Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-11, 08:44   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Lunch V65 Boden 11/1


öppnar tråden med lite intervjuer från Finska Kollen i V65 avd 1

1 Emerald, lopp 1, V65-1: - Ett utvecklingsförmögen stå som har bättrat hela tiden. Hon kan öppna bra och borde vara ganska travsäker bakom bilen. Hon klarar alla lägen och var bra i dag – onsdag – när jag körde. Senast hon tappade en sko i sista sväng men var annars sådan att kusken sade mig att du kan anmäla hästen till vilken tävling som helst. Hon var helt okörd när hon hoppade. Inga ändringar. Jag blir inte ens förvånad om hon skulle vinna loppet.

2 Holland Boko, lopp 1, V65-1: - Den här var också bra i träningen på onsdagen. Senast han satt fast till slut och gången tidigare i Harstad han var tvåa från dödens. Han får mer och mer snabbhet men har varit också osäker och jag laddar inte i början eller tar det lugnt och kör nu inte i dödens. Inga ändringar. Mina hästar är jämnbördiga och den som får bättre resan är före i mål.

8 Samuel Ray, lopp 1, V65-1: - Hästen kommer efter paus men har tränat bra och borde inte vara ringrostig. Startspår är dålig och vi måste försöka hitta något läge och ta vad bjuds i slutet. Senast han galopperade efter störning, normalt han har varit travsäker. Nu är det första gång när han tävlar med långa broddar men här hemma de passar bra. Samma utrustningar som tidigare. Om han hade haft bättre utgångsläge hade jag kört direkt om vinsten men nu väntar jag honom bland de tre-fyra bästa med klaff på vägen

9 Hope Maguire, lopp 1, V65-1: - Hästen har gått bra men propositionerna har blivit hårdare och det är inte än så lätt att reda sig. Han har inte än så mycket rutin men har bra form och något måste jag vänta på fastän allt måste lyckas. Startspår är okej fastän framspår hade varit bättre för snabb häst. Nu kör jag i ryck. Inga ändringar. Senast han vann lätt, han hade kunnit trava då 16-tid tror jag

12 Electric Eye Am, lopp 1, V65-1: - Allt är bra med hästen och han är likadan som senast. Jag har kunnat träna som planerat. Startspår är inte som bäst men hästen kan spurta bakifrån om allt är okej. Kusken planerar taktiken själv, jag ger inga råd. Inga ändringar. Jag väntar att han kan sluta nära totoplats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+6)

Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 09:09.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 08:48   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Finska kollen V65 avd 2

2 Kenisha Windcape, lopp 2, V65-2: - Hästen har varit lugnare i träningen och har blivit säkrare. Nu är det första gång bakom bilen men jag väntar att hon borde klara det felfritt. Från volt hon har varit osäker. Hon har fin form men är inte snabb i början. Jag försöker hitta plats i kön, servera snäll resa och köra framåt 500 – 600 kvar. Hon har haft tidigare ryckproppar men nu sätter jag ryckhuvan för första gången. Distansen passar och med klaff hästen kan sluta bland de tre bästa.

8 Cheval De Fer, lopp 2, V65-2: - Hästen är barnslig och jämn än och ger inte ut allt vad han kan men han tränar bra hela tiden. Startspår är dålig men trots det han borde inte vara långt borta om täten med klaff på vägen. Han kan öppna snabbt och klarar alla positioner om han bara ids. Taktiken planerar jag under loppet. Isbanan är okej, hästen är travsäker. Han har haft helstängt huvudlag men nu byter jag den för något annat. Hästen har kapacitet som räcker och jag blir inte förvånad om han skulle reda sig.

Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 09:10.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 08:53   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Finska kollen V65 avd 3

4 M.T. Miss Molly, lopp 3, V65-3, V4-1: - Vi har kunnat träna som planerat över vinter och börjar nu tävla. Jag har kört bara en gång på banan och hästen är inte än på topp eller kan vara ringrostig än. Vi söker startrytm än. Hästen har varit travsäker och kan öppna bra men jag hoppas på ryggresan och blir nöjd om hon tar fjärde – femte plats. Inga ändringar.

