|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Bergsåker / Solvalla 20 sep
Nära full pott senast. Erik sov bort 8 rätt med Showman Brodde för mig.
Ny omgång, nya spikar, nya miljondrag. Kan tänka mig att bygga systemet på Pydin, MakeTheMark, LeMiracle. Drag? V86-1 -- 6 Highspeed Dynamite V86-4 -- 10 Zenit Brick V86-5 -- 3 Valerie Strix V86-8 -- 1 Gareth Boko -------------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Samma här, åkte på Showman samt att det brann till för ett par stollar. Men man är luttrad och det är nya tag som gäller.
Laura Vixi och Pydin känns givna på förhand. Resten får jag fundera på och vilken typ av system jag ska nyttja. Det blir avgörande för om det räcker med två spikar eller inte. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Till viss del kan man väl även lira ekipagen i loppet då Goop >>> Kim Eriksson och Korvenoja <<< Kontio vilket borde göra en hel del här. Dessutom skor bak på Laura som borde vara ett klart minus mot derbyuttagningen. Å andra sidan måste väl Patricia vinna från dödens på favoriten, men det kan det ju vara värt att chansa på. I övrigt är det väl alltid galet att spika Lalle Söderberg, men det lutar åt det i avd 1 iaf. Bättre läge nu mot favoriten än när de mötts tidigare och jag tror Arnie's Best Boy är minst lika bra och han har lyft sig rejält i biken. Ett fynd till 10%
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Inte konstigt att V86 blivit väldigt populärt för stora system på atg tillsammans och bland spelare med riktigt stora plånböcker, för utan riktigt stora system måste man chansa alldeles för mycket på ett streckspel med hela åtta lopp. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Shooter den 2017-09-19 klockan 12:54. |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Vinnaren i det loppet var ju den enda som var under 10% på hela omgången så utdelningen på 8 med Showman (eller JUs för den delen) hade ju blivit minimal. Värdet i omgången låg ju i att National Prince var lika formlös som tidigare (vilket han inte var, men han hade ändå flyt) eller att Victory Kåsgård skulle galoppera (vilket han gjorde, men han vann ändå) Eller att Swish Lane skulle ta sig en galopp som hon har gjort många gånger tidigare
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Tirich den 2017-09-19 klockan 13:27. Anledning: Swish Lane |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nu har de strukit såväl Valerie Strix som Elsa Mearas i femte loppet. Frida Zonet känns nu som rätt klar.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tycker ändå det ser öppet ut. Tidsmässigt så är alla andra 2 sek före ?
Tar nog 5-6 hästar iaf. Om det inte kommer fram nå sexigt ang skor osv Läste just att det blir bfrom på classes nr2 i det loppet. Senast redigerad av shjuve9le den 2017-09-20 klockan 12:47. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
V86
Inlämnat: 2017-09-20, 10:35 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2017-09-20 Start: 20:30 Kostnad: 34,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9, 11 (6, 8) 2: 3, 8 (2, 9) 3: 9, 10 (8, 5) 4: 5 On Track Piraten (3, 4) 5: 2, 3 (11, 8) 6: 7 Shocking Superman (5, 3) 7: 9, 12 (15, 14) 8: 1, 6, 7, 10 (9, 5) 2x2x2x1x2x1x2x4 = 128 rader. 128 x 1 x 0,25 kr = 32,00 kr. Avgift 2,00 kr. Totalt: 34,00 kr. Rättningskod: ![]() ![]() DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2017-09-20, 10:35 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2017-09-20 Start: 21:40 Kostnad: 84,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9, 12 2: 1, 6, 7, 10 8 x 10,00 kr = 80,00 kr. Avgift 4,00 kr. Totalt: 84,00 kr. Rättningskod: LEGOlLeAS ![]()
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Skulle barfota runt om ffg ge de extraväxlar det ofta ger på Per Linderoths hästar kanske det är farligt att inte strecka Hurray Boko. Den är väldigt mycket mindre streckad än Frida Zonett.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Man tar alla i det loppet eller låser på 2 -9-11
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Barfota till trots så trodde Linderoth mer på femman som är struken. Det är nog ett lopp där folk garderar och då är det fint att sitta med en spik.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
Dagens drag för mig blir Beppe AM. Kommer bli körning där framme, gynnar Beppe och gubben i lådan. Den trivs när det blir kallare och ruggigt avslut på Jägers senast. Oklart vart den hamnar dock men tror att ekipaget kan ge övriga en rejäl match.
