄNTLIGEN!!). 8% är galet bra! 4 Västerbo Paymyday kommer från formstallet Liljendahl som börjat få snurr på grejjorna igen! Inte att förglömma! Kapabel, stark och läge! 2% Väljer att lyfta fram dessa men streckar högst troligt även 5 6 10 och KANSKE KANSKE 12 Coco de Vie på grundkapacitet och ev. överpace.... 3) 1 On Track Piraten står inte inför säsongens viktigaste uppgift och den stora frågan är huruvida hästen håller upp eller inte...? Om spets bommas tar den sig garanterat ut och släpper man då med 5 Mind Your Face? Troligtvis säger jag... HJÄRNAN skriker SPIKA men jag är ju sååå sugen på hög utdelning och har andra mordvinnare så jag fortsätter måla på! Streckar nog 1 5 9 10 11! 10 Riff Kronos är mitt stora utropstecken!! Den här aviserade återfunnen form sist och det är ett monster i full form! 6% är KANONBRA! SE UPP!! 4) STENKLAR i fjärde är 2 You Know Me som jag kan satsa hus och hem på sitter i spets felfri! Galopp emot och det är det i min värld ganska liten risk för! Bfro ffg på fältets mest kapable häst som sitter i spets. Kan det bli klarare? Det påskfulla packet spikar dagens största favoriter, slentrianönskar skräll och glömmer dagens bästa värde! 19% är mellandagsrea! SKÄMMES TA MIG FAN! 5) 3 Antonio Tabac 43%.....!! Fyllan fortsätter! När 7 West Coast till given information och bra spetschans slumpas bort till 15% garvar jag hela vägen till banken! OM jag får bort dagens stora favoriter eller åtminstone en har jag kopplat järngrepp på både pöbel och betaltjänster! SPIK nr.2 hamras in av bara farten! Jag vädrar TUNGT Påskägg! 6) Min förstahäst är det lite skrik på men procenten är fortfarande tilltalande! 6 Cocktail Bar blir min DD-spik! 7% på V75 är för lågt! Vi talar om en bra spetsmöjlighet på stark och kapabel häst som gynnas av distansen. Väl i spets körs den där! Hästen är på god väg mot toppform och jag anar att den redan har infunnit sig idag. Från spets blir den oerhört svårslagen. Enda minuset är kusken! Daniel Olsson är bättre i studion än i sulkyn numera! 2 Top Gear har toppform men läget oroar lite. Till 17% är den korrekt värderad och måste streckas. 3 Super Photo Bood hade gärna sett autostart men felfri är den med på fotot. 5% är lika galet lågt som på 5 Countdown Här streckar jag nog 2 3 5 6 7 9 10 11 7) Nästa storfavorit till rakning! 3 Valeur ska vara favorit men med Peter G Norman ska inte vara mer streckad än 30% på V75... Det är inga ankungar emot heller... 5 Picasso Sama från detta läge till 13% är sjukt... Tokskrällen är formtoppade 6 Withma som blir totalt bortglömd. Hoppas den kommer ner i banan och låter packet fightas då jävlar blir det åka av på upploppet! TOPPFORM är bara förnamnet. Funderar på en klassisk helgardering men garanterat med på lappen är 1 2 3 4 5 6 9 10! Idag har jag bra känsla! Lycka till!
Torstens (+5), dado (+5), ajvide (+5), Cleon_9 (+5), asgaya3141 (+3) Senast redigerad av doob den 2016-03-27 klockan 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Örjan ersätter bakom Super Photo Bood istället för Jepson. Första gången någonsin som hästen får en kusk av den kalibern.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hej doob kan du visa hur systemet ser ut ska rygga tack
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Jag håller vare sig norska eller danska kuskar högt och rent generellt kör dom sin häst utan vare sig pondus eller nämnvärd taktisk finess. Dom hittar position med sin häst och om släpper välvilligt både till 50-oddsare och favoriter... Olav Mikkelborg är inget undantag... När det är påställt är det påställt och det vet Örjan om såklart! Jag Mikkelborg tar spets från trean och då kommer en resolut Örjan upp och spänner ögonen i Mikkelborg och då släpps min spik till spets! Det är mitt scenario! Därav spetspratet!
|
|
|
|
#30 |
|
Hur läser ni sista avdelningen? Känns väldigt jämnt på pappret tycker jag.. Vem spetsar? Vem är bästa hästen? Vem har bäst form?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Lämna in den här gången!
Du hade gjort kaka om du följt mig sist du bad om det... Nu kastar jag sten i glashus för jag lämnade inte in det redovisade heller och jag vill vara tydlig med att det system jag nu lämnar till dig är mitt förslag i skrivande stund. Det kan komma att läggas till eller tas bort något i sista minuten och det jag nu redovisar är ett bolag som jag delar med andra! Så det inte blir några missförstånd i efterhand! ![]() Mitt förslag till dig ser ut som följer! 1) 1 2 6 7 8 10 11 12 13 14 15 2) 2 3 4 5 6 8 10 12 3) 1 5 9 10 11 4) 2 You Know Me 5) 7 West Coast 6) 2 3 5 6 7 9 10 11 7) 1 2 3 4 5 6 9 10 Detta system är på c:a 28.000 rader. Det kommer vi inte lämna in! Högst troligt kommer vi använda oss av A-hästar (fetade) men vi diskuterar som bäst på hur många som måste sitta. Däremot har jag redan igår lämnat in en V5:a som är min egen till 100% och den ser ut som följer! NU ser jag att jag glömt strecka 10 i sista så det blir en lapp på sidan med samma rad och den spik för att utöka... V5 Inlämnat: 2016-03-27, 00:00 Romme Söndag 2016-03-27 Start: 17:05 Kostnad: 280,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5, 9, 10, 11 (1) 2: 2 You Know Me (7) 3: 7 West Coast (3) 4: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11 5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (8) 5x1x1x7x8 = 280 rader. 280 x 1 x 1,00 kr = 280,00 kr. Totalt: 280,00 kr.
