Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-23, 14:52   #1
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

V75 Eskilstuna 25/1


AVDELNING 1

Flertalet bra hästar gör upp i silverdivisionen, men samtidigt är det en hel del som är ganska färska i klassen. 6 Doctor Doxey Zenz har alltid varit en fin häst men har verkligen tagit ytterligare kliv under året. Det känns som att han skulle kunna kuta riktigt fort på en milebana om de sände över honom till ”staterna” då han trivs med ett högt, jämnt tempo.

Mathias har siktet inställt på att köra till ordentligt i ett andraskede och konkurrenterna har respekt för hästen. Är formen bibehållen ska det vara en bra segerchans, men man ska ha i åtanke att han har gått flera tuffa lopp en längre tid med bland annat tre varv mot Pacific Face senast.

Där bakom lurar 2 Hazard Boko som har vuxit in i klassen och som senast gick positivt bakom Esprit Sisu i finalerna. Adielsson ersätter ”Pelle Lennart”, vilken har kört hästen i alla starter och kanske kan Erik få extra snurr på Sj’s Caviar-sonen. Han lär sända vad som går för tidig ledning och den ytterligare respekten Erik för med sig i sulkyn är viktig i spetsstrider. Kommer sedan Mathias tidigt är det hög chans att Erik släpper för att sedan försöka utmana på speed.

11 Pascha Tilly tål att gå fort i spåren om han får lifta med i ryggar och ska räknas trots spåret. Det krävs dock tempo längs vägen men vid scenariot att Erik svarar Mathias lär tempot hållas uppe.

AVDELNING 2

7 Anthara Bi ser väl ut att bli favorit och visst har hästen hygglig fart i sig och bevisad form. Jag är dock inte helt såld på henne och det är inte bara att sända till spets alla gånger trots att man heter Jepson. Senaste loppet blev också billigt då Goop fick bestämma i tät och här kommer hon få massage för eller senare. Med detta sagt är det en fin häst med en hel del fart, men jag är osäker på om hon är tillräckligt hård för att vinna loppet.

Tuffast av hästarna på startvolten tror jag att 3 Rapide Cash är. Som namnet antyder är det en häst efter den franska giganten och tillika helbror till urstarka Magic Cash. Vinsten senast var av imponerande karaktär då hon plockade ned ledaren från dödens. Hästen trivs med skor och kommer ekipaget iväg vettigt ur volten är hon ett segerbud.

Min känsla är ändå att tilläggshästarna har goda möjligheter att dra det längsta strået. 15 Melizza har fått känna på tuffa gäng på slutet och inte riktigt räckt till. Samtidigt har hon väl inte haft den där riktiga formtoppen som innan och förhoppningsvis är den på väg tillbaka. Wilhelmsson lämnar över tömmarna till Erik Adielsson som får anses vara lite av omgångens huvudman och klaffar det lite blir ekipaget tunga att stå emot.

Jag är sällan såld på Yield Boko-avkommor och Rotation som morfar gör ju inte saken bättre. Men 12 I’m a Believer är en häst jag gillar och fart finns i massor. Innerspåret passar bra då det blir en spårsnål inledning så hästen kan spara sin speed. Får hon sedan gå med i ryggar under slutvarvet kan hon växla ned dessa.

AVDELNING 3

En riktigt dålig gulddivision där flera hästar står på tur för pension. Det som piggar upp något spelmässigt är att de bästa hästarna drog bakspår. 10 Disco Volante vann enkelt från utvändigt ledande Star Advisor Joli senast och motståndet är inte mycket tuffare nu. Han trivs över distansen och tål ett offensivt upplägg. Rätt favorit men procenten ser ut att dra iväg väl mycket.

11 Baron Gift galopperade innan start senast och är lite ojämn i prestationerna. Har han vaknat på rätt sida vet vi dock att fart finns i massor och hans avslutningar har hotat bättre hästar än de som återfinns i det här fältet.

Av de äldre i loppet är 5 Narold Vox den som har visat klart bäst form på sistone. Han har radat upp flera fina insatser en längre tid och tredjeplatsen bakom Elian Web och Propulsion stärker hans aktier i lopper. Det här är ingen utpräglad sprinter, men från läget kan ekipaget nå en bra position och med rätt löpning är han tuff till slut.

I guldloppen över kort distans är det annars väldigt vanligt att man riktar in sig hårt på spetshästen, men varken 1 Västerboonthenews eller 3 Star Advisor Joli känns särskilt heta. Då det dessutom ser ut att kunna bli lite körning dessa två emellan stiger ju inte chanserna.

Kihlströms uppsittning 2 Snowstorm Hanover är hyfsat fartfylld och har ett bra läge. Jag har ändå svårt att se honom vinna även en sådan här blek gulddivision då det inte är någon riktig krigare.

AVDELNING 4

1 Accolade blir favorit och det är en bra häst som besitter god styrka. I skrivande stund är han dock spelad till för hög procent då han är trög ut och kan hamna illa på det från sitt innerspår.

11 Barista Oak har faktiskt möjligheten att ta sig förbi ovanstående redan i starten. Häst och kusk har liknande läge som senast och med startsnabba ryggar kan det gå. Kapacitetsmässigt är dessa ganska jämna men procenten skiljer alldeles för mycket då Barista kan bli positionsvinnaren.

Välstammade 4 Zagor Grif kan räcka hela vägen om spets. Femåringen har radat upp andra- och tredjeplatser på svensk mark och fick äntligen sätta nosen först senast. Jag tycker dock inte att det är någon ickevinnare, han strider på bra häst mot häst och det är mest att motståndarna varit lite bättre.

AVDELNING 5

De betrodda sticker ut lite och känns något tuffare. 4 Indy D. avgjorde enkelt efter en resa i spåren senast och besitter hög kapacitet. Utgångsläget är bra och ekipaget blir nog tunga att stå emot även den här starten.

Främst emot är 5 Bottnas Fantom där jag antar att Jorma är angelägen om att köra tills han sitter i spets. Kostar det inte alltför mycket bör han utmana ovanstående om segern.

10 Ivanhoe var faktiskt spelfavorit som treåring mot Indy D., men fick då se sig slagen efter att ha fått gjort grovjobbet utvändigt ledaren. Nu är det ombytta roller med bred marginal och hästen ser ut att bli lite väl bortglömd. Det här är en stark travare med högt kunnande de dagar han tävlar på topp och nog är han tuffare än de flesta i fältet. Senast vann han från dödens och förhoppningen är att hästen ska vara ännu bättre nu. Med lite tempo på tillställningen och rätt ryggar tål han att gå en ordentlig repa till slut.

Av övriga känns 1 Go Around tidigast. Han höll undan på ett bra sätt senast på Örebro efter att ha bränt en hel del krut då det först blev omstart. Från stallet säger man att innerspåret inte är optimalt gällande startsnabbheten, men får han bara luckan längs vägen är han kvickfotad.

2 Father of Sun drar en del streck men jag är inte helt såld på Pastor Stephen-avkomman. Han kan öppna och möjligheten till spets eller vinnarhålet finns, men jag tror att det blir tufft att räcka till seger.

AVDELNING 6

3 Surf n’Turf var ruggigt bra senast och den här uppgiften ser överkomlig ut. Ohlsson hoppar upp istället för Kihlström som kör åt Walmann, men det är inga större minus. ”Uffe” är en av vårat lands bästa voltstartskuskar och lyckas han hitta till spets ska det vara toppchans.

7 Bossy Alley är härdad i tuffa gäng och värst emot. Ville lär testa ordentligt från start i hopp om att kuppa Ohlsson på ledningen. Lyckas han med det har han häst nog att bjuda upp till strid.

Det finns få som slår Erik i volten och här får han chansen bakom 2 Ingo. Kan han ta sig förbi Jorma ser det ut som att rygg ledaren är vikt åt ekipaget och med lucka kan han utmana.

AVDELNING 7

3 Ronaldo Malibu har besegrat hästar som Lewis Ale på finsk mark och hästen är vass när han får spara speeden. Var han hamnar här i fältet är svårt att sia om, men det optimala vore rygg ledaren på antingen 4 Religious eller 5 Rocky Tilly då dessa lär tryckas av ordentligt. Når han den position tror jag att hästen har god chans att fälla dessa om han får fritt spelrum över upploppsrakan.

Det kan dock bli svårt för ovanstående att ta sig förbi 1 Remarkable Feet initialt. Erik upp även här (som i varje lopp) och han kan det där med att sända. Det här är en kapabel rackare som här fick ett passande läge. Ses med vinstchans.

Bästa hästen i fältet är annars Bo C., men det också en av de mest ojämna. Sättet han plockade ned de trötta guldhästarna på Örebro senast var imponerande och han är otroligt explosiv i ljusa stunder. Nu drog han nitlotten i spårlottningen och frågan är vart han hamnar, det är ju inte jätteroligt att gå i dödens hela vägen över distansen. Det mest sannolika är väl att Kim tar en försiktig start och siktar på att ta konkurrenterna till slut.

Outsidern kan vara 12 Nero Maximus som kommer från en stark prestation och är härdad i tuffa gäng. Det vankas även första norskt vilket alltid kan ge en positiv effekt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), SO (+10), HuBBaBuBBa (+10), Bowery (+7), znipstern (+1), MikaF (+10), Fulsprit (+25), 777 (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 15:08   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V75 Eskilstuna 25/1


Inte alltid man har samma känsla när man gör första genomgången av V75, men kul omgång på lördag tycker jag! Ännu roligare när man efter genomgång sitter med en lapp som inte följer strecklistan, det är alltid bra tecken på att man hittat ett eller annat guldkorn. Här min preliminärlapp och liten utläggning om de jag sannolikt står över och de jag går på som vinnare:

Spoiler:


Första tanken sa spik på Doxey igen. Men efter att ha konstaterat att det är första gången någonsin(!) som Hazard Boko får prova annan kusk än tränaren själv OCH att Emilia aviserar körning i ledning så landar jag i ett starkt lås på tre istället.

Pascha Tilly tror jag kan hälsa hem från det läget, såna där handikapp har man inte råd med i silver när de bästa hästarna alla sitter i främre träffen.


Ska plugga mer på stoloppet, men spontant sätter jag Rapide Cash före troliga favoriten Anthara Bi. Sen är loppet ganska ihåligt med många som borde vara sugna att slicka sarg. Så trots fullt fält borde det inte vara omöjligt för de bättre hästarna på tillägg att komma in i matchen. Med spurt långt ute i banan brukar de få svårt att svara ordentligt invändigt.

Fleur Mearas såg jag live senast på Färjestad och det imponerade ju att runda till vinst efter stor startgunga. Sundgren har rivstartat året med 9: 4-0-2 och har bevisad kanonform på stallet. Men det var ett riktigt pisslopp senast alltså, och här står han med bakspåret i princip lika start med tilläggshästarna som givetvis är bättre.

Tänkte först att Star Advisor Joli hade en sällsynt bra chans att äntligen segra på V75 med bra läge, rätt distans, bästa konkurrenterna på bakspår och allmänt mediokert motstånd. Men så ströks den plötsligt. Här istället går första strecket till en riktig susare som jag inte fick betalt på riktigt när han bara höll till andraplatsen på just Eskilstuna för fyra starter sedan. Deep Sea Dream körs av Erka igen och är nu nedstruken. Det lär bli laddning mot spets och jag kan inte tänka mig att de släpper till någon frivilligt. Det kan bli en fräck spik på den här! Troligt ändå att jag dubblar med favoriten Disco Volante som borde ha rätt hyggliga möjligheter att runda fram och reglera det här motståndet från dödens.

Baron Gift tror jag inget på, det är dåligt spår och inget viktigt lopp den här gången. Därmed lär de varken vässa hästen eller köra speciellt offensivt. Hästen är loket som drar det där stallet och då är det otroligt viktigt att de väljer sina strider med den så den håller i längden. Så det troliga är väl att han spurtar in till en 3-4 placering med bra fart över mål. Ganska liten chans att det löser sig såpass att han hinner hela vägen fram.

Normalt sett kan man gå ganska mycket på kusk i ungdomsloppen, men här är det relativt jämnt ändå trots att de stängt vid 24 års ålder för kuskarna. Riktigt bra startfält på kusksidan! Svårbedömt på rak arm, jag måste studera mer här. Men att det är hög skrällrisk här är jag iallafall säker på!

Favoriten Accolade sticker ut med tanke på kusk/tränare/häst, men han öppnar ju som en traktor och hoppade enda gången han tidigare gått med innerspår bakom bilen. Riskerar att bli enormt övervärderad.

Indy D. trodde jag mycket lite på senast när han stod som klar favorit från bricka 7 på V86. Han fick det lite kört i halsen, men var ändå mycket bättre än jag trodde och nu från spår 4 borde det vara hygglig chans till vinst. Men jag gillar både tränarna och kuskarna på Father Of Sun och Staro Mojito som står bra till för en fin resa i främre träffen. Stark trio!

Troliga knappa favoriten Bottnas Fantom är ingen snabbstartare och jag tror inte det blir någon klassklättrare heller direkt som han sett ut. Iallafall lite för trög av sig än så länge för att bli någon segerstaplare. Nej den står jag nog över, Nurmos hästar som kollektiv blir grovt överstreckade på V75 och det här ser jag som ett typexempel på detta!

Här kommer en jag troligtvis spikar! Surfnturf hör hemma i en klass som är ett par snäpp över denna och vinner det här bara han inte trasslar ihop benen (brukar vara travsäker) eller blir påkörd! Spår 3 och Ohlsson är bra förutsättningar.

Bossy Alley gillar jag och den kom tillbaka på ett bra sätt senast som tvåa. Hade den suttit på spår 1 eller kanske 6 så hade jag nog trott en del på den, men 7 är lite sämre och Ville är inte min favoritkusk på V75 direkt. Står nog över.

Svårrankat i sista, och kollektivet har hittat rätt kvintett här tycker jag. Bo C. vann ju lite överraskande senast när han var uppanmäld och mötte miljonhästar. Men form slår ju klass och det här loppet är nog värre än vad det var trots att propositionen stänger vid 900k.

Någon av de här fem streckade vill man ju gärna ta ställning emot och steka, det känns ju tattigt att gå på samma lås som halva kollektivet. Det kan bli att just Bo C. får stå utanför, jag har plockat bort honom som betrodd många gånger tidigare med bra resultat. Han har riktigt dålig ROI i de lite tuffare loppen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+20), HuBBaBuBBa (+10), SO (+10), MikaF (+10), Akke (+10), znipstern (+1), Fulsprit (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 16:26   #3
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Fin genomgång och tack återigen för en grym trådstart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 16:30   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nöp lite odds på studs här när de släpptes. Feglirande den här gången med platsare mest. Ganska blygsam risknivå ändå tycker jag och 38 glada laxar simmar in om alla skulle få för sig att springa den vägen man vill.

