Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-08, 18:04   #1
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

V75 14/7 Årjängs Stora Sprinterlopp


Ser fint ut i år.
Propulsion, Volstead, Arazi Boko, Maori Time, In Vain Sund, Dante Boko, Nadal Broline m.fl.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-08, 18:33   #2
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Tidiga enkelraden:
1: 1
2: 7
3: 9
4: 1
5: 2
6: 3
7: 7
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-08, 23:06   #3
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 215
Standard

Bästa spikarna:

V75-2: 1 Happy Steel
V75-4: 8 Bear Hope

Utgångshästar:
V75-1: 5 Uppohoppa
V75-7: 7 Propulsion

Tack för mig.
Garmol är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-09, 10:36   #4
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Avd 1 11-1-5 känns väl troliga och 9 4 roliga
Avd 2 Sto, tillägg, brunst, omstart o långt upplopp. Målar på
Avd 3 Kallblod 9-1 troliga rolig 4 med kusk med form ?
Avd 4 Bear Hope möter väl inte mycket, spår emot
Avd 5 Magnus spår 1 och Örjan med ett sto är favoriter just nu, jag tar nog fram stora penseln
Avd 6 Detta borde väl Baron Gift ta.. Men klart finns drag
Avd 7 Gör inte om dumstruten som sist, tänker spika Propulsion

Senast redigerad av kire1111 den 2018-07-11 klockan 15:19.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-10, 13:17   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tror man kommer långt på Nurmos duo i inledningen. Om bara Jorma tar och ångar fram till dödens/ledning direkt släpper den ingen jävel över bron. Problemet bara att den är så ospeedig och att de hellre brukar köra till slut med den.

Angie Simoni mfl kan bli obehagliga överraskningar i stoloppet!

Gott om topphästar i Årjängs Stora men jag tror Örjan löser det. En struken nu och bäddat för rätt hård körning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-10, 14:03   #6
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3331
Standard

Jackpot!
Hur kan det ligga ca 4.4 miljoner i jackpotten? Brukar inte norrmännen plocka hem sina jackpotts pengar? Något måste väl dom omsatt på Jarlsberg !
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-10, 14:24   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Jackpot!
Hur kan det ligga ca 4.4 miljoner i jackpotten? Brukar inte norrmännen plocka hem sina jackpotts pengar? Något måste väl dom omsatt på Jarlsberg !
Dom spelar i vår V75 även på Årjäng?
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 13:07   #8
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Avd 1 11-1-5 känns väl troliga och 9 4 roliga
Avd 2 Sto, tillägg, brunst, omstart o långt upplopp. Målar på
Avd 3 Kallblod 9-1 troliga rolig 4 med kusk med form ?
Avd 4 Bear Hope möter väl inte mycket, spår emot
Avd 5 Magnus spår 1 och ett sto är favoriter just nu, jag tar nog fram stora penseln
Avd 6 Detta borde väl Baron Gift ta.. Men klart finns drag
Avd 7 Gör inte om dumstruten som sist, tänker spika Propulsion
Wellino är valack
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 15:18   #9
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Wellino är valack

Menar att 1-8 var mest streckade. Lite slarvigt skrivet
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 14:53   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nurmos har gjort V75-starter i år, 48% på plats och 22% vinster! Ett helt otroligt facit och med tanke på lägena hans kusar har på lördag kan man nästan räkna hem ett "säkert" krav på att minst en av hans fyra starthästar vinner. Räknade på skoj ut vad de har för vinstfrekvens ihop och kom fram till 25 vinster på 70 starter (36%).

Bear Hope blir min andraspik på tillsammans-systemet på lördag. Trodde det var en ganska enkel sort först, men har visat sig vara V75-duglig! Näst senast väldigt ärlig spurt och torskade bara med läpp mot en bra häst som fått gå där framme. Sist i stenhård final spurtade han vassast av alla och hann sånär fram hela vägen till andraplatsen bakom en oslagbar spetsvinnare. Nu är han fortfarande kvar i klassen och loppet är minst sagt ihåligt. Läget skrämmer inte, det brukar lösa sig i såna här ojämna lopp. Andrahandarna ser inte morska ut heller. Spetsfavoriten Gogo Di Quattro är ingen segerstaplare och Biccs Lamborghini har inte visat V75-klass heller och senast vann han pliktskyldigast från spets på snabb bana.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 18:37   #11
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Magic Gwin och Propulsion tror jag det ska va mycket till om de torskar på lördag, blixtnedslag o dödsfall typ. Får hoppas det smällar till i avd 2 3 4 5 som ser rätt öppna ut ändå. Långsökt men Tip Toe nu i trav igen och med Jepson rolig som åker med i avd 1 som c-häst ialf. Men ser väl ut som kattskit i utd och favoritspelarna blir glada o nöjda, suck. Får väl börja lägga ner all energi på v 86 istl som ialf kan ge lite då o då...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 22:12   #12
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Bestämde mig för att spika en Magnus Dahlén-häst om han skulle ha någon med. Det visade sig bli 2 Cavidendron i andra avdelningen. Inte blev det sämre av att Jepson håller i tömmarna. Den enda emot är ju Lennartssons järnmärr Fame Boko. Den var ruskigt bra senast.

