|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
|
V75 Solvalla Jackpott
Finaler på V75 denna Lördag.
Positionerna kommer avgöra mycket. Dags o plugga. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ser väl vid första ögonblick öppet ut!
PU ställer i ordning Thaiger Exclusive och vinner nu innan bf-förbudet? Tror dock banan måste vara bra för vinst. Håller On Track Piraten upp? I så fall lär han vinna! Ställer Melander i ordning Uncel Lasse? I så fall är loppet över, annars läge att fälla. Nancy America möter ingenting på sin volt i alla fall. Någon som kan gå väldigt snabbt på främre volten? Senast redigerad av Espo den 2016-11-20 klockan 19:22. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Target Kronos spetsar och leder länge, kanske hela vägen?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vid snabb överblick är det en ovanligt jämn finalomgång.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
Hoppas verkligen Uncle Lasse drar på sig en hel del streck ska fällas från spår 8
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja allt annat vore en skräll. Går aldrig att räkna bort Örjan eller Tarzans hårdingar ändå. Wild Honey med första Goop kommer också dra på sig streck men det blir tufft som ensamt sto mot dom här. Spårlotten gjorde iaf att loppet blev intressantare.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
När det gäller chansvärdering så är det ju en gissning och inte en absolut sanning någon lämnar. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
OTP lär inte bränna. Om han inte håller spets så handlar allt om att bara komma ut och ha fritt spelrum. Överlägsen detta gäng och det är synd att Propulsion inte är med så man hade kunnat få upp oddset mot 4 ggr pengarna. Nu lär OTP ge ca 1,85-1,90 på lördag och det är ett överords ändå.
lokatten (+4) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
KII
Tror på 3 To Be Or Not To Be med Christoffer Ericsson. Ev får han sällskap av 4 Ola Montana, som liten skräll då. Nicklas Westerholm kör.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
Avd 3 Solvalla Grand Prix
Ställde upp hästarna i poängordning. Så här:
1 Target Sund, Adrian/Lutfi. 20 000 p! (?) 35 st/8 v, 2,5 m, rek 12,5 am. 10 In Vain Sund, Erik A/Redén. 13067 p! 29 st/7v, 2,1 m, rek 12,2 am. 3 Wild Honey, sto, Goop/Redén. 4750 p. 36 st/23v, 12,7 m, rek 12,7 am. 8 Uncle Lasse, Örjan/S Melander. 4650 p. 43 st/17 v, 9,1 m, rek 12,0 am. Tror det får bli Onkel Lasse och Vildhonung, ![]() Men om jag får råd alla fyra. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ranking 1 lopp, ni får själva gissa vilket
![]() 5,2,6,1,3,7,9,11,8,10,4,12.
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
|
#20 | |
|
Banned
|
Citat:
Senast redigerad av trance_error den 2016-11-22 klockan 09:49. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Du har "fuskat" genom att twittra med mig
![]() Jag säger INGET ![]()
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
Lär inte behöva göra allt grovjobb den här gången, iaf...? Kanske kan "gömmas undan" tills 300 kvar?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Undrar hur Oskar har ställt iordning Usain Henna? Han vann finalen på Solvalla för ett år sedan ganska precis innan skoförbudet kom.
Har väl vunnit 2 finaler tidigare (just nu bara 3%)? Blir det körning i början borde han kunna hitta bra position. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja slog ju Takethem då över aktuell distans. Kommer dock inte ihåg hur loppet såg ut den gången?
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Edit: det skulle vara väldigt nice om Oskar och Usain kunde leverera en lika bra insats igen så att de kan tilldelas epitetet "Danskdödarna" :-p Senast redigerad av MattiasB75 den 2016-11-23 klockan 00:45. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
Riksranken och jag
Har lust att spela den här omgången så satte igång i måndags tror jag, att titta på hästarna.