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-03-27 klockan 11:09. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
1 MIQ i sista till 5% är snuskigt intressant. Hästen har sett grym ut på slutet! Folk är höga.
Bfro på det också, dagens bästa spik! Senast redigerad av hammmmmar den 2016-03-27 klockan 13:48. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Varför göra det svårare än det är!? Blir enormt jävla förvånad om det inte blir jackpot till nästa lördag..
Gissar att värdet är 28:- efter att 3 favoriter gjort vad dom förväntas göra. 15 Tekno Odin bör enkelt runda till seger. 2 Bar Plombier sitter i ledningen efter 500m och då ska det vara klart! 1 OTP bör få fritt om han inte spetsar initialt. 2,6,8 men tar alla! 6,2,11 men tar alla igen! 6 Cocktail Bar blåser till spets och där gasar Danne på! 3,5,4 Avslutar en lätt omgång. Tar man bort ett par betrodda i 4e o 5e så kommer man ner på 200:- Lämnar man sen in systemet x5 så kan det bli några enkla laxar in på kontot. Med rens i 4e och 5e så kanske utdelningen uppgår till 5-8000:- efter 7 lopp. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
You Know Me i avd 4 anmäld med skor trots att Lugauerstallet aviserat barfota runt om ffg hela veckan och tidigare sagt att den dag man plockar av skorna på hästen kommer det ge rejäl effekt. Med tanke på utrustningsändringarna på flera andra i loppet känns den inte som en bra favorit med den vanliga balansen.
mr_stylez (+5) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Barfota bak på Bottnas Commandeur, undrar om det inte blir åka av idag!
Panoramic barfota runt om för första gången på länge, taktikern Örjan vinner detta långlopp.... //David |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Men stalllet har tidigare pratat om att man tror på stor positiv effekt när man plockar av skorna. Kan ju vinna ändå. Jägersrohästar brukar duga bra när dom skickas upp till Dalarna, men då det ju ska maxas balansmässigt på flera andra i loppet känns det i alla fall inte som en bra spik som favorit.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det beror väl på vad de andra gör. Bar Plombier sitter i spets enligt alla stora experter. Är Panoramic en häst som kan krossa från dödens ? Annars får ju Örjan lita på ett det blir tempo och de flesta analyser jag läst tror inte att någon kommer sätta fart direkt på loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tror inte det behövs, hästen är ju sådan att den går i jämnt 13 tempo hela tiden. Problemet är att över lång distans fixar han inte det och luckor skapas....Bara Örjan fixar någorlunda position så växlar han dessa (är vad jag tror....).
//David |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Hoppas han har en riktigt hållbar anledning!
|
|
|
|
#46 |
|
Ja. Jänkarvagn och barfota runt om helt klart intressant då den just nu har 9 procent av insatserna mot 38 procent på Bar Plombier. Hoppas bara att dom intervjuer Melanderstallet på banan och att det bekräftas att det blir så. Tarzan själv är nog inte på plats.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Make it Quick i sista med skorycket känns som den måste med?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Däremot så skriker Otto ut den infon utan att redovisa källa.... |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ändrat till skor.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Har läst det hos Betaltjänsterna och "Olle" var ju säker... Han måste ha läst det någonstans innan tjänsterna kom ut...
|
|
|
|
#51 |
|
Banned
|
Jag vet inte hur din miniräknare fungerar men när jag slår 1,68*2,41*2,00*8,99 på min maskin så blir det nästan 73 ggr pengarna. Så även om oddsen kryper nedåt på några av favoriterna så blir det säkert över 50 papp på den kombinationen....
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ganska intetsägande att kolla vinnarodds 2 timmar innan första lopp. Finns inte en chans att Coktail Bar kommer ge 9 gånger.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dom sa i alla intervjuer i veckan att det skulle bli barfota ffg. Ska bli intressant att höra i liven varför dom ändrat sig. Kan inte bero på banan i alla fall. Men Mohammed Malla expert i liven idag så kollar troligen på 12an.
kasse (+2) |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
![]() Nu är inte det kontrollerat men jag litar på Olle... Han har läst det.
|
|
|
|
#56 |
|
@Doob
Hade faktiskt varit värre om han undanhållit den infon för allmänheten och "smygit" infon till betaltjänsterna..Troligtvis har väl någon i kretsen sagt något i stil med "kanske provar vi bfro 1:a ggn.."Men hästen har ju gjort det bra med skor och startsnabb med bra spår så bra chans ändå tror jag. Lycka Till o tack för dina i vanlig ordning utmärkta analyser! Lycka Till! L |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Skoryck fram på On Track Piraten. Enligt alla intervjuer med Strömberg i veckan skulle det bli skor runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Romme är en skrällbana, men idag finns några starka favoriter i början av V75. Själv ska jag sätta ihop en V5:a och det lutar åt spikar på Antonio Tabac (skriket West Coast har ett svårt spår och Örjan tokkör knappast) och Picasso Sama (borde vara favorit och sitter förhoppningsvis i ledningen efter en bit).
