Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-19, 13:22   #1
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

V75 Åby 25/4


Nu börjar sommarsäsongen på allvar! Flera riktiga hästar äntrar ovalerna och härliga dueller är att vänta.

Spåren är inte klara än, men vi kommer få se Ike Schermer på lördag, vilken givetvis har bra chans oavsett spår även om bland andra Zaire Wise As utmanar.

Gocciadoro sänder för övrigt en armada och kulltoppen Zaniah Bi ska utmana Rödluvan och Brodda.

Paralympiatravet fick några roliga utländska inslag i Billie de Montfort och den ärrade kämpen Looking Superb, samt Next Direction. Alla ses med segerchans i ett öppet lopp.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 14:10   #2
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 169
Sharp$: 1883
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Nu börjar sommarsäsongen på allvar! Flera riktiga hästar äntrar ovalerna och härliga dueller är att vänta.

Spåren är inte klara än, men vi kommer få se Ike Schermer på lördag, vilken givetvis har bra chans oavsett spår även om bland andra Zaire Wise As utmanar.

Gocciadoro sänder för övrigt en armada och kulltoppen Zaniah Bi ska utmana Rödluvan och Brodda.

Paralympiatravet fick några roliga utländska inslag i Billie de Montfort och den ärrade kämpen Looking Superb, samt Next Direction. Alla ses med segerchans i ett öppet lopp.
Klass II har lyfts ut från V75 och går som lopp 3 på V4.
I stället går Paraolympiastayern som avd 3 på V75

/ TT
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 19:11   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Sickna jävla startfält! Och det är inte ens finaler!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 19:14   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Klass II har lyfts ut från V75 och går som lopp 3 på V4.
I stället går Paraolympiastayern som avd 3 på V75

/ TT
Inga lopp i kroppen på Ike.S 2020
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 19:31   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lite av nyckeln att komma rätt på Gula Gubbens hästar på lördag. Förra året (dagen efter dopningstillslaget) startade han 2 kusar rätt ut som båda blev jättefavoriter och en tredje. 2 diskade och den tredje oplacerad. Är inne på att första dagen blir fiasko denna gången också, iallafall om de kör dem direkt från transporten ut i lopp. Sen gör han rent hus kommande tävlingsdagar en tid.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 19:49   #6
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 320
Standard

Lopp i kroppen!


Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Inga lopp i kroppen på Ike.S 2020
Inom travet är det oändligt tjat om lopp i kroppen, främst är "experterna".
Utöka ordförrådet!
Vissa tränare ingen nämnd och ingen glömd nämns inte, anledning deras hästar
behöver inte lopp i..........
Nämn någon/några elitidrottare, löpare, skidåkare som startar för att få
lopp i .......
Löjeväckande uttryck i travets bubbla!
Sluta tjata!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+50)
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 20:59   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Inom travet är det oändligt tjat om lopp i kroppen, främst är "experterna".
Utöka ordförrådet!
Vissa tränare ingen nämnd och ingen glömd nämns inte, anledning deras hästar
behöver inte lopp i..........
Nämn någon/några elitidrottare, löpare, skidåkare som startar för att få
lopp i .......
Löjeväckande uttryck i travets bubbla!
Sluta tjata!
Håller både med och inte. Självklart behöver hästar som har varit ifrån eller varit skadade nåt lopp för att bli lite varma i kläderna men den (hästen) kan komma väldigt förberedd oxå som en elitidrottsman till en tävling fast dom inte är "startade". Lite skillnad på människor och djur dock.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+50)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 22:28   #8
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Korta tankar:

AVD 1: Lyckas gul kusk få iväg Zaniah Bi ordentligt är hon en allvarlig utmanare till Rödluvan. Hästen trivs i spets och tål ett tufft tempo, hon har lämnat högkapabla konkurrenter tidigare i karriären. Redéns kanonmärr blir dock tuff att stå emot och Racing Brodda lurar i vassen även om läget är jobbigt.

AVD 2: Ett riktigt bra klass 1-försök där gul kusk selar ut Zeppelin Kyu Bar, vilken är en stark ”pålle” efter Ready Cash. Hästen tål att göra jobbet utvändigt ledaren, men det är inga dåliga konkurrenter han ställs mot.

