|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bra tips! Skall köpa ett flak när Systemet öppnar.
![]() För du skriker väl inte ut ett tips på dagens 68 %-are på V64 till vinnaroddset 1,32 På denna V75-tråd
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
SO - kallblodskungen. Och ni andra som jobbar med arbetshästar i timmerskogen.
Måste man strecka 1,3,4,6,9,10,13 och 15 för att känna sig någorlunda säker på att överleva kallblodsloppet? |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tjena alla, tänkte lira en V75:a i morgon, ni som är insatta, försöker få ihopa två spikar vad tror ni om Roberts två första hästar till start på V75, klart man läser och försöker göra sitt bästa, men längesedan nån vinst kom till. Sen ska man ju delge sina egna tankar och en liten luring kanske Merry Broline kan vara i 6:e loppet mina tankar går iså fall då att Kaj inte släpper till Robert och han hamnar utvändigt men bara spekulationer. Till frågan då tror ni Ulf släpper till Aileron, samt Roberts sto i V75:2
Tacksam som vanligt för alla ni som är väldigt duktiga/ Mvh Aband/ Peace |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Själv tycker jag det räcker med 3,13,15 för att känna sig heltrygg. Det är i vilket fall vad jag max kommer strecka. Men vad vet väl en sketen norrlänning??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Men du missar No 1 där dom tror på MYCKET bra chans?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
3,15,13 är TT:s a-hästar. Men tänk om 4 Hallsta Vinnex, som var favorit senast och hoppade som tvåa efter "mitt skrik här på Sharps" Gärdsjö Aragon, men före 3 Ulsrud Troll (som då startade 20 m efter), håller sig till trav? Det här loppet känns som ett riktigt getingbo. Svårt att ta 40 m på starthästarna i sprint. 3 Ulsrud Troll lättas från järn- till aluminiumskor och får Tobbe i jollen - stort kuskplus. Kanske skall man spika honom till 18 % istället för att gardera med åtta streck, som jag nu preliminärt har? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Myr Faksen till 20% är för bra för att vara sant. Bara vinner och vinner men packet vill gardera. Bergsåkers upplopp är långt.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag kör utgång på Myr Faksen, tycker han står väldigt långt bak på ett sprinterlopp. Garderar med 1,3,6. Är inget fan av Ove men rutinerad är han, och jag tror spelarkåren gör likt jag och tenderar att underspela honom. Nu med en ok häst från topp spår. Bara galopp emot spets?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Två spetshästar kan fälla bergh.
Den första är 6.Fetiche Boko spets och slut tror jag var det inte jänkarvagn idag för första gången?.Bergh kör favoriten 13.Angel Rain. Den andra hästen som fäller Berghs är 5.Queer Fish som aldrig har torskat i spets om jag minns rätt.Bergh storfavorit med 7.Digital Archive. Lycka till.
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
I din andra analys så tror jag för det första inte att Queen fish håller ut Digitalen...och om han nu mot förmodan lyckas med det och det blir en löpning utvändigt så törs jag nog ändå säga att vi tuggar ner honom från dödens. Extremt låg puls och inte ett dugg tagen efter senaste loppet och det finns mer att plocka fram om så skulle behövas. Som en aning partisk delägare så tror jag ändå att det är omgångens bästa vinstchans. I övrigt kan ni ju vara vakna på Malkin i v4-2 som också delägs. Känns kanon efter senaste starten och borde inte alls hamna lika tokigt på det som senast och ha goda möjligheter att hinna fram i god tid. Se gärna hans nästa senaste lopp. Lycka till idag! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Är inne på Narold Vox i guld som vettig chansspik då alla jag sett spelar spik Nahar eller lås 5,7 alternativt 2,5,7.
Hoppas resan ställer till det för Nahar och Narold Vox får en lugn dödens på Västerbo som han tuggar alla dagar i veckan... Nahar presterade tidigare dåligt på Åby när han fick göra resan från Sundsvall men hade stark statistik på Bergsåker, nu blir det omvänt med resan och jag hoppas statistiken blir lika omvänd! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Senast rumplade H.V. till i spetskampen. Vunnit ifrån spets annars? Det är en häst som i stort antingen vunnit, varit tvåa eller galopperat i sina starter under karriären. Ständig följehäst för min del. Flera ggr fast i ryggar och villig springa förbi till vinst, när inte vunnit loppen. Ett par ggr galopperat som klar strax före mållinjen. Vid de två senaste 2:a-platserna har H.V. avslutat i nivå med/ngt bättre än Fender eller avslutat klart bäst efter sen galopp på vägen. Jämför hur Ullsrud Troll försöker hänga med Aston i rygg till slut den 30/12. Kolla sedan hur Hallsta Vinnex äter in på Aston till slut den 16/12. Vem vill du gå på i en upploppsduell häst mot häst, mackpeter? U.T. eller H.V.? Du får 19% för U.T. och 5% för H.V.. Hallsta Vinnex är ett välmotiverat streck vid gardering till 5%, sålänge det är Ulsrud Troll du utgår ifrån som bästa chansen i loppanalysen.
|
||
|
|
|
|
|
|