Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-25, 10:22   #46
JLO
 
JLOs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: bushen
Inlägg: 112
Sharp$: 1578
Standard

Bossy Alley har vart jättefin i veckans jobb, så prickar vi starten bra så borde han vara långt framme... Räds ingen i detta loppet...Kööööör!!!
__________________
YNWA
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
JLO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:35   #47
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Hazard Boko slog ju Doktorn på Gävle sist dom möttes och då körde Per själv så jag funderar om jag inte ska gå all in nu när det är kuskplus deluxe. Spets och slut. Den Erik känner jag bäst för han verkar vinna lite nu. På Kalmar tog han en dubbel med den taktiken och senast igår med Cash Cowboy. Form 16% mumma

Dessutom hemmaplan och en liten tröstvinst tillägnad Per efter operationen. Sen är den ju värd en vinst och har mest deg på kontot. Finns mycket som talar för här. Bra spår bra kusk mest deg hemmaplan ....
inte favorit.

Per släppte inte till Doktorn sist eller rättare sagt den kom inte ens förbi från ett bättre spår (4 då).. så jag hoppas inte Mattias står överst i hierarkin nu helt plötsligt och ska sätta Erik på plats. Han får nöja sig med dödens.
Jag har samma tanke och dessutom lurar jag att chansspika Erik i avd 2 med 15 Melizza.. Låter uppåt i Aftonbladets intervju på den. Tror att Erik kan få en bra dag på jobbet med flera segrar. Spikar nog Ingo också.

Senast redigerad av MikaF den 2020-01-25 klockan 10:41.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:42   #48
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vem säger att jag sa det

Skrev vad många sk experter säger och om så skulle vara fallet

Daniel Berglund:

Spetsanalysen: Många snabba, men jag tror inte att man laddar max med 2 Hazard Boko och räknar med att 3 Sign Me Up Too tar en längd på honom. Sedan är frågan om han kan svara ut 5 Dom Perignon som är riktigt snabb, men Haugstad vinner sällan spetsstrider och han kan nog även tänka sig släppa täten om han kommer dit. 6 Doctor Doxey Zenz är snabb, men inte jättesnabb och kommer knappast förbi Sign Me Up Too av egen kraft och känslan är att Emilia Leo inte släpper frivilligt.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 3 Sign Me Up Too

Mvh
Jag tror Doctorn sitter i spets efter 500m, det var 1000 m kortare senast
och Mathias har häst att köra i utslagsgivande tempo alla 2140 m,
det har ingen annan i loppet, blir det svar så kommer spetssvarande
ekipage inte i mål?
Och då stärks 11s aktier betydligt.

Tror ingen vill offra sin häst när Mathias sänder, enl mig det mest troliga
scenariet och således fördel favoriten. Spikar till reapris, då jag tror
Doctorn bara brakvinner på Sundbyholms sommarbana, vid ev strykningar
och jag får råd lås 6,11.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:48   #49
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Pensionärslopp, ja... Försöker finna ett loppscenario och det finns väl några som prompt ska ha ledning här. Nu när Star Adv. Joli är struken blir det plats för DSD. Och Alexis C. kanske tråcklar sig ut? Nåväl, när jag silat klart de flesta rusarna finns det lite grus kvar i botten; Narold Vox och Discon. Blir antingen lås på dessa eller så spikar jag Narold på rent jävelskap...
(Narold har aldrig vunnit på kort vad jag kan se)
Och har "väl" aldrig känts så bra, fick jag höra om gamlingen.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:50   #50
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 332
Sharp$: 3588
Standard

Jag är också inne på att Doktorn kan brakvinna, särskilt sugen blir man sett till procenten. Spik eller 6-7 hästar. Kör ett andelsspel idag om någon är sugen, ligger i den forumdelen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
fredag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:52   #51
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet är upphängt på en bra dag för Erik. Banan verkar bli som en sommarbana.

1) 2,3,6,11 r10-8 (2 är egentligen en sommarhäst. Tror (som HuBBa) att Erik tar ledningen "och släpper ingen djävul över bron". Om Emilia och Mathias kör hårt om ledningen bäddar det för 11, som är min förstahäst till 18 %)

2) 3 r7-13 (Björn gråter i Björnkollen över träningsförhållandena på Lökene. Därmed är spiken 3 given)

3) 1,2,7,10 r6-5 (dagens största favorit har sällan vunnit från bakspår och skall garderas. 1 är snabb från start, men släpper nog till en bra utmanare. Tarzan snackar upp 2, som väl ska bädda för stallkamraten 10. Erik kör till spets med norske 7 - som är vässad för detta lopp och reser 80 mil. Dagens fynd till 3 %)

4) 1,11 mr5-4 (favoriten 1 är ingen snabbstartare och måste leta sig ut från "innersniffen". Bra lås med 11)