Kämpa! Senast redigerad av Lotus den 2017-09-20 klockan 15:54. |
|
|
|
#20 |
|
Berghs favorit som du spikar dessutom anmäld med skor runt om. Aldrig gått så vad jag kan se. Inget gott tecken på en favorit normalt.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
Ang. spelformer
Man kan ju konsekvent har 3 spikar på V5. Helst en skräll och sedan ta alla i två lopp. Jag fick tidigare i år in 4 spikar på V75 (varav tre skrällar) och då ska man väl klara tre på V5. Men jag har inte provat, men är rätt sugen på det...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
nån bugg på le miracle ? var nyss anmält barfota runt om. men nu står det skor igen, fel kanske dom skulle anmäla hurray med det men klicka in på le miracle också
Senast redigerad av shjuve9le den 2017-09-20 klockan 17:05. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
massor med pållar idag som ska gå med skor som inte går som bäst med.
Jag vill veta om ohlsson ska köra i spets lr om han släpper till johnny. släpper han inte så spikar jag per lennartsson , släpper han så spikar jag johnny |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det kanske är rätt att köra Frida Zonett utan skor då kuskarna verkar tveksamma på banan.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan inte tänka mig att han kör i spets över lång distans med en sprinterbetonad häst. Blir nog släpp till Johnny och fin resa i rygg.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Administrator
|
Egentligen inte.
Kan vi från och med nu hålla oss till att posta rena bongar i tråden avsedd för just detta så håller vi oss till diskussioner här. Vill man lägga upp sin rad samtidigt som man motiverar sina val så kan detta fortfarande göras här. OK?
|
|
|
|
#30 |
|
Administrator
|
Spets och blommor på Global Trust? Lyser dubbelrött i min startlista iaf samtidigt som Monark Newmen ska gå med skor.
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
1: 11 Marvelous (6, 8)
2: 2 Laura Vixi (9, 3) 3: 8 Pydin (9, 5) 4: 3, 4, 5 (10, 7) 5: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (11, 8) 6: 5 Makethemark (3, 4) 7: 5, 9 (15, 14) 8: 5, 6, 9, 11 (1, 2) Antingen en favoritparad eller för svårt för att ens gissa.. satsar mer på roliga tvillingar ikväll för att få spelpengar till lördag. Lirat större slant på dd, mest mina v8streck men också 5-alla och alla-6. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Man bör nog tänka på att fyra hästar går till final i Europaderbykvalen. Därmed är det viktigaste i dom loppen att vara bland de fyra. Inte att vinna. Man vet ju hur det ofta blir i sådana lopp, t ex breeders crown försök där 6 går till semifinal. Kuskarna kör sannolikt annorlunda än om det varit en final och hästarna kanske inte lika toppade.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Efter att ha vridit och vänt på hästarna, kuskarna och själva loppen i flera timmar vann följande ekipage och fick vara med på kupongen:
V86 Inlämnat: 2017-09-20, 18:41 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2017-09-20 Start: 20:30 Kostnad: 6,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8, 10, 11 (6, 9) 2: 2 Laura Vixi (9, 3) 3: 8 Pydin (9, 5) 4: 3, 5 (4, 10) 5: 11 Frida Zonett (8, 2) 6: 3, 5 (4, 7) 7: 1, 9 (15, 14) 8: 5 Cokstile (9, 11) 3x1x1x2x1x2x2x1 = 24 rader. 24 x 1 x 0,25 kr = 6,00 kr. Totalt: 6,00 kr. Rättningskod: WBF VTH WJB Mystiskt. Känner varken igen Frida Zonett eller Laura Vixi? |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag testar preliminärt fyra spikar och garderingar ganska hårt i resten.