Sign Me Up Too plats 2,20
Deep Sea Dream plats 3,75
Father Of Sun plats 2,20
Surfnturf vinn 2,75
Remarkable Feet plats 2,35

Det blev visst dubbla trådar då både jag och Piraten la våra analyser samtidigt, moderator får slå ihop det här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 16:33   #5
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Fin genomgång och tack återigen för en grym trådstart
Tackar! Skönt att det uppskattas. Jag vet ju att ni andra är väldigt skickliga så det är bara att lägga grunden och sedan kommer ni andra med era kloka drag som bidrar till bra tugg i tråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), MikaF (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 18:56   #6
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nöp lite odds på studs här när de släpptes. Feglirande den här gången med platsare mest. Ganska blygsam risknivå ändå tycker jag och 38 glada laxar simmar in om alla skulle få för sig att springa den vägen man vill.

Sign Me Up Too plats 2,20
Deep Sea Dream plats 3,75
Father Of Sun plats 2,20
Surfnturf vinn 2,75
Remarkable Feet plats 2,35

Det blev visst dubbla trådar då både jag och Piraten la våra analyser samtidigt, moderator får slå ihop det här.

Kompletterar dina platslir ovan med att plussa för finfina 3,80 på plats för 3 Justwalkonby i fjärde på SvS. 3% nu men kommer stiga.

Det fanns en hel del ytterligare roligt på SvS den här gången tyckte jag och slängde in lite olika kombar på Justwalkonby samt:

Rapide Cash plats 1,97
Bossy Alley plats 2,46
Bo C plats 2,26


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 21:16   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Hazard Boko slog ju Doktorn på Gävle sist dom möttes och då körde Per själv så jag funderar om jag inte ska gå all in nu när det är kuskplus deluxe. Spets och slut. Den Erik känner jag bäst för han verkar vinna lite nu. På Kalmar tog han en dubbel med den taktiken och senast igår med Cash Cowboy. Form 16% mumma

Dessutom hemmaplan och en liten tröstvinst tillägnad Per efter operationen. Sen är den ju värd en vinst och har mest deg på kontot. Finns mycket som talar för här. Bra spår bra kusk mest deg hemmaplan ....
inte favorit.

Per släppte inte till Doktorn sist eller rättare sagt den kom inte ens förbi från ett bättre spår (4 då).. så jag hoppas inte Mattias står överst i hierarkin nu helt plötsligt och ska sätta Erik på plats. Han får nöja sig med dödens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zimonzzon85 (+8), MikaF (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-23 klockan 22:35.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 21:30   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Disco Volante som 55%are från bakspår som mötte klent guldgäng sist. Narald Vox och Deep Sea Dream som jobbade på Milligans School sist är ju roliga streck. Disco kanske bara är bäst med tanke på form och så men det suger att den är över 50% från bakspår. Sen får man ju inte glömma Snöstormen som är på väg.
Vill ju fälla den av hela mitt hjärta.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-23 klockan 21:32.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 22:24   #9
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Finns massor av roliga skrällar som ska ha bra chans att kunna vinna i sina lopp.

Tycker det borde stå mellan 3,4 i sista avd men 8 Bo C går väl aldrig att räkna bort men uruselt läge mot finska armadan.

I lärlingsloppet finns två jätteroliga hemmahästar jag garanterat kommer ta med och det är 2 IMakeYouProud och 4 Zagor Griff där jag håller sistnämnda först men får 2 Imakeyouproud ett lopp på rulle så har den en bra speed till slut. Deep Sea är ju självklar .. hoppas 1an blir instängd vilket är självklart att den blir men att den aldrig kommer ut i tid. Men här åker ett gäng med. Finns massor av möjliga vinnare.

Sen borde det vara spets och slut från spår 5 med kör kusken Jorma på Bottnas Fantom
(körs till spets och övertar från 1an är min tanke). Den roliga här är Rally Hans men dåligt spår.
Jag vet att Bottnas Fantom fick det serverat sist i första starten efter vila vilket nog va lite planerat och med det loppet i kroppen så borde den va rejält framflyttad för det är enligt mig bästa hästen i fältet men om den är segermogen på v75 med bara ett lopp i sig är ett frågetecken såklart men jag vill tro det.

Sen hoppar jag nog Surf n Turf när den möter tuffare hästar (vann klass 2 och nu klass 1) och måste göra grovjobbet.
Lås 2,7 har man råd med tre st kanske den åker med.

Sen tycker jag det är väldigt intressant när Örjan hoppar upp på 13 Sahara Sun i stoloppet.
Men som Piraten och Stekel säger håller jag nog 3 Rapide Cash högst här. Borde kunna bli svår för bakspårshästarna att tugga ner men stolopp är stolopp och nån omstart och galopp mm så kan vem som helst vinna.

5 S.G.S. Atlanta är kapabel men ingen rolig programrad direkt.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-24 klockan 07:35.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 00:40   #10
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Det verkar som Baron Gift ska strykas
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 06:54   #11
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 19
Sharp$: 2319
Standard

Enormt kuskplus på Staro Mojito, känns enormt spelvärd till under tio procent.
En chansspik för de som vågar gå emot favoriterna.
supermandus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 11:20   #12
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Det verkar som Baron Gift ska strykas
Inte struken än. Var har du hört detta?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 12:14   #13
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Inte struken än. Var har du hört detta?
Undrar det också här Gotland , från axevalla området
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 12:34   #14
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

”Baron Gift måste tyvärr strykas på Lördagens V75.
Blodproverna är inte helt hundra och med hans historik så tar vi inga risker.
Vi kommer snart tillbaka” skriver Svanstedt på Twitter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 12:36   #15
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallemedw Visa inlägg
”Baron Gift måste tyvärr strykas på Lördagens V75.
Blodproverna är inte helt hundra och med hans historik så tar vi inga risker.
Vi kommer snart tillbaka” skriver Svanstedt på Twitter.
Grejt! Tack för info!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 12:48   #16
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Inte struken än. Var har du hört detta?
Ägaren skrev det i en tråd på Facebook!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 13:22   #17
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Ägaren skrev det i en tråd på Facebook!
Tack för info , stämde ju
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 15:37   #18
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 666
Sharp$: 50079
Standard

Jens Sjödèn V75 Eskilstuna lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 15:41   #19
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 666
Sharp$: 50079
Standard

Daniel Berglund V75 Eskilstuna lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 17:36   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tog Surfen till 3,80 på svs, efter moget övervägande...inte beroende på oddset(som är för mig kanon), utan chansen/risken att det dras emot den och man får högre imorgon...enda gång den varit ut i volt så spetsade den enkelt från ett andraspår, den som skulle kunna svara är ju Ingo från andra, men den är inget spjut från start...så jag tror att den bara leder från start till mål och så farligt hetsig är den inte...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 17:42   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

"Garderar" med stallkamraten Digital Class till 32ggr på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 23:07   #22
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 23:21   #23
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Då va det Erik som körde oxå. Så han vet vad han har att åka med. Går dock inte lika bra med skor. Frågan är bara om han kör där eller kanske släpper om Örjan kommer? På Melader låter det påställt på Snöstormen och den lär ha mycket att åka med nu när den fått invändiga resor på order som Melander själv sa. Sen gillar jag inte snackhästar men om han vill Örjan och Melander har sagt att nu är det dags att testa så vinner han väl det där som klar andrahandare. Två Melander hästar i loppet och säkert går en av dom segrande om inte 1a och 2a

Scenario Erik spetsar och släpper till Örjan och sen kommer Ulf och lägger sig lung i dödens och det blir en fight sins emellan. Spännande Trio klar

2,10
2,10
7
ggr valfritt

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-24 klockan 23:22.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 23:51   #24
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag försöker köra avd 1 i badkaret

Många tror ju att 3 Sign Me Up Too kommer spetsa och att Erik inte kommer köra från start speciellt hårt även om han skulle kunna. Om det nu stämmer och 3 sitter i spets så kommer Doktorn att lägga sig i dödens och trycka på eftersom Emilia ska köra i spets och det kan bli som när Pacific Face pressade sönder Doktorn sist och så vinner nån annan.
Då vinner ju Erik från andra par utvändigt eller en lågt flygande Pascha Tilly. Känns som upploppet aldrig tar slut på Eskilstuna. Dompan står hårt inne med en ickevinnande kusk och jag har svårt att se nån av Ulf S hästar vinna och inte 10an heller.

Tråkigaste låset är ju 2,3,6,11 men en garanti på överlevnad.

Så sugen dock på att spika 2 eller 11 och hoppas på galenpanna körning av Mattias.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 01:14   #25
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Västerboonthenews brukade följa vingen, ivf förr i tiden.
Erik får nog fart på Deep Sea Dream om inte annat, så
när han petar till med pisken.
Har rankat DSD före VOTN, men jag blir inte förvånad
om Rikard är först in i kurvan.

Det känns lite som Tarzan snackar upp Snöstormens startsnabbhet,
kanske för att få de på framspår att ladda rejält, så loppet körs i
utslagsgivande fart till fördel för Disco Volante.

När man läser intervjuerna så låter det som pensionärerna skall tävla
och inte bara köra om silverpengen?

Discon vinner det här loppet 8/10 ggr nu när det bara är 10 hästar i loppet,
mött helt annat motstånd när den torskat från bakspår varje gång.

Jag garderar spekulativt, då jag tillskillnad från majoriteten tror
på skral utdelning. Allt under sex siffror är ointressant, så jag lyxstreckar
därefter och hoppas att jag har fel gällande utdelningen.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 07:40   #26
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Hmm...


Pensionärslopp, ja... Försöker finna ett loppscenario och det finns väl några som prompt ska ha ledning här. Nu när Star Adv. Joli är struken blir det plats för DSD. Och Alexis C. kanske tråcklar sig ut? Nåväl, när jag silat klart de flesta rusarna finns det lite grus kvar i botten; Narold Vox och Discon. Blir antingen lås på dessa eller så spikar jag Narold på rent jävelskap...
(Narold har aldrig vunnit på kort vad jag kan se)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 07:40   #27
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag försöker köra avd 1 i badkaret

Många tror ju att 3 Sign Me Up Too kommer spetsa och att Erik inte kommer köra från start speciellt hårt även om han skulle kunna. Om det nu stämmer och 3 sitter i spets så kommer Doktorn att lägga sig i dödens och trycka på eftersom Emilia ska köra i spets och det kan bli som när Pacific Face pressade sönder Doktorn sist och så vinner nån annan.
Då vinner ju Erik från andra par utvändigt eller en lågt flygande Pascha Tilly. Känns som upploppet aldrig tar slut på Eskilstuna. Dompan står hårt inne med en ickevinnande kusk och jag har svårt att se nån av Ulf S hästar vinna och inte 10an heller.

Tråkigaste låset är ju 2,3,6,11 men en garanti på överlevnad.

Så sugen dock på att spika 2 eller 11 och hoppas på galenpanna körning av Mattias.
Inne på samma linje som du där , haft lås länge på 2-11 men vill ta ställning o banka in en spik !
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:01   #28
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Inne på samma linje som du där , haft lås länge på 2-11 men vill ta ställning o banka in en spik !
2an har ju läget och står bra inne i loppet. Jag tycker att Per är en helt ok kusk men inte på långa vägar samma kaliber som Erik när Erik har form dessutom.
Nu får äntligen Hazard Boko en TOPPKUSK i vagnen. Jag kopplar grepp om omgången direkt


Det jag tycker är bra är att 3an snackas upp mycket och att tvåan rankar dom 3-4a typ ... den är inte lika hypad som 3 och 11 är och det gillas.
Vet inte hur många ggr jag sagt efter lopp att varför lirade jag inte hästen med mest deg på kontot.
Sen kan den ju galoppera och annat strul såklart men ska man tänka så varje gång man lirar så går ju ingen spik att sätta.

Dessutom hur många ggr har inte Hultman tex snackat om den på V75 och nu när man sätter upp Erik så är den inte lika påpassad .. hehe (för roligt) .. därför att skrikhästar brukar nästan aldrig vinna utan vinner några lopp senare när dom inte är lika uppsnackade längre. Jag vill påstå att detta fenomen är en regel i travet idag. Till och med "experterna" säger ju det.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 08:17.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:24   #29
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V4 Förslag

1,2,3,6,7,9,11,13 (skulle vilja heltäcka) 5an kanske måste åka med oxå.
1,2,4,5,6,8,11,14 (11an kan va en dunderbedövare)
6 Betting Rebell
Alla (utom 2 och 8) men regelbrott så alla.

1920 kr 39kr /andel

Kan ge riktigt bra.

Men tanken är 3 smällar och en andrahandare.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 08:28.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:37   #30
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Kul omgång. Dagens tankar i nuläget:
1: Är enig i att Hazard Boko är ett måstestreck med Erik. Tycker dock kanske Sign me Up är förstarank, gör ju aldrig ett dålig lopp och har nu spetschans. Behöver nog även strecka Pascha då det ju nästan är tempogaranti med Doctorn i loppet. Och sen kan jag inte åka på Dom P när den nu har bästa spåret. Men Haugstad är ju ingen favorit. Är nästan sugen på att ta bort Doctorn..

2: Har varit inne på att spika Rapide Cash men dubblar nog med Örjan pga. omstartsrisken. Bakom dessa är det väl favoriten och övriga på tillägg. Fleur Mearas är bra men borde bli väl tufft från det här läget.

3: Vill eg. inte alls spika Disco från bakspår på kort. Men hittar nog inga bättre spikar tyvärr. Och som Hubba skrev, frågan är om inte Snowstorm ser till att det blir kört ok för Disco. Bakom favoriten är ju West Wing tidig som den har sett ut. Dock skillnad på spår 6 och 1. Men är ju snabb ut vad jag kan minnas. Vid gardering ska nog även 1,5,7 med.

4: Typiskt en eller många/alla. Favoriten verkar rätt klar om den/det inte strular. Men många roliga bakom. Jänkarvagn på 3 som det varnas för. Mitt tokdrag är 10 Blue Star Cantab som inte är streckad alls.

5: Tror Indy D blir favorit till slut och det med all rätt, klart förstastreck. 3 är mycket tidig bakom liksom 2. Tokdraget är 11 som kommer från formstall och gynnas av tempo.

6: Här har jag från början varit inne på Ingo, vilket även Berglund verkar vara (tyvärr). Hyfsad spetschans med. Favoriten är bra men jag tror inte den vinner från dödens. Odds Indicator är helt bortglömd nu pga. kusken, tidig vid gardering. Även här blir det dyrt att gardera, varken 10 eller 11 känns t.ex. chanslösa.

7: Här kan Ronaldo vara bara bäst som det är med finnarna ibland. Tycker dock Remarkable Feet måste med på läge och kusk. Mitt skrälldrag här är Global Unspoked.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:50   #31
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
2an har ju läget och står bra inne i loppet. Jag tycker att Per är en helt ok kusk men inte på långa vägar samma kaliber som Erik när Erik har form dessutom.
Nu får äntligen Hazard Boko en TOPPKUSK i vagnen. Jag kopplar grepp om omgången direkt


Det jag tycker är bra är att 3an snackas upp mycket och att tvåan rankar dom 3-4a typ ... den är inte lika hypad som 3 och 11 är och det gillas.
Vet inte hur många ggr jag sagt efter lopp att varför lirade jag inte hästen med mest deg på kontot.
Sen kan den ju galoppera och annat strul såklart men ska man tänka så varje gång man lirar så går ju ingen spik att sätta.