Amazing Warrior tror jag kan hålla ut Sam The Man sida vid sida och då blir han svårslagen, ruskigt intryck senast. Sedan har vi en barfotatravande ”King” och rysaren Armour As från ett passande smygläge.

AVD 3: Över tre varv bör någon av de tre hästarna på dubbla tillägg visa sig starkast. Bucks To Burn har visat form, Prosperous såg ruggig stark ut senast och Harran Boko har en väldig motor. Moni Viking får nog svårt att plocka 20 meter på dessa.

AVD 4: Cobbys Nana är rejäl och fick ett passande läge, men tilläggshästarna blir tuffa att stå emot. Erik kan få en fin position direkt med Royal Baby och Visia Spin är en flott märr efter Varenne. Den sistnämnda har besegrat bland andra Von Wise As på italiensk mark.

Där bakom har vi ”Robban” som är segersugen med Indra’s Secret och Sharp Dream vann på topptid senast.

AVD 5: Återigen bra chans för ”gulingen” då han har Voyager Grif som hela tiden har tampats med de bästa i kullen. Han var med i samma lopp som Vivid Wise As sprang 1.08,5 på i rivieran och nog är han härdad i bättre gäng. Visst frågetecken kring formen men normalt är han med i striden. M.S.Triple J. är tidigast emot.

AVD 6: Tror mest på Ike Schermer som visat sig vara riktigt bra. Han tål tuffa upplägg och man anmäler inte hit om han inte är iordning. Zaire Wise As är dock ingen lätt nöt att knäcka och där bakom döljer sig en armada av bra hästar.

AVD 7: Storloppet ska avgöras och det är många om budet. Vem spetsar? Disco är kanske snabbast men Elian får bättre skjuts från spåret. Nurmonen vill säkert också ha ett ord med i leken och både Björn och Johan sitter bakom kapabla hästar som kan öppna. Ja, hur ska det gå?

Jag tror mest på Milliondollarrhyme som blir livsfarlig med lite tempo. Sedan har vi den läckra hedersmärren Billie de Montfort och Cyber Lane från ett bra läge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
exlee (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 08:03   #9
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Inom travet är det oändligt tjat om lopp i kroppen, främst är "experterna".
Utöka ordförrådet!
Vissa tränare ingen nämnd och ingen glömd nämns inte, anledning deras hästar
behöver inte lopp i..........
Nämn någon/några elitidrottare, löpare, skidåkare som startar för att få
lopp i .......
Löjeväckande uttryck i travets bubbla!
Sluta tjata!
Det Spiken skrev betyder att vi ska uppmärksamma.
Vissa hästar går bra efter uppehåll, andra inte.
På ett travforum uppmärksammar vi varandra på
olika saker. Slutsatser och beslut är upp till var och en.
Jag brukar skriva avställd men det betyder samma som
lopp i kroppen, hästen har inte startat på ett tag.
Travet är fullt av floskler som allting annat.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), abstruse (+1)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 13:52   #10
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 320
Standard

[QUOTE=Grant;684070]Det Spiken skrev betyder att vi ska uppmärksamma.
Vissa hästar går bra efter uppehåll, andra inte.
På ett travforum uppmärksammar vi varandra på
olika saker. Slutsatser och beslut är upp till var och en.
Jag brukar skriva avställd men det betyder samma som
lopp i kroppen, hästen har inte startat på ett tag.
Travet är fullt av floskler som allting annat.

Mvh Uffe [/QUO

Det är upp till tränare/ägare att förbereda hästen/hästarna till start.
Förhoppningsvis är hästen/hästarna tränade för start och att kunna leverera.

I första hand menar jag att "experterna, personal på kanal 75 slutar att
tjata om lopp i ...., det är beklämmande att höra detta uttryck upprepas
flertal gånger före och efter lopp. Med eller utan anledning.
Är det kanal 75:s modeuttryck?
Hoppas att någon i chefsställning på kanalen kan sätta ner foten och införa normal svensk vokabulär under programmet.
Skivan har hakat upp sig i tid och otid.

mvh
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 18:21   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Håller både med och inte. Självklart behöver hästar som har varit ifrån eller varit skadade nåt lopp för att bli lite varma i kläderna men den (hästen) kan komma väldigt förberedd oxå som en elitidrottsman till en tävling fast dom inte är "startade". Lite skillnad på människor och djur dock.