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Redan lämnat in en raket på spikarna (V) Gissar att Cocktail Bar hamnar på runt 4ggr degen efter att folk insett att han gasar i spets..
Däremot skippar jag nog 75an till förmån för V5! |
|
|
|
|
|
|
#60 | ||||
|
Citat:
,Näe läser dom "stora"Citat:
Citat:
Citat:
He He : 1 min sedan yrar Malla om Bfro..så infon finns väl nånstans..he he Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) Senast redigerad av Lazze den 2016-03-27 klockan 14:17. |
|||||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Mkt längesen, men när han gick så, 140111, på Solvalla från bricka 1 så vann han. Tror att han blir rappare ut helt enkelt.
|
|
|
|
#62 |
|
Ja. Det gör omgången tristare. Barfota fram ökar nog chansen rejält. Vinner den och Tekno Odin är det ju inte mycket som talar för annat än bottenutdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Precis, är inne på att gardera TO i stället...om det sedan är att slösa streck så får man ta den smällen. Det är många som spikar i de två första avd. Skulle ingen av dem hålla blir det ju ändå pengar.
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Intervju med Conrad Lugauer i vi tippa |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Beror på vad du syftar på? Den där raketen kommer inte ge några 70+ gånger och Coktail Bar kommer ej ge 9 vinnare.
![]() Min gissning är 17-20 gånger, blir det mellan 40-70 gånger får du 1000 sharps. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10) Senast redigerad av sirlarsson den 2016-03-27 klockan 14:41. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jag är nöjd med att jag rekommenderade en god vän att spela West Coast till 10 ggr i fast odds. Så som det skriks om den nu skulle jag gissa att oddset hos ATG blir runt 2,50
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Mycket tugg om Tekno Odin. Kan någon, och i så fall vem, fälla den?
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
El Cantante öppningsoddset 8,50 sist var ju ett magiskt odds man missade. Gör ont i huvudet varje gång jag tänker på det. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hmm... Nahar, barfota runt om visas det just nu...
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Herrejävlar vad dom skriker ut West Coast nu. Kommer sluta med att den blir favoritspelad.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nu ser det ut på ATG:s hemsida som om 2 You Know Me i avd 5
skall köras barfota. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Gissar att med dom utrustningsändringarna på en Melanderhäst slutar det med enkel vinst eller pannkaka. Man ska komma ihåg att den aldrig sett en annan bana än hemmabanan Solvalla.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ja. Om det funkar borde den då bli svårfångad i spets. Ska gå med jänkarvagn med och har väl öppnat i 08 tempo som bäst och det borde räcka en bit. Men kan ju också sluta med startgalopp när en häst med lättare balans och bike ska laddas.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
TACK FÖR SKORYCKET PÅ YOU KNOW ME!!
Nu är jag säker på sju rätt igen!
|
|
|
|
#77 |
|
Idag ser jag fram emot att se hur långt 11 Daydream Rapida (0,57%) räcker mot aktuellt motstånd i avdelning 2.
Jag blev så imponerad av senaste insatsen efter blytung resa. Stred minst sagt berömvärt. Stenhårt inne och spår 11, så det ska inte ens vara nära idag. Jag plitar ned garderingsstreck och lirar en liten peng på VP. Ett korkat spel, som ska bli skoj att följa. Trav är trav.
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Staketkusken (+1) |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Haha jämför stilen på Bar Plombier och Scellino Louis. Ser ut som en flodhäst vs en travhäst.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Men vad hände med You Know Me? Var det inte anmält skor runt om precis eller hallucinerar jag? Skandal i sådana fall...
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
West Coast. Jag undrar vad Tarzan tycker om spelarnas uppmärksamhet?
![]() För övrigt: påminner om att Rommes bana är en potatisåker året runt. Kan bli en del galopper, generellt, när skorna rycks... Senast redigerad av Wolfman den 2016-03-27 klockan 16:11. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banned
|
Dagens "stänkare"?
Jag kommer att göra en V75a med följande u-hästar: 5 Mind Your Face - 5% 11 Gaia Sund - 7% 1 Make It Quick - 7% I övrigt verkar det rätt välanalyserat inför dagens race. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Lutar åt att rygga Dooooob med spik i V75:4 2 YKM -såg finfin ut i värmning (chansning , vet aldrig hur bfro utfaller 1:a ggn)
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Lillienborg står i sändningen och skriker ut sitt "scoop" (han säher faktiskt att det sällan han hittar ett sådant scoop på stallbacken). Ändringarna på West Coast har ju varit kända i dagar (tack Olle för att du var på förhand som vanligt).
För övrigt tror jag att Say That Again sveper dessa, och aty Scampi är något av ett fynd (BG upp och det finns förklaringar till de "sämre" prestationerna). |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Fruktansvärt uselt, ska inte få hända. Tror det stod skor runt om rätt så länge dessutom? Jag har spikat henne hela tiden så påverkar inte mig men tänk för alla dem som chansade bort henne eller ranka ner på grund av skoinfon. Gissar på "teknisk fel" som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hoppas på skräll i dag i lärlingsloppet. Slutade med att jag tog med alla men körde faktor3 i joker på favoriten. Tror mest på nr8 med Oskar dock som vunnit förr.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
V75:an =
Spoiler:
Good Luck! Mvh , L |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Bergh ändrar balansen på Nahar minuter innan start. Precis som vanligt....
