Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-07, 15:11   #31
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg

1 Blir väl spets o slut för COBOURG HANOVER

Jag ser flera andra scenarion i mitt badkar. Initialt spetsar väl Klantio med 1 Roheryn? Sedan är det frågan om vad han gör, om han toksvarar eller låter den förmodade streckfavoriten få överta. Troligast att favoriten får överta.

Bästa hästen i loppet är förmodligen 8 Gento (dock ej bästa kusken...?) som tidigt lär sändas framåt - om inte Björn satt sig jävligt nöjd i dödens. I vilket fall blir det åka av sista varvet och jag tror inte att favoriten Coburg Hanover står emot från ledningen, varken dödens, andrapar utvändigt eller vinnarhålet/innersniffen.

Nästan lite småsugen på att spika 1 Roheryn. 11% är en bra start!

Senast redigerad av Stankarn den 2018-08-07 klockan 15:13.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 05:20   #32
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag ser flera andra scenarion i mitt badkar. Initialt spetsar väl Klantio med 1 Roheryn? Sedan är det frågan om vad han gör, om han toksvarar eller låter den förmodade streckfavoriten få överta. Troligast att favoriten får överta.

Bästa hästen i loppet är förmodligen 8 Gento (dock ej bästa kusken...?) som tidigt lär sändas framåt - om inte Björn satt sig jävligt nöjd i dödens. I vilket fall blir det åka av sista varvet och jag tror inte att favoriten Coburg Hanover står emot från ledningen, varken dödens, andrapar utvändigt eller vinnarhålet/innersniffen.

Nästan lite småsugen på att spika 1 Roheryn. 11% är en bra start!
Ja vem vet, men spika ett sto mot hingstar o kusken lämnar än del att önska samt distansen? Ja så är det väl lite hårdare emot nu samt final. Nja inget jag ialf skulle göra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)

Senast redigerad av kire1111 den 2018-08-08 klockan 05:23.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 09:57   #33
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 34
Sharp$: 1606
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Varenda kotte verkar tro på Readly express. Jag har suttit och väntat på den här dagen i evigheter, och det ska bli så förbannat skönt att se när Propulsion knäcker Readly ifrån dödens och Nurmos får gömma sig under bordet
Har svårt att se någon häst knäcka Readly Express från dödens. Han svarar ju precis allt utvändigt. Jag anser att Proppens chans att vinna loppet är att försöka svara ut Muscle Hustle, släppa till Readly för att sedan använda open stretch. Tempot lär bli högt oavsett då Kolgjinis sitter med två hyfsat starka djur. Min känsla säger att det kan va en fördel att gå på vänster sida om Readly över upploppet.
Gooner00 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 11:39   #34
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3946
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gooner00 Visa inlägg
Har svårt att se någon häst knäcka Readly Express från dödens. Han svarar ju precis allt utvändigt. Jag anser att Proppens chans att vinna loppet är att försöka svara ut Muscle Hustle, släppa till Readly för att sedan använda open stretch. Tempot lär bli högt oavsett då Kolgjinis sitter med två hyfsat starka djur. Min känsla säger att det kan va en fördel att gå på vänster sida om Readly över upploppet.
Den som lever får se Twister Bi var nära att knäcka den från dödens, och Propulsion är en något bättre häst. Jag kommer iaf spika Proppen rätt ut på alla lappar!
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 14:30   #35
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Den som lever får se Twister Bi var nära att knäcka den från dödens, och Propulsion är en något bättre häst. Jag kommer iaf spika Proppen rätt ut på alla lappar!
Det var medeldistans! En jävla skillnad att springa 1km längre i dödens. Enda chanserna Propulsion har är om han tar ledningen eller om Readly galopperar.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-08, 17:54   #36
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17398
Standard

Nu fick 12 Yankee Boy i avd 1 dåligt spår igen men den avslutningen den hade senast mot Roheryn då den nästan gick om på linjen var vass.
Yankee Boy åker med på kupongen! Hoppas på lite körningen i starten givetvis.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 00:31   #37
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Perfect Spirit har ju tre ben i mål redan och låset med Proppen och Readly urstarkt. I övrigt finns inget lopp som måste helgaddas.

Nog kan det bli hygglig utdelning, för i några lopp kan det ju smälla. Men med tanke på att några lopp är "klara" blir det nog inga miljoner. Lagom svårt för ett medelstort system.

Dont Mind Me är jag inne på att spika också. Var lite trög av sig på Årjäng men den har ju kalasläge nu och det ska inte mycket klaff till för att den ska vinna. Det kommer bli hyggligt jämnspelat där och det gör det aktuellt att ta ställning för att få grepp på övriga!
Don't Mind Me lär väl knappast få bestämma tempot och fisa undan i spets? Finns en del startsnabba utifrån, och om det tas upp lär inte Goop vila på hanen med Linus Boy för att Global Satisfaction ska komma in i matchen.

För övrigt har Örjan valt fel häst i sjätte. Uppohoppa spets och slut. Hela vägen, Pasi!