En annan som var överraskande bra i senaste starten var M.T.Joinville. När alla snackar om hur vidöppet loppet är och många målar på eftersom det finns så många bra "V75-följetonger" i samma lopp är det lika bra att spika sig ur knipan. Magic Gwin från bakspår? Good luck. Jorma bombar hem det från spets eller dödens.

Jag kan för övrigt se flera scenarier där Propulsion förlorar. Fjolårets löpningsförlopp är ett (för den minnessvage: Dante Boko bombade runt i spets och Örjan backade ner Propulsion sist utvändigt från spår 8. Avslutade i överljudsfart men torskade på målfoto.). Oavsett om Örjan laddar eller tar upp kommer en sån som Nadal Broline förmodligen få en bättre löpning. Arazi Boko skojar man inte bort från spets. Och var inte gamle elitloppsdeltagaren In Vain Sund överraskande bra i "årsdebuten"? Startar från spår 5/1640 och är just nu spelad på under en procent...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 22:15   #13
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Bestämde mig för att spika en Magnus Dahlén-häst om han skulle ha någon med. Det visade sig bli 2 Cavidendron i andra avdelningen. Inte blev det sämre av att Jepson håller i tömmarna. Den enda emot är ju Lennartssons järnmärr Fame Boko. Den var ruskigt bra senast.

En annan som var överraskande bra i senaste starten var M.T.Joinville. När alla snackar om hur vidöppet loppet är och många målar på eftersom det finns så många bra "V75-följetonger" i samma lopp är det lika bra att spika sig ur knipan. Magic Gwin från bakspår? Good luck. Jorma bombar hem det från spets eller dödens.

Jag kan för övrigt se flera scenarier där Propulsion förlorar. Fjolårets löpningsförlopp är ett (för den minnessvage: Dante Boko bombade runt i spets och Örjan backade ner Propulsion sist utvändigt från spår 8. Avslutade i överljudsfart men torskade på målfoto.). Oavsett om Örjan laddar eller tar upp kommer en sån som Nadal Broline förmodligen få en bättre löpning. Arazi Boko skojar man inte bort från spets. Och var inte gamle elitloppsdeltagaren In Vain Sund överraskande bra i "årsdebuten"? Startar från spår 5/1640 och är just nu spelad på under en procent...
Måste vara århundradets kuskminus på just In Vain Sund? D. Redén kör själv....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 22:21   #14
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Måste vara århundradets kuskminus på just In Vain Sund? D. Redén kör själv....
Till en procent kan jag köpa att Redén väljer att köra själv. Nog ska han klara av att ramla ner i andraspår (eller till och med på innerspår), gå i ryggar och leta lucka till slut. Det är till och med svårt att misslyckas med att få ett dåligt lopp från det där läget. 1, 2, 4 och 6 lär laddas.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 23:19   #15
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Redéns statistik, som kusk:
2016: 106 starter - 9 vinster.
2017: 49 starter - 4 vinster
2018: 23 starter - 2 vinster.

Suit your self
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 01:07   #16
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Redéns statistik, som kusk:
2016: 106 starter - 9 vinster.
2017: 49 starter - 4 vinster
2018: 23 starter - 2 vinster.

Suit your self
Så fint att du börjar räkna från året då han började dra ner på löpkörningen och i stället anlita Örjan som förstekusk på stallets hästar.

Det är ingen som ifrågasätter att Örjan Kihlström är en bättre kusk än Daniel Redén (allra minst Daniel själv, skulle jag tro), men kusken var liksom inte ett av argumenten för att In Vain Sund är ett roligt skrällbud.

Jag hade förstått din hang up på kusken om jag hade skrikit ut den som spik. Nu tycker jag det är tillräckligt mycket som talar för den som skräll (grundkapaciteten, läget och formintrycket) att den är intressant att strecka till en (1) spelprocent – oavsett om den så hade haft en schimpans i sulkyn.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 10:07   #17
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Garderar upp Propulsion i sista (solklar utgång dock). Oavsett vem som vinner bakom så kommer värdet att öka 10* - 400* degen.

