Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-08, 10:51   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 132
Standard

Några rader om mina tankar inför lördagen.

V75:1 Slide to easy skulle varit ett spikförslag med seriös kusk men med Flemming så blir det bara förstarank då man aldrig vet var man har honom.
Jairo har ju rejäl toppform och är självskriven
Justice Ås Imponerade väl inte förra starten på v75 trots att den fick bestämma i spets men åker med tidigt då det är en klasshäst med lopp i kroppen.
Formkorten Nakoda Goj Island Life och Trinity Lux streckas också samt spetshästen Augustus F trots att den inte verkar trivas så bra över medel.

V75:2 Blir troligen att gå kort här. Platon Face lär ju vinna om felfritt och om den kommer ut men då den är så osäker så tittar jag på 15 MYF som går ner väldigt mkt i klass, formkortet Dizzy River som verkar ha hittat sig själv och Zeus Karsk som står på tur.
Rankar ner Ready Ribb då den nog får göra mer jobb än vanligt.

V75:3 VBOTN Förstahäst men frångår nog första tanken på spik och kör utg alt matematisk gardering stängt på 3-4 hästar.
Nurmos envisas med att Zenit kan öppna bra men de verkar inte vilja trycka av honom.
OTP har kämpat sig upp i vinterform och stallet har ju sjuk form. B.B.S Sugarlight är en fidus men blir nog bara förstareserv, slinker förmodligen med om jag kör utgång med VBOTN.

V75:4 Tycker jag ser öppen ut då jag inte vill spika favoriten med nuvarande kusk i final, hästen är väl tillsammans med Global Unlimited bästa hästarna i loppet. Kollar på några skrällar här:
Tentacles Långspurtade som en tok senast och lyser form.
Fairplay Pellini Första Goop och är alltid hårt betrodd annars. Slår till nu när den är bortglömd?
Divine Känns lite seg men vinner alltid som en klasshäst. Lär öka i procent
The Real Star Stallskrik senast och gick väl ok men verkar småseg ut. Möter hårdare nu än senast.

V75:5 Kan Olle Rols svara Lundbergs? Lär väl bli överfallen även om det lyckas så nöjer mig med utgång.
Erik Sting Är andrarankad för mig på kapacitet och två lopp i kroppen.
Twigs Briard Första Goop och har fått en nytändning i danmark. Går alltid in till mål och kuskförstärkningen är enorm. Öppet bakom dessa 3

Senast redigerad av sigh den 2018-02-08 klockan 10:59.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 11:15   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 132
Standard

V75:6/ DD1 Risk för många omstarter så blir att gardera på och även om Indoor Voices borde ha en väldigt bra chans så nöjer jag mig med utgång på henne.
Izzy är en klasshäst men var hamnar hon från springen med Jorma?
Orkidee Skift Har ju verkligen hittat toppform men rygg på trög häst i starten talar emot.
Maintainability Widell lyckades volta bort dem senast men hur kan hästen öppna från springen? Är ju en klasshäst så har väl liten chans om den skulle snabbstarta.
Unaffected Laugh Körde de prepare med senast.

V75:7/ DD2 Hinner Quahar med i en final? Brukar ju vara hårt tempo igenom hela loppet så finns ju risk att han blir hängande och nerspeedad tillslut.
Tobacco Snackar de alltid upp och står väl lite på tur. Formkusk
Sambucca Knight Har hittat formen igen men kommer väl inte förbi 2 och 3 från start.
National Prince Får inte spetsen idag, defensiv kusk och är därför lite mer sårbar.
Mellby Demon Bättre form än raden och ännu en gång en som får första Goop.
10,11,12 har tunga spurtar att tillgå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steff (+20), riddler (+20)

Senast redigerad av sigh den 2018-02-08 klockan 14:35.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 11:50   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 210
Sharp$: 57320
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Några rader om mina tankar inför lördagen.

V75:1 Slide to easy skulle varit ett spikförslag med seriös kusk men med Flemming så blir det bara förstarank då man aldrig vet var man har honom.
Jairo har ju rejäl toppform och är självskriven
Justice Ås Imponerade väl inte förra starten på v75 trots att den fick bestämma i spets men åker med tidigt då det är en klasshäst med lopp i kroppen.
Formkorten Nakoda Goj Island Life och Trinity Lux streckas också samt spetshästen Augustus F trots att den inte verkar trivas så bra över medel.