I diamantstofinalen rekommenderas skrälletande på startvolten. Alla startar med form, och då är det ju minst sagt lättare att skrälla med sniklopp på innerspår och stretchen än att kliva runt fältet från tillägg.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 08:56   #38
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg

Don't Mind Me lär väl knappast få bestämma tempot och fisa undan i spets? Finns en del startsnabba utifrån, och om det tas upp lär inte Goop vila på hanen med Linus Boy för att Global Satisfaction ska komma in i matchen.
Hur ser ni på spetsstriden? Varken Zoko Lane, Sir Q.C. eller Linus Boy kan väl vara med från start? Vill Örjan köra i spets om ex. Svanstedt laddar med Baron Gift eller föredrar han en ’Han Herred’?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 08:57   #39
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Nu fick 12 Yankee Boy i avd 1 dåligt spår igen men den avslutningen den hade senast mot Roheryn då den nästan gick om på linjen var vass.
Yankee Boy åker med på kupongen! Hoppas på lite körningen i starten givetvis.
Roheryn hade gått i dödens hela loppet....Jänkaren borde nog knäppt henne för att få överbetyg...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 12:21   #40
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Don't Mind Me lär väl knappast få bestämma tempot och fisa undan i spets? Finns en del startsnabba utifrån, och om det tas upp lär inte Goop vila på hanen med Linus Boy för att Global Satisfaction ska komma in i matchen.

För övrigt har Örjan valt fel häst i sjätte. Uppohoppa spets och slut. Hela vägen, Pasi!

I diamantstofinalen rekommenderas skrälletande på startvolten. Alla startar med form, och då är det ju minst sagt lättare att skrälla med sniklopp på innerspår och stretchen än att kliva runt fältet från tillägg.
Kanske inte, men någon risk för toktempo ser jag inte. Nurmos ekipage kör inte i lag på det viset direkt. Och vem ska då plocka ner en bra häst i ledningen? Nej det blir nog en spik! Om inte är det många om budet och de strecken lägger jag hellre i avd 1,2,4.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 13:09   #41
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kanske inte, men någon risk för toktempo ser jag inte. Nurmos ekipage kör inte i lag på det viset direkt. Och vem ska då plocka ner en bra häst i ledningen? Nej det blir nog en spik! Om inte är det många om budet och de strecken lägger jag hellre i avd 1,2,4.
Sir Q.C borde väl vara den som gör jobbet i dödens?
Don't mind me kan väl räcka ändå, men det blir nog knappast ett blufflopp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 17:50   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 126
Sharp$: 56799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Att det ska bli någon hög utd på ÅBY nja, blir det väl en lottorad till som går in isåfl

1 Blir väl spets o slut för COBOURG HANOVER
2 Öppet kan man säkert rea o hitta fynd som 2 3 8 9 1
3 Formen på stallet o Örjan o framspår, vinner förmodligen PERFECT SPIRIT
4 Tillägg o ston o många hästar med det roliga extraspåret, svårt vill man väl ha alla om man inte spikar 3
5 Många om det, form för dagen som kommer avgöra. El så vinner GLOBALSATISFACTION trots spåret. Kan tänka mig hur sjukt överspelad Linus Boy kommer bli nu med divan Goop där bak
6 Vinner väl VICTORY KÅSGÅRD. Frågan är väl vilken form FLASH HAMMERING är i nu, med kusken ialf jag gillar..
7 Tycker inte detta lopp är så självklart nu med 3140 meter. Adrian lär va taggad att slå dessa, kanske långsökt men ändå. Självklart vinner väl express el Proppen.. Men men..
Läste en intervju med Mattias Andersson. Verkar som han har planer på helstängt nu på Doctor Doxey Zenz. Med det ekipaget med lär det i alla fall inte bli spets, lunk, och slut för favoriten Coburg H.

Hela omgången känns ruggigt jobbig. Inte nog med att det är väldigt jämna lopp. Det är ju också Åby med dubbla OS spår, så det är väldigt svårt att räkna på hur loppen kommer bli körda. Dom på sharps som löser denna omgång med sina sedvanliga 200 kr matematiska system ska få många sharps av mig på lörd kväll.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 18:36   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Sir Q.C borde väl vara den som gör jobbet i dödens?
Don't mind me kan väl räcka ändå, men det blir nog knappast ett blufflopp.
Har snabbat på sig visserligen, men han fixar inte att göra jobbet själv och hålla alla undan i en final över 2100. Speciellt på Åby. Och Jorma ser jag inte som något plus i sammanhanget. Tuggar nog tredjespår mest.

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Läste en intervju med Mattias Andersson. Verkar som han har planer på helstängt nu på Doctor Doxey Zenz. Med det ekipaget med lär det i alla fall inte bli spets, lunk, och slut för favoriten Coburg H.

Hela omgången känns ruggigt jobbig. Inte nog med att det är väldigt jämna lopp. Det är ju också Åby med dubbla OS spår, så det är väldigt svårt att räkna på hur loppen kommer bli körda. Dom på sharps som löser denna omgång med sina sedvanliga 200 kr matematiska system ska få många sharps av mig på lörd kväll.
Dock grymt överstreckat ekipage i nuläget, jag ger den inte ens 3% chans i ett sånt här lopp, inte ens från bra läge.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 18:48   #44
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har snabbat på sig visserligen, men han fixar inte att göra jobbet själv och hålla alla undan i en final över 2100. Speciellt på Åby. Och Jorma ser jag inte som något plus i sammanhanget. Tuggar nog tredjespår mest.



Dock grymt överstreckat ekipage i nuläget, jag ger den inte ens 3% chans i ett sånt här lopp, inte ens från bra läge.
Nej, det är mycket möjligt att Sir Q.C inte duger, men likväl kan han ju köra tufft i dödens då det är hans enda chans.
Öppnar ju för alla andra
Är min poäng
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-09, 19:44   #45
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Roheryn hade gått i dödens hela loppet....Jänkaren borde nog knäppt henne för att få överbetyg...
Där har du väl en poäng, men på 2% åker den garanterat med på min kupong.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td