Dessutom hur många ggr har inte Hultman tex snackat om den på V75 och nu när man sätter upp Erik så är den inte lika påpassad .. hehe (för roligt) .. därför att skrikhästar brukar nästan aldrig vinna utan vinner några lopp senare när dom inte är lika uppsnackade längre. Jag vill påstå att detta fenomen är en regel i travet idag. Till och med "experterna" säger ju det.
Blev de inte så att 11 är helt klar nu när Harzard får spår ett , gynnad ju inte om 3-5-6 kör mot spets ? Den blir la till stor risk instängd nu ? 11 klar i mina ögon
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:54   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Blev de inte så att 11 är helt klar nu när Harzard får spår ett , gynnad ju inte om 3-5-6 kör mot spets ? Den blir la till stor risk instängd nu ? 11 klar i mina ögon
tycker det vart bättre för Hazard ändå.. får gå på innern vid hård körning ..

sen kanske Erik bara trycker av för spets och leder hela vägen.

Att spika någon från bakspår är ju alltid risky men du gör som du känner såklart

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:00   #33
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Gjorde en liten rad. Lopp 1 nr 2,3,6.Lopp 2 nr 3,7.Lopp 3 nr 2,5,10.Lopp 4 nr 1,4,11. Lopp 5 spik nr 5 Bottnas Fantom. Lopp 6 nr 3,7.Lopp 7 nr 1,4,5,8.Rättningskod JBGWTJNNX.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:06   #34
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag försöker köra avd 1 i badkaret

Många tror ju att 3 Sign Me Up Too kommer spetsa och att Erik inte kommer köra från start speciellt hårt även om han skulle kunna. Om det nu stämmer och 3 sitter i spets så kommer Doktorn att lägga sig i dödens och trycka på eftersom Emilia ska köra i spets och det kan bli som när Pacific Face pressade sönder Doktorn sist och så vinner nån annan.
Då vinner ju Erik från andra par utvändigt eller en lågt flygande Pascha Tilly. Känns som upploppet aldrig tar slut på Eskilstuna. Dompan står hårt inne med en ickevinnande kusk och jag har svårt att se nån av Ulf S hästar vinna och inte 10an heller.

Tråkigaste låset är ju 2,3,6,11 men en garanti på överlevnad.

Så sugen dock på att spika 2 eller 11 och hoppas på galenpanna körning av Mattias.
Emilia Leo i spets...?

Vad drömde du om sen? Världsfred?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:08   #35
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Emilia Leo i spets...?

Vad drömde du om sen? Världsfred?
Vem säger att jag sa det

Skrev vad många sk experter säger och om så skulle vara fallet

Daniel Berglund:

Spetsanalysen: Många snabba, men jag tror inte att man laddar max med 2 Hazard Boko och räknar med att 3 Sign Me Up Too tar en längd på honom. Sedan är frågan om han kan svara ut 5 Dom Perignon som är riktigt snabb, men Haugstad vinner sällan spetsstrider och han kan nog även tänka sig släppa täten om han kommer dit. 6 Doctor Doxey Zenz är snabb, men inte jättesnabb och kommer knappast förbi Sign Me Up Too av egen kraft och känslan är att Emilia Leo inte släpper frivilligt.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 3 Sign Me Up Too

Mvh

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 09:13.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:34   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vill ju inte förstöra spänningen för er, men efter strykningen är väl första loppet helt klart, både gällande första andra och tredjeplatsen, SMUT till spets och HB i rygg, sen kommer DDZ direkt och Emilia släpper, sen ångar DDZ på och spräcker fältet, enda spänningen är väl om HB skulle kunna ta SMUT tillslut...man kan alltså gardera den "stenklara" trion 6-3-2 med 6-2-3, så kan man luta sig tillbaka sen...vad är det vi brukar säga? -Trav är lätt!...finns ju en liten chans att HB kan svara ut SMUT, men trion blir någon av de två nämnda, ändå...

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 09:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:48   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag är min egen expert och menar att man laddar med HB och spetsvinner loppet.
Håller ut övriga helt enkelt och vinner. Inte svårare än så. Han har hållit ut DDZ förr och kan nog hålla ut Emilia sida sida som Niky Flax gjorde sist.
Trav är lätt ibland
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:52   #38
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 161
Sharp$: 9351
Standard

Jag tycker mig ha 2 vettiga spikar med bra chans på ledningen runt om.

Avd 5. 5 Bottnas Fantom. Jorma trycker sig till ledningen.
Avd 6. 2 Ingo. Adielsson prickar starten och blir svårfångad.

Garderar Disco i guld med 6 och 7 och hoppas dom får loppet.
Har svårt att se att det går utanför 2,3,6,11 i avd 1. Inne på att låsa 2,11 men vi får se.
I övrigt ganska bred gardering med en spelkassa på 1600:-
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:59   #39
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Hazard business


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag är min egen expert och menar att man laddar med HB och spetsvinner loppet.
Håller ut övriga helt enkelt och vinner. Inte svårare än så. Han har hållit ut DDZ förr och kan nog hålla ut Emilia sida sida som Niky Flax gjorde sist.
Trav är lätt ibland
Hazarden kanske vill hem fort hem till stallet...
Jag spikar. Men den känns inte klockren ska erkännas.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:02   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag är min egen expert och menar att man laddar med HB och spetsvinner loppet.
Håller ut övriga helt enkelt och vinner. Inte svårare än så. Han har hållit ut DDZ förr och kan nog hålla ut Emilia sida sida som Niky Flax gjorde sist.
Trav är lätt ibland
Varken Erik eller Emilia är idioter, dvs dom svarar inte DDZ om den kommer upp inom första 700... DDZ är ju en perfekt rygg, men ett monster att ha tryckandes, enkelt val...sen skulle det ju kunna ev. vara formtapp på gång, för DDZ, vilket lär visa sig på upploppet isåfall och då är ryggen på den ett genidrag, då det troligtvis inte finns någon häst utvändigt...vi får si...

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 10:08.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:07   #41
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 161
Sharp$: 9351
Standard

Lite stats om omgången från Stora Vinster

Medianutdelning: 85 165 kr (43 541 kr). Alla banor inom parentes

Spetsvinnare: 37% (41%)

Vinnare från bakspår: 17% (21%)

Favoritsegrar: 39% (37%)

Antal omgångar som MINST en favorit segrat: 100%

Antal omgångar som MINST två favoriter segrat: 79%

Antal omgångar som MINST två skrällar, 10% eller lägre, segrat: 74%

Antal omgångar som MINST en skräll, 5%, eller lägre, segrat: 68%

Statistiken gäller från 2013 - 01 - 01.

V75-omgångarna på Eskilstuna har gett nästan dubbelt så hög utdelning som medianomgången. Färre lopp har vunnits från spets och fler från bakspår. Notera att minst en favorit segrat i samtliga omgångar, men också att det är väldigt vanligt med seger för minst en storskräll och minst två skrällar (under 10%).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:09   #42
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nån som minns när K.H. vann sist. Folk väntar på hans första tränarseger och jag väntar på hans första seger överhuvudtaget sen mannaminne.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:15   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nån som minns när K.H. vann sist. Folk väntar på hans första tränarseger och jag väntar på hans första seger överhuvudtaget sen mannaminne.
Hubba - nu finns en V4 andel uppe med spiken du ville ha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:16   #44
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Hazarden kanske vill hem fort hem till stallet...
Jag spikar. Men den känns inte klockren ska erkännas.
Jag håller med men om du tänker så här: vilken spik känns klockren här och även i övriga lopp
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:19   #45
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1246
Standard

Möjligt att Hazard boko spetsar. Men hur ska han leda loppet hela vägen in i mål med Mathias Andersson på Doktorn? Kommer ju få sig en rejäl jävla tryckare om Erik inte släpper.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:22   #46
JLO
 
JLOs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: bushen
Inlägg: 112
Sharp$: 1578
Standard

Bossy Alley har vart jättefin i veckans jobb, så prickar vi starten bra så borde han vara långt framme... Räds ingen i detta loppet...Kööööör!!!
__________________
YNWA
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
JLO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:35   #47
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Hazard Boko slog ju Doktorn på Gävle sist dom möttes och då körde Per själv så jag funderar om jag inte ska gå all in nu när det är kuskplus deluxe. Spets och slut. Den Erik känner jag bäst för han verkar vinna lite nu. På Kalmar tog han en dubbel med den taktiken och senast igår med Cash Cowboy. Form 16% mumma

Dessutom hemmaplan och en liten tröstvinst tillägnad Per efter operationen. Sen är den ju värd en vinst och har mest deg på kontot. Finns mycket som talar för här. Bra spår bra kusk mest deg hemmaplan ....
inte favorit.

Per släppte inte till Doktorn sist eller rättare sagt den kom inte ens förbi från ett bättre spår (4 då).. så jag hoppas inte Mattias står överst i hierarkin nu helt plötsligt och ska sätta Erik på plats. Han får nöja sig med dödens.
Jag har samma tanke och dessutom lurar jag att chansspika Erik i avd 2 med 15 Melizza.. Låter uppåt i Aftonbladets intervju på den. Tror att Erik kan få en bra dag på jobbet med flera segrar. Spikar nog Ingo också.

Senast redigerad av MikaF den 2020-01-25 klockan 10:41.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:42   #48
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vem säger att jag sa det

Skrev vad många sk experter säger och om så skulle vara fallet

Daniel Berglund:

Spetsanalysen: Många snabba, men jag tror inte att man laddar max med 2 Hazard Boko och räknar med att 3 Sign Me Up Too tar en längd på honom. Sedan är frågan om han kan svara ut 5 Dom Perignon som är riktigt snabb, men Haugstad vinner sällan spetsstrider och han kan nog även tänka sig släppa täten om han kommer dit. 6 Doctor Doxey Zenz är snabb, men inte jättesnabb och kommer knappast förbi Sign Me Up Too av egen kraft och känslan är att Emilia Leo inte släpper frivilligt.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 3 Sign Me Up Too

Mvh
Jag tror Doctorn sitter i spets efter 500m, det var 1000 m kortare senast
och Mathias har häst att köra i utslagsgivande tempo alla 2140 m,
det har ingen annan i loppet, blir det svar så kommer spetssvarande
ekipage inte i mål?
Och då stärks 11s aktier betydligt.

Tror ingen vill offra sin häst när Mathias sänder, enl mig det mest troliga
scenariet och således fördel favoriten. Spikar till reapris, då jag tror
Doctorn bara brakvinner på Sundbyholms sommarbana, vid ev strykningar
och jag får råd lås 6,11.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:48   #49
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Pensionärslopp, ja... Försöker finna ett loppscenario och det finns väl några som prompt ska ha ledning här. Nu när Star Adv. Joli är struken blir det plats för DSD. Och Alexis C. kanske tråcklar sig ut? Nåväl, när jag silat klart de flesta rusarna finns det lite grus kvar i botten; Narold Vox och Discon. Blir antingen lås på dessa eller så spikar jag Narold på rent jävelskap...
(Narold har aldrig vunnit på kort vad jag kan se)
Och har "väl" aldrig känts så bra, fick jag höra om gamlingen.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:50   #50
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 332
Sharp$: 3588
Standard

Jag är också inne på att Doktorn kan brakvinna, särskilt sugen blir man sett till procenten. Spik eller 6-7 hästar. Kör ett andelsspel idag om någon är sugen, ligger i den forumdelen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
fredag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:52   #51
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet är upphängt på en bra dag för Erik. Banan verkar bli som en sommarbana.

1) 2,3,6,11 r10-8 (2 är egentligen en sommarhäst. Tror (som HuBBa) att Erik tar ledningen "och släpper ingen djävul över bron". Om Emilia och Mathias kör hårt om ledningen bäddar det för 11, som är min förstahäst till 18 %)

2) 3 r7-13 (Björn gråter i Björnkollen över träningsförhållandena på Lökene. Därmed är spiken 3 given)

3) 1,2,7,10 r6-5 (dagens största favorit har sällan vunnit från bakspår och skall garderas. 1 är snabb från start, men släpper nog till en bra utmanare. Tarzan snackar upp 2, som väl ska bädda för stallkamraten 10. Erik kör till spets med norske 7 - som är vässad för detta lopp och reser 80 mil. Dagens fynd till 3 %)

4) 1,11 mr5-4 (favoriten 1 är ingen snabbstartare och måste leta sig ut från "innersniffen". Bra lås med 11)

5) 2,3,4,5,6,7 r8-1 (hoppas att 3,6 eller 7 skräller)

6) 2,3,7 r6-1 (Erik är enligt min mening en kuskförstärkning på 2. Lås med 3 och 7)

7) 1,3,4,5,8 r9-6 (räkna med stallkörning av finskägda 3 och 4. Mika Fors har kört 4 på slutet och har nyligen fått 3 i träning. 5 och 8 är hårt betrodda och streckas liksom 1 med Erik. Erik vinner påfallande ofta sista avdelningen på V75)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), HuBBaBuBBa (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:07   #52
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Det här är nog den bästa stunden varje lördag ... Förväntningarna höga och man har det ”klart” för sig med en kopp nybryggt franskrostat. Sen slår man på trav-tv och hör Kusken, Per S, Nybrink, Sandra och Jennifer prata upp varje häst och därefter noll kritik och så diskuterar vi det hela kvällen i väntan på att nästa helgs race släpps i morgon kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), Fulsprit (+5), MikaF (+5), HuBBaBuBBa (+5), Basse (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:14   #53
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?

https://trav365.no/ut-pa-tur-neste-helg/19.6476
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:30   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Allt talar för körning i Guld, direkt det bedarrar kommer DV...Han visade ju senast hårdhet från dödens och här blir han väl antingen släppt eller tar en"lugn dödens", för att sedan koppla grepp på en ledare som har"limpor i knäna"...tråkigt resonemang, men troligt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:37   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det va som nån sa att man missade tåget gällande DDZ och kom helt fel på han.

Nu vägrar folk släppa taget om honom hehe.. som att en häst bara vinner och vinner och körs ihjäl varje race. Det funkar inte så med djur. Man får välja sina tillfällen med omsorg.
Sen kanske han vinner ändå men han har inte vunnit som favorit på v75 tidigare.

Schass.. omgångens sämsta favorit. Det tyckte jag förra gången med och tyckte man skulle koppla grepp direkt med spik på Örjan och Hawk Cliff.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sundling (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:48   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det va som nån sa att man missade tåget gällande DDZ och kom helt fel på han.

Nu vägrar folk släppa taget om honom hehe.. som att en häst bara vinner och vinner och körs ihjäl varje race. Det funkar inte så med djur. Man får välja sina tillfällen med omsorg.
Sen kanske han vinner ändå men han har inte vunnit som favorit på v75 tidigare.

