Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-05, 21:34   #1
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

V86 Åby/Solvalla 9/10 SUPERJACKPOT!!!


V86 Onsdag 9/10 Åby/Solvalla

Superjackpot 25 miljoner kr!

Vad tror ni om onsdagens V86? Blir det mycket favoriter/mycket skrällar? Vad har denna omgång för karaktär?

Jag tänkte gå in med ett system och är nyfiken på vad ni gamla rävar och ni andra tror om denna travomgång.

Har ju varit skrällomgång senast. Får vi en till skrällomgång eller ser det lättare ut att hitta vinnarna?

Vilken avdelning ser på förhand lättast ut och vilken ser svårast ut?

Vilken häst har ni troligtvis tänkt att spika?

Allt som rör V86 9/10 kan diskuteras. Notera superjackpotten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 10:32   #2
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Mycket tyder på körning i V86-7 och det gynnar Zoko Lane. Han gick mycket bra bakom Very Kronos och Velvet Gio senast och underskattas alltid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 13:40   #3
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Mycket tyder på körning i V86-7 och det gynnar Zoko Lane. Han gick mycket bra bakom Very Kronos och Velvet Gio senast och underskattas alltid.
Intressant. Zoko Lane står bara i 1,98 % just nu.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 13:46   #4
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Om vi diskuterar de streckade favoriterna just nu. Vilka har bra vinstchans och vilka tror ni är överstreckade?

V86-1
Whipped Eggs (Robert Bergh) 30 %

V86-2
Manuzio Hanover (Örjan Kihlström) 56 %

V86-3
Make A Dream HC (Stefan Söderkvist) 16 %

V86-4
Sweet on you (Björn Goop) 46 %

V86-5
Global Wellness (Johan Untersteiner) 30 %

V86-6
A question BI (Jorma Kontio) 35 %

V86-7
Smevikens cruiser (Peter Ingves) 55 %

V86-8
Zeta Kronos (Björn Goop) 33 %
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 13:51   #5
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

De mesta V86 pluggandet för egen del börjar imorgon, men spontant är Smevikens Cruiser enormt överspelad för mig. Ingves istället för Goop är ju inte plus direkt, 6 Floris Baldwin är däremot enormt bortglömd på de tidiga strecken för mig avslutade bra i samma lopp som Smeviken vann senast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knyss (+1), coolmanriver (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 14:02   #6
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
De mesta V86 pluggandet för egen del börjar imorgon, men spontant är Smevikens Cruiser enormt överspelad för mig. Ingves istället för Goop är ju inte plus direkt, 6 Floris Baldwin är däremot enormt bortglömd på de tidiga strecken för mig avslutade bra i samma lopp som Smeviken vann senast.
Intressant. Nu har vi förslag på såväl Zoko Lane som Floris Baldwin. Båda i samma avdelning. Så verkar som att det kan finnas potential till skräll i avdelning 7.

Även Floris Baldwin 1,44 % i nuläget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 14:03   #7
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Whipped Eggs är det inte hundraprocentig form på och hästen lär tappa från start. Finns intressanta motbud i framförallt Ad Hoc, Niky Flax och Zefiro dei Cedri.

Manuzio Hanover känns lite utelämnad från spåret. Det står flera bra hästar där framme och det krävs att det klaffar.

Make a Dream H.C. går väl ner lite i klass och ska ha god spetschans. I ett passande sällskap bör det vara god chans till spets och slut.

Sweet On You får troligen överta från stallkamraten om denne spetsar initialt och då är det god segerchans. Lady Nadine tål dödens och är värst emot.

Global Wellness står bra inne i spårtrappan på kapacitet, men hästen har inte startat på ett år. Formen är därför oviss och Peter lär vara angelägen om ledningen med Vinci I.M. som är bra. Det finns även några bra längre bak i fältet.

A Question Bi såg jag live senast på Örebro och han var fin. Det fanns mycket kvar i tömmarna, vilket även Jorma intygade efteråt. Lär köras offensivt även här och det är bra chans om spets.

Jag tror som sagt var på rejäl körning och då kliver Zoko Lane in i matchen.

Zeta Kronos är tuff och spår 13 brukar kunna vara ganska bra. Men det finns bra hästar emot och Googoo Gaagaa-märren Flaming Ace Sisu har en grym spurt och är just nu lågt streckad, lär dock stiga. Indiana Boko kan få en fin löpning då hon är startsnabb och Hossiana lär tryckas av och har chans på spets, gynnad av strykning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10), HuBBaBuBBa (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 14:23   #8
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Whipped Eggs är det inte hundraprocentig form på och hästen lär tappa från start. Finns intressanta motbud i framförallt Ad Hoc, Niky Flax och Zefiro dei Cedri.

Manuzio Hanover känns lite utelämnad från spåret. Det står flera bra hästar där framme och det krävs att det klaffar.

Make a Dream H.C. går väl ner lite i klass och ska ha god spetschans. I ett passande sällskap bör det vara god chans till spets och slut.

Sweet On You får troligen överta från stallkamraten om denne spetsar initialt och då är det god segerchans. Lady Nadine tål dödens och är värst emot.

Global Wellness står bra inne i spårtrappan på kapacitet, men hästen har inte startat på ett år. Formen är därför oviss och Peter lär vara angelägen om ledningen med Vinci I.M. som är bra. Det finns även några bra längre bak i fältet.

A Question Bi såg jag live senast på Örebro och han var fin. Det fanns mycket kvar i tömmarna, vilket även Jorma intygade efteråt. Lär köras offensivt även här och det är bra chans om spets.

Jag tror som sagt var på rejäl körning och då kliver Zoko Lane in i matchen.

Zeta Kronos är tuff och spår 13 brukar kunna vara ganska bra. Men det finns bra hästar emot och Googoo Gaagaa-märren Flaming Ace Sisu har en grym spurt och är just nu lågt streckad, lär dock stiga. Indiana Boko kan få en fin löpning då hon är startsnabb och Hossiana lär tryckas av och har chans på spets, gynnad av strykning.
Känns som att det kan vara rimligt att spela på att 2-3 av 8 favoriterna ska segra. Är alltid några som kommer segra men verkar saknas bombfavoriter denna omgång utifrån den första analysen.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 14:50   #9
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Känns som att det kan vara rimligt att spela...
V86 är ett tråkigt spel. Jag brukar kolla 10 minuter innan första
avdelningen, för din skull ska jag börja 1 timme innan så kör vi
duell, ditt system mot mitt. Ses på onsdag.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"

Senast redigerad av Grant den 2019-10-06 klockan 14:58.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 15:27   #10
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
V86 är ett tråkigt spel. Jag brukar kolla 10 minuter innan första
avdelningen, för din skull ska jag börja 1 timme innan så kör vi
duell, ditt system mot mitt. Ses på onsdag.

Mvh Uffe

Haha. Hinner du ens få ihop något så snabbt?

Tänkte spela 400 rader. Hur mycket ska du spela?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 15:42   #11
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Joker kanske men iallafall 10% av din kostnad så det blir lite spännande.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 17:19   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Whipped Eggs tar jag nog inte ens med på 6-7 streck.

Lady Nadine iskall, kördes till dödens tidigt senast och var inte iordning. Så de kör nog inte så offensivt nu, vore rysk roulette med hästens psyke. Björn tar nog det där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
orroz (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 17:25   #13
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Whipped Eggs tar jag nog inte ens med på 6-7 streck.

Lady Nadine iskall, kördes till dödens tidigt senast och var inte iordning. Så de kör nog inte så offensivt nu, vore rysk roulette med hästens psyke. Björn tar nog det där.
Intressant. Så det finns chans för skräll i avdelning 1. Samtidigt som du tror på favorit i avdelning 4.

Spelar spåren de har i avdelning 4 någon roll för din analys? Goops häst Sweet on you har spår 7 och Lady Nadine spår 10.

Vem tror du istället på i avdelning 1? Öppet eller någon specifik häst du tror på?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 18:13   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Intressant. Så det finns chans för skräll i avdelning 1. Samtidigt som du tror på favorit i avdelning 4.

Spelar spåren de har i avdelning 4 någon roll för din analys? Goops häst Sweet on you har spår 7 och Lady Nadine spår 10.

Vem tror du istället på i avdelning 1? Öppet eller någon specifik häst du tror på?
Ja att några kommer tillbaka efter uppehåll i första gör det ju lite upplagt för bra skrällchans. Både Whipped Eggs och Pastor Power. De är ju knappast jobbade för form i just det här loppet, och körs troligtvis inte speciellt offensivt heller. Extra minus på Whipped som är en strulputte också och ganska hårt uppanmäld här efter att ha fått snabba pengar. Kung Edward är väl den som ser ut att bli överlägset mest spelvärd där. Måste jag spika skulle det nog bli Pastor Power trots uppehåll och troligtvis lite försiktigt upplägg. Sitter väl i andra-tredje inner större delen av loppet och det är bra på Åby.

Lady Nadine kan ju inte öppna ändå, så 10 är bättre än många andra spår egentligen. Men det där att den var helt under isen sist är det viktigaste att ta fasta på tycker jag. Att jag tror mycket på Goops har ju en del att göra med att han har en stallkamrat invändigt. Och att startsnabba Lingbo Eivor gav sig helt i ledning senast. Rauno kommer nog med det i bagaget vilja släppa spetsen med den nu.

Har bara läst 5-10 minuter per lopp än, men de här två ser jag väl som några av de som är lite lättare att räkna på löpkörningen i och även ranka.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 18:13   #15
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Whipped Eggs är det inte hundraprocentig form på och hästen lär tappa från start. Finns intressanta motbud i framförallt Ad Hoc, Niky Flax och Zefiro dei Cedri.

Manuzio Hanover känns lite utelämnad från spåret. Det står flera bra hästar där framme och det krävs att det klaffar.

Make a Dream H.C. går väl ner lite i klass och ska ha god spetschans. I ett passande sällskap bör det vara god chans till spets och slut.

Sweet On You får troligen överta från stallkamraten om denne spetsar initialt och då är det god segerchans. Lady Nadine tål dödens och är värst emot.

Global Wellness står bra inne i spårtrappan på kapacitet, men hästen har inte startat på ett år. Formen är därför oviss och Peter lär vara angelägen om ledningen med Vinci I.M. som är bra. Det finns även några bra längre bak i fältet.

A Question Bi såg jag live senast på Örebro och han var fin. Det fanns mycket kvar i tömmarna, vilket även Jorma intygade efteråt. Lär köras offensivt även här och det är bra chans om spets.

Jag tror som sagt var på rejäl körning och då kliver Zoko Lane in i matchen.

Zeta Kronos är tuff och spår 13 brukar kunna vara ganska bra. Men det finns bra hästar emot och Googoo Gaagaa-märren Flaming Ace Sisu har en grym spurt och är just nu lågt streckad, lär dock stiga. Indiana Boko kan få en fin löpning då hon är startsnabb och Hossiana lär tryckas av och har chans på spets, gynnad av strykning.
Du tror inte heller på andrahandsfavoriten i avdelning 1, Pastor Power (Peter Untersteiner) 23 % ?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 19:42   #16
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Du tror inte heller på andrahandsfavoriten i avdelning 1, Pastor Power (Peter Untersteiner) 23 % ?
Nja, tillbaka efter uppehåll och 2600. Men som Stekel säger kan han få ett fint lopp på innerspår om Peter trycker av honom, vilket är värt mycket på Åby.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 20:13   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Björn Goop borde vinna med 7 Sweet on You. Stallkörning de luxe.

