|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Håller med om att Lövgren inte kan mäta sig med våra allra vassaste cathdrivers, men han vinner ju många V75-lopp till skillnad mot vissa andra kuskar som sover bort chanserna gång på gång i kön. Jag tycker därför att epitetet "katastrofkusk" verkligen att ta i och direkt felaktigt. Alfas Da vinci ska med på bongen.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Tror ni Jorma får till styrningen med Patricia? Vet han vad open stretch är?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Vissa läser som fan läser bibeln...man fattar vad man vill, betyder det.
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
Tillägg: Allt det här hjälper inte ett dugg, går lika dåligt för mig i alla fall. Men tycker det är roligt. Hjärngympa. Senast redigerad av lokatten den 2016-10-14 klockan 23:28. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Trolig spik:
2 Rawindski var markant förbättrad vid seger på barfotabalans senast och har ett tilltalande läge. 34% är riktigt bra! Rolig spik: 5 Jetset har en härlig avslutning att tillgå och formen är riktigt fin Dragen: 3 Dens Bea är kvick i väg och tar normalt hand om spets, släpper sedan till? får luckan till slut och är kvick.. "ide!" 5 Choosen One är totalt glömd, hästen gör det bra hela tiden och kan få en fin löpning härifrån. Passas! 4 Trust Launcher kan få loppet i draget. Speedig och bättre än 0%.. 4 Alfas Da Vinci är titelförsvarare 12% |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Adrian Kolgjini: 6 lopp. Joakim Lövgren: 6 lopp. Ulf Ohlsson som kör Spring erom: 23 lopp. Skämtade när jag nämnde Spring erom men varför inte? En RIKTIG skräll antar jag. Senast redigerad av lokatten den 2016-10-14 klockan 23:55. |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Top of the world må vara överstreckad, men runt 5ggr på bolagen som vinnare, känns lite i överkant...men så blir det ibland på "överstreckade"...
Senast redigerad av mikaels den 2016-10-14 klockan 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Efter att kompletterat arkivet med att läst in det mest kring hästarna och även kollat av betalsidornas analyser, så har jag kommit fram till ....
Spik alternativen: Count Response var Untersteiner mycket påställd på senast då det blev galopp vid forcering. Lika positiv nu, men mycket roligare på strecken. Bättre distans nu, nästan garanti spets och kanske får dämpa tempot en bit. Rolig chansspik till 8%! Totally Secret är Jackobsson mycket uppåt på. Tror på spets och slut och anser sig ha bättre chans här än med favoriten i första. Rolig spik mot favoriten! Patricia Hastrup släpper till Top of the World. Veijo är mycket uppåt på Roses Glory och kör i dödens. Top of the world håller bra, men efter att fått tryck är han stum på upploppet och det blir inte 13e raka från spets utan Patricia kommer förbi på stretchen. Ytterligare en spik som inte är favorit! Mosaique Face är klart bästa hästen i sista och kan vara tänkbar spik, men absolut inte spelvärde på den som storis. Överstreckade: Wellino Avenue ligger Jackobsson smålågt med. Tycker hästen är orutinerad i dessa sammanhang. Kör eventuellt fram i dödens och är då klart sårbar. Tudor Kronos landar 3-4e invändigt. Orutinerad kusk på V7 och denna gillas inte som andrahandare. Rawindski blir favorit på att han gjort ett riktigt bra lopp. Inte säkert det blir samma kick på andra barfota och hästen var medioker innan förra loppet. Some Summit ligger halvlågt, iallafall i vissa intervjuer. Tror Roses Glory har minst lika bra chans och kör nog i ryggar denna gång. Sammanfattningsvis känns omgången väldigt spelvärde och det är verkligen läge att lasta in pengar på denna historiska V75a som kan ge vinstrekord! |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
1. www.travsport.se 2. Tävling 3. Topplistor 4. Där hittar du olika flikar, du ska ändra på: Lopptyp från ALLA till V75 kanske ANTAL om du vill se fler än 10 kuskar. Det var så lite så. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+4) |
||
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Möjligen fel trav-tråd men jag passar på när det är någon form av aktivitet på detta forum.
Jag har bara spelat V75 några få helger men tänkte försöka sätta mig in lite nu. Kan någon bara snabbt förklara hur oddsen är satta och hur dom rör sig. Jag har sysslat med stryktipset en längre tid, där finns det så att säga värde i att strecka ett lag till 15% om oddset är 3.00 för att ge ett exempel. Har försökt tänka likadant vad det gäller V75.. rätt eller fel? Då kommer följdfrågan, jag spikade en häst till oddset 1.10 till säg 60% (alltså ett jättevärde), vid start låg han över 2.00... Tycker det verkar orimligt med en sån höjning, fick han en stroke innan start eller? En sån höjning sker inte i fotboll tex, om inte Frankrike skickar fram ett korpgäng mot Luxemburg i sista stund. Hjälp mig gärna att förstå detta. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banned
|
Citat:
I övrigt uppvisar han samma färdigheter som Kajsa Frick m fl. Eller ska vi kalla det för brist på färdigheter? Rikspajas. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banned
|
Citat:
|