Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-23, 10:12   #16
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14808
Standard

Känns som bara galopp emot för Vinci power ! Ä mest rädd på va Ludde gör kan bli körning ?
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 10:20   #17
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Känns som bara galopp emot för Vinci power ! Ä mest rädd på va Ludde gör kan bli körning ?
Jag är rätt säker på att Ludde kommer satsa mot ledning med
Dontbreakthebank Ås. Kolgjinis hästar har ju visat lite uppåtform på slutet och Ludde tar styrningen själv med startsnabbe Dontbreakthebank Ås.

På sevanligt vis är nog ludde beredd att köra Sönder både sin egen häst och ledaren om han får svar - han kör tills han får ledningen kosta vad det kosta vill typ....

Aldrig roligt att spika i ett lopp där Ludde kan möblera om resultatlistan totalt.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 10:32   #18
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Dagens omgång ser inte särskilt svår ut på förhand och någon jätteutdelning lär det inte bli. Men man får göra ett seriöst försök på sjuan. Prosperous, Vinci Power och Da Pepperboy känns som tre vettiga spikar. Ska se om jag ska reducera något ikväll och då kanske jag tar några streck emot Vinci. Det är lite tidigt ännu att bestämma något.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 10:43   #19
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg

Avd6: Sprinterdistans med Ston. Finns en del startsnabba med bra spår så kan möjligen bli lite tempo och öppna upp sig för de hästarna som tar det lite lugnt från start, förslagsvis 2 Wild Love, 9 Europhile AM.
Håller 1 Tropicana Ås spets och får bestämma en del blir den nog svårslagen.
Svårt att toppa gårdagens upplevelse så jag väljer nog att stå över de stora streckspelen idag. Men en stjälpande hand i streckandes kanske jag kan bidra med...

Är inte spelarna på läktaren i det här loppet? Wild Love är väl ingen sprinter? Och Europhile Am hävdar sig väl inte ens i lunchloppen? Favoriten, Carna Sensei, kanske är berättigad favorit, även om lunchloppen på Skive, Ålborg och allt vad de danska landsortsbanorna heter, åtminstone för mig gör det svårt att sätta in henne mot det här motståndet, i synnerhet Tropicana Silvio och Stella Newman, men 50%!?

Nej, nej, här lär favoriten hamna i dödens och sen är det frågan om vem av märrarna som får andra och tredjepar utvändigt. Både Kendra Silvio och Flirting Girl ska passas?

Stella Newman till 4% är i alla fall roligast...! Under 0.8 sista 400 näst senast...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 10:44   #20
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Lite oroväckande att Peter Untersteiner anser att 4 Oriental Pearl i avd 4 är hans bästa chans ikväll, men det är nog just att han är lite orolig över Vinci Power i starten som tog ner den chansen lite.

Är den bara avslappnad i starten så tror han att den kan ta tät och blir svårslagen där,
jag tror Vinci Power kommer vara nöjd att vara hemma i Halmstad igen och vara lugn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 10:46   #21
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Svårt att toppa gårdagens upplevelse så jag väljer nog att stå över de stora streckspelen idag. Men en stjälpande hand i streckandes kanske jag kan bidra med...

Är inte spelarna på läktaren i det här loppet? Wild Love är väl ingen sprinter? Och Europhile Am hävdar sig väl inte ens i lunchloppen? Favoriten, Carna Sensei, kanske är berättigad favorit, även om lunchloppen på Skive, Ålborg och allt vad de danska landsortsbanorna heter, åtminstone för mig gör det svårt att sätta in henne mot det här motståndet, i synnerhet Tropicana Silvio och Stella Newman, men 50%!?

Nej, nej, här lär favoriten hamna i dödens och sen är det frågan om vem av märrarna som får andra och tredjepar utvändigt. Både Kendra Silvio och Flirting Girl ska passas?

Stella Newman till 4% är i alla fall roligast...! Under 0.8 sista 400 näst senast...
Jag har 7 streck i det loppet som det ser ut nu, några av de du nämner är med.
1-2-3-4-9-10-11
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:00   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50107
Standard

Jens Sjödèn till Halmstad på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5), Heppson (+2)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:05   #23
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50107
Standard

http://sulkysport.se/travtips/gratis-v75-tips/
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:25   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jopp det är de, jäkla press att försöka leverera efter Gotlands igår

Kan tyvärr inte fixa fram en länk, tror skägget får fixa det isåfall?
Nesh, känn ingen press bara för att vi fått blodad tand på miljonutdelningar
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:28   #25
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

1 samt 3 i avslutningen känns riktigt bortglömda idag, 1 vann senast mot bland andra prosperous som vi återfinner i avd 1 idag, gav även Martin de bos på näsan då. Fick väl förvisso loppet men till 7% måste den väl anses spelvärd idag om den inte fastnar på innern
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:34   #26
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14808
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag är rätt säker på att Ludde kommer satsa mot ledning med
Dontbreakthebank Ås. Kolgjinis hästar har ju visat lite uppåtform på slutet och Ludde tar styrningen själv med startsnabbe Dontbreakthebank Ås.

På sevanligt vis är nog ludde beredd att köra Sönder både sin egen häst och ledaren om han får svar - han kör tills han får ledningen kosta vad det kosta vill typ....

Aldrig roligt att spika i ett lopp där Ludde kan möblera om resultatlistan totalt.

Ne de är det ja menar lite också i de loppet , det kan hända att de skräller där lr om Peter är kall o tar dem på speed kanske istället ?
Men sugen på gardera . Den kommer ju bli skrik på v power ikväll
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:39   #27
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
1 samt 3 i avslutningen känns riktigt bortglömda idag, 1 vann senast mot bland andra prosperous som vi återfinner i avd 1 idag, gav även Martin de bos på näsan då. Fick väl förvisso loppet men till 7% måste den väl anses spelvärd idag om den inte fastnar på innern
Jämfört med Com Milton som blev ordentligt avklädd senast (såg ut som att någon tryckte ner en mössa med etiketten ”rundningsmärke” över ögonen på kusen 600 kvar...) så är det här kvällens roligaste drag. Blir nog ett tvillingspel med den som utgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:53   #28
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jämfört med Com Milton som blev ordentligt avklädd senast (såg ut som att någon tryckte ner en mössa med etiketten ”rundningsmärke” över ögonen på kusen 600 kvar...) så är det här kvällens roligaste drag. Blir nog ett tvillingspel med den som utgång.
Inne på samma spår faktiskt, den tvillingen kan man nog få ett rejält odds på!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:59   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Spikar Da Pepperboy som troligtvis enda spik idag. De dagar han fungerar vinner han ju sina lopp bara. Och Puro låter så där nöjd. 30% måste vara i allra lägsta laget.

Carna Sensei i sjätte säger jag är omgångens sämsta favorit, speciellt som så stor!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 12:01   #30
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Spikar Da Pepperboy som troligtvis enda spik idag. De dagar han fungerar vinner han ju sina lopp bara. Och Puro låter så där nöjd. 30% måste vara i allra lägsta laget.

Carna Sensei i sjätte säger jag är omgångens sämsta favorit, speciellt som så stor!
Carna avd 6 som sagt känns grymt överstreckad idag ! Det loppet känns öppet.. kan nog smälla rejält där
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td