Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-24, 15:48   #1
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Halmstad V75


Gulddivisionen


DANTE BOKO

DEUXIEME PICSOUS

DONATOMITE* (US)

KADETT C.D.

PROBO O.P.* (IT)

ROCKY WINNER

TIMONE EK* (IT)

VÄSTERBOONTHENEWS

travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 16:46   #2
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Woohoo!! Skoryck, nu börjar det bli intressant på riktigt!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 16:47   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Woohoo!! Skoryck, nu börjar det bli intressant på riktigt!
Jäkligt bra tajmat att den omgången går på Halmstad!
En av landets absolut bästa vad gäller underlaget om jag förstör de aktiva rätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 16:55   #4
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jäkligt bra tajmat att den omgången går på Halmstad!
En av landets absolut bästa vad gäller underlaget om jag förstör de aktiva rätt
Ja men det är det allt! Tror det blir en rolig omgång, startlistorna ser tilltalande ut. Fick direkt upp ögonen för Elliot coger
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 17:26   #5
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Ja men det är det allt! Tror det blir en rolig omgång, startlistorna ser tilltalande ut. Fick direkt upp ögonen för Elliot coger
Ja Elliot kanske kan bli ett roligt drag. Kollade om senaste loppet direkt när jag såg den i listan förut. Satt ju fast bakom Nimbus C.D i andraspår i sista sväng som sen stendog. Elliot fick sedan backas och spurta med full spänst över mål. Med ett annat loppscenario kanske den kunnat utmana piraten.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 17:37   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Woohoo!! Skoryck, nu börjar det bli intressant på riktigt!
Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), abstruse (+1)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 17:47   #7
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken?
Haha! Det är väl gött när skorna ryker ?? Iofs så tävlar ju inte alla på samma villkor längre men men.. Det blir ju mer att ta hänsyn till nu, både på gott och ont
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 18:00   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Haha! Det är väl gött när skorna ryker ?? Iofs så tävlar ju inte alla på samma villkor längre men men.. Det blir ju mer att ta hänsyn till nu, både på gott och ont
Sporten blir iofs bättre rent tidsmässigt men svårare att hitta värde då folk spelar blint på allt som blinkar röda överstrukna skor.
Sen så gör det ont i själen när de rycker skor på unghästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5), SO (+5), 777 (+5)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 18:23   #9
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Sporten blir iofs bättre rent tidsmässigt men svårare att hitta värde då folk spelar blint på allt som blinkar röda överstrukna skor.
Sen så gör det ont i själen när de rycker skor på unghästar.
Det där med unghästar instämmer jag helt med, allt för att maxa en nybliven 3åring kan i vissa fall rentav vara plågeri i min bok. Onödigt att kanske förstöra en fin häst i ung ålder.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 18:42   #10
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Ja men det är det allt! Tror det blir en rolig omgång, startlistorna ser tilltalande ut. Fick direkt upp ögonen för Elliot coger
Elliot blir helt ointressant nu när de andra som blir kraftigt förbättrade utan skor får köra så. Hans chans var bättre under vintertiden. Med risk att jag får äta upp det när loppet gått i mål, den kommer inte platsa på min kupong, tyvärr.
Det är min uppfattning
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 18:43   #11
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Elliot blir helt ointressant nu när de andra som blir kraftigt förbättrade utan skor får köra så. Hans chans var bättre under vintertiden. Med risk att jag får äta upp det när loppet gått i mål, den kommer inte platsa på min kupong, tyvärr.
Det är min uppfattning
Alltid härligt med olika tankar på min lapp åker den med alla dagar i veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+2)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 18:53   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Det där med unghästar instämmer jag helt med, allt för att maxa en nybliven 3åring kan i vissa fall rentav vara plågeri i min bok. Onödigt att kanske förstöra en fin häst i ung ålder.
Helt förkastligt med barfota på unghästar. Men även många äldre far illa. De spelare som lovprisar barfotakörning skulle få besöka en stallbacke efter tävlingar och få se de hästar som behöver hjälpas upp på transporten efter att ha tävlat barfota. Ingen trevlig syn!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), 777 (+5), abstruse (+1)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 19:02   #13
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Helt förkastligt med barfota på unghästar. Men även många äldre far illa. De spelare som lovprisar barfotakörning skulle få besöka en stallbacke efter tävlingar och få se de hästar som behöver hjälpas upp på transporten efter att ha tävlat barfota. Ingen trevlig syn!
Det jag syftar på när jag menar skoryck är väl framför allt att tiderna blir snabbare, sporten blir mer underhållande. Sen att de rycker skorna för tidigt/för ofta på redan öma hovar tycker jag är förjävligt men det finns många som klarar galant att gå bfro.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 19:50   #14
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken?
Me too. Funderar nästan på att ta time out till oktober. Slut på en procentarna nu. Nu börjar perioden då det blir jackpott varje gång för att det inte mer utdelning på femmorna. 6-7 gånger i rad var det väl i fjol våras. amen
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 20:02   #15
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Det jag syftar på när jag menar skoryck är väl framför allt att tiderna blir snabbare, sporten blir mer underhållande. Sen att de rycker skorna för tidigt/för ofta på redan öma hovar tycker jag är förjävligt men det finns många som klarar galant att gå bfro.
Tiderna blir snabbare? Nu hänger jag inte med. Tiderna är väl ganska ointressanta. Loppen körs ju inte PÅ TID som tex 1500 meter löpning i OS.
Skulle alla lopp köras på tid skulle tiderna kunna sänkas minst 2-3 sekunder på dom flesta hästarna. Nu är det startrusning, transportsträcka och positionering, sedan uitifall det behövs, spurtsträcka för nå viss placering.Skulle faktiskt vara kul om loppen kördes på tid, auto, 8 hästar...
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 20:04   #16
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tiderna blir snabbare? Nu hänger jag inte med. Tiderna är väl ganska ointressanta. Loppen körs ju inte PÅ TID som tex 1500 meter löpning i OS.
Skulle alla lopp köras på tid skulle tiderna kunna sänkas minst 2-3 sekunder på dom flesta hästarna. Nu är det startrusning, transportsträcka och positionering, sedan uitifall det behövs, spurtsträcka för nå viss placering.Skulle faktiskt vara kul om loppen kördes på tid, auto, 8 hästar...
Hästarna går väl ändå i regel på mycket lägre tider med bfro och på fina banor jämfört med dojjor på och slaskig bana, eller vad har jag missat?
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 20:10   #17
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Helt förkastligt med barfota på unghästar. Men även många äldre far illa. De spelare som lovprisar barfotakörning skulle få besöka en stallbacke efter tävlingar och få se de hästar som behöver hjälpas upp på transporten efter att ha tävlat barfota. Ingen trevlig syn!
Är det inte mer banunderlagets fel? Hästar har väl i alla tider fötts och levt utan skor? Det konstiga är väl snarare svensk travsport som bestämt att 1 dec - 28 feb är det vinterbanor från söder till norr. 1 mars - 30 nov sommarbanor. Undrar om Östersunds bana på fredag kväll blir bättre för barfotakörning än vad Halmstads varit senaste 3 månaderna ?

Tränarna är väl sedan dom som har ansvaret ?

Enligt många tränare far många hästar väldigt illa av att tävla med brodd. I så fall borde väl inga tävlingar köras när brodd krävs heller.

Du överdriver något enormt. Få hästar far illa av att tävla barfota. Titta på Harry Heathrow som pensionerades nyligen som 12 åring och är hur fin och pigg som helst enligt tränaren. Den hästen gjorde väl nästan 100 starter på V75 och gick väl alltid barfota när det var tillåtet.

Sporten hade aldrig blivit den samma med en massa generella förbud vad gäller utrustning. Bara informationen som behöver förbättras.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-24, 21:13   #18
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Hästarna går väl ändå i regel på mycket lägre tider med bfro och på fina banor jämfört med dojjor på och slaskig bana, eller vad har jag missat?
Du har helt rätt, det blir bättre tider bfro på sommarbanor än t ex hakar på is. Men ändå är det väl spelet som är det viktigaste, inte om en häst sänker nån halvsekund. Tänker ibland på Sören Nordin. Han sa att NORMALT kan en häst gå i botten ca 15 ggr i sitt liv. Klart det finns undantag fån detta. Men det ger lite bränsle till resonemanget att det är nyttigt att sitta fast ibland och utnyttja hästens fulla potenial den dagen då motståndet och spåret passar. Väldigt många spelare tror att det är som att sitta bakom en bil, dvs att bara gasa.
Nog svamlat!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-25, 06:19   #19
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Du har helt rätt, det blir bättre tider bfro på sommarbanor än t ex hakar på is. Men ändå är det väl spelet som är det viktigaste, inte om en häst sänker nån halvsekund. Tänker ibland på Sören Nordin. Han sa att NORMALT kan en häst gå i botten ca 15 ggr i sitt liv. Klart det finns undantag fån detta. Men det ger lite bränsle till resonemanget att det är nyttigt att sitta fast ibland och utnyttja hästens fulla potenial den dagen då motståndet och spåret passar. Väldigt många spelare tror att det är som att sitta bakom en bil, dvs att bara gasa.
Nog svamlat!
Självklart är spelet A och O.. men jag tycker personligen travet är roligare när det går ett par sekunder snabbare och det körs lite mer, plus att alla fina hästar tittare fram så fort banorna blir bättre och skoryck tillåts.
Självklart spelar ju tiderna in, det är ju en stor del utav travet, enligt mitt tycke.
Ta exempelvis vinnaren knifetown winner i avd 7 igår på gs75, såsa första 1000 på 1,15 typ.. hade det varit bfro och en fin sommarbana hade inte första tusen gått på 1,15.. och även om det hade så hade förmodligen nån annan tryckt upp tempot; så visst spela tiderna en roll i travet ?
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-25, 06:29   #20
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Självklart är spelet A och O.. men jag tycker personligen travet är roligare när det går ett par sekunder snabbare och det körs lite mer, plus att alla fina hästar tittare fram så fort banorna blir bättre och skoryck tillåts.
Självklart spelar ju tiderna in, det är ju en stor del utav travet, enligt mitt tycke.
Ta exempelvis vinnaren knifetown winner i avd 7 igår på gs75, såsa första 1000 på 1,15 typ.. hade det varit bfro och en fin sommarbana hade inte första tusen gått på 1,15.. och även om det hade så hade förmodligen nån annan tryckt upp tempot; så visst spela tiderna en roll i travet ?
Klart tiden spelar roll är ju en viktig sak att kolla bland alla andra viktiga saker i sin analys. Sen kanske många snöar in lite väl mycket på just tiden och ser siffran enbart och ur sitt sammanhang.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-25, 06:39   #21
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Klart tiden spelar roll är ju en viktig sak att kolla bland alla andra viktiga saker i sin analys. Sen kanske många snöar in lite väl mycket på just tiden och ser siffran enbart och ur sitt sammanhang.
Helt korrekt.. man får inte bara snöa in på en tid, kan ju vara en häst som har maxat en gång på exempelvis 1,11 men går normalt på jämna 14 tider kanske.. tider,utrustning,spår,loppscenario m.m måste ju alltid vägas in oavsett
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-25, 07:02   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är det inte mer banunderlagets fel? Hästar har väl i alla tider fötts och levt utan skor? Det konstiga är väl snarare svensk travsport som bestämt att 1 dec - 28 feb är det vinterbanor från söder till norr. 1 mars - 30 nov sommarbanor. Undrar om Östersunds bana på fredag kväll blir bättre för barfotakörning än vad Halmstads varit senaste 3 månaderna ?

Tränarna är väl sedan dom som har ansvaret ?

Enligt många tränare far många hästar väldigt illa av att tävla med brodd. I så fall borde väl inga tävlingar köras när brodd krävs heller.

Du överdriver något enormt. Få hästar far illa av att tävla barfota. Titta på Harry Heathrow som pensionerades nyligen som 12 åring och är hur fin och pigg som helst enligt tränaren. Den hästen gjorde väl nästan 100 starter på V75 och gick väl alltid barfota när det var tillåtet.

Sporten hade aldrig blivit den samma med en massa generella förbud vad gäller utrustning. Bara informationen som behöver förbättras.
Du föddes väl också utan skor? Häst i frihet. Var springer den, på mjukt gräs eller på grusvägen? När människan tog hästen i sin tjänst insåg man snabbt att hovbeslag behövdes när hästen användes i jordbruk och för transporter.

Att en häst normalt sett enstaka gånger kan tävla barfota med bra resultat är ok. Men ytterst få hästars hovar klarar regelbundet barfotatävlande på grus. Hästen far illa!

Nu vet jag sedan tidigare diskussioner att du skiter fullständigt i hästens väl och ve, så länge det lyser rött i skoinfolistan. Du besöker inte längre ens en travtävling har du sagt, så ännu mindre har du erfarenhet av hur det ser ut på en stallbacke efter en tävlingsdag. Så låt det stanna vid det. Uttala dig om vad du kan läsa i skoinfolistan, men kom inte med åsikter om hästhållning!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+25), abstruse (+1)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-25, 11:47   #23
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Du föddes väl också utan skor? Häst i frihet. Var springer den, på mjukt gräs eller på grusvägen? När människan tog hästen i sin tjänst insåg man snabbt att hovbeslag behövdes när hästen användes i jordbruk och för transporter.

Att en häst normalt sett enstaka gånger kan tävla barfota med bra resultat är ok. Men ytterst få hästars hovar klarar regelbundet barfotatävlande på grus. Hästen far illa!