Redovisade mina funderingar ang avd 2 och 3 här. Sedan fortsatte jag i natt att kolla lite snabbt: hästarnas tider, kuskar, plats i loppet, poäng mm. Även tränarna. Satte dit de där gröna plopparna på "tavlan" så skulle komma ihåg mina val. Gott om tid att ändra. Nyss damp Guiden ner i brevlådan. Har bara den den här gången, köper Aftonbladet ibland på tisdagar när dom tippar V86 och V75 men inte denna gång. Som jag nämnt förut så har Guiden en redovisning som de kallar Riksranken, där de listar hur alla större dagstidningar och facktidningar har rankat. Kollade och tyckte jag kände igen mig... Och dra mig på en liten vagn 100 mil men Ranken hade nästan exakt samma hästar som jag nyss tagit ut! Som första- andra- tredjerankade osv alltså. Dessa hästar har jag ploppat ut: Avd 1: 3, 13, 15 Avd 2: 2, 3 Avd 3: 1, 3, 8, 10 Avd 4: 1, 5, 7 Avd 5: 5, 8 Avd 6: 1 Avd 7: 5 Riksranken, tar med de fyra först rankade: Avd 1: 15. 3, 6, 2 Avd 2: 3, 4, 9, 2 Avd 3: 3, 8, 1, 10 Avd 4: 1, 9, 3, 5 Avd 5: 8, 3, 2. 1 Avd 6: 1, 2, 3, 9 Avd 7: 3, 5, 8, 1 Alltså, i varenda avd har jag någon, några hästar som är med bland de fyra första på rankinglistan. Om Ranken har rankat rätt så blir det usel utdelning. Men någon skräll ska väl kunna uppenbara sig.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Jag vill inte vara elak, men du använder fel kriterier när du väljer hästarna.
Citat:
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
kan du räkna ut 30 av de 150 sätt som gör att rånet går åt helvete är du riktigt duktig. Det fina med att välja trav före bankrån är att du inte får problem med farbror Blå så länge du lirar för ärligt förtjänade stålar. Du kommer långt på att spela vinstrika kuskar, bra spår, spetshäst. Rata eller favoriter som haft längre uppehåll, körs av tränare eller en mindre vinstrik kusk. Ta alltid bort favoriter från bakspår som körs av av en kusk som sällan vunnit på V 75= de vinner aldrig. Sök skrällarna på utrustningsändringar, brftro ffg, nytt huvudlag, ny vinstrik kusk ffg, ( ex Red Chilli Pirat kördes av tränaren Patrik Södervall, Örjan upp ffg till Åbys stora pris 2006, vann båda heaten, jag spikade RCP i båda löpen på kuskförstärkningen av bibliska mått och sjuan satt). Samt hästar som gjort bra löp från svåra spår och lottats till vinstrikt spår. Se till att ha plats på systemet för att fylla på med värmningsvinnare i sista stund före spelstopp. Viktigast av allt är att tro på dig själv och inte till den du sist lyssnade till. Det finns mycket att tillägga, men du kommer en bra bit med ovan enkla stolpar att hålla i när du konstruerar systemet. Lycka till Lokatten. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Innan skulle det inte gå att slå dansken, men efter 600m kände jag att det bara var att köra, var en sån dag, kollade vem som satt i dödens, norrmannen, bra han släpper, sen skulle Usain bara döda Take Them på bortre lång, knäckte till den lite på bortre lång så han inte skulle orka stå emot sen, plockade upp lite för att ha koll på Erik invändigt och några till, när de hissade nödflagg var det bara att köra. Var helt sjukt, häftigt. Nån gång borde alla få uppleva att sitta bakom en häst som vill vinna så mkt, bland de skönaste känslorna som finns. Mange vann sedan finalen av VM i V75 förresten. Det här spelade jag in medan jag fixade till Usains tassar i morse, inför lördag: https://youtu.be/lXbQabs1CTE Kolla min hemsida, www.oskarsvanberg.se imorgon om ni vill ha mer info efter sista jobbet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5), stoffolainen (+5), eveton (+10), lokatten (+5), rickyfashion (+5), peozz (+5), MattiasB75 (+5), Tirich (+5), Stekis0757 (+10), bokis29 (+5), Akke (+5), Ardberg (+5), Melander (+5), Rob (+5), Lazze (+25), criba (+10), Torstens (+10), DIF (+3), Trinity (+3), virre82 (+3), kunghumle (+5), asgaya3141 (+5) Senast redigerad av OskarSvanberg den 2016-11-23 klockan 21:35. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banned