Spikarna preliminärt: Laura Vixi Pydin OTP Cokstile |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
V86
Inlämnat: 2017-09-20, 18:53 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2017-09-20 Start: 20:30 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6, 8, 11 (9, 2) 2: 2 Laura Vixi (9, 3) 3: 5, 6, 8, 9 (10, 12) 4: 3, 5, 10 (4, 7) 5: 11 Frida Zonett (8, 2) 6: 5 Makethemark (3, 4) 7: 1, 2, 9, 15 (14, 6) 8: 1, 2, 5, 9, 11 (6, 7) 4x1x4x3x1x1x4x5 = 960 rader. 960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Tre favoritspikar och gardering av Pydin. Åttondespåret är inget vidare bra. 5,6 och 9 har sett fina ut på slutet. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Order To Fly tror jag blir riktig jobbig igen då Takter kanske inte får spets så kommer Order To Fly att plocka ner många över upploppet.
|
|
|
|
#38 |
|
Kan inte se Jorma torska sista loppet.Många som inte vet att Jorma gjorde en tabbe sist.Kvällens bästa spik utan tvekan.
|
|
|
|
#40 |
|
LOPP DINA VAL RESERV
P76-1 2, 3, 7, 9, 12 - P76-2 8 PYDIN - P76-3 10 ZENIT BRICK - P76-4 2 CONRADS BLUE STAR - P76-5 4, 5, 7 - P76-6 1, 2, 6, 9 - P76-7 1, 2, 5, 6, 8, 11 -
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Troliga spiken:
Le Miracle som är en undantagshäst och har bra chans att kliva förbi samtliga till slut. Roliga spiken: Zenit brick det sägs att form slår klass 11%Låset: 2-9 I avd2. Dragen: Staro Kickback Cali Maks Hurray B Global T Bedövaren: Rigel Face |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Är det vanlig vagn på alfie idag? Nån som vet
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nu har jag bestämt mig. Spikar blir Laura Vixi, Pydin och On Track Piraten (Tar ställning här och det är Piratens årstid nu). Kör blocksystem.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vilka lögnare de är dessa kuskar! Jag är väldigt sugen på att köra i spets sa Happio - tempo första femhundra inte bättre än 1.13 och ändå släpper han, hehe! Vilken nolla!
YNWA --------------------------------------------------- Sverige är förlorat - välkommen kaos! Senast redigerad av Fulsprit den 2017-09-20 klockan 20:05. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Puuuhhh! Spelade Cadie Lack nyss - en djävla tur att denne inte tog sig förbi Eriks! Hade spytt galla om Tillmans slagit av mitt spel på detta sätt... Underbart att även vara en förlorare, i bland, hehe!
Hade fått 18 ggr på Betfair, dessutom...
|
|
|
|
#48 |
|
Där sprack ni allihop
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Super Moderator
|
Inte jag
|
|
|
#50 | |
|
Alla stormvarnade ju för den i liven så många överlevde nog tack vare det :P
|
|
|
|
|
#51 |
|
idiot körning från nr 5 släppte inte favoriten ..fattar inte varför
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hade ju tänkt ha med den men sparade in i första loppet tillslut... Det var ju dumt.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Inte jag heller :-)
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Två barfotaskrällar som gjorde upp.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ca 200 tkr spelat på P76an några minuter innan start. Vinstpool på 425 000
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Administrator
|
Spelvärdes förstarank... Galet!
|
|
|
#59 |
|
Svor över att Martin P Djuse än en gång var på väg att köra sig fast med en segerfarlig häst... men det blev ju en riktigt snygg slalom i stället.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Hade med den tack vare att spelvärde 1:a rankade
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Laura Vixi har aldrig hoppat tidigare, men självklart så gör hon det idag.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Trist med galoppen men inte fan ska ett treårigt sto ha nästan 70 procent av insatserna.
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Spikade Jaguar Winner - Galopperar
Tog bort dubbleringen med Paricia Saz för att hon såg förjävlig ut i värmningen och spikar istället Laura Vixi som galopperar och sjävklart så vinner Patricia Saz FAAAAAAAAAAN vad trött man blir! ![]() Har spik på Pydin också så hoppas ni har garderat....
