Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-29, 09:30   #46
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Sjysst men vi åker från Skövde kl 12,30 typ så kommer nog inte vara där före 14:00. =(
Vi spelar för flera tusen men snålar på en entrébiljett =) hhahaahah som när man är på CC vi bombar på en hålstege på omaha men sen när man ska äta är det dyrt tycker man =)
Men att travbanor ska ha inträde är nog tidernas dummaste påhitt ... Betala för att få gå in och spela med pengar som till slut ändå faller i banans kassa. Är nog en del till ATG:s förfall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), lokatten (+10), Spetsochslut (+5), Migge (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 09:55   #47
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2197
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Sjysst men vi åker från Skövde kl 12,30 typ så kommer nog inte vara där före 14:00. =(
Vi spelar för flera tusen men snålar på en entrébiljett =) hhahaahah som när man är på CC vi bombar på en hålstege på omaha men sen när man ska äta är det dyrt tycker man =)
Hahaha, okej men hör av dig via sms eller ring, då jag inte kommer gå in här på sidan så mycket mer idag.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 09:55   #48
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

V75:1 9-12
V75:2 3-7
V75:3 8-9
V75:4 2 Run Ceasar Run
V75:5 10 Darling Hornline
V75:6/DD1 1-7-10
V75:7/DD2 2-7-8

Kan jag bli ensam med V7 på denna!?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 10:38   #49
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 757
Sharp$: 37641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu körde ju iofs Örjan som en åsna förra gången men då var den 70%-are och det var väl ganska nära verkliga chansen. Mötte Piraten och ett mediokert guldgäng. Torskade. Nu möter den världsstjärnor som blivit inbjudna för att de är riktigt bra eller har kvalat in och har bevisad toppform. Jag är högeligen förvånad över streckprocenten nu, kollektivet brukar vara kortsynta men nu litar de på kusen efter en blek insats plötsligt???

Oasis Bi från drömläge har iofs en tunn rad men den säger ju just ingenting. Visade med en toppspurt senast efter att ha tappat position att det inte är någon fel på formen. Levererar alltid! 4%??
Som du säger så körde Örjan uselt förra gången. Annars hade Nuncio vunnit det loppet också. Hästen lär ha gått framåt rejält efter förra loppet och Tarzan tänker knappast skänka bort förstapriset på 1,5 milj. Örjan tänder till när prispengarna är rejäla och såväl kusk som tränare vill ha Olympiatravet 2017 på meritlistan. Jag tror att det är klart! Känns som en bra spik i en omgång där det kan bli hög utdelning.

Senast redigerad av Shooter den 2017-04-29 klockan 10:44.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 11:00   #50
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
*Gäsp*
Har någon sett Örjan köra ett 500k+ lopp förut på tal om motivation?
Ingen fara på den fronten. Jag är inte det minsta orolig för Örjans motivation, jag är mer spelrelaterat orolig för att jag tyckt mig se ålderstecken i styrningarna de senaste månaderna. Men det hoppas jag bara är en temporär formdipp (jag har samtidigt reflekterat över Adielsson och Gunnar Melander också, så det behöver inte betyda något).
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 11:12   #51
 
OskarSvanbergs avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Mantorp
Inlägg: 95
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Men att travbanor ska ha inträde är nog tidernas dummaste påhitt ... Betala för att få gå in och spela med pengar som till slut ändå faller i banans kassa. Är nog en del till ATG:s förfall.
När man bjuder på så bra sport är det väl inget konstigt med det, man får betala mer för att gå på betydligt sämre sport. Och många går faktiskt mest för sporten, den lilla del som kommer sporten tillgodo skulle i mitt fall som går för sporten och spelar lite för skojs skull generera typ 25kr till travet i stort och typ 10kr till Åby.
Men vill man gå gratis finns dock massor av möjligheter på vardagstrav,att ta betalt dessa dagar, vilket numera är ovanligt, är jag väldigt tveksam till.
Dessutom spelar ju en hel del på annat än atg vilket inte bidrar till sporten överhuvudtaget.

Senast redigerad av OskarSvanberg den 2017-04-29 klockan 11:24.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 11:53   #52
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Men att travbanor ska ha inträde är nog tidernas dummaste påhitt ... Betala för att få gå in och spela med pengar som till slut ändå faller i banans kassa. Är nog en del till ATG:s förfall.
Fattar inte varför man ska betala för att få göra av med pengar. Fattar inte att banorna har som policy att hindra spelarna från att spela. Entrépengarna kunde man ju spela för.

Har läst att man i Las Vegas spelpalats bjuder på allt men verkar ju gå runt för dem ändå...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 11:56   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 757
Sharp$: 37641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Fattar inte varför man ska betala för att få göra av med pengar. Fattar inte att banorna har som policy att hindra spelarna från att spela. Entrépengarna kunde man ju spela för.

Har läst att man i Las Vegas spelpalats bjuder på allt men verkar ju gå runt för dem ändå...
Jag är av samma åsikt. Förr gick jag på Solvalla i princip varenda tävlingsdag, men det var länge sedan jag besökte en travbana. Det går åt för mycket pengar med inträde, program, dyrt käk och dryck etc. Man är ju där för att spela i första hand. För en barnfamilj blir det väldigt kostsamt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), lokatten (+6)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 11:58   #54
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Atg kan kyssa mig nånstans. Vill både ha kakan och äta den.....snåla jävlar. Som man bäddar får man ligga
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 12:11   #55
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Nuncio nere på 59%. Nästan samma % som Wild honey. Frågan är vilken av dom man ska gardera!
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 12:21   #56
 
olletures avatar
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 50
Sharp$: 2617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Men att travbanor ska ha inträde är nog tidernas dummaste påhitt ... Betala för att få gå in och spela med pengar som till slut ändå faller i banans kassa. Är nog en del till ATG:s förfall.
Som att ta inträde på en restaurang
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
olleture är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 12:41   #57
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallemedw Visa inlägg
Nuncio nere på 59%. Nästan samma % som Wild honey. Frågan är vilken av dom man ska gardera!
Med treasure struken borde Wild honey vara ännu mer klar
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 12:51   #58
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Med treasure struken borde Wild honey vara ännu mer klar
Pacitea Face med Kolgjini sätter nog färg på loppet
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 12:56   #59
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallemedw Visa inlägg
Nuncio nere på 59%. Nästan samma % som Wild honey. Frågan är vilken av dom man ska gardera!
Ursäkta, fel av mig. Råka kolla på V5!
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 13:27   #60
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 1143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olleture Visa inlägg
Som att ta inträde på en restaurang
Fungerar utmärkt för nattklubbar, du behöver ju inte göra av med pengar när du kommer in, men det är klart att du köper en öl eller två (eller fem) i baren. Samma sak för travbanorna, du behöver ju inte spela, det räcker ju för en del att bara stå och kika på hästarna.

För att vara lite mer OT, är _tämligen_ ny till V75 och tänkte be om lite input om lopp 1.
Står och väger mellan att antingen spika Starzinner, eller att köra en gardering med 3 ELLER 12. väger just nu åt att köra med 12:an då den är mindre spelad, har gått bra på Åby. Är jag helt ute och cyklar?
Tack och bärs!
nissebuj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td