|
Citat:
Alltså, hästen (Usain Henna) är outstanding, sättet han krossade Bravo Navaronne på senast var mäktigt, även om den kanske hade fått en liten tryckare (eller två), med en sån högstanivå är det helt oförklarligt varför den förlorar mot sånt mediokert motstånd i 75% av sina starter. Varför har den sämre statistik än Bravo Navaronne, som den bara krossade senast? Det är ju inte Elitloppet och Åby stora pris du startar den i, vecka efter vecka...? |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
. Han är knappast någon Varenne eller Bold Eagle, det han har gemensamt med dom är möjligtvis viljan att vinna, fysiskt är de formel1 och han en STCC-Volvo. Vi mötte ju Sauveur några ggr och tyvärr får jag väl erkänna att vi blev avklädda även om han var på topp, eller nära det iaf. Han är inte på topp jämnt, när Erik körde gången innan var han väl 15m sämre. För att vara så bra måste jag toppa honom till max, och det kan jag tyvärr inte göra till varje start då han blir för sliten då. Efter såna totala urladdningar behöver han många gånger vila lite eller få en lugnare period i alla fall. Vi har ett lite annat upplägg jämfört med förra året och har varit försiktigare och försökt bygga upp formen långsammare med förhoppningen att han ska hålla en högre nivå längre och inte gå så totalt ur form som han gjorde förra vintern. Sen fick han ett problem i samband med Harpers som tog ett tag att komma rätt med. Vidare blev det betydligt svårare att ha upplägget med kvalitetsträning och sen ett lopp i kroppen innan en större uppgift i.o.m att han tjänade ungefär en miljon på 12månader, för att få ett lopp i krppen fick han gå 12 full väg och det blir lite för tufft då. Iaf förut, han har faktiskt blivit ännu hårdare i kroppen. Hans styrkor är främst viljan, sen har han en bra förmåga att ta åt sig träning och går att toppa osedvanligt mycket jämfört med de flesta hästar, det går att få honom bättre än han egentligen är så att säga. Uppdateringen efter sista torsdagsjobbet är att han var rappare än nånsin. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekis0757 (+5), bokis29 (+5), dingo1337 (+5), Metatrone (+5), SH (+5), Bridgeman (+5), stoffolainen (+5), oinkk (+5), Spiken64 (+5), Broddvar (+10), DIF (+2), Kallekokula (+5), MattiasB75 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
Lysande oskar!
Kollade på filmklippet på din hemsida. otroligt cool usain henna verkar vara
och mkt bra info. fortsätt gärna med det. bra förklarat. kul inslag och lycka till på lördag. jag tror på dig |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Inte torskar Peter.U sista loppet?
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Drog igång en V75 tillsammans också!
Spelar reducerade system med utgångspunkt i Travtjänsten och Spelvärdes analyser, toppat med egna idéer! 250kr x 10 andelar https://tillsammans.atg.se/inbjudan/6VJM-86K4-28493 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Nån som vet hur Petter Karlson tänker kring Charming Soldier?
Ska han köra i spets? Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 15:48. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Min första tanke när startlistorna släpptes var att ettan håller upp ledningen. Då är loppet över. Flemming sätter på en bike nu dessutom. Ökar i startsnabbhet säkerligen. Senast redigerad av spalato den 2016-11-25 klockan 16:24. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jag letar frenetiskt efter att välta de två dunderfavoriterna i slutet.
