Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-14, 22:56   #76
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
"Katastrofkusken" Lövgrens facit på Åby är rätt okay i år:

27-8-5-6 29,6% (på V75 100% men bara 1 start i år på V75 Åby)

Johan Untersteiner på V75 ÅBY är däremot riktigt dålig:

18-0-1-3
100%? Antar att du spikar honom på allt i morgon. Grattis!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 22:57   #77

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2394
Standard

Håller med om att Lövgren inte kan mäta sig med våra allra vassaste cathdrivers, men han vinner ju många V75-lopp till skillnad mot vissa andra kuskar som sover bort chanserna gång på gång i kön. Jag tycker därför att epitetet "katastrofkusk" verkligen att ta i och direkt felaktigt. Alfas Da vinci ska med på bongen.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 23:04   #78

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Tror ni Jorma får till styrningen med Patricia? Vet han vad open stretch är?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 23:07   #79

Sharp$: 2394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror ni Jorma får till styrningen med Patricia? Vet han vad open stretch är?
på tal om att sova då Blir max en B-häst för mig, tror inte Åby passar Jorma alls utan att ha belägg för det.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 23:08   #80

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
100%? Antar att du spikar honom på allt i morgon. Grattis!
Vissa läser som fan läser bibeln...man fattar vad man vill, betyder det.
Gammal 2016-10-14, 23:12   #81

Sharp$: 405
Standard

Citat:
Jag är inte riktigt med. Mosaique Face är 53%-are i dagsläget. Försöker du argumentera för att han är en bra spik? Hur kommer Spring Erom in i matchen? Eller en katastrofkusk aka Lövgren?
Jag har inte kollat på deras procent, gör det i morgon. Det är mina egna funderingar. Har tittat på hästarna, alltså inte själva hästarna utan deras resultat, kuskar, tider, hur många lopp utan vila, och vad det har resulterat i ifråga om vinster. mm. Hur de har klarat att vinna från diverse spår. Lyckas bäst i medel auto? Eller i volt långt? Eller mest vunnit sprinterlopp? Bra kusk? Viktigare ändå nästan, bra tränare? Om de övernattar och hur de verkar ha klarat det tidigare. Mm, mm.

Tillägg:
Allt det här hjälper inte ett dugg, går lika dåligt för mig i alla fall. Men tycker det är roligt. Hjärngympa.

Senast redigerad av lokatten den 2016-10-14 klockan 23:28.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 23:28   #82

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Trolig spik:
2 Rawindski var markant förbättrad vid seger på barfotabalans senast och har ett tilltalande läge. 34% är riktigt bra!

Rolig spik:
5 Jetset har en härlig avslutning att tillgå och formen är riktigt fin

Dragen:

3 Dens Bea är kvick i väg och tar normalt hand om spets, släpper sedan till? får luckan till slut och är kvick.. "ide!"

5 Choosen One är totalt glömd, hästen gör det bra hela tiden och kan få en fin löpning härifrån. Passas!

4 Trust Launcher kan få loppet i draget. Speedig och bättre än 0%..

4 Alfas Da Vinci är titelförsvarare 12%
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 23:52   #83

Sharp$: 405
Standard

Citat:
Jag är inte riktigt med. Mosaique Face är 53%-are i dagsläget. Försöker du argumentera för att han är en bra spik? Hur kommer Spring Erom in i matchen? Eller en katastrofkusk aka Lövgren?
Guiden har något som de kallar Kuskligan V75. Där kan man se hur många V75 lopp kusken har vunnit under året.

Adrian Kolgjini: 6 lopp.
Joakim Lövgren: 6 lopp.
Ulf Ohlsson som kör Spring erom: 23 lopp.

Skämtade när jag nämnde Spring erom men varför inte? En RIKTIG skräll antar jag.

Senast redigerad av lokatten den 2016-10-14 klockan 23:55.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-14, 23:53   #84

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Top of the world må vara överstreckad, men runt 5ggr på bolagen som vinnare, känns lite i överkant...men så blir det ibland på "överstreckade"...

Senast redigerad av mikaels den 2016-10-14 klockan 23:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 00:20   #85

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Efter att kompletterat arkivet med att läst in det mest kring hästarna och även kollat av betalsidornas analyser, så har jag kommit fram till ....

Spik alternativen:

Count Response var Untersteiner mycket påställd på senast då det blev galopp vid forcering. Lika positiv nu, men mycket roligare på strecken. Bättre distans nu, nästan garanti spets och kanske får dämpa tempot en bit. Rolig chansspik till 8%!

Totally Secret är Jackobsson mycket uppåt på. Tror på spets och slut och anser sig ha bättre chans här än med favoriten i första. Rolig spik mot favoriten!

Patricia Hastrup släpper till Top of the World. Veijo är mycket uppåt på Roses Glory och kör i dödens. Top of the world håller bra, men efter att fått tryck är han stum på upploppet och det blir inte 13e raka från spets utan Patricia kommer förbi på stretchen. Ytterligare en spik som inte är favorit!

