Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-03, 17:04   #31
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Nej, tänkte mest att det kanske inte laddas till bristningsgränsen då. Den (Secret Mission) verkar ju galet travsäker så svårt att hoppas på startgalopp. Får hoppas på solfjäder, tänkte inte ens på Can Lane
Läste iofs nu att det blir full laddning för spets, där han går bäst enligt tränaren
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 18:10   #32
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Tippar spontant på 30%chans han snuvas på ledningen av SM.
Oavsett ska de mycket till om han inte kommer ut innan Marc hinner täcka upp.
Maxladdar Marc blir de solfjäder och då tror ja inte SM kommer förbi håller han igen så hittar NF ut framför han.1/10 att han klarar av att tajma de så perfekt han kan överta av SM som jag tror släpper oavsett vem som är först.
Min åsikt varjefall!
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 19:50   #33
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Hörde ett klipp med Marc Elias där han nämnde att han aldrig trodde någon tåg en längd på NB... hoppas han har rätt ������

Kör ett V75 imorn 200kr några sugna??
https://www.sharps.se/redirect?url=h...b-760c778b7607
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:06   #34
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Tippar spontant på 30%chans han snuvas på ledningen av SM.
Oavsett ska de mycket till om han inte kommer ut innan Marc hinner täcka upp.
Maxladdar Marc blir de solfjäder och då tror ja inte SM kommer förbi håller han igen så hittar NF ut framför han.1/10 att han klarar av att tajma de så perfekt han kan överta av SM som jag tror släpper oavsett vem som är först.
Min åsikt varjefall!
Vad hände med mellantinget att SM tar spets och Niky blir instängd? Finns det inte ens på din karta? Ungefär lika troligt som att han klarar att ta sig ut tänker jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:22   #35
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Absolut, har ungefär samma tanke som du.
Niki spets 7/10
SM spets 3/10
Om SM spetsar så tror ja niky klarar komma ut 2/3 ggr. Alltså 10% av loppen sitter han fast. Allt handlar ju om hur du värderar SM chans att spetsa kontra mig.

Tilläggas säger jag inte niky vinner från ledning. Men betydligt fler gånger än de 26% han ör spelad på.
Skulle säga 50% chans från ledning och värderar han spetsar 7/10. Samt kommer ut 2/3 han missar spets.
Alltså bra värde om man tror han spetsar..

Nu blev de mycket siffror men hoppas du förstår tanken.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:31   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Absolut, har ungefär samma tanke som du.
Niki spets 7/10
SM spets 3/10
Om SM spetsar så tror ja niky klarar komma ut 2/3 ggr. Alltså 10% av loppen sitter han fast. Allt handlar ju om hur du värderar SM chans att spetsa kontra mig.

Tilläggas säger jag inte niky vinner från ledning. Men betydligt fler gånger än de 26% han ör spelad på.
Skulle säga 50% chans från ledning och värderar han spetsar 7/10. Samt kommer ut 2/3 han missar spets.
Alltså bra värde om man tror han spetsar..