9 Sannu Mustang, lopp 3, V65-3, V4-1: - Hästen började karriären fint men har varit dåligare efter det. Vi har skötat henne och ändrat träningsmetoder och hon har varit bättre på senaste tiden fastän hon har fått snälla resor och har haft också otur. Senast hon galopperade utan anledning i sista sväng från ledningen och har varit apatisk efter starten. Jag kör på torsdagen och om allt är okej kommer vi belåten till start och då har jag goda förväntningar. Inga ändringar.

12 Jewel Zon, lopp 3, V65-3, V4-1: - Hästen har varit besvärad på framknän. Hon besökte i kliniken, blev behandlats och känns nu bra här hemma. Hon tävlar första gången på isbanan och det är ett litet frågetecken. Hon har bra startspår, öppnar snabbt och kan normalt sluta högt upp. Hon kan göra egen lopp men jag hoppas på att hon skulle få nu resa i ledningen eller i rygg. Inga ändringar i utrustningar.

Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 09:10.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 08:56   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Finska kollen V65 avd 4

8 Willy Fog, lopp 4, V65-4, V4-2: - Willy Fog har tränat bra och känns riktigt fin här hemma. Startspår är okej därför att han kommer tappa mark i början men kommer alltid bra till slut. Det finns inte så mycket hästar med i loppet och det är vår fördel. Distansen är ett plus och isbanan passar bra. Jag väntar hästen direkt till vinststriden.

4 King Journey, lopp 4, V65-4, V4-2: - Vi hade virus i stallet på hösten och tog det lugnt men nu har hästarna tränat bra. King Journey behöver normalt en start innan han ”vaknar” men trots det jag väntar direkt bra prestation. Distansen, broddar och isbanan passar och han har tränat så bra att han borde inte vara ringrostig. Han är ingen kanon i början men härifrån kusken hittar väl bra läge, rygg hoppas jag på. Jag känner inte motståndet men väntar på i alla fall pengaplacering.

Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 09:11.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:03   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Finska kollen V65 avd 5

3 Pineapple Boy, lopp 5, V65-5, V4-3: - Hästen hade epsm och trampade också på ben men tränar nu bra utan vagn bakom Samuel Ray. Långa broddar passar bra, jag ge honom gå och kör där vart han hamnar. Han borde klara alla lägen. Samma utrustningar som tidigare. Han borde inte vara ringrostig och jag har goda förväntningar på förhand.

10 Poulter, lopp 5, V65-5, V4-3: - Jag var helt nöjd för hästen efter paus, han gjorde fin slutspurt. Han tränar bra och går väl framåt med senaste genomköraren i sig. Startspår är okej, han är ingen kanon i början men kan visa stark spurt till slut. Han kan göra egen lopp om behövs och har klarat också dödens men jag hoppas på ryggresan nu. Broddar är okej och utrustningar samma som tidigare. Jag väntar på bra prestation och pengaplacering.

7 Valnes How Lovely, lopp 5, V65-5, V4-3: - Hästen var inte normal senast i Skellefteå, han hetsade sig och har gjort det samma tidigare på samma banan. I Boden han har varit lugnare. Han tränar bra och har bra form men har dåligt startspår och resan kan bli svår. Han är inte speciellt snabb i början men klarar normalt till o med dödens där han lugnar sig bra. Broddar och isbanan passar bra. Normalt han är lat och har haft stängda öronen men kanske jag sätter nu ryckproppar och tar bort ”can´t see back”. Han har haft proppar också tidigare. Jag bestämmer utrustningar på plats efter värmningen. Hästen är bra och har kapaciteten som räcker

Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 09:11.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:08   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Finska kollen V65 avd 6

11 Little Easy, lopp 6, V65-6, V4-4: - En ny bekantskap här och den här är första start hos oss. Han var okej senast i Uleåborg när jag körde men har nu dåligt läge och det blir inte lätt att lyckas fastän han är snabb ut i början och har tränat bra. Isbanan och broddar passar bra och hästen har kapacitet som räcker. Annars samma utrustningar som tidigare men nu sätter jag ”can´t see back” utsidan för första gången.

