Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-20, 20:44   #931
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Ojoj, reklam mitt under brinnande VMfinal. Den såg jag inte komma!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-20, 21:32   #932
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Ojoj, reklam mitt under brinnande VMfinal. Den såg jag inte komma!
Verkligen? De har ju kört en del under hela VM som varit. Ingen jätteskräll att de följer upp i finalen väl?

Tragiken är att det är ett år för sent rent hype-mässigt. Och minst 1 år för tidigt sett från tekniksidan.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-20, 22:34   #933
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Verkligen? De har ju kört en del under hela VM som varit. Ingen jätteskräll att de följer upp i finalen väl?
Sant, det hela säger nog mer om mitt hockeyintresse än om Legolas marknadsföringsstrategi. VMs första match för mig...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-20, 22:38   #934
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Sorgligt och patetiskt att de ens försöker väcka liv i något som var dött redan innan det var en idé.

Mest sorgligt är att det finns de som gått på deras crap och sponsrat deras verksamhet genom att lira där. Om det var lurendrejeri från början att locka folk att betala för skiten så är det ännu värre nu. Äckligt Rune, verkligen!!!
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-20, 22:54   #935
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Sorgligt och patetiskt att de ens försöker väcka liv i något som var dött redan innan det var en idé.

Mest sorgligt är att det finns de som gått på deras crap och sponsrat deras verksamhet genom att lira där. Om det var lurendrejeri från början att locka folk att betala för skiten så är det ännu värre nu. Äckligt Rune, verkligen!!!

Hmmm! Så du klagar då alltså på alla andra bettingsajter som försöker locka kunder till sig? Finns otaliga mängder med oseriösa aktörer där ute - varför klagar du enkom på denna? Jag har ingen aning om detta var en scam, dåligt skött eller enkom naivt tänkande från ägarna. Bättre idéer har gått i graven fort - jag hörde aldrig dessa klagosånger i början. Då var det sossetänk ut i fingerspetsarna och upp till kamp mot ATG - när de nu kanske påvisar att de inte lyckats, ja då kommer olyckskorparna, men var var du/ni när denna sajt startades?

Vilka sajter spelar du på? Detta måste du kunna svara på...

Patetiskt är att kommentera med facit i hand...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-20, 23:29   #936
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Sorgligt och patetiskt att de ens försöker väcka liv i något som var dött redan innan det var en idé.

Mest sorgligt är att det finns de som gått på deras crap och sponsrat deras verksamhet genom att lira där. Om det var lurendrejeri från början att locka folk att betala för skiten så är det ännu värre nu. Äckligt Rune, verkligen!!!
På vilket sätt är det lurendrejeri?

På vilket sätt är det sorgligt att ha gått på deras crap ? (Som bestått i att varje dag kunna lira på trav där det betalats ut mer pengar i vinster än vad det spelats för).

Om man skriver som du och påstår att dom sysslar med lurendrejeri och att vi som spelat där har gått på det vore det ju lite mer seriöst från din sida om du beskrev på vilket sätt. Annars består det sorgliga i att läsa inlägg som dina.

Jag känner mig verkligen inte lurad i alla fall. Skickar gärna ett utdrag över mina insättningar och uttag hos legolas bet senaste året om du tror att jag ljuger.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), kunghumle (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 09:16   #937
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Fasta odds till Elitloppet finns i sportbooken. Ska finnas H2H till lunchen på Bergsåker idag.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 10:40   #938
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

(På gränsen till) lurendrejeri för mig är typ

Postkodlotteriets svindyra reklam som dimper ner i brevlådan titt som tätt. Där beskrivs alla miljonvinster man missar chansen till om man inte börjar prenumerera på deras lotter. Det är väl ett totalt uselt lotteri där spelavdraget är rekordhögt.

