Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-01, 20:01   #46
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Så barfotadiskussioner är inte enligt din uppfattning relevanta i denna tråd när det är årets första V75a som tillåter sådan? Slå på atg live på lördag kl 14 och jag lovar att oerhört mycket fokus i spelsnacket kommer handla om alla anmälda skoryck.
Skapa gärna en egen tråd.

Skoryckets vara eller inte vara - inklusive historiska anekdoter från romartiden och framåt - och eventuella veterinärorienterade följdverkningar av barfotakörning är helt ointressant i den här tråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+5), MikaF (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:13   #47
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån som har Jens statistik-krönika så man vet vilka man INTE ska spika imorgon?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:24   #48
 
OtaBengas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 300
Sharp$: 770
Standard

Ser ut som du inte


Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Nån som har Jens statistik-krönika så man vet vilka man INTE ska spika imorgon?
Skall spika 13 Darling Harbour, har inte Jens analys men D H är spik på Jens system på atg-tillsammans (Hedlunds tobak).
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:31   #49
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 99
Sharp$: 1496
Standard

Det ryktas på jäger om att adrian skall bjuda hästarna på lite koka.

Senast redigerad av schadow den 2019-03-01 klockan 20:32.
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:37   #50
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 79
Standard

Stekeln som våndas över spiken

6:e asså de e många som tror att det är Christooffers dag men är inte Viking emot om man tror på 2:an ?? Men kör vi 5 så tror jag vi når hem.

7:e Thomas tror på Thomas och jag tror på Thomas När Thomas tror på Thomas men jag har ju inte varit med så länge heller. Lite sådär Freddie känsla. Men vill man ha en bra rensade kan jag tro på nästagångaren Rafiki. Velvet har jag som drag så det lär bli en bra dag.


Spännande lär det bli och jag står Stekeln bi.


asså sorry men det gick inte att låta bli ☺️
Stinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:45   #51
 
OtaBengas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 300
Sharp$: 770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stinsen Visa inlägg
Stekeln som våndas över spiken

6:e asså de e många som tror att det är Christooffers dag men är inte Viking emot om man tror på 2:an ?? Men kör vi 5 så tror jag vi når hem.

7:e Thomas tror på Thomas och jag tror på Thomas När Thomas tror på Thomas men jag har ju inte varit med så länge heller. Lite sådär Freddie känsla. Men vill man ha en bra rensade kan jag tro på nästagångaren Rafiki. Velvet har jag som drag så det lär bli en bra dag.


Spännande lär det bli och jag står Stekeln bi.


asså sorry men det gick inte att låta bli ☺️
Zukanovic ser ut o ha stallform nu! Great King Wine satt ju i veckan så varför inte Steppin Spaceboy, håller med om att rensa ren är Rafiki, mycket hellre streck på R än en "chanslös" Olle Rolls.
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 21:20   #52
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stinsen Visa inlägg
Stekeln som våndas över spiken

6:e asså de e många som tror att det är Christooffers dag men är inte Viking emot om man tror på 2:an ?? Men kör vi 5 så tror jag vi når hem.

7:e Thomas tror på Thomas och jag tror på Thomas När Thomas tror på Thomas men jag har ju inte varit med så länge heller. Lite sådär Freddie känsla. Men vill man ha en bra rensade kan jag tro på nästagångaren Rafiki. Velvet har jag som drag så det lär bli en bra dag.


Spännande lär det bli och jag står Stekeln bi.


asså sorry men det gick inte att låta bli ☺️
Citat:
Ursprungligen postat av OtaBenga Visa inlägg
Zukanovic ser ut o ha stallform nu! Great King Wine satt ju i veckan så varför inte Steppin Spaceboy, håller med om att rensa ren är Rafiki, mycket hellre streck på R än en "chanslös" Olle Rolls.
Efter ett litet pluggpass nu efter after workandet har jag börjat luta åt dubbelslag på 5 i de sista två loppen. Så det är ju ett mycket gott omen när jag går in och ser att era sista poster här har samma tankar!