Som Stekel säger måste nog psyket byggas upp lite på Lady Nadine efter sist.
Det går ju inte att köra en häst i dödens varje lopp den startar. Det är ju bara djur trots allt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 20:18   #18
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tror oavsett att Sweet har en bra chans även om stallisen inte varit med.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 20:30   #19
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

12 Flaming Ace Sisu och 1 Indiana Boko är ju väldigt intressant i avslutningen.

Ser ut som man kan sätta denna omgång iallafall och att det kan ge väldigt bra betalt utan att kosta för mycket.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-07, 13:00   #20
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

2 % på 4 Zarchicco Park måste ju vara rena skämtet.
Första starten på Jägersro sist och hårt betrodd och spelad till höger och vänster.
Klart han inte dödade hästen i första starten här i Sverige.
Kan ju behöva mer lopp men nu med framspår och ett lopp i kroppen här i Sverige så är den ett givet streck på min kupong med skrällkusken Uhrberg i sulkyn.
Frågetecken på de hårt betrodda och bakspår på 9an. Tyckte den skulle vunnit enklare sist oxå.
Sen vet jag inte om den behöver mer lopp för att vänja sig här i Sverige men totalt bortglömd denna gång än så länge men lär väl bli 10-12 procent vid inlämning skulle jag tippa. Dessutom är den ute på bättre distans.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-07, 23:02   #21
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

De hästar som är på uppgång respektive nedgång i spelarmarknaden senaste 24h. Notera att Zeta Kronos är struken i avdelning 8.

2019-10-09: V86 Solvalla/Åby - Topp tio i speltrend (24h)
Lopp 8 (Å)
6 Vinci I.M.
41,25%
(24h: +10,39%)
Lopp 8 (S)
7 Sweet on You (US)
56,86%
(24h: +6,78%)
Lopp 7 (Å)
5 Make a Dream H.C.
22,26%
(24h: +5,94%)
Lopp 10 (S)
14 Odessa Celeber
8,83%
(24h: +5,46%)
Lopp 7 (S)
4 Danilo Brick
15,31%
(24h: +5,39%)
Lopp 9 (S)
2 Global Approval
16,97%
(24h: +4,73%)
Lopp 9 (S)
5 A Question Bi (IT)
39,52%
(24h: +3,53%)
Lopp 10 (S)
5 Selma Töll
27,19%
(24h: +2,74%)
Lopp 7 (Å)
3 Piteraq (US)
6,49%
(24h: +2,53%)
Lopp 8 (S)
10 Lady Nadine* (DE)
25,04%
(24h: +2,4%)

2019-10-09: V86 Solvalla/Åby - Botten tio i speltrend (24h)
Lopp 8 (Å)
3 Global Wellness
21,43%
(24h: -7,44%)
Lopp 9 (S)
4 Intercepted
20,29%
(24h: -6,27%)
Lopp 7 (Å)
4 Wasted Time Ås
3,91%
(24h: -4,72%)
Lopp 7 (Å)
10 Bring Me Bajern
10,63%
(24h: -3,71%)
Lopp 8 (S)
2 Easy Creation (NO)
6,83%
(24h: -3,67%)
Lopp 8 (S)
9 Digital Track
5,59%
(24h: -2,91%)
Lopp 9 (Å)
2 Jula Downton (US)
2,84%
(24h: -2,83%)
Lopp 10 (S)
11 Global Vintage
16,29%
(24h: -2,67%)
Lopp 9 (Å)
5 Smevikens Cruiser
52,61%
(24h: -2,62%)
Lopp 9 (S)
3 Missy Goldfinger (US)
7,38%
(24h: -2,61%)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-07, 23:36   #22
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Två dagar innan.....

Insatsfördelningsförändringarna sista timmen...eller kanske två sista som mest....

....är något att lägga tid på.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 08:15   #23
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Mas Capacity är onsdagens bästa och mest spelvärda spik. Jag får för mig att det kan komma ändringar på den här inför onsdag så kolla det. Skulle han inte kunna försvara innern så behöver Jansson bara hitta ut så måste det vara jättechans.


Ps. Galopperna senast berodde på banan.

Vi kämpar.

Senast redigerad av sjukstuga den 2019-10-08 klockan 08:17.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 08:38   #24
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Är lite inne på samma som några andra här att Goop med Sweet in you bör vara hästen att slå. Tänkte skriva att det kändes som att det gick tungt för stallet igår på Färjestad. Han vann 3/6... så vi får väl säga att stallformen är god.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 16:14   #25
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja att några kommer tillbaka efter uppehåll i första gör det ju lite upplagt för bra skrällchans. Både Whipped Eggs och Pastor Power. De är ju knappast jobbade för form i just det här loppet, och körs troligtvis inte speciellt offensivt heller. Extra minus på Whipped som är en strulputte också och ganska hårt uppanmäld här efter att ha fått snabba pengar. Kung Edward är väl den som ser ut att bli överlägset mest spelvärd där. Måste jag spika skulle det nog bli Pastor Power trots uppehåll och troligtvis lite försiktigt upplägg. Sitter väl i andra-tredje inner större delen av loppet och det är bra på Åby.

Lady Nadine kan ju inte öppna ändå, så 10 är bättre än många andra spår egentligen. Men det där att den var helt under isen sist är det viktigaste att ta fasta på tycker jag. Att jag tror mycket på Goops har ju en del att göra med att han har en stallkamrat invändigt. Och att startsnabba Lingbo Eivor gav sig helt i ledning senast. Rauno kommer nog med det i bagaget vilja släppa spetsen med den nu.

Har bara läst 5-10 minuter per lopp än, men de här två ser jag väl som några av de som är lite lättare att räkna på löpkörningen i och även ranka.
jag tror iceman kommer med väl jobbat
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 16:20   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37574
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Mas Capacity är onsdagens bästa och mest spelvärda spik. Jag får för mig att det kan komma ändringar på den här inför onsdag så kolla det. Skulle han inte kunna försvara innern så behöver Jansson bara hitta ut så måste det vara jättechans.


Ps. Galopperna senast berodde på banan.

Vi kämpar.
Jag tror att en felfri Danilo Brick leder runt om.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 16:28   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37574
Standard

Lady Nadine är struken och därmed ser Goop ut att sitta bakom en klaring i Sweet on You.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 19:19   #28
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Dragen börjar klarna efter en dag i lopparkivet.

Än så länge har jag vaskat fram

Avd1) 2 Ad Hoc 6% just nu men kommer nog sluta en bit över 10%
Avd2) 1 Mas Capacity 12% - just nu ensam A häst
Avd3) 5 Make a dream H.C 20% och favorit . Kliver ner i klass och kan leda runt om
Avd4) utöver Goop så åker 9 digital Track och 2 Easy Creation med
Avd5) 6 Vinci I.M är mitt bästa spikförslag i nuläget
Avd6) 5 A Question BI A häst på sos chansen. Men gardera med minst 5 till
Avd7) 8 Secret Mission 4% och Zoko Lane 2%! +++ inatser på bägge på slutet.
Avd8) 9 Keycard Ahäst i nuläget , spelad på 6%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), sjukstuga (+100), NAFETS (+25)

Senast redigerad av Basse den 2019-10-08 klockan 19:21.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 19:19   #29
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Lady Nadine är struken och därmed ser Goop ut att sitta bakom en klaring i Sweet on You.
Risk att den sticker iväg på strecken dock...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 19:21   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37574
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Risk att den sticker iväg på strecken dock...
Det lär den göra.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 19:53   #31
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Fick in en slant i lördags så tänker spela bort en del på V86.

Avd 1.
10 Stud Muffin har ett roligt namn och väldigt erfaren tränare/kusk men tror inte att han kan vinna bara på det.

6 Pastor Power(PU) Gjort ETT lopp över långt, 5 juni år. Blev galopp då. Nja?

Ev 9 Zefiro dei Zero. Joakim Lövgren. Duktig häst men kusken är lite nervig...

1 Whipped Eggs, Robbert Bergh. Har inte startat på ett tag men har 12,2 över al. Ser inga sådana tider hos de andra (iof sig inte tittat så noga helle.)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 20:28   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Fick in en slant i lördags så tänker spela bort en del på V86.

Avd 1.
10 Stud Muffin har ett roligt namn och väldigt erfaren tränare/kusk men tror inte att han kan vinna bara på det.

6 Pastor Power(PU) Gjort ETT lopp över långt, 5 juni år. Blev galopp då. Nja?

Ev 9 Zefiro dei Zero. Joakim Lövgren. Duktig häst men kusken är lite nervig...

1 Whipped Eggs, Robbert Bergh. Har inte startat på ett tag men har 12,2 över al. Ser inga sådana tider hos de andra (iof sig inte tittat så noga helle.)
Det är ju grymma tider på WE men inte heller startat nervig och kuskminus
.. många minus där. E väl bara Örjan som vunnit med den. Såg nu att Bergh vann där. Men jag förordar 4an
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-08 klockan 20:33.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 21:04   #33
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Mina tankar om nån nu bryr sig:

Avd1 här har vi ju bästa hästarna med tveksam form. Krävs nog några streck om man ska känna sig trygg oavsett vad nån tycker säger eller tänker.
Tycker nästan alla kan vinna om de betrodda behöver lopp i kroppen speciellt på 2640. Wipped Eggs kan ju hoppa när som och är väl ingen raket ut. Kommer väl inte tokladdas från Bergh heller med tanke på detta. Bästa hästen över längre distanser är det ju nog men lite för kort distans och avsaknad av lopp plus galopp risk gör att man måste gardera och då räcker det väl inte med en annan som är i avsaknad av lopp från spår 6. Ska bli intressant att höra vad Peter tror. 4an är ju bara 4 men kan snart räknas som 5 år och har debuten avklarad här i Sverige. Rolig men ingen jag skulle spika även om jag tycker att den är intressant. 3 Nicky Flax och 2 Ad Hoc är ju i bättre form än de övriga med bra utgångslägen. Kuskminus på 2 Ad Hoc dock. 9an som trivs över längre distanser och med bra form är ju med i striden men nu bakspår och opålitlig kusk. Flemming vinner när man minst anar det men är inte direkt någon v75 häst han kör här direkt men form slår klass. Svårt lopp. Men Ad Hoc lär spetsa och släppa till nån... 6an är väl rätt snabb och övertar direkt ?

Garderingslopp eller chansspik.
1,2,3,4,6,9,10 om man ska försöka överleva första avd. 6 Pastorn hade varit ett spikalternativ om form. Petter Engblom kanske skräller med Ad Hoc på Open stretch?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-08 klockan 21:11.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 21:17   #34
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Avd2 här är det lätt står mellan 1,4,9 där jag rankar 1an först och 4an (om som förr så borde den vinna från dödens) rankar jag tvåa tills jag ser något av värde 9an sist faktiskt. Men nu kör Örjan. Men för stor favorit från bakspår. Löjligt.
Det är inte hästen som kör Örjan. Fegar man så låser man på dom 3 annars spikar man 1an. Go Tobbe!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 21:20   #35
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Avd2 här är det lätt står mellan 1,4,9 där jag rankar 1an först och 4an (om som förr så borde den vinna från dödens) rankar jag tvåa tills jag ser något av värde 9an sist faktiskt. Men nu kör Örjan. Men för stor favorit från bakspår. Löjligt.
Det är inte hästen som kör Örjan. Fegar man så låser man på dom 3 annars spikar man 1an. Go Tobbe!
Vi har samma tipsettor i de två första avdelningarna

Tar gärna en start på V86 med 2-1 och A-kraven avklarade direkt!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 21:34   #36
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vi har samma tipsettor i de två första avdelningarna

Tar gärna en start på V86 med 2-1 och A-kraven avklarade direkt!
Kaxigt att börja med spik på dom.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 21:49   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

2 Ad Hoc
1 Mas Capacity
1,3,5
7 Sweet on You
6,14
Alla
Alla
1,7,8,11,12,14
1300 kr

Ensam vinnare med 14 i 5e

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-09 klockan 05:46.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 00:21   #38
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Hur många av de förstarankade hästarna tror ni vinner?