Schass.. omgångens sämsta favorit. Det tyckte jag förra gången med och tyckte man skulle koppla grepp direkt med spik på Örjan och Hawk Cliff.
Det som skiljer från det loppet är att det fanns en dödspilot och distansen var ett varv längre...i detta lopp hittar jag ingen dödspilot(mer än DDZ själv)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:51   #57
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Allt talar för körning i Guld, direkt det bedarrar kommer DV...Han visade ju senast hårdhet från dödens och här blir han väl antingen släppt eller tar en"lugn dödens", för att sedan koppla grepp på en ledare som har"limpor i knäna"...tråkigt resonemang, men troligt...
Han kommer köra försent för nu har redan vunnit och tömt hästen en gång dessutom en icke spelvärd favorit från bakspår på kort. Schass med den favoriten oxå.
2,5,7 vinner och 2+5=7 så det låter bra i mina lotto-öron

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:55   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Det som skiljer från det loppet är att det fanns en dödspilot och distansen var ett varv längre...i detta lopp hittar jag ingen dödspilot(mer än DDZ själv)...
Jag menar ju det. Han vann ett lopp på v86 ... glömdes bort lite på v75 och vann som 3e handare .. blev favorit och torska.. blir återigen favorit efter ett riktigt tungt lopp senast. Och nu ska han bara styra fram hur mycket det än kostar och som den stora kusk han är bara fåöverta spets från vem du när är av 2 eller 3.. och bomba på.. kanske. Vi får si Som du brukar säga
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:01   #59
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Låter ju bra att de åker från Norge, men mindre bra att tränaren hoppas att halsproblemet är över. Det är alltså inte säkert och hur bra presterar man direkt efter sjukdom?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:13   #60
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Möjligt att Hazard boko spetsar. Men hur ska han leda loppet hela vägen in i mål med Mathias Andersson på Doktorn? Kommer ju få sig en rejäl jävla tryckare om Erik inte släpper.
Gick bra förra gången.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:14   #61
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
hur bra presterar man direkt efter sjukdom?
I onsdags inleddes V86 med en från sjukdom återkommande. "Bra" medicin kan ju iofs ligga bakom den monsterprestationen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:19   #62
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det va som nån sa att man missade tåget gällande DDZ och kom helt fel på han.

Nu vägrar folk släppa taget om honom hehe.. som att en häst bara vinner och vinner och körs ihjäl varje race. Det funkar inte så med djur. Man får välja sina tillfällen med omsorg.
Sen kanske han vinner ändå men han har inte vunnit som favorit på v75 tidigare.

Schass.. omgångens sämsta favorit. Det tyckte jag förra gången med och tyckte man skulle koppla grepp direkt med spik på Örjan och Hawk Cliff.
Förra gången brutalt överstreckad och kollektivet lubbade likt ett fiskstim
åt samma håll, denna gång en streckmässig fyndspik när kollektivet springer
åt alla håll. Sällan spikar jag en favorit, men denna gång till 30% är spelvärdet
så pass bra att jag inte kan låta bli.
Doctorn är bästa hästen, kanske den enda i gänget som kommer att hävda
sig i guld, ivf vintertid, samt funka utmärkt i Frankrike, där styrningarna går
i sluggerstil, Mattias är en sluggerkusk, därför blev han regelrätt
fintad av Örjan på 3140 senast, men Doctorn klarar stenhårda upplägg och
kapaciteten upphäver kuskens lite oflexibla styrningar.

Tycker att Doctorn är omgångens bästa spelvärdesspik och tveklöst bästa
häst och mosar motståndet felfri över distansen, även från dödens, trots
kuskens körstil.

Jag har haft fel förr, men det glada Hudik, kan kanske ha anledning att
fira efter avd 1.

Hursomhelst, har inga problem med att sitta med struten på efter
avd 1. Har en viss vana om man säger så.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:22   #63
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?
Höll undan för Milligan’s School?

Fick värsta drömloppet i rygg men kunde fan inte avgöra utan blev utkontrad.

Vinnarskalle minus de Luxe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:24   #64
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JLO Visa inlägg
Bossy Alley har vart jättefin i veckans jobb, så prickar vi starten bra så borde han vara långt framme... Räds ingen i detta loppet...Kööööör!!!
V75-6

7 Bossy Alley startade förra året 17 gånger och vann 7, varav ett långlopp på V75 i september. Han årsdebuterade som tvåa efter vila bakom Dallas på sprint på 12,6 med sulor. Springspåret kan vara bra eftersom han inte möter några startraketer innanför. Men det kan även bli trafikproblem, om han inte kommer ner i spåren. Han är lika bra som de bästa i detta lopp och är "alltid" i striden.

Idag är det andra gången han startar i V75. Ett måstestreck till 16 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:25   #65
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Förra gången brutalt överstreckad och kollektivet lubbade likt ett fiskstim
åt samma håll, denna gång en streckmässig fyndspik när kollektivet springer
åt alla håll. Sällan spikar jag en favorit, men denna gång till 30% är spelvärdet
så pass bra att jag inte kan låta bli.
Doctorn är bästa hästen, kanske den enda i gänget som kommer att hävda
sig i guld, ivf vintertid, samt funka utmärkt i Frankrike, där styrningarna går
i sluggerstil, Mattias är en sluggerkusk, därför blev han regelrätt
fintad av Örjan på 3140 senast, men Doctorn klarar stenhårda upplägg och
kapaciteten upphäver kuskens lite oflexibla styrningar.

Tycker att Doctorn är omgångens bästa spelvärdesspik och tveklöst bästa
häst och mosar motståndet felfri över distansen, även från dödens, trots
kuskens körstil.

Jag har haft fel förr, men det glada Hudik, kan kanske ha anledning att
fira efter avd 1.

Hursomhelst, har inga problem med att sitta med struten på efter
avd 1. Har en viss vana om man säger så.
Ja du kan ha rätt ... att den bara är 36 % är ju positivt.

Jag försöker nog övertala mig själv bara att spika 2an som har varit min tanke hela veckan sen jag såg att Erik satt upp bakom på en hemmahäst men då blir man lite blind.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:27   #66
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

8.Guilty Pleasure – Lukas L Svedlund (Kor Ha)
Balans:*
Skor runt om
Vagn:*
AM jänkarvagn
Huvudlag:*
Norskt
- Han är i riktigt fin form och jag var mycket nöjd med den sista insatsen som han gjorde. Han känns fortsatt bra i träning och det här är en häst jag förväntar mig mycket av framöver och han kommer bli bättre än Grainfield Aiden som jag vann med på V86 förra veckan. Självklart behövs den en del tur härifrån, men som han känns så ska han inte räknas bort och han är den av mina två i loppet som har den bättre chansen. Norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Hannu Korpi.


Reagerade lite över det jag markerat i fetstil.

Går man utöver favorittrion kan den här 2 procentaren vara värd att ha i åtanke.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+8), SakanAA (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:43   #67
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Narolden


Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Och har "väl" aldrig känts så bra, fick jag höra om gamlingen.
Tämligen nedspelad i nuläget också...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:47   #68
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ja du kan ha rätt ... att den bara är 36 % är ju positivt.

Jag försöker nog övertala mig själv bara att spika 2an som har varit min tanke hela veckan sen jag såg att Erik satt upp bakom på en hemmahäst men då blir man lite blind.

Mvh
Första tanken alltid bäst!
Kör!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:49   #69
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
8.Guilty Pleasure – Lukas L Svedlund (Kor Ha)
Balans:*
Skor runt om
Vagn:*
AM jänkarvagn
Huvudlag:*
Norskt
- Han är i riktigt fin form och jag var mycket nöjd med den sista insatsen som han gjorde. Han känns fortsatt bra i träning och det här är en häst jag förväntar mig mycket av framöver och han kommer bli bättre än Grainfield Aiden som jag vann med på V86 förra veckan. Självklart behövs den en del tur härifrån, men som han känns så ska han inte räknas bort och han är den av mina två i loppet som har den bättre chansen. Norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Hannu Korpi.


Reagerade lite över det jag markerat i fetstil.

Går man utöver favorittrion kan den här 2 procentaren vara värd att ha i åtanke.
Har spikat i det loppet och är livrädd för Hannus 2% are,
med rätt styrning "LIVSFARLIG".
Spåret kunde dock inte varit sämre.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:51   #70
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Låter ju bra att de åker från Norge, men mindre bra att tränaren hoppas att halsproblemet är över. Det är alltså inte säkert och hur bra presterar man direkt efter sjukdom?
Nej, det blir bara spekulationer från tränaren här - bara för att han inte känner något i träning så är det ju inte så att infektionen kanske inte finns där - det är ju vid maxprestation de små "felen" gör sig gällande...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:53   #71
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nu är Rapid Cash gått om som favorit och dom har sågat 7an och Björn har sågat och skulle inte bli minsta förvånad om Jepson vinner nu bara för det och odds stannar på 5ggr degen .. funderar på att spika Jepson här bara för det.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:58   #72
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betänk om denna "vinter" fortsätter att vara så mild och utan snö - hur fort kommer inte unghästarna springa till våren då? Med så bra träningsförhållanden, menar jag...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:00   #73
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Avd 1
3SIGN ME UP TOO
Avd 2
7ANTHARA BI (IT)
Avd 3
10DISCO VOLANTE
Avd 4
1ACCOLADE
Avd 5
1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12
Avd 6
2,3,6,7,8,9,12
Avd 7
1,3,4,5,8

192 kr

ska nog testa denna med min teori gällande lotto nummer 3-7-10
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:09   #74
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu är Rapid Cash gått om som favorit och dom har sågat 7an och Björn har sågat och skulle inte bli minsta förvånad om Jepson vinner nu bara för det och odds stannar på 5ggr degen .. funderar på att spika Jepson här bara för det.
Men har egentligen Björn sagt något annat, än att träningsförhållandena har varit lite dåliga...det är ofta nuförtiden som dom "gör en höna av en fjäder", men inte mig emot...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 13:13.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:19   #75
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men har egentligen Björn sagt något annat, än att träningsförhållandena har varit lite dåliga...det är ofta nuförtiden som dom "gör en höna av en fjäder", men inte mig emot...
Jag uppfattade honom som att de dåliga träningsförhållandena gjorde att det var dunkel form.

Dessutom är väl stallets form rätt dunkel för närvarande.

Björnkollen fick mig att spika 3 Rapide Cash. Men jag har under årets lopp ofta blivit grundlurad av Gooparna.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:27   #76
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni vet det säkerligen men Sundbyholm har bara 182 meter långt upplopp - klart kort, alltså... Bara 7 meter längre än Örebros beryktade, korta upplopp, som jämförelse...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:35   #77
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Har spikat i det loppet och är livrädd för Hannus 2% are,
med rätt styrning "LIVSFARLIG".
Spåret kunde dock inte varit sämre.
Ja spåret är inte det bästa - men ett par av de spelade kan inte vara nöjda med sina startspår heller.

1 Accolade - chanslös på ledningen och tränaren hade hellre tagis spår 8 än 1.
Absolut sämsta läget för just Accolade

11 Barista Oak har just spår 11 vilket aldrig ett plusspår.
Här haussas 16-årige Gustav Johansson upp rejält i Media
- vinner du blir du historisk!
-yngst någonsin!
Viss vore det härligt om det blev en solskenshistoria av Gustavs styrning idag, men snacka om att de lägger press på grabben...

5 Deep Sea har bäst läge av de spelade och ska räknas på det. Det siktas mot ledning men jag är inte helt övertygad att man är så värst startsnabb - bedömer startsnabbheten som straxt över medel , ingen raket.


6 Stars Fighter siktar på ledning och kan mycket väl lyckas nå spets.

Även 4 Zagor Grif gör nog ett försök att nå spets.


Det här loppet blir bara öppnare och öppnare ju mer man gräver

Från att först lite nonchalant tycka ett det var stängt på de 3 spelade så är jag inne på att det kan skrälla i loppet- det rensar fint bakom favorittrion

Lycka till med spiken - det är nog rätt melodi att ta ställning eller gardera brett här. En eller Många!

Låsa på 3 är ( antar jag)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:40   #78
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Doctor Doxey Zenz blir nog en utgångshäst för min del. Jag vågar inte spika på grund av att det alltid finns risk för bakslag efter flera tuffa lopp, men procenten är tilltalande på den bästa hästen från spår fem. Hade en riktig kusk kört honom genom karriärren hade det här varit en gulddivisionare nu. Det är klart att det kan häxa längs vägen om någon toksvarar, men flera faktorer talar för.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:40   #79
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-25, 14:40
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 9, 11, 13 (1, 3)
2: 2, 4 (5, 6)
3: 3 Hennesy Boko (6, 9)
4: 1, 3, 5, 6, 9, 11, 12, 13, 14, 15 (7, 4)

5x2x1x10 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:45   #80
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Hade 9 Rigel Face spik ända in i det sista men sista info avgjorde - spikbyte!
Vi får se nu om det blir dumstrut på...

V4
Inlämnat: 2020-01-25, 14:43
andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 14:45
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 9, 11, 13 (7, 1)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 14 (3, 11)
3: 3 Hennesy Boko (6, 9)
4: 3, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15 (1, 4)

5x9x1x10 = 450 rader.
450 x 1 x 2,00 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:46   #81
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Jag var tvungen att lämna in redan igår då jag haft hantverkare här idag, men det blev klart i tid. Jag har spikat Doctor Doxey Zenz då jag tror att han får överta ledningen och sedan tar ingen ner honom. Jag har spikat Disco Volante då jag inte tycker att han möter något motstånd. Ska vinna det här även från dödens, men borde få överta spets om han trycker till i tid. Och jag har spikat Bottnas Fantom som ska ha vettig chans på ledningen och som då blir svårslagen. Tyvärr har han blivit streckfavorit idag.

V75
Inlämnat: 2020-01-24, 18:12
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 315,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Doctor Doxey Zenz (3, 2)
2: 3, 7, 11, 12, 13, 14, 15 (9, 1)
3: 10 Disco Volante (6, 2)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 11 (8, 12)
5: 5 Bottnas Fantom (4, 2)
6: 2, 3, 7 (6, 9)
7: 1, 3, 4, 5, 8 (12, 10)

1x7x1x6x1x3x5 = 630 rader.
630 x 1 x 0,50 kr = 315,00 kr.
Totalt: 315,00 kr.
Rättningskod: LCD XTT BJK
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:47   #82
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Deep Sea Dream i V75-3 reser alltså 90 mil från Bergen till Eskilstuna efter att ha haft en halsinfektion.

Vad ska man säga om det? Är det ”klart” eftersom de åker – eller är de dumma i huvudet? :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:50   #83
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V4 Förslag

1,2,3,6,7,9,11,13 (skulle vilja heltäcka) 5an kanske måste åka med oxå.
1,2,4,5,6,8,11,14 (11an kan va en dunderbedövare)
6 Betting Rebell
Alla (utom 2 och 8) men regelbrott så alla.

1920 kr 39kr /andel

Kan ge riktigt bra.

Men tanken är 3 smällar och en andrahandare.
ja ja hoppas den här spricker annars går jag ut och krökar.. skönt trodde 7an vann men tanken är där ...öppet som fan
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:50   #84
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Hade 9 Rigel Face spik ända in i det sista men sista info avgjorde - spikbyte!
Vi får se nu om det blir dumstrut på...

V4
Inlämnat: 2020-01-25, 14:43
andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 14:45
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 9, 11, 13 (7, 1)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 14 (3, 11)
3: 3 Hennesy Boko (6, 9)
4: 3, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15 (1, 4)

5x9x1x10 = 450 rader.
450 x 1 x 2,00 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
Ja spikbytet spelar mindre roll nu. Jösses vad dåliga förhandsfavoriterna var...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:50   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Doctor Doxey Zenz blir nog en utgångshäst för min del. Jag vågar inte spika på grund av att det alltid finns risk för bakslag efter flera tuffa lopp, men procenten är tilltalande på den bästa hästen från spår fem. Hade en riktig kusk kört honom genom karriärren hade det här varit en gulddivisionare nu. Det är klart att det kan häxa längs vägen om någon toksvarar, men flera faktorer talar för.
Exakt vilka då?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:55   #86
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kevin tog revansch för diskningen förra gången

mötte ju Tobacco,Den of Warlock, Emmett Brown på valla sist... hehe

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 13:56.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:56   #87
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ja ja hoppas den här spricker annars går jag ut och krökar.. skönt trodde 7an vann men tanken är där ...öppet som fan
Inte för att vara sådan, men varför gör du dessa "förslag" och sedan lämnar du inte in. Det kan ju ALDRIG komma något bra ut av detta, eller hur? Antingen sitter den och du gråter, över en ev. storvinst eller så sitter den inte och vad har då raden gett?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:58   #88
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Doctor Doxey Zenz blir nog en utgångshäst för min del. Jag vågar inte spika på grund av att det alltid finns risk för bakslag efter flera tuffa lopp, men procenten är tilltalande på den bästa hästen från spår fem. Hade en riktig kusk kört honom genom karriärren hade det här varit en gulddivisionare nu. Det är klart att det kan häxa längs vägen om någon toksvarar, men flera faktorer talar för.
Jag är mest inne på 11.Pascha Tilly
Det kommer att köras för fullt där framme vilket bör gynna Pascha som har tung spurt att nyttja. Inte riktigt bestämt om jag ska spika eller gardera
Ska avvakta och se värmningar också och ta beslut då
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 13:59   #89
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jag är mest inne på 11.Pascha Tilly
Det kommer att köras för fullt där framme vilket bör gynna Pascha som har tung spurt att nyttja. Inte riktigt bestämt om jag ska spika eller gardera
Ska avvakta och se värmningar också och ta beslut då
Varit inne på samma Dahle!
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:02   #90
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Inte för att vara sådan, men varför gör du dessa "förslag" och sedan lämnar du inte in. Det kan ju ALDRIG komma något bra ut av detta, eller hur? Antingen sitter den och du gråter, över en ev. storvinst eller så sitter den inte och vad har då raden gett?

förslag men så stora system på v4 är svårsålda skulle jag tippa på.
Hade bara en känsla att det skulle ge bra idag på v4an
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:06   #91
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Finns 10 andelar kvar till V4 Vincennes på bolagssidan...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:07   #92
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
förslag men så stora system på v4 är svårsålda skulle jag tippa på.
Hade bara en känsla att det skulle ge bra idag på v4an

Bättre att lägga fram det så får du se om någon hakar på - lägg ut det relativt tidigt så går det nog...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:07   #93
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 4999
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Avd 1
3SIGN ME UP TOO
Avd 2
7ANTHARA BI (IT)
Avd 3
10DISCO VOLANTE
Avd 4
1ACCOLADE
Avd 5
1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12
Avd 6
2,3,6,7,8,9,12
Avd 7
1,3,4,5,8

192 kr

ska nog testa denna med min teori gällande lotto nummer 3-7-10
JAg har oxå en sådan hokus pokus grej men då är det minus som gäller, alltså 3-7=4 sen finns det en variant till som jag sett på senare tid det är att samma nummer i avd1 och 3.
Titta på V64 igår tex. =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:08   #94
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 15:05
Eskilstuna Lopp 2
Lördag 2020-01-25
Start: 15:08
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Quartam de Victor

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bridgeman (+5), Dahle (+5), HuBBaBuBBa (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:08   #95
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kan väl inte vara så svårt att sälja 20 andelar a 100kr, på ett genomtänkt system här, som förrätt till V75...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:11   #96
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
JAg har oxå en sådan hokus pokus grej men då är det minus som gäller, alltså 3-7=4 sen finns det en variant till som jag sett på senare tid det är att samma nummer i avd1 och 3.
Titta på V64 igår tex. =)
3-7=-4, men om du använder absolutbelopp( l l ) , så blir det rätt...alltså l3-7l=4...

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 14:13.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:12   #97
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 15:05
Eskilstuna Lopp 2
Lördag 2020-01-25
Start: 15:08
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Quartam de Victor

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Oj! Snyggt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:13   #98
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Adielsson verkar vara på tårna...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:13   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-25, 15:13
Vincennes
Lördag 2020-01-25
Start: 15:15
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 DORGOS DE GUEZ (8, 6)
2: 3, 6, 9 (7, 8)
3: 10 FELICIA DE BESS (9, 3)
4: 12 BARON DAIDOU (11, 3)

1x3x1x1 = 3 rader.
3 x 10 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: BLC QTR DCN
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:13   #100
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt! Perfekt styrning, med lite flax...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:17   #101
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 15:05
Eskilstuna Lopp 2
Lördag 2020-01-25
Start: 15:08
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Quartam de Victor

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Du är stekhet!!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:19   #102
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

så då va det dags för atg att strula med inloggning... så trött på atgs sida
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:20   #103
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-25, 15:18
andelsspel
Vincennes
Lördag 2020-01-25
Start: 15:15
Kostnad: 768,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 DORGOS DE GUEZ (7, 8)
2: 3, 6, 9, 12 (7, 8)
3: 2, 3, 6, 9, 10, 13 (11, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 (11, 3)

1x4x6x16 = 384 rader.
384 x 1 x 2,00 kr = 768,00 kr.
Totalt: 768,00 kr.

Fler än jag som har problem med ATG?
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:22   #104
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jepp, ATG strular!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:23   #105
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Även jag har samma tanke. Tror Pascha är bästa hästen och som ekipage måste den ju vara bättre än DDZ iaf. Spik eller utgång hos mig.

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Varit inne på samma Dahle!
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:27   #106
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Och nu går det inte att logga in på ATG...
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:27   #107
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

alltså det är ett stort skämt atg... en av sveriges största speltjänst är bland det sämsta jag varit med om...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:30   #108
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

hade tänkt lägga en slant på Betting Rebell så jag hoppas inte den vinner nu hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:30   #109
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
alltså det är ett stort skämt atg... en av sveriges största speltjänst är bland det sämsta jag varit med om...
Omsätter väl ganska många kronor på ett år, så man tycker ju att de borde ha en sidan som funkar. Tycker det är mer eller mindre strul varje gång man ska lira.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:30   #110
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Atg
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:31   #111
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Strul hos mig också med ATG. Vore kul om det dömes ut i egna tv-sändningen
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:31   #112
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

3,12 mot 6 hade jag lirat om det gått
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:34   #113
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Problem med inloggning men man kör på som vanligt med LD
Att flytta på starten lite grann har de inte funderat på.
Och så klart vinner nr.9 KWS när man försöker lägga LD
Usch
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:35   #114
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

inte överraskande att Erik vinner .. Erik kommer ha en Superb dag idag hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:36   #115
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Kanske skulle ha ATG.se som examensprov i anger management-utbildningar. Klarar du en heldag utan krossade skärmar och touretts-utbrott, så kan du glida genom livet i sann harmoni
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
PinkiePie (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:37   #116
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Hoppas inte nån av 5,6,14 tar det andra LD loppet
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:38   #117
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Jag är redan inloggad och då fungerar det.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:39   #118
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

Funkar inte logga in
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:39   #119
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Nu blev jag utslängd så att man inte ens kan se sändningen.... Det är ju för jäkla illa skött av ATG. Att dom inte får ordning på sina grejjer!?
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:40   #120
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag är redan inloggad och då fungerar det.
jag var inloggad men loggades ur och kunde inte komma in igen.. tror att den här auto-utloggningsfunktionen är problematisk för atg. Undrar om inte den strular på något sätt?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:41   #121
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
hade tänkt lägga en slant på Betting Rebell så jag hoppas inte den vinner nu hehe
Jag(min arme f-n) hann in med en slant till 5,25 på Unibet, snacka om moralisk...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+6)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:41   #122
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
jag var inloggad men loggades ur och kunde inte komma in igen.. tror att den här auto-utloggningsfunktionen är problematisk för atg. Undrar om inte den strular på något sätt?
När jag skulle lägga spelet så blev jag utkastad. Det funkade så långt att man kunde fylla i bongen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:41   #123
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

hoppas man missar v75 ... borde bojkotta atg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+50)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:45   #124
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Laggig jävla piss-site som ett par ggr varje år råkar ut för problem som dessa !!
Märkligt att de inte kan ha ordning på grejerna...men ATG kanske tjänar för lite pengar för att ha råd med kunnig IT-personal !?
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:46   #125
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

jag kommer ihåg när det va strul förra året och det inte gick att lämna in v75 .. va så taggad den omgången men det strulade och dom lyckades inte fixa problemet tills sent på kvällen.. bedrövligt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:47   #126
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

det roliga är att man kan inte ens se loppet... skaffa atg konto står det hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:47   #127
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
hoppas man missar v75 ... borde bojkotta atg.
Ja. Håller med. Men det räcker inte att du gör det för att få en förändring, vi måste alla göra det tillsammans och vädra missnöje i olika kanaler.

Ni hör ju tv-folket nu. Inte ett ljud om strulet.

Det är ju nu Per S och hans polare ska berätta om problemen och statusuppdatering. Tycker faktiskt inte att V75 borde få avgöras om inte alla kan spela. Alltså jag fattar ju att man inte kan ställa in, men då får man skjuta fram allt en timme. Funkar det inte då, nej då finns inget att göra så loppen får gå.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:49   #128
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Kommer inte in på vare sig Atg.se eller Atg.tillsammans...

Snyggt jobbat ( IGEN !) Atg

Har ju ett rätt så stort reducerat i mitt tillsammanslag. Som tur var hade inte Gotland loggats ut från tillsammans som jag vart. Han kunde lyckligtvis lämna in systemet.
Tur att jag satt Gotland som spelläggare denna vecka, annars hade jag fått sitta med huvudvärk just nu och försöka logga in om och om igen...

Hur kan de så ofta ha samma problem?????

Idag är det väl inte ens onormalt hög belastning? Förvisso lönehelg men det bör vara högre tryck vid Jackpotomgångar än det är idag.

Läste i expressen att PMU(frankrike) , Dantoto (Danmark) och Svenska spel har ett samarbete på gång för travspel...

Dags för ATG att rycka upp sig om man ska tåla konkurrens från en seriös Konkurrent!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:49   #129
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

De sa på TV att V75 är uppskjutet till 16.35. Jag kan i alla fall se loppen från Vincennes via ATG.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:51   #130
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Ja. Håller med. Men det räcker inte att du gör det för att få en förändring, vi måste alla göra det tillsammans och vädra missnöje i olika kanaler.

Ni hör ju tv-folket nu. Inte ett ljud om strulet.

Det är ju nu Per S och hans polare ska berätta om problemen och statusuppdatering. Tycker faktiskt inte att V75 borde få avgöras om inte alla kan spela. Alltså jag fattar ju att man inte kan ställa in, men då får man skjuta fram allt en timme. Funkar det inte då, nej då finns inget att göra så loppen får gå.
Dom sköt upp på det över en timme förra gången men va ju till slut tvugna att köra så klart men ingen som satt framför datorn kunde lämna in via nätet.

Riktigt surt om det upprepar sig men dom påpekade detta i studion lite lätt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:51   #131
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Jag ville lägga en tvilling i 3000 m-loppet nu med U på 14 mot 12,13.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:51   #132
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gjorden en Harry på Vincennes där jag tog ut de hästar jag ville ha i första och lät Harry göra resten - fick in nummer fyra vilken jag också spelade - synd att jag inte fick chansen att visa upp spelet innan. ATG förstör för många!!!

Nu vet jag inte ens vilka kusar jag har där, hehe!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:52   #133
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Inte ett ljud från de så kallade experterna när Per S till slut berättade om ATG:s problem. Det är så förbannat löjligt! Något kan de väl säga även om de avlönas av spelbolaget???
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:53   #134
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

ny starttid är 16.35 för tillfället men det vete tusan om dom fixar ... med den grymma it-personalen dom har
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:53   #135
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

hmm atg tillsammans var det inget problem att lämna in(med jokersystemet). Atg sidan var det dock stopp på.

Senast redigerad av orroz den 2020-01-25 klockan 14:55.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 14:54   #136
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

"Jokersystemet" har väl meddelat ATG att jag kommer få 7 rätt idag på mitt system...de tar till alla medel för att hindra mig från att lämna in !!
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:02   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Han har gjort två fina lopp på sistone. Jag vet inte om lång distans riktigt är hans grej, men det fanns så otroligt lite lopp att välja på för hans del, så vi får gå ut här och hoppas vi kan få med oss lite poäng så han kan ta sig in till finalen. Det blir till att försöka hitta ner i banan från det här kluriga utgångsläget och smyga med. Det är väl inget hett segerbud, men får han sitt lopp avslutar han nog vettigt. Can't see back och vanlig vagn som senast, säger Stefan Melander...Gäller Vincent Chase i V75-7, svs har 3,70 på topp5, inte alls omöjligt att smyg-Örre fixar det, jag provar...5,30 på topp4 och 8,40 topp3, en "smaksak", tror den kommer att hamna någonstans 3-7, så jag kör "feg alternativet"...

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 15:09.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:04   #138
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

I TV säger dom att det nu går att logga in?
Jag kan inte logga in...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:04   #139
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Omsättningen tickar ganska långsamt nu på ATG.se. När problemen började låg den på drygt 55 miljoner, nu 57. Antar att det är butiksspel för nog hade omsättningen varit högre med tanke på att internet är den stora källan.

Kan med andra ord bli dyrt för ATG. Kan man ju hoppas.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:04   #140
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är jag inne igen på ATG även om det svajar!

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 15:16
Vincennes Lopp 3
Lördag 2020-01-25
Start: 15:15
Kostnad: 78,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 ANZI DES LIARDS

1 x 78,00 kr = 78,00 kr.
Totalt: 78,00 kr.


Gav 18.70...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:05   #141
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Jag är inloggad nu.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:06   #142
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15629
Standard

funkar nu...
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:06   #143
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Strul hos mig också med ATG. Vore kul om det dömes ut i egna tv-sändningen

Nu kom äntligen en kommentar....

” V75 är försenat för att de har haft förseningar på Eskilstuna”

Sen ett krystat

” det har även varit ett litet problem att logga in på ATG, men det ska vara fixat”


PINSAMT!

Skylla på Sundbyholmstravet och bagatellisera ATGs krångel som en skitsak de redan fixat... ( inte fixat - jag kan fortfarande inte in)

*** edit - kom in nu...
Ändå lågt att skylla på travbanan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)

Senast redigerad av Basse den 2020-01-25 klockan 15:08.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:06   #144
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Kommer fortfarande inte in, var inloggad när jag skulle lämna LD. Gick inte - loggade ut och sen inget.

Nu kom jag in.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:07   #145
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Förr om åren tyckte jag det oftast var på somrarna de hade problem med siten och tänkte att det nog berodde på semestertider och att det var okunniga semestervikarier vid spakarna. Men de kanske har fått fast anställning nu....
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:07   #146
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Nu kunde jag lägga ett spel också.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:07   #147
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Nu kom jag in...