6 Bakels Birdland, lopp 6, V65-6, V4-4: - Hästen kom senast tillbaka efter längre frånvaro och satt fast till slut. Han är en bra häst och nu frisk och då är han alltid farlig. Han är snabb i början och jag kör nu modigare framåt. Hästen är inte kräsen av resan och går säkert framåt med senaste genomköraren i sig. Jag har goda förväntningar på förhand.

4 Smooth Crimina, lopp 6, V65-6, V4-4: - Den här litar jag på, hästen har hittat fin form, har varit bra och är en bra vinterhäst. Han är mångsidig: kan öppna fort och har vunnit från rygg och från ledningen. Dödens försöker jag undvika fastän han travade sista varvet där i Ylivieska och vann ändå. Inga ändringar.

Senast redigerad av Basse den 2019-01-11 klockan 09:12.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:21   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Finska kollen V65 avd 6

11 Little Easy, lopp 6, V65-6, V4-4: - En ny bekantskap här och den här är första start hos oss. Han var okej senast i Uleåborg när jag körde men har nu dåligt läge och det blir inte lätt att lyckas fastän han är snabb ut i början och har tränat bra. Isbanan och broddar passar bra och hästen har kapacitet som räcker. Annars samma utrustningar som tidigare men nu sätter jag ”can´t see back” utsidan för första gången.

6 Bakels Birdland, lopp 6, V65-6, V4-4: - Hästen kom senast tillbaka efter längre frånvaro och satt fast till slut. Han är en bra häst och nu frisk och då är han alltid farlig. Han är snabb i början och jag kör nu modigare framåt. Hästen är inte kräsen av resan och går säkert framåt med senaste genomköraren i sig. Jag har goda förväntningar på förhand.

4 Smooth Crimina, lopp 6, V65-6, V4-4: - Den här litar jag på, hästen har hittat fin form, har varit bra och är en bra vinterhäst. Han är mångsidig: kan öppna fort och har vunnit från rygg och från ledningen. Dödens försöker jag undvika fastän han travade sista varvet där i Ylivieska och vann ändå. Inga ändringar.
Glöm inte Cash'Em som gick som ett jehu efter avvaktande resa i söndags

Edit, läste visst lite snabbt ser nu att du bara har finska hästarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)

Senast redigerad av sigh den 2019-01-11 klockan 09:23.
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:35   #8
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Glöm inte Cash'Em som gick som ett jehu efter avvaktande resa i söndags

Edit, läste visst lite snabbt ser nu att du bara har finska hästarna
ja det är inte mina tips, har bara sorterat in intervjuerna från "Finsk Kollen" på Bodens hemsida.

tycket det blir lättare när de är sorterade efter avdelning
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), asgaya3141 (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:40   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Glöm inte Cash'Em som gick som ett jehu efter avvaktande resa i söndags

Edit, läste visst lite snabbt ser nu att du bara har finska hästarna
Japp, Cash Em, vilken spurt. Hinner han med på kort nu?? Måste streck
En annan som blev bortkörd sist, V65-2) nr.13 Mia Såna, idag med Uffe
Sen kommer hästen jag spikade sist på GS75, i V65-4) nr.9 Get Lucky DE, vinglade sig fram till vinst, mycket fart i den men konstig uppförande
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:54   #10
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

V65
Inlämnat: 2019-01-11, 10:53
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 12:45
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Emerald (12, 10)
2: 5, 7, 8 (1, 6)
3: 2, 5, 9, 12, 13 (6, 8)
4: 7 Dwight Sisu (9, 10)
5: 7, 11 (3, 2)
6: 2, 4, 6 (9, 3)

1x3x5x1x2x3 = 90 rader.
90 x 1 x 1,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod:
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 09:56   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 711
Sharp$: 37577
Standard

Cash Em lirade jag förra gången och gör omtag på Trio. Det får bli lunchens enda spel.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 10:56   #12
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

V65-4: Dwight Sisu kliver ju ner i klass men borde inte det vara en sårbar favorit?