Nu vet jag sedan tidigare diskussioner att du skiter fullständigt i hästens väl och ve, så länge det lyser rött i skoinfolistan. Du besöker inte längre ens en travtävling har du sagt, så ännu mindre har du erfarenhet av hur det ser ut på en stallbacke efter en tävlingsdag. Så låt det stanna vid det. Uttala dig om vad du kan läsa i skoinfolistan, men kom inte med åsikter om hästhållning!
Det är som sagt tränarens ansvar att ta ansvar för hästarnas hovar . Har inte en häst hov att tävla barfota så ska den inte göra det, men har svårt att tro att det varje tävlingsdag på stallbacken finns en massa halvskadade hästar med blödande hovar orsakade av att det inte året runt är förbjudet att tävla utan skor. Av dina inlägg kan man ju tro att så är fallet .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 08:14   #24
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

I Avd 4 fastna jag för Darling Harbour direkt. Var ju grym senast med jänkarvagnen och nu ska de även testa barfota runt om för första gången. Peter har dock valt att köra Cheerful Rivner..

Edit: Angående kuskvalet på Darling Harbour så kan det nog förklaras av att det främst är Jörgen som kört den tidigare.

Senast redigerad av ab5 den 2019-02-26 klockan 13:57.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 13:47   #25
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Två Untersteiner spikar på lördag. I första hand 4 JH Mannerheim som var tillbaka i gammalt gott slag senast. OK startspår i den avslutande avdelningen och med ett lopp i 2-3 utvändigt växlar han de flesta (alla?) sista 700. Blir inte ens favorit!
Sen är jag liksom ab5 inne på 13 Darling Harbour i avd 4. Annars kan 6 Kash Brodda vara en tänkbar spik i inledningen.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 14:58   #26
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Två Untersteiner spikar på lördag. I första hand 4 JH Mannerheim som var tillbaka i gammalt gott slag senast. OK startspår i den avslutande avdelningen och med ett lopp i 2-3 utvändigt växlar han de flesta (alla?) sista 700. Blir inte ens favorit!
Sen är jag liksom ab5 inne på 13 Darling Harbour i avd 4. Annars kan 6 Kash Brodda vara en tänkbar spik i inledningen.
Vann v 64 senast, va säger det och lär väl knappast ta ledningen. Lär väl en viss VÄSTERBO EXACT vilja ha o ta. Sen ska Mannerheim slå en skolös Västerbo från dödens
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 16:50   #27
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Vann v 64 senast, va säger det och lär väl knappast ta ledningen. Lär väl en viss VÄSTERBO EXACT vilja ha o ta. Sen ska Mannerheim slå en skolös Västerbo från dödens
Min uppfattning är att JHM inte är beroende av ledningen.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 18:54   #28
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 34
Sharp$: 1606
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
I Avd 4 fastna jag för Darling Harbour direkt. Var ju grym senast med jänkarvagnen och nu ska de även testa barfota runt om för första gången. Peter har dock valt att köra Cheerful Rivner..

Edit: Angående kuskvalet på Darling Harbour så kan det nog förklaras av att det främst är Jörgen som kört den tidigare.
J. Sjunnesson är med och äger och kör nog när det passar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5)
Gooner00 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 19:55   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Första barfotaomgången även i fjor i Halmstad . Då ryckte man skor enligt V75 guiden på 23 av 77 startande hästar och 4 av dom vann. Man blev således inte rik då av att göra en V75a och strecka alla barfotahästar . Tre hästar som gick med skor vann.

Men det blir ändå nu det blir tid för spelarna att lägga betydligt mer tid på utrustningsanalyser. Det är i synnerhet på våren dessa utrustningsändringar med skoryck, jänkarvagnar mm brukar vara som mest betydelsefulla för kunskapsspelarna att notera och analysera. Gör man inte det är man i princip chanslös att nå framgång på spelen.

Det aviseras ju bla skoryck på 6 av 8 hästar i V75-1 så det gäller verkligen att värdera mer än själva barfotainfon. Hur brukar olika tränare lyckas med skorycken? Stam på hästen? Hur har den presterat barfota innan? Hur har den gått på slutet (skillnad ofta på effekt om man byter från järnskor och brodd till barfota jämfört med från lätta sommarskor till barfota), hur passar aktuell bana för barfotakörning (många banor grovt material just nu). Det krävs oerhört mycket av spelarna för att värdera skorycken rätt , för man ska komma ihåg att bara skorycken i sig sänker spelvärdet väldigt mycket och det är numera nästan garantitorsk på att bara lira hästar på att det lyser rött på aviserat skoryck.

Men det blir väldigt mycket roligare att vara spelare. Speciellt när det kombineras med mycket bättre hästar när kvaliten på sporten undan för undan kommer höjas framöver.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 21:26   #30
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Du föddes väl också utan skor? Häst i frihet. Var springer den, på mjukt gräs eller på grusvägen? När människan tog hästen i sin tjänst insåg man snabbt att hovbeslag behövdes när hästen användes i jordbruk och för transporter.

Att en häst normalt sett enstaka gånger kan tävla barfota med bra resultat är ok. Men ytterst få hästars hovar klarar regelbundet barfotatävlande på grus. Hästen far illa!

Nu vet jag sedan tidigare diskussioner att du skiter fullständigt i hästens väl och ve, så länge det lyser rött i skoinfolistan. Du besöker inte längre ens en travtävling har du sagt, så ännu mindre har du erfarenhet av hur det ser ut på en stallbacke efter en tävlingsdag. Så låt det stanna vid det. Uttala dig om vad du kan läsa i skoinfolistan, men kom inte med åsikter om hästhållning!
Du har givetvis helt rätt. Bra beskrivet. Jag hade i fjol ( eller var det två år sedan?) nöjet att träffat en som är hovslagare i mellannorrland och har varit i dom flesta stall (i 20-25 år). Vi diskuterade det där med barfota körning och kring detta "fenomen". Skulle jag redovisa hans synpunkter här på sajten skulle det ta hus i helvete så jag kniper käft. Sådana som aldrig satt en fot i ett stalkl vet alltid bäst, hehe
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-26, 22:35   #31
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Du har givetvis helt rätt. Bra beskrivet. Jag hade i fjol ( eller var det två år sedan?) nöjet att träffat en som är hovslagare i mellannorrland och har varit i dom flesta stall (i 20-25 år). Vi diskuterade det där med barfota körning och kring detta "fenomen". Skulle jag redovisa hans synpunkter här på sajten skulle det ta hus i helvete så jag kniper käft. Sådana som aldrig satt en fot i ett stalkl vet alltid bäst, hehe
Var det någon pensionärskompis uppe i norrlandsskogarna som skodde kallblod på 70 talet?. På den tiden var barfotakörning ovanlig och ni norrlänningar har väl ibland lite svårt att inse att saker och ting har utvecklats sedan dess.

Om jag räknade rätt i guidens redovisning av aviserade skoryck på lördag blev det minst 30 bara i V75 loppen. Snacka om tränare som saknar empati för hästarnas välmående. Brukar väl vara 2/3 av hästarna på V75 under sommarhalvåret som tävlar barfota. Är hela landets tränarkår djurplågare? Det är ju helt förfärligt. Dom borde verkligen ta att allvarligt snack med er gamla norrlänningar som vet hur fruktansvärt det är för de stackars hästarna att tävla utan skor på hovarna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-27, 20:33   #32
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Var det någon pensionärskompis uppe i norrlandsskogarna som skodde kallblod på 70 talet?. På den tiden var barfotakörning ovanlig och ni norrlänningar har väl ibland lite svårt att inse att saker och ting har utvecklats sedan dess.

Om jag räknade rätt i guidens redovisning av aviserade skoryck på lördag blev det minst 30 bara i V75 loppen. Snacka om tränare som saknar empati för hästarnas välmående. Brukar väl vara 2/3 av hästarna på V75 under sommarhalvåret som tävlar barfota. Är hela landets tränarkår djurplågare? Det är ju helt förfärligt. Dom borde verkligen ta att allvarligt snack med er gamla norrlänningar som vet hur fruktansvärt det är för de stackars hästarna att tävla utan skor på hovarna.
Jag tycker att du går för hårt åt landets tränarkår. Att prata om att de är djurplågare är väl ändå en överdrift? Det som är förfärligt är väl din antydan om hur illa ställt det är. Vad har du för belägg för detta. Jag kan inte tänka mig att det skulle vara så fruktansvärt för de stackars (!) hästarna att tävla utan skor på hovarna. Varför tränarna ska ta ett snack med gamla norrlänningar tror jag inte skulle vara någon idé. Man får faktiskt ta för givet att tränarna har sådan kompetens att dom gör det som passar hästen bäst. Gonatt
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 17:07   #33
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Shadow gar står på 5.5 på svsp och leovegas, känns lite högt? Borde vara 4-4.50? Darling mearas har ju inte bästa läget
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 17:30   #34
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Var det någon pensionärskompis uppe i norrlandsskogarna som skodde kallblod på 70 talet?. På den tiden var barfotakörning ovanlig och ni norrlänningar har väl ibland lite svårt att inse att saker och ting har utvecklats sedan dess.

Om jag räknade rätt i guidens redovisning av aviserade skoryck på lördag blev det minst 30 bara i V75 loppen. Snacka om tränare som saknar empati för hästarnas välmående. Brukar väl vara 2/3 av hästarna på V75 under sommarhalvåret som tävlar barfota. Är hela landets tränarkår djurplågare? Det är ju helt förfärligt. Dom borde verkligen ta att allvarligt snack med er gamla norrlänningar som vet hur fruktansvärt det är för de stackars hästarna att tävla utan skor på hovarna.
Farter sliter det håller nog dem flesta tränare om och rycka skorna så springer oftast hästen fortare, träna hästen snabbt och hårt ökar belastningsskadorna. Ingen nyhet varken i norr eller söder.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 20:21   #35
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Resultat av allt arbete som pågått i arbetsgrupper mm i typ ett år gällande förbättrad utrustningsinfo till spelarn.

Från och med i morgon ska skoinfo till alla lopp anmälas senast 15 min innan start av lopp 1. MEN MEN det är fortfarande tillåtet att ändra från barfota till skor som innan.

Det innebär troligen ännu sämre pålitlighet i skoinfon. På lördag ska skoinfo anmälas senast 14.30 även till loppen som körs efter kl 18. Stor risk för ännu mer slentrianmässiga barfotaanmälningar när det ska in så tidigt men sen går att ändra.

På vilket sett är detta bättre info till spelarna?

Ingen info om vagnar och huvudlag som grädde på moset.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 20:29   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Även om det är underhållande att se er stångas och missförstå varandra i en fråga de flesta av er inte har jättestor insyn i (mig själv inkluderat så det är inte så att jag raljerar på något vis) så är vi här för att diskutera den aktuella omgången. I allt om trav-tråden kanske ni kan fortsätta snacket om barfotats vara eller icke vara.

Slänger ut några frågor här som ni kan fundera och reagera på:

Är Darling Mearas verkligen en motiverad favorit från spår 7? Segrarna lyser med sin frånvaro och det blir visserligen skoryck men det känns väl magstarkt att göra henne favorit på gamla meriter här? Motståndet är visserligen inte det tuffaste men det krävs ju viss klaff.


Hur ser ni på startrusningen i V75-2? Som vanligt inte helt lättlöst vid låg klass och volt. Och det saknas ju inte gasglada kuskar på framspåren!


Västerboonthenews 18% nu, är det rimligt? Vad är vinstchansen från andra positioner än ledningen? Och vad är chansen att komma till ledning? Lågt på båda tänker jag och undrar hur det är ställt. Visserligen är det inte så blodigt emot, men han har 10 raka torsk i "200k-lopp". Byte av driver til Jepson är väl neutralt som bäst.


Cheerful Rivner var ju jättefin senast, men det loppet var ju stängt vid 275k. Nu 675k. Fint spår har de, och det är ju en fördel. Men inte en jättestor fördel när man inte kan öppna för fem öre. Jag är inne på att steka den här favoriten helt, även vid bred gardering!


Vlad Del Ronco finfin senast igen och har bra spår, men 67% nu med en startsnabb Kolgjini-pålle innanför? Adrian kör visserligen lite mer taktiskt och långsiktigt än farsgubben, men jag undrar verkligen om han kommer ge upp loppet i starten här...


Vem sitter i ledning i V75-6 när krutröken skingras? Även här har Adrian en huvudroll. Från spår 3 hade jag varit inne på favoriten Adiago Trot, speciellt som det blir jänk nu. Men kuskarna har ju en tendens att fega från det "säkra" andraspåret. Secret Mission är ju ingen typisk frontrunner heller, och frågan är om det inte är fördel skånepågen som tar en flygande i suget bakom bilen från spår 5!? Det är svårt att se att det kommer hända något mitt i loppet här och det är lite för få gasglada för att det ska bli en riktig idiotkörning från start. Ledaren är nog nyckeln!


V75-7 är ännu ett lopp där det inte är helt givet hur brickorna landat efter 500 meter körda. En av de som har bäst chans att sitta bra på det är väl ändå Velvet Gio? Och vi vet ju att Dahléns hästar klarar längre distanser! Spåret i kombination med att den är klar för final gör ju i alla händelser Västerbo Exact helt ospelbar för mig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5), Rob (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 20:51   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Även om det är underhållande att se er stångas och missförstå varandra i en fråga de flesta av er inte har jättestor insyn i (mig själv inkluderat så det är inte så att jag raljerar på något vis) så är vi här för att diskutera den aktuella omgången. I allt om trav-tråden kanske ni kan fortsätta snacket om barfotats vara eller icke vara.

Slänger ut några frågor här som ni kan fundera och reagera på:

Är Darling Mearas verkligen en motiverad favorit från spår 7? Segrarna lyser med sin frånvaro och det blir visserligen skoryck men det känns väl magstarkt att göra henne favorit på gamla meriter här? Motståndet är visserligen inte det tuffaste men det krävs ju viss klaff.