Fegade ur förra veckan och spikade cyber lane i sista sek istället för alla. Ska aldrig göra det misstaget igen.

Spik på Jaques noir och Nordby Fröj.

Har en känsla för volsted denna veckan. Vet inte hur den ska vinna men har någon konstig känsla för den.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 11:12   #18
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Så fint att du börjar räkna från året då han började dra ner på löpkörningen och i stället anlita Örjan som förstekusk på stallets hästar.

Det är ingen som ifrågasätter att Örjan Kihlström är en bättre kusk än Daniel Redén (allra minst Daniel själv, skulle jag tro), men kusken var liksom inte ett av argumenten för att In Vain Sund är ett roligt skrällbud.

Jag hade förstått din hang up på kusken om jag hade skrikit ut den som spik. Nu tycker jag det är tillräckligt mycket som talar för den som skräll (grundkapaciteten, läget och formintrycket) att den är intressant att strecka till en (1) spelprocent – oavsett om den så hade haft en schimpans i sulkyn.
2015: 327 starter - 45 vinster
2014: 208 starter - 42 vinster.
Det är det som finns på Travsport.se
Det jag menar är att med Redén i sulkyn, är den inte ens ett skrällbud. Den är bortkörd innan start.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 11:29   #19
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
2015: 327 starter - 45 vinster
2014: 208 starter - 42 vinster.
Det är det som finns på Travsport.se
Det jag menar är att med Redén i sulkyn, är den inte ens ett skrällbud. Den är bortkörd innan start.
Samt att Daniel ens skulle försöka slå sin drömhäst som han avgudar, känns bra långsökt, bra skräll el inte på pappret. Dagens % på Propulsion får ju nästan ses som ett fynd i sammanhanget
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 11:32   #20
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Samt att Daniel ens skulle försöka slå sin drömhäst som han avgudar, känns bra långsökt, bra skräll el inte på pappret. Dagens % på Propulsion får ju nästan ses som ett fynd i sammanhanget
Nä, precis! Man ska inte tänka det, men i det här sammanhanget är nog Daniel helt inställd på att vara hjälpryttare.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 16:44   #21
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3947
Standard

Det finns inte en sportmössa att Propulsion torskar. Örjan har sovit bort en del lopp genom åren men han lär inte göra samma misstag som förra året, utan lär köra framåt direkt...vinner från dödens 11ggr av 10, solklar spik!
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-13, 17:14   #22
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Det finns inte en sportmössa att Propulsion torskar. Örjan har sovit bort en del lopp genom åren men han lär inte göra samma misstag som förra året, utan lär köra framåt direkt...vinner från dödens 11ggr av 10, solklar spik!
Jag går på den 12:e gången

Vinner P. minimal chans på stora pengar, samt minimal chans på 5R pengar. Om man helt utan egen förskyllan missar något annat lopp
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 01:03   #23
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Garderar upp Propulsion i sista (solklar utgång dock). Oavsett vem som vinner bakom så kommer värdet att öka 10* - 400* degen.

Fegade ur förra veckan och spikade cyber lane i sista sek istället för alla. Ska aldrig göra det misstaget igen.
Ska du alltid ta med alla hästar när en på pappret överlägsen häst står i 70+%? Låter spontant som en dålig regel att ha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+1)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 09:28   #24
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Proppen vinner detta lopp 9 av 10 ggr, men jag försöker låsa med Arazzi ifall den skulle hålla undan i spets. Troligtvis onödigt att dubbla systemet, men gör det ändå med förhoppning att det är just idag den 10- gång.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 09:46   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Proppen vinner detta lopp 9 av 10 ggr, men jag försöker låsa med Arazzi ifall den skulle hålla undan i spets. Troligtvis onödigt att dubbla systemet, men gör det ändå med förhoppning att det är just idag den 10- gång.
Ett billigare alternativ är att bara betala lite för den om utifall det blir så att Örjan backar och ingen utmanar Arazi Boko om spets. Den har trots allt 7 vinster på 7 starter från spets i nuvarande regi läste jag. Funderar på att ta Propulsion som ensam a och Arazi som ensam c häst på min reducerade P76a idag. Tycker det finns gott om hästar i de olika loppen med större vinstchans/högre spelvärde så ett vanligt matematiskt system inte att tänka på då för min del. Dessutom ruggigt dyrt att täcka upp kallblodsloppet matematiskt med alla som kan vinna. Efter att ha sett dessa förbannade kallblod i sommar har man lärt sig att dom loppen kan sluta hur som helst. Dom borde omgående bannlysas från alla större streckspel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 10:02   #26
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Efter att ha sett dessa förbannade kallblod i sommar har man lärt sig att dom loppen kan sluta hur som helst. Dom borde omgående bannlysas från alla större streckspel.
Nja, då är det bättre att spela på det du vet, din kunskap.