Just nu:
Whipped Eggs
Manuzio Hanover
Make a Dream H.C.
Sweet on You
Vinci I.M.
A Question Bi
Smevikens Cruiser
Indiana Boko

Är det möjligt att bara 2 av dessa vinner?

En normal omgångar brukar det ju ofta vara mellan 2-4 favoriter som vinner. Hur många av dessa 8 tror ni vinner?


Några andra loppdiskussioner:
Ser att häst nr 14 Odessa Celeber (avdelning 8) är spelad i ca 13 %. Men har samtidigt inte sett någon sida som rekommenderar eller tror på den hästen. Något man missat?

Är verkligen Vinci IM så överlägsen som marknaden visar? Den verkar ju inte så överlägsen när det gäller poäng, inspelade pengar, antal segrar etc.

Senast redigerad av Tipsb den 2019-10-09 klockan 00:48.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 03:00   #39
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
2 Ad Hoc
1 Mas Capacity
1,3,5
7 Sweet on You
6,14
Alla
Alla
1,7,8,11,12,15
1300 kr

Ensam vinnare med 14 i 5e
Jag tror inte att #15 vinner i 8e. Är t o m helt säker på det!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 05:29   #40
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tror inte att #15 vinner i 8e. Är t o m helt säker på det!
Hehe såg nu nej det tror inte jag heller ioförsig
Skrev fel menade såklart 14 Odessa C

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-09 klockan 05:47.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 07:54   #41
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Två strykningar i sista och hoppas på fler. Då kanske 14 OC kan runda detta gäng.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 07:55   #42
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vi har samma tipsettor i de två första avdelningarna

Tar gärna en start på V86 med 2-1 och A-kraven avklarade direkt!
Gör du andel idag?
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 08:45   #43
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Två strykningar i sista och hoppas på fler. Då kanske 14 OC kan runda detta gäng.
Gud hör bön?

Carisma Sisu struken. Lite synd tycker då jag gillade intrycket på den sist.

Westholm lär vara nöjd också. Två hack ner och Hossiana Boko är väl ganska startsnabb?

Senast redigerad av NAFETS den 2019-10-09 klockan 08:51.
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 09:03   #44
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Gud hör bön?

Carisma Sisu struken. Lite synd tycker då jag gillade intrycket på den sist.

Westholm lär vara nöjd också. Två hack ner och Hossiana Boko är väl ganska startsnabb?
ja lär ju sitta i spets med 1 i rygg. 1,8,14 kan vara ett bra lås. Om man nu inte chansspikar 14 med alla dessa strykningar och enbart 11 hästar att runda.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 09:05   #45
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 1909
Standard

Regnoväder på Åby ikväll.

Avd 1
Whipped Eggs 2 starter, 2,4
Ad Hoc 2 starter, d,8
Nkiy Flax 2 starter 2 vinster
Pastor Poser 1 start 1 vinst
King Edward 3 starter, 2,d,3
The real Star 1 start 6a.
Stud muffin 2starter 1,4. Vunnit på 3140 Åby


Avd 5. Nr 11 en start en vinst på något tung bana.

Avd7.

Aron Palema 3 vinster på 4 starter på något tung bana.
Floris Baldwin en vinst och en 3:e plats på 2 starter på något tung bana.
Smevikens cruiser 1 vinst , 3,4, 5 ,0 på övriga starter på n.
Xlnt 2 starter och 3e plats som bäst.
Secret mission 1 start för 4 år sedan, 2a då.
Martin de hos. 1 start 1 vinst.
Ebony boko 5 starter 2 vinster
Always on time 2 starter , 3a,4a.
Bijou bourbon 4 startar, 0,0,3,5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Temlor den 2019-10-09 klockan 09:17.
Temlor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 09:06   #46
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14777
Standard

Anna SH kan va jackpot spiken idag! Jepson i form o Magnus Dahlens stall också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maurizo365 (+10)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 09:14   #47
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Anna SH kan va jackpot spiken idag! Jepson i form o Magnus Dahlens stall också
Ser inte ut att ha tiderna i kroppen dock. Då måste den sänka sitt medelrekord med minst en sekund. Men man vet aldrig.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 09:24   #48
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ser inte ut att ha tiderna i kroppen dock. Då måste den sänka sitt medelrekord med minst en sekund. Men man vet aldrig.
Om de ska bli massa regn så kommer de ju inte gå så fort ändå
Då kan han va starkast på upploppet.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:02   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Gud hör bön?

Carisma Sisu struken. Lite synd tycker då jag gillade intrycket på den sist.

Westholm lär vara nöjd också. Två hack ner och Hossiana Boko är väl ganska startsnabb?
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:05   #50
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Du tror inte heller på andrahandsfavoriten i avdelning 1, Pastor Power (Peter Untersteiner) 23 % ?
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...
Ja Jörgen verkar ju ha bra form på grejerna oxå. Två vinster igår på v64an.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:08   #51
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Man kan ju säga som så att Hossiana Boko sitter ju i spets nu från spår 6 och då är det hästen att slå även om kort hade varit att föredra.

Eller är det någon som tror att 5 Selma Töll kan hålla ut Boko?
Isåfall är den ruggit sårbar och kommer inte vinna loppet från dödens. Då får 1an drömloppet eller en smygkörd i rygg på 12 en viss gubben i lådan och slår av alla.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-09 klockan 10:12.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:15   #52
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Som sagt är nog bästa låset i hela omgången 1,8,14.. Selma är nog för klen även om spets nås tror jag. 12 är intressant men jag tror Örjan ryggar 12an och att Örjan slår av den sista biten.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:17   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Man kan ju säga som så att Hossiana Boko sitter ju i spets nu från spår 6 och då är det hästen att slå även om kort hade varit att föredra.

Eller är det någon som tror att 5 Selma Töll kan hålla ut Boko?
Isåfall är den ruggit sårbar och kommer inte vinna loppet från dödens. Då får 1an drömloppet eller en smygkörd i rygg på 12 en viss gubben i lådan och slår av alla.
Jo, allt bygger på att den tar sig förbi alternativt släpps till spets...och det är ju långtifrån säkert att det blir så, men chansen finns...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:18   #54
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...
Är inte Hossiana för blöt för att gå i spets över medel?
Har funderat på att spika Indiana eller Odessa, men nu när Hossiana kommer ner till 6:e så överger jag Indiana som spik iaf och hoppas den sitter i säcken som favorit när Hossiana kroknar :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 10:33   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Är inte Hossiana för blöt för att gå i spets över medel?
Har funderat på att spika Indiana eller Odessa, men nu när Hossiana kommer ner till 6:e så överger jag Indiana som spik iaf och hoppas den sitter i säcken som favorit när Hossiana kroknar :-)
Akta dig för luckan som kan komma
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 11:20   #56
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...
Jag är den förste att skriva under på de där idéerna, det är mina båda spikar i omgången (lyssna på travsnacket)! Hossiana nu nerstruken till sjättespår och fortsatt bara 3%!!! Lär väl öka men jag tror ändå inte den kryper över 10. Vinstchans kanske 1/4?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 11:58   #57
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 12:00   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).
Dubblar från 1% segerchans till 2 då
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 12:05   #59
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).
Skojade bara. Jo den har ju tiderna och motståndet i kroppen med en hemmaskrällkusk så den är lite rolig
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 12:13   #60
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vi tippa menar på att bästa spiken är 9 Manucio Hanover?
Kunde inte vinna från bakspår sist den startade på Valla mot klenare motstånd när Jepson körde. Fattar ingenting. Nån kanske vet något eller är det för att Örjan kör?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 12:39   #61
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).
Jo, en förbättring, men den stora förbättringen sker ju när strykningarna gör att kusar kommer ner till femte o sjättespår, framförallt när 6 kommer ner till 5...men som för HB, från 8 till 6 är ju också en enorm sådan...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 12:53   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

20000 rader att disponera i sex lopp och man känner sig tunn, helt otroligt egentligen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:01   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

5,75(Unibet) på Smevikens C i sjunde, taget på uppstuds, XCT spetsar på några steg och släpper direkt till SC...kommer nog att dras emot pga överstreckning, men har ändå bästa vinstchansen i loppet....20ggr på HB(bet365), är ju givetvis taget, men jag lägger inte alla ägg i samma korg...

Senast redigerad av mikaels den 2019-10-09 klockan 13:14.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:12   #64
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
5,75(Unibet) på Smevikens C i sjunde, taget på uppstuds, XCT spetsar på några steg och släpper direkt till SC...kommer nog att dras emot pga överstreckning, men har ändå bästa vinstchansen i loppet....
Vad får dig att tro att den blir släppt till ledningen? Det är ju kort distans?
Har Persson sagt att han släpper om han kommer till spets?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-09 klockan 13:16.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:15   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Han gör alltid sitt och jag är sällan eller aldrig besviken på honom. Är väldigt startsnabb och jag kommer givetvis att ladda den första biten och sen blir det släpp då han trots allt möter ett ganska bra gäng. han hänger säkert med till en bra placering, men det blir nog tufft att vinna. Helstängt huvudlag, jänkarvagn och barfota runt om, säger Fredrik Persson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:21   #66
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
- Han gör alltid sitt och jag är sällan eller aldrig besviken på honom. Är väldigt startsnabb och jag kommer givetvis att ladda den första biten och sen blir det släpp då han trots allt möter ett ganska bra gäng. han hänger säkert med till en bra placering, men det blir nog tufft att vinna. Helstängt huvudlag, jänkarvagn och barfota runt om, säger Fredrik Persson.
Tack för info! Men är det säkert att 5 är där först då tro? I så fall är ju loppet över och rätt trisst spelmässigt:(
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:25   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack för info! Men är det säkert att 5 är där först då tro? I så fall är ju loppet över och rätt trisst spelmässigt:(
Inget är säkert i denna bransch, Always on time är ju snabb ut den också, men frågan är om den ger sig in i körningen sen den passerats av startkatapulten...men skulle AOT mot förmodan lyckas svara ut, så lär SC få harva i dödens och blir då sårbarare förståss...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:30   #68
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Inget är säkert i denna bransch, Always on time är ju snabb ut den också, men frågan är om den ger sig in i körningen sen den passerats av startkatapulten...men skulle AOT mot förmodan lyckas svara ut, så lär SC få harva i dödens och blir då sårbarare förståss...
Exakt den va ju väldigt snabb på norska V75 sist och skulle kunna svara ut 4an kanske och det är väl det man vill tro och hoppas så det kan hända nåt roligt i det loppet. Hade ju tänkt att massgardera vi får si
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:33   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Exakt den va ju väldigt snabb på norska V75 sist och skulle kunna svara ut 4an kanske och det är väl det man vill tro och hoppas så det kan hända nåt roligt i det loppet. Hade ju tänkt att massgardera vi får si
Tänker också massgardera, men kan inte låta bli 5,75 på unibet
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:35   #70
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Han sänder dit hästen i angeläget ärende vill väl inte sluta 5a direkt skulle tro kanske en spik?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:56   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vädret i Stockholm lär inte bli något problem och nu ser det ut som att det bara blir rätt små mängder i Mölndal...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 13:59   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vi tippa menar på att bästa spiken är 9 Manucio Hanover?
Kunde inte vinna från bakspår sist den startade på Valla mot klenare motstånd när Jepson körde. Fattar ingenting. Nån kanske vet något eller är det för att Örjan kör?
Slagen knappt av smygkörd. Men kan hålla med om att han skulle ha vunnit det där loppet ändå med en säker längd för att vara godkänn.