Mvh
Har varit med och vält ett antal elefanter i årsdebuten eller efter längre uppehåll,
Rede'n, Hultman, Nurmos kanoner mfl.

Den som följer Jens Sjöde'ns inlägg vinklade ur statistisksynvinkel,
kunde läsa att 80% av alla favoriter på V75 torskar i första starten
efter längre uppehåll (tror det var minst 2 månader?).

Så "kan behöva lopp i kroppen" är helt klart en relevant parameter,
sen får herrar Skoglund mfl säga vad dom vill, när de hävdar skillnader
från ett stall till ett annat, ligger säkert något i det, men skall favoriten
chansgarderas, så är det i första starten efter uppehåll man skall försöka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5), HuBBaBuBBa (+5), abstruse (+1)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 19:49   #12
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Kan sen Knutman komma med ett bättre uttryck än
"lopp i kroppen" så mottages det med tacksamhet.
"Överta" och "Solfjäder" är väl andra travhomonymer
som det går att reta upp sig på.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 20:01   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 675
Sharp$: 2971


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"Här kommer dom från alla håll" och "runda korvkiosken". Det finns många travuttryck. Jag retar mig inte på något av dem. "Lopp i kroppen" säger väl ganska bra vad man syftar på. Det finns bättre saker att reta sig på.

Mvh Bosse
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 20:32   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nu fick jag en nostalgisk flashback till de glada dagarna då Hans G reffade. Inte en lördag utan "nu ska pengarna fördelas" in på upploppet i sjunde! Eller just "de kommer från alla håll" som hade något över sig och faktiskt gav lite ståpäls ibland. Sånt som man nu får bara vid storloppen, de reffar ju så lugnt i vanliga lopp. Det är väl bara han på Åby (Fölet?) som går in och kör järnet i någon V64 ibland som piggar upp. Mer tryck i reffandet efterlyser jag!

Var det Roberto Vacchi som gick in och började reffa skidor för ett gäng år sedan? Jävla uppiggande! Men det var 50/50, de som var slavar till skidåkningen på söndagarna hatade det där, en annan som var lite turist i den sporten kunde för en gångs skull titta på en 5-mil utan att somna. Är nog mycket samma med travet, många som spelat länge skulle störa sig om de började med lite energi och roligheter i reffet. Men tror det kan vara en av nycklarna för att dra in nya spelare som kan ersätta de som faller för åldersstrecket.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), abstruse (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 21:06   #15
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1326
Standard

Åby och snikspår. Det gäller att hitta vinnare från spår 1,2,3 på Åby. Jag har tre Tredje spår som kan utnyttja snikspåret på upploppet. I avdelning 1 kan nummer 3 Zania Bi vinna. I avd 5 kan nummer 3 Voyager Grif Vinna från snikspår. Och i avd 7 kan nummer 3 Billie De Montfort vinna från snikspåret. Vilka fler hästar tror ni kan vinna från snikspåret på upploppet med startnummr 1, 2 eller 3?
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 21:09   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu fick jag en nostalgisk flashback till de glada dagarna då Hans G reffade. Inte en lördag utan "nu ska pengarna fördelas" in på upploppet i sjunde! Eller just "de kommer från alla håll" som hade något över sig och faktiskt gav lite ståpäls ibland. Sånt som man nu får bara vid storloppen, de reffar ju så lugnt i vanliga lopp. Det är väl bara han på Åby (Fölet?) som går in och kör järnet i någon V64 ibland som piggar upp. Mer tryck i reffandet efterlyser jag!