Mosaique Face är klart bästa hästen i sista och kan vara tänkbar spik, men absolut inte spelvärde på den som storis.

Överstreckade:

Wellino Avenue ligger Jackobsson smålågt med. Tycker hästen är orutinerad i dessa sammanhang. Kör eventuellt fram i dödens och är då klart sårbar.

Tudor Kronos landar 3-4e invändigt. Orutinerad kusk på V7 och denna gillas inte som andrahandare.

Rawindski blir favorit på att han gjort ett riktigt bra lopp. Inte säkert det blir samma kick på andra barfota och hästen var medioker innan förra loppet.

Some Summit ligger halvlågt, iallafall i vissa intervjuer. Tror Roses Glory har minst lika bra chans och kör nog i ryggar denna gång.

Sammanfattningsvis känns omgången väldigt spelvärde och det är verkligen läge att lasta in pengar på denna historiska V75a som kan ge vinstrekord!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+5), CuloPip (+5), Torstens (+5), Lazze (+10)
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 00:49   #86

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Guiden har något som de kallar Kuskligan V75. Där kan man se hur många V75 lopp kusken har vunnit under året.

Skämtade när jag nämnde Spring erom men varför inte? En RIKTIG skräll antar jag.
----------------------------------------------------------------------
1. www.travsport.se
2. Tävling
3. Topplistor
4. Där hittar du olika flikar, du ska ändra på: Lopptyp från ALLA till V75
kanske ANTAL om du vill se fler än 10 kuskar.

Det var så lite så.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+4)
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 01:11   #87
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg

Ok. Jag har lite sämre fattningsförmågor så jag förstod inte hur du fick ihop statistiken med ett enda lopp, som i det här fallet. Jag tycker själv att Lövgren är ett större skämt än Spring Erom - men det är ju jag. Finns många här som hyllar honom som Herrens nästa bidrag till mänskligheten. Lycka till säger jag.
Gammal 2016-10-15, 01:15   #88

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 356
Standard

Möjligen fel trav-tråd men jag passar på när det är någon form av aktivitet på detta forum.
Jag har bara spelat V75 några få helger men tänkte försöka sätta mig in lite nu.

Kan någon bara snabbt förklara hur oddsen är satta och hur dom rör sig. Jag har sysslat med stryktipset en längre tid, där finns det så att säga värde i att strecka ett lag till 15% om oddset är 3.00 för att ge ett exempel.
Har försökt tänka likadant vad det gäller V75.. rätt eller fel?

Då kommer följdfrågan, jag spikade en häst till oddset 1.10 till säg 60% (alltså ett jättevärde), vid start låg han över 2.00...
Tycker det verkar orimligt med en sån höjning, fick han en stroke innan start eller?
En sån höjning sker inte i fotboll tex, om inte Frankrike skickar fram ett korpgäng mot Luxemburg i sista stund.

Hjälp mig gärna att förstå detta.
Sturan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 01:17   #89
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Håller med om att Lövgren inte kan mäta sig med våra allra vassaste cathdrivers, men han vinner ju många V75-lopp till skillnad mot vissa andra kuskar som sover bort chanserna gång på gång i kön. Jag tycker därför att epitetet "katastrofkusk" verkligen att ta i och direkt felaktigt. Alfas Da vinci ska med på bongen.
Direkt felaktigt. Lövgren vinner V75 om de andra kör loppet i halsen på honom.

I övrigt uppvisar han samma färdigheter som Kajsa Frick m fl. Eller ska vi kalla det för brist på färdigheter?

Rikspajas.
Gammal 2016-10-15, 01:23   #90
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sturan Visa inlägg
Möjligen fel trav-tråd men jag passar på när det är någon form av aktivitet på detta forum.
Jag har bara spelat V75 några få helger men tänkte försöka sätta mig in lite nu.

Kan någon bara snabbt förklara hur oddsen är satta och hur dom rör sig. Jag har sysslat med stryktipset en längre tid, där finns det så att säga värde i att strecka ett lag till 15% om oddset är 3.00 för att ge ett exempel.
Har försökt tänka likadant vad det gäller V75.. rätt eller fel?

Då kommer följdfrågan, jag spikade en häst till oddset 1.10 till säg 60% (alltså ett jättevärde), vid start låg han över 2.00...
Tycker det verkar orimligt med en sån höjning, fick han en stroke innan start eller?
En sån höjning sker inte i fotboll tex, om inte Frankrike skickar fram ett korpgäng mot Luxemburg i sista stund.

Hjälp mig gärna att förstå detta.
De flesta (insatta) travspelare har en god uppfattning om odds och streckprocent hos respektive häst - redan på förhand - för varje streckspel. Om en hästägare har dunkat in ett spel på flera 100.000 några minuter före start så ger det en viss påverkan...även om spelarkollektivet ställer saker och ting till rätta...
Svara

td