V75-7 Finns det på kartan, att 5 Zenit Brick rusar till ledningen? Då får han 3 Thaiger Exclusive i dödens. 4 Da Vinci Boko andra ytter. Just nu streckar jag 3,4 och 5. V75-6 Flera startsnabba utanför 1 OTP. 3 Explosive de Vie slog 2 Nadal Broline senast. OTP har hoppat förr från start. Johnny vet inte förrän framme vid vingen om han kan ladda eller måste ta det lugnt. Han kan bli kvar på innerspår. 9 Thai Broadway var dunderfavorit i Bjerke mot Ivar Sånna och Nahar. Han fick inget fäste i banan och skrattade åt Björn, när han började driva med tömmarna. I morgon är det spö. Han kan få en fin rygg och spurta ner det här gänget till 3,5 %. Just nu streckar jag 1,2,3 och 9. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
Zenit Brick har formen på topp ! Kan vara en chansspik. Om två träter , då kan Lill-Goop komma in i matchen.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) Senast redigerad av spalato den 2016-11-25 klockan 17:33. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
I morgon kör han i sex V75-avdelningar. V75-1 14 Evening Prayer. Startar ofta i V75 utan att vinna. Inte här heller. V75-3 3 Wild Honey blir favorit och har ypperlig chans. V75-4 8 Next To None Sib är understreckad till 3 % mycket pga dåligt spår. Se upp! V75-5 1 Erik Sting kan leda från start till mål. V75-6 9 Thai Broadway var dunderfavorit senast på Bjerke med opassande bana och utan spö. Fastlåst med allt kvar gången innan. Nu bortglömd till 3,5 %. Ett fynd. V75-7 8 Heartbreaker V.S. startar hela tiden i V75 och kommer från två segrar. Nu dåligt spår men kan överrraska till 7 %. Björn kan nog vinna två-tre avdelningar. Jag streckar honom i avd 3,4,5 och 6. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Tror framspår hästarna vinner i första, streckar 2,3,6
Peter U i sista spets o slut. Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 18:53. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banned
|
Citat:
I första är det lång väg fram, kan bli strul så tar bort den helt, inga dåliga hästar på framspår. Om man tror att Erik vinner från dödens i sista så ska man absolut ta me den ![]() Föredrar Peter U alla dagar i veckan på den dubbeln
Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 19:02. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Tror Erik får en superstart i första med 15 från springspår och äter upp ledarna på upploppet. Blir min spik. Alternativt streckar jag 2,3 och 15 - men vill egentligen även ha med 6 och 11. I sista blir det 3,4 och 5. Alternativt blir det tre streck i första och spik i sista, vilket du förordar. Vi har 20 timmar att tänka.
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hur går det för TT nu för tiden?Har inte tillgång till dem,men får skrytmejl från SS där man verkar kunna leva på deras tips(har inte tillgång till deras tips heller)
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
Andelsspel V75 ATG tillsammans
Någon som vill vara med på filsystem imorgon
100kr / andel . Jackpot 43 mille https://tillsammans.atg.se/lagsida/28383/alreadymember |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Hatten av
|
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Spiritus (+5) |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Har räknat ut för några år sen,när jag på olika vägar fick tillgång till travtjänsternas tips ,att det inte funkarriktigt så.Speciellt när dom sätter V-75or som ger flera hundra tusen.Det går ju inte ihop,om prenumeranterna spelar efter deras tips blir det inte sådan utdelning.och då kan man räkna ut att dom inte spelar själva(personalen har säkert inte ens deras förslag som personalspel)
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Vad betyder det för Lasse att Conny blivit struken? Får Lasse spår 7 eller går han då utan kamrat på insidan? Borde ju vara fördel hursomhelst? :-) är trav novis, har inte riktigt förstått hur det fungerar när hästar blir strukna innanför :-)
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Uncle Lasse får alltså spår 7 istället för 8, liten fördel. Om han däremot haft spår 8 i voltstart hade ingen ändring skett givetvis. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Charming Soldier leder hela väggen eller To Be or no to be fångar de..2 hästar lopp.. är ner på jorden igen ...
