Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-04, 09:56   #76
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Formen?


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Den verkar ha tappat formen och ett riktigt krångligt läge. Bäst form i loppet har 9,6,5,8,13.

Tappat formen? Har du kollat senaste loppet? Troligen inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:57   #77
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17396
Standard

Det blev tidig inlämning idag då jag ska iväg en sväng sen och vet inte om jag kommer hem i tid...
Vi går på två spikar denna helgen med, vi garderar brett i Diamantstoet och Klass II där skrällarna brukar dyka upp! Lycka till alla som väljer att lira idag!

AVDI - 1 Upset Face - NicklasA, Piraten
AVDII - 5 - Another Lucky Day - Kalleklut, 8 Alpha K - fweewea, 9 Rapide Cash - HuBBaBuBBa, 11 Diamond Hall - NicklasA, 12 Mellby Eye Catcher - 777, 14 Zaira del Ronco - Mr_Stylez
AVDIII - 11 Bonny Boy - fweewea
AVDIV - 4 Fredric Palema & 9 Reddington - Efterhandaren, 12 Elche - tvablaa
AVDV - 5 Night Brodde - Dahle, Mr_Stylez
AVDVI - 7 Racing Mange - Kalleklut, 9 Velvet Gio, tvablaa

V75
Inlämnat: 2020-04-04, 10:55
Snackisen
Jägersro
Lördag 2020-04-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 152,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Upset Face (4, 2)
2: 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14 (4, 2)
3: 6, 7, 11 (2, 3)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (3, 11)
5: 2 Night Brodde (12, 5)
6: 3, 5, 7, 9 (10, 4)
7: 5, 6, 7 (3, 2)

1x8x3x8x1x4x3 = 2304 rader.
2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr.
Totalt: 1 152,00 kr.
Min kostnad: 1 152,00 kr x 2/50 = 46,08 kr
Rättningskod: FND FDD WFJ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fweewea (+20), mr_stylez (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 09:59   #78
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Drömde att 3 Global Unspoked vann sista.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:01   #79
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
En annan sak är att jag skulle aldrig spika Robert Bergh på Jägersro även om han har en bra chans så finns han inte som favorit i mina böcker den hustlaren.
Robert Bergh kommer vara helt segerlös idag på v75. Kanske kan få något på lunchen om dom e snälla mot han.
Hur är det nu med Bergh? När han har en jäkligt bra chans så snackar han ner hästen i tv och tvärtom?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:03   #80
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

PS Högt rankad hos Spelvärde. Utrustningsändring! "Vinna- eller försvinnahäst!"
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:10   #81
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
9 Rapide Cash har helt klart dom svettigaste loppen i kroppen .. tider ... och prissumma.
12,6 am och ingen i detta trötta fält har någonsin upplevt dom farterna.

Bästa spiken i hela omgången.
Håller med! Tidig inlämning idag.Min rad.
Lopp 1 nr 1,2
Lopp 2 spik nr 9 Rapide Cash.
Lopp 3 nr 3,6,11.
Lopp 4 nr 4,7.
Lopp 5 nr 1,2,5
Lopp 6 nr 4,7,9,10.
Lopp 7 nr 3,5,6,7,9.

Lycka till alla!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:14   #82
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 4995
Standard

Hur ofta vinner en häst som det skrivs massor om som Upset Face, alla grundar detta på att han ska ta ledning. Man behöver inte ha ledning för att vinna det vet vi alla dessutom finns en galopprisk om hästen pressas lite.
Tänk på att Kolgjini har 2 hästar med i loppet och Redneck är inte så jävla dålig.
I ett lopp som detta, två favoriter som inte startat i år, en som inte är startsnabb en som är galoppbenägen, litet fält, alla får en bra löpning typ.
Jag ser detta som att flera andra kan vinna.
Jag helgarderar, det liknar lite avd 1 på V86 i onsdags.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:20   #83
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Hur ofta vinner en häst som det skrivs massor om som Upset Face, alla grundar detta på att han ska ta ledning. Man behöver inte ha ledning för att vinna det vet vi alla dessutom finns en galopprisk om hästen pressas lite.
Tänk på att Kolgjini har 2 hästar med i loppet och Redneck är inte så jävla dålig.
I ett lopp som detta, två favoriter som inte startat i år, en som inte är startsnabb en som är galoppbenägen, litet fält, alla får en bra löpning typ.
Jag ser detta som att flera andra kan vinna.
Jag helgarderar, det liknar lite avd 1 på V86 i onsdags.
Jag kommer också sannolikt att helgardera första. Däremot är Jägersro en ordentlig spetsbana som gynnar de som sticker till ledningen. Så om man tar reda på vem som kommer till spets så har du sannolikt vinnaren.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:35   #84
 
Reg.datum: jan 2020
Inlägg: 12
Sharp$: 247
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Hur är det nu med Bergh? När han har en jäkligt bra chans så snackar han ner hästen i tv och tvärtom?
Citat:
Robert Bergh har flera spännande hästar till start i omgången.