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Dagens försök efter mkt bryderier kring spik i avd 5 el 6 (11):
1: A 15 B 1,10,12 2: 2 3: A 1 B 5 4: A 2,11 B 6,7,8,9,10,15 C resten 5: 7 6: A 6,11 B 3 C 8 7: A 2,3,5 B 1,4 C resten Villkor: Minst en A i avd 1,4 Minst en A i avd 3,7 Max 1 C |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Såååååååååååååååååååååååå� �ååååååååååja
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Surt sa räven...rätt att gardera ...men en häst till hade räckt ...
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Piss-styrning av Ohlsson. 1.29 första varvet och han sitter kvar längst bak....uruselt !!
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Oj vilken början på V75. Ingen körde mot ledaren . Det är farligt nu när banorna är betydligt snabbare. Nu kan det bli pengar.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banned
|
Mycket bättre än så där går det väl inte att köra ett kallblodslopp? Men han försökte ju göra ett genrep tidigare idag med Sundbo Kula så det var väl inte helt oväntat...?
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Nu få jag kalla mig kallblodsexpert oj oj vilken vinnare
|
|
|
|
#101 |
|
Sällan jag gnäller på Uffes styrningar men det där var lalleri av den sämre klassen. Kör för helvete som du har bästa hästen istället för att lämna handikapp.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Som alltid Örjan vinner avd1
|
|
|
|
#103 |
|
Går Ohlsson tidigt (förmodligen ostört) i tredje spår så tillryggalägger han betydligt färre meter än i fjärde spår i sista sväng.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Det är inte så svårt efter loppen. Då skulle tom jag kunnat kalla mig det
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Spår 15 och spelad på 7 av 10 kuponger! makalöst! Vinnarlir och med på 3 hästar....valde själv bort 15 helt
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Synd att inte Goop fick komma ut tror han hade varit först över mållinjen annars.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Sjö Odin får luckan.
Postat av: spiken 2016-03-27 08:59:20 Tanken är att Sjö Odin spetsar sen släpps det till 12.Art Kjarvald. I det här läget kommer Tekno Odin och lägger press på ledaren 12.Art Kjarvald vilket då kommer att uppstå en lucka som Örjan gärna tackar så mycket för. Sjö Odin min vinnare. Fick inte ut max av det hela men den satt fint
|
|
|
|
#109 |
|
Kallblod måste man ha fingertoppskänsla på inte alla som har det.
|
|
|
|
#110 |
|
Uffe körde fel. Skulle gått direkt, dödens eller fått överta, men nu vart det ju fint för dom som tippat annat haha
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
tränaren sa den jagar pengar som sagt idioter bara inte roligt längre o spela trav o lyssna på deras fusk information fii äckligt
Staketkusken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
V75 ROMME 2016-03-27 Totalt: 2489 rader 12 kuponger
RAM 1 : B: 15U C: 12-10-1-6-2 2 : B: 2-8 C: 3-6-10-1-5 3 : 1 spik 4 : B: 2U-7-4-8 C: 10-6-15-11-5-9 5 : B: 3-5-7 C: 8-6-11-2 6 : 11 spik 7 : B: 3-5U-2-4 C: 1-9-10-6 B: 3 C: 2 U: minst 1 av 3 |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Hoppas på Coco nu ,lirar en TV=
TVILLING Inlämnat: 2016-03-27, 16:29 Romme Lopp 6 Söndag 2016-03-27 Start: 16:42 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 3, 12 3 x 50,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: JBQ ZTWXXXXXXXXX plus en liten 3-11-12X10:- Senast redigerad av Lazze den 2016-03-27 klockan 16:40. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Fan vad jag blir leds på alla kvacksalvarkommentarer här om att det var självklart att Tekno Odin skulle torska. Det var en bortkörning av Uffe med en överlägsen häst som han sällan bjuder på. Ren jävla röta om ni hade garderat loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Varför får ens en tränare ha flera hästar med i samma lopp? Är upplagt för surr om läggning ... Tjomsland hade ju fyra med och den ene vann ohotad. Qvarting och Ångström ska ha en eloge för att man körde för bästa möjliga placering.
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Det var ingen dålig effekt med första jänkarvagn på Finish Future. Inte första gången det ger sådan effekt på Nurmos hästar. Men dom kunde ju berättat om det tidigare.
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Som sagt: Romme är en jäkla skrällbana. Och det är de bra kuskarna som rensar från bra lägen återigen. Dags för V5!
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Nu tar vi Riff Kronos så kan det bli en riktigt bra dag.
|
|
|
|
#123 |
|
Allt är som vanligt efter två avdelningar. Goop är världens bästa kusk och Örjan är överlägsen. Hur svårt kan det va?
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
KalleKlut (+5) |
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Finish Future 3:e rankad av Spelvärde...2,6% snyggt gjort !!
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nurmos rolig. Han sa väl i en intervju för några år sedan hur usel Rommes bana är och hur allt är skit där. Ändå anmäler han - och vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Tar O.T.P spets?
|
|
|
|
#128 |
|
Sjuk han är på att hålla igång hästarna, Mr Goop!
Avdelning Överlägsen! |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
v5 systemet efter värmningarna..
V5 Inlämnat: 2016-03-27, 16:52 Romme Söndag 2016-03-27 Start: 17:05 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 On Track Piraten 2: 2, 7, 8, 9, 10 3: 2, 5 4: 1, 6, 8, 9, 11 5: 4 Hero Sjöhammar 1x5x2x5x1 = 50 rader. 50 x 1 x 1,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Bergh ändrat från bf runt om till skor fram. Även om jag inte har chans på sju tog jag med Bergh för skorycket på Nahar. Är inte det fult mot mig som spelare att han ändrar sig precis före 16.20 eller efter?
