Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-19, 08:44   #1

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1422
Standard

V86 Bergsåker / Solvalla 20 sep

Nära full pott senast. Erik sov bort 8 rätt med Showman Brodde för mig.

Ny omgång, nya spikar, nya miljondrag.

Kan tänka mig att bygga systemet på Pydin, MakeTheMark, LeMiracle.

Drag?
V86-1 -- 6 Highspeed Dynamite
V86-4 -- 10 Zenit Brick
V86-5 -- 3 Valerie Strix
V86-8 -- 1 Gareth Boko

--------------------------------------------------
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 10:51   #2

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39751
Standard

Samma här, åkte på Showman samt att det brann till för ett par stollar. Men man är luttrad och det är nya tag som gäller.

Laura Vixi och Pydin känns givna på förhand. Resten får jag fundera på och vilken typ av system jag ska nyttja. Det blir avgörande för om det räcker med två spikar eller inte.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 11:15   #3

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Samma här, åkte på Showman samt att det brann till för ett par stollar. Men man är luttrad och det är nya tag som gäller.

Laura Vixi och Pydin känns givna på förhand. Resten får jag fundera på och vilken typ av system jag ska nyttja. Det blir avgörande för om det räcker med två spikar eller inte.
Laura Vixi måste man ju nästan gardera eller helt gå emot en sån här omgång om man vill vinna några pengar. Det räcker ju att spela propositionen mer än ekipagen då det är ston av låg klass.

Till viss del kan man väl även lira ekipagen i loppet då Goop >>> Kim Eriksson och Korvenoja <<< Kontio vilket borde göra en hel del här.
Dessutom skor bak på Laura som borde vara ett klart minus mot derbyuttagningen.
Å andra sidan måste väl Patricia vinna från dödens på favoriten, men det kan det ju vara värt att chansa på.

I övrigt är det väl alltid galet att spika Lalle Söderberg, men det lutar åt det i avd 1 iaf. Bättre läge nu mot favoriten än när de mötts tidigare och jag tror Arnie's Best Boy är minst lika bra och han har lyft sig rejält i biken. Ett fynd till 10%

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 12:11   #4

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Laura Vixi måste man ju nästan gardera eller helt gå emot en sån här omgång om man vill vinna några pengar. Det räcker ju att spela propositionen mer än ekipagen då det är ston av låg klass.

Till viss del kan man väl även lira ekipagen i loppet då Goop >>> Kim Eriksson och Korvenoja <<< Kontio vilket borde göra en hel del här.
Dessutom skor bak på Laura som borde vara ett klart minus mot derbyuttagningen.
Å andra sidan måste väl Patricia vinna från dödens på favoriten, men det kan det ju vara värt att chansa på.

I övrigt är det väl alltid galet att spika Lalle Söderberg, men det lutar åt det i avd 1 iaf. Bättre läge nu mot favoriten än när de mötts tidigare och jag tror Arnie's Best Boy är minst lika bra och han har lyft sig rejält i biken. Ett fynd till 10%
Det krävs som sagt inte mycket för att det ska bli stora pengar på V86. Det viktiga är att sätta spikarna så man kan ha skrällar i några andra lopp.
Gammal 2017-09-19, 12:35   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61867
Standard

Citat:
Det krävs som sagt inte mycket för att det ska bli stora pengar på V86. Det viktiga är att sätta spikarna så man kan ha skrällar i några andra lopp.
Nä, men å andra sidan krävs det heller inte mycket jämfört med streckspel med färre lopp för att hamna fel på det. Det är ju till att börja med väldigt liten sannolikhet rent procentuellt att man väljer rätt tre spikar när det finns åtta vinnare att välja mellan. Inte bara att just de tre hästarna ska vinna. Är det favoriter är det just i övriga fem lopp det ska komma stora skrällar, och det blir sannerligen inte billigt att få med tänkbara storskällar i fem lopp. Bara fem hästar i garderingsloppen kostar då nästan 800 kr (1x1x1x5x5x5x5x5x0,25).

Inte konstigt att V86 blivit väldigt populärt för stora system på atg tillsammans och bland spelare med riktigt stora plånböcker, för utan riktigt stora system måste man chansa alldeles för mycket på ett streckspel med hela åtta lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 12:53   #6

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä, men å andra sidan krävs det heller inte mycket jämfört med streckspel med färre lopp för att hamna fel på det. Det är ju till att börja med väldigt liten sannolikhet rent procentuellt att man väljer rätt tre spikar när det finns åtta vinnare att välja mellan. Inte bara att just de tre hästarna ska vinna. Är det favoriter är det just i övriga fem lopp det ska komma stora skrällar, och det blir sannerligen inte billigt att få med tänkbara storskällar i fem lopp. Bara fem hästar i garderingsloppen kostar då nästan 800 kr (1x1x1x5x5x5x5x5x0,25).