Triss i TV4. Där sitter någon varje lördag och skrapar fram en miljonvinst i morgonprogrammet . Många som tittar kastar sig över trisslotter när dom sen ska ut och lördagshandla. Läser man det finstilta framgår det väl att chansen att sitta i TV4 och skrapa hem miljonvinst är typ 1 på 10 miljoner.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 10:52   #939
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Fasta odds till Elitloppet finns i sportbooken. Ska finnas H2H till lunchen på Bergsåker idag.
Dom har v odds till lunchtravet, men sämre odds än unibet på de 2-3 hästar jag kollade oddsen på.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 12:33   #940
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom har v odds till lunchtravet, men sämre odds än unibet på de 2-3 hästar jag kollade oddsen på.
Återbetalningen låg på 76 % på vinnare/plats. Unibet, Racebets (brukar ha) har 82 %. Bet365 80 %. Betfair Sport också 76 %. H2H låg på 92,5 % precis som övriga. H3H låg på 86 %.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 14:32   #941
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
På vilket sätt är det lurendrejeri?

På vilket sätt är det sorgligt att ha gått på deras crap ? (Som bestått i att varje dag kunna lira på trav där det betalats ut mer pengar i vinster än vad det spelats för).

Om man skriver som du och påstår att dom sysslar med lurendrejeri och att vi som spelat där har gått på det vore det ju lite mer seriöst från din sida om du beskrev på vilket sätt. Annars består det sorgliga i att läsa inlägg som dina.

Jag känner mig verkligen inte lurad i alla fall. Skickar gärna ett utdrag över mina insättningar och uttag hos legolas bet senaste året om du tror att jag ljuger.
olle har rätt och Mocka visar tydligt att hen har precis noll koll.

Däremot har företaget lyckats göra en hel rad generalfel mycket tidigt i sin pipe-line. Fel som man sedan fått sota för ganska ordentligt. De behöver en hel del saker som går deras väg framöver för att det ska vara möjligt att rädda.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 17:44   #942
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
olle har rätt och Mocka visar tydligt att hen har precis noll koll.

Däremot har företaget lyckats göra en hel rad generalfel mycket tidigt i sin pipe-line. Fel som man sedan fått sota för ganska ordentligt. De behöver en hel del saker som går deras väg framöver för att det ska vara möjligt att rädda.
Jo. Dom har nog begått massor av fel. Först drog dom igång tidigt i somras. Såg då bl a en helsidesannons i Sydsvenskan om deras P76 spel. Då hade dom inte dopat poolerna och omsättningen löjligt låg.

Sen i slutet på sommaren dopade pooler. Enorma belopp. En miljon extra som mest en lördag. Ingen stor marknadsföring av detta och dom torskade stora pengar jämfört med nu varje dag.

Sen drogs det ner på extrapengar efterhand rejält . Omsättningen tog inte fart och idag står som där med sina P76, P54 och pick2 spel där dom lägger in 3-10 tkr extra . Omsättningen låg men jämfört med i höstas förlorar dom väldigt lite pengar vad gäller spelen.

Undrar om det blir något kul nu till elitloppshelgen ?

Men lurendrejeri har det definitivt inte handlat om sett ur spelarnas (kundernas) perspektiv. Hur kan det vara det när förutsättningarna är som dom är ovan? Jag har nog tagit ut pengar hos dom ca 10 ggr, senast i lördags, totalt närmar det sig 200 tkr nu och har aldrig haft minsta problem vid uttag. Pengarna som tas ut på helgen har varit på kontot månd lunch vid senaste uttagen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 17:47   #943
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Rejäla poolökningar hos legolas bet till helgen ser jag.

50 tkr extra i pick76 poolen på fredagens lunchtrav.

100 tkr extra i pick 76 poolerna både lördag och söndag.

Då finns det rejäla pengar att vinna och det kostar fjuttiga 10 öre raden på P76 som bekant. Man borde nog lägga ner travet till fredag och koncentrera sig på dessa ruggigt dopade pooler.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-23, 21:48   #944
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Finns H2H på elitloppsförsöken med 99-100 % återbetalning.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-27, 12:05   #945
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vilken skämtsida Legolas är alltså.

Igår skulle jag lämna in DD och hälften av spelen fungerade inte att lämna in. Idag ska jag föra över pengar då jag tänkte vara med och hugga i P76-potten som dock är fint dopad (bortsett från att vi inte vet om de lägger in rätta rader efteråt). Finns inget alternativ för Mastercard - bara VISA. Bra jobbat Tänkte köra med Trustly istället... då ska de veta användarnamn och lösenord till banken Seriöst.. man skriver normalt in sitt personnummer och sen öppnar via bank-id!

Lägg ner Legolas... lägg ner!!!!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td