Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-25, 08:50   #31
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
2an har ju läget och står bra inne i loppet. Jag tycker att Per är en helt ok kusk men inte på långa vägar samma kaliber som Erik när Erik har form dessutom.
Nu får äntligen Hazard Boko en TOPPKUSK i vagnen. Jag kopplar grepp om omgången direkt


Det jag tycker är bra är att 3an snackas upp mycket och att tvåan rankar dom 3-4a typ ... den är inte lika hypad som 3 och 11 är och det gillas.
Vet inte hur många ggr jag sagt efter lopp att varför lirade jag inte hästen med mest deg på kontot.
Sen kan den ju galoppera och annat strul såklart men ska man tänka så varje gång man lirar så går ju ingen spik att sätta.

Dessutom hur många ggr har inte Hultman tex snackat om den på V75 och nu när man sätter upp Erik så är den inte lika påpassad .. hehe (för roligt) .. därför att skrikhästar brukar nästan aldrig vinna utan vinner några lopp senare när dom inte är lika uppsnackade längre. Jag vill påstå att detta fenomen är en regel i travet idag. Till och med "experterna" säger ju det.
Blev de inte så att 11 är helt klar nu när Harzard får spår ett , gynnad ju inte om 3-5-6 kör mot spets ? Den blir la till stor risk instängd nu ? 11 klar i mina ögon
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 08:54   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Blev de inte så att 11 är helt klar nu när Harzard får spår ett , gynnad ju inte om 3-5-6 kör mot spets ? Den blir la till stor risk instängd nu ? 11 klar i mina ögon
tycker det vart bättre för Hazard ändå.. får gå på innern vid hård körning ..

sen kanske Erik bara trycker av för spets och leder hela vägen.

Att spika någon från bakspår är ju alltid risky men du gör som du känner såklart

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:00   #33
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1372
Standard

Gjorde en liten rad. Lopp 1 nr 2,3,6.Lopp 2 nr 3,7.Lopp 3 nr 2,5,10.Lopp 4 nr 1,4,11. Lopp 5 spik nr 5 Bottnas Fantom. Lopp 6 nr 3,7.Lopp 7 nr 1,4,5,8.Rättningskod JBGWTJNNX.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:06   #34
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag försöker köra avd 1 i badkaret

Många tror ju att 3 Sign Me Up Too kommer spetsa och att Erik inte kommer köra från start speciellt hårt även om han skulle kunna. Om det nu stämmer och 3 sitter i spets så kommer Doktorn att lägga sig i dödens och trycka på eftersom Emilia ska köra i spets och det kan bli som när Pacific Face pressade sönder Doktorn sist och så vinner nån annan.
Då vinner ju Erik från andra par utvändigt eller en lågt flygande Pascha Tilly. Känns som upploppet aldrig tar slut på Eskilstuna. Dompan står hårt inne med en ickevinnande kusk och jag har svårt att se nån av Ulf S hästar vinna och inte 10an heller.

Tråkigaste låset är ju 2,3,6,11 men en garanti på överlevnad.

Så sugen dock på att spika 2 eller 11 och hoppas på galenpanna körning av Mattias.
Emilia Leo i spets...?

Vad drömde du om sen? Världsfred?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:08   #35
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Emilia Leo i spets...?

Vad drömde du om sen? Världsfred?
Vem säger att jag sa det

Skrev vad många sk experter säger och om så skulle vara fallet

Daniel Berglund:

Spetsanalysen: Många snabba, men jag tror inte att man laddar max med 2 Hazard Boko och räknar med att 3 Sign Me Up Too tar en längd på honom. Sedan är frågan om han kan svara ut 5 Dom Perignon som är riktigt snabb, men Haugstad vinner sällan spetsstrider och han kan nog även tänka sig släppa täten om han kommer dit. 6 Doctor Doxey Zenz är snabb, men inte jättesnabb och kommer knappast förbi Sign Me Up Too av egen kraft och känslan är att Emilia Leo inte släpper frivilligt.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 3 Sign Me Up Too

Mvh

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-25 klockan 09:13.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:34   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vill ju inte förstöra spänningen för er, men efter strykningen är väl första loppet helt klart, både gällande första andra och tredjeplatsen, SMUT till spets och HB i rygg, sen kommer DDZ direkt och Emilia släpper, sen ångar DDZ på och spräcker fältet, enda spänningen är väl om HB skulle kunna ta SMUT tillslut...man kan alltså gardera den "stenklara" trion 6-3-2 med 6-2-3, så kan man luta sig tillbaka sen...vad är det vi brukar säga? -Trav är lätt!...finns ju en liten chans att HB kan svara ut SMUT, men trion blir någon av de två nämnda, ändå...