Inte konstigt att V86 blivit väldigt populärt för stora system på atg tillsammans och bland spelare med riktigt stora plånböcker, för utan riktigt stora system måste man chansa alldeles för mycket på ett streckspel med hela åtta lopp.
Man ska inte göra det svårare för sig än det är. Det är lättare att plocka ut tre spikar ur åtta lopp än ur sju eller sex. Valet av spikar handlar inte om huruvida en häst är favorit eller inte, utan om hur mycket som talar för att den vinner. En häst med toppchans är dock ofta favorit, men du såg häromdagen när jag lirade vinnare på femprocentaren Oceanic Clearance som åkte dit på mållinjen mot Carja. Den kunde man ha spikat på att det var bästa hästen i loppet. Jag gjorde inte V75 och den var inte med på våran lapp så jag fick lira vinnare istället. Ibland är spelarna fel ute och ibland inte. Sedan behövs ju knappast tre favoriter och storskrällar i fem lopp för att det ska bli hög utdelning. Det räcker med storskräll i 1-2 lopp, 2-4 favoriter och några mellanstreckade hästar för att det ska bli fina pengar på V86. Det behövs heller ingen stor plånbok även om det underlättar alla spel, men självklart måste man hamna rätt på det - det gäller oavsett spelform. Själv lägger jag hellre stora pengar på aktiehandel än på travspel. Nej, krånglar man till det och tror att man måste fälla de favoriter som har störst vinstchans eller att det måste till fem jätteskrällar för att det ska bli hög utdelning så gör man det omöjligt för sig och då ska man nog inte spela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mrotur (+15), abstruse (+1)

Senast redigerad av Shooter den 2017-09-19 klockan 12:54.
Gammal 2017-09-19, 12:59   #7

Standard

Citat:
Man ska inte göra det svårare för sig än det är. Det är lättare att plocka ut tre spikar ur åtta lopp än ur sju eller sex. Valet av spikar handlar inte om huruvida en häst är favorit eller inte, utan om hur mycket som talar för att den vinner. En häst med toppchans är dock ofta favorit, men du såg häromdagen när jag lirade vinnare på femprocentaren Oceanic Clearance som åkte dit på mållinjen mot Carja. Den kunde man ha spikat på att det var bästa hästen i loppet. Jag gjorde inte V75 och den var inte med på våran lapp så jag fick lira vinnare istället. Ibland är spelarna fel ute och ibland inte. Sedan behövs ju knappast tre favoriter och storskrällar i fem lopp för att det ska bli hög utdelning. Det räcker med storskräll i 1-2 lopp, 2-4 favoriter och några mellanstreckade hästar för att det ska bli fina pengar på V86. Det behövs heller ingen stor plånbok även om det underlättar alla spel, men självklart måste man hamna rätt på det - det gäller oavsett spelform. Själv lägger jag hellre stora pengar på aktiehandel än på travspel. Nej, krånglar man till det och tror att man måste fälla de favoriter som har störst vinstchans eller att det måste till fem jätteskrällar för att det ska bli hög utdelning så gör man det omöjligt för sig och då ska man nog inte spela.
Dock behöver du knappast tre spikar för att få till hyfsat bra system annat än möjligtvis på V75 om systemet får kosta några hundralappar. För 200 kr och med en spik får du till ett hyfsat slagkraftigt V4 system. Det är det nästan omöjligt att då på V86 för den kostnaden om man både vill ha med mest troliga vinnarna och tänkbara storskrällar i en lagom mix.
Gammal 2017-09-19, 13:18   #8

Shooters avatar

Standard

Citat:
Dock behöver du knappast tre spikar för att få till hyfsat bra system annat än möjligtvis på V75 om systemet får kosta några hundralappar. För 200 kr och med en spik får du till ett hyfsat slagkraftigt V4 system. Det är det nästan omöjligt att då på V86 för den kostnaden om man både vill ha med mest troliga vinnarna och tänkbara storskrällar i en lagom mix.
Nja, jag håller inte med dig. Jag brukar spela system på drygt 300 spänn på V86, ibland lägre. Reducerade system är utmärkta för den spelformen, men ibland väljer jag matematiska. Förra veckan hade jag ju satt åtta rätt om inte några kuskar tagit idiotiska beslut och sånt kan man aldrig värja sig emot i lopp där man spikar eller har sparlopp. Dessutom har jag ju satt några åttor på de belopp jag spelar för. Men man måste ju ha turen att det skräller i rätt lopp. V4 har inte samma potential som V86 eller V75, men självklart är det så att det är lättare att få in på en mindre peng när det är färre djur att täcka in. V86 kostar dessutom bara 25 öre raden, vilket gör att man får råd med att gardera lite hårdare i ett par lopp. Till skillnad mot P54 med tre kr raden där insatsen rakar i höjden direkt om man vill ha många hästar i ett par lopp.
Gammal 2017-09-19, 13:25   #9

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Nja, jag håller inte med dig. Jag brukar spela system på drygt 300 spänn på V86, ibland lägre. Reducerade system är utmärkta för den spelformen, men ibland väljer jag matematiska. Förra veckan hade jag ju satt åtta rätt om inte några kuskar tagit idiotiska beslut och sånt kan man aldrig värja sig emot i lopp där man spikar eller har sparlopp. Dessutom har jag ju satt några åttor på de belopp jag spelar för. Men man måste ju ha turen att det skräller i rätt lopp. V4 har inte samma potential som V86 eller V75, men självklart är det så att det är lättare att få in på en mindre peng när det är färre djur att täcka in. V86 kostar dessutom bara 25 öre raden, vilket gör att man får råd med att gardera lite hårdare i ett par lopp. Till skillnad mot P54 med tre kr raden där insatsen rakar i höjden direkt om man vill ha många hästar i ett par lopp.
Jag bommade 8:an på exakt samma lopp som du gjorde, men det var ju lite skit samma?
Vinnaren i det loppet var ju den enda som var under 10% på hela omgången så utdelningen på 8 med Showman (eller JUs för den delen) hade ju blivit minimal.