Var det Roberto Vacchi som gick in och började reffa skidor för ett gäng år sedan? Jävla uppiggande! Men det var 50/50, de som var slavar till skidåkningen på söndagarna hatade det där, en annan som var lite turist i den sporten kunde för en gångs skull titta på en 5-mil utan att somna. Är nog mycket samma med travet, många som spelat länge skulle störa sig om de började med lite energi och roligheter i reffet. Men tror det kan vara en av nycklarna för att dra in nya spelare som kan ersätta de som faller för åldersstrecket.
Jag gillar reffandet, speläggarna i bolaget är annorlunda, de ser helst loppen
med ljudet av, reffandet är för dem bara störande, däremot diskuteras
loppen livligt efteråt.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-20, 22:21   #17
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Knutman ser ut som en rund miljon med lopp i kroppen.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 08:04   #18
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Åby och snikspår. Det gäller att hitta vinnare från spår 1,2,3 på Åby. Jag har tre Tredje spår som kan utnyttja snikspåret på upploppet. I avdelning 1 kan nummer 3 Zania Bi vinna. I avd 5 kan nummer 3 Voyager Grif Vinna från snikspår. Och i avd 7 kan nummer 3 Billie De Montfort vinna från snikspåret. Vilka fler hästar tror ni kan vinna från snikspåret på upploppet med startnummr 1, 2 eller 3?
Alltid svårt att spekulera i hur loppen blir körda och OS vinnare kan ibland dyka upp med höga startnummer men 2 Amazing Warrior vill jag varna för rent allmänt . Och varför inte som OS vinnare !
Gillar dock inte benämningen snikspår. Har nog fått en släng av Knutman sjukan. Ha,ha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 08:47   #19
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 320
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Kan sen Knutman komma med ett bättre uttryck än
"lopp i kroppen" så mottages det med tacksamhet.
"Överta" och "Solfjäder" är väl andra travhomonymer
som det går att reta upp sig på.

Mvh Uffe
Inget fel på uttrycket lopp i kroppen. MEN det behöver INTE upprepas
5-11 gånger inför varje lopp. Det missbrukas av olika anledningar.
Det gäller experterna i studion samt värmningsexperterna på respektive bana.

Referenter och intervjuare ingår inte i mina synpunkter.
Vill man missförstå så gör man det.
Fortsätt simma i bubblan!
mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5)
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 10:19   #20
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4938
Standard

Jag skulle snarare säga att det gäller att hitta den relativt snabba från början som släpper till favoriten och ingen annan (som sedan inte släpper själv). Framför allt spår 1 blir ofta en total katastrof på Åby när det släpps till 2, som släpper till 3, som släpper till 4 som släpper till tillkörande favoriten nummer 10, som släpper till nästfavoriten 12 som följde med i rygg... Tjoho. Sjätte invändigt. Alla släpper till alla med tanke på stretchen, men de tänker inte direkt spelteoretiskt och åker därför ofta på smällar. Jag har sett för många kuskar som trott att de gjort genidrag genom att släppa för att spara hästen (strechen kommer ju ändå sen!), för att sedan bli förbannade och undra hur de kunde hamna i fjärde invändigt... Det är mer spelprocent än spår som gäller på Åby, om jag ska vara förhastad och vulgär.

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Åby och snikspår. Det gäller att hitta vinnare från spår 1,2,3 på Åby. Jag har tre Tredje spår som kan utnyttja snikspåret på upploppet. I avdelning 1 kan nummer 3 Zania Bi vinna. I avd 5 kan nummer 3 Voyager Grif Vinna från snikspår. Och i avd 7 kan nummer 3 Billie De Montfort vinna från snikspåret. Vilka fler hästar tror ni kan vinna från snikspåret på upploppet med startnummr 1, 2 eller 3?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 10:26   #21
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4938
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu fick jag en nostalgisk flashback till de glada dagarna då Hans G reffade. Inte en lördag utan "nu ska pengarna fördelas" in på upploppet i sjunde! Eller just "de kommer från alla håll" som hade något över sig och faktiskt gav lite ståpäls ibland. Sånt som man nu får bara vid storloppen, de reffar ju så lugnt i vanliga lopp. Det är väl bara han på Åby (Fölet?) som går in och kör järnet i någon V64 ibland som piggar upp. Mer tryck i reffandet efterlyser jag!
Tyvärr byter jag kanal eller pausar så fort Hans G kommer i något klipp nuförtiden. Jag har utvecklat någon form av gubb-aversion, trist när han en gång i tiden trots allt bidrog till travvokabulärsutvecklingen.
Jag efterlyser fortfarande den referent som i en av TV4:s kvällssändningar av V64 (om det fanns då)/Riks-V-nånting/eller vad det nu kan ha varit, jämförde snöyran på någon travbana med Al Pacinos skrivbord i Scarface. Det måste ha varit 25 år sedan, men jag minns det än idag. Briljant och blixtsnabb formuleringskonst kväll efter kväll. Jämför detta med vad vi erbjuds som nymodigheter idag - exempelvis en sovande andrakommentator på Jägersro som bara gör en ledsen och arg...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 16:23   #22
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Jag skulle snarare säga att det gäller att hitta den relativt snabba från början som släpper till favoriten och ingen annan (som sedan inte släpper själv). Framför allt spår 1 blir ofta en total katastrof på Åby när det släpps till 2, som släpper till 3, som släpper till 4 som släpper till tillkörande favoriten nummer 10, som släpper till nästfavoriten 12 som följde med i rygg... Tjoho. Sjätte invändigt. Alla släpper till alla med tanke på stretchen, men de tänker inte direkt spelteoretiskt och åker därför ofta på smällar. Jag har sett för många kuskar som trott att de gjort genidrag genom att släppa för att spara hästen (strechen kommer ju ändå sen!), för att sedan bli förbannade och undra hur de kunde hamna i fjärde invändigt... Det är mer spelprocent än spår som gäller på Åby, om jag ska vara förhastad och vulgär.
Ska bli intressant att se på lördag hur många med spår 1,2,3 som vinner från snikspåret.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 05:46   #23
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Inom travet är det oändligt tjat om lopp i kroppen, främst är "experterna".
Utöka ordförrådet!
Vissa tränare ingen nämnd och ingen glömd nämns inte, anledning deras hästar
behöver inte lopp i..........
Nämn någon/några elitidrottare, löpare, skidåkare som startar för att få
lopp i .......
Löjeväckande uttryck i travets bubbla!
Sluta tjata!