V75:2 Blir troligen att gå kort här. Platon Face lär ju vinna om felfritt och om den kommer ut men då den är så osäker så tittar jag på 15 MYF som går ner väldigt mkt i klass, formkortet Dizzy River som verkar ha hittat sig själv och Zeus Karsk som står på tur.
Rankar ner Ready Ribb då den nog får göra mer jobb än vanligt.

V75:3 VBOTN Förstahäst men frångår nog första tanken på spik och kör utg alt matematisk gardering stängt på 3-4 hästar.
Nurmos envisas med att Zenit kan öppna bra men de verkar inte vilja trycka av honom.
OTP har kämpat sig upp i vinterform och stallet har ju sjuk form. B.B.S Sugarlight är en fidus men blir nog bara förstareserv, slinker förmodligen med om jag kör utgång med VBOTN.

V75:4 Tycker jag ser öppen ut då jag inte vill spika favoriten med nuvarande kusk i final, hästen är väl tillsammans med Global Unlimited bästa hästarna i loppet. Kollar på några skrällar här:
Tentacles Långspurtade som en tok senast och lyser form.
Fairplay Pellini Första Goop och är alltid hårt betrodd annars. Slår till nu när den är bortglömd?
Divine Känns lite seg men vinner alltid som en klasshäst. Lär öka i procent
The Real Star Stallskrik senast och gick väl ok men verkar småseg ut. Möter hårdare nu än senast.

V75:5 Kan Olle Rols svara Lundbergs? Lär väl bli överfallen även om det lyckas så nöjer mig med utgång.
Erik Sting Är andrarankad för mig på kapacitet och två lopp i kroppen.
Twigs Briard Första Goop och har fått en nytändning i danmark. Går alltid in till mål och kuskförstärkningen är enorm. Öppet bakom dessa 3
Aviseras jänkarvagn på minnestads Ecuador i avd 4. När jag tar ut en statistikrapport på travfakta framgår det att hästen aldrig tidigare tävlat med någon form av bike. Den hade jag tagit med också. Vissa hästar kan ju springa hur fort och länge som helst i spets första gången man sätter på biken och den är väl en het spetsaspirant. Trodde dom skulle vänta med den växeln till det är tillåtet att köra barfota för dom har ju sagt att skoryck till våren på den kommer ge ruggig effekt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+50)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 12:36   #19
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
V75:6/ DD1 Risk för många omstarter så blir att gardera på och även om Indoor Voices borde ha en väldigt bra chans så nöjer jag mig med utgång på henne.
Izzy är en klasshäst men var hamnar hon från springen med Jorma?
Orkidee Skift Har ju verkligen hittat toppform men rygg på trög häst i starten talar emot.
Maintainability Widell lyckades volta bort dem senast men hur kan hästen öppna från springen? Är ju en klasshäst så har väl liten chans om den skulle snabbstarta.
Unaffected Laugh Körde de prepare med senast.

V75:7/ DD2 Hinner Quahar med i en final? Brukar ju vara hårt tempo igenom hela loppet så finns ju risk att han blir hängande och nerspeedad tillslut.
Tabacco Snackar de alltid upp och står väl lite på tur. Formkusk
Sambucca Knight Har hittat formen igen men kommer väl inte förbi 2 och 3 från start.
National Prince Får inte spetsen idag, defensiv kusk och är därför lite mer sårbar.
Mellby Demon Bättre form än raden och ännu en gång en som får första Goop.
10,11,12 har tunga spurtar att tillgå.
Polarna som äger E Sting o H Boko rankar båda med lika chans tack vare läget med Boko o ryckhuva ffg,annars är ju Sting en starkare häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+20)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 12:54   #20
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Polarna som äger E Sting o H Boko rankar båda med lika chans tack vare läget med Boko o ryckhuva ffg,annars är ju Sting en starkare häst.
Köper helt ditt resonemang. Loppet står helt mellan de som kan lägga iväg på upploppet. M.a.o Harmon och Velvet.