Vilket ansvar tar ATG där? De som dömer/skriver reglementet? |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Men Nurmosstallet kunde dock berättat om jänkarvagnen i intervjuerna som tex Peter Untersteiner gör. Nu var det någon som sett att man testat med den i värmningen, men i övrigt noll info. Det gav ju bevisligen en enorm effekt.
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banned
|
Citat:
Han skrev väl en lapp och satte upp den i tvättstugan....? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Underbar start!!
|
|
|
|
#135 |
|
Finish Future var ju en sån som det skrikits om. Som nu blev lite bortglömd. Vi har en till senare som det är en liknande historia om och är en glömd följe-tång. Dock inte varit ute på v75 men mött bra motstånd. Står mumma till.
Avd 6 Countdown |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Fortsätter det att skrälla? Kanske dags för barfotabalansen att fungera för Narold Vox?
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Undrar vad fan Conrad Lugauer håller på med idag? Först strulet med skoinformationen och sen en genomusel styrning med sent svar mot Scellino. En minut innan start står man från stallet och säger att man vill spara på krafter till finalerna och sen lägger man iväg i tredjespår för andra gången när man inte har nåt att köra med? Tur att det är grabben som kör You Know Me...
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
4400 system kvar. 1,1 miljon system inlämnade. Dålig omsättning idag.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Dominera nu Kung Johnny. Inget lallande a'la Ulf.
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
V5
Inlämnat: 2016-03-27, 17:00 Romme Söndag 2016-03-27 Start: 17:05 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 10 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 3: 7 West Coast 4: 2, 3, 5, 6, 9, 11 5: 4 Hero Sjöhammar 2x15x1x6x1 = 180 rader. 180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr.
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
Så skrev Timo Nurmos i ett uppmärksammat inlägg på sin hemsida inför den här påskomgången för tre år sedan. Stallets hästar brukar inte trivas på banan (de går bäst på Solvalla) |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Jag kör med tidigare nämnda spikar och gör V5 enligt följande:
1) 1,9,10,11 2) 2,4,6,7,8,10,11,15 3) 3 Antonio Tabac 4) 6,7,9,11 5) 5 Picasso Sama |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
V5
1 OTP 2,6,8,9,11 2,4,6,7,9,11 6 Coktail Bar 3,4,5 90:- |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
Tråkigt att Vinnare V75 inte kan göra sitt journalistiska arbete och diskutera mer kring fifflet än spel, spel och åter spel. |
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Riffen rensar bra
|
|
|
|
#148 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Tvilling nu! 1 utgång mot 6 och 7.
|
|
|
|
#151 |
|
Kung Johnny! Fy fan vilket mäktigt ekipage!
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Favorit med framspår och motbuden försökte inte ens.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Måste bli Elitloppet nu för OTP!
![]() Men klar spik i finalerna nästa helg. Kan möta vem som helst; Zoogin, Varenne, Prince RS ... Blir seger. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Väldigt förbättrat intryck barfota fram på OTP. Nästa helg blir det säkert helt optimalt md skolöst runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Lärlingar och spårtrappa. Som gjort för en skräll.
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Oskar "lillgoopen" J Andersson tar det om inte Elias spårar runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Är väl tre hästar det är allra mest intressanta ändringar på i avd 4 så testar 2,8,11 runt om på en tvilling x 20 kr. Men det är fler tänkbara. Hoppas det blir så rätt som stallet hoppas med skorycket på 2an.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Alltid dessa överord om OTP!!
Exakt vad var det som var så imponerande med loppet han nyss gjorde?? Eftersom han aldrig nånsin kommer ta spets i ett lopp där det finns hästar som kan öppna, eller ens öppna för att få en bra position, kommer han knappast vinna några storlopp i sommar heller. Det är en grym häst osv. men vinna elitloppet? Tillåt mig att le... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+50) |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Melker borde runda fältet här?
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Nu kommer mitt veckodunk - Catch The Cash - 1500 Nok... Vinnare!
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Materialfel och fördröjd start i lärlingsloppet. Det är inte alls bra
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Otroligt! fick vara med i 25 meter - @SURT!!!
|
|
|
|
#168 |
|
Härligt med förlust för You Know Me!!
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
2 borde vunnit, körde lite för fort kanske
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Härligt! Klart märkligt att Melker var så lite streckad. Urstark!
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Melker vinner med 20meter utan krocken 10gånger hallå eller.
|
|
|
|
#172 |
|
Folk blundade för att det var Tino Ärling som körde Gaia Sund. Bra häst annars!
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Han gör sitt jobb referenten, när han skriker in MELKER!
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
en åsna till vi har på roger wahlman team tino varför körde han gaia sund behöver en rygg
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Fan vad dålig vinnarskalle på Ajlexis Cubano. 3e ggn i rad som den inte vill gå förbi.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Melker riktigt bra. Favoriten borde ha hållt bättre. Kunde inte se någon magisk barfotaeffekt på den. Men kanske långresan var ett minus?
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
En fråga: om man har nr 6 i autostart kan man bli nedtryckt ända ner till fyra på innerspår eller är det snarare självförvållat (kanske taktik)?
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Nej...däremot skrev du att det inte spelar nån roll om han möter Zoogin eller Varenne...det blir seger oavsett!
