Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-15, 14:33   #31
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1638
Standard

Dreamoko klar
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 16:25   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ljummet Elitlopp i år ja när det egentligen bara finns 3 segerkandidater. Plus mööööjligen Volstead som jag faktiskt ser med lillchans också, alltid gillat den! Ingen jänkare, ingen italienare. Vilka iofs ändå mest brukar vara snack och lite verkstad. Men en från Australien fick vi
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 16:33   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Känns som två kandidater kan vinna just nu: Propulsion och Bold Eagle (om hästen inte körs bort).
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 16:45   #34
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Måste tycka lite synd om Malmroth med alla besvikelser av prestationer i helgen som var och avhopp som tyvärr har kommit som ett brev på posten. Men...

En final med dessa hästar och snacket om en kanonfinal kommer direkt...

Bold Eagle som blir tvåa i försöket
Ringostarr Treb springer 08,9 i försöket med krafter kvar
Propulsion får ett vilsamt lopp i rygg ledaren, spelas till favorit i finalen
Uza Josselyn går i tredje spår i försöket och håller till en tredje plats
Cyber Lane, dödens tvåa, hoppas han tackar ja..
Volstead vinner sitt försök från spets.

Två hästar fattas men detta kan ju bli en trevlig dag på valla och en bra final.. ????
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 18:31   #35
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 54
Sharp$: 391
Standard

Cocktail Fortuna borde kunna bli en av 16 med alla avhopp och och avböjningar. Hur snabbt kan han gå?
Gorgonzolastank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 20:12   #36
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Muscle hustle. Är en bättre häst, bjud in och stryck honom från Norge , på lördag.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 10:29   #37
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Känns som två kandidater kan vinna just nu: Propulsion och Bold Eagle (om hästen inte körs bort).
Såg du inte Ringostar Treb senaste - om du gjorde detta, vad var fel på prestationen eller vad är fel på ekipaget i övrigt? Kusken, formen, distansen, två lopp samma dag, går på alla underlag, speedig, stark, startsnabb - riktigt vad är det som gör att du inte nämner denne kuse?

Makalöst! RT är min klare favorit i nuläget!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 14:35   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Såg du inte Ringostar Treb senaste - om du gjorde detta, vad var fel på prestationen eller vad är fel på ekipaget i övrigt? Kusken, formen, distansen, två lopp samma dag, går på alla underlag, speedig, stark, startsnabb - riktigt vad är det som gör att du inte nämner denne kuse?

Makalöst! RT är min klare favorit i nuläget!
Helt enkelt för att jag inte tror att den slår de två jag nämnde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 21:28   #39
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Helt enkelt för att jag inte tror att den slår de två jag nämnde.

Jaja, en känsla bara, alltså - inget mer...? Hur skall ens Bold Eagle hinna med och komma upp och kunna leva på sin styrka - han lär ju inte speeda ner Ringostar Treb, sista biten...

Vet inte om jag vill se RT i ledningen, OM Propulsion får rygg ledaren och lucka. Bold Eagle hinner inte med, så schas... Ringostar Treb i ledningen och Propulsion utvändigt, samt Bold Eagle i tredje ut - då är det klart... Tror ingen ens tar RT (i ledningen) från andra ytter om det inte gått på 1.08.0 första varvet...

Jag försöker övertyga mig själv, hehe - då jag har en rejäl sudd till 7.5 ggr pluringen... I finalen kommer han stå i 2.20, HÖGST!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 22:26   #40
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jaja, en känsla bara, alltså - inget mer...? Hur skall ens Bold Eagle hinna med och komma upp och kunna leva på sin styrka - han lär ju inte speeda ner Ringostar Treb, sista biten...

Vet inte om jag vill se RT i ledningen, OM Propulsion får rygg ledaren och lucka. Bold Eagle hinner inte med, så schas... Ringostar Treb i ledningen och Propulsion utvändigt, samt Bold Eagle i tredje ut - då är det klart... Tror ingen ens tar RT (i ledningen) från andra ytter om det inte gått på 1.08.0 första varvet...

Jag försöker övertyga mig själv, hehe - då jag har en rejäl sudd till 7.5 ggr pluringen... I finalen kommer han stå i 2.20, HÖGST!

Du själv nämner inte ens bästa hästen (Propulsion) i ditt ursprungliga inlägg och du tycker det är märkligt att Shooter inte nämner RT?

