|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Ps. Och då menar jag inte de som lever på att få lön för att tippa, utan de som lever på sina vinster. Senast redigerad av Shooter den 2019-02-17 klockan 12:30. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Du får betänka att det inte är några billiga lopp de tar ut den i. Skallen är det inga större fel på, så det är inte därför det varit tunt mellan segrarna.
|
|
|
|
#18 |
|
Ebony boko är ju så vek men givna spetshästen. Det kan bli körning med så många startsnabba.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Travexpert är för mig någon som är oerhört kunnig när det gäller travet som sport, men nödvändigtvis ingen expert när det gäller spelbiten. Spelexpert är någon som är oerhört skicklig när det gäller själva spelet på trav, men inte nödvändigtvis superkunnig vad gäller travet som sport. Tycker nog att en sådan som Hultman då är mer en travexpert medan de flesta av atg live gänget i övrigt varken är trav eller spelexperter utan mer försäljare. Det är väl tre saker som krävs för att sitta i atg live studion 1. Att kunna uttrycka sig verbalt. 2. Att vara duktiga försäljare. T ex att göra ett mediokert breddlopp till ett hyperintressant spellopp framför kameran. 3. Att vara lojala mot arbetsgivaren. Aldrig gnälla på att atg.se har tekniska problem och aldrig påstå att något i atgs spelutbud någonsin är ointressant spelmässigt. Att vara väldigt kunniga på travsport och spel är mindre viktigt. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Avd1: Lunatic Face
- Vi är väldigt nöjda med den här gamla krigaren för dagen. Han gör alltid sitt bästa och gjorde ett riktigt bra lopp senast. Näst senast så öppnade han bra bakom bilen för första gången i sitt liv, men den gången behövde han ett lopp i kroppen. Normalt sett är han snabbare i voltstart än i bilstart, så jag hoppas och tror att vi ska komma iväg fint härifrån. Uppgiften den här gången ser faktiskt intressant ut och trots att han inte vinner så ofta längre så känner jag mig aldrig helt slagen bakom honom. Han brukar trivas på Eskilstunas bana och vi kör med öppet huvudlag som vanligt. Senast tävlade han i en annan vagn, men nu blir det hans vanliga sulky, säger Jens Laursen. Förstår ingenting, den har startat fyra ggr på Eskilstuna under sin karriär och slutat i fyra 0-placeringar(inkl. två galopper). Hade tänkt spika den för det är en pansarvagn, men nu börjar jag tvivla på den. Någon här som vet hur tillförlitliga Jens uttalanden verkligen är? |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#24 |
|
Höll faktiskt på att sätta whiskyn i halsen under V75 igår när Per Skoglund efter något av loppen sa "och den ger xxx i odds hos ATG". Ungefär som han lite implicit sa att det finns andra spelbolag än ATG man kan spela hos.
|
|
|
|
#25 |
|
Har pluggat på lite och lägger en liten andelslapp idag med Vedalia och Ebony Boko som huvudidéer och spikar. Utöver det blir det en tredjespik, kanske Bye Bye Boy som också kan spåra i sitt sprinterlopp.
Ebony är redan motiverad, det ska mycket till för att han ska bli av med spets och blir det bara ingen idiotkörning ska det vara bra chans att leda hela vägen. Han är van tuffare konkurrenter än så här. Motiveringen på Vedalia är i mångt och mycket densamma. Startsnabb nog att ta ledningen om den vill och det är tydligt från Reijos startkommentar att det är planen. Storfavoriten Fonda Boko har varit från banan i månader och inte fått några snabba jobb säger de, knappast några drömförutsättningar och jag begriper inte hur mycket spelad den är. Vidöppet bakom. https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...7-c4fcf7c5a386
|
|
|
|
#26 |
|
Jag är lite inne på att avstå GS75 som är ett dyrt spel och nöja mig med V4 med spikar på två spetshästar från förstaspår: Fast Food Hanover och Ebony Boko. Troublemaker Face kanske de har fått ordning på, men från ett femtespår så vill jag se det först och spårtrappeloppet känns öppet.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Basse kör du andelar?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nej , har bara gjort lappen åt Västertorps Tobak.
Nöjer mig med den idag. Men du bor ju nära så köp en andel där ( atg-ombudet i centrum) om du vill vara med på det system jag postade här. Kostar 101kr andelen och är i 14 andelar. Borde finnas kvar andelar i butiken fortfarande
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banned
|
Citat: