Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-24, 12:48   #16
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Inte struken än. Var har du hört detta?
Ägaren skrev det i en tråd på Facebook!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 13:22   #17
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Ägaren skrev det i en tråd på Facebook!
Tack för info , stämde ju
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 15:37   #18
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50094
Standard

Jens Sjödèn V75 Eskilstuna lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 15:41   #19
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50094
Standard

Daniel Berglund V75 Eskilstuna lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 17:36   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tog Surfen till 3,80 på svs, efter moget övervägande...inte beroende på oddset(som är för mig kanon), utan chansen/risken att det dras emot den och man får högre imorgon...enda gång den varit ut i volt så spetsade den enkelt från ett andraspår, den som skulle kunna svara är ju Ingo från andra, men den är inget spjut från start...så jag tror att den bara leder från start till mål och så farligt hetsig är den inte...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 17:42   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

"Garderar" med stallkamraten Digital Class till 32ggr på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 23:07   #22
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 23:21   #23
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Då va det Erik som körde oxå. Så han vet vad han har att åka med. Går dock inte lika bra med skor. Frågan är bara om han kör där eller kanske släpper om Örjan kommer? På Melader låter det påställt på Snöstormen och den lär ha mycket att åka med nu när den fått invändiga resor på order som Melander själv sa. Sen gillar jag inte snackhästar men om han vill Örjan och Melander har sagt att nu är det dags att testa så vinner han väl det där som klar andrahandare. Två Melander hästar i loppet och säkert går en av dom segrande om inte 1a och 2a

Scenario Erik spetsar och släpper till Örjan och sen kommer Ulf och lägger sig lung i dödens och det blir en fight sins emellan. Spännande Trio klar

2,10
2,10
7
ggr valfritt

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-24 klockan 23:22.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 23:51   #24
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag försöker köra avd 1 i badkaret

Många tror ju att 3 Sign Me Up Too kommer spetsa och att Erik inte kommer köra från start speciellt hårt även om han skulle kunna. Om det nu stämmer och 3 sitter i spets så kommer Doktorn att lägga sig i dödens och trycka på eftersom Emilia ska köra i spets och det kan bli som när Pacific Face pressade sönder Doktorn sist och så vinner nån annan.
Då vinner ju Erik från andra par utvändigt eller en lågt flygande Pascha Tilly. Känns som upploppet aldrig tar slut på Eskilstuna. Dompan står hårt inne med en ickevinnande kusk och jag har svårt att se nån av Ulf S hästar vinna och inte 10an heller.

Tråkigaste låset är ju 2,3,6,11 men en garanti på överlevnad.

Så sugen dock på att spika 2 eller 11 och hoppas på galenpanna körning av Mattias.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 01:14   #25
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Västerboonthenews brukade följa vingen, ivf förr i tiden.
Erik får nog fart på Deep Sea Dream om inte annat, så
när han petar till med pisken.
Har rankat DSD före VOTN, men jag blir inte förvånad
om Rikard är först in i kurvan.

Det känns lite som Tarzan snackar upp Snöstormens startsnabbhet,
kanske för att få de på framspår att ladda rejält, så loppet körs i
utslagsgivande fart till fördel för Disco Volante.

När man läser intervjuerna så låter det som pensionärerna skall tävla
och inte bara köra om silverpengen?

Discon vinner det här loppet 8/10 ggr nu när det bara är 10 hästar i loppet,
mött helt annat motstånd när den torskat från bakspår varje gång.

Jag garderar spekulativt, då jag tillskillnad från majoriteten tror
på skral utdelning. Allt under sex siffror är ointressant, så jag lyxstreckar
därefter och hoppas att jag har fel gällande utdelningen.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 07:40   #26
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Hmm...


Pensionärslopp, ja... Försöker finna ett loppscenario och det finns väl några som prompt ska ha ledning här. Nu när Star Adv. Joli är struken blir det plats för DSD. Och Alexis C. kanske tråcklar sig ut? Nåväl, när jag silat klart de flesta rusarna finns det lite grus kvar i botten; Narold Vox och Discon. Blir antingen lås på dessa eller så spikar jag Narold på rent jävelskap...
(Narold har aldrig vunnit på kort vad jag kan se)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 07:40   #27
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag försöker köra avd 1 i badkaret

Många tror ju att 3 Sign Me Up Too kommer spetsa och att Erik inte kommer köra från start speciellt hårt även om han skulle kunna. Om det nu stämmer och 3 sitter i spets så kommer Doktorn att lägga sig i dödens och trycka på eftersom Emilia ska köra i spets och det kan bli som när Pacific Face pressade sönder Doktorn sist och så vinner nån annan.
Då vinner ju Erik från andra par utvändigt eller en lågt flygande Pascha Tilly. Känns som upploppet aldrig tar slut på Eskilstuna. Dompan står hårt inne med en ickevinnande kusk och jag har svårt att se nån av Ulf S hästar vinna och inte 10an heller.

