Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-11, 17:41   #16
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Är ingen större Ludde fantast men imorgonkväll så kommer Rajesh Face vara otroligt upphaussad efter att ha vunnit på 10.6 i dödens på Diamanten.

Vore skoj i och för sig, då höjs elitloppstempen ordentligt.

Ska dit iår, var ett tag sedan jag var på plats.

Vinnare 2018 Elitloppet
Ringostar Treb..

Fick Commander Crewe känsla (Hugo Åbergs) när han bar såg helt galen ut och såg ut som att kunna springa lika fort ett par varv till.
Likadan såg ju Ringostar Treb ut i Olympiatravet.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-11, 18:03   #17
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Har du glömt: https://www.youtube.com/watch?v=g0IcWg39Fgo ? För det är märklig analys du har när du inte nämner den bästa hästen på kort distans.

Eller är det jag som missat något, ska inte Propulsion starta?
Mycket beror som sagt på löpningsförlopp, men aldrig att Propulsion tar spets - inte ens från perfekt läge. Propulsion kan endast vinna om Örjan kör. Vet inte om han kommer göra det, någon som vet?

Har inte det loppet Jerrys kuse gjorde sist satt sig i psyke eller kropp, ja då borde det gjort denne gott och då kan jag ej se denne förlora med vettigt lopp. Kanske är det dock så att loppet kommer bli så extremt bra att den med bästa loppet vinner. Spets- och slut är väl ingen dålig gissning och då skall Ringostar Treb ha en kanonchans.

Någon som sett bättre odds, idag, än 7.50? Förutom Betfair då...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-11, 18:06   #18
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kul att ha Fulsprit tillbaka. Många älskar att se FörstaMajBlomman som avatar. Välkommen!

I morgon kvalar Day Or Night In till Elitloppet. Man borde få ett bra odds, om man spelar honom som vinnare redan nu.
Tack skall du ha, Macken! Ja, den är fin den, hehe! Ja, den är ju startsnabb, men tror inte den pallar ännu - men, det är klart att från spets blir alla i startfältet farliga - blir svårt att ta något från annat än andra ytter, dödens och vinnarhålet...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-11, 19:45   #19
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

7,5 bästa jag har sett iallafall det ligger mellan 7-7,5. Jag Håller med om Ringostarr treb skulle han få framspår så har jag svårt att se honom förlora faktiskt. Det är klart att bold eagle som han var förra elitloppet i första heatet så är han svår att hålla emot. Jag tycker iallafall Ringostarr är en underskattad häst. Absolut i toppen av eliten. han visade sig redan i Halmstad och sedan 1.08,3 tid bakom propulsion och gick lika gott i mål. Han fick aldrig chansen i prix damerique och prix de France gjorde han ett bra lopp tog in på bold eagle och propulsion medans belina josselyn var för bra.


Han är mer gynnad av kortdistans än någon av de andra, 7,5 är ok men mer tycker jag att propulsion och bold eagle odds är ett skämt. 2,7ggr och 4ggr. Har 0 feeling för propulsion i år att det är lägre än Ringostarr är fel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-11, 20:08   #20
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
7,5 bästa jag har sett iallafall det ligger mellan 7-7,5. Jag Håller med om Ringostarr treb skulle han få framspår så har jag svårt att se honom förlora faktiskt. Det är klart att bold eagle som han var förra elitloppet i första heatet så är han svår att hålla emot. Jag tycker iallafall Ringostarr är en underskattad häst. Absolut i toppen av eliten. han visade sig redan i Halmstad och sedan 1.08,3 tid bakom propulsion och gick lika gott i mål. Han fick aldrig chansen i prix damerique och prix de France gjorde han ett bra lopp tog in på bold eagle och propulsion medans belina josselyn var för bra.


Han är mer gynnad av kortdistans än någon av de andra, 7,5 är ok men mer tycker jag att propulsion och bold eagle odds är ett skämt. 2,7ggr och 4ggr. Har 0 feeling för propulsion i år att det är lägre än Ringostarr är fel.

Håller helt med och Ringostar Treb är som du säger en hårding som klarar alla distanser och underlag, samt positioner. Eller hur var det nu - gillar väl ej dödens - någon som vet? Jaja, ingen vinner från dödens i årets Elitlopp, det kan jag sätta vad som helst på... Tycker 7.5 ggr på RT är riktigt bra - vilken annan häst har visat samma form som denne nyligen? Två heat skall inte vara något problem, heller - detta har han visat förr. Ex. i Lotterian. Nej, för min del blir det 1000 kronor vinnare på Ringo till 7.5 ggr nu. Kanske lite till i slutändan - går säkerligen att få uppåt tio-tolv ggr av någon galning på Betfair!

En sista betraktelse - Ringostar Treb var ej trött i mål på Åby, utan såg i alla fall ut att lätt kunna gå fem hundra meter till, i liknande tempo. En helt sjuk uppvisning som var i klass, om inte värre, än det Bold Eagle visade upp i försöket i fjol. Kan JR bara bibehålla kusens form så behöver han inte förbättras ens, kan till och med vara lite sämre och ändå vinna Elitloppet, så sinnessjukt bra var han i senaste loppet!