Hörde i Jeppekollen att man deklarerat att man kör i spets med startsnabba K.Y Poseidon, man ska ha sagt att man svarar Favoriten. Detta borde väll innebära dödens för 7an? Vet inte hur Get Lucky D.E öppnar men borde ju kunna följa med i rygg på 2an i starten och kanske hitta andra ytter? Funderar på att ranka ner Dwight Sisu rejält med tanke på detta scenario. Är den verkligen så överlägsen så den kan vinna från dödens?
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:05   #13
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

Antonio America i sista, står i HPT att den reser 95mil och på travankan står det 75mil samt att det är enda hästen som reser i stallet. Men detta kan väll inte stämma? Har jag missat nått, står den uppstallad närmre Boden nu eller nått?
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:06   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Fredag lunch och redan är hälften av de unika andelarna till morgondagens V75 sålda via vårt ombudslag. Bara en liten påminnelse "i fel tråd" till de som brukar vara ute i sista sekunden. Inga länkar här utan det kör jag i V75-tråden!

Nu jobbar vi in sex rätt på V65!

John Östman med Electric Eye Am i första och Gunnel Fredriksson med Judgeme L.A. i andra kan vara en tänkbar inledning med två bra spikar! Men Boden är ju så långt bort man kan komma från mig så det känns som Sydafrikas galopp ligger närmare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+2), Dahle (+12)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:21   #15
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravPeter Visa inlägg
Antonio America i sista, står i HPT att den reser 95mil och på travankan står det 75mil samt att det är enda hästen som reser i stallet. Men detta kan väll inte stämma? Har jag missat nått, står den uppstallad närmre Boden nu eller nått?
Varför skulle den resa alls? Startade ju i Boden 181222 sist.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:25   #16
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plumpi Visa inlägg
Varför skulle den resa alls? Startade ju i Boden 181222 sist.
Det var samma som jag tänkte. Då står den alltså inte stallad på den plats som HPT och Travankan utgår från.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:28   #17
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Japp, Cash Em, vilken spurt. Hinner han med på kort nu?? Måste streck
En annan som blev bortkörd sist, V65-2) nr.13 Mia Såna, idag med Uffe
Sen kommer hästen jag spikade sist på GS75, i V65-4) nr.9 Get Lucky DE, vinglade sig fram till vinst, mycket fart i den men konstig uppförande
Mia Sånna ska runda alla idag? Tror inte det faktiskt...

Sista tror jag rätt säkert att Janne Soronen vinner, med Smooth Criminal, låter som om Mauri Jaara även ska ladda från start, men... tror att Soronen är tuffare här. Jag brukar i och för sig alltid komma fel på Mauri Jaara.......

Get Lucky D.E. - hur bedömer man den idag, den vingelputten? Månsson två raka med samma häst?

Tänk också på att Bucht inte alls verkar ha någon stallform. En del av hans hästar är rätt betrodda, bl a Mia Sånna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:33   #18
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Kolla värmningen på nr 11 i sista, om ni har möjlighet, en dark horse och Petteri Joki ligger alltid lågt, men han är duktig, fel läge på kort lopp, men....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:34   #19
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

försöker spika mig ur det öppna V65:2- Mauri jaara Brukar vara ett pålitligt spelobjekt.

dagens försök:

V65
Inlämnat: 2019-01-11, 12:31
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 12:45
Kostnad: 576,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 9, 12 (3, 10)
2: 8 Cheval de Fer (7, 6)
3: 2, 7, 8, 9, 12, 13 (5, 10)
4: 2, 4, 7, 8, 9, 11 (10, 6)
5: 2, 5, 7, 11 (12, 14)
6: 4 Smooth Criminal (9, 2)

4x1x6x6x4x1 = 576 rader.
576 x 1 x 1,00 kr = 576,00 kr.
Totalt: 576,00 kr.
Rättningskod: HKD RHW LTR

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+6)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:36   #20
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Glace Au Four V65-2 var det skrik på sist, kommer segern idag eller???
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:37   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravPeter Visa inlägg
Det var samma som jag tänkte. Då står den alltså inte stallad på den plats som HPT och Travankan utgår från.
Den är inte uppstallad på deras filial i Eskilstuna normalt sett? Tänkte om det är därifrån hpt och travankan hämtar info
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:43   #22
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Den är inte uppstallad på deras filial i Eskilstuna normalt sett? Tänkte om det är därifrån hpt och travankan hämtar info
Det stämmer, på travankan står det Eskilstuna som hemmabana.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:45   #23
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Dahle, Lars Marklunds hästar vinner MYCKET SÄLLAN, oavsett duktig kusk.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:49   #24
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Fredag lunch och redan är hälften av de unika andelarna till morgondagens V75 sålda via vårt ombudslag. Bara en liten påminnelse "i fel tråd" till de som brukar vara ute i sista sekunden. Inga länkar här utan det kör jag i V75-tråden!

Nu jobbar vi in sex rätt på V65!

John Östman med Electric Eye Am i första och Gunnel Fredriksson med Judgeme L.A. i andra kan vara en tänkbar inledning med två bra spikar! Men Boden är ju så långt bort man kan komma från mig så det känns som Sydafrikas galopp ligger närmare
Rygga din spik 12, men tror vi åkte dit på fotot
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:51   #25
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

12:an vann.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+12)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:52   #26
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plumpi Visa inlägg
Dahle, Lars Marklunds hästar vinner MYCKET SÄLLAN, oavsett duktig kusk.....
Tack
Inte bästa koll på de hästar o tränare där uppe.

P.S
Visst höll han undan 12. Gött
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:53   #27
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

Rätt sida målfotot igen alltså för Amaerilderimfrost!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 11:56   #28
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Tack för den spiken Rimfrost
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:00   #29
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Måste ha med Elsaonvacation, 3%, om nu favoriten hoppar då kan det gå vägen.

V4
Inlämnat: 2019-01-11, 13:00
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 13 (9, 10)
2: 9, 10 (7, 2)
3: 2, 4, 11, 12 (14, 7)
4: 2 Cash'em (4, 9)

4x2x4x1 = 32 rader.
32 x 1 x 2,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+4)

Senast redigerad av trance_error den 2019-01-11 klockan 12:02.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:13   #30
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Rätt sida målfotot igen alltså för Amaerilderimfrost!
Nu var det i alla fall inte målfotovinst Usch, den öppningen var inte kul att se men tvek om hästen var i tillräckligt slag ändå för att plocka ner de två som var halvvarvet före övriga!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:20   #31
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

V4
Inlämnat: 2019-01-11, 13:19
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 8, 9, 13 (10, 6)
2: 8, 9 (7, 10)
3: 3, 5, 15 (11, 2)
4: 2, 3, 4, 7 (9, 10)

6x2x3x4 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: HFH VHV FTP
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Dahle (+4)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:21   #32
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Brukar inte köra tvilling men provar min ide

TVILLING
Inlämnat: 2019-01-11, 13:20
Boden Lopp 3
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 8, 9
Utgångshästar
1 Elsaonvacation

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.