Värdet i omgången låg ju i att National Prince var lika formlös som tidigare (vilket han inte var, men han hade ändå flyt) eller att Victory Kåsgård skulle galoppera (vilket han gjorde, men han vann ändå)

Eller att Swish Lane skulle ta sig en galopp som hon har gjort många gånger tidigare

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Tirich den 2017-09-19 klockan 13:27. Anledning: Swish Lane
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 13:27   #10

Standard

Citat:
Dock finns det väldigt bra pengar på P54 om du har ett fel. Det är på det jag fått in mest hos legolas. På atgs stora streckspel ligger bara 20 procent i poolen med ett fel och det är i princip alltid godnatt till bra pengar där om man åker i ett lopp. Tycker det är en grym spelform för runt 500 kr.
Gammal 2017-09-19, 13:44   #11

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag bommade 8:an på exakt samma lopp som du gjorde, men det var ju lite skit samma?
Vinnaren i det loppet var ju den enda som var under 10% på hela omgången så utdelningen på 8 med Showman (eller JUs för den delen) hade ju blivit minimal.

Värdet i omgången låg ju i att National Prince var lika formlös som tidigare (vilket han inte var, men han hade ändå flyt) eller att Victory Kåsgård skulle galoppera (vilket han gjorde, men han vann ändå)

Eller att Swish Lane skulle ta sig en galopp som hon har gjort många gånger tidigare
Jo, det var en favoritbetonad omgång i det stora hela, men det är aldrig fel att hålla igång spelkontot.
Gammal 2017-09-20, 12:03   #12

Shooters avatar

Standard

Nu har de strukit såväl Valerie Strix som Elsa Mearas i femte loppet. Frida Zonet känns nu som rätt klar.
Gammal 2017-09-20, 12:44   #13

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6518
Standard

Tycker ändå det ser öppet ut. Tidsmässigt så är alla andra 2 sek före ?

Tar nog 5-6 hästar iaf. Om det inte kommer fram nå sexigt ang skor osv

Läste just att det blir bfrom på classes nr2 i det loppet.

Senast redigerad av shjuve9le den 2017-09-20 klockan 12:47.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 13:46   #14
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

V86
Inlämnat: 2017-09-20, 10:35
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Start: 20:30
Kostnad: 34,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 11 (6, 8)
2: 3, 8 (2, 9)
3: 9, 10 (8, 5)
4: 5 On Track Piraten (3, 4)
5: 2, 3 (11, 8)
6: 7 Shocking Superman (5, 3)
7: 9, 12 (15, 14)
8: 1, 6, 7, 10 (9, 5)

2x2x2x1x2x1x2x4 = 128 rader.
128 x 1 x 0,25 kr = 32,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 34,00 kr.
Rättningskod:
DAGENS DUBBEL
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Start: 21:40
Kostnad: 84,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 12
2: 1, 6, 7, 10

8 x 10,00 kr = 80,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 84,00 kr.
Rättningskod: LEGOlLeAS
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 14:49   #15

Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
V86
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Kostnad: 34,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 11 (6, 8)
2: 3, 8 (2, 9)
3: 9, 10 (8, 5)
4: 5 On Track Piraten (3, 4)
5: 2, 3 (11, 8)
6: 7 Shocking Superman (5, 3)
7: 9, 12 (15, 14)
8: 1, 6, 7, 10 (9, 5)

2x2x2x1x2x1x2x4 = 128 rader.
128 x 1 x 0,25 kr = 32,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 34,00 kr.
Rättningskod:
DAGENS DUBBEL
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Start: 21:40
Kostnad: 84,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 12
2: 1, 6, 7, 10

8 x 10,00 kr = 80,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 84,00 kr.
Rättningskod: LEGOlLeAS
Det finns väl en tråd för kuponger utan motivering ?
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 15:05   #16

Standard

Citat:
Nu har de strukit såväl Valerie Strix som Elsa Mearas i femte loppet. Frida Zonet känns nu som rätt klar.
Skulle barfota runt om ffg ge de extraväxlar det ofta ger på Per Linderoths hästar kanske det är farligt att inte strecka Hurray Boko. Den är väldigt mycket mindre streckad än Frida Zonett.
Gammal 2017-09-20, 15:07   #17

Standard

Man tar alla i det loppet eller låser på 2 -9-11
Gammal 2017-09-20, 15:22   #18

Shooters avatar

Standard

Citat:
Skulle barfota runt om ffg ge de extraväxlar det ofta ger på Per Linderoths hästar kanske det är farligt att inte strecka Hurray Boko. Den är väldigt mycket mindre streckad än Frida Zonett.
Barfota till trots så trodde Linderoth mer på femman som är struken. Det är nog ett lopp där folk garderar och då är det fint att sitta med en spik.
Gammal 2017-09-20, 15:39   #19
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Dagens drag för mig blir Beppe AM. Kommer bli körning där framme, gynnar Beppe och gubben i lådan. Den trivs när det blir kallare och ruggigt avslut på Jägers senast. Oklart vart den hamnar dock men tror att ekipaget kan ge övriga en rejäl match.

Kämpa!