Strecka skräll i kallblodsloppen.

Vinner skrällen så här du rätt, vinner favoriten då blir det som du vill.

Win-Win.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 10:11   #27
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nurmos låter omåttligt nöjd med sina idag, det tillsammans med bra lägen och ett fantastiskt V75-facit gör att jag går på det spåret på tillsammanssystemet!

V75-1
1,2,4,5,8,9,12
Utgång på Jaques Noir som har form, läge och är hyggligt startsnabb. Lyxstreck för Uppåhoppa som jag egentligen tycker är rejält överbetrodd idag. Merles Simone bästa skrällbudet på 2%, startsnabb och mest troligen den som får bida sin tid i vinnarhålet!

V75-2
1,2,6,7,8,12,13
Utgång på Mellby Euphoria som jag håller som spetsfavorit! Favoriten Happy Steel har visserligen bättre spår för att spetsa men är ovan volt och det är högst osäkert om han kommer iväg tillräckligt bra. Därtill fyraåring och ingen segerstaplare direkt.

V75-3
1,2,3,4,5,6,9,11,12,13,14,15
Breeeed gardering här, för detta är inte så lätt som det ser ut på streckningen! Håller en extra tumme för Ängspilen som enkelt tog ner Vertigo Knekten från dödens näst senast. Granetta och Trippa undan också extremt spelvärda!

V75-4
8 Bear Hope
Kort och koncis motivering här. Form, bästa hästen, bästa kusken, bästa tränaren, härdad i helt andra sällskap. Bara läget emot, men över lång distans i ihåligt lopp löser det sig nästan alltid.

V75-5
1,2,5
Mycket avgörs i starten här, och jag undrar om inte Eelis kan ta sig dit? Ingen dålig häst det, kolla när denduellerade mot Olle Rols på annandag jul! Beatiful Bacardi får jag nog banta bort även om den är ruskigt bra. Visserligen kuskstärkt, men dåligt läge och idel galopper efter några tuffa lopp känns inte som några drömförutsättningar för att vinna V75-lopp.

V75-6
3,7,9,10
Har velat lite fram och tillbaka här, men är nu nöjd med streckningen! Dont Mind Me tyckte jag satt lite för dåligt till, men nu efter två strykningar är det något annat. Super Star Reaff verkar kapabel men knepig och har ett vingelläge. Men Gocciadoro har aviserat laddning och så länge den inte trasslar ihop benen skulle jag inte bli förvånad om den blåser på hela vägen in i kaklet och till 5% är den superintressant!

V75-7
7 Propulsion
Det blir spik, jag tycker det finns andra lopp där garderingarna läggs bättre. Propulsion blir inte sjuk, har inte "en dålig dag", och han galopperar inte. 9/10 vinner han det här loppet, den tionde gången är han fortfarande bäst men hinner inte fram. Har visat att han springer kringlor även runt de här topphästarna. Det finns några bra emot, men loppet är faktiskt rätt ihåligt för att vara så högt doterat och det drar upp vinstchansen till runt 95% då alla inte kommer vara i vägen i andra-tredjespår under vägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:13   #28
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Tar Eelis spets av Wellino Avenue?

Det är mitt största dilemma den här veckan! Någon som vet? Hur startsnabb är Wellino? Hur startsnabb är Eelis?


Eller finns annat loppscenario? Någon annan som tar spets och vill köra där?
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:19   #29
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Tar Eelis spets av Wellino Avenue?

Det är mitt största dilemma den här veckan! Någon som vet? Hur startsnabb är Wellino? Hur startsnabb är Eelis?


Eller finns annat loppscenario? Någon annan som tar spets och vill köra där?
Jakobsson hoppas hålla upp ledningen. Det finns de som tror att Erwin tar spets och kanske släpper till Output Pressure (som ska spara hovarna idag). Viss galopprisk på Eelis, vet inte om den kan laddas så hårt. Jag tror inte att någon vet hur det ser ut efter 500 m, men för närvarande har jag bytt spik från Output Pressure pga. skorna till Wellino Avenue. Känns som ett nyckellopp där jag lutar åt Wellino..
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:20   #30
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:36   #31
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Kontio kör Arazi Boko och Björn Goop Super Star Rief.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:45   #32
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Tar Eelis spets av Wellino Avenue?

Det är mitt största dilemma den här veckan! Någon som vet? Hur startsnabb är Wellino? Hur startsnabb är Eelis?


