Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-20, 12:10   #46
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tror inte att "rätt bra" räcker till mer än en vid sväng och dödens, sen om ÖK kan få henne först över linjen därifrån...kanske, kanske inte...Är(just nu) inne på att spika Kontio i tredje och Simb Murdoch, på ett ganska rejält system..."våga vinna", som min morfars syster brukade säga...
Nejnej, någon ledning av egen kraft tror inte jag heller på. Men bra position blir det och om det löser sig kan det bli riktigt bra. 11% ganska lågt hursomhelst på alla plus med spår, kusk osv.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 12:18   #47
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rocky Tilly imorrn. Hästen är 6 år. Med startspår 6. I avdelning 6. Till 6%. Start 6 för året. Tog 6 segrar ifjol. Westholm har tagit hur många kusksegrar i år? Just det, 6!

Hubbas förstaspik lär vara inhamrad redan iallafall!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 12:20   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nejnej, någon ledning av egen kraft tror inte jag heller på. Men bra position blir det och om det löser sig kan det bli riktigt bra. 11% ganska lågt hursomhelst på alla plus med spår, kusk osv.
Jo, det är sant, 11% är lågt och vi får se var det hamnar...Merrit(42%) har ju ett pissläge och törs ju inte ta rygg på Celtic, utan kommer att hamna en bra bit bak, kanske t.o.m sist i andraspår, därifrån ska det mycket till i ett sprinterlopp...vore jag Daniel W så skulle jag chansa med ryggen på en-procentaren Celtic och försöka ta mig ut direkt, men ojoj så idiotförklarad han skulle bli om det misslyckades...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 13:03   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ingen bra strykning(för Kontio och mig)...hur göra med den nu, finns ju två Bergh-hästar här som kan göra livet surt för favven, tror dock Jorma antingen svarar upp eller tar sig ut direkt ...vi får si...Här skulle det kunna börja dras rejält emot och vips så ger den 2,70 på bolagen...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-20 klockan 13:44.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 13:37   #50
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Nu är det dags att forma systemet for SO Norrland och än hur jag vrider och vänder blir det förmodligen så här. Det lutar kraftigt åt TRE spikar

avd 1 14 Lets Go Earmie
Finns ingen anledning att ändra mig sedan jag såg startlistan. Ska loppet garderas måste det till en riktigt stor bunt streck och då blir det tomt i nåt annat lopp i stället.
Niklas tror att han ska få en supersommar med denna häst och jag håller med. Tycker att det är en "14 häst" redan nu. Han har inget emot ett tredje spår i första kurvan säger han och siktar att hamna långt fram, varför inte dödens ? Klart det blir nervöst att se om travögat fortfarande är torrt, men den som inte vågar vinner inget.

avd 3 nr 2 Love no Pain. Ruskigt imponerande senast. Hon är snabb ut och Jorma ser nog till att komma loss och ta täten och sedan ska loppet vara över hoppas jag

avd 5 nr 9 Merrit. Sett loppet som hästen tillsammans med Rickard gjorde på Valla. Imponerande!!, Sedan det kortlopp som Merrit vann i Bollnäs, från bakspår . Hur lätt som helst på 13.1. Inget snack om att det är bästa hästen i fältet.Härlig speed. Bara att ta rygg på 2 Gordon Mearas i starten (som är snabb ut.) Långt upplopp på åkern så Merrit hinner nog dit. Hade hellre velat se RNS i sulkyn men lite spänning får det gärna bli.

Fyra lopp ska alltså garderas. Redan 34 andelar sålda (av 50) så det blir förmodligen upp emot 6500-7000 rader till dom 4 garderingsloppet, vilket borde räcka till en massa lågprocentare också.

