Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-13, 09:13   #16
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V86:1

Spikförslag 3 Mr Clayton J.F

En häst som jag först gick in för att dissa. Vilat lite, stallformen krass. Så jag gick in i arkiven för att hitta svagheter hos Favoriten. Men fann inga....

Mr Clayton J.F är KLART bästa hästen i loppet. Är van att tävla i mycket hårdare gäng.

Senaste 4 loppen:

Bergsåker 19/12 - E3 Revanchen
Dödens på Global Withdrawl i E3 revanshen vart natuligtvis för tufft , inkom näst sist- sist i loppet var Bearbucket som folk spelar nästan lika mucket som favoriten idag....

Solvalla 5/12 - 3 åriga upp till 300K
Spetsade och släppte till Nurmos Undantagshäst Amarindienne. Inkom som 2:a flera längder före trean i mål.

Örebro 17/11 - 3 åriga upp till 300K
Startade från spår 10, hamnade i 3:e ut. På i spåren 800 kvar , eget angrepp i fjärdespår i sista sväng. avgjorde på bra sätt till vinst

Solvalla 7/11 - 3 åriga upp till 150K
Startade från spår 11, hamnade 4:e invändigt. Drogs sist av dålig rygg i sista sväng och fick backa sig loss. Var 8 länger efter täten 250m kvar. Gick klart bästa av alla över upploppet och var bara 1 längd slagen av Rede`ns Moses som vann loppet. Ruskigt fint intryck


Dagens motståndare har inte alls mött lika hårda hästar som Clayton gjort.

4 Bearbucket var tvåa bakom Miss Hejaracka sist. När man mötte Clayton i E3 revanchen stod man i 44ggr och var också sist i mål. Clayton stod i 18ggr och var näst sist men fick också ett sämre lopp.

1 Aking Bakasyon var trea i ett lopp med 5 hästar till start senast. Loppet innan var man sjua på behörigt avstånd i ett lopp för hästar med högst 200K på kontot. Innan det var man 5:a i ett lopp med 7 felfria hästar...

5 Global Well Bred kom ut efter vila ( nybliven Vallack) och var helt överlägsen i ett lopp för hästar med upp till 145K på kontot. Det loppet var på Umåkers Isbana så det är lite svårbedömt att gissa om man kan göra om insatsen på en sämre snöslaskbana ikväll.?
Hårdare motstånd ikväll.

Jag kan inte hitta något motbud jag tror har vettig chans att slå favoriten ikväll. Så det blir spik direkt om det inte skulle dyka upp några toknegativa rapporter under dagen.


Vore grymt skönt att inleda med en spik då det ser skrällvänligt ut i de övriga loppen :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5), zimonzzon85 (+6), DIF (+2), asgaya3141 (+3)

Senast redigerad av Basse den 2019-02-13 klockan 09:15.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:25   #17
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 019
Sharp$: 14782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
V86:1

Spikförslag 3 Mr Clayton J.F

En häst som jag först gick in för att dissa. Vilat lite, stallformen krass. Så jag gick in i arkiven för att hitta svagheter hos Favoriten. Men fann inga....

Mr Clayton J.F är KLART bästa hästen i loppet. Är van att tävla i mycket hårdare gäng.

Senaste 4 loppen:

Bergsåker 19/12 - E3 Revanchen
Dödens på Global Withdrawl i E3 revanshen vart natuligtvis för tufft , inkom näst sist- sist i loppet var Bearbucket som folk spelar nästan lika mucket som favoriten idag....

Solvalla 5/12 - 3 åriga upp till 300K
Spetsade och släppte till Nurmos Undantagshäst Amarindienne. Inkom som 2:a flera längder före trean i mål.

Örebro 17/11 - 3 åriga upp till 300K
Startade från spår 10, hamnade i 3:e ut. På i spåren 800 kvar , eget angrepp i fjärdespår i sista sväng. avgjorde på bra sätt till vinst

Solvalla 7/11 - 3 åriga upp till 150K
Startade från spår 11, hamnade 4:e invändigt. Drogs sist av dålig rygg i sista sväng och fick backa sig loss. Var 8 länger efter täten 250m kvar. Gick klart bästa av alla över upploppet och var bara 1 längd slagen av Rede`ns Moses som vann loppet. Ruskigt fint intryck


Dagens motståndare har inte alls mött lika hårda hästar som Clayton gjort.

4 Bearbucket var tvåa bakom Miss Hejaracka sist. När man mötte Clayton i E3 revanchen stod man i 44ggr och var också sist i mål. Clayton stod i 18ggr och var näst sist men fick också ett sämre lopp.

1 Aking Bakasyon var trea i ett lopp med 5 hästar till start senast. Loppet innan var man sjua på behörigt avstånd i ett lopp för hästar med högst 200K på kontot. Innan det var man 5:a i ett lopp med 7 felfria hästar...