Eller finns annat loppscenario? Någon annan som tar spets och vill köra där?
Ledningen står mellan 1,4 och 5. Det blir hård strid, där jag tror 1 Wellino Avenue håller ledningen. Han imponerade dock inte på 14,4 i årsdebuten på Lindesberg. Det här är ett lopp, som passar Örjan med en felfri 8 Beautiful Bacardi. Jag streckar 1,4,5 och 8.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:46   #33
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 132
Sharp$: 272
Standard

Funderar på i vilket skick banan är i Årjäng ?

Om den orsakar fler galopper än normalt.

Gick igenom antal galopper per lopp från
tävlingsdagen igår på Årjäng och vet inte om
det säger något om dagens galopprisker
orsakade av banan eftersom det var helt
andra typer av lopp igår men så här såg det ut:

Lopp 1 : 3 galopper av 10 startande
Lopp 2 : 3 galopper av 10 startande
Lopp 3 : 1 galopp av 9 startande
Lopp 4 : 7 galopper av 15 startande
Lopp 5 : 1 galopp av 12 startande
Lopp 6 : 1 galopp av 11 startande
Lopp 7 : 4 galopper av 13 startande
Lopp 8 : 1 galopp av 7 startande
Lopp 9 : 0 galopper av 11 startande


Min tolkning är att banan var ok igår.

Senast redigerad av Grovport den 2018-07-14 klockan 12:08.
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 11:47   #34
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Aj då. Min spik bygger på att han ska köra för ledning. Kan inte kolgini köra den


V75
Inlämnat: 2018-07-13, 12:22
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 16:20
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5
2: 12, 13
3: 1, 11, 13
4: 1, 4, 8, 10
5: 1, 2, 4, 5, 8, 9
6: 9 Magic Gwin
7: 7 Propulsion

Dragen
Avd 3 vesle maia 1%. Folk verkar glömt att den slog de norska framspårshästarna senast. Dock var det ett längre lopp och hon behövde bara gå i tredje spår 1.5 kurvor. Men vann ändå på imponerande sätt. Slog med öronen i mål. Tycker den har mer än 1% chans.

Avd 4 on stage indika 4% Där kåre axelsson redan deklarerat vinst. ska nog tas med en nypa salt men hästen var bra senast efter att ha fått ett märkligt rökmoln i skallen.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 12:07   #35
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Funderar på att spika 6 Mellby Euphoria i avd 2, ston. Åh vilka föräldrar hon har: Going Kronos och miljonärskan Lady Wall Street som jag jämt spelade...

Bra spår och 55 i segerprocent.

Blir euforisk

Senast redigerad av 777 den 2018-07-14 klockan 12:40.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 12:18   #36
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1240
Standard

Utgångar på Jaques Noir och Bear Hope

Avd
1: 4 Jaques Noir (5, 9)
2: 1, 7 (6, 13)
3: 1 Vertigo Knekten (13, 9)
4: 1, 6, 8, 10, 11 (4, 2)
5: 1, 2, 4, 5, 6 (8, 9)
6: 3 M.T.Joinville (9, 10)
7: 3, 7 (1, 2)

Avd
1: 3, 4, 5, 9, 12 (1, 8)
2: 1, 7 (6, 13)
3: 1 Vertigo Knekten (13, 9)
4: 8 Bear Hope (10, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 6 (8, 9)
6: 3 M.T.Joinville (9, 10)
7: 3, 7 (1, 2)
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:08   #37
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50022
Standard

Thomas Uhrbergs tankar:

V75-1: 4 Jaques Noir är mitt vinnardrag nu när 11 Flash Hammering inte kommer till start. Han spikas på det lilla systemet men på det stora streckar jag kvintett. Det kan bli spets och slut. 1 Monfalcone kan avsluta vasst och är rysaren i detta Brons-lopp över 2640.

V75-2: 2 Cavidendron är från Magnus Dahléns formstall och hon har tagit fyra segrar på några månader, det i allt bättre stil. 13 Fame Boko är en tuff utmanare, nu från ett perfekt läge och hon kan snabbt ”äta upp” tillägget på 20 meter. Rysaren är 7 Angie Simoni.

V75-3: 13 Nordby Fröy var överlägsen vid V75-vinsten i Gävle och norsken kan bli svårstoppad trots tillägg. Jag tror dock en hel del på ett gäng som står start, inte då minst 1 Vertigo Knekten med Björn Goop. Häst i form, bra spår och en skicklig kusk kan ge seger.

V75-4: 1 Gogo di Quattro vann försök och final under samma dag senast på Rättvik. Han är bra ut, så Mattias Djuses 5-åring bör få en bra resa. Fyra hästar med bakspår utmanar, där 8 Bear Hope kan vara den som lyckas bäst. 11 Luxury Brodde lär bli bortglömd men han kan överraska.