TVILLING
Inlämnat: 2019-01-11, 13:20
Boden Lopp 3
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 13

1 x 20,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:27   #33
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

V4
Inlämnat: 2019-01-11, 13:25
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 588,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 9, 10, 12, 13 (8, 6)
2: 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10 (6, 3)
3: 2 MediasLittleToxic (11, 7)
4: 2, 4, 5, 6, 9, 11 (3, 10)

7x7x1x6 = 294 rader.
294 x 1 x 2,00 kr = 588,00 kr.
Totalt: 588,00 kr.
Rättningskod: Chansutgång 2 Mediaslittletoxic i avd 3 (fin värmning)


---

V4
Inlämnat: 2019-01-11, 13:26
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 9, 10, 12, 13 (8, 6)
2: 7 Dwight Sisu (9, 10)
3: 3, 4, 5, 7, 10, 11, 12, 15 (2, 14)
4: 2, 4, 5, 6, 9, 11 (3, 10)

7x1x8x6 = 336 rader.
336 x 1 x 2,00 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Rättningskod: Utgång Dwight i avd 2
__________________
MVH V75fahlle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Dahle (+4)
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:27   #34
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

V4
Inlämnat: 2019-01-09, 12:14
Bergsåker
Onsdag 2019-01-09
Start: 12:20
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 10, 12 (2, 11)
2: 1, 3, 6, 11 (8, 10)
3: 6 Tsar Brodde (2, 12)
4: 1, 4, 5, 6, 7, 11, 13, 14 (12, 15)

4x4x1x8 = 128 rader.
128 x 1 x 2,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: KDM WHN KHX
V4
Inlämnat: 2019-01-09, 12:14
Bergsåker
Onsdag 2019-01-09
Start: 12:20
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 10, 12 (2, 11)
2: 1, 3, 6, 11 (8, 10)
3: 6 Tsar Brodde (2, 12)
4: 1, 4, 5, 6, 7, 11, 13, 14 (12, 15)

4x4x1x8 = 128 rader.
128 x 1 x 2,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: KDM WHN KHX
V4
Inlämnat: 2019-01-09, 12:14
Bergsåker
Onsdag 2019-01-09
Start: 12:20
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 10, 12 (2, 11)
2: 1, 3, 6, 11 (8, 10)
3: 6 Tsar Brodde (2, 12)
4: 1, 4, 5, 6, 7, 11, 13, 14 (12, 15)

4x4x1x8 = 128 rader.
128 x 1 x 2,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: KDM WHN KHX

Senast redigerad av Timotimo den 2019-01-11 klockan 12:44. Anledning: felpost
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:30   #35
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

V4
Inlämnat: 2019-01-11, 13:25
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 13:27
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8, 9, 10, 13 (6, 1)
2: 2, 7, 9, 10 (6, 8)
3: 14 Chintana Bananas (11, 2)
4: 2, 4, 6, 10 (9, 3)

5x4x1x4 = 80 rader.
80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: JDJ VHR BWT
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:31   #36
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Fan hade rätt med min ide men tvillingen satt inte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), Olsson43 (+5), V75fahlle (+5), AmaerildeRimfrost (+1), Dahle (+2), plumpi (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:35   #37
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Fan hade rätt med min ide men tvillingen satt inte
Surt trance, när du var helt rätt på den. Hade Soronen tagit det lugnt i dödens då hade den garanterat orkat till andra platsen. Nu körde han förtidigt och det blev mjölksyra sista 200m.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:36   #38
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Surt trance, när du var helt rätt på den. Hade Soronen tagit det lugnt i dödens då hade den garanterat orkat till andra platsen. Nu körde han förtidigt och det blev mjölksyra sista 200m.
Tråkigt faktiskt, var inne ett litet tag på att spika Elsaonvacation också men "vågade" inte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:43   #39
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Tråkigt faktiskt, var inne ett litet tag på att spika Elsaonvacation också men "vågade" inte
Själv åkte jag på 4 hästar på V65, hade inte med ettan. Synd du inte varnat innan för den, då hade den varit med.
Lycka till på V4-an
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:45   #40
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Själv åkte jag på 4 hästar på V65, hade inte med ettan. Synd du inte varnat innan för den, då hade den varit med.
Lycka till på V4-an
Hoppade över V65 idag då det inte var jackpott

