Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-04, 00:55   #61
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Mycket likt mina tankar. Är inne på exakt samma hästar för spets. Tror 11 Diamond Hall spetsar i Avdelning 2 efter att 5 Another Lucky Day har släppt.

Garderar dock mycket friskt denna gång.

Tror som du med 11 spets och 5 rygg ledaren. Skön tvilling det där, borde ge en del,,givet spel =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 07:56   #62
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Håller med om att detta är ett konstigt argument. Klar skillnad om den också hade visat att den dög mot Guldhästarna.
Jag tror också att NB är bäst och att den slår Niky Flax. Men finns en del skrällar som känns intressanta om det blir dödens för NB.

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Klart den kan vinna, men att oddset mot guldhästar var lågt lägger jag föga vikt vid. Folket var verkligen snett ute och stallet sa ju även att den blev felanmäld. Men den är klart tidig om man inte spikar någon annan.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 08:32   #63
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Kul omgång detta och fina lopp. Kanske risk för låg utdelning men finns samtidigt en del intressanta skrällar.
1: Här verkar de flesta överens att Upset Face vinner trots att Power är favorit. Jag tar nog båda och vill nog även ha med Västerbo Lexington som de låter väldigt nöjda med.
2: Jättesvårt lopp där det hade varit fint att hitta en spik. Fördel tilläggshästarna där jag tycker 7, 8, 9 är förstastrecken. Lite svårt att förstå streckningen på Alpha K. På framspår är det väl Another Lucky Day som känns hetast men går i vanlig vagn nu.
3: Tycker nog favoriten är ett klart förstastreck. Ok spår och bfro. Bör väl också vara god spetchans. Vid gardering blir det dyrt men bra värde i toppspåren i ett öppet lopp. Storskrällen är väl Armour As om det blir högt tempo. Men lutar åt spik.
4: Begriper inte alls hur favoriten kan ha 68 %. Kanske är den bäst och självklart kan den vinna om den blir släppt till spets. Men kan inte spika. 4 är först bakom och jag hoppas den körs i spets. Många intressanta skrällar bakom men 12 låter ju Bergh väldigt nöjd med. Och 10 med Goop är ett måstestreck, galopperade i ledning som favorit på V75 senast.
5: NB är rätt favorit tycker jag. Gillar dock inte att spika Lugauers hästar då det alltid känns som galopp finns i korten. Vill ha med Secret Mission på bfro. Tror också att Sevilla är närmaste favoriten i kapacitet men spåret såklart inte bra. 12 är bra men känns överstreckad från detta spår.
6: Lite jobbigt att två favorithästar möts. Är dock inne på att spika Velvet Gio och hoppas den är tillbaka där den var när den var som bäst i fjol. Då vinner den oavsett löpning. Gillar även Racing Mange men är inte säker på att den bara släpps till spets. Begriper däremot inte hur Norton Commander kan vara så mkt streckad. Visst är den bra men hur ofta vinner en Gulddebutant?
7: Mkt snack om Neelix men tycker den känns osäker. Tycker Giant Shadow är rätt favorit, gjorde ju nästa rent hus förra året och med speeden den visade så borde den kunna komma iväg bra. Måste dock även ha med Nero M som kan vara en kanon. Tror eg. inte någon annan än dessa tre vinner men letar en skrällar så slog ju 4 Nero Maximus senast den gick i sulky. Fick det då iofs väldigt serverat och NM blev störd. 1 är väl också en storskräll från bra läge. Men 5,7 och möjligen 6 räcker långt.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 08:53   #64
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

9 Rapide Cash har helt klart dom svettigaste loppen i kroppen .. tider ... och prissumma.
12,6 am och ingen i detta trötta fält har någonsin upplevt dom farterna.

Bästa spiken i hela omgången.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:00   #65
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

En annan sak är att jag skulle aldrig spika Robert Bergh på Jägersro även om han har en bra chans så finns han inte som favorit i mina böcker den hustlaren.
Robert Bergh kommer vara helt segerlös idag på v75. Kanske kan få något på lunchen om dom e snälla mot han.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:06   #66
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

avd 5


Mycket analys omkring startmomentet och vem som tar ledningen. Är inte det här ett klassiskt scenario på gång? Strid om ledningen gynnar bakspåren. Lövgren och Goop har nog detta klart för sig och kommer nog att köra därefter.
Sevilla är mitt raketspel men garderar loppet ordentligt ändå.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:10   #67
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Andelsspel. Köpte in mig på detta eftersom det tangerar min egen rad på flera ställen.
Gillar att Zaira del Ronco, Sevilla och Lionel finns med.

V75
Inlämnat: 2020-04-04, 09:24
Andel
Jägersro
Lördag 2020-04-04
Start: 16:20
Kostnad: 138,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2 (7, 6)
2: 6, 7, 9, 12, 14, 15 (13, 8)
3: 2, 3, 6, 7, 12 (1, 11)
4: 7 Knowledge'em (10, 9)
5: 1, 2, 4, 5, 8, 12 (11, 6)
6: 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10 (7, 4)
7: 7 Giant Shadow (6, 5)

2x6x5x1x6x7x1 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,50 kr x 1/10 = 126,00 kr. Avgift 12,60 kr.
Totalt: 138,60 kr.
Rättningskod: DZL HDF XBG
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:16   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Mina spikar idag, om ingen info framkommer så förändrar det, är Waiting Hill Hall och Van Gogh Z.S.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:17   #69
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
9 Rapide Cash har helt klart dom svettigaste loppen i kroppen .. tider ... och prissumma.
12,6 am och ingen i detta trötta fält har någonsin upplevt dom farterna.

