Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-20, 15:02   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Enkel matematik från min sida - jag tror den galopperar. Annars hade den självklart kunnat vara trea, fyra...

Härligt spår för min favorit, Ringostar Treb - finalen är stenklar om han håller sig på benen och/eller inte svarar någon kamikazepilot...

Till final:

1. Ringostar Treb eller Propulsion - beror på om Wilhelm P. vill köra i spets eller inte. Tror de släpper och har en obrukad kuse i finalen. Risken är ju dåligt spår, iofs...
2. Ringostar Treb eller Propulsion
3. Nadal Broline
4. Uza Josselyn eller vilken kuse som helst...
Är väl inte säkert att Örjan försöker krossa Ringostar i försöket. Dödens och andraplats innebär helt ok finalspår.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 07:27   #77
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är väl inte säkert att Örjan försöker krossa Ringostar i försöket. Dödens och andraplats innebär helt ok finalspår.
Ringostar släpper till Propulsion.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 10:16   #78
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ringostar släpper till Propulsion.
Propulsion slog inte ens en dålig Nuncio från dödens förra året. Ringo riskerar inte att ge bort någon ledning, för att hamna snett på det i finalen. Örjan kommer aldrig pressa sin häst i dödens ändå för att vinna försöket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 14:07   #79
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Propulsion slog inte ens en dålig Nuncio från dödens förra året. Ringo riskerar inte att ge bort någon ledning, för att hamna snett på det i finalen. Örjan kommer aldrig pressa sin häst i dödens ändå för att vinna försöket.
Riordan har tydligen sagt så i alla fall, men vi får väl se.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 15:02   #80
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Riordan har tydligen sagt så i alla fall, men vi får väl se.

Jo, men sa han inte detta innan spårlottningen? Tror han ändrar sig nu. Kan inte missa spets, vid felfri avgång och någorlunda normal körning. Måste vilja släppa för att någon skall få ta över. Har egentligen inget emot ryggen på Propulsion, men risken är för stor att denne inte orkar gå undan nog mycket eller till och med tröttnar så att RT hamnar i maskin. Riordan och Paal vet att Örjan inte offrar kusen, särskilt inte från start, inte heller till slut, om han inte måste - så det kan bli en lugn promenad i försöket för RT.

Eller så har jag fel som vanligt och det blir helt annorlunda, hehe! Travlopp har ju en förmåga att bli sådana...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 17:12   #81
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Wilhelm paal har sagt att varken bold eagle eller propulsion tar ner ringostarr ifrån spets och riordan säger att han ska släppa om bold eagle/proppen kör till ledningen. Tro det är ett misstag att släppa Örjan måste ju bara sätta sig försiktigt i dödens sedan vet man ju inte om någon kör till rejält ifrån start typ pastore Bob?
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 07:34   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Wilhelm paal har sagt att varken bold eagle eller propulsion tar ner ringostarr ifrån spets och riordan säger att han ska släppa om bold eagle/proppen kör till ledningen. Tro det är ett misstag att släppa Örjan måste ju bara sätta sig försiktigt i dödens sedan vet man ju inte om någon kör till rejält ifrån start typ pastore Bob?
Kör Nivard inte bort Bold Eagle i försöket så lär den vinna finalen. Frågan är hur uttagningsheaten kommer gå till. Det är ju de som är med på V75.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 13:34   #83
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kör Nivard inte bort Bold Eagle i försöket så lär den vinna finalen. Frågan är hur uttagningsheaten kommer gå till. Det är ju de som är med på V75.
Det är därför man inte lirar V75 bara för att det är V75. Lopp med så här "onormala förutsättningar" hör inte hemma på spelformer med så här stora enskilda potter. ( Samma sak med försöken till de klassiska unghästloppen. )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 14:04   #84
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är därför man inte lirar V75 bara för att det är V75. Lopp med så här "onormala förutsättningar" hör inte hemma på spelformer med så här stora enskilda potter. ( Samma sak med försöken till de klassiska unghästloppen. )
Jag är inte helt enig här även om jag förstår hur du menar. Nu spelade jag visserligen V5 (tveksamt om det var V75 då) 2010 tror jag det var och det var både Elitkampen samt två uttagningslopp till Elitloppet. Idiot som jag var ändrade jag mitt ursprungliga 1080-raders till fem olika system som kostade mer dessutom men annars hade det gett 250 000 kronor. Men överlag är det låga utdelningar på sådana här dagar men smäller det så brukar det ge riktigt fint betalt.

Jag tycker det är intressant med blandade spelomgångar där inte alla har exakt samma form för det gör det mer intressant på flera sätt. Sen är det ju upp till var och en om vi vill spela den aktuella omgången
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 14:45   #85
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag är inte helt enig här även om jag förstår hur du menar. Nu spelade jag visserligen V5 (tveksamt om det var V75 då) 2010 tror jag det var och det var både Elitkampen samt två uttagningslopp till Elitloppet. Idiot som jag var ändrade jag mitt ursprungliga 1080-raders till fem olika system som kostade mer dessutom men annars hade det gett 250 000 kronor. Men överlag är det låga utdelningar på sådana här dagar men smäller det så brukar det ge riktigt fint betalt.

Jag tycker det är intressant med blandade spelomgångar där inte alla har exakt samma form för det gör det mer intressant på flera sätt. Sen är det ju upp till var och en om vi vill spela den aktuella omgången
Jag står inte över för att det i allmänhet blir lägre utdelningar eller för att det har gått si eller så för mig på spelet vid olika tillfällen genom åren utan för att de är så fundamentalt annorlunda.

Att stå över löser hela problemet för mig personligen. Det är de mer långtgående konsekvenserna och den bild det ger av spel på trav som oroar mig.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+4)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-23, 18:54   #86
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Volstead tvåa i försöket. Väljer spår som nr 3 i dragningen. Tar spår 5. Stenklar till 17-20ggr fläsket.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:58   #87
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är därför man inte lirar V75 bara för att det är V75. Lopp med så här "onormala förutsättningar" hör inte hemma på spelformer med så här stora enskilda potter. ( Samma sak med försöken till de klassiska unghästloppen. )
Allt hör väl hemma på V75 en lördag. Läs inte allt som allt men lördag som lördag.

Ibland är det jobbigt att tänka.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:47   #88
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-27, 16:59   #89
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Är ingen större Ludde fantast men imorgonkväll så kommer Rajesh Face vara otroligt upphaussad efter att ha vunnit på 10.6 i dödens på Diamanten.

Vore skoj i och för sig, då höjs elitloppstempen ordentligt.

Ska dit iår, var ett tag sedan jag var på plats.

Vinnare 2018 Elitloppet
Ringostar Treb..

Fick Commander Crewe känsla (Hugo Åbergs) när han bar såg helt galen ut och såg ut som att kunna springa lika fort ett par varv till.
Likadan såg ju Ringostar Treb ut i Olympiatravet.
Klart som korvspad
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-27, 17:46   #90
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Är ingen större Ludde fantast men imorgonkväll så kommer Rajesh Face vara otroligt upphaussad efter att ha vunnit på 10.6 i dödens på Diamanten.

Vore skoj i och för sig, då höjs elitloppstempen ordentligt.

Ska dit iår, var ett tag sedan jag var på plats.

Vinnare 2018 Elitloppet
Ringostar Treb..

Fick Commander Crewe känsla (Hugo Åbergs) när han bar såg helt galen ut och såg ut som att kunna springa lika fort ett par varv till.
Likadan såg ju Ringostar Treb ut i Olympiatravet.
Klart som korvspad
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td