Senast redigerad av Lotus den 2017-09-20 klockan 15:54.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 16:17   #20

Standard

Citat:
Barfota till trots så trodde Linderoth mer på femman som är struken. Det är nog ett lopp där folk garderar och då är det fint att sitta med en spik.
Berghs favorit som du spikar dessutom anmäld med skor runt om. Aldrig gått så vad jag kan se. Inget gott tecken på en favorit normalt.
Gammal 2017-09-20, 16:20   #21

Shooters avatar

Standard

Citat:
Berghs favorit som du spikar dessutom anmäld med skor runt om. Aldrig gått så vad jag kan se. Inget gott tecken på en favorit normalt.
Inget är hugget i sten, utan jag väntar som vanligt så länge som möjligt innan jag lämnar in något system.
Gammal 2017-09-20, 16:30   #22

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4170
Standard

Ang. spelformer

Man kan ju konsekvent har 3 spikar på V5. Helst en skräll och sedan ta alla i två lopp. Jag fick tidigare i år in 4 spikar på V75 (varav tre skrällar) och då ska man väl klara tre på V5. Men jag har inte provat, men är rätt sugen på det...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 17:02   #23

Standard

nån bugg på le miracle ? var nyss anmält barfota runt om. men nu står det skor igen, fel kanske dom skulle anmäla hurray med det men klicka in på le miracle också

Senast redigerad av shjuve9le den 2017-09-20 klockan 17:05.
Gammal 2017-09-20, 17:02   #24

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
nån bugg på le miracle ? var nyss anmält barfota runt om. men nu står det skor igen.
Det var fel, ska gå med skor.
Gammal 2017-09-20, 17:17   #25

Standard

massor med pållar idag som ska gå med skor som inte går som bäst med.

Jag vill veta om ohlsson ska köra i spets lr om han släpper till johnny.

släpper han inte så spikar jag per lennartsson , släpper han så spikar jag johnny
Gammal 2017-09-20, 17:31   #26

Shooters avatar

Standard

Det kanske är rätt att köra Frida Zonett utan skor då kuskarna verkar tveksamma på banan.
Gammal 2017-09-20, 17:43   #27
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
Det finns väl en tråd för kuponger utan motivering ?
Ja, denna funkar utmärkt!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 17:55   #28

Manprinsens avatar

Sharp$: 2373
Standard

Citat:
massor med pållar idag som ska gå med skor som inte går som bäst med.

Jag vill veta om ohlsson ska köra i spets lr om han släpper till johnny.

släpper han inte så spikar jag per lennartsson , släpper han så spikar jag johnny
Kan inte tänka mig att han kör i spets över lång distans med en sprinterbetonad häst. Blir nog släpp till Johnny och fin resa i rygg.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 17:55   #29
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Ja, denna funkar utmärkt!!
Egentligen inte.

Kan vi från och med nu hålla oss till att posta rena bongar i tråden avsedd för just detta så håller vi oss till diskussioner här. Vill man lägga upp sin rad samtidigt som man motiverar sina val så kan detta fortfarande göras här.

OK?

Manprinsen (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 17:58   #30
Administrator

Standard

Spets och blommor på Global Trust? Lyser dubbelrött i min startlista iaf samtidigt som Monark Newmen ska gå med skor.

Gammal 2017-09-20, 18:01   #31

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Spets och blommor på Global Trust? Lyser dubbelrött i min startlista iaf samtidigt som Monark Newmen ska gå med skor.
Rushmore Face barfota runt om första gången, bra spår dessutom. Kan vara en rolig fidus till 2%.
Gammal 2017-09-20, 18:11   #32

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 954
Standard

1: 11 Marvelous (6, 8)
2: 2 Laura Vixi (9, 3)
3: 8 Pydin (9, 5)
4: 3, 4, 5 (10, 7)
5: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (11, 8)
6: 5 Makethemark (3, 4)
7: 5, 9 (15, 14)
8: 5, 6, 9, 11 (1, 2)
Antingen en favoritparad eller för svårt för att ens gissa.. satsar mer på roliga tvillingar ikväll för att få spelpengar till lördag. Lirat större slant på dd, mest mina v8streck men också 5-alla och alla-6.
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 18:25   #33

Standard

Man bör nog tänka på att fyra hästar går till final i Europaderbykvalen. Därmed är det viktigaste i dom loppen att vara bland de fyra. Inte att vinna. Man vet ju hur det ofta blir i sådana lopp, t ex breeders crown försök där 6 går till semifinal. Kuskarna kör sannolikt annorlunda än om det varit en final och hästarna kanske inte lika toppade.
Gammal 2017-09-20, 18:46   #34
777

Sharp$: 277
Standard

Efter att ha vridit och vänt på hästarna, kuskarna och själva loppen i flera timmar vann följande ekipage och fick vara med på kupongen:

V86
Inlämnat: 2017-09-20, 18:41
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Kostnad: 6,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8, 10, 11 (6, 9)
3: 8 Pydin (9, 5)
4: 3, 5 (4, 10)
5: 11 Frida Zonett (8, 2)
6: 3, 5 (4, 7)
7: 1, 9 (15, 14)
8: 5 Cokstile (9, 11)

3x1x1x2x1x2x2x1 = 24 rader.
24 x 1 x 0,25 kr = 6,00 kr.
Totalt: 6,00 kr.
Rättningskod: WBF VTH WJB

Mystiskt. Känner varken igen Frida Zonett eller Laura Vixi?
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 18:54   #35

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Jag testar preliminärt fyra spikar och garderingar ganska hårt i resten.
Spikarna preliminärt:
Laura Vixi
Pydin
OTP
Cokstile
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 19:00   #36

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V86
Inlämnat: 2017-09-20, 18:53
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 8, 11 (9, 2)
3: 5, 6, 8, 9 (10, 12)
4: 3, 5, 10 (4, 7)
5: 11 Frida Zonett (8, 2)
7: 1, 2, 9, 15 (14, 6)
8: 1, 2, 5, 9, 11 (6, 7)

4x1x4x3x1x1x4x5 = 960 rader.
960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.