Har tänkt låsa det där på 2 hela tiden, men efter att ha funderat på både Manuzio och Danilo som inte är något att hålla i handen hittade jag några enormt intressanta kantbollar nu.

Father Of Man presterade direkt i debuten för Loumola, som är en underskattad ny tränare. Och Djuse! Loppet är ju ganska dåligt, behöver inte göra så mycket att man har bricka 8.

Lord Of Tooma har ryckt upp sig en del också nu sedan Röcklinger tog över honom.

Isco Boko tror jag noll på, de är piskade att köra felfritt och plocka poäng med den så de kör nog inte optimalt för seger idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:13   #73
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rätt bra info i den här expressen-artikeln. Befäster vad jag redan tänkte om Whipped, den kanske kommer med som C-häst på någon kupong men troligare är att jag steker den fullständigt idag. Obegripligt att han fortfarande är knapp favorit.

https://www.expressen.se/sport/trav/...jag-brukar-ha/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:15   #74
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Slagen knappt av smygkörd. Men kan hålla med om att han skulle ha vunnit det där loppet ändå med en säker längd för att vara godkänn.

Har tänkt låsa det där på 2 hela tiden, men efter att ha funderat på både Manuzio och Danilo som inte är något att hålla i handen hittade jag några enormt intressanta kantbollar nu.

Father Of Man presterade direkt i debuten för Loumola, som är en underskattad ny tränare. Och Djuse! Loppet är ju ganska dåligt, behöver inte göra så mycket att man har bricka 8.

Lord Of Tooma har ryckt upp sig en del också nu sedan Röcklinger tog över honom.

Isco Boko tror jag noll på, de är piskade att köra felfritt och plocka poäng med den så de kör nog inte optimalt för seger idag.

Ja det är ju låg klass och 4 kan hoppa när som men borde inte 1an ha en rimlig chans från bra läge med 12,8am? Gjorde ju ett grymt lopp sist
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:17   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ska fara och köpa några pilsner efter jobbet, passar perfekt då vi ska till Umeå imorgonbitti(sambon får köra) för vidare flyg till Helsingfors och Il Divo https://www.youtube.com/watch?v=GYMLMj-SibU …"konstaterings-öl" kan behövas ikväll, så man inte gör ett "Amarilde-misstag" och placerar sina kort på fel ställe...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:41   #76
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 15:34
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 0,75 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 9 (1, 6)
2: 5 Isco Boko (9, 4)
3: 3 Piteraq (5, 7)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 11 Anna S.H. (6, 3)
6: 10 Digital Crunch (5, 2)
7: 8 Secret Mission (5, 3)
8: 14 Odessa Celeber (1, 5)

3x1x1x1x1x1x1x1 = 3 rader.
3 x 1 x 0,25 kr = 0,75 kr.
Totalt: 0,75 kr.
Rättningskod: PDT BHX HMW
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:46   #77
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ska fara och köpa några pilsner efter jobbet, passar perfekt då vi ska till Umeå imorgonbitti(sambon får köra) för vidare flyg till Helsingfors och Il Divo https://www.youtube.com/watch?v=GYMLMj-SibU …"konstaterings-öl" kan behövas ikväll, så man inte gör ett "Amarilde-misstag" och placerar sina kort på fel ställe...
I framtiden kanske man ska kasta tärning i vilka lopp man ska gardera så kan man alltid skylla påd en och inte sina egna dumma idéer. Var ju så givet igår men sen snöar man in på fel spår. Lite som när man åker utför en hoppbacke. Svårt som fan att stanna (antar jag?) och då får man bara hoppas att landningen blir bra men oftast flaxar jag omkring och "kraschar" lite likt Eddie the Eagle!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:53   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Make A Drean HC till 7,50 på Unibet, spetsfavorit och spetssugna Stefan S i jollen testas...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:56   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Sitter och grunnar på Manuzio H till 5,10 på svs, känns högt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 14:58   #80
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Sitter och grunnar på Manuzio H till 5,10 på svs, känns högt...
Troliga barfotan på Danilo Brick kastar om förutsättningarna lite i det där loppet. Min förstahäst nu. Hoppar han inte direkt bör han snabbstarta till ledning och bli riktigt svårslagen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 15:08   #81
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Sitter och grunnar på Manuzio H till 5,10 på svs, känns högt...
Njae, tycker den är rätt kall egentligen både som streck och vinnarlir!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 15:16   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Njae, tycker den är rätt kall egentligen både som streck och vinnarlir!
Strecken kan jag hålla med om...Hörde Richters kommentar om A Question BI på atg:-Jorma sa att det var helt okört och att han skulle kunnat köra under 14 om det behövts, så brukar inte Jorma uttala sig så ofta...

Senast redigerad av mikaels den 2019-10-09 klockan 15:18.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 15:30   #83
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Man kan ju säga som så att Hossiana Boko sitter ju i spets nu från spår 6 och då är det hästen att slå även om kort hade varit att föredra.

Eller är det någon som tror att 5 Selma Töll kan hålla ut Boko?
Isåfall är den ruggit sårbar och kommer inte vinna loppet från dödens. Då får 1an drömloppet eller en smygkörd i rygg på 12 en viss gubben i lådan och slår av alla.
Varför skulle Hosianna som är en snabb häst behöva ta dödens?

eller är westholm så kass måne?

Nä känns som en som inte är beroende av något särskilt lopp.

sen är förstås 11 & 14 med vassare drivers gynnade även de av tre strukna
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 15:39   #84
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Efter alla strykningar är det väl bara sex hästar kvar i sista loppet som kan vinna. Kan aldrig tänka mig att Indiana ska lyckas vinna över alla de som är bättre. Given utgång på Westholm, Pettersson bajsar på sig när Jörgen sänder fram från start och sen sitter den i spets och ska slås. Och Pettersson mot förmodan skulle hålla tätt så får han stora problem ändå. Så man kanske kan plocka bort ytterligare en.

8,9,11,12,14
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 15:42   #85
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Varför skulle Hosianna som är en snabb häst behöva ta dödens?

eller är westholm så kass måne?

Nä känns som en som inte är beroende av något särskilt lopp.

sen är förstås 11 & 14 med vassare drivers gynnade även de av tre strukna
I ett försök att nå spets men misslyckas pga av att Selma Töll kanske kan hålla ut HB vilket jag inte tror men om då lär hon ju hamna i dödens eftersom rygg ledaren sitter nog 1an. Men jag tror att HB är snabbare.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 15:47   #86
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
I ett försök att nå spets men misslyckas pga av att Selma Töll kanske kan hålla ut HB vilket jag inte tror men om då lär hon ju hamna i dödens eftersom rygg ledaren sitter nog 1an. Men jag tror att HB är snabbare.
Det hänger inte på startsnabbheten där. Enbart en fråga om storleken på Westholms testiklar och kapaciteten i Petterssons slutmuskel för dagen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 16:42   #87
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2283
Standard

Odessa Celeber i avd8 trendar hårt ikväll som spik/utgång hos betaltjänsterna. Flera strykningar nu och har mött hårt motstånd tidigare. Oavsett vinstlös sedan april. Vass eller kass?

Senast redigerad av Executive den 2019-10-09 klockan 16:57.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 16:58   #88
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Odessa Celeber i avd8 trendar hårt ikväll som spik/utgång hos betaltjänsterna ikväll. Flera strykningar nu och har mött hårt motstånd tidigare. Oavsett vinstlös sedan april. Vass eller kass?
Fantastiskt trevligt, trodde att HB skulle vara den som det drogs på...inget snack om att 3% är synnerligen intressant och minst en lika bra segerchans som OC...får HB ledning så ska OC hämta in 30-40 meter och dessutom ute i spåren, tveksamt om den ens är 10 meter bättre...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:00   #89
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Kör in lite extra slantar till V86 på denna V5

V5
Inlämnat: 2019-10-09, 17:58
Solvalla
Onsdag 2019-10-09
Start: 18:39
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6 (4, 1)
2: 1, 5, 6, 7, 9 (4, 3)
3: 2 Champ Lane (7, 4)
4: 1, 3, 4, 9 (7, 11)
5: 1 Reverend Wine (2, 3)

3x5x1x4x1 = 60 rader.
60 x 1 x 1,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: NHW KHX BJV
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:01   #90
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2283
Standard

Jag håller helt med Dig. Rankar 8 före. Kul dela infon från ”de stora” bara utan att nämna namn vilket vi ju inte får längre.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:09   #91
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

Har hakat på det tåget som betaltjänsterna driver igång alldeles för ofta utan något vidare resultat. Tänker på OC i avslutningen. Hade markerat HB redan tidigt i veckan och nu när jag satte mig vid datorn och såg att läget blivit avsevärt mycket bättre blir den given. Hade dock även markerat ST, så hon får nog bli kvar...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:10   #92
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
I ett försök att nå spets men misslyckas pga av att Selma Töll kanske kan hålla ut HB vilket jag inte tror men om då lär hon ju hamna i dödens eftersom rygg ledaren sitter nog 1an. Men jag tror att HB är snabbare.
Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Jag håller helt med Dig. Rankar 8 före. Kul dela infon från ”de stora” bara utan att nämna namn vilket vi ju inte får längre.
Det får du väl? Däremot får du inte posta hela analyser.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:14   #93
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37574
Standard

Ska iväg så jag lämnade in tidigt idag.

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 14:35
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 9, 10 (4, 8)
2: 4 Danilo Brick (5, 9)
3: 7 Harper Seabrook (5, 3)
4: 7 Sweet on You (2, 9)
5: 6 Vinci I.M. (11, 3)
6: 2, 3, 5, 12 (4, 6)
7: 2, 3, 4, 5, 6, 10, 12 (8, 9)
8: 1, 5, 8, 9, 11, 14 (12, 2)

6x1x1x1x1x4x7x6 = 1008 rader.
1008 x 1 x 0,25 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: PHZ KHQ CCP
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:17   #94
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 18:16
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 18,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 9 (9, 4)
2: 4 Danilo Brick (2, 9)
3: 3 Piteraq (1, 5)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6 Vinci I.M. (15, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 5)
7: 9 Zoko Lane (5, 3)
8: 14 Odessa Celeber (11, 5)

6x1x1x1x1x12x1x1 = 72 rader.
72 x 1 x 0,25 kr = 18,00 kr.
Totalt: 18,00 kr.
Rättningskod: PMV FHV MJS
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:33   #95
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2019-10-09, 18:16
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 18,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 9 (9, 4)
2: 4 Danilo Brick (2, 9)
3: 3 Piteraq (1, 5)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6 Vinci I.M. (15, 11)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 5)
7: 9 Zoko Lane (5, 3)
8: 14 Odessa Celeber (11, 5)

6x1x1x1x1x12x1x1 = 72 rader.
72 x 1 x 0,25 kr = 18,00 kr.
Totalt: 18,00 kr.
Rättningskod: PMV FHV MJS
Vi har samma spikar på våra andelar såg jag nu , tror du de är bra tecken ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 17:39   #96
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Efter ett par dygn med strul har ATG kommit med nyheten överst på sidan "Swish: För närvarande verkar en del kunder ha problem med insättningar via Swish. Kort- och bankinsättning fungerar problemfritt."!