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 09:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:48   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag är min egen expert och menar att man laddar med HB och spetsvinner loppet.
Håller ut övriga helt enkelt och vinner. Inte svårare än så. Han har hållit ut DDZ förr och kan nog hålla ut Emilia sida sida som Niky Flax gjorde sist.
Trav är lätt ibland
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:52   #38
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 199
Sharp$: 9465
Standard

Jag tycker mig ha 2 vettiga spikar med bra chans på ledningen runt om.

Avd 5. 5 Bottnas Fantom. Jorma trycker sig till ledningen.
Avd 6. 2 Ingo. Adielsson prickar starten och blir svårfångad.

Garderar Disco i guld med 6 och 7 och hoppas dom får loppet.
Har svårt att se att det går utanför 2,3,6,11 i avd 1. Inne på att låsa 2,11 men vi får se.
I övrigt ganska bred gardering med en spelkassa på 1600:-
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 09:59   #39
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Hazard business


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag är min egen expert och menar att man laddar med HB och spetsvinner loppet.
Håller ut övriga helt enkelt och vinner. Inte svårare än så. Han har hållit ut DDZ förr och kan nog hålla ut Emilia sida sida som Niky Flax gjorde sist.
Trav är lätt ibland
Hazarden kanske vill hem fort hem till stallet...
Jag spikar. Men den känns inte klockren ska erkännas.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:02   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag är min egen expert och menar att man laddar med HB och spetsvinner loppet.
Håller ut övriga helt enkelt och vinner. Inte svårare än så. Han har hållit ut DDZ förr och kan nog hålla ut Emilia sida sida som Niky Flax gjorde sist.
Trav är lätt ibland
Varken Erik eller Emilia är idioter, dvs dom svarar inte DDZ om den kommer upp inom första 700... DDZ är ju en perfekt rygg, men ett monster att ha tryckandes, enkelt val...sen skulle det ju kunna ev. vara formtapp på gång, för DDZ, vilket lär visa sig på upploppet isåfall och då är ryggen på den ett genidrag, då det troligtvis inte finns någon häst utvändigt...vi får si...

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-25 klockan 10:08.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:07   #41
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 199
Sharp$: 9465
Standard

Lite stats om omgången från Stora Vinster

Medianutdelning: 85 165 kr (43 541 kr). Alla banor inom parentes

Spetsvinnare: 37% (41%)

Vinnare från bakspår: 17% (21%)

Favoritsegrar: 39% (37%)

Antal omgångar som MINST en favorit segrat: 100%

Antal omgångar som MINST två favoriter segrat: 79%

Antal omgångar som MINST två skrällar, 10% eller lägre, segrat: 74%

Antal omgångar som MINST en skräll, 5%, eller lägre, segrat: 68%

Statistiken gäller från 2013 - 01 - 01.

V75-omgångarna på Eskilstuna har gett nästan dubbelt så hög utdelning som medianomgången. Färre lopp har vunnits från spets och fler från bakspår. Notera att minst en favorit segrat i samtliga omgångar, men också att det är väldigt vanligt med seger för minst en storskräll och minst två skrällar (under 10%).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:09   #42
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nån som minns när K.H. vann sist. Folk väntar på hans första tränarseger och jag väntar på hans första seger överhuvudtaget sen mannaminne.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:15   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nån som minns när K.H. vann sist. Folk väntar på hans första tränarseger och jag väntar på hans första seger överhuvudtaget sen mannaminne.
Hubba - nu finns en V4 andel uppe med spiken du ville ha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:16   #44
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Hazarden kanske vill hem fort hem till stallet...
Jag spikar. Men den känns inte klockren ska erkännas.
Jag håller med men om du tänker så här: vilken spik känns klockren här och även i övriga lopp
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-25, 10:19   #45
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1247
Standard

Möjligt att Hazard boko spetsar. Men hur ska han leda loppet hela vägen in i mål med Mathias Andersson på Doktorn? Kommer ju få sig en rejäl jävla tryckare om Erik inte släpper.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td