Tre favoritspikar och gardering av Pydin. Åttondespåret är inget vidare bra. 5,6 och 9 har sett fina ut på slutet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 19:00   #37

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Order To Fly tror jag blir riktig jobbig igen då Takter kanske inte får spets så kommer Order To Fly att plocka ner många över upploppet.
Gammal 2017-09-20, 19:04   #38

Standard

Kan inte se Jorma torska sista loppet.Många som inte vet att Jorma gjorde en tabbe sist.Kvällens bästa spik utan tvekan.
Gammal 2017-09-20, 19:05   #39

Standard

Skor på dock
Gammal 2017-09-20, 19:24   #40

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

LOPP DINA VAL RESERV
P76-1 2, 3, 7, 9, 12 -
P76-2 8 PYDIN -
P76-3 10 ZENIT BRICK -
P76-4 2 CONRADS BLUE STAR -
P76-5 4, 5, 7 -
P76-6 1, 2, 6, 9 -
P76-7 1, 2, 5, 6, 8, 11 -
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 19:26   #41

Standard

Citat:
Skor på dock
Har tagit segrarna med skor
Gammal 2017-09-20, 19:32   #42

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Troliga spiken:
Le Miracle som är en undantagshäst och har bra chans att kliva förbi samtliga till slut.

Roliga spiken:
Zenit brick det sägs att form slår klass 11%

Låset: 2-9 I avd2.

Dragen:
Staro Kickback
Cali Maks
Hurray B
Global T

Bedövaren:
Rigel Face
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 19:36   #43

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 132
Standard

Är det vanlig vagn på alfie idag? Nån som vet
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 19:45   #44

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Är det vanlig vagn på alfie idag? Nån som vet
Svar: ja.
Ante30 (+5)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 19:47   #45

Shooters avatar

Standard

Nu har jag bestämt mig. Spikar blir Laura Vixi, Pydin och On Track Piraten (Tar ställning här och det är Piratens årstid nu). Kör blocksystem.
Gammal 2017-09-20, 20:04   #46

Standard

Vilka lögnare de är dessa kuskar! Jag är väldigt sugen på att köra i spets sa Happio - tempo första femhundra inte bättre än 1.13 och ändå släpper han, hehe! Vilken nolla!

Senast redigerad av Fulsprit den 2017-09-20 klockan 20:05.
Gammal 2017-09-20, 20:19   #47

Standard

Puuuhhh! Spelade Cadie Lack nyss - en djävla tur att denne inte tog sig förbi Eriks! Hade spytt galla om Tillmans slagit av mitt spel på detta sätt... Underbart att även vara en förlorare, i bland, hehe!

Hade fått 18 ggr på Betfair, dessutom...
Gammal 2017-09-20, 20:34   #48

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1675
Standard

Där sprack ni allihop
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:34   #49
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 9046
Standard

Inte jag

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:35   #50

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5751
Standard

Alla stormvarnade ju för den i liven så många överlevde nog tack vare det :P
Gammal 2017-09-20, 20:35   #51

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3770
Standard

idiot körning från nr 5 släppte inte favoriten ..fattar inte varför
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:35   #52

Standard

Hade ju tänkt ha med den men sparade in i första loppet tillslut... Det var ju dumt.
Gammal 2017-09-20, 20:36   #53

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Inte jag heller :-)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:36   #54

Shooters avatar

Standard

Två barfotaskrällar som gjorde upp.
Gammal 2017-09-20, 20:36   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Där sprack ni allihop
Inte barfotalirarna väl? Loppet fanns dock inte med på legolas P76a så systemet lever.
Gammal 2017-09-20, 20:37   #56

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 132
Standard

Ngt förbättrad i bike
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:38   #57

Standard

Ca 200 tkr spelat på P76an några minuter innan start. Vinstpool på 425 000
Gammal 2017-09-20, 20:38   #58
Administrator

Standard

Spelvärdes förstarank... Galet!

Gammal 2017-09-20, 20:39   #59

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2750
Standard

Svor över att Martin P Djuse än en gång var på väg att köra sig fast med en segerfarlig häst... men det blev ju en riktigt snygg slalom i stället.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:41   #60

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Hade med den tack vare att spelvärde 1:a rankade
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:42   #61

Shooters avatar

Standard

Laura Vixi har aldrig hoppat tidigare, men självklart så gör hon det idag.
Gammal 2017-09-20, 20:44   #62

Manprinsens avatar

Standard

Fan vad vackert Björn
Gammal 2017-09-20, 20:45   #63

Standard

Trist med galoppen men inte fan ska ett treårigt sto ha nästan 70 procent av insatserna.
Gammal 2017-09-20, 20:46   #64

linfres avatar

Standard

Spikade Jaguar Winner - Galopperar

Tog bort dubbleringen med Paricia Saz för att hon såg förjävlig ut i värmningen och spikar istället Laura Vixi som galopperar och sjävklart så vinner Patricia Saz

FAAAAAAAAAAN vad trött man blir!