Hur ser ni på startrusningen i V75-2? Som vanligt inte helt lättlöst vid låg klass och volt. Och det saknas ju inte gasglada kuskar på framspåren!


Västerboonthenews 18% nu, är det rimligt? Vad är vinstchansen från andra positioner än ledningen? Och vad är chansen att komma till ledning? Lågt på båda tänker jag och undrar hur det är ställt. Visserligen är det inte så blodigt emot, men han har 10 raka torsk i "200k-lopp". Byte av driver til Jepson är väl neutralt som bäst.


Cheerful Rivner var ju jättefin senast, men det loppet var ju stängt vid 275k. Nu 675k. Fint spår har de, och det är ju en fördel. Men inte en jättestor fördel när man inte kan öppna för fem öre. Jag är inne på att steka den här favoriten helt, även vid bred gardering!


Vlad Del Ronco finfin senast igen och har bra spår, men 67% nu med en startsnabb Kolgjini-pålle innanför? Adrian kör visserligen lite mer taktiskt och långsiktigt än farsgubben, men jag undrar verkligen om han kommer ge upp loppet i starten här...


Vem sitter i ledning i V75-6 när krutröken skingras? Även här har Adrian en huvudroll. Från spår 3 hade jag varit inne på favoriten Adiago Trot, speciellt som det blir jänk nu. Men kuskarna har ju en tendens att fega från det "säkra" andraspåret. Secret Mission är ju ingen typisk frontrunner heller, och frågan är om det inte är fördel skånepågen som tar en flygande i suget bakom bilen från spår 5!? Det är svårt att se att det kommer hända något mitt i loppet här och det är lite för få gasglada för att det ska bli en riktig idiotkörning från start. Ledaren är nog nyckeln!


V75-7 är ännu ett lopp där det inte är helt givet hur brickorna landat efter 500 meter körda. En av de som har bäst chans att sitta bra på det är väl ändå Velvet Gio? Och vi vet ju att Dahléns hästar klarar längre distanser! Spåret i kombination med att den är klar för final gör ju i alla händelser Västerbo Exact helt ospelbar för mig.
Så barfotadiskussioner är inte enligt din uppfattning relevanta i denna tråd när det är årets första V75a som tillåter sådan? Slå på atg live på lördag kl 14 och jag lovar att oerhört mycket fokus i spelsnacket kommer handla om alla anmälda skoryck.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 20:53   #38
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Även om det är underhållande att se er stångas och missförstå varandra i en fråga de flesta av er inte har jättestor insyn i (mig själv inkluderat så det är inte så att jag raljerar på något vis) så är vi här för att diskutera den aktuella omgången. I allt om trav-tråden kanske ni kan fortsätta snacket om barfotats vara eller icke vara.

Slänger ut några frågor här som ni kan fundera och reagera på:

Är Darling Mearas verkligen en motiverad favorit från spår 7? Segrarna lyser med sin frånvaro och det blir visserligen skoryck men det känns väl magstarkt att göra henne favorit på gamla meriter här? Motståndet är visserligen inte det tuffaste men det krävs ju viss klaff.


Hur ser ni på startrusningen i V75-2? Som vanligt inte helt lättlöst vid låg klass och volt. Och det saknas ju inte gasglada kuskar på framspåren!


Västerboonthenews 18% nu, är det rimligt? Vad är vinstchansen från andra positioner än ledningen? Och vad är chansen att komma till ledning? Lågt på båda tänker jag och undrar hur det är ställt. Visserligen är det inte så blodigt emot, men han har 10 raka torsk i "200k-lopp". Byte av driver til Jepson är väl neutralt som bäst.


Cheerful Rivner var ju jättefin senast, men det loppet var ju stängt vid 275k. Nu 675k. Fint spår har de, och det är ju en fördel. Men inte en jättestor fördel när man inte kan öppna för fem öre. Jag är inne på att steka den här favoriten helt, även vid bred gardering!


Vlad Del Ronco finfin senast igen och har bra spår, men 67% nu med en startsnabb Kolgjini-pålle innanför? Adrian kör visserligen lite mer taktiskt och långsiktigt än farsgubben, men jag undrar verkligen om han kommer ge upp loppet i starten här...


Vem sitter i ledning i V75-6 när krutröken skingras? Även här har Adrian en huvudroll. Från spår 3 hade jag varit inne på favoriten Adiago Trot, speciellt som det blir jänk nu. Men kuskarna har ju en tendens att fega från det "säkra" andraspåret. Secret Mission är ju ingen typisk frontrunner heller, och frågan är om det inte är fördel skånepågen som tar en flygande i suget bakom bilen från spår 5!? Det är svårt att se att det kommer hända något mitt i loppet här och det är lite för få gasglada för att det ska bli en riktig idiotkörning från start. Ledaren är nog nyckeln!


V75-7 är ännu ett lopp där det inte är helt givet hur brickorna landat efter 500 meter körda. En av de som har bäst chans att sitta bra på det är väl ändå Velvet Gio? Och vi vet ju att Dahléns hästar klarar längre distanser! Spåret i kombination med att den är klar för final gör ju i alla händelser Västerbo Exact helt ospelbar för mig.
Tror darling har toppchans.. värst emot med den info som finns än sålänge tycker jag helt klart 1 shadow gar är
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 22:12   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lyssnade på andelskungens podd förut. Lite mer underhållande än en del andra travpoddar och får mest ses som underhållning, men någon bra idé och fundering kan man plocka upp ibland också såklart. Tomas Brolin var med och tippade och jag fick för mig att han kunde en del om trav, men jag måste ha gått på hörsägen och allmän propaganda där. För han tippade nämligen Pacific Face som etta??

Själv spikade jag ju senast och den vann, så det låter kanske konstigt att jag idiotförklarar det. Men det är ju miiiil mellan den uppgiften och lördagens lopp. Bakspår, "bara" 2600, upp i silver(!), och redan klar för final. Letar med ljus och lykta efter någon som har mindre chans i loppet men det finns väl ingen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 22:59   #40
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Kanske lite väl magstarkt att lämna avslag på 5 Vlad Del Ronco i V75-5 men inte ska han stå i 67%!!!

Jag kommer eventuellt chansspika 11 Thriller N.P där minst framskorna ryker alternativt gardera brett med bland annat 2 Marvelous och 4 Dontbreakthebankås

Vad gäller barfotafrågan känns det ganska lönlöst att tjafsa om huruvida det är rätt eller fel, bra eller dåligt, utan bara väga in balansinfon i loppanalyserna gott folk
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 15:04   #41
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1898
Standard

13 Messerschmidt Galla: ändrat till järnskor i skägget enl. veterinär Folo Prakå.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 18:15   #42
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-01, 18:55
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 87,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Darling Mearas (1, 5)
2: 1 Moruga (6, 5)
3: 4 Dante Boko (3, 5)
4: 2, 6, 7, 13, 15 (10, 5)
5: 1, 3, 4, 5, 10, 11, 12 (2, 8)
6: 2 Adiago Trot (5, 12)
7: 3, 4, 5, 6, 12 (7, 1)

1x1x1x5x7x1x5 = 175 rader.
175 x 1 x 0,50 kr = 87,50 kr.
Totalt: 87,50 kr.
Rättningskod:
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 19:10   #43
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 79
Standard

Svårt lopp det sista.....själv har jag helgarderat men Travronden har Pacific face långt fram ? i alla fall med på systemet. Själv har jag Västerbo exakt som etta.

Tv bilden given i 6:e Vikings P tränaren som hoppar i högra hörnet av tv skärmen. En ordentlig utmaning men jag tror att Adrian laddar skjuter och når först.
Stinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 19:23   #44
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 79
Standard

Västerboo har jag först därför att de tänker spänna bågen och ladda för att komma till ledning. Jeppsson har plus på kontot enligt några statistiknissar och 5:e är bästa spåret. På kortloppen. Möjlig spik men Dante är inte dålig emot. Västerboo etta men garderar.
Bra form, bra kusk, bra spår.
Stinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 19:45   #45
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lyssnade på andelskungens podd förut. Lite mer underhållande än en del andra travpoddar och får mest ses som underhållning, men någon bra idé och fundering kan man plocka upp ibland också såklart. Tomas Brolin var med och tippade och jag fick för mig att han kunde en del om trav, men jag måste ha gått på hörsägen och allmän propaganda där. För han tippade nämligen Pacific Face som etta??

Själv spikade jag ju senast och den vann, så det låter kanske konstigt att jag idiotförklarar det. Men det är ju miiiil mellan den uppgiften och lördagens lopp. Bakspår, "bara" 2600, upp i silver(!), och redan klar för final. Letar med ljus och lykta efter någon som har mindre chans i loppet men det finns väl ingen?
Tomas ä uppvuxen,, Ja kanske "tillverkad" i stallet,, Pappa Rune är en härlig bonde å hästkar,, Tomas med sina kontakter har bra koll... jag har mer än en gång fått en stenklar av honom...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:01   #46
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Så barfotadiskussioner är inte enligt din uppfattning relevanta i denna tråd när det är årets första V75a som tillåter sådan? Slå på atg live på lördag kl 14 och jag lovar att oerhört mycket fokus i spelsnacket kommer handla om alla anmälda skoryck.
Skapa gärna en egen tråd.

Skoryckets vara eller inte vara - inklusive historiska anekdoter från romartiden och framåt - och eventuella veterinärorienterade följdverkningar av barfotakörning är helt ointressant i den här tråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+5), MikaF (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:13   #47
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån som har Jens statistik-krönika så man vet vilka man INTE ska spika imorgon?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:24   #48
 
OtaBengas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 300
Sharp$: 770
Standard

Ser ut som du inte


Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Nån som har Jens statistik-krönika så man vet vilka man INTE ska spika imorgon?
Skall spika 13 Darling Harbour, har inte Jens analys men D H är spik på Jens system på atg-tillsammans (Hedlunds tobak).
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:31   #49
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 99
Sharp$: 1496
Standard

Det ryktas på jäger om att adrian skall bjuda hästarna på lite koka.

Senast redigerad av schadow den 2019-03-01 klockan 20:32.
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:37   #50
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 79
Standard

Stekeln som våndas över spiken

6:e asså de e många som tror att det är Christooffers dag men är inte Viking emot om man tror på 2:an ?? Men kör vi 5 så tror jag vi når hem.

7:e Thomas tror på Thomas och jag tror på Thomas När Thomas tror på Thomas men jag har ju inte varit med så länge heller. Lite sådär Freddie känsla. Men vill man ha en bra rensade kan jag tro på nästagångaren Rafiki. Velvet har jag som drag så det lär bli en bra dag.


Spännande lär det bli och jag står Stekeln bi.


asså sorry men det gick inte att låta bli ☺️
Stinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 20:45   #51
 
OtaBengas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 300
Sharp$: 770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stinsen Visa inlägg
Stekeln som våndas över spiken

6:e asså de e många som tror att det är Christooffers dag men är inte Viking emot om man tror på 2:an ?? Men kör vi 5 så tror jag vi når hem.

7:e Thomas tror på Thomas och jag tror på Thomas När Thomas tror på Thomas men jag har ju inte varit med så länge heller. Lite sådär Freddie känsla. Men vill man ha en bra rensade kan jag tro på nästagångaren Rafiki. Velvet har jag som drag så det lär bli en bra dag.


Spännande lär det bli och jag står Stekeln bi.


asså sorry men det gick inte att låta bli ☺️
Zukanovic ser ut o ha stallform nu! Great King Wine satt ju i veckan så varför inte Steppin Spaceboy, håller med om att rensa ren är Rafiki, mycket hellre streck på R än en "chanslös" Olle Rolls.
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 21:20   #52
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stinsen Visa inlägg
Stekeln som våndas över spiken

6:e asså de e många som tror att det är Christooffers dag men är inte Viking emot om man tror på 2:an ?? Men kör vi 5 så tror jag vi når hem.

7:e Thomas tror på Thomas och jag tror på Thomas När Thomas tror på Thomas men jag har ju inte varit med så länge heller. Lite sådär Freddie känsla. Men vill man ha en bra rensade kan jag tro på nästagångaren Rafiki. Velvet har jag som drag så det lär bli en bra dag.


Spännande lär det bli och jag står Stekeln bi.


asså sorry men det gick inte att låta bli ☺️
Citat:
Ursprungligen postat av OtaBenga Visa inlägg
Zukanovic ser ut o ha stallform nu! Great King Wine satt ju i veckan så varför inte Steppin Spaceboy, håller med om att rensa ren är Rafiki, mycket hellre streck på R än en "chanslös" Olle Rolls.
Efter ett litet pluggpass nu efter after workandet har jag börjat luta åt dubbelslag på 5 i de sista två loppen. Så det är ju ett mycket gott omen när jag går in och ser att era sista poster här har samma tankar!

Två stora avslag i omgången från min sida som jag inte kommer lägga ett enda streck på på mina system:

-Donatomite
Senaste starten såg ju jätteimponerande ut, men det var ju mot norskt motstånd. Och en rusning som hästar sällan gör två gånger på raken. Dessutom har jag mycket svårt att se den ta sig till spets, den är inte alls lika explosiv som de utvändigt. Frågan är om den tar sig förbi de invändiga ens. Jag stänger nog på 4,5 här!

