Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-19, 08:55   #31
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Idag har vi 4 andelar öppnade hos vår ombudssidan "Västertorps Spel & Tobak"
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/2GMP-6BFK-71499

Sharps Lilla - 41 kr Lägs idag av Dahle. 23 sålda av 25, lämnas in max två gånger alltså 50 andelar.

Sharps Snackisar 102 kr Här komponerar jag ihop ett system på dragen/tipsen i denna tråden.
12 av 25 sålda, minst 18 krävs för inlämning. Lämnas in max 2 gånger.

Gotlands Godingar 150 kr Givetvis lägger Gotland denna, 6 av 12 sålda minst 2 till för inlämning.

Vikings Vinnare 230 kr 4 av 16 sålda hittills så krävs 8 till för inlämning. Denna lägger jag med mina egna idéer.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:02   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Stavningen är som den är när man skriver från telefon och det går fort Mr Stekel.
Sen gör det inte bättre för min stavning att jag är född och uppvuxen i ett annat land och svenska är inte mitt moderspråk, utan jag lärde mig den som vuxen.
Så, jag vet inte om man ska kolla och reta upp sig på såna små grejer så mycket, men det avgör du, inte jag.
Nog om det
De intervjuerna jag läst lutar det åt att det blir BIKE på Einstein Sisu, vilket jag hoppas kommer att göra hästen ännu bättre.
Med lite körning där framme, bla mellan 4 och 5, så tycker jag Einstein kommer avsluta fort ute i banan. Om Uffe skulle lyckas få lite draghjälp in på sista bortre då får de hålla i sig.
Men vi läser loppet olika vilket är inte konstigt. Det vore inte bra om alla tyckte lika
Lycka till med liret
Överraskande och imponerande då det är helt fläckfritt som du skriver annars!

Hursomhelst, irriterande att de så väldigt sällan kan säga rakt ut vilken vagn de ska köra kan det vara så svårt? Skoning och huvudlag är väl lite mer förståeligt att de inte ger helt klart på förhand, det har väl lite mer med bana och dagshumör att göra.

Wild Love struken nu i sista, kliar i fingrarna att spika Making Love till 7%! Då får man kanske råd att strecka på lite i första också, för det finns ju några lågstreckade bud bakom som kommer smyga med. Budets Lasse först och främst kanske...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:23   #33
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Varnade för Vincent chase sist på v75.. gör likadant idag; Glöm den inte på era lappar ! 3,7% i skrivande stund..
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:29   #34
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Går så dåligt med spelet så Då kör jag huvudet i väggen och skojtippar en rad med sju spikar

Avd 1: 4 Sebastian Journey, Jorma/Nurmos

Avd 2: 12 Malkin, Emilia Leo!

Avd 3: 2 Zenit Brick. Vete sjutton om jag inte spikar honom på "riktiga" systeme också.

Avd 4: 11 Chapter N.Deo. Örjan...

Avd 5: 9 Victory Topline

Avd 6: 5 Uppohoppa

Avd 7: 3 Exclamation Mark
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:35   #35
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Hur är vädret i huvudstaden en dag som denna ? Banan blir avgörande idag i många lopp känns det som..
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:35   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Varnade för Vincent chase sist på v75.. gör likadant idag; Glöm den inte på era lappar ! 3,7% i skrivande stund..
Motståndet var väl iofs inte hälften så bra som idag va? Perfect King och Budets Lasse bättre oddsare tycker jag iallafall, är lika bra kusar och har mycket bättre förutsättningar att ramla ner i bra positioner.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:40   #37
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Motståndet var väl iofs inte hälften så bra som idag va? Perfect King och Budets Lasse bättre oddsare tycker jag iallafall, är lika bra kusar och har mycket bättre förutsättningar att ramla ner i bra positioner.
Yrr samt global undecieded är väl inga hästar du bara lägger omkull?
Aja , i min bok är den riktigt bortglömd idag igen, skor,distans m.m är inga problem. Jag tycker värdet på den är högt
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:43   #38
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Samt annandagen var den ute mot bland andra ready ribb,sorbet, Antonio trot mfl. Då hade vinnaren farouk br stor show men Vincent gjorde inte bort sig med en 4e plats då i ett lopp där det var 250 k till vinnaren
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:48   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Samt annandagen var den ute mot bland andra ready ribb,sorbet, Antonio trot mfl. Då hade vinnaren farouk br stor show men Vincent gjorde inte bort sig med en 4e plats då i ett lopp där det var 250 k till vinnaren
Började veva det där loppet och tog sats för att säga att det var allt en jäkla fin resa den fick i rygg ledaren. Men så fick den ju en bromskloss i knät i sista sväng och det var ju ingen dålig rökare han levererade till slut! Du har övertygat mig, den kommer med på lappen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+10), Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:49   #40
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Dagens V75 gåta mina idéer och funderingar.

Avd1: Lång distans brukar vara gynnsamt att hålla till på innerspår då:
A häst 5 Vikings Preacher men kan få svar av 4 Sebastian Journey och Kontio brukar inte släppa kan öppna upp för bakspåren och eventuella smygkörda.
Tror mest på 6 Budets Lasse Hygglig ut får fin position verkar hålla farten provat på 2640 sen lucka då avslutade vasst troligen sparat.
En rolig outsider är 8 Electrical Storm satt fast sist har provat 3140 tidigare ok då men verkar i bättre slag nu backar och kör till slut.
Givna är också 9 och 10 riktiga rensare som inte är omöjliga är 2 och 3.

Rank 6-5-8-10-9-3-2


Avd2: Lärlingslopp brukar bli frisk körning Och detta öppnar upp loppet.
Min vinnare är 5 New Life Wheels Stark och oöm visade att formen är på väg senast.
Att räkna med blir också 8 Stonecapes Pecca med ordinarie kusk stark till slut.
Chans även för 14, 12,11,13

Rank 5-8-14-12-11-13-9-3-4


Avd3: En ok gulddivision för att vara på vintern.
Min givna vinnare och spik är 2 Zenit Brick bättre ut med googles huvudlaget får ta över ledningen av 4 Disco Volante som siktar på silverdivisions finalen nöjd med en god placering idag.

Rank 2-8-7-4-3

Avd4: Stolopp och öppet gardera på!
Många om budet min första häst 10 El Fritzgerald ny i nurmos regi med fina resultat i Finland och visade bra takter sist mot hårda hästar på minussidan 4 spår volt med Kontio vilket gör garderingar nödvändiga.

Rank 10-3-11-13-2-7-14-12-8-1

Avd5: Ojämnt lopp med 2 hästar som det bör stå emellan.
Läget har 4 Night Brodde stallet i form och spets = givet streck.
Lika given 9 Victory Topline visde fina resurser efter galoppen sist stenhårt spelad dock bakspår och kontio.
Förste utmanare till de nämnda är 11 Kapten Kidd men läget gentemot värsta konkurenterna gör att jag inte streckar denna gång.

Rank 4-9-11


Avd6: Lurig silverdivision över lång distans.
Här kan det bli en överraskning Favoriten ingen segermaskin direkt och visst kan den vinna men garderingar tycker jag behövs.
De jag tror mest på är 5 Upp och Hoppa, 6 Output Pressure, 9 Partizan Face och 11 Erik sting men se upp med 1 Mr perfekt och 12 Noble Amok.

Rank 5-6-9-11-1-12-8

Avd7: Avslutningen över hetsiga 1640m blir nog en öppen historia.
Prövar med att lösa loppet på 4 streck men känner mig inte säker.
Första häst troliga ledaren 3 Exclemation Mark motbud 10 Making Love dax nu?, 2 Hawk Cliff kan aldrig räknas bort och 6 Adiago Trot med Erik från fina spår 5 nu.

Rank 3-10-2-6-1-4-11-12

Lycka till alla
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:51   #41
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Verkar som om det är fler än jag som är inne på att 6 Adagio Trot bara är bäst i sista avdelningen och tömt plånboken på vinnarspel.

Många verkar vara inne på att Exclamation Mark ska hitta till spets i det här kortloppet, Jag undrar om han ens kommer att kunna klara av att ta emot 4 Dynamite Light. Hur som helst, ingen kan sända från start som Erik Adielsson och spår 5 bakom bilen är nog bästa tänkbara.

Spik till 17% och 5-6 ggr på vinnarspelet till slut?

DD 8-6 ger iaf nästan 60ggr degen.

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 09:59   #42
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Började veva det där loppet och tog sats för att säga att det var allt en jäkla fin resa den fick i rygg ledaren. Men så fick den ju en bromskloss i knät i sista sväng och det var ju ingen dålig rökare han levererade till slut! Du har övertygat mig, den kommer med på lappen!
Och likadant sist den levererade från spår 11.. Ja, plocka med den, tror den har millatal bättre vinstchans än 4% idag hur som helst !
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:03   #43
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Hur är vädret i huvudstaden en dag som denna ? Banan blir avgörande idag i många lopp känns det som..
Det är minus 4-5 med tunna grå moln och solstänk. Kl 16 blir det minus 1 och molnigt.
Banan bör bli fast, hård och snabb.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:14   #44
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det är minus 4-5 med tunna grå moln och solstänk. Kl 16 blir det minus 1 och molnigt.
Banan bör bli fast, hård och snabb.
Tack och bock !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:18   #45
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Verkar som om det är fler än jag som är inne på att 6 Adagio Trot bara är bäst i sista avdelningen och tömt plånboken på vinnarspel.

Många verkar vara inne på att Exclamation Mark ska hitta till spets i det här kortloppet, Jag undrar om han ens kommer att kunna klara av att ta emot 4 Dynamite Light. Hur som helst, ingen kan sända från start som Erik Adielsson och spår 5 bakom bilen är nog bästa tänkbara.

Spik till 17% och 5-6 ggr på vinnarspelet till slut?

DD 8-6 ger iaf nästan 60ggr degen.

Lycka till!
Ja han stärkte ju sina aktier med nedstrykningen. Frågan i det här loppet är ju hur kuskarna laddar iväg från start.

Largo - Snabb, men siktar nog på rygg ledaren.

Hawk Cliff - Inte snabb nog och är dessutom garanterad en position.

Exclamation Mark - Ingen är snabb nog att ta sig förbi om inte kusken väljer att inte ladda/släpper. Men allt talar för att de kommer köra för spets och slut.

Dynamite Light - Är hygglig ut, men tar sig inte förbi EM av egen kraft. Adrians pannben kan däremot göra det.

Adiago Trot - Rätt hygglig bakom bilen, och det är väl inte troligt att de backar iallafall. Speciellt nu när de blivit nerstrukna.

Favoriten till ledning med Largo i rygg, Erik på utsidan, Adrian andra ytter, Mika tredje ytter och Making Love där bakom? Blir väl troligtvis något sånt va? Och startrusningen blir väl ganska rejäl, men tillräckligt överpacat för att 2 eller 10 ska lyckas ta ner de där framme? Lite långsökt kanske.

Favoriten har faktiskt startat 10 raka i lopp med 100kkr eller mer i första pris. Vunnit 4 av dem, det är starka papper!

Ett tråkigt lås på 3,6 landade jag i nu efter den här badkarsrundan...vad tror ni?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td