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:54
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 2 286,90 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 10, 11 (8, 9)
2: 1, 3, 7, 11, 12, 13, 15 (9, 14)
3: 10 Disco Volante (2, 1)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 (7, 12)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (4, 5)
6: 2 Ingo (3, 7)
7: 8 Bo C. (5, 1)

6x7x1x9x11x1x1 = 4158 rader.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:08   #148
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu kunde jag lägga ett spel också.
Jag lämnade in v7-systemet.... det funka
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:08   #149
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

inte för mig men det lär väl ta lite tid för att alla försöker på samma gång typ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:12   #150
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Rapide Cash 3,75 på bet365, för den som tror på den, lär inte ge det på atg...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:12   #151
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 16:11
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 11 (3, 10)
2: 1, 3, 11, 12, 13, 15 (7, 9)
3: 10 Disco Volante (2, 1)
4: 2, 4, 5, 11 (1, 3)
5: 2, 6, 8, 10 (5, 4)
6: 2, 6, 7 (3, 4)
7: 4 Religious (8, 5)

3x6x1x4x4x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:12   #152
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:54
RTJ-LOSs andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 472,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11 (10, 8)
2: 3, 7, 12, 13, 15 (11, 14)
3: 6, 7, 10 (2, 5)
4: 4, 5, 6 (1, 11)
5: 4, 6, 10 (5, 2)
6: 3 Surf'n Turf (7, 2)
7: 1 Remarkable Feet (3, 5)

7x5x3x3x3x1x1 = 945 rader.
945 x 1 x 0,50 kr = 472,50 kr.
Totalt: 472,50 kr.
Min kostnad: 472,50 kr x 1/18 = 26,25 kr
Rättningskod: FCD VTQ HMT

—-

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:54
RTJ-LOSs andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Doctor Doxey Zenz (3, 2)
2: 3, 7, 12, 13, 15 (11, 14)
3: 10 Disco Volante (7, 6)
4: 1, 4, 5, 6, 11 (2, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 11)
6: 2, 7, 9, 12 (3, 6)
7: 1 Remarkable Feet (3, 5)

1x5x1x5x8x4x1 = 800 rader.
800 x 1 x 0,50 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Min kostnad: 400,00 kr x 1/18 = 22,22 kr
Rättningskod: GCH RTQ HMS

Mitt andelsspel jag gör åt jobbet.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:12   #153
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Nu kom äntligen en kommentar....

” V75 är försenat för att de har haft förseningar på Eskilstuna”

Sen ett krystat

” det har även varit ett litet problem att logga in på ATG, men det ska vara fixat”


PINSAMT!

Skylla på Sundbyholmstravet och bagatellisera ATGs krångel som en skitsak de redan fixat... ( inte fixat - jag kan fortfarande inte in)

*** edit - kom in nu...
Ändå lågt att skylla på travbanan
Ja, men ingen från banan kommer svara med ilska. De kommer bara stå tysta med mössan i hand eftersom ATG bestämmer och föder kreti och pleti.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:15   #154
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Förlustbongen


V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:13
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 187,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Hazard Boko (6, 3)
2: 11, 14, 15 (3, 7)
3: 5 Narold Vox (10, 2)
4: 1, 5 (11, 4)
5: 4, 5, 6, 8 (2, 3)
6: 2, 7, 8 (3, 6)
7: 3, 4, 5, 8, 11 (1, 9)

1x3x1x2x4x3x5 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 187,00 kr.
Rättningskod: CLG WTR DCW

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:16   #155
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Det går fortfarande inte att sätta in pengar......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:19   #156
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Dagens Kioskvältare:

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:39
Västertorps Spel & Tobak, Skäggets Kioskvältars andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 017,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 8, 9, 11 (10, 5)
2: 3 Rapide Cash (11, 7)
3: 2, 5, 6, 7, 10 (1, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 7)
5: 5 Bottnas Fantom (10, 4)
6: 3 Surf'n Turf (6, 7)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 (9, 7)

6x1x5x8x1x1x8 = 1920 rader.
1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr. Avgift 57,60 kr.
Totalt: 1 017,60 kr.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:19   #157
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ny starttid är 16.35 för tillfället men det vete tusan om dom fixar ... med den grymma it-personalen dom har
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:21   #158
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Rapide Cash 3,75 på bet365, för den som tror på den, lär inte ge det på atg...
Värmningen var kanonfin och motbudet inte lika bra, dom kommer att fortsätta att skrika om den, så 3,75 är absolut maxodds...ger knappast över 3 på atg, kanske 2,50...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:30   #159
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Och självklart strular även Speltjänst..
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:30   #160
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Surfen 4,15 nu på svs, uppåt från stallet och volt(som tidigare nämts) ska inte vara något problem, UO också uppåt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:31   #161
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
dom löste det hehe mot all förmodan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:32   #162
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 16:31
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:35
Kostnad: 1,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Hazard Boko (6, 11)
2: 3 Rapide Cash (7, 13)
3: 5 Narold Vox (10, 2)
4: 1, 3, 5 (11, 4)
5: 5 Bottnas Fantom (4, 2)
6: 3 Surf'n Turf (2, 7)
7: 8 Bo C. (5, 1)

1x1x1x3x1x1x1 = 3 rader.
3 x 1 x 0,50 kr = 1,50 kr.
Totalt: 1,50 kr.
Rättningskod: BBL RTR LMW

Mitt stora system
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:33   #163
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Utgångsraden

Avd
1: 11 Pascha Tilly (6, 3)
2: 3 Rapide Cash (7, 13)
3: 1, 2, 5, 7, 10 (6, 9)
4: 8 Guilty Pleasure (1, 11)
5: 2, 4, 5, 6 (3, 10)
6: 2 Ingo (3, 7)
7: 1, 8 (5, 3)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:33   #164
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

hann precis swisha in cash
V75
Inlämnat: 2020-01-25, 16:30
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:35
Kostnad: 648,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Pascha Tilly (6, 3)
2: 3, 7, 12, 13, 14, 15 (11, 1)
3: 1 VästerboontheNews (10, 2)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 (7, 12)
5: 2, 4, 5, 6 (3, 10)
6: 2, 3, 7 (6, 4)
7: 3, 8 (5, 1)

1x6x1x9x4x3x2 = 1296 rader.
1296 x 1 x 0,50 kr = 648,00 kr.
Totalt: 648,00 kr.
Rättningskod: GL HF
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:36   #165
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Chansar på att det blir ljudvallen först 3-400 metrarna och att Örjan smyger...

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 16:34
Eskilstuna Lopp 5
Lördag 2020-01-25
Start: 16:35
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

10 Southwind Hydro

1 x 150,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:36   #166
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Skräp med allt strul. Hade ett reducerat klart som nu fick slopas..
6,11
3
10
1,3,4,5,6,8,9,10,11
2,3,4,5,11
2,12
1,3,5,10
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:37   #167
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Plockade bort denna på V75, sååå...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:40   #168
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Det var ju bra att det blev en tvåprocentare när doktorn var så dålig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:40   #169
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

JAJEMÄNSAN....!!!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:40   #170
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Varför fortsätter inte Ohlsson framåt???
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:40   #171
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

nu vann som bortglömd hehe... trav är för roligt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:40   #172
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

DDZ har haft sin formtopp, kan vi konstatera...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:41   #173
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Varför fortsätter inte Ohlsson framåt???
Precis
Hästen tappar all fart
Surt
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:41   #174
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

skönt han travade då.. borrade ner huvudet och bara skulle vinna hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:42   #175
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Ja, helt fel med utgång på Doctorn men den där hade jag aldrig haft med. Tycker det är en riktigt tråkig häst, men på något sätt lyckades han vinna idag. Jaja...

Edit: Men om vi ska vara efterkloka borde Erik tagit upp och överlåtit ledningen till Mathias direkt. Det kostade att svara en bit.

Senast redigerad av Piraten den 2020-01-25 klockan 15:44.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:42   #176
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Så sjukt.... Får väl jobba in sex rätt och tre rätt på Vincennes istället...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:43   #177
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
DDZ har haft sin formtopp, kan vi konstatera...
Inte alls.

Men kördes precis så jävla huvudstupa som det stod skrivet i programmet innan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:44   #178
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Avmaskad och vaccinerad sen senaste starten för en månad sedan...jävla fina mediciner de har nuförtiden som gör att hästarna kommer ut i toppform direkt !!
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:44   #179
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Dagens Kioskvältare:

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:39
Västertorps Spel & Tobak, Skäggets Kioskvältars andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 017,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 8, 9, 11 (10, 5)
2: 3 Rapide Cash (11, 7)
3: 2, 5, 6, 7, 10 (1, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 7)
5: 5 Bottnas Fantom (10, 4)
6: 3 Surf'n Turf (6, 7)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 (9, 7)

6x1x5x8x1x1x8 = 1920 rader.
1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr. Avgift 57,60 kr.
Totalt: 1 017,60 kr.
Snygg start!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+7)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:44   #180
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Precis min tanke, såg ju stenklar ut 500 kvar

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Varför fortsätter inte Ohlsson framåt???
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:44   #181
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Precis
Hästen tappar all fart
Surt

Hade han fortsatt framåt så hade Örjan vunnit...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:45   #182
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hade han fortsatt framåt så hade Örjan vunnit...
Det får vi aldrig veta, men jag är mer inne på att Pascha gått runt, förbi och defilerat i mål
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:47   #183
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Trav är trav. Trav är svårt!
Men vi lever på Travgruppens stora reducerade. Så jobba in spiken nu tack!

Spoiler:


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:48   #184
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Varför fortsätter inte Ohlsson framåt???
För att han redan lagt en riktig jävla 300-metersspeed - från sista platsen sveper han hela packet på bortre lång, måste ha kostat rejält - det kan helt enkelt inte finnas en speed till. Bra gjort att vara på plats.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:48   #185
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 670
Sharp$: 12814
Standard

Lite bortkörning av den gode Erik. La krutet på tok för tidigt. Iskall i mål. Bäddade för bakis hästarna.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-01-25 klockan 15:53.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:50   #186
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

jag är glad att Hazard slog DDZ även om jag sprack.. Mattias som favorit på v75 är inte i min smak och kolla vilka som va i mål Uffe Jepson och Örjan hehe

va?? blev han slagen av ddz ... skumt missade det... trodde han föll igenom hela fältet

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 15:52.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:52   #187
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Surt att inte Harran Boko vann (blev trea) på Vincennes - hade varit med på 3 hästar i sista V4an då...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:53   #188
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
För att han redan lagt en riktig jävla 300-metersspeed - från sista platsen sveper han hela packet på bortre lång, måste ha kostat rejält - det kan helt enkelt inte finnas en speed till. Bra gjort att vara på plats.
Är ju precis det jag menar. Fortsätta framåt, men istället lägger han hästen i rygg och ska köra en gång till? Den där hästen kan gå ett varv i det tempot (kanske överdriver lite)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:55   #189
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Hazard Boko blev 4a och DDZ 6a ... trodde väl det .. började undra om jag var dum i huvudet eller nåt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:55   #190
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
För att han redan lagt en riktig jävla 300-metersspeed - från sista platsen sveper han hela packet på bortre lång, måste ha kostat rejält - det kan helt enkelt inte finnas en speed till. Bra gjort att vara på plats.
Det är bara fortsätta gasa på. Nu fick han kraftig inbromsning, tappade både fart och trav lite grann. Många som gör samma fel, men inte Björn Goop, han brukar runda o hålla igång.
Det blir väldigt svårt o tända om för de flesta hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5), Bluesmith66 (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:56   #191
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kuskförstärkning deluxe och smygläge ala Fulsprit!

PLATS
Inlämnat: 2020-01-25, 16:55
Eskilstuna Lopp 6
Lördag 2020-01-25
Start: 16:57
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

8 Frida's Daylight

1 x 150,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:56   #192
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Lite bortkörning av den gode Erik. La krutet på tok för tidigt. Iskall i mål. Bäddade för bakis hästarna.
Kolla resultat ...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 15:57   #193
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 670
Sharp$: 12814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
jag är glad att Hazard slog DDZ även om jag sprack.. Mattias som favorit på v75 är inte i min smak och kolla vilka som va i mål Uffe Jepson och Örjan hehe

va?? blev han slagen av ddz ... skumt missade det... trodde han föll igenom hela fältet
Nej du har så rätt jag såg fel Hazard 4a och Doctorn 6a.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:00   #194
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Oj vad den stannade totalt!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:01   #195
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

”-I believe, I believe!”
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:01   #196
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Katastrof...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:02   #197
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Örjan är sig lik...

Gömmer sig på innerspår och skiter i allt.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:02   #198
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

God natt. Den var med på det reducerade som inte gick att få in.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:02   #199
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

och det stora draget förlorade som den skulle men vinner väl nån annan gång.

Snackis hästen idag och nu ska vi se om Narald Vox oxå infriar snackis påhoppet
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:05   #200
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

fan att man ska gå på masspsykosen jämt asså.. stolopp skrällopp ..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:07   #201
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

Det börjar ovanligt bra måste man säga. Inte ofta man sätter den om man spelar som mig. Men när den väl sitter kan det bli mer än en korv med mos på macken. Får se om det håller...


1: 2, 6, 9 (11, 3)
2: 12 I'm a Believer (3, 7)
3: 1, 5, 6, 7, 10 (2, 9)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (3, 8)
5: 6 Staro Mojito (5, 4)
6: 1, 3 (2, 7)
7: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10 (6, 7)

3x1x5x6x1x2x7 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greven-plast (+1), Fulsprit (+10), ab5 (+5), Basse (+5), V75fahlle (+1), heddari (+50)
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:14   #202
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V5
Inlämnat: 2020-01-25, 17:13
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 17:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Disco Volante (2, 5)
2: 2, 4, 5, 6, 11 (1, 3)
3: 2, 3, 4, 6, 8, 10 (5, 7)
4: 2, 6, 7, 9 (3, 8)
5: 3, 4, 8 (1, 5)

1x5x6x4x3 = 360 rader.
360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10), HuBBaBuBBa (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:14   #203
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:54
RTJ-LOSs andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 472,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11 (10, 8)
2: 3, 7, 12, 13, 15 (11, 14)
3: 6, 7, 10 (2, 5)
4: 4, 5, 6 (1, 11)
5: 4, 6, 10 (5, 2)
6: 3 Surf'n Turf (7, 2)
7: 1 Remarkable Feet (3, 5)

7x5x3x3x3x1x1 = 945 rader.
945 x 1 x 0,50 kr = 472,50 kr.
Totalt: 472,50 kr.
Min kostnad: 472,50 kr x 1/18 = 26,25 kr
Rättningskod: FCD VTQ HMT

—-

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:54
RTJ-LOSs andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Doctor Doxey Zenz (3, 2)
2: 3, 7, 12, 13, 15 (11, 14)
3: 10 Disco Volante (7, 6)
4: 1, 4, 5, 6, 11 (2, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 11)
6: 2, 7, 9, 12 (3, 6)
7: 1 Remarkable Feet (3, 5)

1x5x1x5x8x4x1 = 800 rader.
800 x 1 x 0,50 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Min kostnad: 400,00 kr x 1/18 = 22,22 kr
Rättningskod: GCH RTQ HMS

Mitt andelsspel jag gör åt jobbet.

Också kvar på kvitto 1 efter två avdelningar.
Men långt kvar med en del chansningar som behöver lite stolpe in.
__________________
MVH V75fahlle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:18   #204
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Spelar tvilling på att UO kör bort Disco också.