-Cheerful Rivner
Var jättefin senast i comebacken! Landade i fjärde ytter senast och tredje ytter är kanske den bästa möjliga positionen den kan få nu. Motståndet är mycket tuffare och även om den gör om loppet senast är vinstchansen en bra bit ifrån vad den är spelad till. Det vimlar av motbud som är jättespelvärda i det här loppet! Global Tenderness i debut för Riordan med första skolöst runtom till 1% till exempel! Indian Front (11%) är nog min förstahäst i loppet, Jepson lär ju ganska resolut försöka sända till ledning och försöka leda det här runtom!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 22:08   #53
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Har snickrat ihop en andel med spik på 7 Darling Mearas & mitt drag i omgången 11 Thriller N.P, den förstnämnda behövs knappast motiveras efter allt befogat snack om maxladdning då det är sista loppet innan flytt över atlanten, den andra däremot med att jag tror att det kan bli tuff körning i loppet och hittar Kolgjini till spets så släpper han troligtvis inte. Thriller N.P har sina 3 segrar i raden med just Jepson varav 2 från bakspår på kort distans! Ska med någon form av barfota balans eventuellt bfro och jag tror att han blåser förbi samtliga bara det blir lite fart på tillställningen!

https://www.sharps.se/forums/spela-a...-a/#post609219

Senast redigerad av yoozoo den 2019-03-02 klockan 10:13.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 22:39   #54
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Skapa gärna en egen tråd.

Skoryckets vara eller inte vara - inklusive historiska anekdoter från romartiden och framåt - och eventuella veterinärorienterade följdverkningar av barfotakörning är helt ointressant i den här tråden.
Jag ber att få hålla med. Kunde inte ge Sharps.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:03   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vad tror ni om 10 Transcendence i sista?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-01 klockan 23:04.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:06   #56
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1898
Standard

Uhrbergs blogg har lite smålustiga (icke)resonemang, syftnings- och grammatiska fel. Rådet att strecka Burning Man för att minska systemkostnaden
Om Exacten: "Han är mycket snabb ut, så jag provar för ledning. Om jag inte lyckas? Ja, en invändig resa finns inte med i planen så vi får se hur det blir." Glöm inte bort Olle Rols.

Hrm...?

https://sidmakarn.tumblr.com/post/18...r%C3%A5n#notes
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:20   #57
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vad tror ni om 10 Transcendence i sista?
Helt klart chans.. men mycket galopper va, plus bakspår .. rolig skräll men troligt tufft att vinna
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:25   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen borde väl 5 Quite a Quality vinna 2a avd så som den har sett ut på slutet. Vann från dödens senast över distansen och hade spår 11 då. Vinner från spår 11 på kort innan dess oxå. Tycker Burning Man är en dålig favorit trots ett bra spår. En rolig skräll är ju Tyfon Brodde om den klarar spår 2. Sen om det blir så att 5 trycker sönder 6 så kommer ju 12 Randemar RD in i bilden oxå.

Burning Man va jättebra sist men mot helt annat motstånd.

6,5,12 borde räcka långt om man inte vågar spika 5?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-01 klockan 23:48.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:42   #59
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Om nu Urberg håller vad han säger och gör allt för att svara ut Dante Boko och Adrians ända chans att vinna är från ledningen där den är bäst så kommer det bli tokkörning. Kan skrälla här då. Kanske att Timone Ek överraskar alla imorgon som bortglömd nu efter allt snack om den tidigare. Hemmahäst dessutom.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 23:47   #60
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Vad tror folket här om spetstriden i första avdelning?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 00:16   #61
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Att Panamera bara är streckad på 1% är ju löjligt skulle kunna vinna från dödens. Riktigt stark. Åttonde spår är jobbigt men dödens är nog ledigt. Jörgensson typisk skrällkusk. Sen tycker jag Niras Bumblebee är lite bortglömd oxå, även Powderfinger 4% med Peter är mumma på hemmaplan. Skulle aldrig spika Erik A med en sån stor favorit någonsin (sen kan den ju vinna ändå). Han kan man spela när han kör obetrodda som idag med Orne As. Tre Italienska hästar i loppet. Som idag när Erik skrällvann med 9an på v65 då var det tre Italienska hästar med i loppet. Ett tecken kanske. 5,6,11 är italienskfödda. Lås på 5+6=11
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-02 klockan 00:22.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 00:26   #62
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vad tror folket här om spetstriden i första avdelning?
Borde vara 1 som spetsar och utmanas främst av 3 som oxå är snabb ut men 1 tror jag spetsar rätt lätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 05:03   #63
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Så barfotadiskussioner är inte enligt din uppfattning relevanta i denna tråd när det är årets första V75a som tillåter sådan? Slå på atg live på lördag kl 14 och jag lovar att oerhört mycket fokus i spelsnacket kommer handla om alla anmälda skoryck.
Helt sjukt att ingen nämner Thriller N.P som jag tror är vinnaren av loppet.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 06:12   #64
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OtaBenga Visa inlägg
Skall spika 13 Darling Harbour, har inte Jens analys men D H är spik på Jens system på atg-tillsammans (Hedlunds tobak).
Tror jag ska ta med 13 Darling Harbour. Hedlunds tobak är ju en riktig vinstaffär.

En till: 6 Cheerful Rivner. Tänkte spika den ett tag.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 06:30   #65
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Avd 5.

Tror inte så mycket på 5 Vlad del Ronco den här gången. Förra tävlingstillfället kändes han bara självklar, inte nu. Då var det Goop som styrde och ställde, nu Erik A. Njaa. Tar nog med den i alla fall men långt till start hinner ändra beslut många gånger.

1 Niras Bumblebee? Vann V75 för ett litet tag sedan.

10 Powderfinger.

11 Thriller N.P. med Jepson.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 07:45   #66
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Är inne på att lira omvänt TV-system idag med tre inledande spikar: Darling M, Randemar och Timone Ek. Då kopplar jag grepp på övriga med bra stuns:-)
I övrigt:
Avd 4: mest inte på de där bak och tror 15 kan vara stenklar trots första efter vila.
5: tror tyvärr favoriten har bra chans. Men kan inte släppa 4 och 11 måste nog också med. Dessa tre borde räcka långt.
6: Tror faktiskt 12 kan vinna trots flera minus och lämnar den som ensam utgång troligen. Begriper sen inte varför 10 är så lite streckad, sist skulle den ju vara stenklar. Förvisso mot helt annat motstånd.
7: väldigt fint lopp. Tror 3 har mkt bra chans när den nu får gå bfro. 5 och 6 tidiga där bakom.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 08:06   #67
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Ojoj som strecken sitter just nu är det spelvärde delux!

Darling Meras 31% borde vara 45%
Moruga 9% borde vara 20%
Timone Ek 5% borde vara 10%
Darling harbour 18% borde var 30%
Powderfinger 4% borde vara 10%
Uappa di Az 6% borde vara 12%
Stepping spaceboy 6% borde vara 15%
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 08:42   #68
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Thriller och Darling spikas!


Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Helt sjukt att ingen nämner Thriller N.P som jag tror är vinnaren av loppet.
V75-1: 7 Darling Mearas
V75-2: 1,2,5,6
V75-3: 2,3,4,5
V75-4: 2,4,5,6,7,8,10,13,14,15
V75-5: 11 Thriller N.P
V75-6: 1,2,4,5,12
V75-7: 1,2,3,5,6,7

10 andelar à 240kr (stänger när vi är fulltaliga)

1) Inleder med spik på 7 Darling Mearas som där det inte kommer att sparas på några växlar då det är sista starten innan flytt till Åke Svanstedt.

2) Kan vara så enkelt att Puros 6 Burning Man bara är bäst men vill inte stå och falla med denna favorit då det finns både formstarka och kvalificerade motbud i 1 & 5 samt en lite väl underksattad 2 Tyfon Brodde

3) Var först inne på att spika 4 Dante Boko men backar lite då det kan kosta rejält att hålla upp ledningen och inte ens säkert att han når dit! Med streck för halva fältet 2,3,4,5 känns loppet ganska heltäckt.

4) Det är här jag tänkt hitta omgångens kantboll och tycker mig ha fått med alla tänkbara skrällar på 10 av 15 ekipage!

5) Vågar man gissa på att 4 Dontbreakthebankås tar emot favoriten ifall han hittar till spets? Ja nog ganska troligt ;-) Hoppas på tuff körning med favoriten i dödens för då blir det inte ens hårt på målfotot när en formstark spurtare som lättas i balansen bara flyger förbi! CJP med 11 Thriller N.P

6) Bronsdivisionen inte allt för lätt att bena ut! 1,2,4,5 kommer man nog långt med, men även ifall 12 Vikings Preacher är aningen överstreckad så kan den ju fortfarande vinna, färgstarka tränaren Tony Löfqvist tror på en blank 11-tid och det kan ju räcka ganska långt!

7) Når favoriten ledningen? Inte riktigt övertygad och loppets bästa drag är för mig 2 Rafiki Fri som var tvåa bakom just favoriten senast. Streckar 1,2,3,5,6 men måste även ha med 7 Olle Rols som inte riktigt tycks hitta tillbaka till tokformen från ifjol men vågar inte dissa helt riktigt än.

Bolaget hittar ni här:
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-75a818b8a37b

Senast redigerad av yoozoo den 2019-03-02 klockan 10:14.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 08:51   #69
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

V75 Halmstad

AVD:1 Spets 1 Shadow Gar innebär att favoriten troligen får göra jobbet eftersom ingen annan vill trycka upp något tempo utvändigt.
Ett scenario som öppnar upp loppet som garderas.

Rank 1-7-5-6-3-2

AVD:2 Tätstriden avgörande?
Spets kandidater 1,6,7 tar dessa och bästa hästen? 5

Rank 1-6-7-5

AVD:3 Spets och slut på 4 Dante Boko

Rank 4

AVD:4 Spets 7 Indian Front utmanas till slut av 13 Darling Harbour ett lås?
Annars öppet och behöver inte vara fel att ta med övriga i ranken. Rankar upp 15 efter att kollat upp hästen (tack Basse)

Rank 7-13-15-10-6-14-11-5-1


AVD:5 Läget har 1 Niras Bumblebee tar även med favoriten 5 och 4 stall i kommande samt 11.

Rank 1-5-11-4

AVD6: Kan vara spets och slut på 2 Adiago Trot dock ej någon garantispets varför en gardering kan var på sin plats.
Kostnaden gör dock att det blir spik för mig.
Att ta med annars 5 bra läge , 3 Flemming, 9 Kapabel, 1 har läget, 12 kapabel, 11 kapacitet för att skrälla finns kan dock bli svårt för bakspåren att komma in i matchen med snabbare banor.

Rank 2-5-3-9-1-12-11

AVD7: Mycket öppet och bra lopp här streckas samtliga vill inte åka i sista !!

Rank 3-10-1-12-2-6-7-5-4-9-11-8


Systemet

AVD1: A hästar 1,7,5 garderingar 6,3,2

AVD2: A hästar 6,1 garderingar 1,5,7

AVD3: Spik 4 Dante Boko

AVD4: Lås 7,13,15

AVD5: A hästar 1,5 garderingar 4,11

AVD6: Spik 2 Adiago Trot

AVD7: Alla 12


Krav min 2 a hästar

Kostnad 792 Kronor.

Senast redigerad av NORTHLAD den 2019-03-02 klockan 11:23. Anledning: nya intryck
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 08:58   #70
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Avd 4: mest inte på de där bak och tror 15 kan vara stenklar trots första efter vila.
Är inne på samma sak.

Diamantstoet spårtrappa stängt vid 675K

15 Ryssebo La Reine är helt klart en undantagshäst. Blir ständigt underskattat trots att hästen levererar kanonprestationer gång på gång.

Har vilat och ska gå med skor nu. Men man går ner klart i klass till den här starten. Man ska inte behöva maxas för att kunna slå dagens motstånd.

Sist startade man från spår 9 i diamantstoets final , stängt vid 1,1 miljon.
Klart bättre motstånd alltså. Kash Brodda som idag anses ha ok outsiderchans i stoeliten ( spelat till 13% mot 6 miljonershästen Darling Mearas) var chanslös mot Ryssebo trots att Ryssebo drog tåget i tredjespår sista varvet!

Saxat från sverigetravet

”Du håller din häst högt och hymlar inte om det med Sto-SM som säsongens stora mål.
– Ja, eller…något av SM-loppen blir det i alla fall, säger tränare Thole och skrattar. Jag vet inte hur bra hon är. Hon var tvåa i sista starten i oktober då Ingves körde henne och sprang och bröt i två kurvor. Men helt okörd i mål och ändå springer hon 1.12,3. Vi vet inte varför hon uppträdde så men förhoppningsvis kommer hon att springa rakare med huvudet den här gången. Hon blev lite hovöm i framfötterna och det har vi åtgärdat nu och på lördag blir det skor på alla fyra. Racerbalansen sparar vi till senare.”

Tränaren ansåg alltså att Ryssebo var okörd i loppet mot Kash Brodda Senast!

Som jag sa i inedningen är det här en undantagshäst och jag tror löser uppgiften trots, vila, skor och lärling i sulkyn.

Det blir nästan lite religion över det hela jag tror på Ryssebo, den allsmäktige

Som jag ser det kan man om tempot är för lågt tåga upp i dödens och vinna.

Blir det körning så lär 13 Darling Harbour ,som också borde sitta långt bak om de där framme gasar från start, vara en bra rygg att haka på i tredjespå på sista bortre långsidan.

6 Cheerful Rivner är favorit efter att ha vunnit ett lopp för ston med max 275k sist. Cheerful är dessutom inte snabb ut. Spelad till 35% nu

15 Ryssebo La Reine , med kapacitet att gå under 13 i spåren sista varvet om det behövs, samt slagit Stoelits hästar senast , är spelad till 8%!!!!


Jag tar ställning och Spikar - jag hoppas bästa hästen vinner !


*** edit
Basses 3-lås

Blir det 3-lås här.

Favoriten 6 Cheerful Rivner känns som man kan jobba bort som favorit och jag streckar 3 motbud:

7 Indian Front tror jag är ledaren i loppet och streckas på det.
Kan hålla undan om de där bak sover bort loppet.

13 Darling Harbour tycker jag är näst bäst i loppet. BFRO FFG idag och kan vara vinnaren vid överpace om 15 Ryssebo La Reine inte på på topp i årsdebuten

15 Ryssebo La Reine är bästa hästen i loppet. Se ovan.

Nästa 3 lås blir i avd 6.