Så tråkigt bara då att det är samma jävla strul med kortinsättningar sen man måste acceptera överföringen via bank-id i ett nästa steg.

Får se om det blir spel framöver. Behöver nog vinna idag annars kan det bli svårt att starta något framöver
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:10   #97
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 240
Sharp$: 947
Standard

Åby verkar tungsprungen. Borde ge lite skräll chans. Men som vanligt levererar jag vilka spikar som INTE vinner
Avd
1: 6, 9 (1, 3)
2: 4 Danilo Brick (9, 1)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1, 5)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6, 11, 13 (3, 9)
6: 5 A Question Bi (2, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (5, 3)
8: 1, 14 (5, 11)
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:15   #98
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:01
Hubbabubbas andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10 (1, 4)
2: 1, 4, 5, 9 (1, 9)
3: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (3, 6)
4: 7, 9 (2, 3)
5: 6, 8, 11, 13, 14, 15 (11, 8)
6: 5 A Question Bi (2, 10)
7: 9 Zoko Lane (7, 4)
8: 14 Odessa Celeber (11, 1)

7x4x8x2x6x1x1x1 = 2688 rader.
2688 x 1 x 0,25 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Min kostnad: 672,00 kr x 2/14 = 96,00 kr
Rättningskod: RHR FHZ KLQ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:16   #99
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godismia Visa inlägg
Åby verkar tungsprungen. Borde ge lite skräll chans. Men som vanligt levererar jag vilka spikar som INTE vinner
Avd
1: 6, 9 (1, 3)
2: 4 Danilo Brick (9, 1)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1, 5)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6, 11, 13 (3, 9)
6: 5 A Question Bi (2, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (5, 3)
8: 1, 14 (5, 11)
Åby brukar inte vara så känsligt vid regn, inte alls som Solvalla som kan bli rena katastrofen för innerspåret...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:22   #100
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Åby brukar inte vara så känsligt vid regn, inte alls som Solvalla som kan bli rena katastrofen för innerspåret...
Dessutom har det väl inte regnat i Gbg sedan igår?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:26   #101
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 18:39
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 9 (6, 10)
2: 4 Danilo Brick (2, 5)
3: 1, 3, 5, 7 (11, 2)
4: 7 Sweet on You (2, 9)
5: 4, 6, 9, 11 (3, 15)
6: 3, 4, 5, 10, 12 (2, 8)
7: 2, 3, 6, 8 (12, 9)
8: 1, 9, 14 (11, 12)

4x1x4x1x4x5x4x3 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,25 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:29   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Nu är jag världens tråkigaste...men känns som att PU bara vinner i femte, efter att ha lyssnat på intervjun...får inget svar och ingen vill göra jobbet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:34   #103
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Nu är jag världens tråkigaste...men känns som att PU bara vinner i femte, efter att ha lyssnat på intervjun...får inget svar och ingen vill göra jobbet...
Jo, lät lite åt det hållet... men men...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:37   #104
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Hossiana Boko stenklar?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:37   #105
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

V4
Inlämnat: 2019-10-09, 19:34
Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 56,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10 (2, 9)
2: 3 Piteraq (7, 1)
3: 4, 6, 9, 11 (3, 15)
4: 2 Jula Downton (3, 8)

7x1x4x1 = 28 rader.
28 x 1 x 2,00 kr = 56,00 kr.
Totalt: 56,00 kr.


V4
Inlämnat: 2019-10-09, 19:36
Solvalla
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:41
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Danilo Brick (2, 5)
2: 7 Sweet on You (2, 9)
3: 3, 4, 5, 10 (12, 2)
4: 1, 9, 14 (11, 12)

1x1x4x3 = 12 rader.
12 x 2 x 2,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:42   #106
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

Problem som sagt med swish. Även med kort för mig. Mitt kort går ut om
2 månader fick jag som svar. Va ute i tid om ni vill spela idag
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:43   #107
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Hossiana Boko stenklar?
Knappast stenklar, men sällan man har en 3%-are med så pass god vinstchans...draget på Odessa C har vi nog att tacka...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:46   #108
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Knappast stenklar, men sällan man har en 3%-are med så pass god vinstchans...draget på Odessa C har vi nog att tacka...
Nej, visst är det så. Men två strykningar invändigt och spelad till 3%.. det är ju ekonomiskt självmord att inte spika.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 18:49   #109
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Så här fick det bli idag:
3,4,6,10
1,4,6,8,9
3,7
7 Sweet on You
5,6,8,11,13,15
5 A Question Bi
9 Zoko Lane
8,14

Till det vinnarspel på:
Zoko Lane, 14.00
La Marke, 33.00
Mas Capacity, 7.00
Hossianna Boko, 15.00

Lycka till allihop!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:00   #110
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Förutom några red.system slängde jag in detta lillsystem.
V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:56
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 9, 10 (4, 7)
2: 4, 5, 9 (1, 2)
3: 11 Ornello (1, 7)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6 Vinci I.M. (11, 3)
6: 4, 5, 7, 10 (2, 12)
7: 8 Secret Mission (5, 3)
8: 5, 8, 14 (1, 11)

6x3x1x1x1x4x1x3 = 216 rader.
216 x 1 x 0,25 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: xxxxxxxxxxx
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:01   #111
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Nu undrar man ju om Tarzan har slängt på helstängt på någon av hästarna i Avd 6...
Kanske allihopa?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:16   #112
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Stallskriket 2 - V86
Solvalla / Åby 9/10
Avd
1: 1,2,3,4,6,9,10 R: 7,5
2: 1,4,5,9 R: 2,8
3: 1,3,7,11,12 R: 5,8
4: 7 R: 9,2
5: 6 R: 11,13
6: 4,5,10,12 R: 2,3
7: 1,2,6,8,9,10,12 R: 5,3
8: 14 R: 1,5
3920 rader x1x0,25=980,00 kr

Dagens bolag på Sundbyholmstravets tillsammans-sida
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:18   #113
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Problem som sagt med swish. Även med kort för mig. Mitt kort går ut om
2 månader fick jag som svar. Va ute i tid om ni vill spela idag
Funkar med SMS godkänna
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:22   #114
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 20:17
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 200,00 kr
Endast 8 rätt
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 9, 10 (1, 2)
2: 1, 2, 4, 5 (9, 8)
3: 1, 3, 7, 11 (5, 8)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6 Vinci I.M. (11, 13)
6: 5 A Question Bi (2, 4)
7: 2, 3, 6, 9, 12 (5, 8)
8: 8, 14 (1, 5)

5x4x4x1x1x1x5x2 = 800 rader.
800 x 1 x 0,25 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: PKZ MHV JBQ

Minst 8 gröna Grant
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:26   #115
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Tuffa krav ikväll

2 ahästar skall vinna

Avd1) A- 2 Ad Hoc
Avd2) A- 1 Mas Capacity
Avd3) A- 3 Piteraq
Avd7) A- 14 Odessa Celeber och 9 Keycard

Fast spik är 6 Vinci A.M i avdelning 5

Lycka till ikväll allihopa
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:31   #116
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tuffa krav ikväll

2 ahästar skall vinna

Avd1) A- 2 Ad Hoc
Avd2) A- 1 Mas Capacity
Avd3) A- 3 Piteraq
Avd7) A- 14 Odessa Celeber och 9 Keycard

Fast spik är 6 Vinci A.M i avdelning 5

Lycka till ikväll allihopa
Kul om Piteraq och Keycard går in
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:31   #117
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fasiken också - hade varit lite kul att visa sina "Saidaskills"! Visste att det skulle bli ett materialfel nu när ATGs insättningar krånglar och inte konstigt så var det Bergharn - fick han 10 000 månne...?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:32   #118
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Får man som kusk bonus av atg om man får Materielfel 30sekunder före första start?
Atg har ju missat att lägga ett voltstartslopp som avdelning 1

Man vill ju inte missa den extra omsättning försenad start ger, lol
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Gotland (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:33   #119
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 20:31
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 9, 10 (1, 3)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 9)
3: 3 Piteraq (11, 7)
4: 7 Sweet on You (9, 2)
5: 6, 11, 13 (3, 9)
6: 5 A Question Bi (2, 4)
7: 6, 8, 12 (5, 3)
8: 1, 5, 8, 9, 10, 11, 14 (12, 3)

4x12x1x1x3x1x3x7 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,25 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Så här kör jag
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:34   #120
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Den galoppen förstörde ju typ 50% av hela systemet! jaja, får hoppas det kan gå vägen ändå!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:34   #121
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

44.5 miljoner omsättning
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:37   #122
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

Far o son. 2 startsnabba
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:38   #123
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Nu är man nog "Amarilde-rökt", dvs hade U på NF, tills kupongen skulle lämnas in...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:38   #124
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Fasiken också - hade varit lite kul att visa sina "Saidaskills"! Visste att det skulle bli ett materialfel nu när ATGs insättningar krånglar och inte konstigt så var det Bergharn - fick han 10 000 månne...?
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Får man som kusk bonus av atg om man får Materielfel 30sekunder före första start?
Atg har ju missat att lägga ett voltstartslopp som avdelning 1

Man vill ju inte missa den extra omsättning försenad start ger, lol

Två personer, en tanke! Så måste det alltså vara, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:39   #125
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

740.000 system borta.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:40   #126
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

För dom som inte förstår, så får jag o A inte göra något som helst fel, då går det åt h-e...eller hur Amarilde?!?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:41   #127
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 736
Sharp$: 9162
Standard

Jaha, där trodde jag nog att det var klart med 400 kvar.

Men det saknades en del i PP tyvärr...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:41   #128
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är inte alltid jag gillar Hultman men hans kunskaper och pedagogiska sätt att förmedla dessa kan jag inte ta ifrån honom - kudos!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:43   #129
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra strykning - såg bedrövlig ut!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:44   #130
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Bra beslut av veterinären att stryka Danilo Brick. Ser inget bra ut alls
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:44   #131
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Mycket som inte blir som man trott idag. Först galopperar Ad Hoc bort sig helt innan starten och i andra stryker de Danilo Brick!

Ja, i framtiden får det bli tärningen lite oftare!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:44   #132
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Fyfan asså spiken struken på en super jackpott omgång
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:45   #133
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Manuzio H lampa nu då
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:45   #134
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

9MANUZIO HANOVER gigantisk favorit nu. Schas
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:48   #135
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Första spiken inne
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:48   #136
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

fittomgång
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:51   #137
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

Det där var en riktigt bra vinnare för mig - Tack!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:51   #138
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Här är en kupong när det blev deg över från andelspelet

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:09
Hubbabubbas andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 22,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3 (9, 1)
2: 1 Mas Capacity (9, 4)
3: 1, 3, 5 (7, 11)
4: 2, 7, 9 (5, 3)
5: 6, 8, 13, 14, 15 (11, 3)
6: 3 Missy Goldfinger (5, 2)
7: 5 Smevikens Cruiser (3, 12)
8: 8 Hossiana Boko (1, 14)

2x1x3x3x5x1x1x1 = 90 rader.
90 x 1 x 0,25 kr = 22,50 kr.
Totalt: 22,50 kr.
Min kostnad: 22,50 kr x 2/14 = 3,21 kr
Rättningskod: XKW LHR MLW
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:51   #139
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Nu är man nog "Amarilde-rökt", dvs hade U på NF, tills kupongen skulle lämnas in...
Har trott på hästen tidigare men tyckte flera där hade halvtråkig procent och orkade inte strecka samtliga så valde bort de som inte skulle sitta i spets av dem.