Man skall alltid ha det med sig ligger bara inte hos experterna utan tränare säger så också inget konstigt med det.

Finns många fina travtermer men det lär man sig i första klass du är nog inte där än.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 06:28   #24
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Kan sen Knutman komma med ett bättre uttryck än
"lopp i kroppen" så mottages det med tacksamhet.
"Överta" och "Solfjäder" är väl andra travhomonymer
som det går att reta upp sig på.

Mvh Uffe
Har nu ett lopp inanför västen låter ju också bra eller?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 08:14   #25
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 320
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Man skall alltid ha det med sig ligger bara inte hos experterna utan tränare säger så också inget konstigt med det.

Finns många fina travtermer men det lär man sig i första klass du är nog inte där än.
Mycket tråkigt att det skall missuppfattas. Jag menade att uttrycket inte är dåligt däremot att det missbrukas i media och tjatas om i tid och otid.
Min skolgång inom privat/travet skall inte kommenteras av någon som inte vet fakta.
AVSLUT
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 10:36   #26
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Haha. Herre jesus. Gick igenom fältet nu. Går det ens att spika en enda avdelning? Nu har inte jag följt travet särskilt länge, men detta måste vara en av de sjukaste omgångarna jag sett iallafall.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 10:52   #27
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Spontan reaktion bara genom att kolla på fältet:

Avd 1: Lås 3 och 5
Avd 2: 2, 4, 5, 7.
Avd 3: 3, 6, 14, 15.
Avd 4: 9, 11, 13.
Avd 5: 3, 5, 8.
Avd 6: 10 Ike Schermer
Avd 7: 4 Elian Web (på chans)

Men det är verkligen totalt omöjligt att bestämma sig nu. Herregud vilken omgång.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 12:21   #28
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3068
Standard

Fransyskan i sista avdelningen, 3 Billie de Montfort med Goop blir spik på allt. Väldigt startsnabb och van betydligt hårdare hästar än detta gäng (utan att förringa motståndet). Lär väl knappast skickas upp till Sverige utan att vara rejält påställd. Tyckte även jag läste någonstans att det blir första med bike. SPIK!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 13:33   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Fransyskan i sista avdelningen, 3 Billie de Montfort med Goop blir spik på allt. Väldigt startsnabb och van betydligt hårdare hästar än detta gäng (utan att förringa motståndet). Lär väl knappast skickas upp till Sverige utan att vara rejält påställd. Tyckte även jag läste någonstans att det blir första med bike. SPIK!!
Har tänkt precis detsamma. Väldigt bra chans att hamna antingen i ledning eller rygg ledaren (det senare är nog troligare) och spikvärd som tusan i det här öppna loppet. Att han skickades till Goop är nog inget minus med tanke på att det är han själv som kör. De gör nog allt de kan för att den ska prestera på lördag.