2 Adiago Trot är trolig SOS vinnare och motiverad favorit.

5 Dynamite Light var bra sist och ska vara gynnad av skoryck nu. Adrian laddar nog för spets och skall det bör vara bra chans om man lyckas sno åt sig ledningen alternativt om man kör ”sundare” och inte tokladdar och hamnar i 2:a ut.

4 Uappa Di Azurra är en ständig outsider i alla lopp. Har hög högstanivå och som 5 % är man intressant här med ett av de bästa startspåren. Kommer från 2 montestarter och hästen verkar trivas med att växla mellan monte och sulkulopp. Senast man gick från montestart till sulkylopp vann man 2 raka vinster på 12 tider över kort distans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NORTHLAD (+5), zimonzzon85 (+6)

Senast redigerad av Basse den 2019-03-02 klockan 09:40.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 09:23   #71
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Yoozoo - nr 7 i V75-1 heter Darling Mearas Darling Harbour startar i fjärde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)

Senast redigerad av mackpeter den 2019-03-02 klockan 09:24.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 09:52   #72
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Avd 1 velar mellan spik på Shadow Gar eller lås med Darling M

Avd 2 Spik Burning Man

Avd 3 kommer gardera Dante Boko, kan bli lite körning

Avd 4 tar många tror inte jätte mycket på favoriten

Avd 5 64% på Vlad Del Ronco blir gardering

Avd 6 -

Avd 7 Blir många här då det rensar bra i sista
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 10:03   #73
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Jens Sjödén Statistikbloggen V75 finns utlagd nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7), Executive (+2)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 10:19   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Det här inlägget tyckte jag var intressant, ett försök att indexera hästarna efter hur gynnade/missgynnade de är att gå utan skor på hovarna. Ett inlägg som är producerat av Robin Johansson på kanal 75 och spritt på flera olika travsiter.

Här ges man intrycket av att Olle Rols skulle vara väldigt missgynnad av att gå med skor på hovarna: -40!

6 av 16 med skor. 3 av 10 utan skor. Fortfarande hygglig statistik och procentuellt sett inte så stor skillnad.

Annars tycker jag att avdelning 4 ser intressantast ut. Även Hevin Boko och Velvet Gio sticker ut lite, såväl som Secret Mission som Adagio Trot (men då åt fel håll).

V75-1
5 Hevin Boko +54 (barfota fram)
7 Darling Mearas +24 (barfota runt om)
4 Catch My Love +14 (barfota runt om)
8 Galactica -5 (barfota bak)
2 Wild Love -7 (barfota runt om)
3 Unrestricted -47 (barfota runt om)

Inget underlag
1 Shadow Gar (bara en start med skor)
6 Kash Brodda (ej tävlat barfota)

V75-2
10 M.T.Jewel +18 (barfota bak)
9 Dats So Cool +16 (barfota bak)
1 Moruga -35 (barfota bak)

Inget underlag
2 Tyfon Brodde (obesegrad i en start barfota fram)
3 It’s Time (ej tävlat barfota)
4 Echelon (obesegrad i två starter barfota runt om)
5 Quite A Quality (ej tävlat barfota)
6 Buring Man (aldrig sämre än trea på fyra barfotastarter)
7 Delantero (ej tävlat barfota)
8 Victory Lee (ej tävlat barfota)
11 Freddie Silvåkra (vunnit en av två starter barfota runt om)
12 Randemar R.D. (ej tävlat barfota)

V75-3
7 Rocky Winner +65 (barfota runt om)
4 Dante Boko +19 (barfota runt om)
5 Västerboonthenews +11 (barfota runt om)
6 Deuxieme Picsous +5 (barfota runt om)
1 Kadett C.D. -1 (barfota bak)

Inget underlag
2 Timone Ek (ej tävlat barfota)
3 Donatomite (ej tävlat med skor)
8 Probo O.P. (två starter barfota runt om, etta och tvåa)

V75-4
4 Hip Hurray Boko +50 (barfota runt om)
8 Bara Min +40 (barfota runt om)
3 I’m the Only One +30 (barfota bak)

1 Domestic Ås +3 (barfota bak)
11 Global Tenderness +3 (barfota fram)
5 Je t’Aime Lucky -30 (barfota runt om)
12 Tour Knight -30 (barfota runt om)
7 Indian Front -33 (barfota fram)
14 Amphibian Madness -48 (barfota runt om)
6 Cheerful Rivner -93 (barfota fram)

Inget underlag
2 Modern Love (ej varit topp tre i tre starter barfota runt om)
9 Kiss My Lips H.C. (tävlat barfota bak en gång, galopp)
10 Okaloosa Bell (ej tävlat barfota)
13 Darling Harbour (tävlat barfota bak två gånger, en seger)
15 Ryssebo La Reine (tävlat med barfotabalans två gånger, etta och tvåa)

V75-5
3 Infinitus +33 (barfota bak)
7 No Comment +23 (barfota runt om)
2 Marvelous +19 (barfota bak)
8 Panamera -22 (barfota fram)

Inget underlag
1 Niras Bumblebee (tävlat barfota fram två gånger, etta och tvåa)
4 Dontbreakthebankås (ej tävlat barfota)
5 Vlad del Ronco (ej tävlat barfota)
6 Sinfonia d’Amore (ej tävlat barfota)
9 Höwings Venus (tävlat barfota fram en gång, galopp)
10 Powderfinger (tävlat barfota runt om två gånger, en seger)
11 Thriller N.P. (ej tävlat barfota)
12 Callmeawinner (tävlat barfota runt om en gång, oplacerad)

V75-6
4 Uappa di Azzurra +44 (barfota runt om)
3 Star Keeper +21 (barfota runt om)
7 Global Takeover +17 (barfota bak)
6 Harpos Rockland +11 (barfota runt om)
5 Dynamite Light +3 (barfota runt om)
8 Kung Edward +1 (barfota runt om)
1 Secret Mission -21 (barfota runt om)
11 Counterfeightr -25 (barfota runt om)
9 Bonnies Celebrity -26 (barfota fram)
2 Adiago Trot -35 (barfota bak)

Inget underlag
10 Peder Mykla (ej tävlat barfota)
12 Vikings Preacher (tävlat barfota runt om en gång, galopp)

V75-7
3 Velvet Gio +47 (barfota runt om)
11 Master Crowe +6 (barfota bak)
4 J.H.Mannerheim 0 (barfota runt om)
12 Elliot Coger -3 (barfota fram)
5 Stepping Spaceboy -5 (barfota fram)
6 Västerbo Exact -12 (barfota runt om)
9 Pacific Gace -18 (barfota runt om)
2 Rafiki Fri -21 (barfota runt om)
8 Legend Brodde -27 (barfota fram)
7 Olle Rols -40 (barfota bak)
10 Transcendence -66 (barfota fram)

Inget underlag
1 Wingait C.D. (tävlat barfota fram två gånger, en seger)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5)

Senast redigerad av Stankarn den 2019-03-02 klockan 10:39.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 10:24   #75
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lär bli jävligt svårt bakifrån på den fina banan idag! Kikade precis igenom den här omgången ifjol. Lägger det i samma ordning som klasserna är lagda idag:

Stoeliten: Ledningen, Ultimate Wine
-Spets och slut för Shadow eller Unrestricted?

Klass 2: Andra ytter (satt kvar, perfekt fritt mitt i sista sväng), Yankee Boy
-Moruga i ledning och Burning Man i dödens duellerar, Victory Lee tassar med bakom?

Guld: Fjärde inner (tokkörning mitt i loppet), Rocky Winner
-Spets och slut eller startrusning och skrällseger för Kadett C.D/Timone Ek efter fin resa?

Diamantstoet: Fjärde ytter (framdragen), Ambon Degato
-Darling Harbour som alla tror eller någon av de riktiga susarna där bak?

Klass 1: Dödens, Pacific Face
-Vlad mosar dem?

Brons: Ledningen, Pastore Bob
-Adiago Trot eller Dynamite Light? Den som kommer flygande utifrån brukar få övertaget.

Silver: Rygg ledaren (perfekt lucka), Clemenza Am
-4 hästar om budet för den positionen. Svårt att vinna från andraspår på 2640 i silver hursomhelst!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 10:25   #76
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Så här bidde det:
7 - Tror den kan vinna från dödens men hoppad såklart på spets
12 - Hoppas på omstarter och att hästen bara är bäst
2 - Hoppas bfro ger grym effekt och att det köra hårt om spets
13,15 - Dubblade med 13 utifrån bfro
5(A)1,2,4,7,11 - Bra favorit men fint rens bakom
12(A)1,2,4,5,10 - 12 kan vara klar trots spåret
3,5,6(A)2,4,10,11,12 - Tror mest på 3 och eg borde de tre A räcka. Men rensar fint i sista och t.ex. Master Crowe som ostreckad är för lockande.

Minst en A

Lycka till alla!

Senast redigerad av tvablaa den 2019-03-02 klockan 10:29.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 10:38   #77
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Någon som läst om Legolas P54 pool idag?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 10:54   #78
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Någon som läst om Legolas P54 pool idag?
50k i garanterad omsättning! (5200 just nu) men för mig som aldrig sneglat på legolas blev jag förvånad över radpriset 2kr och detta på en riktigt svår V5 omgång, nämnvärt att 5 Vlad Del Ronco och 11 Thriller N.P båda är streckade till 36%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:05   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
50k i garanterad omsättning! (5200 just nu) men för mig som aldrig sneglat på legolas blev jag förvånad över radpriset 2kr och detta på en riktigt svår V5 omgång, nämnvärt att 5 Vlad Del Ronco och 11 Thriller N.P båda är streckade till 36%
Men det är utdelning både på 5 och 4 rätt på P54. Det är egentligen ett grymt bra spel jämfört med många av atgs streckspel . Problemet är att spelarna inte insett det utan fortsätter pumpa in pengar i svenska atgs V64 spel som kryddat med deras jackpotregler är ett väldigt mycket sämre streckspel.

Men det krävs ju omsättning för att poolspel ska bli intressanta. Dock kan P54an hos legolas med omsättningsgarantin bli grymt spelvärt om omsättningen blir väldigt låg. Skulle det omsättas 10 tkr finns det ändå 35 tkr att spela om i de båda vinstpoolerna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:11   #80
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Blir att avvakta skoinfon ( om atg nu lyckas visa den?) innan man bestämmer spikarna .

3 Velvet Gio t.ex är ju en häst som kan vara ett spikförslag i sista OM det blir barfota.

V75:7 känns som ett riktigt getingbo och även de minst streckade är bra hästar!

Så det blir spik eller alla i sista beroende på Bafortainfon.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:21   #81
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men det är utdelning både på 5 och 4 rätt på P54. Det är egentligen ett grymt bra spel jämfört med många av atgs streckspel . Problemet är att spelarna inte insett det utan fortsätter pumpa in pengar i svenska atgs V64 spel som kryddat med deras jackpotregler är ett väldigt mycket sämre streckspel.

Men det krävs ju omsättning för att poolspel ska bli intressanta. Dock kan P54an hos legolas med omsättningsgarantin bli grymt spelvärt om omsättningen blir väldigt låg. Skulle det omsättas 10 tkr finns det ändå 35 tkr att spela om i de båda vinstpoolerna.
Omsättningen är just nu på 5k ...
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:22   #82
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Blir att avvakta skoinfon ( om atg nu lyckas visa den?) innan man bestämmer spikarna .

3 Velvet Gio t.ex är ju en häst som kan vara ett spikförslag i sista OM det blir barfota.

V75:7 känns som ett riktigt getingbo och även de minst streckade är bra hästar!

Så det blir spik eller alla i sista beroende på Bafortainfon.
Jag pendlar lite mellan spik på Velvet eller Stepping i sista, kör de skolöst på Velvet tippar det nog över. Den gör ju alltid bra lopp oavsett, men behöver nog också gå barfota nu när alla andra gör det för att kunna räcka hela vägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:30   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Intressant och rätt överkomlig omgång. Även jag avvaktar informationen om skoryck etc. innan jag bestämmer mig helt, men för närvarande lutar det åt spikar på Burning Man, Darling Harbour och Adiago Trot.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:36   #84
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2632
Standard

två spets och slut spikar!

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 12:32
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 7 (6, 3)
2: 6 Burning Man (5, 12)
3: 1 Kadett C.D. (4, 3)
4: 4, 7, 13, 15 (6, 10)
5: 4, 5, 11 (2, 1)
6: 2, 4, 5, 12 (1, 3)
7: 3, 6, 7, 8 (4, 12)

3x1x1x4x3x4x4 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod:
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:46   #85
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Hur stor är chansen att en häst galopperar med första barfota!?
Tänker på Darling Harbour och Vlad Del Ronco, den sist nämnda är inte ett spik alternativ om hästen reagerar negativt på detta.
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 11:55   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heppson Visa inlägg
Hur stor är chansen att en häst galopperar med första barfota!?
Tänker på Darling Harbour och Vlad Del Ronco, den sist nämnda är inte ett spik alternativ om hästen reagerar negativt på detta.
Det är omöjligt att besvara generellt. Hästar är olika.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 12:02   #87
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är omöjligt att besvara generellt. Hästar är olika.
Det man kan säga generellt om man ser på de här två emellan är ju ändå att PU är mer erfaren och träffsäker på sånt där.

Och det Björn sa i omgångens björnkollen om Vlad att det kan vara en risk att rycka skor är också värt att beakta. Om han sagt det om en häst han aldrig kört är det en sak, för det är ju helt klart en generell risk. Men nu har han precis rattat den till lätt V75-seger. Om han med sin erfarenhet känt att hästen passat kanonbra utan skor så hade han nog bara satt den där ändringen på pluskontot.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 12:06   #88
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det man kan säga generellt om man ser på de här två emellan är ju ändå att PU är mer erfaren och träffsäker på sånt där.