Har spik på Pydin också så hoppas ni har garderat....
Gammal 2017-09-20, 20:46   #65

Standard

Nu blev det lite intressant.

V86
Inlämnat: 2017-09-20, 19:43
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Kostnad: 112,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 8, 9, 10, 11 (6, 5)
2: 9 Patricia Zaz (6, 2)
3: 8, 9, 12 (5, 6)
4: 5 On Track Piraten (7, 10)
5: 1, 2, 8, 9, 11 (4, 7)
7: 1, 2, 7, 9, 14 (15, 6)
8: 11 Global Trustworthy (9, 5)

6x1x3x1x5x1x5x1 = 450 rader.
450 x 1 x 0,25 kr = 112,50 kr.
Totalt: 112,50 kr.
Gammal 2017-09-20, 20:46   #66

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Vad fan höll Erik på med trean. Andra ytter och väljer och sitta kvar när BG går.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:46   #67

Shooters avatar

Standard

På tal om att hamna fel på omgången. Får köra lite trio och tvillingar när det inte går att spela V5 eller V4.
Gammal 2017-09-20, 20:46   #68

Standard

Absolut. Hade bara 3-4-5-11 i första. Spik laura, spik avd5 på 2an och spik på pydin. Sen täckt resten med minst 5 i varje lopp utom i sista där jag bara har 5-9-11
Gammal 2017-09-20, 20:47   #69

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Nu blev det lite intressant.

V86
Inlämnat: 2017-09-20, 19:43
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2017-09-20
Kostnad: 112,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 8, 9, 10, 11 (6, 5)
2: 9 Patricia Zaz (6, 2)
3: 8, 9, 12 (5, 6)
4: 5 On Track Piraten (7, 10)
5: 1, 2, 8, 9, 11 (4, 7)
7: 1, 2, 7, 9, 14 (15, 6)
8: 11 Global Trustworthy (9, 5)

6x1x3x1x5x1x5x1 = 450 rader.
450 x 1 x 0,25 kr = 112,50 kr.
Totalt: 112,50 kr.
Jävligt snygg spik med tanke på hur den värmde.
Gammal 2017-09-20, 20:49   #70

Standard

[QUOTE=olle;544533]Trist med galoppen men inte fan ska ett treårigt sto ha nästan 70 procent av

Kanske inte. Men å andra sidan varför galoppera nu? Felfri hade inte udo tryckt sig till spets och loppet hade varit över.
Gammal 2017-09-20, 20:50   #71
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1578
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Spikade Jaguar Winner - Galopperar

Tog bort dubbleringen med Paricia Saz för att hon såg förjävlig ut i värmningen och spikar istället Laura Vixi som galopperar och sjävklart så vinner Patricia Saz

FAAAAAAAAAAN vad trött man blir!

Har spik på Pydin också så hoppas ni har garderat....
ajdå, stolpe ut idag, hoppas Cali Maks vinner då!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 20:50   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kollade kanske inte värmningar?
Gammal 2017-09-20, 20:52   #73

Standard

Citat:
Som tur var såg jag inte värmningen lämnade in tidigare.
Spikade på att det var 1: Goop
Gammal 2017-09-20, 21:02   #74

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Där sprack ni allihop
Nä, spikade.

Fulsprit (+5), flaque (+10), Executive (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:02   #75

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Kollade kanske inte värmningar?
Kanske är så man ska göra.

Satt och svor över att jag dubblade systemet med den där när jag såg värmningen.
Gammal 2017-09-20, 21:05   #76

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 927
Standard

Walmann
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:06   #77

Standard

Nu tog dom ju en omstart. Galopper å skit, borde dom gjort i avd2
Gammal 2017-09-20, 21:06   #78

Helges avatar

Standard

Citat:
Kanske är så man ska göra.

Satt och svor över att jag dubblade systemet med den där när jag såg värmningen.
Jag köper Spelvärdes filosofi gällande värmning, inget man ska gå på.
Men där finns delat läger jag vet

SO (+5)
Gammal 2017-09-20, 21:07   #79

Manprinsens avatar

Standard

Walmann var inte nådig med Uffe...
oinkk (+1)
Gammal 2017-09-20, 21:10   #80

Shooters avatar

Standard

Snyggt att öppna 06/500. Det är inte sista helgen i maj.
Gammal 2017-09-20, 21:11   #81

Nicklass avatar

Standard

Åh jag ska vinna de här långloppet. Jag kör 06!
Gammal 2017-09-20, 21:11   #82

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag köper Spelvärdes filosofi gällande värmning, inget man ska gå på.
Men där finns delat läger jag vet

Det där stämmer för det mesta MEN jag vill gärna se värmningar på hästar som har lätt för att hetsa upp sig. Håller dom sig lugna i värmningen är det ofta ett gott tecken.
Helge (+3)
Gammal 2017-09-20, 21:11   #83

Standard

Tar tillbaks allt jag sagt om Goop - två raka vinnare med honom nu. 6 ggr fläsket på Betfair...
Gammal 2017-09-20, 21:12   #84