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tycker kretsen runt hästen mellan raderna inte riktigt verkar tro på det över medeldistans. Får han dessutom tryck av 2an under vägen är det upplagt för en tredje. Örjan kommer som vanligt i 4-5e spår in på upploppet och sveper fältet...
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Dags för 9 Carabinieri avd. 4. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ja låser på 2-9 charmerande samt oceanlikt
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Solen skiner och det är 6 plusgrader på Solvalla kl 10.
Hur lägger man upp speltaktiken idag? Vinner storfavoriterna Nancy America, OTP och Thaiger Exclusive blir det förmodligen ingen utdelning på fem eller sex rätt. Det är jackpot och då gäller endast att pricka sju rätt. Och hoppas att ett par av ovanstående favoriter av något skäl åker på däng. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Om Nancy osv vinner så är det fleris. Eller v5 kanske
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Espo den 2016-11-26 klockan 11:03. |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Fleris på V75 förstår jag. Men V5 med OTP och Thaiger blir det ju go'natt. Än värre om de kompletteras med 1,3 eller 8 i V5-1, 1 Slide So Easy i andra och Erik Sting eller Aron Palema. Kanske en femtilapp.
DD med dunderfavoriterna ger 4 ggr. Skapligt odds. Vill man leta större pengar får man pröva Top 7. Fast då krävs mycket skicklighet att klura ut vem som blir sjua.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Så här blev till slut dagens bolagssystem.
Systemet bygger på att pricka sju rätt pga av överbetalning genom jackpot. För att få tillbaka insatsen krävs sannolikt, att någon/några av de tre dunderfavoriterna i första och de två sista avdelningarna spricker. Systemet innehåller också ett par skrällar. 1) 3,15 r2-6 (Peter U säger att 3 är bättre i volt än auto. Han strider mot 2 om ledningen. 6 provar från springspår och har kapacitet att vara bland de fyra. 15 kan få en kanonstart från springspåret. Hon har bäst kapacitet i fältet, vilket krävs för att runda hela detta gäng. Det är alltid risk att ledaren rinner undan om det blir trafikhinder för favoriten. Rank 15-3-2-6-11.....) 2) 2,3,4,5,9,10,11 r6-8 (lägsta klassen garderas) 3) 1,3,8 r10-6 (1 är startsnabb och visade toppform i Breeder's. 3 och 8 är fyraårsstjärnor i världsklass) 4) 1,3,7,9 r5-12 (1 håller ledningen och kan vara en sund spik. 3 och 9 har form för vinst. 7 håller vi tummarna för till 5,5 %) 5) 1,8 r3-5 (8 har bäst kapacitet men uselt spår. 1 och 3 kör om ledningen men Björn håller ut Tillman. 1 och 8 är ett bra lås) 6) 1,2,3 r9-5 (1 är en av världens bästa hästar och vinner med stor sannolikhet. 3 slog 2 senast och för utdelningens skull streckas de) 7) 3,4,5 r8-1 (3 har höjts i regi Peter U. De dundrar mot ledningen och har toppchans. 5 lyser det toppform kring. Han är också startsnabb. Erik är en snabbtänkt taktiker. Nurmos vet hur man ställer en häst i ordning. 4 radar upp segrarna och blir understreckad pga kusken) Kostar 1512:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Förstår verkligen inte hur kollektivet tänkt i första när de gjort Nancy till så stor favorit, räknar de med ledning bara för att den har springspår eller (det är ju springband också, extra anlopp men blir inte starten kanon blir det till att backa ner istället för att hamna före alla på tillägget)? Kommer Evening Prayer en bit före i starten är det jämnt skägg dem emellan vill jag påstå och tidsmässigt står ju starthästarna tokbra inne.