U 7

2,5
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:23   #205
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Jag körde ungefär samma hästar på V5 som V75. Hoppas det håller och att det blir en sexa på V75.

V5
Inlämnat: 2020-01-25, 16:43
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 17:20
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Disco Volante (2, 5)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11 (8, 10)
3: 5 Bottnas Fantom (4, 2)
4: 2, 3, 7 (6, 9)
5: 1, 3, 4, 5, 6, 8 (9, 7)

1x7x1x3x6 = 126 rader.
126 x 1 x 1,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: JDF RTZ GGQ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+2)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:25   #206
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Intressant att Örjan plötsligt slutar mana på Snowstorm Hanover på upploppet när Disco Volante kommer på utsidan

Kanske pratas det om det i tv, kanske inte ...
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:29   #207
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Eftersom jag älskar iskall mjölk, hehe!

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 17:28
Gulfstream Park Lopp 1
Lördag 2020-01-25
Start: 17:30
Kostnad: 140,00 kr
Vadet gäller startnummer

9 Chilled Milk

1 x 140,00 kr = 140,00 kr.
Totalt: 140,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:36   #208
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Intressant att Örjan plötsligt slutar mana på Snowstorm Hanover på upploppet när Disco Volante kommer på utsidan

Kanske pratas det om det i tv, kanske inte ...
Har svårt att se att Örjan skulle lyckas mana/piska Snowstorm till att motstå Disco där(det blev väl två längder tillgodo inte så att Disco vann med en nos direkt...), Örjan kände väl sig slagen och andraplatsen i hamn då kan han med gott samvete glida in i mål och låten hästen göra sitt kan jag tycka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:40   #209
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Har svårt att se att Örjan skulle lyckas mana/piska Snowstorm till att motstå Disco där(det blev väl två längder tillgodo inte så att Disco vann med en nos direkt...), Örjan kände väl sig slagen och andraplatsen i hamn då kan han med gott samvete glida in i mål och låten hästen göra sitt kan jag tycka.
Jo, men från samma stall och ATG glada om Disco vinner så fler har chans på fem rätt = spelar lite mer rundspel.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:41   #210
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

En RÖVARE. 15 i odds. Tränaren trodde på vinst, startsnabb....30 meter kuskförbättrng
vi kör, håll i hatten.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:41   #211
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Litet vinnarspel nu på Bluestar Cantab
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:45   #212
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Den fina skrällen hade jag på V5, men tyvärr inte på V75.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:46   #213
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Finns massor av roliga skrällar som ska ha bra chans att kunna vinna i sina lopp.

Tycker det borde stå mellan 3,4 i sista avd men 8 Bo C går väl aldrig att räkna bort men uruselt läge mot finska armadan.

I lärlingsloppet finns två jätteroliga hemmahästar jag garanterat kommer ta med och det är 2 IMakeYouProud och 4 Zagor Griff där jag håller sistnämnda först men får 2 Imakeyouproud ett lopp på rulle så har den en bra speed till slut. Deep Sea är ju självklar .. hoppas 1an blir instängd vilket är självklart att den blir men att den aldrig kommer ut i tid. Men här åker ett gäng med. Finns massor av möjliga vinnare.

Sen borde det vara spets och slut från spår 5 med kör kusken Jorma på Bottnas Fantom
(körs till spets och övertar från 1an är min tanke). Den roliga här är Rally Hans men dåligt spår.
Jag vet att Bottnas Fantom fick det serverat sist i första starten efter vila vilket nog va lite planerat och med det loppet i kroppen så borde den va rejält framflyttad för det är enligt mig bästa hästen i fältet men om den är segermogen på v75 med bara ett lopp i sig är ett frågetecken såklart men jag vill tro det.

Sen hoppar jag nog Surf n Turf när den möter tuffare hästar (vann klass 2 och nu klass 1) och måste göra grovjobbet.
Lås 2,7 har man råd med tre st kanske den åker med.

Sen tycker jag det är väldigt intressant när Örjan hoppar upp på 13 Sahara Sun i stoloppet.
Men som Piraten och Stekel säger håller jag nog 3 Rapide Cash högst här. Borde kunna bli svår för bakspårshästarna att tugga ner men stolopp är stolopp och nån omstart och galopp mm så kan vem som helst vinna.

5 S.G.S. Atlanta är kapabel men ingen rolig programrad direkt.

Kul! Kim är duktig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:46   #214
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Där sprack man på v7an.....

Varför ska den där sophästen få lucka, hatar när dåliga djur vinner för att dom inte behöver göra nått.

Då kan vem som helst vara kusk. Köra sig fast invändigt å be till gud att man ska komma ut.

3 vinster på 47 starter, dubbelt så många starter dom barista som har 8 vinster.


Inför egna spår nu så bästa djuren får vinna.

Hade spik barista Gör hela loppet utvändigt. värdig vinnare . Hade varit kul å se 2an utvändigt hela vägen om barista


Suck jävla megasuck

Senast redigerad av shjuve9le den 2020-01-25 klockan 16:51.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:49   #215
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

1, 4, 7, 8, 10, 11 för fyra rätt.

Ser ut att kunna bli bra pengar på V75 idag!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:50   #216
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Skoglund lätt tårögd nu?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:51   #217
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Fantastiskt. Bommade den på åtta streck... Men på det reducerade var även den, där hade det fortsatt varit chans på sex rätt.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:52   #218
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

Lite trist med Discofjante. Hade hoppats på Boon.
Nåväl imakeyouproud satt ju inte helt fel
Om Erik vinner nu ska jag bjuda honom på så mycket mojito han orkar dricka...
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:53   #219
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nu vinner väl Rally Hans eller nåt...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:54   #220
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Avd
1: 10 Disco Volante (2, 5)
2: 2, 4, 5, 6, 11 (1, 3)
3: 2, 3, 4, 6, 8, 10 (5, 7)
4: 2, 6, 7, 9 (3, 8)
5: 3, 4, 8 (1, 5)

.
Bra början!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), Fulsprit (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:54   #221
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toll Visa inlägg
Lite trist med Discofjante. Hade hoppats på Boon.
Nåväl imakeyouproud satt ju inte helt fel
Om Erik vinner nu ska jag bjuda honom på så mycket mojito han orkar dricka...
Spännande! Ska jobba in den.. fint system med en mycket fin spik och detta är värt en 7a .. håller tummarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Toll (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:56   #222
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Nu hänger det på Jorma! Kom igen bara!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:56   #223
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Bra början!
Detta är oxå mycket spännande ... så kul!

Ser ju väldigt lovande ut att den ska sitta.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 16:57   #224
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu vinner väl Rally Hans eller nåt...
Gärna...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:02   #225
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 052
Sharp$: 5299
Standard

Satt med spik på Disco Volante och Barista oak på V5 och 8 hästar i nästa och heltäckt sista två. Så det sved när Kim hittade ut och stal segern från Barista Oak

Men men, ska bli intressant att se Ronaldo Malibu i sista
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2020-01-25 klockan 17:04.
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:03   #226
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Det slår ju fan aldrig fel! Vad i helvete ska Jormas häst hoppa för bakom femte auto? Den hoppade i volt i början av sin karriär ett par gånger, men har aldrig tidigare gjort bort sig bakom vingen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:06   #227
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

2 rätt på toppseven ... va så nojig för 8an
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:07   #228
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

Äh höll inte hela vägen. Erik pressade kusen lite för hårt. Men man är van...
Så jävla synd att det inte var 1 procentaren dock.
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:08   #229
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
1, 4, 7, 8, 10, 11 för fyra rätt.

Ser ut att kunna bli bra pengar på V75 idag!
Faans pisshelvete.


Annars hade det sett bra ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:08   #230
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Fan, fick jag inte in några rätt på Top7 faktiskt
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:10   #231
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toll Visa inlägg
Äh höll inte hela vägen. Erik pressade kusen lite för hårt. Men man är van...
Så jävla synd att det inte var 1 procentaren dock.
1an och sen 10an i sista så får du deg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Toll (+5)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:11   #232
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Som vanligt, alltid fel ute på Skalman, spikade Fantomen !!
Tar man bort honom i ett enda jävla lopp så kan man ge sig faan på att han vinner det loppet !!
Hade ff chansen på 6 rätt inför V75-5...hade ju hellre tagit 11:an när man nu ändå missade, för att få upp värdet på ev femmor.
Men det fortsätter väl skrälla och så får man inte ens fem rätt...hehe.
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Bluesmith66 den 2020-01-25 klockan 17:15.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:11   #233
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Hahaha, tre rätt:-) Hade behövt lucka för nr 3 för ännu bättre

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fan, fick jag inte in några rätt på Top7 faktiskt
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:14   #234
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Vad är det för likhet mellan Disco Volante och Indy D.?

Båda, enligt Spelarservice, var omgångens mest överstreckade!!!
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:14   #235
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Chansade bort Surf and turf - hmm...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:15   #236
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

DD: 2-4.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:19   #237
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Provar att rädda dagen med DD 7 - 3,8 till 32 resp 17 gånger.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:19   #238
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-01-25, 18:18
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 18:24
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Bossy Alley
2: 4, 8

2 x 100,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:19   #239
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

6 och 7 för 5 rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:22   #240
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Tar lite av vinstpengarna för en DD
2,3,10,11,12
3,10

Så nu vinner sannolikt Bo C
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:23   #241
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

3-1 för tre sexor.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:31   #242
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 666
Sharp$: 50079
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-01-25, 17:14
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 18:24
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Ingo
2: 1, 3, 4, 5, 8

5 x 10,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: CGF WTQ HGN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Toll (+3), Fulsprit (+5), Dahle (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:32   #243
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Härligt! Det gick ju utmärkt att vinna från ledningen. Nu har jag tänkt att Jorma ska ta revansch för galoppen i femte.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:33   #244
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ville kör som vanligt som en åsna... Helt vilse, Ville!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:34   #245
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Kul. Där satt andra utgångshästen på det reducerade som inte gick att lämna in. Hade spik Pascha som bommades men annars med hela vägen. Hade då suttit med 1,3,5,10 nu för 6 rätt. Jävla ATG och Speltjänst - Är det inte skumt att dessa strular samtidigt?!
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:34   #246
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3334
Standard

Värden i teorin.

1 __ 1071874-- 3898-- 172
2 __ 3.021227E+07-- 50426-- 1090
3 __ 1206041-- 4363-- 190
4 __ 1346321-- 4843-- 209
5 __ 911312-- 3336-- 149
6 __ 8611239-- 24000-- 730
7 __ 9431362-- 25634-- 761
8 __ 682699-- 2523-- 114
9 __ 6146642-- 18548-- 616
10 __ 1.896308E+07-- 40008-- 976
11 __ 3.961172E+07-- 56289-- 1143
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:35   #247
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2020-01-25, 17:13
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 17:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Disco Volante (2, 5)
2: 2, 4, 5, 6, 11 (1, 3)
3: 2, 3, 4, 6, 8, 10 (5, 7)
4: 2, 6, 7, 9 (3, 8)
5: 3, 4, 8 (1, 5)

1x5x6x4x3 = 360 rader.
360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Ser bra ut Fulsprit.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:36   #248
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Nu kom jag in...

V75
Inlämnat: 2020-01-25, 15:54
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:20
Kostnad: 2 286,90 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 10, 11 (8, 9)
2: 1, 3, 7, 11, 12, 13, 15 (9, 14)
3: 10 Disco Volante (2, 1)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 (7, 12)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (4, 5)
6: 2 Ingo (3, 7)
7: 8 Bo C. (5, 1)

6x7x1x9x11x1x1 = 4158 rader.
Bo C kvar för 6st 6or samt en egen V5a....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:37   #249
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

4 eller 8 för dd nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:39   #250
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 666
Sharp$: 50079
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
4 eller 8 för dd nu
Inte mig emot...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:39   #251
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

ska Erik ta en dd igen eller hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:39   #252
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Mika...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:40   #253
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Hade Bosse haft spår 1-5 hade han nog stått i 80%
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:41   #254
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
4 eller 8 för dd nu

Vill gärna att du skall få in din DD nu...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:44   #255
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Verkar ju svårt att vinna från spets om man nu inte är Champ som Ingo


Troligtvis vinns sista V75 bakifrån också, vem som kan fortast i spåren sista varvet vet vi!

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 18:42
Eskilstuna Lopp 11
Lördag 2020-01-25
Start: 18:51
Kostnad: 286,00 kr
Vadet gäller startnummer

8 Bo C.

1 x 286,00 kr = 286,00 kr.
Totalt: 286,00 kr.
Rättningskod: CBL PTW CJR
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:47   #256
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 18:47
Eskilstuna Lopp 11
Lördag 2020-01-25
Start: 18:51
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Religious

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:48   #257
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Såg inte femte... 1% nr11 var tvåa. Hårt i mål? Hade alla på både V75 och V5....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:51   #258
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 666
Sharp$: 50079
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2020-01-25, 17:13
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 17:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Disco Volante (2, 5)
2: 2, 4, 5, 6, 11 (1, 3)
3: 2, 3, 4, 6, 8, 10 (5, 7)
4: 2, 6, 7, 9 (3, 8)
5: 3, 4, 8 (1, 5)

1x5x6x4x3 = 360 rader.
360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:52   #259
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
DD: 2-4.
Slutet gott, allting gott!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:52   #260
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Snyggt Fulsprit - 7 laxar rätt ner i fickan på V5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:53   #261
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 666
Sharp$: 50079
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 18:47
Eskilstuna Lopp 11
Lördag 2020-01-25
Start: 18:51
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Religious

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:53   #262
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Starkt jobbat av Kim där....

Kör när Religious redan är imål...
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:53   #263
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

yess 30ggr fläsket
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:54   #264
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt, härligt! Så skall en slipsten dras - tur med Örjan i tredje, men det måste man ha!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:54   #265
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 18:47
Eskilstuna Lopp 11
Lördag 2020-01-25
Start: 18:51
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Religious

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Grattis Fulsprit

Grym form på liren
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:55   #266
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 18:47
Eskilstuna Lopp 11
Lördag 2020-01-25
Start: 18:51
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Religious

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.

Spelet var en liten guldkant, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:56   #267
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

1,7 millar för sju rätt. Den i första var den enda riktigt svåra att hitta.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:58   #268
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

HAhahhhh, den här misssade jag ju för i helsikcke!!!


Inlämnat:
2020-01-25, 16:11
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 16:35
Kostnad: 432,00 kr
1
2611
9
2
1311121315
12
3
10DISCO VOLANTE
10
4
24511
2
5
26810
4
6
267
2
7
4RELIGIOUS
4
= 5 RÄTT
VINSTBERÄKNING
7 rätt: 0 x 1 771 477 kr
6 rätt: 0 x 5 387 kr
5 rätt: 12 x 233 kr Vinst!
Summa: 2 796,00 kr
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+28), Dahle (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 17:58   #269
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Så där Jorma
Snyggt kört

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-01-25, 17:16
Eskilstuna
Lördag 2020-01-25
Start: 18:24
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7
2: 4 Religious

2 x 100,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: HGK NTP MGP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+4), Fulsprit (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 18:02   #270
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Borde fått flera 6or och x antal femmor men tog bort Örjan med Indy D - tur att jag fick med den på V5...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 18:03   #271
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Härligt, härligt! Så skall en slipsten dras - tur med Örjan i tredje, men det måste man ha!
Snyggt
Formen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 18:04   #272
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Spelet var en liten guldkant, hehe!