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5969
Standard

Jag har aldrig haft fel, sa den dryge norske glappkäften. Tog en minut attt bli avslöjad!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:12   #85

Standard

Zenit Brick nästan jämnstreckad med Volstead och piraten på P76an. Det var den inte hos svenska atg på deras V86 spel. Tuffa motspelare hos maltabolaget.
Fulsprit (+5)
Gammal 2017-09-20, 21:13   #86

Manprinsens avatar

Standard

Jag klev av med Johnny, tyvärr...
Gammal 2017-09-20, 21:14   #87

Shooters avatar

Standard

De flesta värmningar skiter jag i, även om jag vill se att allt står rätt till med spikar och utgångshästar, men emellanåt så hittar man någon som ser extra fin ut och då är det bara att lira.
Gammal 2017-09-20, 21:14   #88

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 21
Standard

Takter förnekar sig inte iaf. Någon som vet varför han alltid för psykbryt i dödens?
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:17   #89

Shooters avatar

Standard

Jaha, skulle ha behållit Frida Sonett som spik. Det är helt upp och ner idag.
Gammal 2017-09-20, 21:19   #90

Standard

Citat:

Jepp! Hade även denna som spik men ändrade mig... Hade iofs Volstead som spik först men ändrade till Goop, så det jämnar ut sig sa gubben som sket på sig när han var ute och cyklade...
Gammal 2017-09-20, 21:20   #91

Manprinsens avatar

Standard

Jag tycker Björn har varit så kass på sistone så jag valde bort honom.
Gammal 2017-09-20, 21:21   #92

Standard

Citat:
Ja, det var sannerligen inte mycket till motstånd.
Gammal 2017-09-20, 21:24   #93

Helges avatar

Standard

Citat:
Jag tycker Björn har varit så kass på sistone så jag valde bort honom.
Är ju inte egentränat han vunnit med nu, utan Nurmos tränat

Men tror han är på stridsstigen mot Linn och hennes andelsägare, extra skärpt nu.
Manprinsen (+5)
Gammal 2017-09-20, 21:24   #94

Manprinsens avatar

Standard

Uffe var ödmjuk iaf. Nån som köper hans förklaring?
Misstänker att Walmann själv inte ligger raklång i leran speciellt ofta så att han kan relatera till situationen.
Gammal 2017-09-20, 21:25   #95

Shooters avatar

Standard

Lämnar in en rak DD: 15-5.
Gammal 2017-09-20, 21:28   #96

Shooters avatar

Standard

Fin skräll, men det hjälper ju inte systemet nu.
Gammal 2017-09-20, 21:32   #97

Nicklass avatar

Standard

Dags o visa var skåpet ska stå
DD
2 - 4
1 - 5 - 9 - 11
Gammal 2017-09-20, 21:33   #98

Klankes avatar

Standard

Med lite flax får man in 8an

https://pinracer.se/systems/fiwagcrn...8g-68gi/shared
Fulsprit (+5), flaque (+100), coolmanriver (+10), Gotland (+10)
Gammal 2017-09-20, 21:45   #99

linfres avatar

Standard

Grattis till 8an Klanke!

Fyfan, den satt långt inne :P

Senast redigerad av linfre den 2017-09-20 klockan 21:46.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:46   #100

Shooters avatar

Standard

Vilket rörigt lopp. Westerholm borde ha kört fram och inte chansat.
Gammal 2017-09-20, 21:47   #101

Standard

Det var sannerligen inget trist avslutande lopp på Bergsåker . Favoritspelarna måste ha varit nervösa. Först krock i starten , sen sätter hon sig fast när det ska avgöras men luckan kommer turligt. Men en grym häst.
Gammal 2017-09-20, 21:48   #102

Standard

Kan bli diskning. Domarna på Bergsåker är ju inte rädda för det precis.
Gammal 2017-09-20, 21:48   #103
DIF

Standard

Solklar diskning!!
Gammal 2017-09-20, 21:50   #104

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Solklar diskning!!
Ja när man såg översiktskameran såg det mycket vätte ut än det Ove A blev diskad för på lunchtravet för någon vecka sedan.
Gammal 2017-09-20, 21:50   #105

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1288
Standard

Alltså superpajsarna Malla och Åke på liven är så otroligt dåliga. Båda tokhyllar styrningen av Kim Moberg efter att hon har gjort alla tänkbara fel hela loppet. Är de så dåliga på riktigt eller är de snälla för att hon är en ung tjej?
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:51   #106

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

efternamnet, har betydelse
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:51   #107
DIF

Standard

Detta jävla godtycke till diskningar, av någon anledning har man alltid skiten emot sig.
Anus
Gammal 2017-09-20, 21:53   #108
DIF

Standard

[QUOTE=olle;544576]Ja när man såg översiktskameran såg det mycket vätte ut än det Ove A blev diskad för på lunchtravet för någon vecka sedan.[/QUOT

Ibland undrar man om det enbart är egna bångar som styr deras domslut. Har sett mängder av mindre förseelser som dom diskar på.
De bilder jag sett är det ju klar diskning? trist
1William (+5)
Gammal 2017-09-20, 21:55   #109

linfres avatar

Standard

Fan idag var det stolpe ut i varenda jäkla lopp. Usch!