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nu blev det lite intressant.
V86 Inlämnat: 2017-09-20, 19:43 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2017-09-20 Start: 20:30 Kostnad: 112,50 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 8, 9, 10, 11 (6, 5) 2: 9 Patricia Zaz (6, 2) 3: 8, 9, 12 (5, 6) 4: 5 On Track Piraten (7, 10) 5: 1, 2, 8, 9, 11 (4, 7) 6: 5 Makethemark (3, 4) 7: 1, 2, 7, 9, 14 (15, 6) 8: 11 Global Trustworthy (9, 5) 6x1x3x1x5x1x5x1 = 450 rader. 450 x 1 x 0,25 kr = 112,50 kr. Totalt: 112,50 kr. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Vad fan höll Erik på med trean. Andra ytter och väljer och sitta kvar när BG går.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
På tal om att hamna fel på omgången. Får köra lite trio och tvillingar när det inte går att spela V5 eller V4.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Absolut. Hade bara 3-4-5-11 i första. Spik laura, spik avd5 på 2an och spik på pydin. Sen täckt resten med minst 5 i varje lopp utom i sista där jag bara har 5-9-11
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
[QUOTE=olle;544533]Trist med galoppen men inte fan ska ett treårigt sto ha nästan 70 procent av
Kanske inte. Men å andra sidan varför galoppera nu? Felfri hade inte udo tryckt sig till spets och loppet hade varit över. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nu tog dom ju en omstart. Galopper å skit, borde dom gjort i avd2
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Men där finns delat läger jag vet ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Walmann var inte nådig med Uffe...
oinkk (+1) |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Snyggt att öppna 06/500. Det är inte sista helgen i maj.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Åh jag ska vinna de här långloppet. Jag kör 06!
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tar tillbaks allt jag sagt om Goop - två raka vinnare med honom nu. 6 ggr fläsket på Betfair...
|
|
|
|
#84 |
|
Jag har aldrig haft fel, sa den dryge norske glappkäften. Tog en minut attt bli avslöjad!
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Zenit Brick nästan jämnstreckad med Volstead och piraten på P76an. Det var den inte hos svenska atg på deras V86 spel. Tuffa motspelare hos maltabolaget.
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Jag klev av med Johnny, tyvärr...
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
De flesta värmningar skiter jag i, även om jag vill se att allt står rätt till med spikar och utgångshästar, men emellanåt så hittar man någon som ser extra fin ut och då är det bara att lira.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Takter förnekar sig inte iaf. Någon som vet varför han alltid för psykbryt i dödens?
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Jaha, skulle ha behållit Frida Sonett som spik. Det är helt upp och ner idag.
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
Jepp! Hade även denna som spik men ändrade mig... Hade iofs Volstead som spik först men ändrade till Goop, så det jämnar ut sig sa gubben som sket på sig när han var ute och cyklade...
|
|
|
|
#91 |
|
Jag tycker Björn har varit så kass på sistone så jag valde bort honom.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
![]() Men tror han är på stridsstigen mot Linn och hennes andelsägare, extra skärpt nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Uffe var ödmjuk iaf. Nån som köper hans förklaring?
Misstänker att Walmann själv inte ligger raklång i leran speciellt ofta så att han kan relatera till situationen. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Fin skräll, men det hjälper ju inte systemet nu.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Dags o visa var skåpet ska stå
![]() DD 2 - 4 1 - 5 - 9 - 11 |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Fulsprit (+5), flaque (+100), coolmanriver (+10), Gotland (+10) |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Grattis till 8an Klanke!
![]() Fyfan, den satt långt inne :P
Senast redigerad av linfre den 2017-09-20 klockan 21:46. |
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vilket rörigt lopp. Westerholm borde ha kört fram och inte chansat.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Det var sannerligen inget trist avslutande lopp på Bergsåker . Favoritspelarna måste ha varit nervösa. Först krock i starten , sen sätter hon sig fast när det ska avgöras men luckan kommer turligt. Men en grym häst.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Kan bli diskning. Domarna på Bergsåker är ju inte rädda för det precis.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Solklar diskning!!