Ja, hemskt med sena felaktiga ändringar. Nu sitter man med en förstarankad som dock inte fick någon extra skjuts med A eller liknande. Sju rätt kan väl ge några kronor tillbaka. Det jag ska jobba in

Men min rank i första var bedrövlig
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:52   #140
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Är det inte perfekta förutsättningar för 3 Always on time?

Bra spår, startsnabb, rätt distans. Rätt kusk. Inga raketer vid sidan av.

12ggr..!?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:54   #141
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
fittomgång
Kanonomgång!

Så nära att inte hinna lämna in...

Inlämnat:
2019-10-09, 20:31
Åby Lopp 6
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 150,00 kr
SE LOPPET
HÄSTAR
3610
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
3/6 17,35
Utbetalt: 867,00 kr
VISA KVITTODETALJER
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:58   #142
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Suck. Första avdelningen var det ledaren, utvändigt, och de i rygg på innerspåret som gjorde upp om det helt. Nu i tredje så var det trötta ben på hela fältet vilket var märkligt! Att Ornello inte vinner det där är ju märkligt!

Bear a Perfection var med i tankarna tidigt men den ratades ner av någon anledning! Jahopp. Nu är det roliga helt slut
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 19:59   #143
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:01
Hubbabubbas andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10 (1, 4)
2: 1, 4, 5, 9 (1, 9)
3: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (3, 6)
4: 7, 9 (2, 3)
5: 6, 8, 11, 13, 14, 15 (11, 8)
6: 5 A Question Bi (2, 10)
7: 9 Zoko Lane (7, 4)
8: 14 Odessa Celeber (11, 1)

7x4x8x2x6x1x1x1 = 2688 rader.
2688 x 1 x 0,25 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Min kostnad: 672,00 kr x 2/14 = 96,00 kr
Rättningskod: RHR FHZ KLQ

Nu får man ju hoppas att spikarna sitter.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:00   #144
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Sprack man i 3e då, svårt med 3-åringar
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:07   #145
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det går ju bra idag! Fantastiskt bra favorit det där ju *suck*

hahahaha, ska man få två rätt idag tror ni?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:07   #146
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Århundradets sämsta 70%-are!!

Hultman höjer den rätt ut bakom favoriten och sist på strecken på V3!? 51 andelar kvar!
Ont i magen då jag struntade i varningen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2019-10-09 klockan 20:09.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:08   #147
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Helvete Rauno, körde speeden lite för tidigt... ordentlig soppatorsk mot slutet
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:08   #148
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Blåser inte 8 Hosianna Boko till spets i sista, efter två strykningar invändigt?

Och visst fanns den med i snacket redan på Rättvik? Bara ston idag - 12 ggr degen!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:09   #149
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Låste på 5-7 så känns ju lite sådär
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:09   #150
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Walk over från de mest spelade i 4:e?

Man gav loppet till de i front
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:10   #151
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Måste nog gå på spåren i fortsättningen
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:12   #152
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Där for v86, steg in rejält på HB till 15ggr på Unibet...må lyckan vara med mig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:13   #153
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bara hoppas nästa favorit faller också så kan det ju bli en trevlig jackpott till nästa vecka!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:20   #154
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hur kan de tillåta Untersteiner får köra i 1.23-1.24 tempo andra femhundringen? Som att se två fotbollslag bara rulla boll inom laget och alla på plan är nöjda med resultatet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:21   #155
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 736
Sharp$: 9162
Standard

Ja då får vi nog någon som har alla rätt tillslut ändå idag tyvärr...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:22   #156
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hur kan de tillåta Untersteiner får köra i 1.23-1.24 tempo andra femhundringen? Som att se två fotbollslag bara rulla boll inom laget och alla på plan är nöjda med resultatet!
Ja, det var lite märkligt. Efter en 09-öppning borde ju någon bakifrån åkt upp och satt upp ett fortsatt vettigt tempo.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:25   #157
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ganska skönt med Amarilde, oavsett hur dåligt det går, så går det sämre för honom...du förstår din funktion och accepterar den, eller hur "min vän"....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:29   #158
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Digital Crunch var mörkad och klar (gick inte på den då det lyser rött) men Örjan är Örjan och hittar ut! Synd Melander även om du vann...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:29   #159
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Att Jorma skulle sagt att den här hästen kan gå en 13-tid? För det första förstår ingen när Jorma säger något så han kan ju sagt va fan som helst ju!

Jahopp... två rätt blir det nog idag! Hurra!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:30   #160
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Hur många hästar hade Melander med och vem har typ den snabbaste medeltiden? Bästa kusken? Vilken trött häst 5an va lol
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:31   #161
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ganska skönt med Amarilde, oavsett hur dåligt det går, så går det sämre för honom...du förstår din funktion och accepterar den, eller hur "min vän"....


Varför ens lägga ner tid på att göra system? Nästa steg är att kasta ihop ett på tio minuter hahahha Vad ska man göra för att få rätt på det här?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:31   #162
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det va den sämsta prestation en häst någonsin har gjort tror ja och den kunde gå en 13 tid lolololololll my as och de ljug alla rakt upp i ansiktet
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:32   #163
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Inte svårare än att se vilka de mött och vilka tider de har i kroppen säger en del faktiskt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:32   #164
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Digital Crunch var mörkad och klar (gick inte på den då det lyser rött) men Örjan är Örjan och hittar ut! Synd Melander även om du vann...
Fast Tarzan lyfte ju fram hästen så jag kan inte påstå att han mörkade något.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:34   #165
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Är borta på mitt system också.

Är någon kvar här inne?

Kan få 3x7 rätt om det avslutas med:

Avd7) 5,8,9
Avd8) 9,14
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:35   #166
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Fast Tarzan lyfte ju fram hästen så jag kan inte påstå att han mörkade något.
Det börjar bli Tarzan väder nu- hans hästar brukar gå bra i höstrusket.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:35   #167
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Är borta på mitt system också.

Är någon kvar här inne?

Kan få 3x7 rätt om det avslutas med:

Avd7) 5,8,9
Avd8) 9,14
Sitter med chans på 7 rätt..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:36   #168
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Fast Tarzan lyfte ju fram hästen så jag kan inte påstå att han mörkade något.
Jag både hörde och läste detsamma. Tror inte han lät mer påställd på någon annan i hela omgången än Crunchen. Sen stod det bike och barfota i programmet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:37   #169
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

Dubbelslag Westholm på DD, tack!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:39   #170
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 736
Sharp$: 9162
Standard

Risken är väl rätt stor att stora delar av de raderna som finns kvar sitter med spik på 14 i sista va?

Känns som att flera av betaltjänsterna gick på den idag...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:41   #171
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Hoppas på rygg ledaren nu! Vore fint!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:43   #172
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ska aldrig mer överskatta Uhrberg. Hur svårt kan det vara att dra i högertömmen någon jävla gång under loppet? Oskar den enda som har vett att göra något. Jävla statyer...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:43   #173
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Hoppas på rygg ledaren nu! Vore fint!
Usch vilken besvikelse... Men men... 14 spik för ett gäng femmor.
Trist, borde vara chans på 7 rätt då en hemmahäst vinner där jag garderade.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:45   #174
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sista gången jag tog med Stefan Persson på något streck spel för resten av mitt travliv även om han kör proppen.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:46   #175
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg


Varför ens lägga ner tid på att göra system? Nästa steg är att kasta ihop ett på tio minuter hahahha Vad ska man göra för att få rätt på det här?
Vila
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:46   #176
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är det inte perfekta förutsättningar för 3 Always on time?

Bra spår, startsnabb, rätt distans. Rätt kusk. Inga raketer vid sidan av.

12ggr..!?
Fa...an!

Vafan skulle amatören fram till dödens och göra..?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:46   #177
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sista gången jag tog med Stefan Persson på något streck spel för resten av mitt travliv även om han kör proppen.
Det är typ en huvudregel...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:47   #178
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Blä där försvann 7 rättschansen :-(

Men kul att Kajsa i studion spelade 5kr vinnare och att hela studion skrattar ihjäl sig i segeryran.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:47   #179
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 736
Sharp$: 9162
Standard

Nu jobbar vi in lite deg på lilla goda...


V86
Inlämnat: 2019-10-09, 20:16
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 1 221,12 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Pastor Power (9, 3)
2: 1 (1, 9)
3: 1, 3, 5, 6, 7, 11 (12, 10)
4: 2, 3, 7, 9 (5, 1)
5: 5, 6, 8, 9, 11, 13, 14, 15 (3, 12)
6: 4, 5, 12 (2, 3)
7: 5, 8, 9, 12 (2, 6)
8: 8, 14 (5, 1)

1x1x6x4x8x3x4x2 = 4608 rader.
4608 x 1 x 0,25 kr = 1 152,00 kr. Avgift 69,12 kr.
Totalt: 1 221,12 kr.
Min kostnad: 1 221,12 kr x 1/25 = 48,84 kr
Rättningskod: NKW GHS MBT


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:47   #180
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Usch vilken besvikelse... Men men... 14 spik för ett gäng femmor.
Trist, borde vara chans på 7 rätt då en hemmahäst vinner där jag garderade.
Hur kan du gå på den?, kanske den mest överspelade i historien...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:50   #181
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3330
Standard

Värden i teorin.

1 5458181-- 7776-- 406
2 1.228022E+08-- 117825-- 2869
3 9.815416E+07-- 101112-- 2679
4 1.789725E+08-- 148506-- 3148
5 1.30717E+07-- 18055-- 851
6
7
8 2.97968E+07-- 38572-- 1525
9 1.352358E+07-- 18645-- 874
10 7.502603E+07-- 83024-- 2432
11 1.670592E+07-- 22744-- 1027
12 3.560279E+07-- 45105-- 1697
13
14 4301091-- 6157-- 327

Senast redigerad av GGS den 2019-10-09 klockan 20:52.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:51   #182
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 736
Sharp$: 9162
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Värden i teorin.

1 5458181-- 7776-- 406
2 1.228022E+08-- 117825-- 2869
3 9.815416E+07-- 101112-- 2679
4 1.789725E+08-- 148506-- 3148
5 1.30717E+07-- 18055-- 851
6
7
8 2.97968E+07-- 38572-- 1525
9 1.352358E+07-- 18645-- 874
10 7.502603E+07-- 83024-- 2432
11 1.670592E+07-- 22744-- 1027
12 3.560279E+07-- 45105-- 1697
13
14 4301091-- 6157-- 327
15 2.190941E+10-- 341100-- 3988

Jackpot på alla utom 14?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:52   #183
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

08 första 500... Tror och hoppas att Örjan vinner med halva...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:53   #184
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

En textvariant till The Colonel Bogey March:

Hitler has only got one ball
Göring has two but very small
Himmler is rather sim'lar
But poor old Goebbels has no balls at all.