Och det Björn sa i omgångens björnkollen om Vlad att det kan vara en risk att rycka skor är också värt att beakta. Om han sagt det om en häst han aldrig kört är det en sak, för det är ju helt klart en generell risk. Men nu har han precis rattat den till lätt V75-seger. Om han med sin erfarenhet känt att hästen passat kanonbra utan skor så hade han nog bara satt den där ändringen på pluskontot.
Det är alltid en risk att göra ändringar i balansen, men omöjligt att svara på hur stor risken/chansen är förrän man testat.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 12:21   #89
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det man kan säga generellt om man ser på de här två emellan är ju ändå att PU är mer erfaren och träffsäker på sånt där.

Och det Björn sa i omgångens björnkollen om Vlad att det kan vara en risk att rycka skor är också värt att beakta. Om han sagt det om en häst han aldrig kört är det en sak, för det är ju helt klart en generell risk. Men nu har han precis rattat den till lätt V75-seger. Om han med sin erfarenhet känt att hästen passat kanonbra utan skor så hade han nog bara satt den där ändringen på pluskontot.
Definitivt gardering på den hästen blir det.
Spikarna är svåra idag, men det lutar åt Burning Man och Adriago trott. Burning Man är Peter Untersteiners vinnare i Untersteiners.
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 12:26   #90
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heppson Visa inlägg
Definitivt gardering på den hästen blir det.
Spikarna är svåra idag, men det lutar åt Burning Man och Adriago trott. Burning Man är Peter Untersteiners vinnare i Untersteiners.
Enda chansen att Burning Man får spets är om 7 spetsar initialt och sedan släpper annars är 1 ganska rask första biten och då får nog Burning Man harva i dödens blir då sårbar
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 12:50   #91
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

2 Timone Ek i guld vågar jag inte släppa taget om, näst senast visade den lite positiva vibbar senast stämde inte travet alls. Verkar ju bli ordentlig körning då Uhrberg satsar att hålla ledningen samtidigt som Dante Boko måste till spets för att vinna...VOTN utvändigt där med som lär laddas. Då kan nog Timone Ek få en fin resa och 5% på en sådan i grunden kapabel häst känns mumma!

12 Call me a winner i avd 5 spelad till 1%... Nog för att hästen tagit 9 av 9 vinster från framspår, både kusk och tränare är försiktigt optimistiska... Spåret är ju som det är men låter lite som de försöker köra offensivt härifrån...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:21   #92
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4922
Standard

Jag såg "Halmstad" och fick en tanke innan jag såg startlistorna: när Untersteiners kan förbereda hästarna utan risk att bli störda - varför inte ha utgång på minst 4 Untertränade hästar?
Sedan såg jag i listorna att de inte hade så värst många till start på 7:an, är det inte lite tunt för att vara dem på Hd? Jag är dock inte främmande för att de tar minst 3 ändå...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:32   #93
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Ang. barfota - och återgå till spel. Jag tror att två hästar idag mår väldigt bra barfota;
Echelon och Infinitus, båda Lövgrenare. Och faktiskt också Rocky Winner.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:35   #94
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 14:34
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 15:31
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10, 11, 12, 14, 15
2: 2 Wahtoshi

5 x 10,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.

LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 14:35
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 15:31
Kostnad: 25,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Procalate
2: 2 Wahtoshi

1 x 25,00 kr = 25,00 kr.
Totalt: 25,00 kr.

Senast redigerad av trance_error den 2019-03-02 klockan 13:36.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:36   #95
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Samma feeling som dig där trance angående Wahtoshi...

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 13:53
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7, 9, 10 (1, 8)
2: 4, 5, 7 (11, 12)
3: 6, 9, 10, 12, 13, 14 (11, 15)
4: 2 Wahtoshi (1, 7)

4x3x6x1 = 72 rader.
72 x 1 x 2,00 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: FMV XHD FWF


LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 13:54
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 15:31
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 9, 11, 12
2: 2 Wahtoshi

5 x 20,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: BGV QHH HWB
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:37   #96
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Samma feeling som dig där trance angående Wahtoshi...

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 13:53
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7, 9, 10 (1, 8)
2: 4, 5, 7 (11, 12)
3: 6, 9, 10, 12, 13, 14 (11, 15)
4: 2 Wahtoshi (1, 7)

4x3x6x1 = 72 rader.
72 x 1 x 2,00 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: FMV XHD FWF


LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 13:54
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 15:31
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 9, 11, 12
2: 2 Wahtoshi

5 x 20,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: BGV QHH HWB
Kan ju gå, hästen är rätt så snabb från början, frågotecken på vissa betrodda med årsdebuter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2019-03-02 klockan 13:39.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:38   #97
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Testar med en V4 till att börja med


V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:37
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 9 (8, 4)
2: 4, 5 (7, 11)
3: 6, 10, 12, 14 (9, 11)
4: 1, 7, 10 (3, 6)

4x2x4x3 = 96 rader.
96 x 1 x 2,00 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: BHS VHK GPK
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:40   #98
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Ja med.

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:40
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7, 8 (9, 1)
2: 1, 4, 5 (7, 11)
3: 10, 11, 12, 14 (6, 9)
4: 1, 2, 9, 10 (7, 3)

3x3x4x4 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: KKR ZHL DPF
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:42   #99
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Hänger på jag me

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:41
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 7)
2: 4 Iwan Boko (7, 11)
3: 6 Procalate (12, 14)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (7, 1)

10x1x1x10 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LKT PHD KPL
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:44   #100
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 13:46
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7, 9 (1, 8)
2: 4, 7 (11, 12)
3: 12 Pippi Roc (6, 14)
4: 1, 2, 3, 6, 7, 9 (10, 4)

3x2x1x6 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: LMP WHC DWH
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:45   #101
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Jens Sjödén Statistikbloggen V75 finns utlagd nu.
Fan, nu kan jag ju inte spika i sista som tänkt...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:48   #102
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Hänger på jag me

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:41
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 7)
2: 4 Iwan Boko (7, 11)
3: 6 Procalate (12, 14)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (7, 1)

10x1x1x10 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LKT PHD KPL
Skön början iaf
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:50   #103
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Nu fick visserligen favoriten ett väldigt tufft lopp men Sofia Adolfsson var återigen rätt ute när hon pratade ner en häst som hon rider som är favorit och den inte vinner.

Kan vara värt att lägga på minnet att hon har bra koll på sina chanser...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:50   #104
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dagens stänkare.

Klenaste gulddivision man sett på år och dag, i princip enbart en samling föredettingar. Nästan som att se Blåvitt årsmodell 1982 gå ut och möta sig själv - och få ett par hundra tusen för besväret. Just f-n, vi har ju ”Hyséns” och Mästarnas mästare...favoriten halssjuk senast. Andrahandaren har aldrig gått bra i Sverige. Timone Ek - en skugga av sitt forna jag. När folk lyfter fram Kadett C.D. Vet man att det är fara å förde...

Jag har iaf fastnat för 8 Probo O.P. Går bra efter vila och förra gången han gick barfota i Sverige vann han på en 09-tid. Bakifrån. Rankad sist.

3 Infinitus var tippad lite överallt senast. Under 6 ggr pengarna då trots ett trist elftespår. Underpresterare, oklart varför, men har ett betydligt vettigare utgångsläge (nåja, Lövet kan ju förvandla vilket spetsläge som helst till sist invändigt...). Favoriten hamnar i dödens? 3%!

Riktigt getingbo i sista avdelningen. I princip kan väl alla vinna? Lite förvånad dock att spelarkollektivet rankar en kuse som vunnit hälften av sina starter sist. 11 Master Crowe gillar dessutom distansen och nog f-n måste det väl bli fart i det här loppet med så många långtradare. Eller kommer alla att sitta som mähän tills tåget gått? 2%!

Edit: Glömde!

3 It's Time. Helt bortglömd. Anmäld barfota runt om. Bra spår. Kan förmodligen sänka ett par sekunder. Riktigt bra Stefan Persson läge. 1%!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)

Senast redigerad av Stankarn den 2019-03-02 klockan 13:59.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 13:52   #105
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Sådär ska en storfavorit sänkas! Speciellt glädjande när det är lismande linslusen Sofia Adolfsson som får smyga ut bakvägen.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:03   #106
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

[QUOTE=Stankarn;609304]Dagens stänkare.

Klenaste gulddivision man sett på år och dag, i princip enbart en samling föredettingar. Nästan som att se Blåvitt årsmodell 1982 gå ut och möta sig själv - och få ett par hundra tusen för besväret. Just f-n, vi har ju ”Hyséns” och Mästarnas mästare...favoriten halssjuk senast. Andrahandaren har aldrig gått bra i Sverige. Timone Ek - en skugga av sitt forna jag. När folk lyfter fram Kadett C.D. Vet man att det är fara å förde...



Ja, o s v. Blev plötsligt på bättre humör...

Senast redigerad av 777 den 2019-03-02 klockan 14:05.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:06   #107
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Kan vara trevligt med en liten spelkassa:

Avd
1: 1, 11, 12
2: 1, 3

6 x 50,00 kr = 300,00 kr.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:13   #108
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Ojoj vilket flax man har Bara jobba in Södergök nu i nästa så är man hemma.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:13   #109
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Hänger på jag me

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:41
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 7)
2: 4 Iwan Boko (7, 11)
3: 6 Procalate (12, 14)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (7, 1)

10x1x1x10 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LKT PHD KPL
Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+13)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:25   #110
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Velvet Gio än så länge vinnarodds på 11 på ATG. Måste ju sjunka rejält mot att loppet närmar sig
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:25   #111
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Varit kluven angående avd1 hela dagen.

Shadow Gar till ledning var den tidiga analysen.

Kollade ett lopp i arkivet nyss . Den 11/11 -2018.

Shadow Gar hade spår 2 och Unrestricted spår 6. Shadow Gar var helt chanslös på att svara Unrestricted!

3 Undrestricted går bfro och det är v75 på hemmaplan. Känns ju givet att Johan laddar från start. Sen vet nog Johan om att hans häst normalt inte räcker i stoeliten och släpper ifrån sig ledningen till favoriten 7 Darling Mearas :-)

Från rygg ledaren kan Johan bli tvåa och är nog nöjd med det idag.

Senast redigerad av Basse den 2019-03-02 klockan 14:43.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:27   #112
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2269
Standard

Hello racinglovers ..
Legat lågt med spelet senaste månaden , prio på annat.
Mjukar upp idag med en liten rad. Ej 100% klart men här kommer lite tankar:
V75:1 - Tycker 7 Darling Mearas känns som en bra spik efter kanonvärmning.
V75:2 -5 och 6 skall med. Tycker 3 it´s Time känns intressant till 1.2% (!)
1sta bfro + god spetschans och körs där.
V75:3 -3-4-5 känns heltäckt (tröttnat på Timone.Ek ....blir nog en avelskarriär snart för denna)
V75:4 -vill varna för 2 skrällar här: 4 och 11 båda ca 1.5% vilket är för lite imho..
V75:5-1:a häst o chansspik 11 Thriller - bfro 1sta
V75:6 - Velat här..men tokchansar nog här med spik på 4 Uappa..bfro , 1,2,5 kör stenhårt från start och 4:an klipper dom på upploppet
V76:7 -2,3,4,6,7,10 ...2 Rafiki Fri alltid bortglömd....sitter snart -2:a senast och gick snabbast över upploppet.
Lycka Till alla!
Mvh ,
L
__________________
Trust the FoxGod

Senast redigerad av Lazze den 2019-03-02 klockan 14:29.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:29   #113
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Hänger på jag me

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:41
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 7)
2: 4 Iwan Boko (7, 11)
3: 6 Procalate (12, 14)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (7, 1)

10x1x1x10 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LKT PHD KPL
Härlig spik.

Procolate nudå för en bra start på dagen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:35   #114
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

GRATTIS Coolman
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:35   #115
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Hänger på jag me

V4
Inlämnat: 2019-03-02, 14:41
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 7)
2: 4 Iwan Boko (7, 11)
3: 6 Procalate (12, 14)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (7, 1)

10x1x1x10 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LKT PHD KPL


Grattis till V4:an!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:35   #116
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Ojoj vad händer jag sätter ett streckspel halleluja det trodde jag inte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:36   #117
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Grattis coolmanriver!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:39   #118
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Varit kluven angående avd1 hela dagen.

Shadow Gar till ledning var den tidiga analysen.

Kollade ett lopp i arkivet nyss . Den 11/11 -2018.

Shadow Gar hade spår 2 och Unrestricted spår 6. Shadow Gar var helt chanslös på att svara Unrestricted!

3 Undrestricted går bfro och det är v75 på hemmaplan. Känns ju givet att Johan laddar från start. Sen vet nog Johan om att hans höst normalt inte räcker i stoeliten och släpper ifrån sig ledningen till favoriten 7 Darling Mearas :-)

Från rygg ledaren kan Johan bli tvåa och är nog nöjd med det idag.
Låter ju som en stenklar tvilling.
Tycker Unrestricted börjar bli max streckad på V75 nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:41   #119
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ojoj vad händer jag sätter ett streckspel halleluja det trodde jag inte
Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:41   #120
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Snyggt coolman. Minst 17 gånger pengarna tillbaka!

Vågar du ge oss dina V75 spikar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:44   #121
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

3 It's Time (V75-2)

- Jag har aldrig kört honom i voltstart och vet inte hur han kan öppna, men är han lika snabb som i autostart och vi tar oss till ledning så kommer jag nog inte släppa för han går klart bäst i den positionen.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:45   #122
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Snyggt coolman. Minst 17 gånger pengarna tillbaka!