Det tolkar jag som att man tror på elitloppsvinst!! Fast du kanske menade att han skulle kunna möta Zoogin, Varenne eller Prince RS med den status de är i idag och vinna?! |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Kontio är ju ingen favoritkusk, men här är det bara att köra till spets och leda runt om!
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Tar väl inte spets från norsken här.
|
|
|
|
#184 |
|
Nu kommer dagens stora skrikhäst i avd 5. Spelvärdet nere i källaren. Riktigt dåligt V75 lopp. Testar en lilltvilling med 9an som U. Gigantiskt kuskplus med Takter och tydligen jänkarvagn ffg. Det kanske dock inte räcker ändå.
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Kan va att jag har lite svårt för den här Tabac hästen bara men norsken sitter i spets kanske släpper till örjan?
|
|
|
|
#188 |
|
Ser ju väldigt fint ut på Antonio.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
Nu satt Dahlman kvar när de kom bakifrån, kanske inte pallar att gå först i 3:e några längre sträckor heller...trodde på den en hel del själv idag, trots bakspåret. |
||
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Glöm ej Knaborgs Folke - levererar alltid till slut... Här är veckokontot slut, så inga mer spel - gött, när det går så dåligt...
|
|
|
|
#194 |
|
Johnny är äckligt bra på sistone.
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Referenten: HÅRT I MÅL! (Toppinsats!)
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Melanders häst mosa den från dödens tyvärr räckte det ej
|
|
|
|
#198 |
|
Alltid lika kul när det skräller med någon som de så kallade experterna/journalisterna i studion eller på banan inte ens reflekterat över.
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Cigor inte värd vinsten nånstans, det ja säger eget startspår egna spår hela vägen, bäsa hästen vinner alltid
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Kontio hade så gärna velat höra dig i vinnarcirceln men såg med 800kvar att du var totalt jävla slut!
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Men vafan sysslar Kaj med. Fan börjar idioten backa runt när han ser att 2an är trött. Fan vad less man blir på all denna idioti. Alla flyttar sig för att ge Johnny luckan. Widells flög ju fram så kan inte se den bomma topp 2 om han bara håller bästa ryggen.
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
"9. Cigor Coyote: Ska idag torsdag testas i jänkarvagn i ett jobb. Funkar det kan det bli bike ffg på söndag. Håll koll på det"
Tack Olle |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Hatar att se sämre hästar vinna :( inte spelat så inte färgad.
Samma med alla lopp, ta bort tillägg, har du inte nog bra häst att vinna mot tex tekno osin, 2 bad
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Snacka om moralisk vinnare i West Coast . Spikade den på V75 så det hade verkligen varit optimalt med den som vinnare och Takter tvåa. Hoppas någon ryggade mitt sena drag dock. Spelvärdet på Takter var väldigt bra och återigen såg man vad jänkarvagn kan ge för effekt. Är det inte dags för spelarna att höja rösten nu för att det ska bli obligatoriskt att rapportera när hästarna ska gå med nya vagnar ? Det är ju lika viktigt som barfota eller inte.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Lugn nu dalle, 7 hade vunnit det här varje dag i veckan häst mot häst
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
Senast redigerad av sigh den 2016-03-27 klockan 18:12. |
||
|
|
|
|
|
#210 |
|
Sjukt att vagnar ska spela sån roll
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
DD 5,7 mot 1,10 blundade o klickade!
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ja det var inget som mörkades.Skrev om det i torsdags och idag fanns ju info om det. Då är det inga problem men det har varit lite för många första jänkarvagn vinnare nu för att det ska kännas bra att det inte finns obligatorisk rapportering om det till spelarna. Tyvärr är det få som höjt rösten om det. Var ju en enorm press på Stc innan barfotainfon infördes en gång i tiden.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
2/2 på DDn. Ej spel, bara ett i raden utav taskiga tips...
|
|
|
|
#216 |
|
Verkar som det ska gasas i dd-1. Jag tror Björn Goop vinner då men har inte tillräcklig feeling för dagens dubbel idag så avstår spel.
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Lirar Örjan i första mot 3,4,5 i andra
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Hade de satt upp en riktig kusk på Västerbo Realhigh så hade chansen varit god till vinst.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Kan väl inte finnas nån kvar nu med chans på 7:an, eller vad tror ni ?
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Nån blir jävligt rik idag. Snyggt med hockeylaget som hade spikat Super Photo Bood.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
En halvskräll i sista så har vi nog jackpott!!
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Alla betaltjänster skrek sig hesa om Coktail Bar. Hur usel var inte den ?
abstruse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Alla betaltjänster kan ta sig i arselet för övrigt. När fan ska dom börja titta på vilka kuskar som prenumererar på V75 segrar innan dom rapar ur sig en massa dynga som vilseleder folk?
hoola (+10) |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Örjan, Goop , Takter,
Takter, Örjan, ? (ledtråd, ut i stallet hörs ett rop) Bästa kuskarna verkar vara viktigare än vilken häst som deltar. |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
7 rätt och rätt boostnummer idag hade suttit fint. Men blir inte ens 5 rätt i min V75 premiär för året och boost spelade jag inte ens. Bara bryta ihop och komma igen . Ska förhoppningsvis inte dröja ett halvår til nästa gång V75 känns intressant även för en småspelare som mig.
sjukstuga (+5) |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Procenten på vinnarna idag: 2,4 + 2,6 + 64 + 7,4 + 2,6 + 8,0 + ?
