Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-24, 18:41   #31
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Kash Brodda och volt känns lite lurigt. Vet att den är stabilare nu men vågar inte spika den. Varit helt hopplös förut.
Kash Brodda är inte startsnabb. Jag tror, att jag spikar honom eftersom han har springspår och bör komma iväg bra men tar självfallet inte ledningen. I sina senaste voltstarter har han gått felfritt. Han kommer från tre raka segrar, vilket tyder på form och vinnarskalle. Han går 13-tider på medeldistans. PU säger att det är hans bästa vinstchans och ger honom 4 getingar. Min rapportör har haft ett långt samtal med PU i selkammaren och säger därefter till mig, att jag kan spika.

Mina alternativa spikar är Västerboonthenews och Now Or Never Flair. Men det väger över till Kash Brodda.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 18:48   #32
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kash Brodda är inte startsnabb. Jag tror, att jag spikar honom eftersom han har springspår och bör komma iväg bra men tar självfallet inte ledningen. I sina senaste voltstarter har han gått felfritt. Han kommer från tre raka segrar, vilket tyder på form och vinnarskalle. Han går 13-tider på medeldistans. PU säger att det är hans bästa vinstchans och ger honom 4 getingar. Min rapportör har haft ett långt samtal med PU i selkammaren och säger därefter till mig, att jag kan spika.

Mina alternativa spikar är Västerboonthenews och Now Or Never Flair. Men det väger över till Kash Brodda.
Gött att du fått bra rapporter! Jag kommer gardera.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 18:49   #33
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1642
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Jäflar nu har man helt plötsligt svårt att hitta mer än en spik...
Ibörjan av veckan hade man 6 möjliga.
Den som fortfarande är intressant är Diamanten
Nöjde mig med en spik på Diamanten
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 19:32   #34
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Springover och OTP känns väl inte helt ovettiga som spikar i morgon??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 19:35   #35
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Spets o slut VOTN
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 19:48   #36
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Springover och OTP känns väl inte helt ovettiga som spikar i morgon??
Har funderat på exakt samma. Piraten känns dock omöjlig att göra någon slags bedömning av. Rätt årstid som börjar komma nu men han har också harvat runt rätt många lopp utan att kännas sådär svinbra. Men jag tycker det är två intressanta förslag. Takter sekersugen, den resoluta styrningen av Alkalizer AM ikväll visade det tycker jag.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 21:05   #37
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kash Brodda är inte startsnabb. Jag tror, att jag spikar honom eftersom han har springspår och bör komma iväg bra men tar självfallet inte ledningen. I sina senaste voltstarter har han gått felfritt. Han kommer från tre raka segrar, vilket tyder på form och vinnarskalle. Han går 13-tider på medeldistans. PU säger att det är hans bästa vinstchans och ger honom 4 getingar. Min rapportör har haft ett långt samtal med PU i selkammaren och säger därefter till mig, att jag kan spika.

Mina alternativa spikar är Västerboonthenews och Now Or Never Flair. Men det väger över till Kash Brodda.
"honom", "han", "han", han" och "han". Känns ju stenklart om favoriten i en diamantstofinal är en hingst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5), Saeljarsnoken (+6)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 21:45   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
"honom", "han", "han", han" och "han". Känns ju stenklart om favoriten i en diamantstofinal är en hingst.
Förlåter genusförväxlingen om hen vinner.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 22:28   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Joinville omgångens största och Diamanten med bred marginal inte ens favorit, ajajaj gudarna måste vara tokiga!

Baja Rosa omgångens minsta och det var i och för sig inte oväntat men ändå konstigt.

Västerbo som ganska stor favorit i guld känns också lite konstigt. Visst är det spetsläge och kanske inte den svettigaste gulddivision i mannaminne men känns ändå som något kollektivet gjort till storis på rätt skakiga grunder.

Intressant omgång!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 22:33   #40
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Spikar Global Takeover på spets och slut samt Cyber Lane på Johan Untersteiner vs gamla kuskrävar ur form.

Drag är Imported from Detroit, Officer CD och OTP.

God tur!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 00:33   #41
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

1 Mack Dragan i V75:7, megalampa senast - 7% just nu. Märkligt kass senast men om som näst senast klart streck- och spelvärd.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 07:12   #42
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
1 Mack Dragan i V75:7, megalampa senast - 7% just nu. Märkligt kass senast men om som näst senast klart streck- och spelvärd.
Inte så konstigt. Det var skrivet spets och slut då. Nu är det osannolikt med spets och kanske formtapp. 7% speglar vinstchansen enligt mig.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 07:51   #43
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 188
Sharp$: 57191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Inte så konstigt. Det var skrivet spets och slut då. Nu är det osannolikt med spets och kanske formtapp. 7% speglar vinstchansen enligt mig.
Men bike ffg och Jepson i vagnen är en rätt intressant kombination.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 08:03   #44
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1866
Standard

Tidiga koffeininfluerade kantbollar: V75-1; 5 Voulez Vous rikast i fältet, toppspår och toppkusk 4%. V75-2; 8 Tricia kan få rygg på Stella Newman, I say no more... 1%. V75-4; 9 Uncle Di Poggio antagligen barfota igen, smyger med 4%.
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 08:54   #45
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Vad tror ni om spets och slut på 5 Global Takeover i V75-4 idag ?

3 raka innan plumpen på Bjerke senast efter en tuff öppning till spets, just nu spelad under 10%.
Borde väl vara bra chans om han tar sig förbi 1 Rhesos Face och håller ut 6 Chianti i starten och sedan, förhoppningsvis, får bestämma en bit ?

Har inte riktig koll på hur bra Claes Svenssons favorit "Baja Maja" är.
Kanske bäst och vinner trots enda stoet i loppet. Förvisso 5 år och möter 3- och 4-åringar(förutom 12 Global Raceway) men det brukar vara svårt även om man sett en del undantag genom åren.

Min känsla är att det är ett jämnt lopp och att vem som helst kan vinna och då blir det dyrt när man börjar strecka, vill hellre ha de strecken på kantbollar i andra lopp.

Jag tycker därmed, i nuläget, att det är ett väldigt högt spelvärde på den förmodade spetshästen och är inne på att spika den, men avvaktar såklart tills mer info finns om banans beskaffenhet, utrustningsändringar mm.

__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td