5) 2,3,4,5,6,7 r8-1 (hoppas att 3,6 eller 7 skräller)

6) 2,3,7 r6-1 (Erik är enligt min mening en kuskförstärkning på 2. Lås med 3 och 7)

7) 1,3,4,5,8 r9-6 (räkna med stallkörning av finskägda 3 och 4. Mika Fors har kört 4 på slutet och har nyligen fått 3 i träning. 5 och 8 är hårt betrodda och streckas liksom 1 med Erik. Erik vinner påfallande ofta sista avdelningen på V75)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), HuBBaBuBBa (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:07   #52
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Det här är nog den bästa stunden varje lördag ... Förväntningarna höga och man har det ”klart” för sig med en kopp nybryggt franskrostat. Sen slår man på trav-tv och hör Kusken, Per S, Nybrink, Sandra och Jennifer prata upp varje häst och därefter noll kritik och så diskuterar vi det hela kvällen i väntan på att nästa helgs race släpps i morgon kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), Fulsprit (+5), MikaF (+5), HuBBaBuBBa (+5), Basse (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:14   #53
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Deep Sea Dream är ju ruskigt startsnabb. Spetade ju plättlätt från just spår 6 i loppet där han nästan höll undan för Milligans School i Nobember.

Ingen aning om Dagsform men spetsar gör 7 Deep Sea Dream i alla fall. Till 3% som den är streckad på just nu är det nästan tjänstefel att inte strecka hästen

Stiger nog till 6-7%?

https://trav365.no/ut-pa-tur-neste-helg/19.6476
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:30   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Allt talar för körning i Guld, direkt det bedarrar kommer DV...Han visade ju senast hårdhet från dödens och här blir han väl antingen släppt eller tar en"lugn dödens", för att sedan koppla grepp på en ledare som har"limpor i knäna"...tråkigt resonemang, men troligt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:37   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det va som nån sa att man missade tåget gällande DDZ och kom helt fel på han.

Nu vägrar folk släppa taget om honom hehe.. som att en häst bara vinner och vinner och körs ihjäl varje race. Det funkar inte så med djur. Man får välja sina tillfällen med omsorg.
Sen kanske han vinner ändå men han har inte vunnit som favorit på v75 tidigare.

Schass.. omgångens sämsta favorit. Det tyckte jag förra gången med och tyckte man skulle koppla grepp direkt med spik på Örjan och Hawk Cliff.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sundling (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:48   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det va som nån sa att man missade tåget gällande DDZ och kom helt fel på han.

Nu vägrar folk släppa taget om honom hehe.. som att en häst bara vinner och vinner och körs ihjäl varje race. Det funkar inte så med djur. Man får välja sina tillfällen med omsorg.
Sen kanske han vinner ändå men han har inte vunnit som favorit på v75 tidigare.

Schass.. omgångens sämsta favorit. Det tyckte jag förra gången med och tyckte man skulle koppla grepp direkt med spik på Örjan och Hawk Cliff.
Det som skiljer från det loppet är att det fanns en dödspilot och distansen var ett varv längre...i detta lopp hittar jag ingen dödspilot(mer än DDZ själv)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:51   #57
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Allt talar för körning i Guld, direkt det bedarrar kommer DV...Han visade ju senast hårdhet från dödens och här blir han väl antingen släppt eller tar en"lugn dödens", för att sedan koppla grepp på en ledare som har"limpor i knäna"...tråkigt resonemang, men troligt...
Han kommer köra försent för nu har redan vunnit och tömt hästen en gång dessutom en icke spelvärd favorit från bakspår på kort. Schass med den favoriten oxå.
2,5,7 vinner och 2+5=7 så det låter bra i mina lotto-öron

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 11:55   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Det som skiljer från det loppet är att det fanns en dödspilot och distansen var ett varv längre...i detta lopp hittar jag ingen dödspilot(mer än DDZ själv)...
Jag menar ju det. Han vann ett lopp på v86 ... glömdes bort lite på v75 och vann som 3e handare .. blev favorit och torska.. blir återigen favorit efter ett riktigt tungt lopp senast. Och nu ska han bara styra fram hur mycket det än kostar och som den stora kusk han är bara fåöverta spets från vem du när är av 2 eller 3.. och bomba på.. kanske. Vi får si Som du brukar säga
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:01   #59
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Låter ju bra att de åker från Norge, men mindre bra att tränaren hoppas att halsproblemet är över. Det är alltså inte säkert och hur bra presterar man direkt efter sjukdom?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 12:13   #60
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Möjligt att Hazard boko spetsar. Men hur ska han leda loppet hela vägen in i mål med Mathias Andersson på Doktorn? Kommer ju få sig en rejäl jävla tryckare om Erik inte släpper.
Gick bra förra gången.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td