Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-08, 14:56   #46
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ni som pratar om att Araw Hoss skulle vara startsnabb råder jag att veva igång lopparkivet för det har ni tydligen inte gjort än. Kan bara spetsa om övriga ger upp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:57   #47
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag hoppas de flesta resonerar som er att Lexington spetsar och släpper till Dom Perignon. Glöm inte att det är Jorma som kör, inte Classe Björkroth. Senast han körde till spets med en betrodd häst och sen välvilligt släppte till Mattias Djuse. Vänta, det har nog aldrig hänt någonsin tror jag. Glöm inte att Djuse ska vilja köra till ledning också, han är ju livrädd för att bestämma. Älskar rygg ledaren eller köra för sent från kön. Tyvärr lär vi ju inte få någon taktik från Nurmos. Djuse brukar de få fatt i, men att få något klart ur de intervjuerna är inte det lättaste. Oftast är det 1 X 2-svar som gäller tyvärr.

Nåja, lite raljerande och det kanske låter som att jag bara försöker intala mig själv att min spik är bra. Så är det inte, jag har inte spikat än. Men än så länge har inget framkommit som får mig att ändra mig.

Urgent Call tycker jag är iskall från det spåret, även om det är ett lite ihåligt fält. Det är tufft att vinna på lång distans med spår på vägen. Och han har nog V75-planer med den där och kommer köra till slut (för sent).
Helt rätt! Därför spikar jag Björn
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:59   #48
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Ingen blir väl så värst förvånad om Björn Örjan eller Jorma vinner sista.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:59   #49
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
"Blyfoten" Klaus Kern är ju också med i loppet med ganska startsnabb häst i 8 Puketorps Julius. Inte omöjligt att han förstör loppet för 1 Concrete Dee och loppet blir kört i halsen på Örjan och 2 Surf´n Turf.
Absolut ett "problem" för vem som nu är först till spets i loppet. Kern är kul, vad skulle vi göra utan honom? Han var bra sist Julius, 20ggr fick jag på vinnarspelet vill jag minnas! Den här gången möter han nog övermakten. Men skulle han flyga till ledning och göra ett sololopp skulle han absolut kunna hålla undan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:01   #50
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Helt rätt! Därför spikar jag Björn
Den är vågad! 80% galopprisk, känslig för tempoväxlingar och bland de fattigaste i loppet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:20   #51
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag hoppas de flesta resonerar som er att Lexington spetsar och släpper till Dom Perignon. Glöm inte att det är Jorma som kör, inte Classe Björkroth. Senast han körde till spets med en betrodd häst och sen välvilligt släppte till Mattias Djuse. Vänta, det har nog aldrig hänt någonsin tror jag. Glöm inte att Djuse ska vilja köra till ledning också, han är ju livrädd för att bestämma. Älskar rygg ledaren eller köra för sent från kön. Tyvärr lär vi ju inte få någon taktik från Nurmos. Djuse brukar de få fatt i, men att få något klart ur de intervjuerna är inte det lättaste. Oftast är det 1 X 2-svar som gäller tyvärr.

Nåja, lite raljerande och det kanske låter som att jag bara försöker intala mig själv att min spik är bra. Så är det inte, jag har inte spikat än. Men än så länge har inget framkommit som får mig att ändra mig.

Urgent Call tycker jag är iskall från det spåret, även om det är ett lite ihåligt fält. Det är tufft att vinna på lång distans med spår på vägen. Och han har nog V75-planer med den där och kommer köra till slut (för sent).
Alltid roligt med lite raljerande, vi har ju alla våra favoriter och "hatobjekt". Dessutom sitter ju ingen av oss med facit förrän om några timmar, så det är bara bra att få några fler infallsvinklar

Menade i mitt inlägg att de inte släpper till Djuse. Örjan fångar upp Djuse i förstaläget men släpper sedan till Lexington när Djuse tagit upp i dödens.
Men kan bli tufft för Urgent, som du säger, att plocka ner dem till slut även om den går ända in i mål, särskilt om Araw och "Gubben i lådan" får luckan 150 kvar.

Släpper de till Djuse är nog loppet över, så Örjan kör så länge det krävs för att hjälpa Jorma att få loppet på endera sätt gissar jag.
Men om det skulle brinna till för Djuse så kan det bli trevligt för Oskar J.
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:21   #52
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den är vågad! 80% galopprisk, känslig för tempoväxlingar och bland de fattigaste i loppet.
Jo jag skojade lite..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:23   #53
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ingen blir väl så värst förvånad om Björn Örjan eller Jorma vinner sista.
Eller Erik !
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:23   #54
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Alltid roligt med lite raljerande, vi har ju alla våra favoriter och "hatobjekt". Dessutom sitter ju ingen av oss med facit förrän om några timmar, så det är bara bra att få några fler infallsvinklar

Menade i mitt inlägg att de inte släpper till Djuse. Örjan fångar upp Djuse i förstaläget men släpper sedan till Lexington när Djuse tagit upp i dödens.
Men kan bli tufft för Urgent, som du säger, att plocka ner dem till slut även om den går ända in i mål, särskilt om Araw och "Gubben i lådan" får luckan 150 kvar.

Släpper de till Djuse är nog loppet över, så Örjan kör så länge det krävs för att hjälpa Jorma att få loppet på endera sätt gissar jag.
Men om det skulle brinna till för Djuse så kan det bli trevligt för Oskar J.
Du menar Djuse hjälper Djuse
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:29   #55
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni som pratar om att Araw Hoss skulle vara startsnabb råder jag att veva igång lopparkivet för det har ni tydligen inte gjort än. Kan bara spetsa om övriga ger upp.
Ok, i så fall blir det nog som du tror, med Lexington i spets direkt!
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:34   #56
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Ok, i så fall blir det nog som du tror, med Lexington i spets direkt!
Alla lopp ska köras men han borde ta sig till spets och det känns inte som Jorma att släppa till Djuse och Nurmos ger väl sällan såna körorder. Sen är det lite spekulationer om att han är distanssvag och det skulle ju kunna stämma. Men om man får köra lugnt under vägen så är det bara ett 500-meterslopp av det till slut. Jag ser inte hur det ska kunna bli tempo här, det är bara sillmjölkar med i loppet på både kusk och hästfronten.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 15:43   #57
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Alla lopp ska köras men han borde ta sig till spets och det känns inte som Jorma att släppa till Djuse och Nurmos ger väl sällan såna körorder. Sen är det lite spekulationer om att han är distanssvag och det skulle ju kunna stämma. Men om man får köra lugnt under vägen så är det bara ett 500-meterslopp av det till slut. Jag ser inte hur det ska kunna bli tempo här, det är bara sillmjölkar med i loppet på både kusk och hästfronten.
Haha...får hoppas att de inte byter kusk och sätter upp Klaus Kern på nåt av ekipagen då, för då blir det åka av de första två varven !
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 16:07   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Björn spetsar och leder runt om i sista avd
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 16:09   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Björn spetsar och leder runt om i sista avd
Spetsar inte Lilius där? Men lär ju släppa så fort nån av de mer betrodda kommer så sett.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 16:15   #60
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Spetsar inte Lilius där? Men lär ju släppa så fort nån av de mer betrodda kommer så sett.
Känns som vem som helst kan spetsa utom 2an..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td