Grattis Fulsprit! Det går bra nu! Kul

Hade du inte haft lite stolpe ut med travet? ..och nu i två dagar i rad smäller det på bra! Stort grattis!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 18:07   #273
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-25, 19:07
Eskilstuna Lopp 12
Lördag 2020-01-25
Start: 19:02
Kostnad: 139,00 kr
Vadet gäller startnummer

1 Athletic Lane

1 x 139,00 kr = 139,00 kr.
Totalt: 139,00 kr.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 18:11   #274
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Erik kör mot mitt lir, den sopan - blev för hårt...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 18:14   #275
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

vi måste göra bra andelssytem på top7 här framöver

över 2000kr på 2 rätt är ju fina pengar... tänk med 3 och 4 rätt

22 st 2or
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 19:39   #276
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 095
Sharp$: 3226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
vi måste göra bra andelssytem på top7 här framöver

över 2000kr på 2 rätt är ju fina pengar... tänk med 3 och 4 rätt

22 st 2or
Doctorn satt i spets efter första 500 m, svimmade efter 1500 m, som om någon
någon dragit ur sladden ur eluttaget. 1.09, 1.12. Fullständigt under isen
i jämförelse med Romme starten ( kolla arkivet ).

Jag trodde på klen utdelning och det blev miljonutdelning.

Discon var som väntat fullständigt överlägsen, en sketen femma
fick jag med mig hem. En dålig dag på pysslet.

Bara erkänna att jag cyklade i badkaret.

Grattis till DD:n Hubba.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 20:21   #277
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
vi måste göra bra andelssytem på top7 här framöver

över 2000kr på 2 rätt är ju fina pengar... tänk med 3 och 4 rätt

22 st 2or
Problemet är att det finns så jäkla många kombinationer...men finns kanske strategier runt detta också...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 20:42   #278
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Problemet är att det finns så jäkla många kombinationer...men finns kanske strategier runt detta också...
Ett annat problem är att top7 är ett jäkla tråkigt spel jämfört med andra streckspel. Spelar man t.ex v75 så har man 7 härliga lopp att följa medan top7 är en enda stor röra i ett lopp.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 23:08   #279
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Ett annat problem är att top7 är ett jäkla tråkigt spel jämfört med andra streckspel. Spelar man t.ex v75 så har man 7 härliga lopp att följa medan top7 är en enda stor röra i ett lopp.
glädjen och kicken är enorm
Har man ett drag tex som man tror vinner och spikar denne och kör ett andelspel för låt oss säga 1500 kr så får man med många hästar runt om som 2,3,4,5,6,7 så kan man ju faktiskt ta hela potten och det skulle jag vilja testa.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 23:12.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 23:15   #280
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Doctorn satt i spets efter första 500 m, svimmade efter 1500 m, som om någon
någon dragit ur sladden ur eluttaget. 1.09, 1.12. Fullständigt under isen
i jämförelse med Romme starten ( kolla arkivet ).

Jag trodde på klen utdelning och det blev miljonutdelning.

Discon var som väntat fullständigt överlägsen, en sketen femma
fick jag med mig hem. En dålig dag på pysslet.

Bara erkänna att jag cyklade i badkaret.

Grattis till DD:n Hubba.

Jajjan
Tack!

Sry för sent svar... såg detta nu.

Har kollat galoppen
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 23:35   #281
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
vi måste göra bra andelssytem på top7 här framöver

över 2000kr på 2 rätt är ju fina pengar... tänk med 3 och 4 rätt

22 st 2or
Det går inte att göra bra andelsspel på en skitspelform.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 00:05   #282
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det går inte att göra bra andelsspel på en skitspelform.
Ok. Förklara gärna
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 00:42   #283
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ok. Förklara gärna
Det går inte att göra bra spel på en skitspelform. Då är det också svårt att göra bra andelsspel.

Självklart finns det folk som finner någon slags tjusning även i att spela ToppSju. Men själva konstruktionen av spelet och de begränsningar av vilka system som ens går att lämna in gör det hela till en skitspelform.

Ett av grundfelen ( bland många andra ) är att man är begränsad till att sätta ut exakt 7 hästar på de 7 placeringarna. Det innebär att det inte går att gardera på ett riktigt vettigt sätt även om du spelar med tuffa spika på någon eller några placeringar.

Att spela ToppSju är inte särskilt "sharp".
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 08:19   #284
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det går inte att göra bra spel på en skitspelform. Då är det också svårt att göra bra andelsspel.

Självklart finns det folk som finner någon slags tjusning även i att spela ToppSju. Men själva konstruktionen av spelet och de begränsningar av vilka system som ens går att lämna in gör det hela till en skitspelform.

Ett av grundfelen ( bland många andra ) är att man är begränsad till att sätta ut exakt 7 hästar på de 7 placeringarna. Det innebär att det inte går att gardera på ett riktigt vettigt sätt även om du spelar med tuffa spika på någon eller några placeringar.

Att spela ToppSju är inte särskilt "sharp".
Skulle nog inte få höra det när jag blir ensam på rollerpott av mina andelsköpare


Du menar att det är utformat på fel sätt.
Gör inget för mig för det verkar ge bra betalt även om man inte sätter alla sju rätt. 2500 gav 2 rätt på 22 2or och då va det andrahandaren som vann igår.
Lyckas jag spika en idé som är streckad på 7% tex och har några kantbollar som 2-6 så spelar det ingen roll om jag får 7 rätt eller ens 6 för återbäringen blir grymt bra på 5 rätt och massor av 4-2 rätt och ger nog mer än många v64or ger per dag som man lägger 2-3000 kr på.
En gång i veckan kan man göra ett försök att sätta Top7 speciellt när det är rollerpott. Och speciellt när man hittar sin idé som inte är favorit och spikar denne.



Så jag håller inte med dig där men tack för svar.



Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 09:06   #285
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Tillbakablick. Jag spikade favoriten i första, men dels så blev öppningen väl hård och dels så var hästen inte som bäst för dagen. Vinnaren hade jag inte hittat.
Skrällen i andra hade jag, liksom spiken på Disco. Inga konstigheter. Skrällen i fjärde hade jag inte på V75 (som lämnades in i fredags), men jag hittade den till V5 på lördagen. I femte spikade jag Jormas häst som galopperade och där vann Örjan med favoriten (första reserv). Ingo och Religious garderades på V75, man jag satte ju den raka dubbeln istället. Mina spel är jäkligt nära, allt som behövs är lite flyt så att spikar och garderingar hamnar rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 09:25   #286
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tillbakablick. Jag spikade favoriten i första, men dels så blev öppningen väl hård och dels så var hästen inte som bäst för dagen. Vinnaren hade jag inte hittat.
Skrällen i andra hade jag, liksom spiken på Disco. Inga konstigheter. Skrällen i fjärde hade jag inte på V75 (som lämnades in i fredags), men jag hittade den till V5 på lördagen. I femte spikade jag Jormas häst som galopperade och där vann Örjan med favoriten (första reserv). Ingo och Religious garderades på V75, man jag satte ju den raka dubbeln istället. Mina spel är jäkligt nära, allt som behövs är lite flyt så att spikar och garderingar hamnar rätt.

Visst är det så - de flesta gångerna är det, som sagt, "bara" att man hamnar rätt på det - rätt spikar (såklart), men även att du nästan måste få in en skräll där du garderar stort - väldigt svårt att få in en rad som ger något där garderingsloppen vinns av favoriterna...

Hur många gånger har man inte garderat och så vinner favoriten och trots att man fortfarande är med, så sitter man med känslan av att det är kört...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grovport (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 09:29   #287
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 748
Sharp$: 37623
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Visst är det så - de flesta gångerna är det, som sagt, "bara" att man hamnar rätt på det - rätt spikar (såklart), men även att du nästan måste få in en skräll där du garderar stort - väldigt svårt att få in en rad som ger något där garderingsloppen vinns av favoriterna...

Hur många gånger har man inte garderat och så vinner favoriten och trots att man fortfarande är med, så sitter man med känslan av att det är kört...

Det är det som är grejen, man måste ha flytet med sig när man är rätt ute på spikar och skrällar, som igår. Vinnaren i första loppet hade jag inte fått med hur jag än gjort, men sex rätt hade gått med lite tur. Har man spelat i 40 år så ger man dock aldrig upp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 09:36   #288
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är det som är grejen, man måste ha flytet med sig när man är rätt ute på spikar och skrällar, som igår. Vinnaren i första loppet hade jag inte fått med hur jag än gjort, men sex rätt hade gått med lite tur. Har man spelat i 40 år så ger man dock aldrig upp.
Precis - nu hade jag både tur och otur igår - mest tur, men borde haft tre sexor och en massa 5or på V75, men plockade bort Örjan med Invad D eller vad den hette, men lät denne vara med på V5.

Vi kör på!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Shooter (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 12:26   #289
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skulle nog inte få höra det när jag blir ensam på rollerpott av mina andelsköpare


Du menar att det är utformat på fel sätt.
Gör inget för mig för det verkar ge bra betalt även om man inte sätter alla sju rätt. 2500 gav 2 rätt på 22 2or och då va det andrahandaren som vann igår.
Lyckas jag spika en idé som är streckad på 7% tex och har några kantbollar som 2-6 så spelar det ingen roll om jag får 7 rätt eller ens 6 för återbäringen blir grymt bra på 5 rätt och massor av 4-2 rätt och ger nog mer än många v64or ger per dag som man lägger 2-3000 kr på.
En gång i veckan kan man göra ett försök att sätta Top7 speciellt när det är rollerpott. Och speciellt när man hittar sin idé som inte är favorit och spikar denne.



Så jag håller inte med dig där men tack för svar.



Mvh
Om du är en väldigt bra tippare så sätter du din spik kanske var femtonde gång du spelar. Varje kantboll som inte går in spräcker systemet. Och kantbollar är ett absolut måste för att det ens ska närma sig utdelningarna du pratar om (jag har spelat Topp 7 ett par gånger i början för att testa, andra gången fick jag sex rätt. Det gav inte ens 2 000 kronor - väntan på utdelningen var mer värd än själva utdelningen...). Lägg där till galopper och andra oväntade saker á minst 20 % per individ... ska man ens försöka skatta sannolikheterna tillsammans för ett lyckat utfall tror jag att det kommer gå ett väldigt stort (men kanske mätbart) antal år mellan vinsttillfällena som används som motivering för spelsättet. Jag är alltså lite mer inne på den problematiserande linjen. Jag hör inte heller till din standardreferensgrupp som lägger 2-3000 kronor per dag på V64, så mina ören kanske är lite udda i sammanhanget.
Shizznit är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 12:42   #290
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Lyckas jag spika en idé som är streckad på 7% tex och har några kantbollar som 2-6 så spelar det ingen roll om jag får 7 rätt eller ens 6 för återbäringen blir grymt bra på 5 rätt och massor av 4-2 rätt
Problemet är att du inte "får" massor av 4-2 rätt utan snarare en femma och några tvåor. Lite beroende på vilken systemkonstruktion som man valt.

Bifogar vinstplanen för de största systemstorlekarna på Top 7, 480kr.

Utan spik (ger max 6 vinstkombinationer):
Spoiler:


Med en spik (ger 24 vinstkombinationer):
Spoiler:



Så det räcker inte med att hänga dit skrällspiken (vilket man inte gör varje gång direkt) utan man måste vara helt rätt ute för att få ordentligt betalt.

Det är i stort sett omöjligt och påminner väldigt mycket om lotto. Jag spelar därför inte spelformen alls. Men det är jag det.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10), HuBBaBuBBa (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 08:36   #291
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Problemet är att du inte "får" massor av 4-2 rätt utan snarare en femma och några tvåor. Lite beroende på vilken systemkonstruktion som man valt.

Bifogar vinstplanen för de största systemstorlekarna på Top 7, 480kr.

Utan spik (ger max 6 vinstkombinationer):
Spoiler:


Med en spik (ger 24 vinstkombinationer):
Spoiler:



Så det räcker inte med att hänga dit skrällspiken (vilket man inte gör varje gång direkt) utan man måste vara helt rätt ute för att få ordentligt betalt.

Det är i stort sett omöjligt och påminner väldigt mycket om lotto. Jag spelar därför inte spelformen alls. Men det är jag det.

Ok. Då fattar jag bättre. Tack för förklaringen. Det är ju lotto och vissa vinner miljoner på det med
Kanske ska byta till lotto istället för travet suger just nu hehe

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 09:42   #292
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ok. Då fattar jag bättre. Tack för förklaringen. Det är ju lotto och vissa vinner miljoner på det med
Kanske ska byta till lotto istället för travet suger just nu hehe

Mvh
Vill du ha goda råd?...Hursomhelst så får du det nu. Lägg focus på onsdag och lördag, övriga veckan sonderar du mest terräng, men dyker något av intresse upp när du ögnat startlistan, så bevaka just det liret ifall det blir intressant(oavsett om det är ett vinnarspel en dubbel eller kanske t.o.m en V4/V64 någon gång)...när det gått lite tungt är det oftast lite extra viktigt att gå tillbaka till det "fundamentala", ungefär som ett idrottslag som det gått lite tungt för, som går tillbaka till grundspelet....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 10:29   #293
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Lägg focus på onsdag och lördag, övriga veckan sonderar du mest terräng, men dyker något av intresse upp när du ögnat startlistan, så bevaka just det liret ifall det blir intressant(oavsett om det är ett vinnarspel en dubbel eller kanske t.o.m en V4/V64 någon gång)...
Det där är riktigt goda råd!

Fokusera på några få spelformer. Lirar man på allt så äter snabbt spelavdraget upp en helt. Det är (så gott som) ingen som kan slå spelavdraget i längden på alla spelformer.

Lirar man några små lappar varje dag för att ha något att följa får man nog snarare betrakta insatserna som betalning för nöjet än en möjlighet att långsiktigt vara vinnande. Visst, chansen finns där. Men den är inte särskilt stor.

Vidare KAN man faktiskt kolla trav utan att lira. Det är svårt, men det går.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), HuBBaBuBBa (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 13:30   #294
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det där är riktigt goda råd!

Fokusera på några få spelformer. Lirar man på allt så äter snabbt spelavdraget upp en helt. Det är (så gott som) ingen som kan slå spelavdraget i längden på alla spelformer.

Lirar man några små lappar varje dag för att ha något att följa får man nog snarare betrakta insatserna som betalning för nöjet än en möjlighet att långsiktigt vara vinnande. Visst, chansen finns där. Men den är inte särskilt stor.

Vidare KAN man faktiskt kolla trav utan att lira. Det är svårt, men det går.


Så är det! Jag vinner ofta men förlorar än mer och är en klart förlorande spelare. Detta pga att jag sprider gracerna så mycket och vill spela i de flesta lopp - skulle jag vara mer restriktiv och sålla mer så tror jag att jag skulle vara en vinnande spelare - men icke med mitt nuvarande upplägg. Ser dock spelet mer som en hobby än en stadig inkomstkälla...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), mikaels (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td