Tråkigaste låset är ju 2,3,6,11 men en garanti på överlevnad.

Så sugen dock på att spika 2 eller 11 och hoppas på galenpanna körning av Mattias.
Inne på samma linje som du där , haft lås länge på 2-11 men vill ta ställning o banka in en spik !
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:01   #28
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Inne på samma linje som du där , haft lås länge på 2-11 men vill ta ställning o banka in en spik !
2an har ju läget och står bra inne i loppet. Jag tycker att Per är en helt ok kusk men inte på långa vägar samma kaliber som Erik när Erik har form dessutom.
Nu får äntligen Hazard Boko en TOPPKUSK i vagnen. Jag kopplar grepp om omgången direkt


Det jag tycker är bra är att 3an snackas upp mycket och att tvåan rankar dom 3-4a typ ... den är inte lika hypad som 3 och 11 är och det gillas.
Vet inte hur många ggr jag sagt efter lopp att varför lirade jag inte hästen med mest deg på kontot.
Sen kan den ju galoppera och annat strul såklart men ska man tänka så varje gång man lirar så går ju ingen spik att sätta.

Dessutom hur många ggr har inte Hultman tex snackat om den på V75 och nu när man sätter upp Erik så är den inte lika påpassad .. hehe (för roligt) .. därför att skrikhästar brukar nästan aldrig vinna utan vinner några lopp senare när dom inte är lika uppsnackade längre. Jag vill påstå att detta fenomen är en regel i travet idag. Till och med "experterna" säger ju det.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 08:17.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:24   #29
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V4 Förslag

1,2,3,6,7,9,11,13 (skulle vilja heltäcka) 5an kanske måste åka med oxå.
1,2,4,5,6,8,11,14 (11an kan va en dunderbedövare)
6 Betting Rebell
Alla (utom 2 och 8) men regelbrott så alla.

1920 kr 39kr /andel

Kan ge riktigt bra.

Men tanken är 3 smällar och en andrahandare.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 08:28.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:37   #30
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Kul omgång. Dagens tankar i nuläget:
1: Är enig i att Hazard Boko är ett måstestreck med Erik. Tycker dock kanske Sign me Up är förstarank, gör ju aldrig ett dålig lopp och har nu spetschans. Behöver nog även strecka Pascha då det ju nästan är tempogaranti med Doctorn i loppet. Och sen kan jag inte åka på Dom P när den nu har bästa spåret. Men Haugstad är ju ingen favorit. Är nästan sugen på att ta bort Doctorn..

2: Har varit inne på att spika Rapide Cash men dubblar nog med Örjan pga. omstartsrisken. Bakom dessa är det väl favoriten och övriga på tillägg. Fleur Mearas är bra men borde bli väl tufft från det här läget.

3: Vill eg. inte alls spika Disco från bakspår på kort. Men hittar nog inga bättre spikar tyvärr. Och som Hubba skrev, frågan är om inte Snowstorm ser till att det blir kört ok för Disco. Bakom favoriten är ju West Wing tidig som den har sett ut. Dock skillnad på spår 6 och 1. Men är ju snabb ut vad jag kan minnas. Vid gardering ska nog även 1,5,7 med.

4: Typiskt en eller många/alla. Favoriten verkar rätt klar om den/det inte strular. Men många roliga bakom. Jänkarvagn på 3 som det varnas för. Mitt tokdrag är 10 Blue Star Cantab som inte är streckad alls.

5: Tror Indy D blir favorit till slut och det med all rätt, klart förstastreck. 3 är mycket tidig bakom liksom 2. Tokdraget är 11 som kommer från formstall och gynnas av tempo.

6: Här har jag från början varit inne på Ingo, vilket även Berglund verkar vara (tyvärr). Hyfsad spetschans med. Favoriten är bra men jag tror inte den vinner från dödens. Odds Indicator är helt bortglömd nu pga. kusken, tidig vid gardering. Även här blir det dyrt att gardera, varken 10 eller 11 känns t.ex. chanslösa.

7: Här kan Ronaldo vara bara bäst som det är med finnarna ibland. Tycker dock Remarkable Feet måste med på läge och kusk. Mitt skrälldrag här är Global Unspoked.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td