Tack, lär behövas.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:53   #41
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Vad tror ni om spets i sista? Har ej studerat själv.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 12:57   #42
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vad tror ni om spets i sista? Har ej studerat själv.
Tror ettan är snabbast men den kommer släppa. Så jag tror 4 övertar efter lite körning. Men inte säker. Har inte riktig koll på alla. Var inte 5 också snabb
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:03   #43
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Tror ettan är snabbast men den kommer släppa. Så jag tror 4 övertar efter lite körning. Men inte säker. Har inte riktig koll på alla. Var inte 5 också snabb
Det kanske 5:an är
Vi får kolla
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:04   #44
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2019-01-11, 14:02
Boden
Fredag 2019-01-11
Start: 14:09
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Chintana Bananas
2: 1, 2, 3, 4, 5

5 x 10,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:16   #45
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Jag TROR att nr 3,4 och 6 kommer att köra från start, Mats kör nog inte med nr 5. Startsnabbheten på dessa har jag inte någon koll på, men vet ungefär hur kuskarna brukar köra. 2.an tror jag inte kommer först till ledningen, men inte säker alls på startsnabbheten där eller viljan från kusken, att köra fort från start.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:21   #46
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 711
Sharp$: 37577
Standard

Snart dags!

TRIO
Inlämnat: 2019-01-11, 10:54
Boden Lopp 6
Fredag 2019-01-11
Start: 14:30
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 Cash'em
2:a: 4 Smooth Criminal
3:a: 9, 10

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: KBJ NDP HRX
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Micke (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:26   #47
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

Tvilling lopp 6: U: 11 - 23456
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:33   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 711
Sharp$: 37577
Standard

Rätt vinnare, fel tvåa och trea.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:34   #49
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plumpi Visa inlägg
Jag TROR att nr 3,4 och 6 kommer att köra från start, Mats kör nog inte med nr 5. Startsnabbheten på dessa har jag inte någon koll på, men vet ungefär hur kuskarna brukar köra. 2.an tror jag inte kommer först till ledningen, men inte säker alls på startsnabbheten där eller viljan från kusken, att köra fort från start.

Inte ett enda rätt, sorry. Mats brukar inte köra själv heller, när han tror på vinstchans...... Form på gång - iaf på DEN hästen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:34   #50
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

Bra spurt av Cashem. 11 an körd på chans invändigt och fast med sparade krafter.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:36   #51
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Som vanligt är Ulf Ohlsson där för att luta åt sig massa streck. Han skiter väl fullständigt i några fjuttiga v65 lopp på Boden hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:44   #52
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 704
Standard

Ulf Ohlsson är ofta överskattad på Umeå och Boden, de kör mycket tuffare och helt annorlunda, än ex vis på Solvalla och det klarar inte han, iaf inte oftast. Bara om han får sitta i ledningen och bestämma, vilket inte händer ofta på dessa banor. Kul lopp där.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 13:46   #53
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Småland
Inlägg: 105
Sharp$: 2457
Standard

[QUOTE=Shooter;601987]Snart dags!

Tack för iden Chooter på TRIO


1: 2 CASH'EM
2: 4,5,6,9
3: 4,5,6,9,10
16 x 4,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
6322 325D F500 2351
Vadet gäller startnummer
Rättningskod: DDF RHN HPP
Micke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 14:55   #54
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 711
Sharp$: 37577
Standard

[QUOTE=Micke;601996]
Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Snart dags!

Tack för iden Chooter på TRIO


1: 2 CASH'EM
2: 4,5,6,9
3: 4,5,6,9,10
16 x 4,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
6322 325D F500 2351
Vadet gäller startnummer
Rättningskod: DDF RHN HPP
Grattis!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td