Samma sak i sista Qahar och Princen mfl. kommer köra loppet i halsen på min hat häst (alltid överskattad) Han Herred som har gått ut ur klassen.

I första där klassen är viktigast (ingen vill upp i GULD). Tävlar Jairo att bli tvåa (perfekt bygga trio på). Medans tyvärr de två favoriterna redan är i Guld nästa meeting.

Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 13:49   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Köper helt ditt resonemang. Loppet står helt mellan de som kan lägga iväg på upploppet. M.a.o Harmon och Velvet.

Samma sak i sista Qahar och Princen mfl. kommer köra loppet i halsen på min hat häst (alltid överskattad) Han Herred som har gått ut ur klassen.

I första där klassen är viktigast (ingen vill upp i GULD). Tävlar Jairo att bli tvåa (perfekt bygga trio på). Medans tyvärr de två favoriterna redan är i Guld nästa meeting.

Kommer EA verkligen att ladda i sista. Tycker han kör med dåligt självförtroende.
Frågan är ju hur de gör med Han Herred om de testar i spets om de tar sig förbi puntes eller om de tar rygg ledaren.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 14:30   #22
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5422
Standard

[QUOTE
V75:7/ DD2 Hinner Quahar med i en final? Brukar ju vara hårt tempo igenom hela loppet så finns ju risk att han blir hängande och nerspeedad tillslut.
Tabacco Snackar de alltid upp och står väl lite på tur. Formkusk
Sambucca Knight Har hittat formen igen men kommer väl inte förbi 2 och 3 från start.
National Prince Får inte spetsen idag, defensiv kusk och är därför lite mer sårbar.
Mellby Demon Bättre form än raden och ännu en gång en som får första Goop.
10,11,12 har tunga spurtar att tillgå.[/QUOTE]

I sista tycker jag att både Niky Flax och speciellt Vic de Lux som ofta gör bra ifrån sig från tråkiga spår är intressanta/Janne
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 21:01   #23
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 1177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
V75:6/ DD1 Risk för många omstarter så blir att gardera på och även om Indoor Voices borde ha en väldigt bra chans så nöjer jag mig med utgång på henne.
Izzy är en klasshäst men var hamnar hon från springen med Jorma?
Orkidee Skift Har ju verkligen hittat toppform men rygg på trög häst i starten talar emot.
Maintainability Widell lyckades volta bort dem senast men hur kan hästen öppna från springen? Är ju en klasshäst så har väl liten chans om den skulle snabbstarta.
Unaffected Laugh Körde de prepare med senast.

V75:7/ DD2 Hinner Quahar med i en final? Brukar ju vara hårt tempo igenom hela loppet så finns ju risk att han blir hängande och nerspeedad tillslut.
Tobacco Snackar de alltid upp och står väl lite på tur. Formkusk
Sambucca Knight Har hittat formen igen men kommer väl inte förbi 2 och 3 från start.
National Prince Får inte spetsen idag, defensiv kusk och är därför lite mer sårbar.
Mellby Demon Bättre form än raden och ännu en gång en som får första Goop.
10,11,12 har tunga spurtar att tillgå.
Glömt inte 4 Sharp Dream!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
steff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 21:36   #24
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Kommer EA verkligen att ladda i sista. Tycker han kör med dåligt självförtroende.
Frågan är ju hur de gör med Han Herred om de testar i spets om de tar sig förbi puntes eller om de tar rygg ledaren.
Bara hålla andra spår. Kommer ju garanterat bli fart med QC osv. Om Unte tar spets o krypa med i rygg på den så är man garanterat sist 500 kvar.
Nu tar ju inte den ledningen utan jag tror faktiskt Erik lär försöka komma före QC. Då får han en bra rygg i andra utvändigt. Bakom ligger Han och gottar sig. Spetsen borde Smokie kunna ta. Var nära att komma förbi Princen senast. Tror Christoffer får order att inte köra mot sonen.

efter 500 meter

3 spets
7 rygg ledaren
5 tredje inv.
8 dödens
2 andra utv.
5 tredje utv.

QC långt ner i tredje spår fram till dödens efter 8-900 meter.

Ett annat senario är att 2 tar ryggen på 3:an.
dödens till 7:an och 8 backas sist.