Vågar du ge oss dina V75 spikar?
Tror på Darlingkusarna i 1a o 4e så inga radikala ideer ännu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rob (+10)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:45   #123
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis Coolman, då jobbar vi på en skräll i sista nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:46   #124
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Tror på Darlingkusarna i 1a o 4e så inga radikala ideer ännu
De är TT:s spikar
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:48   #125
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Sjunnesson upp på Star Keeper ist för Fleming, klart plus tycker jag och blir lite orolig då den lämnades utanför.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:48   #126
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
De är TT:s spikar
Ajdå dom bränner ju alltid en av dom som regel
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:48   #127
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Kan man få in Veijo nu tro?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:55   #128
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Vore ju intressant o höra om en värming på Timone EK nu när det är barfota.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 14:57   #129
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Waow fina slantar på V4 mkt nöjd med tursamt utfall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), Basse (+4), 777 (+3)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:01   #130
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Waow fina slantar på V4 mkt nöjd med tursamt utfall
Snyggt Grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:02   #131
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

V75

1: 7 Darling Mearas (1, 5)
2: 1, 2, 5, 6 (12, 4)
3: 3, 4, 5 (2, 1)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, 14, 15 (11, 9)
5: 11 Thriller N.P. (2, 5)
6: 2, 4, 5, 12 (1, 3)
7: 2, 3, 5, 6 (7, 4)

1x4x3x10x1x4x4 = 1920 rader.
1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Min kostnad: 960,00 kr x 1/4 = 240,00 kr
Rättningskod: Grattis ?!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:08   #132
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Så här vart mitt andelssystem

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 15:51
Västertorps Spel & Tobak, Basses 3 lås andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 2 404,08 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 7 (3, 6)
2: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 12 (4, 9)
3: 1, 4, 5, 7 (8, 3)
4: 7, 13, 15 (5, 4)
5: 1, 2, 4, 5, 10, 11 (3, 9)
6: 2, 4, 5 (1, 12)
7: 3 Velvet Gio (5, 4)

3x7x4x3x6x3x1 = 4536 rader.
4536 x 1 x 0,50 kr = 2 268,00 kr.

Lycka Till!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:10   #133
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 16:06
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 7 (6, 3)
2: 6 Burning Man (5, 1)
3: 3, 4 (5, 1)
4: 6, 13, 15 (10, 7)
5: 10 Powderfinger (5, 11)
6: 2, 3 (5, 12)
7: 6, 11 (3, 7)

3x1x2x3x1x2x2 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: KMS SHB FZD

Sista versionen, skrivit fel på två andra kuponger. Är faktiskt rätt schuk

Lycka till!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:11   #134
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 16:10
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Darling Mearas (1, 5)
2: 1, 5, 6 (12, 7)
3: 4 Dante Boko (3, 5)
4: 6, 13 (10, 7)
5: 2, 4, 5, 11 (1, 10)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 12 (11, 10)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12 (10, 8)

1x3x1x2x4x8x9 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,50 kr = 864,00 kr.
Totalt: 864,00 kr.
Rättningskod: Inverterat TV-system
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:13   #135
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Dagen drag är hämtade från:

Avd1)
Avd2) 1 Moruga - Espo
Avd3) 8 Probo OP - Stankarn
Avd4) 13 Darling Harbour - ab5,eveton,shooter
Avd5) 11 Thriller N.P - yoozoo,spiken64 8 Panamera - HuBBaBuBBa
Avd6) 2 Adiago Trot - Northlad
Avd7) 11 Master Crowe - Stankarn 12 Elliot Coger - Bowery

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 16:11
Västertorps Spel & Tobak, Sharps.se snackisars andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 6, 7 (8, 4)
2: 1, 3, 5, 6, 9, 12 (8, 7)
3: 3, 4, 5, 8 (2, 1)
4: 13 Darling Harbour (6, 4)
5: 3, 5, 8, 11 (10, 1)
6: 2 Adiago Trot (1, 12)
7: 3, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (1, 4)

6x6x4x1x4x1x7 = 4032 rader.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:14   #136
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Modig spik i sista.
God lycka alla

Avd
1: 1, 3, 7 (5, 2)
2: 1, 2, 5, 6 (4, 12)
3: 4 Dante Boko (3, 2)
4: 5, 6, 7, 10, 11, 13 (14, 9)
5: 1, 2, 3, 5 (4, 10)
6: 2, 5, 12 (1, 4)
7: 9 Pacific Face (12, 3)

3x4x1x6x4x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: GGQ VHB JZL
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:16   #137
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 16:13
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 525,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Darling Mearas (1, 5)
2: 1, 3, 5, 6, 7, 12 (8, 2)
3: 4 Dante Boko (3, 5)
4: 13 Darling Harbour (6, 10)
5: 1, 2, 4, 5, 11 (10, 3)
6: 1, 2, 5, 11, 12 (3, 4)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 12 (7, 4)

1x6x1x1x5x5x7 = 1050 rader.
1050 x 1 x 0,50 kr = 525,00 kr.
Totalt: 525,00 kr.
Rättningskod: DJT QHC DZJ
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:17   #138
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Hinner tyvärr inte se alla lopp då jag ska iväg på party, men några ska hinnas med i alla fall.

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 15:37
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 7 (4, 8)
2: 6 Burning Man (12, 1)
3: 3, 4, 5 (1, 2)
4: 13 Darling Harbour (10, 7)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 11 (10, 8)
6: 2 Adiago Trot (3, 5)
7: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12 (11, 8)

5x1x3x1x6x1x8 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: HDQ NHJ JZF
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:19   #139
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

1: 5 Hevin Boko (7, 1)
2: 2 Tyfon Brodde (6, 5)
3: 5 VästerboontheNews (4, 3)
4: 6, 7, 10, 13, 15 (5, 4)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 12 (9, 11)
7: 3 Velvet Gio (6, 7)
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:20   #140
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Inlämnat och klart, första Paulanern uppslagen! Lycka till alla!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:23   #141
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Det var ju lite surt att han skulle få luckan. Johans häst var värd den vinsten.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:25   #142
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Borde bli diskning, han går ju ut tidigt så Persson måste ta upp. Annars får han aldrig hel luckan i tid.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:25   #143
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Borde bli diskning, han går ju ut tidigt så Persson måste ta upp. Annars får han aldrig hel luckan i tid.
Du kanske får rätt. Vi får hoppas det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:25   #144
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Spiken inne, hoppas nästa spik gör sin plikt.

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 12:49
tranceerrorSHARPSs andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Kostnad: 1 260,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Shadow Gar (7, 5)
2: 6 Burning Man (4, 12)
3: 1, 3, 4 (5, 2)
4: 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, 15 (9, 2)
5: 2, 5, 11 (4, 3)
6: 1, 2, 4, 5, 12 (3, 8)
7: 2, 3, 5, 6, 7, 10, 12 (9, 4)

1x1x3x8x3x5x7 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,50 kr = 1 260,00 kr.
Totalt: 1 260,00 kr.
Min kostnad: 1 260,00 kr x 1/8 = 157,50 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2019-03-02 klockan 15:27.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:26   #145
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Måste ju bli diskad, Darling går ju i backen om inte SP tar upp.


Lol kör livsfarligt men blir belönad.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:27   #146
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fan, man trodde ju att de skulle våga diska nu när det var en spagge som gjorde sig fördel. Men de fegar ur som vanligt...

Man vill ju höra Perssons syn på det här, han har ju lite "facit".
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:33   #147
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Synd inte johan fick vinna. Hade varit en fin start.

Avd 2 såg 5 smällfin ut senast. Borde vara med i striden
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:35   #148
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Så frågar de inte ens Persson om hur han såg på upploppet när Gubbelini tog sig ut!!??
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:38   #149
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet i efterhand.

1) 1,5,7 r6-3
2) 1,5,7 r4-12
3) 1,3,4 r5-2
4) 6,10,13 r7-15
5) 5 r11-10
6) 1,2,3,6,12 r4-9
7) 1,3,4,5,6,7,12 r10-9

Kostar 1417:50. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:41   #150
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Fitta att Unrestricted förlora på detta sättet. V spel och allt möjligt ush ush
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:46   #151
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Så frågar de inte ens Persson om hur han såg på upploppet när Gubbelini tog sig ut!!??
Rätt meningslöst. Är han ovän med den som tar sig ut, spyr han galla. Är han kompis, säger han att det var lugnt. Finns en anledning till att måldomarna slutat prata med de inblandade kuskarna. De vet att de blir serverade lögner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:47   #152
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Det är hopplöst med voltstart. De borde köra alla V75-lopp med auto.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:49   #153
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Var det inte undertecknad som hade bestämt att inte spika Christoffer Eriksson? Joo
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:49   #154
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Godnatt. Trodde Randemar skulle vinna lätt men den sprang ju mer i sidled än framåt på upploppet.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:50   #155
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

...och så vinner SV´s mest överstreckade...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:50   #156
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Han körde snyggt där Erik hade jag nästan skrivit mitt på upploppet! Men så visar det sig att han missbedömt det helt. Slut som artist den där, jag ställer mig nu officiellt i kören som säger det rakt ut. Inte ens top 10 i Sverige längre.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:50   #157
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sen borde väl 5 Quite a Quality vinna 2a avd så som den har sett ut på slutet. Vann från dödens senast över distansen och hade spår 11 då. Vinner från spår 11 på kort innan dess oxå. Tycker Burning Man är en dålig favorit trots ett bra spår. En rolig skräll är ju Tyfon Brodde om den klarar spår 2. Sen om det blir så att 5 trycker sönder 6 så kommer ju 12 Randemar RD in i bilden oxå.

Burning Man va jättebra sist men mot helt annat motstånd.

6,5,12 borde räcka långt om man inte vågar spika 5?
Va lite rätt på det där!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:52   #158
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Härlig start för min rad!

Avd
1: 1, 3, 7 (5, 2)
2: 1, 2, 5, 6 (4, 12)
3: 4 Dante Boko (3, 2)
4: 5, 6, 7, 10, 11, 13 (14, 9)
5: 1, 2, 3, 5 (4, 10)
6: 2, 5, 12 (1, 4)
7: 9 Pacific Face (12, 3)

3x4x1x6x4x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: GGQ VHB JZL
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:54   #159
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

17000kr omsättning på Legolas, start snart.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:54   #160
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Va lite rätt på det där!
Jo, 6,5,12 räckte långt om man inte vågade spika 5.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:58   #161
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Ingen kommer ihåg en fegis...


Avd
1: 8 Probo O.P. (4, 3)
2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15 (5, 3)
3: 2, 3, 4, 5 (11, 1)
4: 2 Adiago Trot (5, 12)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (3, 12)

God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 15:58   #162
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
17000kr omsättning på Legolas, start snart.
Det innebär en återbetalningsprocent på över 200. Mer än man någonsin kommer få hos svenska atg oavsett hur stor multijackpot dom delar ut. Skyhögt spelvärde med andra ord. Är väl 70 procents återbetalning på atgs V5 spel med samma lopp.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:00   #163
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Försökte ta mig in på legolas efter att inte vart inne på år och dag, men det var något fel i vanlig ordning. Lägg denna så tar ni potten

4,5
2,4,5,7,9,10,11,13,14
1,2,4,5,10,11
1,2
3,5
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:00   #164
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det innebär en återbetalningsprocent på över 200. Mer än man någonsin kommer få hos svenska atg oavsett hur stor multijackpot dom delar ut. Skyhögt spelvärde med andra ord. Är väl 70 procents återbetalning på atgs V5 spel med samma lopp.
Spelvärdet må bara högt men många som lirar V75 jagar väl miljonbelopp, finns chansen till det på Legolas...? Som omsättningen är nu...
Läste lite väl snabbt, kanske fel att jämföra med V75. V5 är väl snarare ATG likvärdiga spel...

Senast redigerad av viking90 den 2019-03-02 klockan 16:02.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:02   #165
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Försökte ta mig in på legolas efter att inte vart inne på år och dag, men det var något fel i vanlig ordning. Lägg denna så tar ni potten

4,5
2,4,5,7,9,10,11,13,14
1,2,4,5,10,11
1,2
3,5
Den raden kostar 860 kr att köra på P54. Men betydligt enklare att bli ensam vinnare än i atgs pool.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:03   #166
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Spelvärdet må bara högt men många som lirar V75 jagar väl miljonbelopp, finns chansen till det på Legolas...? Som omsättningen är nu...
Läste lite väl snabbt, kanske fel att jämföra med V75. V5 är väl snarare ATG likvärdiga spel...
Nä, ca 35 tkr att spela om. Så det är vinster upp till dom nivåerna som är enormt mycket lättare att vinna i legolaspoolen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:10   #167
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Tack för den Stankarn! Kom med på snackisen!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:11   #168
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Respekt!

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ingen kommer ihåg en fegis...


Avd
1: 8 Probo O.P. (4, 3)
2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15 (5, 3)
3: 2, 3, 4, 5 (11, 1)
4: 2 Adiago Trot (5, 12)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (3, 12)

God tur!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:11   #169
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Tack för den Stankarn! Kom med på snackisen!
Tur man hade en 500-ing vinnare också.

Nu blir V5an lite mer intressant helt plötsligt...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:12   #170
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Som jag sagt förut... Två Italienskfödda hästar med i loppet och en acmv dem vinner. Hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:13   #171
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Adrian Kolgjini
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:13   #172
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Otroligt! Har fått in de tre första liren som vinnare - fina fisken och fina odds, OM jag spelat! Har jobbat natt och nyss vaknat och blir inga spela idag - SURT!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:13   #173
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tur man hade en 500-ing vinnare också.