V75-5: 1 Wellino Avenue har elva segrar på 18 lopp så 7-åringen har verkligen bra kapacitet, dock skör. Jag tror att han kan nå ledningen och därför väljer jag att singelstrecka Berne Gustafssons stjärna.

V75-6: 9 Magic Gwin och Kaj Widell är ett segerrikt ekipage, ja de passar varandra som handen i handsken. I ett vasst Silver-lopp rankas Magic Gwin högst. Bakspåret är helt ok då han har rygg på den startsnabbe 2 Baron Gift. Fyra streck och 3 MT Joinville är väl tuffast emot Magic Gwin.

V75-7: 7 Propulsion vann Norrbottens Stora Pris från dödens och tog segerchecken på en miljon. Nu kan det bli 600.000 kronor till. Ja, jag singelstreckar Daniel Redéns världsstjärna.

V75-1: 1, 4, 5, 8, 9. Res: 12-7.

V75-2: 1, 2, 6, 7, 13. Res: 10-5.

V75-3: 1, 3, 5, 9, 13, 15. Res: 12-11.

V75-4: 1, 8, 10, 11, 12. Res: 7-9.

V75-5: 1 Wellino Avenue. Res: 5-2.

V75-6: 2, 3, 9, 10. Res: 8-12.

V75-7: 7 Propulsion. Res : 1-3.

Systemet är på 3000 rader och kostar 1500 kronor. Om man också singelstreckar nummer 4 Jaques Noir i avdelning 1 blir det systemet på 600 rader och det kostar då 300 kronor.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:11   #38
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2132
Standard

Vore skönt om man benade ut luriga avd 4 med en spik. Är som flera av er inne på att Björn fixar det med Bear Hope. Men blir nyfiken på Spelvärdets spik där, " veckans bästa" enl teasern. Någon som har koll på vem dom menar? 100 sharps och ett stort tack utlovas.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:21   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Vore skönt om man benade ut luriga avd 4 med en spik. Är som flera av er inne på att Björn fixar det med Bear Hope. Men blir nyfiken på Spelvärdets spik där, " veckans bästa" enl teasern. Någon som har koll på vem dom menar? 100 sharps och ett stort tack utlovas.
Bear Hope
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+200)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:24   #40
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bear Hope
Stort tack Olle. Du får en "slant" extra för dina fina analyser.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:31   #41
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Testade 100 kr vinnare till 7,50 på O Man Flax i lopp 3 på V4 hos legolas

- usla spår på slutet. Idag kanonspår.
- barfota runt om ffg på love you avkomma mums mums
- toppkusk
- Stenströmer tror på spets och slut i atg live intervjun
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:32   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Stort tack Olle. Du får en "slant" extra för dina fina analyser.
Tackar. Tänk om man kunde köpt öl eller något annat gott i värmen för sina sharps.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:33   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Testade 100 kr vinnare till 7,50 på O Man Flax i lopp 3 på V4 hos legolas

- usla spår på slutet. Idag kanonspår.
- barfota runt om ffg på love you avkomma mums mums
- toppkusk
- Stenströmer tror på spets och slut i atg live intervjun
Ser pigg och fin ut. Jag har dock redan lämnat in V4 med spik på Genesis. Den ser dock inte rolig ut i värmningen så vi får se om jag har gjort rätt eller fel.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 13:45   #44
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2018-07-14, 14:44
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 14:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 9, 11 (1, 3)
2: 5, 7, 9 (4, 6)
3: 5 M.T.Machiavelli (3, 1)
4: 1, 2, 4, 9, 13 (14, 11)

4x3x1x5 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: Speldeg till V75
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:04   #45
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Stora bolaget nr2

avd1. 1-4-5-9
avd2. A 1 B 2-6-7-8-12-13
avd3. A 1-12-13 B 3-4-9-14-15
avd4. 1-8-10
avd5. 1 Wellino Avenue (2)
avd6, 1-2-3-5-9-10-12
avd7. 1-7

Minst 1 A måste vinna

Troliga spiken:
Wellino Avenue har 10 segrar på 11 starter när han tagit ledningen, och det ser upplagt ut för det även nu. Har dessutom 2 av 2 på Årjäng (obesegrad) en vettig chans..