Måste säga att jag är väldigt kluven med Demonen, känns som lite smyg form på den. Nurmos/Goop har gjort det förr vill jag minnas.

Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 07:20   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Bara hålla andra spår. Kommer ju garanterat bli fart med QC osv. Om Unte tar spets o krypa med i rygg på den så är man garanterat sist 500 kvar.
Nu tar ju inte den ledningen utan jag tror faktiskt Erik lär försöka komma före QC. Då får han en bra rygg i andra utvändigt. Bakom ligger Han och gottar sig. Spetsen borde Smokie kunna ta. Var nära att komma förbi Princen senast. Tror Christoffer får order att inte köra mot sonen.

efter 500 meter

3 spets
7 rygg ledaren
5 tredje inv.
8 dödens
2 andra utv.
5 tredje utv.

QC långt ner i tredje spår fram till dödens efter 8-900 meter.

Ett annat senario är att 2 tar ryggen på 3:an.
dödens till 7:an och 8 backas sist.

Måste säga att jag är väldigt kluven med Demonen, känns som lite smyg form på den. Nurmos/Goop har gjort det förr vill jag minnas.

Puntes är inte helt värdelös ut och vass startkusk. Sida vid sida med Han Herred så finns det en liten chans att han via tåspetsarna fixar en solfjäder och sen lyckas lirka till sig rygg ledaren.

Citat:
Ursprungligen postat av steff Visa inlägg
Glömt inte 4 Sharp Dream!
Den är med. Har alla utom 10,11 och 15 där

Senast redigerad av sigh den 2018-02-09 klockan 07:54.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 09:16   #26
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4382
Standard

Blir v5:a kommer jag undan med en spik. Blir väl kattskit i utd el så får man säga grattis till Tyskland igen.

1 Ja om Örjan vill vinna guld så gör han det, blir spets och sen får den va bra som ska ta ner VBN från dödens. Slösar sällan streck i guld.
2 Ja här vinner väl Weekend fun, men bara jag tydligen som är impad av 10, grym spurt och ska va i toppform.. Långsökt, men testar med lås där "alla" andra spikar
3 klass 1 tar med lite kul drag för Olle kommer väl inte ut o Erik hinner väl inte fram, kan ju drömma om det ialf..
4 Sto 1640 med tillägg. Kan nog hända lite el så gör det inte och Örjan o Jonny gör upp om det. Men drömmer långsökt vidare o tar med några drag. Trav är ju trav och under har hänt förr.
5 Ja om det bara är galopp emot och distansen är för kort. Det sist nämnda har man hört förr o galopp var ju ett tag sen. Man har garderat förgäves när det gäller Q.C, säkert på lördag igen. En sista gång går jag emot Favoriten. Tabacco kan smyga med och överraska men blir väl skrikhäst nr 1 sen ska Västerbo köras all in,ska bli kul att se..

Avd
1: 2 VästerboontheNews (1, 8)
2: 4, 10 (6, 7)
3: 1, 2, 4, 6, 7, 12 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 13 (14, 9)
5: 4, 5, 10 (3, 8)

Senast redigerad av kire1111 den 2018-02-09 klockan 09:26.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 10:21   #27
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Atgs propagandakanal basunerar ut ”gigantmöte” och ”miljonfest” inför lördagen.

Gigantmöte en sanning med modifikation. Jag vill nog se mer av giganterna Västerboonthenews och Zenit Brick när det blir klass på guldloppen igen till våren innan jag kallar dom giganter.

Miljonfest är det väl varje lördag på V75. Om dom menar att det är jackpot så är det numera mer läge för rubriker när det inte är det.
Men Jairo är en ”megamultisuper”-stjärna? Då är det nog absolut ett ”GigantTitanVärsting”-möte i Guld...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 10:58   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

BLH ger 4,35 på unibet(bet365 3,00), måste vara ett bra odds för den som tror att hon leder hela vägen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 11:08   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
BLH ger 4,35 på unibet(bet365 3,00), måste vara ett bra odds för den som tror att hon leder hela vägen...
Kan hon öppna?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 11:20   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Kan hon öppna?
Verkar som det, är dock lite oprövad i volt(2 starter o 2 segrar, debuten från innerspår), men snabb ut med bil och från detta läge rätt skaplig spetschans, gissar jag...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td