- 2 Power (V75-1) sattes igång och började träna i december och sedan har det flutit på bra hela vintern. Han har fått mycket styrketräning i backen och har även varit inne på Åby och gått två banjobb.
Jag har kört båda gångerna och det senaste var förra torsdagen då han gick 1.16 över 2100 meter. Hästen kändes som förväntat och behövde ha lite vikt. Han hade tränat lite tyngre i vinter och kommer att behöva ha lite vikt fram och bootsen på innan han kommer igång och får upp spänsten.
I slutet av säsongen i fjol kunde jag lätta honom och ta av bootsen men de behöver han ha nu i början innan han får trimmas på lite mer och loppen kommer att göra sitt till också. Det blev mindre hästar än förväntat och han möter några bra konkurrenter som han mötte i fjol som treåring. Förhoppningsvis blir det ett riktigt lopp och det viktigaste är att han kommer igång nu och får en genomkörare. Det kommer nog hästen att tycka själv och han kommer nog att springa och vara lite småladdad. Det får gärna sluta med seger och han är så pass mycket tränad att han kan vinna direkt.
Visst hade jag kunnat vänta ett par veckor till men jag tycker att han har kommit fram till det här läget nu att han ska börja starta. Läget har ingen större betydelse eftersom han bara är normal ut. Han går barfota bak och med sin vanliga vagn. Det enda blir som sagt att han kommer att ha boots och lite mer vikt på framhovarna. Men det hade han under större delen av säsongen i fjol.

- 6 Västerbo Lexington (V75-1) fick svar när jag avancerade och blev hängande i tredjespår vilket var synd. Jag hoppas att han får ett fint lopp den här gången och det ska bli kul att se hur han står sig mot de andra. Hästen hade tränat bra inför årsdebuten och går barfota bak igen.

- 6 Van Gogh Z.S. (V75-3) gjorde ett jäkligt bra lopp i årsdebuten då han gick med broddar i skorna. Han fick lägga en speed i början och var seg i benen fyrahundra meter kvar men tog ändå hem det.
Det är just det att han har fått tuffa lopp och ändå så vinner han loppen. Hästen har ett väldigt bra löphuvud och styrka i kroppen. Han gillar startbilen och är snabb ut och det här är en riktigt bra häst.
Nu blir det barfota runt om för första gången och det känns spännande. En häst som vinner varje gång har man förstås altid bra tro på. Jag tycker att det är min bästa chans på V75.

- 12 Elche (V75-4) är jäkligt rejäl nu och fullföljde bra senast. Han var lite trög då jag fick döva ner honom men gjorde ett starkt lopp och malde på som fyra. Jag tror att han är ännu lite bättre nu och kanske inte behöver döva ner honom från det här läget.
Han kan göra ett ännu bättre lopp än senast men har ett dåligt läge och det känns väl inte som någon vinstchans ändå.

-2 Island Life (V75-6) kom inte med i Silverdivisionen och får därför gå ut i guld istället. Det blir ju ett elddop såklart och det är bra hästar med i loppet. Men han är bra i ordning och kommer nog att få möta dem igen framöver när han kommer upp i guld. Det skadar inte att få känna på dem redan nu. Han har gjort en start efter lång paus och kommer att vara förbättrad på lördag. Barfota runt om.

- 9 Whipped Eggs (V75-7) galopperade direkt senast och han är lite svår i volten och är bättre med bilstart. Nu är det ett lite stökigt läge med bakspår för honom och voltstart igen. Han är inte så bra på att komma iväg oavsett och ännu lite sämre när han är bakom hästar. Så det är ett minus och jag hoppas ändå att han kommer iväg på ett hyggligt sätt ändå. Hästen är ju stark annars och gynnad av lång distans. Barfota runt om igen, säger Robert Bergh.