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
5,12,15 2,4,10 1,3,5,8 1,7 2,5,6,8 1,5,11 2,3,4,5,6,8 och kostar 2592:-. Om man spikar OTP kostar det 864:-. Tjae - värre system har jag sett. Skulle inte förvåna mig om det sitter.
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Då var mitt system klart, så länge jag får in tillräckligt med andelar
1,2,(3),4,6,8,14,15 1,2,(3),4,(5),6,9,10,11 3,8 1,3,5,7,9,10,11,12 8 1 1,2,(3),(4),(5),6,7,8,9,10,11 Krav: Minst en ( ) 6624 rader Jag stänger butiken och slänger in den här när jag fått ut alla andelar, 3*500kr ska till fortfarande och ni är välkomna! https://tillsammans.atg.se/inbjudan/U93Q-59V8-4313 Edit: Ja det är ett riktigt fegdrag att dubbla i tredje men nu får det bli hängslen och livrem idag!
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Starthästarna går 13 tider. Pandora Face, Pense Kloster och Mellby Darling är startsnabba. Om någon av dem får vara i fred i ledningen kan hon rinna undan. Men då krävs nog att Nancy får trafikproblem sista varvet. |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ser ju faktiskt favoritbetonat ut i dag, men här kommer två skrällar som kan höja utdelningen.
Avd 1- Här hoppas jag att Racer Rose 1% kommer iväg och hittar ner typ tredje inner, sen när Nancy trycker på 800 meter kvar så kommer garanterat luckan och kanske,kanske kan skrällen vara ett faktum. Avd 4 - Om Björn kastar loss Next to non sib 3% och kommer till ledningen någorlunda smärtfritt, kör där vet ja.Såg ju smällfin ut i lördags
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Eftersom jag dubblar är jag väl lika ambivalent som kollektivet. Men pistol mot huvudet eller om jag skulle singla en vore det Farbror Lasse! Om det inte vore för att Björn sitter upp bakom Wild Honey den här gången skulle jag nog singlat också.
|
|
|
|
#84 |
|
Jag spikar idag , pense , usain och target
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Har Tarzan bestämt huvudlag på Oceanic än, någon som hört något?
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Optimalt kan man tro eftersom han är favoritspelad. Ställer mig ändå frågande till det där, en av de minst rutinerade, bakspår och ensamt sto. 2 vinster på de 10 starterna och 0 på de senaste 5. Ska man vara favorit då i en V75? Loppet är verkligen inte märkvärdigt men det kan ju aldrig gå ihop?
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
|
Jag har tittat igenom startlistan, titta på några lopp men inte pluggat nåt enormt. Ser ut som att OTP vinner och att det kan bli några för många favoriter idag.
V75:1 Garderar friskt. Det är ett helt gäng märrar på start som klarar av att gå 13 på distansen. Finns en liten sannolikhet att favoriten hamnar snett på det. Roligast är 4 Brilliance, kuskförstärkning modell mega. Även om Örjan kör sådär för närvarande. Mellby Darling är också rolig, men kan tydligen inte öppna nåt. Kanske Pandora Face bara visar sig vara bäst? V75:2 Spikar 2 Charming Soldier. 6,3,4,5,10 emot. V75:3 Spikar 1 Target Kronos. Passa 9 Divisionist, brfo igen. V75:4 Roligast är 3 Bravo Navaronne, underpresterade senast, hade varit betydligt mer spelad annars. 5,10 tas med på en tung kupong. V75:5 Lutar mot en spik på Erik. Fattar inte hur man kan spela en häst till favorit från åttondespår på V75.... V75:6 Går nog inte emot OTP. V75:7 Mellby Collector och Heartbreak V.S blir mina förstastreck. Men lär väl ta med 6-7 hästar. Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2) |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Sprack oavsett så skönt att inte Adrian fick vinna efter sin startgunga i första!