Man kan naturligtvis byta ut Goebbels mot Westholm...
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:54   #185
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
08 första 500... Tror och hoppas att Örjan vinner med halva...
Bedrövligt!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:54   #186
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bollarna växte på Pettersson efter vinsten tidigare, det var inte med i planen. Westholm fick dra brune petter på det. Från spets hade den kanske haft chans.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:55   #187
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Det där ska ju Flaming Ace Sisu bara vinna normalt sett.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:56   #188
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

H Boko kunde ju ta spets
Blev ju dödens för HB ändå
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:57   #189
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hade en slant på Keycard också, efter allt snack...så det gick konstigt nog ihop-sig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:58   #190
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tuffa krav ikväll

2 ahästar skall vinna

Avd1) A- 2 Ad Hoc
Avd2)A- 1 Mas Capacity
Avd3) A- 3 Piteraq
Avd7) A- 14 Odessa Celeber och 9 Keycard

Fast spik är 6 Vinci A.M i avdelning 5

Lycka till ikväll allihopa
Sätter kraven och spiken men slutar ändå bara med ett gäng sexor
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:58   #191
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Cool hade en bra idé på spik på 12 i dd1
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 20:58   #192
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Bollarna växte på Pettersson efter vinsten tidigare, det var inte med i planen. Westholm fick dra brune petter på det. Från spets hade den kanske haft chans.
Han är otroligt svår att räkna på.


Släpper spets varvet kvar med favoriten i ett lopp. Försvarar spets in absurdum med en chanslös 50-oddsare i nästa.

Förstör för merparten av spelarkollektivet, för det mesta.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:00   #193
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Bedrövligt!
Du måste väl vara så rutinerad, så du inte hoppar i galna tunnor...nu var jag stygg, men du förstår vad jag menar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:01   #194
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nackdelen är att många spelar på exakt samma sätt. Vi formar varandra tyvärr och läser tips och lyssnar på vad Jorma säger bla bla bla. Sen sitter alla med liknade system. Man ska lämna in systemet dagen innan och gå på sin första känsla som Mas va ett mycket bra spikförslag med överlägset bästa tiden av alla i loppet. Men Danilo skithäst lyste det rött på alla slet på sig direkt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:02   #195
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Cool hade en bra idé på spik på 12 i dd1
Fast tog en annan bakspårskuse i tredje istället o skiftade bort mig lite överallt som man gör ibland
Spikade ju senast när Kim gjorde bort sig o den stod på tur nu.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:03   #196
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nackdelen är att många spelar på exakt samma sätt. Vi formar varandra tyvärr och läser tips och lyssnar på vad Jorma säger bla bla bla. Sen sitter alla med liknade system. Man ska lämna in systemet dagen innan och gå på sin första känsla som Mas va ett mycket bra spikförslag med överlägset bästa tiden av alla i loppet. Men Danilo skithäst lyste det rött på alla slet på sig direkt
Är ju det som är själva grejen...gäller att ha ett fågelperspektiv till alltihopa...men lätt är det inte...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:09   #197
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Segerprocent Inkört

2015 13 28 milj.
2016 13 18 milj.
2017 10 17,5 milj.
2018 10 14,5 milj.
2019 7 5,5 milj.
Vems är dessa siffror?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:10   #198
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Storspelare går inte ens in på forum och läser andras tankar och tips för att minimera sina egna idéer om va de har uppfattat och sett hos hästar i lopp mm. Det är som att man ska övertyga varandra om vem som e bäst på att tippa och det blir hundra kockar och en sjuhelsike soppa av alltihop tyvärr. Oavsett vad nån säger påverkar vi varandra mer eller mindre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:11   #199
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Segerprocent Inkört

2015 13 28 milj.
2016 13 18 milj.
2017 10 17,5 milj.
2018 10 14,5 milj.
2019 7 5,5 milj.
Vems är dessa siffror?
Whalman?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:12   #200
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nackdelen är att många spelar på exakt samma sätt. Vi formar varandra tyvärr och läser tips och lyssnar på vad Jorma säger bla bla bla. Sen sitter alla med liknade system. Man ska lämna in systemet dagen innan och gå på sin första känsla som Mas va ett mycket bra spikförslag med överlägset bästa tiden av alla i loppet. Men Danilo skithäst lyste det rött på alla slet på sig direkt
Det har du helt rätt i. Jag hade Zoko Lane som spik från första början och stod fast vid det, såg också att även du spikade den. Men i övrigt var det inte många som pratade alltför mycket om den hästen. Mas Capacity var även min förstahäst och en snygg spik för er som satte den, själv garderade jag dock upp den då jag var osäker på om den skulle nå spets.

Det är som alltid mycket skönare att åka på egna drag än att gå på någon annans.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:13   #201
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Whalman?
Bra gissat - bravo! Roger Walmann!
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:13   #202
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Som jag blev påverkad angående 9 Zoko Lane som jag inte ens brydde mig om från början men spikade till slut. Det har inte hänt någon gång i mitt travliv att jag har spikat Stefan Persson lol men jag är väl lättpåverkad
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:14   #203
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Storspelare går inte ens in på forum och läser andras tankar och tips för att minimera sina egna idéer om va de har uppfattat och sett hos hästar i lopp mm. Det är som att man ska övertyga varandra om vem som e bäst på att tippa och det blir hundra kockar och en sjuhelsike soppa av alltihop tyvärr. Oavsett vad nån säger påverkar vi varandra mer eller mindre.
Jo, inte är jag nå bättre där(även om jag tror det)...den skicklige tar hänsyn till faktorer som är sakliga och väsentliga...och så långt har jag aldrig kommit...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:15   #204
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Segerprocent Inkört

2015 13 28 milj.
2016 13 18 milj.
2017 10 17,5 milj.
2018 10 14,5 milj.
2019 7 5,5 milj.
Vems är dessa siffror?
Det kan inte enbart bero på att Kihlström kör helst åt Redén och Tarzan.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:15   #205
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Det har du helt rätt i. Jag hade Zoko Lane som spik från första början och stod fast vid det, såg också att även du spikade den. Men i övrigt var det inte många som pratade alltför mycket om den hästen. Mas Capacity var även min förstahäst och en snygg spik för er som satte den, själv garderade jag dock upp den då jag var osäker på om den skulle nå spets.

Det är som alltid mycket skönare att åka på egna drag än att gå på någon annans.
Såg detta efter jag skrev mitt inlägg så det va du din jävel
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:16   #206
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Som jag blev påverkad angående 9 Zoko Lane som jag inte ens brydde mig om från början men spikade till slut. Det har inte hänt någon gång i mitt travliv att jag har spikat Stefan Persson lol men jag är väl lättpåverkad
Haha, då får du slå ifrån dig nästa gång jag har någon idé. Hästen är dock grym i sina bästa stunder och jag kommer fortsätta att jaga honom vid lämpligt tillfälle. Det var ju vissa oklarheter om formen till den här starten också och jag läste senare att han hade varit behandlad två gånger sedan Örebrostarten.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:18   #207
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Haha, då får du slå ifrån dig nästa gång jag har någon idé. Hästen är dock grym i sina bästa stunder och jag kommer fortsätta att jaga honom vid lämpligt tillfälle. Det var ju vissa oklarheter om formen till den här starten också och jag läste senare att han hade varit behandlad två gånger sedan Örebrostarten.
Lova mig en sak spika den när nån annan kör
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:21   #208
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Persson vinner på lördag. Nadal stenklar oavsett kusk.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:21   #209
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Lova mig en sak spika den när nån annan kör
Haha Persson är visserligen ingen favoritkusk hos mig heller, men det är farligt att bara nonchalera vissa kuskar. Han har vunnit med hästen tre gånger och körde honom senast på Örebro.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:22   #210
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Persson vinner på lördag. Nadal stenklar oavsett kusk.
Ok! Då har du din spik klar
Om Stefan Persson kör garderar jag brett det bara är så.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:26   #211
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Haha Persson är visserligen ingen favoritkusk hos mig heller, men det är farligt att bara nonchalera vissa kuskar. Han har vunnit med hästen tre gånger och körde honom senast på Örebro.
Ett inlägg i ert meningsutbyte.Som många andra läste jag naturligtvis vad Jens Sjödén skrev om hästen idag:
"9 Zoko Lane var senast fruktansvärt bra. De enda som var före honom i mål var Very Kronos som fått bestämma i spets samt Velvet Gio. Båda dessa är hästar för bra för silverdivisionen. Nu är motståndet mycket enklare! Frågan är hur han hanterar distansen som han aldrig provat? Generellt blir i alla fall hästar mer sprinterbetonade med åren.
Zoko Lane trivs på Åby, det har blivit seger vid tre av de fem senaste besöken. 3/4 med Stefan Persson i sulkyn! Till 2,3 procent är han ett av omgångens bättre fynd i ett ojämnt lopp."

Anmärkningsvärt är att Sjödén som alltid avfärdar hästar som har spår 9 i autostart inte nämnde det idag.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:32   #212
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg


Varför ens lägga ner tid på att göra system? Nästa steg är att kasta ihop ett på tio minuter hahahha Vad ska man göra för att få rätt på det här?
Det där är faktiskt ingen dålig metod, eller jo, kanske på V86, funkar bättre än något annat jag provat på V65 iaf. Helt kliniskt opåverkad ska du vara osså, förutom då hjälp av bookieodds och streck, måste ju balansera in skrällarna i systemt
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:32   #213
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Ett inlägg i ert meningsutbyte.Som många andra läste jag naturligtvis vad Jens Sjödén skrev om hästen idag:
"9 Zoko Lane var senast fruktansvärt bra. De enda som var före honom i mål var Very Kronos som fått bestämma i spets samt Velvet Gio. Båda dessa är hästar för bra för silverdivisionen. Nu är motståndet mycket enklare! Frågan är hur han hanterar distansen som han aldrig provat? Generellt blir i alla fall hästar mer sprinterbetonade med åren.
Zoko Lane trivs på Åby, det har blivit seger vid tre av de fem senaste besöken. 3/4 med Stefan Persson i sulkyn! Till 2,3 procent är han ett av omgångens bättre fynd i ett ojämnt lopp."

Anmärkningsvärt är att Sjödén som alltid avfärdar hästar som har spår 9 i autostart inte nämnde det idag.
Nu är det ju lite så det är med Jens, han är duktig på statistiken men mindre bra på att hålla sig till den. I avd 3 handlar ju analysen om att 1 och 5 nog är bästa hästarna. Gick ju sådär..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:33   #214
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Ett inlägg i ert meningsutbyte.Som många andra läste jag naturligtvis vad Jens Sjödén skrev om hästen idag:
"9 Zoko Lane var senast fruktansvärt bra. De enda som var före honom i mål var Very Kronos som fått bestämma i spets samt Velvet Gio. Båda dessa är hästar för bra för silverdivisionen. Nu är motståndet mycket enklare! Frågan är hur han hanterar distansen som han aldrig provat? Generellt blir i alla fall hästar mer sprinterbetonade med åren.
Zoko Lane trivs på Åby, det har blivit seger vid tre av de fem senaste besöken. 3/4 med Stefan Persson i sulkyn! Till 2,3 procent är han ett av omgångens bättre fynd i ett ojämnt lopp."

Anmärkningsvärt är att Sjödén som alltid avfärdar hästar som har spår 9 i autostart inte nämnde det idag.
Och speciellt på kort distan på Åby med Open strech

Visste att rövslickaren på Unter skulle dra fram han. Han frågade tillochmed Peter om han fick göra det eftersom han tycker om Peter så mycket och att han själv är för rädd att stå i vinnarcirkeln om det inte gällde V5 på Halmstad
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:36   #215
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Blä där försvann 7 rättschansen :-(

Men kul att Kajsa i studion spelade 5kr vinnare och att hela studion skrattar ihjäl sig i segeryran.....