Nu blev de mycket siffror men hoppas du förstår tanken.
Jag ska verkligen inte vara den som klagar på mycket siffror, är ju precis likadan. Men 70% spetschans från innerspår på V75 med ett gäng spetssugna utifrån låter mycket tycker jag iallafall. Även den där chansen att ta sig ut i och med att det finns just flera startsnabba, och inte bara dessa två. Är det två överlägset startsnabba tar man sig ju oftast ut även om man blir överflyglad.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:45   #37
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Klart man inte ska tycka samma..
Efter mitt arkivgrävande ärmitt huvudscenariot
Niky flax ledning genom solfjäder effekten, det man lätt kan miss är att 3-4 är medel+ut.
NB kör tills han ser han inte kommer förbi och går ner i rygg ledaren. SM hamnar i dödens första 1000 och blir sedan avlöst.
Dock håller jag fast vid att niky flax spetsar detta lopp 7 av 10 gånger.
Baseras mycket på att han höll ut SM sist de möttes (dock med skor och halvsjunkna SM)
Samt hur han såg ut sist i finalen. Har utvecklats enormt just i starten senaste loppen.
Sist tror ja på solfjäder så NB kör för att som sämst på rygg ledare, can lane och perfect mellan som båda är ganska ok it.
Vad tror ni andra? Högt eller rimligt?
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:47   #38
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Börjar mer och mer svänga över till spik istället för utgång på 6 Van Gogh Z.S. Love You-avkommor brukar få bra skjuts i steget barfota runt om och så är han anmäld. Känns som att han sitter i ledningen och sedan släpper han ingen över bron.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:52   #39
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Börjar mer och mer svänga över till spik istället för utgång på 6 Van Gogh Z.S. Love You-avkommor brukar få bra skjuts i steget barfota runt om och så är han anmäld. Känns som att han sitter i ledningen och sedan släpper han ingen över bron.
Får jag kasta in en brasklapp?
Sitter nämligen med utgång på han med men tvekar....
Kolla första loppet för Bergh, enda där han gått på
Någon barfota balans. Längesedan såklart, men värt att notera...annars älskar man ju loveyou avkommor som går bf ffg..
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:52   #40
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Klart man inte ska tycka samma..
Efter mitt arkivgrävande ärmitt huvudscenariot
Niky flax ledning genom solfjäder effekten, det man lätt kan miss är att 3-4 är medel+ut.
NB kör tills han ser han inte kommer förbi och går ner i rygg ledaren. SM hamnar i dödens första 1000 och blir sedan avlöst.
Dock håller jag fast vid att niky flax spetsar detta lopp 7 av 10 gånger.
Baseras mycket på att han höll ut SM sist de möttes (dock med skor och halvsjunkna SM)
Samt hur han såg ut sist i finalen. Har utvecklats enormt just i starten senaste loppen.
Sist tror ja på solfjäder så NB kör för att som sämst på rygg ledare, can lane och perfect mellan som båda är ganska ok it.
Vad tror ni andra? Högt eller rimligt?
Utan att kunna redogöra med siffror, tror jag som sagt som du. 1 Niky Flax sos. Var min första tanke tillsammans med 1 Upset Face. Så jag hoppas du är rätt ute med din analys
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:56   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Klart man inte ska tycka samma..
Efter mitt arkivgrävande ärmitt huvudscenariot
Niky flax ledning genom solfjäder effekten, det man lätt kan miss är att 3-4 är medel+ut.
NB kör tills han ser han inte kommer förbi och går ner i rygg ledaren. SM hamnar i dödens första 1000 och blir sedan avlöst.
Dock håller jag fast vid att niky flax spetsar detta lopp 7 av 10 gånger.
Baseras mycket på att han höll ut SM sist de möttes (dock med skor och halvsjunkna SM)
Samt hur han såg ut sist i finalen. Har utvecklats enormt just i starten senaste loppen.
Sist tror ja på solfjäder så NB kör för att som sämst på rygg ledare, can lane och perfect mellan som båda är ganska ok it.
Vad tror ni andra? Högt eller rimligt?
Ganska rimligt, men det där med rygg ledaren för Night Brodde kan man nog skriva av. Ledning eller dödens och andra ytter är de nog nöjda med. Kan aldrig tänka mig att de kör sig fast med den om den travar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 20:57   #42
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Får jag kasta in en brasklapp?
Sitter nämligen med utgång på han med men tvekar....
Kolla första loppet för Bergh, enda där han gått på
Någon barfota balans. Längesedan såklart, men värt att notera...annars älskar man ju loveyou avkommor som går bf ffg..
Ja, och jag läste en intervju i Guiden med Florhed (tror jag). Där lät det mellan raderna lite som att han var lite orolig för den är rullig, men att den var anmäld bfro och att Bergh då antagligen tycker den är redo.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 21:01   #43
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Absolut, har ungefär samma tanke som du.
Niki spets 7/10
SM spets 3/10
Om SM spetsar så tror ja niky klarar komma ut 2/3 ggr. Alltså 10% av loppen sitter han fast. Allt handlar ju om hur du värderar SM chans att spetsa kontra mig.

Tilläggas säger jag inte niky vinner från ledning. Men betydligt fler gånger än de 26% han ör spelad på.
Skulle säga 50% chans från ledning och värderar han spetsar 7/10. Samt kommer ut 2/3 han missar spets.
Alltså bra värde om man tror han spetsar..

Nu blev de mycket siffror men hoppas du förstår tanken.
Mycket % och siffror ! Du kanske är pokerspelare till vardags ?
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 21:03   #44
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ganska rimligt, men det där med rygg ledaren för Night Brodde kan man nog skriva av. Ledning eller dödens och andra ytter är de nog nöjda med. Kan aldrig tänka mig att de kör sig fast med den om den travar.
Håller med ! Om han lägger sig invändigt så lovar jag att gå från Enköping till Solvalla!
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 21:04   #45
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ganska rimligt, men det där med rygg ledaren för Night Brodde kan man nog skriva av. Ledning eller dödens och andra ytter är de nog nöjda med. Kan aldrig tänka mig att de kör sig fast med den om den travar.
Travronden körde ett såkallat aw på Facebook live innan idag.
Lyssna 33minuter in, där säger Marc att han inte tänker släppa ner SM i rygg ledarn för han själv kan tänka sig sitta där.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td