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
V5 ett vinner?
|
|
|
|
#90 |
|
Banned
|
Tack Jansson, mycket bra start på dagens V75a...
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Jaha det blir en horomgång direkt. Är det någon genetisk defekt hos familjen Kolgjini att man måste köra som om man stulit hästen?
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Visst gick 3an iväg i första ? Men inte adrian.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Yes ,smakstart! med på 6 hästar ..sist rankad av TT.....
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Jag sprack direkt i V7 men gläds med Cathrin Bergström!
SO (+2) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Jansson från spår 7 i volt, första avd. på V7, känns som en repris från
ett par veckor tillbaka när han vann med Victor AU på Sundbyholm. Då var det från ledningen runt om, nu rygg ledaren, gick bra det också
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Den jag spikade såklart. Vem var sopan som orsakade första ? Hann inte se. Bara begära 4-5 tusen av den människan
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
Då hade första spiken suttit, men pga klåpare så vart det skräll. |
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Toll (+1) |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Anders svanstedt var för tidig, untersteiner var kanske också över linjen, var väldigt jämt mellan dessa. Om första gått iväg måste det varit mkt bra chans på trean... Adrian ryckte tussarna 400 kvar när han ledde i ohotad stil. Örjan hade nog väntat till 100 kvar...
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
Dom borde låtit starten gå, alla förstod att det inte gynnar svanens sopa till häst att smita före 1 meter. Det missgynnade fler pga att dom inte lät han komma undan med det där |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banned
|
Det där borde nog Peter G Norman göra oftare.
Lämna över styrningarna till nån som kan köra häst.... |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Hoppas vi får en åsna i nästa oxå så har vi jackpoten klar efter 3 lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Du är utan tvekan , den sämsta travspelar man har stöt på, vinner favoriten så är det åt helvete, vinner en skräll så är det någon annans fel.
TYCKER DU SKA TA EN ORDENTLIG TITT I SPEGELEN, och ställ frågan är jag bra på TRAV ??? P.s VAR nu ärlig när du svarar ..... |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Innerspåret tungt? Hårt under?
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hoppas verkligen det blir jackpot men känslan säger annat :/ De "enklaste" loppen återstår där första-tredje hästarna känns betydligt bättre än övriga. Av de 2940 återstående systemen finns det garanterat system som är på över 100 000 rader. Tror det måste komma en till riktig skräll, minst 30 oddsare, för det ska bli någon chans för jackpot.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Däremot är det bara en massa löss som gått i ledningen hittills och en kusk som inte kan köra häst så det säger inte så mycket om banans skick.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Då fick den överhaussade Target Kronos bevisa hur oduglig den är med lite press..
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Finnen gjorde en Örjan och vann.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banned
|
Säsongen är lång, någon eller några av deltagarna borde fått ha stanna kvar i stallet...
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
.....
Senast redigerad av Cyran den 2016-11-26 klockan 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Kom igen nu Oskar!!
Carabinieri funkar också! med för 6/5 rätt -kan ge bra idag Senast redigerad av Lazze den 2016-11-26 klockan 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Kan bli en bra sutt idag på 6:orna. Givetvis bara spekulation, men jag har svårt att se de kvarvarande system ha kvar utrymme för att det tar lite i kanterna. Och det kommer ju rensa bra ändå.
Galopp på SSE och Carabineri fallierar så. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Systemet=
Spoiler:
Hänger på spiken nu.... |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Yess!!!!!!!! ser intressant ut nu!!sällan varit så haussad när jag är borta för 7an...
torsk för otp och Thaiger=ingen med 7 rätt och jättepengar på 6/5 rätt.. Senast redigerad av Lazze den 2016-11-26 klockan 18:06. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Cyran (+2) |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Banned
|
Och Kevin "Vargen kommer!!!" Oscarsson ska köra i ledningen, igen, för hundrafemtioelfte gången i rad....