Dragen:
monfalcone som stått för några riktigt fina svepningar, läget`?
Angie Simoni är mer ett skrällbud som har toppform
Granetta är mycket fartfylld. Ojämn men bra när hon fungerar 3%
Googo di quatro öppnar bra och Djuse är uppåt.
Mac Dragan var rysligt bra för någonstans sedan från samma läge (ungefär) 3%
Arazi brakar till front och leder länge..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:10   #46
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Avd 3 kbl


Blir första gången någonsin som jag tippar ett kallblodssto men måste ha med 15 Mofaksan. Hon har sprungit på 23,8 volt medel. I år 337K på 6 starter.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:12   #47
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Nu hänger det på Goop.

V4
Inlämnat: 2018-07-14, 13:25
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 14:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 9, 11 (3, 2)
2: 5 Betting Gangster (9, 7)
3: 3 Genesis (5, 1)
4: 1, 2, 4, 9, 11, 13, 14 (8, 7)

5x1x1x7 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: DQN NHT NWG
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:23   #48
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En fågel i mitt öra har kvittrat att Master Hill bara vinner detta - Cederin har iordningställt. Det har han ofta men nu skall det vara väldigt fina träningsrapporter på denna...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:25   #49
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Dags att förlora lite stålar igen, fick bli en liten flerbong idag,

V75
Inlämnat: 2018-07-14, 15:22
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 16:20
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9 (7, 5)
2: 1 Happy Steel (6, 13)
3: 15 Mofaksan (1, 13)
4: 4, 6, 8, 10 (1, 11)
5: 1, 2 (9, 5)
6: 2, 9 (7, 3)
7: 7 Propulsion (1, 3)

2x1x1x4x2x2x1 = 32 rader.
32 x 10 x 0,50 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod:
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:34   #50
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Genesis var lika dålig som han såg ut i värmningen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:36   #51
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går inte att lita på någon...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:36   #52
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Surt . Nära att man fick in 750 kr på ett v spel som gett 323 kr med samma insats hos atg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:41   #53
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jaha.....Output Pressure el MT Mighty Winner?
Kan inte Barkevious slå till i dag??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 14:42   #54
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Länge sedan det blev något spelat, nu provar jag med detta lilla:

V75
Inlämnat: 2018-07-14, 15:38
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5 (9, 1)
2: 6 Mellby Euphoria (1, 13)
3: 1, 9, 13, 15 (3, 12)
4: 8 Bear Hope (10, 1)
5: 1, 4, 5 (2, 8)
6: 2, 3, 9 (10, 7)
7: 7 Propulsion (1, 3)

2x1x4x1x3x3x1 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: HQQ WHT NZL

Lycka till!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 15:03   #55
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Jokersystemet segare än sirap. Ser hopplöst ut just nu. Ta betalt kan Tr media men inte leverera produkter som fungerar när dom används som mest.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 15:17   #56
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4-pengarna spelas på V75.

V75
Inlämnat: 2018-07-14, 16:14
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 16:20
Kostnad: 312,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 9, 12 (8, 2)
2: 1, 2, 6, 12, 13 (7, 5)
3: 1, 9, 12, 13, 15 (3, 4)
4: 1, 6, 8, 10, 12 (11, 4)
5: 1 Wellino Avenue (5, 2)
6: 3 M.T.Joinville (9, 10)
7: 7 Propulsion (1, 3)

5x5x5x5x1x1x1 = 625 rader.
625 x 1 x 0,50 kr = 312,50 kr.
Totalt: 312,50 kr.
Rättningskod: Det blev ett förfärligt TV-system till slut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 15:18   #57
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

V75
Inlämnat: 2018-07-14, 16:17
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 16:20
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 12 (9, 8)
2: 1, 2, 6, 7, 13 (5, 10)
3: 13 Nordby Fröy (1, 4)
4: 1, 8, 10, 11 (2, 4)
5: 1, 2, 4, 5, 8 (3, 7)
6: 9 Magic Gwin (3, 4)
7: 1, 7 (3, 2)

4x5x1x4x5x1x2 = 800 rader.
800 x 1 x 0,50 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 15:26   #58
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Unter drar allt på hästen för att köra hur!!?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 15:26   #59
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

Ulf Ohlsson och Jorma Kontio ha ha ha pajas kuske
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 16:41   #60
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Med Tindra Star hade värdet varit 17000. Nu är det 1800. Tja - man är ju med i alla fall.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 17:04   #61
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Är så j-a trött på ATG:s datasystem.När jag sitter och spelar vinnare och ska lägga ett tvillingspel i samma lopp visar det sig att idag hamnar spelet i Boden.Har påpekat detta sedan i våras,men får till svar att dom har mer prioriterade ändringar att göra.När jag då försöker påpeka att detta inte är rätt mot spelarna(kunderna)lägger dom på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Trinity (+1), SO (+5), znipstern (+1)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 17:11   #62
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Såja, hur nån i spelarkollektivet fick för sig att MJ skulle kunna spetsa från innern...’Mr tredejeinvändigt’ gör återigen skäl för smeknamnet och en riktig stänkare, helt enligt planerna.