Två stora avslag i omgången från min sida som jag inte kommer lägga ett enda streck på på mina system:

-Donatomite
Senaste starten såg ju jätteimponerande ut, men det var ju mot norskt motstånd. Och en rusning som hästar sällan gör två gånger på raken. Dessutom har jag mycket svårt att se den ta sig till spets, den är inte alls lika explosiv som de utvändigt. Frågan är om den tar sig förbi de invändiga ens. Jag stänger nog på 4,5 här!

-Cheerful Rivner
Var jättefin senast i comebacken! Landade i fjärde ytter senast och tredje ytter är kanske den bästa möjliga positionen den kan få nu. Motståndet är mycket tuffare och även om den gör om loppet senast är vinstchansen en bra bit ifrån vad den är spelad till. Det vimlar av motbud som är jättespelvärda i det här loppet! Global Tenderness i debut för Riordan med första skolöst runtom till 1% till exempel! Indian Front (11%) är nog min förstahäst i loppet, Jepson lär ju ganska resolut försöka sända till ledning och försöka leda det här runtom!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 22:08   #53
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Har snickrat ihop en andel med spik på 7 Darling Mearas & mitt drag i omgången 11 Thriller N.P, den förstnämnda behövs knappast motiveras efter allt befogat snack om maxladdning då det är sista loppet innan flytt över atlanten, den andra däremot med att jag tror att det kan bli tuff körning i loppet och hittar Kolgjini till spets så släpper han troligtvis inte. Thriller N.P har sina 3 segrar i raden med just Jepson varav 2 från bakspår på kort distans! Ska med någon form av barfota balans eventuellt bfro och jag tror att han blåser förbi samtliga bara det blir lite fart på tillställningen!

https://www.sharps.se/forums/spela-a...-a/#post609219

Senast redigerad av yoozoo den 2019-03-02 klockan 10:13.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 22:39   #54
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1903
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Skapa gärna en egen tråd.

Skoryckets vara eller inte vara - inklusive historiska anekdoter från romartiden och framåt - och eventuella veterinärorienterade följdverkningar av barfotakörning är helt ointressant i den här tråden.
Jag ber att få hålla med. Kunde inte ge Sharps.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:03   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vad tror ni om 10 Transcendence i sista?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-01 klockan 23:04.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:06   #56
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1903
Standard

Uhrbergs blogg har lite smålustiga (icke)resonemang, syftnings- och grammatiska fel. Rådet att strecka Burning Man för att minska systemkostnaden
Om Exacten: "Han är mycket snabb ut, så jag provar för ledning. Om jag inte lyckas? Ja, en invändig resa finns inte med i planen så vi får se hur det blir." Glöm inte bort Olle Rols.

Hrm...?

https://sidmakarn.tumblr.com/post/18...r%C3%A5n#notes
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:20   #57
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vad tror ni om 10 Transcendence i sista?
Helt klart chans.. men mycket galopper va, plus bakspår .. rolig skräll men troligt tufft att vinna
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:25   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen borde väl 5 Quite a Quality vinna 2a avd så som den har sett ut på slutet. Vann från dödens senast över distansen och hade spår 11 då. Vinner från spår 11 på kort innan dess oxå. Tycker Burning Man är en dålig favorit trots ett bra spår. En rolig skräll är ju Tyfon Brodde om den klarar spår 2. Sen om det blir så att 5 trycker sönder 6 så kommer ju 12 Randemar RD in i bilden oxå.

Burning Man va jättebra sist men mot helt annat motstånd.

6,5,12 borde räcka långt om man inte vågar spika 5?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-01 klockan 23:48.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:42   #59
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Om nu Urberg håller vad han säger och gör allt för att svara ut Dante Boko och Adrians ända chans att vinna är från ledningen där den är bäst så kommer det bli tokkörning. Kan skrälla här då. Kanske att Timone Ek överraskar alla imorgon som bortglömd nu efter allt snack om den tidigare. Hemmahäst dessutom.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:47   #60
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Vad tror folket här om spetstriden i första avdelning?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td