5 Global Well Bred kom ut efter vila ( nybliven Vallack) och var helt överlägsen i ett lopp för hästar med upp till 145K på kontot. Det loppet var på Umåkers Isbana så det är lite svårbedömt att gissa om man kan göra om insatsen på en sämre snöslaskbana ikväll.?
Hårdare motstånd ikväll.

Jag kan inte hitta något motbud jag tror har vettig chans att slå favoriten ikväll. Så det blir spik direkt om det inte skulle dyka upp några toknegativa rapporter under dagen.


Vore grymt skönt att inleda med en spik då det ser skrällvänligt ut i de övriga loppen :-)

Håller helt med dig basse inne på detta också kan leda runt om !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:27   #18
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

Avd.2 är väl avklarat på 2 streck nu när 5 Kavata Käll inte kommer till start - Lås 2, 10.

Ida har ju visat sig hitta rätt med Cash T.J i form och Grainfield Aiden verkar passa en typisk Emilia-styrning.

Blir mycket att strecka om man ska ta med nåt bakom...

Senast redigerad av eveton den 2019-02-13 klockan 09:35.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:28   #19
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Håller helt med dig basse inne på detta också kan leda runt om !
Ja det luktar spets, men om man missar ledningen tycker jag hästen verkligen imponerat med starka avslutningar också.
Men ledningen är såklart lättaste resan och ingen av de andra skall kunna slå Mr Clayton J.F från dödens.

Senast redigerad av Basse den 2019-02-13 klockan 09:30.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:36   #20
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Avd.2 är väl avklarat på 2 streck nu när 5 Kavata Käll inte kommer till start - Lås 2, 10.
Ska väl vara 9 Star Commander då om man vill ha ett tredje streck.
I lärlings/ungdomslopp är Anders Eriksson alltid intressant. Skall kolla lite mer i arkivet, men första tanken var att strecka 9 också på ”bästa kusken” samt bra lnsats senast . ( har dock varit struken efter det ,,)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:48   #21
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Jag vågar inte lämna global well bred utanför och låser på två. Billigt lopp men såg ut som en annan häst senast i mycket enklare gäng. Men Sören lät så jäkla nöjd med hästen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:56   #22
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Jag vågar inte lämna global well bred utanför och låser på två. Billigt lopp men såg ut som en annan häst senast i mycket enklare gäng. Men Sören lät så jäkla nöjd med hästen.
Ja den känns klart som första motbud. Har ju hänt förr att hästar förvandlats totalt som vallacker. Är den hästen som kan ha utvecklats mest i loppet.
Bearbucket är nog mer som den visat upp hittills, dvs ganska bra men normalt någon längd sämre än favoriten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 09:59   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

V86-1. Nyblivna fyraåringar där jag nog tar alla utom Carhu som ska strykas. Samtliga startande tror på chans och det är svårt att sätta in de här mot varandra. Kommer Bergh verkligen låta Skoglund sitta i fred i spets om han kommer dit? Djuses häst var förbättrad efter kastration, men det är nog lite hårdare emot här. Nej, det är nog lika bra att ladda på och gå vidare.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:02   #24
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Star Commander har jag som NG. Så här skrev jag efter hästens andra plats på Valla där han åkte mot Forever Newport

Star Commander - Solvalla lopp 7
Ute i tredje spår, mycket bra avslutning som 1%-are. Gjorde grovjobbet och drog med sig vinnaren, knappt slagen på linjen. Måste streck nästa gång
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5), sjukstuga (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:08   #25
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Star Commander har jag som NG. Så här skrev jag efter hästens andra plats på Valla där han åkte mot Forever Newport

Star Commander - Solvalla lopp 7
Ute i tredje spår, mycket bra avslutning som 1%-are. Gjorde grovjobbet och drog med sig vinnaren, knappt slagen på linjen. Måste streck nästa gång
OK - Runt 5% nu och det är ju dessa man söker - Taget!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:23   #26
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
OK - Runt 5% nu och det är ju dessa man söker - Taget!
Dessutom körs den av en av de bästa lärlingar (A. Eriksson) vinner med allt nu för tiden. Cash TJ gillar jag med.
Tror jag kör där på 4 streck. 2,4,9,10
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:27   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Dessutom körs den av en av de bästa lärlingar (A. Eriksson) vinner med allt nu för tiden. Cash TJ gillar jag med.
Tror jag kör där på 4 streck. 2,4,9,10
Det är möjligt att jag garderar Cash T.J. då det är lärlingar. I så fall kommer Day of Love med på min bong.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:28   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Jag lutar allt mer åt att Bearbucket ska vara första streck i V86-1.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:37   #29
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V86:2

2 stycken sticker ut på strecken efter imponerande vinster och färsk form

10 Grainfield Aiden vann på ett imponerande sätt senast. Hannu Korpis kaxiga segergest på upploppet var läcker att skåda!
Emilia Leo förvaltar nog den här styrningen väl ( som alltid)

2 Cash T.J Satt fast i andraspår i sista sväng senast men när luckan dök upp så avgjorde man ”åkandes” hur lätt som helst. Kanonintryck.
Det känns som hästen är bäst med rygglopp och speeda över upploppet.