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Alltså superpajsarna Malla och Åke på liven är så otroligt dåliga. Båda tokhyllar styrningen av Kim Moberg efter att hon har gjort alla tänkbara fel hela loppet. Är de så dåliga på riktigt eller är de snälla för att hon är en ung tjej?
|
|
|
|
|
#107 |
|
Detta jävla godtycke till diskningar, av någon anledning har man alltid skiten emot sig.
Anus |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
[QUOTE=olle;544576]Ja när man såg översiktskameran såg det mycket vätte ut än det Ove A blev diskad för på lunchtravet för någon vecka sedan.[/QUOT
Ibland undrar man om det enbart är egna bångar som styr deras domslut. Har sett mängder av mindre förseelser som dom diskar på. De bilder jag sett är det ju klar diskning? trist Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5) |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Fan idag var det stolpe ut i varenda jäkla lopp. Usch!
Men grattis Klanke till 200 000!
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Kuskplus av episka mått på Gareth Boko idag.
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
[QUOTE=DIF;544580]
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vet vi om Klanke satte 8:an? Framgår ju inte vad han har för reduceringsvillkor.
Edit: Missade att det stod längst ner på sidan. Grattis!
Senast redigerad av Manprinsen den 2017-09-20 klockan 22:03. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
STOOOORT grattis, Klanke! Bra jobbat!!!
|
|
|
|
#116 |
|
[QUOTE=Manprinsen;544586]Vet vi om Klanke satte 8:an? Framgår ju inte vad han har för reduceringsvillkor.[/QUOTE
Jo då kraven satt. 250 000 kr in till bolaget.
1William (+5), DIF (+5), Major (+5), Bluesmith66 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Var ju en märklig domarincident för några veckor sedan också, där båda inblandade parterna var mycket förvånade över domslutet, och bägge stod undrande i intervjuven efteråt.
Visst är man lite part i målet, men denna tycker jag var uppenbar, i synnerhet mot flera lindrigare senaste månaden som dom straffat. Grym rad Klanke!! Snyggt lirat och grattis!! |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Tur att jag inte spikade le miracle Klanke. Då hade dom diskat den utan att granska reprisen
|
|
|
|
|
#120 |
|
Var rätt säker på diskning när jag såg reprisen men riktigt skönt att ha fel ibland...
Executive (+2) |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Tack allesammans
hade ju lite flax också med Kim som inte blev diskad. Phu....
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Grattis klanke som klanka in deg.
Å grattis travanalys som borde skriva mkt mer! Grym
|
|
|
|
#124 |
|
Grattis travanalys. Hur kunde du få så mycket hos legolas? Antingen flera sjuor eller ett jättesystem? 28 000 på sju rätt såg jag, och då ska det till rätt många sexor för att komma upp i den summan du vann.
Jag klarade bara en sexa. Hade behövt makethemark som vinnare . Hade Adrian släppt spets hade den troligen vunnit. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Tack! Legolassystemet såg likadant ut som mina 7 sista lopp på v86, kostade 576 och gav 16 sexor. Kan av någon anledning inte klicka fram hur systemet såg ut på legolas.
Att Adrian skulle släppa med rushmore som går första barfota runt om fanns inte på min karta. Visst, hade makethemark kommit till ledning hade det givetvis varit bra chans. Men born in the usa var ju moralisk vinnare i norska derbyt senast utvändigt om cockstile, så hade säkert blivit kamp ändå. Speciellt med tanke på intrycket på hästarna sista 100... Tack! Skriver mer på twitter än här, är enklare att hinna med när man bara har 140 tecken. Sedan har senaste veckan varit sjuk med massor att göra plus weekend i manchester och konstiga dygnsrytmer. Ska försöka hinna skriva lite mer när allt lugnat ner sig lite... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+5) Senast redigerad av travanalys den 2017-09-20 klockan 23:45. |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Vad heterdu på twitter?
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Ok got u
En siffra till nästa ggr då i vinsten. ![]() ![]() Själv funkar streckspel just nu Inte alls men det mesta annat. Variansen grym....
|
|
|
|
|