Svårt så det förslår, men Örjan har vunnit 2, Takter 2 och Goop 1 så det kan ju finnas nån som lirar på kuskar i första hand som har chansen fortfarande. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Citat:
Nej jag har svårt att se hur man ska sätta denna oavsett hur man lirar. |
||
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Citat:
![]() Att den skulle ge runt 50 ggr var däremot kul
sirlarsson (+20) |
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
Idag är det anus att man spikade Tekno Odin istället för OTP
https://twitter.com/v75analys/status/714070950355083265
|
|
|
|
#233 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#235 |
|
Samtidigt det här tugget om att man skulle spelat på kuskar. Det håller inte eftersom det inte funnits många namn att "välja bort"
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Vilken skräll att Norman inte vinner på V75:an med en favorit!!
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Referenten: 5 PICASSO SAMA!
Major (+1) |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Sjukt att någon sätter den raden!!!
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Tror ni nån hade överlevt Scampi?
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Eventuell utdelning inför sista avdelningen
1 Make it Quick 19 695 363 kr 2 Beppe Am 19 695 363 kr 3 Valeur 19 695 363 kr 4 Hero Sjöhammar 19 695 363 kr 5 Picasso Sama 19 695 363 kr 6 Withma jackpot 7 Nose Gear 19 695 363 kr 8 Above All Ås jackpot 9 Top of the World jackpot 10 Scampi jackpot 11 Ski to the Max jackpot 12 Stirling Cheer jackpot |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Citat:
Med rätt reducering, kan det nog vara han som lyckades idag. |
||
|
|
|
|
|
#245 |
|
Funkar väldigt bra om man kör Jokersystemet. Du väljer inte bort några namn, du väljer ju en eller ett par kuskar och sätter ett krav för hur många lopp varje kusk ska vinna i omgången.
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Nån som blev ensam och slipper gå till jobbet på tisdag.
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Apropå betaltjänster, skulle vara intressant att veta vilka som har bäst ROI. Känns väldigt luddigt med samma folk i olika tjänster.
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Nån tok som inte "kan" trav som gjort en tokrad som slår in...sjuuuuuukt!
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Idag hade man ju varit nöjd med ett par femmor...om man hade haft boost oxå, vill säga...haha. :-)
Senast redigerad av Bluesmith66 den 2016-03-27 klockan 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Han hade dessutom Bergh som omgångens bästa spik i sista om jag minns rätt? Luktar Chrille om det här...
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Vem är Chrille Eriksson? Är det han mörkhåriga spellevinkeln som var med i Vass eller kass?
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Inte Chrille då vinnaren lämnat in raden i Sundsvall till en kostnad av ca 290:- riksdaler!
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Citat:
http://www.pokermagazine.se/v75-snac...r-dagens-spik/ |
||
|
|
|
|
|
#254 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#256 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Han var ruggigt nära i alla fall. Tror han gjorde bort sig med att han spikade Jorma i andra eftersom han var inne på det i snacket. Däremot hade han Super Photo Bood som förstarankad.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Med liten insats (budgeten sprucken på dåligt/oturs spel)
http://piclair.com/85itt System: V75 - 2016.03.27 - Romme Vinnare efter 7 lopp: 2 - 5 - 1 - 15 - 9 - 3 - 5 0 rader med 7 rätt à kr.* 19 695 363,00 summa kr.* 0,00 0 rader med 6 rätt à kr.* 41 131,00 summa kr.* 0,00 1 rader med 5 rätt à kr.* 1 504,00 summa kr.* 1 504,00 14 rader med 4 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00 33 rader med 3 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00 44 rader med 2 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00 6 rader med 1 rätt à kr.* 0,00 summa kr.* 0,00 Totalt kr.* 1 504,00 Inlämningspris kr. 49,00 Nettoresultat kr. 1 455,00 * Med förbehåll om ändringar. www.jokersystemet.se Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#260 |
|
Tipsbolaget jag är med i fick 6 rätt. Sprack i första, hade 1st A-häst och 2st D-hästar. Resultatet ca 100tkr?
|
|
|
|
|
|
|
#261 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Citat:
Senast redigerad av NicklasJ den 2016-03-27 klockan 19:42. |
||
|
|
|
|
|
#263 |
|
Flytet håller i sig(har ett till) orkar inte hämta det3457891011
VINSTBERÄKNING RÄTT KOMBINATION ODDS 5-7 701,85 Utbetalt: 3 509,00 kr VISA KVITTODETALJER SKRIV UTVERKTYGDELA |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Ja med tanke på att hans tips är helt gratis och inte framkrystade av en hel stabsarmé som debiterar ett par hundra spänn för nöjet! Tror det kostar 15-20 spänn att ringa in till betalnumret om man vill ha hans slutgiltiga system, men oftast kommer man långt på förhandssnacket.