Ingen av dessa 2 favoriter lär sitta i tidig ledning. Så jag letar vidare då det rensar bra bakom favoritduon.

10Star Commander gjorde en toppinsats senast, fick gå sista 800 i tredjespår och drog fram vinnaren samt höll bra till andraplatsen. Idag sitter Anders Eriksson i Sulkyn och det känns som han vinner 50% av ungdoms/lärlingsloppen typ!
Hästen har varit struken efter senaste starten men då man anlitat lärlingarnas ” Björn Goop” så misstänker jag att man är nöjda med träningsrundorna. 5% är taget på den.

8 Day of Love är borttappad på de tidiga strecken. Lär nog stiga lite i strecklistan under dagen. Spelarna har tröttnat efter 3 raka galopper. Men sverigedebuten var grym!

Efter en karriär i Belgien och Holland där man kutade runt 2 varv på 14-15 tider på löpande band gjorde man sverigedebut för Nordemo på bästa sätt. I ett lopp för hästar med upp till 350k på kontot slog man 300+K hästarna : Hugo RC, Twinkle Kronos och Wind Knight!
Idag är loppet utskrivet för hästar upp till 250K

Då Kavata Käll är struken får 8 Day Of Love ett 7:e spår bakom bilen, vilket är betydligt bättre än åttonde. Då de 2 inte är direkt startsnabb och 9,10 startar från bakspår så kanske Sandra Nordemo kan hamna ok på det idag?
En sak är i alla fall säkert- Felfritt har Day of Love absolut kapacitet att vinna ett sånt här lopp. 5% på strecken nu vilket lär stiga till 8-9?


Min lösning av loppet blir 2 troliga och 2 roliga, det känns ganska heltäckt med 4 streck :
2,8,9,10
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 10:57   #30
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 019
Sharp$: 14782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
V86:2

2 stycken sticker ut på strecken efter imponerande vinster och färsk form

10 Grainfield Aiden vann på ett imponerande sätt senast. Hannu Korpis kaxiga segergest på upploppet var läcker att skåda!
Emilia Leo förvaltar nog den här styrningen väl ( som alltid)

2 Cash T.J Satt fast i andraspår i sista sväng senast men när luckan dök upp så avgjorde man ”åkandes” hur lätt som helst. Kanonintryck.
Det känns som hästen är bäst med rygglopp och speeda över upploppet.

Ingen av dessa 2 favoriter lär sitta i tidig ledning. Så jag letar vidare då det rensar bra bakom favoritduon.

10Star Commander gjorde en toppinsats senast, fick gå sista 800 i tredjespår och drog fram vinnaren samt höll bra till andraplatsen. Idag sitter Anders Eriksson i Sulkyn och det känns som han vinner 50% av ungdoms/lärlingsloppen typ!
Hästen har varit struken efter senaste starten men då man anlitat lärlingarnas ” Björn Goop” så misstänker jag att man är nöjda med träningsrundorna. 5% är taget på den.

8 Day of Love är borttappad på de tidiga strecken. Lär nog stiga lite i strecklistan under dagen. Spelarna har tröttnat efter 3 raka galopper. Men sverigedebuten var grym!

Efter en karriär i Belgien och Holland där man kutade runt 2 varv på 14-15 tider på löpande band gjorde man sverigedebut för Nordemo på bästa sätt. I ett lopp för hästar med upp till 350k på kontot slog man 300+K hästarna : Hugo RC, Twinkle Kronos och Wind Knight!
Idag är loppet utskrivet för hästar upp till 250K

Då Kavata Käll är struken får 8 Day Of Love ett 7:e spår bakom bilen, vilket är betydligt bättre än åttonde. Då de 2 inte är direkt startsnabb och 9,10 startar från bakspår så kanske Sandra Nordemo kan hamna ok på det idag?
En sak är i alla fall säkert- Felfritt har Day of Love absolut kapacitet att vinna ett sånt här lopp. 5% på strecken nu vilket lär stiga till 8-9?


Min lösning av loppet blir 2 troliga och 2 roliga, det känns ganska heltäckt med 4 streck :
2,8,9,10
Läskigt vi tänker samma ikväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+8)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td