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Tar man bort Adrian på valla så får man med extra streck Grant
|
|
|
|
#126 |
|
Banned
|
Tycker att Västerbo Highflyer hamnat lite långt ner i ranken.
Tvilling 1-5 står i nästan 15 ggr pengarna. Shadow Woodland har blivit nerstruken ett hack. Inte heller oäven.... 1,5, 8 - 200 spänn runt om. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Guest
|
DD 1 3-5-12
DD2 1-5-10 Skål bönder, i morr´n kör vi skit : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Spännande dag för mitt bolag. Vi hade 2-3-15 i avd 1 och nu sitter vi med PU spik i avd 7
3 x 6 rätt och 63 x 5 rätt borde ge en hyfsad slant tycker man. Skulle det gå åt pipan så har jag garderat mig med DD nämligen, Tokspel egentligen men alla lopp ska köras 1 1On Track Piraten 2 1234567891011 Dölj kvittodetaljer 11 x 50,00 kr = 550,00 kr. Totalt: 550,00 kr. E9E6 918B 3026 9C18 Vadet gäller startnummer Rättningskod: NCN PTW CVD |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Lite svårt att låta starten gå när dom har fotoceller som automatiskt blåser av loppet vid tjuvstart....
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
3,5,6 för 1X6+14 5or(vågar man hoppas att Tobbe börjar och avslutar?? 1.77% på Viktor A.U..
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banned
|
Härligt! PU kör galopp, precis som väntat!
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
V5an satt i alla fall.. men där blir det väl småpotatis
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Blev 6 rätt till slut efter missen i första..så nära men ändå så långt ifrån!
|
|
|
|
|
|
|
#137 | ||
|
Citat:
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#139 | ||
|
Citat:
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Så gick det för en nära vän till mig som satte 6an 2009 när det var dubbel jackpot och ingen hade 7 rätt. 6or o 5or gav 250 000:-. Åkte på en häst han och resterande av spelarna glömt bort totalt. Jag betalade in systemet på nätet åt honom, hade jag råkat klicka i vinnaren så hade han vunnit ca 50-60 miljoner kr :P Senast redigerad av Cyran den 2016-11-26 klockan 19:16. |
||
|
|
|
|
|
#141 | ||
|
Citat:
|||
|
|
|
|
|
#142 |
|
Innerspåret måste varit enormt tufft idag, då bara OTP höll undan från ledning egentligen(Aron palema*)!
Hade 200 vinnare till 50x och 800 plats till 8.75x på Victor AU på unibet. Och när galopperna kom som brev på posten och såg att Torbjörn laddade rätt hårt och öppnade 300 första rätt snabbt men sedan dämpade farten till behagliga farter egentligen så trodde jag platsen åtminstone var stenklar. Såg dock hur fin heartbreaker såg ut och förstod att han hade bäst vinstchans men trodde Tobbe skulle följa han hela vägen till linjen ändå! Danne edel, tung och stark som han är så kriga han till sig en fin andra plats och funderade lite på plats på han faktiskt för trodde han skulle gynnas av det tunga innerspåret, dock trodde jag han skulle bli över helt och ligga sist på inner och inte se dagens ljus och därför hoppade jag honom. Jaja, 28 femmor och 5400kr får ändå var godkänt och någon tusenlapp plus i totalen. Plus är alltid plus, hörs imorgon igen kära Sharpsare
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Man känner sig både upprymd över att ha varit nära millarna och som en sopa att ha missat Workout på systemet när jag spelat vinnare på den utanför...
![]() Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
![]() Alla gör misstag. Viss fler och vissa mindre. |
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Det är det är tjusningen med streckspel. Det räcker inte att ligga rätt i t.ex. 6 av 7 avdelningar...
|
|
|
|
|
|
|
|