Dessutom är han underbar att lyssna på oavsett om han snackar trav, fotboll eller politik. Färgstark personlighet i ett samhälle som numera är äckligt slätstruket. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Citat:
Att ha koll på sådana detaljer själv till vardagstravet kräver att man är yrkesspelare. Det kräver enorma tidsinsatser som väldigt få har. Tror även dessa yrkesspelare ändå missar en hel del vad gäller nya huvudlag och vagnar. Åtminstone om dom följer travet i hela landet. |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Vet inte hur man ska sammanfatta den här dagen. Garderade hårt i 3 lopp och fick in en 2%are en 7%are och en 3%are. Ganska bra så långt. Om man ser till resten av systemet med 4 bommade spikar är det inte lika kul men lite stundande vårform kanske att man iaf garderade skapligt rätt lopp
|
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Citat:
Torstens (+25) |
||
|
|
|
|
|
#271 |
|
Utrustningsändringar har blivit en fetish. Idag såg vi hur många vänsterhandsanvändare fick blå ballar, och till och med i efterhand försökte bortförklara uteblivna orgiastiska vinster med att även på förhand anmälda jänkarvagnar var inblandade i det hela. Travtränare, kuskar och stallmänniskor är som kvinnor som är som kopieringsmaskiner -- hur man än trycker och har sig vet man aldrig hur utskriften blir om det ens blir någon. Och att man som travspelande man betalar för detta, kväll efter kväll, lördag efter lördag och för det mesta 'står' där med blå bollar. Allt detta gnäll man läser före, under och efter travloppen pekar på felval av fetish, välj något enklare som läder, kukring eller en fransk film. Om man väljer trav som fetish och tror att man kan revisoriskt bokföra sig fram till falliska framgångar bör man nog tänka om. Men snart kanske det kommer storbystade spanska lädervagnar, barfotadansande kubanska huvudlag och syndigt svenska åtsmitande svansutputningar. Och tänk om inte alla dessa utrustningsförändringar i god tid meddelas för spelsexköparen, fetisher som är anmälda i god tid men kanske ändras i själva det avgörande (intima) mötet?
|
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Citat:
Det är således inte alla som vinner utan tvärtom nästan alla går back. Man kan dock tycka att spelarna åtminstone borde kunna kräva tillförlitlig utrustningsinfo på sina spelobjekt för drygt 10 miljoner i kostnad per dag året runt. |
||
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Citat:
![]() Rakt i skrevet på självutnämnda "kunskapsspelare"
Wolfman (+10) |
||
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Citat:
Det fetade i ditt inlägg understryker din fetish med kopplingen pengar och makten tillbaka till den blåbollade. |
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Fan vad jag avskyr det här spelet samtidigt som jag älskar det. Känner mig som en ständig nästagångare.
Sjö Odin fanns med på ursprungligt system Och Finish Future vet jag inte hur många gånger jag har lirat. Melker var tredjerankad men flyttades till B-rank av kostnadsskäl. West Coast förlorar med huvud. Picasso Sama var en tidig spik. Men sen tog jag med alla... Å andra sidan. Var länge helt inne på att spika Björn i sjätte men valde West Coast vilket gjorde att Super Photo Bood kom med. Och Bar Plombier var på alla sätt en värdelös spik. Och Cigor Coyote var jag aldrig i närheten av, hela tiden känt att tre streck skulle vara helgarderat. Med alla analyser man gör så blir det till slut som Lotto... |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ngn la ut länk till Chrilles surr. Men publicerades 1630? Kan man se detta innan spelstopp?
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Citat:
Det viktiga är att inte spela för mer än man har råd att förlora och se alla vinster som en bonus. Då är travet en väldigt rolig hobby och drömmen om att vinna mycket pengar finns ju hos alla dom som vecka efter vecka spelar V75 trots att nästan alla torskar pengar på det men där det idag var ett av de 1,1 miljoner inlämnade systemen som lyckades. Boost där drömmen om att bli ännu rikare finns verkar också ha blivit väldigt populärt . Det visar att det räcker med att det finns en teoretisk chans att vinna 100 mkr för att locka tiotusentals spelare att köpa ett boostnummer. Chansen till 7 rätt och rätt boostnummer är så obefintlig att den bara finns i teorin men det räcker för många. Livet vore tråkigare utan travet........ |
||
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Citat:
Att sedan gång på gång torskförklara alla icke pålästa travspelare är en annan sorts, men liknande, fetish. Av typen: de har bara lottotur när de får upp den, men när jag själv vinner har jag jobbat på det. |
||
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#281 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Citat:
Jag spelar V75 numera Max 10 ggr per år, men det är inte mer än Max 10 lördagar som jag inte hittar något intressant spel alls Detta låter ju lite som Franz Kafka på speed, med negationers negationer och upprepad reklam för en hamburgerkedja. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SH (+50) |
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Ehh?
Piraten är okörd på 12.7 / 2640 på föga snabb bana, de andra sprang sig blåa som det blev så vad ska de göra för att tillfredställa dig, "Shooter", självmordsbomba i spåren? Okej jag talar i efterhand men det gör ju du med... ![]() (bär ut liken på bår) |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Om inte Pierre är en stjärna så här hästen det brukar räcka långt.
|
|
|
|
#287 |
|
I vilket fall är det väldigt kul att läsa Olles inlägg som är uppskattat av många här inne på forumet med det jobb han lägger ner.
|
|
|
|
#288 |
|
Snabb bana, högsta divisionen, fick bestämma i spets där första varvet gick på 1,14. Nahar kördes invändigt, de övriga motbuden satt lugna i kön. Helt okej om det imponerade på dig, jag konstaterar att ingen ville tävla mot honom. Annars hade man gått fram i dödens när det gick så sakta första varvet i högsta divisionen.
|
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Citat:
om dej själv i tredje person. Å andra sidan är ofta inläggen här mångekivoka och man kan aldrig veta. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#290 |
|
Grattis till dina framgångar på travbanorna , och att du delar med dig ! Du är KUNGEN för mig , nu blir det fest !!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
http://www.expressen.se/sport/trav/e...ner-kr-pa-v75/
Rutinerad räv från Sundsvall. 70 år. Miljonvinnare på trav tidigare och gillar sätta sprätt på pengar! "Ogillar snåla människor. Folk frågar men jag säger inget men dom kan räkna ut vem det är" Snyggt system!
|
|
|
|
|