Senast redigerad av SO den 2020-03-20 klockan 13:40.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 13:43   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nu är det dags att forma systemet for SO Norrland och än hur jag vrider och vänder blir det förmodligen så här. Det lutar kraftigt åt TRE spikar

avd 1 14 Lets Go Earmie
Finns ingen anledning att ändra mig sedan jag såg startlistan. Ska loppet garderas måste det till en riktigt stor bunt streck och då blir det tomt i nåt annat lopp i stället.
Niklas tror att han ska få en supersommar med denna häst och jag håller med. Tycker att det är en "14 häst" redan nu. Han har inget emot ett tredje spår i första kurvan säger han och siktar att hamna långt fram, varför inte dödens ? Klart det blir nervöst att se om travögat fortfarande är torrt, men den som inte vågar vinner inget.

avd 3 nr 2 Love no Pain. Ruskigt imponerande senast. Hon är snabb ut och Jorma ser nog till att komma loss och ta täten och sedan ska loppet vara över hoppas jag

avd 5 nr 9 Merrit. Sett loppet som hästen tillsammans med Rickard gjorde på Valla. Imponerande!!, Sedan det kortlopp som Merrit vann i Bollnäs, från bakspår . Hur lätt som helst på 13.1. Inget snack om att det är bästa hästen i fältet.Härlig speed. Bara att ta rygg på 2 Gordon Mearas i starten (som är snabb ut.) Långt upplopp på åkern så Merrit hinner nog dit. Hade hellre velat se RNS i sulkyn men lite spänning får det gärna bli.

Fyra lopp ska alltså garderas. Redan 34 andelar sålda (av 50) så det blir förmodligen upp emot 6500-7000 rader till dom 4 garderingsloppet, vilket borde räcka till en massa lågprocentare också.
Gordon Mearas är nog inte mer än medium ut, så kan bli en bra bit fram för Merritt...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 13:48   #52
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gordon Mearas är nog inte mer än medium ut, så kan bli en bra bit fram för Merritt...vi får si...
Sen tror jag inte dom laddar för fullt med tanke på att den hoppar så ofta så det blir nog en safe start från galoppspår 2 på kort. Merrit kan ju bli inlåst och måste backa ut ur torskpåret 9 på kort.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 13:48   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Usiana Face 4,65 på Unibet, för dom som tror på denna...lär inte finnas kvar så länge då det blev tre vassa i "vass eller kass"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 13:57   #54
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 387
Sharp$: 1854
Standard

ja den vinner inte för sista vinns av emelia leo stenklar spik
jalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:03   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jalle Visa inlägg
ja den vinner inte för sista vinns av emelia leo stenklar spik
1,6 o 14 blir det på min kupong, känns som en "smaksak" mellan förstavalet av dessa...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:04   #56
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 387
Sharp$: 1854
Standard

ja dom ska räcka men jag går på min egna ide 6an klar
jalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:14   #57
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Daniel Berglund V75 Bergsåker på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:23   #58
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2020-03-20, 15:22
Bergsåker
Lördag 2020-03-21
Start: 16:20
Kostnad: 2,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 14 (1, 12)
2: 2 Unleash the Steel (1, 7)
3: 2 Love No Pain (7, 9)
4: 6 Ängspilen (1, 9)
5: 6 Karissa Bo (9, 4)
6: 8 Queer Fish (1, 6)
7: 6, 14 (1, 13)

2x1x1x1x1x1x2 = 4 rader.
4 x 1 x 0,50 kr = 2,00 kr.
Totalt: 2,00 kr.
Rättningskod: DBX ZTF PCK


Svårare än så här behöver det inte vara
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:25   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Det var inte det roligaste spåret och det finns galopprisk, men jag tror att han komma iväg hyggligt trots allt. Senast hängde han så mycket på en töm och bromsade, men han var inte trött i mål utan hade 77 i puls när han kom till stallet. Jag tror inte att någon på startvolten slår honom felfri. Vi kommer att köra barfota runt om och han är ruggigt mycket bättre barfota då han slår sig på knäna. Det är inte den enklaste hästen att köra, men Magnus är en lugn kusk och vann med honom näst senast. I övrigt blir det sannolikt öppet huvudlag och vanlig vagn. Jag har varierat huvudlagen, men det lutar åt öppet i voltstart, säger Daniel Berglund....Även Magnus A var uppåt på Adrianunow och pratade om hästens höga kapacitet...12,50 på plats(Unibet) och kanske ett streck på en välgarderad kupong...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:31   #60
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sen tror jag inte dom laddar för fullt med tanke på att den hoppar så ofta så det blir nog en safe start från galoppspår 2 på kort. Merrit kan ju bli inlåst och måste backa ut ur torskpåret 9 på kort.
Men Merrir är väl i andra spår när bilen släpper fältet, så det kunna ha varit värre
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td