Det är väl ingen känsla man går på när man tror den bästa hästen ska vinna? Hästen som har EUROPAREKORD på kort distans! Såg du loppet han gick igår, vad tror du det säger dig när han vinner på 9.9 med skorna på, totalt okörd. Såg ut som ett träningsjobb! Det finns mer råstyrka och kraft i Propulsion än i RT. Inget snack om saken. Räcker du bara jämför deras exteriör. Propulsion är unik, har inte sett en mer välbyggd och musklad häst. Har haft äran att se när han slog rekordet på Hugo Åbergs förra året, stod 10m ifrån honom. Tappade Såg ut som ett monster!
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 22:49   #41
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Ladda nyss upp ett kort klipp på Propulsion från förra året.

https://vimeo.com/270209750
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 23:04   #42
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Ladda nyss upp ett kort klipp på Propulsion från förra året.

https://vimeo.com/270209750

Ja, FÖRRA året! Och ja, han såg grymt fin ut i går - men tvåa var Dupree!!! Ett lopp som inte sade mer än att Propulsion såg skitfin ut.

Ringostar Treb har visat sina färdigheter mot kvalificerat motstånd i senaste starten. Men ok - Propulsion är klar tvåa - klart före Bold Eagle. Lite rädd blev jag allt, hehe!

Helt klart är det så att positionerna, som oftast, avgör - hoppas dock på Ringostar Treb i ledningen OM inte Bold Eagle kommer upp för tidigt och lyckas sätta press (tror dock inte han hinner med detta) och ÖK i andra ytter. ÖK i dödens och Bold Eagle i andra, tredje ytter och RT i ledningen - då är det klart!

Hoppas jag, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-17, 11:37   #43
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Du själv nämner inte ens bästa hästen (Propulsion) i ditt ursprungliga inlägg och du tycker det är märkligt att Shooter inte nämner RT?

Det är väl ingen känsla man går på när man tror den bästa hästen ska vinna? Hästen som har EUROPAREKORD på kort distans! Såg du loppet han gick igår, vad tror du det säger dig när han vinner på 9.9 med skorna på, totalt okörd. Såg ut som ett träningsjobb! Det finns mer råstyrka och kraft i Propulsion än i RT. Inget snack om saken. Räcker du bara jämför deras exteriör. Propulsion är unik, har inte sett en mer välbyggd och musklad häst. Har haft äran att se när han slog rekordet på Hugo Åbergs förra året, stod 10m ifrån honom. Tappade Såg ut som ett monster!
10 tid på propulsion var ju förväntat det måste han kunna redan nu med skorna på om han ska chans att vinna om 10 dagar.

Ringostarr gick ju 10tid full väg såg ut att ha massor med krafter kvar och har var ju 2a bakom propulsion 1.08,2. Pratar vi om gamla meriter så är ju bold eagle 1.08,4 i dödens bäst?

Bold eagle är bästa hästen, meritmässigt. Propulsion är en publikfavorit, svenskt ekipage, otroligt fin och hög kapacitet men blir nog helt ointressant för något spel. Ringostarr underdog som vanligt och jag tror riordan säger är han mer gynnad av kortdistans.

Svårt att se propulsion vinna ifrån dödens när han inte klarade av det ned smör lopp mot bold eagle i vintras.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-17, 12:08   #44
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
10 tid på propulsion var ju förväntat det måste han kunna redan nu med skorna på om han ska chans att vinna om 10 dagar.

Ringostarr gick ju 10tid full väg såg ut att ha massor med krafter kvar och har var ju 2a bakom propulsion 1.08,2. Pratar vi om gamla meriter så är ju bold eagle 1.08,4 i dödens bäst?

Bold eagle är bästa hästen, meritmässigt. Propulsion är en publikfavorit, svenskt ekipage, otroligt fin och hög kapacitet men blir nog helt ointressant för något spel. Ringostarr underdog som vanligt och jag tror riordan säger är han mer gynnad av kortdistans.

Svårt att se propulsion vinna ifrån dödens när han inte klarade av det ned smör lopp mot bold eagle i vintras.
Ja meritmässigt är han givetvis bättre. Finns ingen som är i närheten om vi ska prata meriter. Men för mig är Propulsion bästa hästen på kort distans. Eftersom hästarna är så jämna så kommer mycket avgöras i hur försöksheaten körs. Av trion så tror jag den som inte slösar för mycket krafter från start och kniper en enkel andraplats rygg på ledaren kommer ha störst chans i finalen.

Tror mer på Bold Eagle än RT. På förhand så står det mellan Propulsion och Bold Eagle för mig, helt klart.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-17, 14:16   #45
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Jag tycker Timo Nurmos är urusel. Detta hade han kunna löst för länge sedan. Hinner inte få hästen i elitloppsform, ja tjena.... Han sållar sig numera till en del andra pajaser inom travsporten..... Det är aldrig bra att få storhetsvansinne... Tycker lite synd om Malmroth som verkligen försöker.

Gillar inte Reden heller, men Propulsion ser verkligen läcker ut.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td