Bästa spiken i hela omgången.
Visst är det en duglig pålle.
Hästen är bra iordning men spår 4 i volt känns lite vanskligt för en sprallig Ready Cashare.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:21   #70
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Letar igenom tråden för dragen till Snackisen raden börjar ta sig...
Samtidigt försöker jag lösa Melodikrysset...Jo jag har nog en mental ålder som är avsevärt högre en det som passet säger...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), fweewea (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:27   #71
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kanske


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
9 Rapide Cash har helt klart dom svettigaste loppen i kroppen .. tider ... och prissumma.
12,6 am och ingen i detta trötta fält har någonsin upplevt dom farterna.

Bästa spiken i hela omgången.
Kan nog bli så men varnas för bortglömda Zaira del Ronco. Om den går felfritt
kan det gå undan. Krångligt läge men blir inte ett dugg förvånad om den vinner. Med på fyra hästar (9:an med också). Rakethäst! Kan nog gå en 13-tid om det stämmer.... Snabbast i loppet! /Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:28   #72
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Letar igenom tråden för dragen till Snackisen raden börjar ta sig...
Samtidigt försöker jag lösa Melodikrysset...Jo jag har nog en mental ålder som är avsevärt högre en det som passet säger...
Men, jag har faktiskt varit svaret på lodrät 10 en gång...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:28   #73
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Visst är det en duglig pålle.
Hästen är bra iordning men spår 4 i volt känns lite vanskligt för en sprallig Ready Cashare.
Ja spåret emot tyvärr och risk för en jobbig resa. Vill ju verkligen spika mig ur denna soppa men det går nog inte och skulle inte förvåna mig om det skräller här. Häst mot häst tror jag hon vinner men tack att du påminde mig om spår 4 i volt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:32   #74
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Kan nog bli så men varnas för bortglömda Zaira del Ronco. Om den går felfritt
kan det gå undan. Krångligt läge men blir inte ett dugg förvånad om den vinner. Med på fyra hästar (9:an med också). Rakethäst! Kan nog gå en 13-tid om det stämmer.... Snabbast i loppet! /Lycka till!

Den verkar ha tappat formen och ett riktigt krångligt läge. Bäst form i loppet har 9,6,5,8,13.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:56   #75
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kul omgång detta och fina lopp. Kanske risk för låg utdelning men finns samtidigt en del intressanta skrällar.
1: Här verkar de flesta överens att Upset Face vinner trots att Power är favorit. Jag tar nog båda och vill nog även ha med Västerbo Lexington som de låter väldigt nöjda med.
2: Jättesvårt lopp där det hade varit fint att hitta en spik. Fördel tilläggshästarna där jag tycker 7, 8, 9 är förstastrecken. Lite svårt att förstå streckningen på Alpha K. På framspår är det väl Another Lucky Day som känns hetast men går i vanlig vagn nu.
3: Tycker nog favoriten är ett klart förstastreck. Ok spår och bfro. Bör väl också vara god spetchans. Vid gardering blir det dyrt men bra värde i toppspåren i ett öppet lopp. Storskrällen är väl Armour As om det blir högt tempo. Men lutar åt spik.
4: Begriper inte alls hur favoriten kan ha 68 %. Kanske är den bäst och självklart kan den vinna om den blir släppt till spets. Men kan inte spika. 4 är först bakom och jag hoppas den körs i spets. Många intressanta skrällar bakom men 12 låter ju Bergh väldigt nöjd med. Och 10 med Goop är ett måstestreck, galopperade i ledning som favorit på V75 senast.
5: NB är rätt favorit tycker jag. Gillar dock inte att spika Lugauers hästar då det alltid känns som galopp finns i korten. Vill ha med Secret Mission på bfro. Tror också att Sevilla är närmaste favoriten i kapacitet men spåret såklart inte bra. 12 är bra men känns överstreckad från detta spår.
6: Lite jobbigt att två favorithästar möts. Är dock inne på att spika Velvet Gio och hoppas den är tillbaka där den var när den var som bäst i fjol. Då vinner den oavsett löpning. Gillar även Racing Mange men är inte säker på att den bara släpps till spets. Begriper däremot inte hur Norton Commander kan vara så mkt streckad. Visst är den bra men hur ofta vinner en Gulddebutant?
7: Mkt snack om Neelix men tycker den känns osäker. Tycker Giant Shadow är rätt favorit, gjorde ju nästa rent hus förra året och med speeden den visade så borde den kunna komma iväg bra. Måste dock även ha med Nero M som kan vara en kanon. Tror eg. inte någon annan än dessa tre vinner men letar en skrällar så slog ju 4 Nero Maximus senast den gick i sulky. Fick det då iofs väldigt serverat och NM blev störd. 1 är väl också en storskräll från bra läge. Men 5,7 och möjligen 6 räcker långt.
Nej, och den är inte bara Gulddebutant utan även en silverhäst som gör årsdebut och inte vunnit sedan i somras. Den är jättekonstigt streckad håller jag med om.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td