Tack för kaffet!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 17:12   #63
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Är så j-a trött på ATG:s datasystem.När jag sitter och spelar vinnare och ska lägga ett tvillingspel i samma lopp visar det sig att idag hamnar spelet i Boden.Har påpekat detta sedan i våras,men får till svar att dom har mer prioriterade ändringar att göra.När jag då försöker påpeka att detta inte är rätt mot spelarna(kunderna)lägger dom på
Det ska tydligen ”vara så”, enligt sharps egen UIX-expert.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 17:28   #64
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Nae magic gwin behöver framspår. Är väl dock svårt uti spåren. Nu vet vi de
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 17:35   #65
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3331
Standard

Utdelning med Propulsion ca 750000-- 2545-- 118
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 17:47   #66
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3947
Standard

Som jag sa...11ggr av 10
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:00   #67
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hade varit kul om Tindra Star vunnit. Zekov och Han Herred var för svåra för mig. Nöjd ändå
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:07   #68
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Han Herred fanns ju inte på kartan.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+2)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:10   #69
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Han Herred fanns ju inte på kartan.....
dubbel.se hade 4,7 mot 7 på DD. Som vanligt när man inte ryggar så sitter deras förslag till bra odds... Trodde själv för hårt på MT Joinville
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:17   #70
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
dubbel.se hade 4,7 mot 7 på DD. Som vanligt när man inte ryggar så sitter deras förslag till bra odds... Trodde själv för hårt på MT Joinville
De hade 3 rätt på sitt V75-förslag.....svårt att veta, var man ska leta.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:22   #71
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
De hade 3 rätt på sitt V75-förslag.....svårt att veta, var man ska leta.
Gungor och karuseller...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:51   #72
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Gungor och karuseller...
Eller eg inte. För vi får inte in på gungorna, vad vi förlorar på karusellerna?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 18:51   #73
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Han Herred fanns ju inte på kartan.....
Jo. Om man spelar ett litet skojsystem


V5
Inlämnat: 2018-07-14, 16:28
Årjäng
Lördag 2018-07-14
Start: 17:05
Kostnad: 8,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 12, 13 (15, 9)
2: 1, 4 (8, 10)
3: 5 Eelis (1, 2)
4: 4 Han Herred (9, 3)
5: 7 Propulsion (1, 3)

4x2x1x1x1 = 8 rader.
8 x 1 x 1,00 kr = 8,00 kr.
Totalt: 8,00 kr.
Rättningskod: JNX QHN PZK
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 19:07   #74
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hade varit kul om Tindra Star vunnit. Zekov och Han Herred var för svåra för mig. Nöjd ändå
Zelov tävlade barfota runt om för första gången . Det som motiverade streck på den .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 19:08   #75
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
De hade 3 rätt på sitt V75-förslag.....svårt att veta, var man ska leta.

Hej!

Tänkte bara fråga hur dyrt deras spel var?
Hade också 3 rätt, se ovan, kostade 36 kr.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 19:55   #76
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Hej!

Tänkte bara fråga hur dyrt deras spel var?
Hade också 3 rätt, se ovan, kostade 36 kr.
Deras förslag var 96:-
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 19:56   #77
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Eller eg inte. För vi får inte in på gungorna, vad vi förlorar på karusellerna?
Måste ge dig rätt på den. Just gungorna kostar oss alla en hel del...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 22:51   #78
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Är så j-a trött på ATG:s datasystem.När jag sitter och spelar vinnare och ska lägga ett tvillingspel i samma lopp visar det sig att idag hamnar spelet i Boden.Har påpekat detta sedan i våras,men får till svar att dom har mer prioriterade ändringar att göra.När jag då försöker påpeka att detta inte är rätt mot spelarna(kunderna)lägger dom på
Är det inte bara att klicka på pilarna längst till höger så banan hamnar överst och spelformen underst? (Vill dock understryka att det är idiotiskt att den inställningen inte är standard.)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 22:53   #79
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Zelov tävlade barfota runt om för första gången . Det som motiverade streck på den .
Känns ju inte helt hundra att tidigare starter inte framgår. Första barfota på Love You-häst är ju liksom värt känna till..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-14, 23:08   #80
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Känns ju inte helt hundra att tidigare starter inte framgår. Första barfota på Love You-häst är ju liksom värt känna till..
Människan kan åka till månen tur och retur, men det statliga spelbolaget ATG kan inte få fram grundläggande statistik, som startspår, skoinformation och loppets dotering, när hästarna har startat i Norge.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td