Ringostar Treb, fram och baklänges!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-12, 16:29   #21
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Några glada Sharps'are som vill ta nån bägare på lördag kväll i Sthlm?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-12, 19:04   #22
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Bra sport på Åby idag, men det var väl ingen mer än Nadal Broline som kan vara intressant för elitloppet, mycket galopper på hästar man trodde skulle prestera. Hoppas det blir en massa fina prestationer i Copenhagen imorgon.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-13, 21:44   #23
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Årets upplaga av Elitloppet börjar likna Svenska Akademien. Mycket avhopp och avfall. Gårdagens V75 på Åby visade, att till nöds kan Nadal Broline fylla en plats. Resten vi hoppades på visade sig vara avfall. I Köpenhamn idag gjorde Cyber Lane sin plikt och var ensam om att vara värdig att delta i Elitloppet.

Vad ska det här bli? Propulsion ger sin stenrika ägare några miljoner och italienaren Ringostar Treb blir tvåa. Kommer verkligen någon värdig fransman och amerikanare hit?

Skall vi göra som Akademien? Ställa in priset i år och dela ut två nästa år?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-14, 12:07   #24
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Årets upplaga av Elitloppet börjar likna Svenska Akademien. Mycket avhopp och avfall. Gårdagens V75 på Åby visade, att till nöds kan Nadal Broline fylla en plats. Resten vi hoppades på visade sig vara avfall. I Köpenhamn idag gjorde Cyber Lane sin plikt och var ensam om att vara värdig att delta i Elitloppet.

Vad ska det här bli? Propulsion ger sin stenrika ägare några miljoner och italienaren Ringostar Treb blir tvåa. Kommer verkligen någon värdig fransman och amerikanare hit?

Skall vi göra som Akademien? Ställa in priset i år och dela ut två nästa år?
Bold Eagle är alltså ”ovärdig” i dina ögon?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+5), tosjodin (+1)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-14, 14:15   #25
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Bold Eagle är alltså ”ovärdig” i dina ögon?
Är du säker på att en av världens tre bästa hästar Bold Eagle kommer hit. Han är naturligtvis välkommen. Hästen har en positiv ägare och Nivard har blivit alltmer kompis med Daniel Redén, Björn och andra travsvenskar. Hoppas att Bold Eagle i form kommer hit trots förra årets debacle.

På lördag får vi väl även med Twister Bi. Men jag fruktar att Elitloppet kan bli en "Gum Ball tillställning". Den senaste veckan gav ju med undantag av Cyber Lane bara besvikelser.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-14, 15:23   #26
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är du säker på att en av världens tre bästa hästar Bold Eagle kommer hit. Han är naturligtvis välkommen. Hästen har en positiv ägare och Nivard har blivit alltmer kompis med Daniel Redén, Björn och andra travsvenskar. Hoppas att Bold Eagle i form kommer hit trots förra årets debacle.

På lördag får vi väl även med Twister Bi. Men jag fruktar att Elitloppet kan bli en "Gum Ball tillställning". Den senaste veckan gav ju med undantag av Cyber Lane bara besvikelser.
Har ju tackat ja, klart med kusk med, ordinarie kusken Franck Nivard.
Känns inte som Pilarski är en man som snackar skit, klart de vill hit.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-14, 16:56   #27
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är du säker på att en av världens tre bästa hästar Bold Eagle kommer hit. Han är naturligtvis välkommen. Hästen har en positiv ägare och Nivard har blivit alltmer kompis med Daniel Redén, Björn och andra travsvenskar. Hoppas att Bold Eagle i form kommer hit trots förra årets debacle.

På lördag får vi väl även med Twister Bi. Men jag fruktar att Elitloppet kan bli en "Gum Ball tillställning". Den senaste veckan gav ju med undantag av Cyber Lane bara besvikelser.
Har tyvärr inte numret till Pilarski, men han lovade väl att komma direkt efter Prix d’Amérique. Om inte annat för att ta revansch på Readly Express. Hur det blir med den saken återstår väl att se.

Riordan har för övrigt uttalat sig att om att Twister Bi inte är aktuell för Elitloppet i år efter sina skadeproblem.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-14, 17:20   #28
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är du säker på att en av världens tre bästa hästar Bold Eagle kommer hit. Han är naturligtvis välkommen. Hästen har en positiv ägare och Nivard har blivit alltmer kompis med Daniel Redén, Björn och andra travsvenskar. Hoppas att Bold Eagle i form kommer hit trots förra årets debacle.

På lördag får vi väl även med Twister Bi. Men jag fruktar att Elitloppet kan bli en "Gum Ball tillställning". Den senaste veckan gav ju med undantag av Cyber Lane bara besvikelser.
Twister bi kommer inte starta i elitloppet, ingen människa vill inte att en världsstjärna ska starta mot yttersta eliten efter långvarig lungproblem speciellt inte 2 heat, readly express kan ni plocka bort också finns inte en liten chans att han startar i elitloppet utan noggrann förberedelser. Allt snack är bs.

Twister bi nästa start efter prins Daniel lopp om han är bra blir Oslo grand prix.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+1)
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 08:26   #29
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 11:24   #30
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Dom ska kanske skippa försöken och köra finalen direkt,
Lär ju bli klasskillnader i varje försöka A mot C-laget, trist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td