Men grattis Klanke till 200 000!
Klanke (+50)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:56   #110

Manprinsens avatar

Standard

Kuskplus av episka mått på Gareth Boko idag.
Gammal 2017-09-20, 21:57   #111

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Grattis Klanke
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 21:58   #112

Standard

Grymt Klanke, grattis!
Gammal 2017-09-20, 22:00   #113

Standard

[QUOTE=DIF;544580]
Citat:
Ja när man såg översiktskameran såg det mycket vätte ut än det Ove A blev diskad för på lunchtravet för någon vecka sedan.[/QUOT

Ibland undrar man om det enbart är egna bångar som styr deras domslut. Har sett mängder av mindre förseelser som dom diskar på.
De bilder jag sett är det ju klar diskning? trist
Var det samma domare som när Ove A blev diskad i ett lunchlopp förra veckan känns det rätt märkligt.
Gammal 2017-09-20, 22:00   #114

Manprinsens avatar

Standard

Vet vi om Klanke satte 8:an? Framgår ju inte vad han har för reduceringsvillkor.

Edit: Missade att det stod längst ner på sidan. Grattis!

Senast redigerad av Manprinsen den 2017-09-20 klockan 22:03.
Gammal 2017-09-20, 22:00   #115

Standard

STOOOORT grattis, Klanke! Bra jobbat!!!
Gammal 2017-09-20, 22:03   #116

Klankes avatar

Standard

[QUOTE=Manprinsen;544586]Vet vi om Klanke satte 8:an? Framgår ju inte vad han har för reduceringsvillkor.[/QUOTE

Jo då kraven satt. 250 000 kr in till bolaget.
1William (+5), DIF (+5), Major (+5), Bluesmith66 (+5)
Gammal 2017-09-20, 22:04   #117

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Citat:
Vet vi om Klanke satte 8:an? Framgår ju inte vad han har för reduceringsvillkor.
Jo då kraven satt. 250 000 kr in till bolaget.
Jo såg det nu, hade inte bläddrat nog långt ner. Snyggt lirat!
Gammal 2017-09-20, 22:04   #118
DIF

Standard

Var ju en märklig domarincident för några veckor sedan också, där båda inblandade parterna var mycket förvånade över domslutet, och bägge stod undrande i intervjuven efteråt.
Visst är man lite part i målet, men denna tycker jag var uppenbar, i synnerhet mot flera lindrigare senaste månaden som dom straffat.

Grym rad Klanke!! Snyggt lirat och grattis!!
Gammal 2017-09-20, 22:05   #119

linfres avatar

Standard

Tur att jag inte spikade le miracle Klanke. Då hade dom diskat den utan att granska reprisen
Gammal 2017-09-20, 22:13   #120

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 285
Standard

Var rätt säker på diskning när jag såg reprisen men riktigt skönt att ha fel ibland...
Executive (+2)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 22:30   #121

Klankes avatar

Standard

Tack allesammans hade ju lite flax också med Kim som inte blev diskad. Phu....
Gammal 2017-09-20, 22:32   #122
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Snyggt, grattis!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 22:40   #123

tornados avatar

Sharp$: 3929
Standard

Grattis klanke som klanka in deg.

Å grattis travanalys som borde skriva mkt mer! Grym
Gammal 2017-09-20, 22:52   #124

Standard

Grattis travanalys. Hur kunde du få så mycket hos legolas? Antingen flera sjuor eller ett jättesystem? 28 000 på sju rätt såg jag, och då ska det till rätt många sexor för att komma upp i den summan du vann.

Jag klarade bara en sexa. Hade behövt makethemark som vinnare . Hade Adrian släppt spets hade den troligen vunnit.
Gammal 2017-09-20, 23:31   #125

Standard

Tack! Legolassystemet såg likadant ut som mina 7 sista lopp på v86, kostade 576 och gav 16 sexor. Kan av någon anledning inte klicka fram hur systemet såg ut på legolas.

Att Adrian skulle släppa med rushmore som går första barfota runt om fanns inte på min karta. Visst, hade makethemark kommit till ledning hade det givetvis varit bra chans. Men born in the usa var ju moralisk vinnare i norska derbyt senast utvändigt om cockstile, så hade säkert blivit kamp ändå. Speciellt med tanke på intrycket på hästarna sista 100...

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Grattis klanke som klanka in deg.

Å grattis travanalys som borde skriva mkt mer! Grym
Tack! Skriver mer på twitter än här, är enklare att hinna med när man bara har 140 tecken. Sedan har senaste veckan varit sjuk med massor att göra plus weekend i manchester och konstiga dygnsrytmer. Ska försöka hinna skriva lite mer när allt lugnat ner sig lite...
Bluesmith66 (+5)

Senast redigerad av travanalys den 2017-09-20 klockan 23:45.
Gammal 2017-09-21, 11:24   #126

tornados avatar

Standard

Vad heterdu på twitter?
Gammal 2017-09-21, 11:28   #127

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Vad heterdu på twitter?
Står i min signatur
Gammal 2017-09-21, 11:58   #128

tornados avatar

Standard

Ok got u

En siffra till nästa ggr då i vinsten.

Själv funkar streckspel just nu Inte alls men det mesta annat.

Variansen grym....
Gammal 2017-09-21, 14:55   #129

Sharp$: 954
Standard

Superstort grattis till vinsten!
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td