Nu blir V5an lite mer intressant helt plötsligt...
Men Wilhelm Paal vinner väl bara från spets?
Kanske inte du som brukar snacka om det på forumet...

Men snygg vinnare oavsett!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:13   #174
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
Adrian Kolgjini
Förvånad?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:14   #175
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Rööööv! Dante gjorde ändå att bra lopp från dödens.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:17   #176
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Men Wilhelm Paal vinner väl bara från spets?
Kanske inte du som brukar snacka om det på forumet...

Men snygg vinnare oavsett!
Viking: till 27 ggr pengarna är jag beredd att offra alla möjliga tidigare principer och statements på mammons altare...

Över 10 papp i ett enda lopp får man nästan leta lite i kuponghögen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), viking90 (+12), 777 (+5), coolmanriver (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:19   #177
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Iskall idag (också), fick bli ett vinnarspel nu på Amphibian Madness
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:22   #178
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Snyggt drag Stankarn
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:22   #179
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ingen kommer ihåg en fegis...


Avd
1: 8 Probo O.P. (4, 3)
2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15 (5, 3)
3: 2, 3, 4, 5 (11, 1)
4: 2 Adiago Trot (5, 12)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (3, 12)

God tur!
Å herremingud vilken stankare lirade du den på Legolas?
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:26   #180
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Å herremingud vilken stankare lirade du den på Legolas?
Legolas?

Nä, har full sjå med atg.se....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:27   #181
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går för fjärde raka "icke-spelet" i Darling Harbour. Ta det som ett icke-tips, hehe!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:28   #182
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Legolas?

Nä, har full sjå med atg.se....
Hahahaha underbart svar då har man ju chansen där iafsiktar på fyra rätt o ingen som har fem.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:30   #183
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Går för fjärde raka "icke-spelet" i Darling Harbour. Ta det som ett icke-tips, hehe!
Ja nu jobbar vi in den! Är med på ett lite större bolag med spik nu i två lopp.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:33   #184
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 73
Sharp$: 1786
Standard

Utan bredband idag och tittar på 12:an. Funderar om de snart kommer hoppa över att visa loppen och bara köra reklam?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Fefaifb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:35   #185
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Gött Johan!!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:35   #186
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Nu lider jag med dig Stänkarn..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:37   #187
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Får helt enkelt återgå till att spela platsraket - bara. Hittar bara ickevinnare eller på sin höjd nästanvinnare.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:37   #188
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Nu lider jag med dig Stänkarn..
Peter Untersteiner, Halmstad och femtespår bakom bilen?




Tack, men det går nya tåg...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:38   #189
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stankarn, för i helvete! Skall inte dissa dig för mycket då jag brukar göra samma "fel" - detta kan kosta... Hoppas spiken skiter sig nu, jag håller tummarna för detta!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:39   #190
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ingen kommer ihåg en fegis...


Avd
1: 8 Probo O.P. (4, 3)
2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15 (5, 3)
3: 2, 3, 4, 5 (11, 1)
4: 2 Adiago Trot (5, 12)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (3, 12)

God tur!
Det där var ruskigt surt för dig Stankarn.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:39   #191
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 1 221
Sharp$: 3451
Standard

Inlämnat:
2019-03-02, 17:03
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 17:05
Kostnad: 12,00 kr
Resultat ej klart
Uppdaterat 17:36
1:4,5,8
2:5,13
3;5VLAD DEL RONCO
4:5,8
5:5STEPPING SPACEBOY
= 1 RÄTT
3x2x1x2x1 = 12 rader.
12 x 1 x 1,00 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
2F08 178C 134D 4959
Vadet gäller startnummer
Rättningskod: HCP THM GSG får hoppas på v5an
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
vargen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:47   #192
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Bjuder på ett avslag: Jag spelade nyss Vinnare på Dontbreakthebankås
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:48   #193
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

Vägen skulle Johan dit å förstöra ....

V5
Inlämnat: 2019-03-02, 16:53
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 17:05
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 8 (7, 6)
2: 13, 15 (6, 7)
3: 5, 11 (2, 4)
4: 1, 2, 5, 12 (3, 4)
5: 3, 5, 6 (12, 7)

6x2x2x4x3 = 288 rader.
288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: LKW QHM

V5
Inlämnat: 2019-03-02, 17:02
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 17:05
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Probo O.P. (4, 3)
2: 13 Darling Harbour (6, 7)
3: 5 Vlad del Ronco (11, 2)
4: 1, 4, 5 (2, 12)
5: 3, 5 (6, 12)

1x1x1x3x2 = 6 rader.
6 x 5 x 1,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:49   #194
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mitt lilla top7 försök

Plac.
1:a: 5, 10, 11
2:a: 5, 10, 11
3:a: 5, 10, 11
4:a: 1, 4
5:a: 1, 4
6:a: 2, 12
7:a: 2, 12

Din ranking:
11 10 5 4 1 12 2

Reserver:
3 8

24 x 4,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: FGZ QHG BSJ
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:50   #195
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

Sprättar in en tvilling


TVILLING
Inlämnat: 2019-03-02, 17:41
Halmstad Lopp 9
Lördag 2019-03-02
Start: 17:50
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 3, 8
Utgångshästar
5 Vlad del Ronco

3 x 50,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: KFP NHC
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:55   #196
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Den där torsken får nog Jepson ta på sig. Svarar han ut favoriten så vinner han nog.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 16:56   #197
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Så fruktansvärt fel ute på denna omgången...
Mitt första rätt kom nu i avd 5 där jag hade 9 hästar och favoriten vann...

Ber om ursäkt till er som valde att rygga mig idag, jag gräver ner mig och laddar om inför snabb comeback imorgon redan!

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 15:58
Västertorps Spel & Tobak, Vikings Vinnares andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Darling Mearas (3, 6)
2: 6 Burning Man (5, 1)
3: 2, 3, 4 (5, 7)
4: 3, 4, 6, 7, 13, 14, 15 (10, 9)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11, 12 (8, 9)
6: 1, 2, 4, 5, 12 (7, 11)
7: 1, 3, 5, 6, 12 (7, 4)

1x1x3x7x9x5x5 = 4725 rader.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:04   #198
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Så fruktansvärt fel ute på denna omgången...
Mitt första rätt kom nu i avd 5 där jag hade 9 hästar och favoriten vann...

Ber om ursäkt till er som valde att rygga mig idag, jag gräver ner mig och laddar om inför snabb comeback imorgon redan!

V75
Inlämnat: 2019-03-02, 15:58
Västertorps Spel & Tobak, Vikings Vinnares andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Darling Mearas (3, 6)
2: 6 Burning Man (5, 1)
3: 2, 3, 4 (5, 7)
4: 3, 4, 6, 7, 13, 14, 15 (10, 9)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11, 12 (8, 9)
6: 1, 2, 4, 5, 12 (7, 11)
7: 1, 3, 5, 6, 12 (7, 4)

1x1x3x7x9x5x5 = 4725 rader.
Det ska bli riktigt ruskväder i Eskilstuna i morgon så det kombinerat med barfotakörningar på ett banunderlag som inte allshåller Halmstadklass gjorde att jag beslutade hoppa över travet i morgon.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:07   #199
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

6 rätt på denna kan nog ge en hyfsad peng?

Avd
1: 1, 3, 7 (5, 2)
2: 1, 2, 5, 6 (4, 12)
3: 4 Dante Boko (3, 2)
4: 5, 6, 7, 10, 11, 13 (14, 9)
5: 1, 2, 3, 5 (4, 10)
6: 2, 5, 12 (1, 4)
7: 9 Pacific Face (12, 3)

3x4x1x6x4x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: GGQ VHB JZL
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:08   #200
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Nästa avslag via en rak DD:
12
3

Eller, om jag bommar i första så är det väl snarare ett klartecken på Velvet Gio
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:10   #201
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Secret Mission före Dynamite Light i H2H nu då så är dagen räddad iaf. Trodde mycket på DL först och tänkte nästan spika, sen låter det på Adrian som att han gett upp spetsstriden och då blev det växling till spik på favoriten direkt.

Men precis som DD-2 är det är ett lopp där det absolut kan skrälla rejält!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:23   #202
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fel ledare men blev rätt ändå
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:28   #203
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Härligt med självkritiska kuskar!

"Jag kör ju som ett arsle, och så kallar man mig proffskusk"

Jobba in nån av följande för 6 rätt på snackisen 3-5-6-7-9-11-12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:28   #204
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu var allt PU hård mot sig själv - luckan kom perfekt och kunde inte hållit inne CE längre än han gjorde...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:29   #205
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Härligt med självkritiska kuskar!

"Jag kör ju som ett arsle, och så kallar man mig proffskusk"

Jobba in nån av följande för 6 rätt på snackisen 3-5-6-7-9-11-12
Jävla surt att ryka i fjärde på den där lappen! Lycka till!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:30   #206
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fel ledare men blev rätt ändå
Vi får jobba in Velvet Gio så får både snackisar och Stekels Svettiga 6 rätt.

Borde bli lite plus netto på 6 rätt idag
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:34   #207
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Härligt med självkritiska kuskar!

"Jag kör ju som ett arsle, och så kallar man mig proffskusk"

Jobba in nån av följande för 6 rätt på snackisen 3-5-6-7-9-11-12
peter arsle nja , arsleAdrian Kolgjini ja
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:34   #208
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Sorry, jag pajade nyss dessa lappar genom vinnarspel på Velvet Gio..

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vi får jobba in Velvet Gio så får både snackisar och Stekels Svettiga 6 rätt.

Borde bli lite plus netto på 6 rätt idag
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:35   #209
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Sorry, jag pajade nyss dessa lappar genom vinnarspel på Velvet Gio..
Med berått mod också förstås
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:41   #210
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Sorry, jag pajade nyss dessa lappar genom vinnarspel på Velvet Gio..
Jag måste erkänna att jag också har minskat chanserna för 3 att vinna

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 17:39
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4
2: 3 Velvet Gio

2 x 100,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: FBP XHH BSL

Har en V3 med 2/3/ alla också
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:46   #211
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nye Örjan är han, kylig som jävulen och kan inte misslyckas!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:46   #212
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Slangat o klart!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:46   #213
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Vilken j-kla kung han är på att styra häst Jeppson!!!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:49   #214
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Snyggt Jepson, så blev det typ breakeven på dagen..
Kul att mitt jinx inte bet på bolagslapparna
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:52   #215
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Man kanske ska börja göra andelar på DD istället,

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 18:09
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Adiago Trot
2: 3 Velvet Gio

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Rättningskod: HCT XHB MVC
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10), Basse (+5), coolmanriver (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:52   #216
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 144
Sharp$: 57001
Standard

Fantastiskt kul att titta på loppen idag efter allt skräp man sett de få gånger man kollat trav senaste månaderna. Det är verkligen kul när barfotaförbudet upphävs för det blir ju då sport på riktigt där det tävlas ordentligt i de flesta lopp. Nu är ju tyvärr inte våren här på riktigt än . Ser inte ut att bli något vidare väder kommande vecka för barfotahästar. Nya tag nästa lördag. För mycket jobb och fotboll kommande vecka för att ha tid med vardagstravet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:53   #217
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Man kanske ska börja göra andelar på DD istället,

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 18:09
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Adiago Trot
2: 3 Velvet Gio

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Rättningskod: HCT XHB MVC
19ggr!!! Vilket jävla odds på en favorit och en andrahandare i hyggligt jämnspelade lopp!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:54   #218
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Dessa två bongar räddade dagens mörker:

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 18:07
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5
2: 3, 5

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: KCS VHG HVM
------------------------
TVILLING
Inlämnat: 2019-03-02, 18:36
Halmstad Lopp 11
Lördag 2019-03-02
Start: 18:42
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 5
Utgångshästar
4 J.H.Mannerheim

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: CLR WHM GVG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), Basse (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:55   #219
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Man kanske ska börja göra andelar på DD istället,

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 18:09
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Adiago Trot
2: 3 Velvet Gio

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Rättningskod: HCT XHB MVC

Lika snyggt såsom luckorna som kuskarna fann!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:56   #220
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V3
Inlämnat: 2019-03-02, 16:55
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Adiago Trot
2: 3 Velvet Gio
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

1x1x8 = 8 rader.
8 x 1 x 10,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: CKZ SHJ CSF


Borde kanske kört den här 3-5 ggr då den var så billig.

Borde ge lite plus i alla fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10), coolmanriver (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 17:57   #221
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Som jag sa igår- du är kung på DD spelet Dahle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 18:08   #222
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Favorit i sista v3 när man har alla , såklart.

Man skulle spelar de 80 kronorna på en rak DD 2-3 istället

(Hade ju kunna bli rätt också med skräll i sista v3)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 18:30   #223
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Härlig helg.

Missade 16 papp på V5 men båda spikarna satt. En till drygt 20 ggr, en gav knappt insatsen tillbaka. Men jag är glad ändå. Kul spel det här!


Halmstad Lopp 10
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 1 000,00 kr
HÄSTAR
2ADIAGO TROT
VINSTBERÄKNING
Häst V-odds
2 3,15
Utbetalt: 3 150,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 18:37   #224
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Man kanske ska börja göra andelar på DD istället,

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-03-02, 18:09
Halmstad
Lördag 2019-03-02
Start: 18:20
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Adiago Trot
2: 3 Velvet Gio

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Rättningskod: HCT XHB MVC
Fast.

Den där har du väl råd att lämna in själv?

Jag försökte sälja in andelar på tvillingen. Ingen nappade.

Halmstad Lopp 7
Lördag 2019-03-02
Start: 17:05
Kostnad: 100,00 kr
SE LOPPET
HÄSTAR
2346
UTGÅNGSHÄSTAR
8PROBO O.P.
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
3/8 43,96
Utbetalt: 1 099,00 kr
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td