Det fetade är gjort av mig - försökte hitta negget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1), SO (+5)
MorganL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:42   #85
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Nu är det väl ändå dags, att några här på forumet sätter sjuan. Jag har varit usel som speluppläggare - men privat klarat spelkassan med några raka DD. Veckans bolagssystem:

1) 1,2 r7-6 (2 vann kriteriet med 1 som fyra från liknande spår som idag. Tror Bergh tar en lugn dödens och provar på upploppet hur vältränat Kolgjini har. Inte så viktigt för 2 att vinna detta lopp trots att han bevisligen varit bättre än 1. Låser med båda)

2) 1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13,14,15 r7-6 (kan inte bena ut detta stolopp och helgarderar)

3) 6 r7-3 (tror blint på Bergh, som menar, att 6 är hans bästa vinstchans idag. SoS)

4) 7 r4-10 (dagens mest streckade 7 står för klassen här. Spikas)

5) 1,2,4,5,11,12 r8-10 (hoppas 1 och 2 envist kör mot varandra och bäddar för någon smygkörd. 5 var favorit senast hon mötte 1 i Kalmar, men var då chanslös att ta ledningen. Det blev dödens och soppatorsk 400 kvar till mål. Har vilat och laddat batterierna. 4 är skrällduglig liksom 11 efter fin årsdebut. 12 i ny regi återkommer till Sverige med ett staket av vinster varav den senaste på Vincennes)

6) 4,5,7,9,10 r1-6 (Lugauer skriker om ett snabbjobb i veckan med 4 på 12,5 i ensamt majestät. 10 är favorit på gamla meriter i sin årsdebut från bakspår. Kapable 7 har vingelrisk från spåret. 9 är en äkta hårding. 5 är härdad i världseliten i flera år. Han tar ledningen och kan rinna undan från ett norskt stall i högform. 1 är nu sex år och kommer att tjäna mycket pengar i år. Tar dock rygg på 5 och glider med till en plats)

7) 5,6,7,9 r2-3 (Goop är uppåt på favoriten 7 i Björnkollen. Stallen pekar tummarna upp för 5 och 6. Distansen passar 9 perferkt)

Kostar 1560:-. Känner det som min kompis, som undrade om han skulle komma till Helvetet eller Paradiset. På hans gravsten står "Nu vet jag". Vi får se ikväll!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 10:44   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 681
Sharp$: 37575
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nu är det väl ändå dags, att några här på forumet sätter sjuan.
Ja, man tror ju att man ska vinna varje vecka när man lämnar in sitt system, men idag då jävlar! Håller mina spikar så tror jag på full pott.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1), mackpeter (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 11:04   #87
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MorganL Visa inlägg
Det fetade är gjort av mig - försökte hitta negget.
Västerbo Lexington är väl stenklar också på den ”mellanmjölkiga” kommentaren
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 11:04   #88
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nu är det väl ändå dags, att några här på forumet sätter sjuan.
Sharpsare lägger för mycket fokus på en väldigt låg utdelning. Det tillsammans med
väldigt små matematiska system gör ju att vi är chanslösa. Men som min fru
brukar säga. "Hur lång tid tar ett maratonlopp? 3 timmar?"

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 11:33   #89
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9324
Standard

Oskars svar på Another Lucky Days chans.

Jag skulle faktiskt kunna släppa med Lucky 700 kvar likt Atle Hamre med Rite On Line i Åbergs - 98.

Lite osäker om hon tävlar fullt ut i ledningen, inte oärlig men förstår inte tävling, vi har lärt henne att attackera bakifrån, och det gör hon som man såg senast med besked 
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 11:40   #90
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Jag kommer också sannolikt att helgardera första. Däremot är Jägersro en ordentlig spetsbana som gynnar de som sticker till ledningen. Så om man tar reda på vem som kommer till spets så har du sannolikt vinnaren.
Att säga vem som tar spets först i det där loppet ska man väl inte säga helt givet, men det skulle högeligen förvåna mig om inte en/båda av favoriterna inte är först på banan under åtminstone de sista 1800 metrarna av loppet. Jag brukar vara lite allergisk mot höga siffror för sannolikhet men här är jag inne på hela 95%.

Jag är förvånad att Upset inte klivit upp och blivit jämnspelad faktiskt. Min första tanke var Power fram och baklänges, men minusposterna som finns för den finns som plusposter för Upset. Och jag tror inte den är så osäker heller, galopperna antyder inte det. Ser ut som en dumladdning av Ludde vid ena, sen blev han klämd när galopperande häst kom i knät i derbykvalet. Hade tänkt ta båda hästarna i det här loppet. Men det känns som kapitalförstöring när jag tror mig räknat ut vem som har mycket bättre chans av de två och den dessutom är mycket mindre spelad.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td