Hatar när de sitter i studion och skrattar och gör sig roliga över olika vinnare - de borde veta att det är x antal människor som kanske åker på just ett misstag och/eller en "rolig" fadäs...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:39   #216
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hatar när de sitter i studion och skrattar och gör sig roliga över olika vinnare - de borde veta att det är x antal människor som kanske åker på just ett misstag och/eller en "rolig" fadäs...

Är väl alltid kul med efterhandare ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:45   #217
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Haha Stefan Persson kör ju Nadal trodde stekel skämtade. Då blir det ju gardering. Ser inte han vinna tyvärr. Han har svårt att bedöma tempo och är allmänt keff. Lovar att Nadal blir avslagen av Sorbet. Örjan Vs Stefan. Spikar hellre Million från spår 11 än Nadal som jag inte tror tycker om 2640 dessutom. Kuskminus deluxe när det är så jämt mellan ekipagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 21:45   #218
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Är väl alltid kul med efterhandare ?

Enkom när de berikar min plånbok, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 22:21   #219
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Det kan inte enbart bero på att Kihlström kör helst åt Redén och Tarzan.
Nej men det gör en jävla skillnad när man byter ut Örjan mot Kenneth Haugstad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+10)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 22:37   #220
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tyvärr kunde jag inte spika dom två första och riskera att åka ut direkt. Inte bara mina pengar jag spelar om så då går jag lite safe men ändå chans till bra deg eftersom det är jackpot. Hoppas ingen misstycker.

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:34
Daniel Nilssons andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 9, 10 (9, 10)
2: 1, 4 (9, 5)
3: 1, 3, 5 (6, 8) :(
4: 7 Sweet on You (9, 2) Fel ute
5: 6, 13, 14, 15 (15, 11)
6: 3, 5 (4, 2) :(
7: 5, 6, 8, 9, 12 (3, 2)
8: 1 Indiana Boko (14, 8) Fel ute

5x2x3x1x4x2x5x1 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,25 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Min kostnad: 300,00 kr x 3/19 = 47,37 kr
Rättningskod: RJX FHZ HLN

Kolla reserverna jag satt själv

Och den första spiken va 3 Nicky Flax från början. Så jag ber om ursäkt till er som köpte för detta.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-09 klockan 22:40.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 22:43   #221
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Finland tog potten ca 6.5 av 9.5 system

Fick själv en 7 a och lite 6or

Spika 1.40 oddsaren som Björn inte skulle vinna med som synes.
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 23:08   #222
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Är borta på mitt system också.

Är någon kvar här inne?

Kan få 3x7 rätt om det avslutas med:

Avd7) 5,8,9
Avd8) 9,14
Grattis till 4500 kr då!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 23:23   #223
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:28
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 9, 10 (7, 2)
2: 9, 1 (1, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 11)
4: 7 Sweet on You (9, 5)
5: 6 Vinci I.M. (3, 13)
6: 4, 5, 7, 12 (2, 1)
7: 12 Martin de Bos (6, 9)
8: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14 (2, 10)

4x2x12x1x1x4x1x9 = 3456 rader.
3456 x 1 x 0,25 kr = 864,00 kr.
Totalt: 864,00 kr.

Alla älskar ju efterhandare, men....

Helt fel att gå på Björns häst i fjärde men jämnade ut sig med strykningen av Denilo Brick
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 23:25   #224
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2019-10-09, 19:28
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 9, 10 (7, 2)
2: 9, 1 (1, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 11)
4: 7 Sweet on You (9, 5)
5: 6 Vinci I.M. (3, 13)
6: 4, 5, 7, 12 (2, 1)
7: 12 Martin de Bos (6, 9)
8: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14 (2, 10)

4x2x12x1x1x4x1x9 = 3456 rader.
3456 x 1 x 0,25 kr = 864,00 kr.
Totalt: 864,00 kr.

Alla älskar ju efterhandare, men....

Helt fel att gå på Björns häst i fjärde men jämnade ut sig med strykningen av Denilo Brick
Sätt ut rättningskoden så jag kan rätta

Fint system

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-09 klockan 23:27.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 23:36   #225
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sätt ut rättningskoden så jag kan rätta

Fint system
Går inte den att få fram om man har spelat reducerat? Ser att det finns på de matematiska kvittona men inte på dessa...

Inlämnat:
2019-10-09, 19:28
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 864,00 kr
AVD HÄSTAR VINNARE VIDEO
1
36910
3
2
491
1
3
123456789101112
6
4
7SWEET ON YOU
1
5
6VINCI I.M.
6
6
45712
4
7
12MARTIN DE BOS
12
8
134589111214
9
= 7 RÄTT
VINSTBERÄKNING
8 rätt: 0 x 2 907 769 kr
7 rätt: 1 x 8 712 kr Vinst!
6 rätt: 26 x 575 kr Vinst!
Utbetalt: 23 662,00 kr
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 23:48   #226
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tyvärr kunde jag inte spika dom två första och riskera att åka ut direkt. Inte bara mina pengar jag spelar om så då går jag lite safe men ändå chans till bra deg eftersom det är jackpot. Hoppas ingen misstycker.
...
Wow du tänker så... skojar?

Först får jag tacka för ett bra uppslag i första avd, såg nämligen ditt utkast med spik Niky. (sedan att det ändå inte blev tillräckligt många rätt på mitt system...)

Själv tänker jag tvärtom (ibland, kappvändare som jag är (ibland)), spika i första så slipper man plågan eller står ordentligt rustad för strid

Är en sjukt skön känsla att klara av första med ett streck på en åttaoddsare när man gör så (eller ännu hellre en 4% spik).

Stal som sagt idén din och när den sedan såg fin ut övervägde jag spik, men det stannade på 55% insats iaf på Niky, spiken hamrade jag in på stallskriket 10an i 6e, och blev förstås lurad (Örjan vann) då jag inte ens läste igenom listorna i mitt 8 minuters systembygge...


Är rätt övertygad om att du borde släppa riskaversionen i ditt systembyggande, det är svårt nog ändå att ha tur, låt det hända !?

Personligen avskyr jag andelsspel med favoritspikar eller massgardering i inledande avdelningar (om man nu alls ska lägga någon vikt på var strecken läggs).


Köpte även din idé om spets o slut på Peter i 5e (kommenterade i tråden) men den var mindre originell.

Du är för duktig tippare för att hålla på med skrock .


Edit: äsch är ju helt förvirrad, läste idén om spets o slut på Peter men skrev ingen kommentar, tänkte i kommentarsform månne.... snurr snurr. Var ju nåt helt annat och från min sida felaktigt jag kommenterade... att hosianna boko skulle få ett vettigt lopp.... var själv inne på facit - westholm är för iskall driver, kan inte undvika dödens, du hade helt rätt... fan sjukt att hamna utvändigt med den...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-10-10 klockan 00:22.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-09, 23:54   #227
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 736
Sharp$: 9162
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Finland tog potten ca 6.5 av 9.5 system

Fick själv en 7 a och lite 6or

Spika 1.40 oddsaren som Björn inte skulle vinna med som synes.

Antar att ranken från finska ravinetti.fi har en del med det där att göra...

Helt sjuk!

Porukkasysteemi:
1, 2, 3, 6, 4 (9,5)
1 MAS Capacity (9,5)
1, 3, 5, 6, 11 (7,10)
9, 4, 5, 1 (7,2)
6 Vinci I.M. (5,3)
5, 2, 3, 4, 9, 12 (6,1)
12, 6, 2 (1,5)
9, 5, 1, 4 (3,8)


Hatten av för den!!

Hela analysen hittar ni här
https://www.ravinetti.fi/vihjearkist...pacity-auttaa/

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+88)

Senast redigerad av Gotland den 2019-10-09 klockan 23:56. Anledning: källa
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 00:47   #228
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Antar att ranken från finska ravinetti.fi har en del med det där att göra...

Helt sjuk!

Porukkasysteemi:
1, 2, 3, 6, 4 (9,5)
1 MAS Capacity (9,5)
1, 3, 5, 6, 11 (7,10)
9, 4, 5, 1 (7,2)
6 Vinci I.M. (5,3)
5, 2, 3, 4, 9, 12 (6,1)
12, 6, 2 (1,5)
9, 5, 1, 4 (3,8)


Hatten av för den!!

Hela analysen hittar ni här
https://www.ravinetti.fi/vihjearkist...pacity-auttaa/

Jo.

Inte för att jag behövde översätta, lätt att gissa innebörden med systemet i blicken, men här är en googletranslate av ett stycke i texten, klockrent att ta bort sweetonyou o Smevikens helt !


"Lite i varje ände finns det många hästar upp till bara en procent som verkar mycket mer troligt. Å andra sidan verkar de stora favoriterna Sweet On You (T86-4) och Smevikens Cruiser (T86-7) vara grovt överspela och lämnas helt ur lådan!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-10-10 klockan 00:55.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 04:55   #229
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Går inte den att få fram om man har spelat reducerat? Ser att det finns på de matematiska kvittona men inte på dessa...

Inlämnat:
2019-10-09, 19:28
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-10-09
Start: 20:30
Kostnad: 864,00 kr
AVD HÄSTAR VINNARE VIDEO
1
36910
3
2
491
1
3
123456789101112
6
4
7SWEET ON YOU
1
5
6VINCI I.M.
6
6
45712
4
7
12MARTIN DE BOS
12
8
134589111214
9
= 7 RÄTT
VINSTBERÄKNING
8 rätt: 0 x 2 907 769 kr
7 rätt: 1 x 8 712 kr Vinst!
6 rätt: 26 x 575 kr Vinst!
Utbetalt: 23 662,00 kr
Snyggt! Hur kom din fram till detta? Finska ranken eller? Väldigt skickligt Grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 10:17   #230
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Snyggt! Hur kom din fram till detta? Finska ranken eller? Väldigt skickligt Grattis
Kan han väl inte ha använt då de totalsågade (helt riktigt) sweetonyou och smevikens cruiser på sitt i sammanhanget lilla system
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 13:21   #231
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Kan han väl inte ha använt då de totalsågade (helt riktigt) sweetonyou och smevikens cruiser på sitt i sammanhanget lilla system
Jo jag vet men han kanske trodde på den ändå eller va tvungen att spika?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 13:45   #232
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Annars var det en bra omgång igår för småspelarna då allt blev precis som
vanligt. Största favoriten vann och vi skulle bara utnyttjad det vi vet alltid
inträffar. Att förvänta det förväntade.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 13:46   #233
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1085
Standard

Det sjukaste med finska systemet är väl att han tror att det är 50 öres så det blir 2 system för dom som får in!
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 13:52   #234
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1085
Standard

Tydligen spelar Finland 50 öres! Verkar ganska sjukt!
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 13:56   #235
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
Tydligen spelar Finland 50 öres! Verkar ganska sjukt!
ATG har tänkt fel som vanligt. Samma villkor och regler i alla länder
betyder i detta fall 25 öre raden.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 15:17   #236
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Finland spelar V86 med radpriset 0,05€, vars värde i SEK varierat en del över tid, från 43 öre till närmare 55 öre som det är nu.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 17:49   #237
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
Det sjukaste med finska systemet är väl att han tror att det är 50 öres så det blir 2 system för dom som får in!
Så de där i Finland som skrev av systemet fick 6 miljoner?
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 18:36   #238
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Henkes Visa inlägg
Så de där i Finland som skrev av systemet fick 6 miljoner?
Med sjuor och sexor faktiskt sju miljoner.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td