Otroligt konstigt streckat det här, Fredde B favorit nu?? Ingen som spelar på ekipage längre, det duger inte att vara hygglig driver för att vinna storlopp, man måste vara riktigt bra (eller ha en totalt överlägsen häst)! Och Sorbet från skitspår lika mycket spelad som kanonerna med tätkänning. Kollektivet får hönshjärna ibland när det vankas storlopp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 15:47   #30
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1386
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har tänkt precis detsamma. Väldigt bra chans att hamna antingen i ledning eller rygg ledaren (det senare är nog troligare) och spikvärd som tusan i det här öppna loppet. Att han skickades till Goop är nog inget minus med tanke på att det är han själv som kör. De gör nog allt de kan för att den ska prestera på lördag.

Otroligt konstigt streckat det här, Fredde B favorit nu?? Ingen som spelar på ekipage längre, det duger inte att vara hygglig driver för att vinna storlopp, man måste vara riktigt bra (eller ha en totalt överlägsen häst)! Och Sorbet från skitspår lika mycket spelad som kanonerna med tätkänning. Kollektivet får hönshjärna ibland när det vankas storlopp.
Magnus Nygren småpratade med Björn och då sa Björn att han ville ner på innerspår så snabbt som möjligt. Var min spik också, grymt intryck. Men nu vet jag inte om jag vill spika från kanske tredje inner.....
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 20:27   #31
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har tänkt precis detsamma. Väldigt bra chans att hamna antingen i ledning eller rygg ledaren (det senare är nog troligare) och spikvärd som tusan i det här öppna loppet. Att han skickades till Goop är nog inget minus med tanke på att det är han själv som kör. De gör nog allt de kan för att den ska prestera på lördag.

Otroligt konstigt streckat det här, Fredde B favorit nu?? Ingen som spelar på ekipage längre, det duger inte att vara hygglig driver för att vinna storlopp, man måste vara riktigt bra (eller ha en totalt överlägsen häst)! Och Sorbet från skitspår lika mycket spelad som kanonerna med tätkänning. Kollektivet får hönshjärna ibland när det vankas storlopp.
Visst ska man väga in hela ekipaget, men Fredde B brukar köra ganska bra med Milliondollarrhyme och hästen är sylvass på speed. Ser inget konstigt med att häst och kusk är favoriter, det är ju inte med någon skyhög marginal.

Billie de Montfort är dock lika given där bakom och Cyber Lane gillas starkt. I år slipper han gå i ledningen mot Propulsion på en tung bana och förmodligen är han lite starkare den här säsongen.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 22:09   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Inte säker på att Million haft högst vinstchans i loppet om ens Björne själv satt upp. Nu fullständigt övertygad om att den inte har det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 22:29   #33
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Magnus Nygren småpratade med Björn och då sa Björn att han ville ner på innerspår så snabbt som möjligt. Var min spik också, grymt intryck. Men nu vet jag inte om jag vill spika från kanske tredje inner.....
Jag har för mig att hon har kört så i flesta fall mot eliten.. något att tänka på så har hennes vinster hon har kommit mest ifrån tidig ålder 15 av 19 i 102 starter är ifrån 4 eller yngre om jag inte har fel statistik och hon brukar stå i höga odds det är ingen dam som vinner ihjäl sig.

Troligtvis laddar 1-2-3-4-6?
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 06:02   #34
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4387
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inte säker på att Million haft högst vinstchans i loppet om ens Björne själv satt upp. Nu fullständigt övertygad om att den inte har det.
Fredrik B är säkert lika klar som Emilia Leo var i lördags
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 07:25   #35
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

från det ena till det andra ... vad har hänt med Starburst????????? Bara tuggar och tuggar och ger inga vinster???????? Spelet va bra när det kom och man kunde stoppa snurret själv men ATGs Starburst är nog den sämsta jag spelat. Den ger inte ens lite tillbaka så man får smak utan tuggar upp degen utan att skämmas utan återbäring å det minsta.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 10:12   #36
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 2847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
från det ena till det andra ... vad har hänt med Starburst????????? Bara tuggar och tuggar och ger inga vinster???????? Spelet va bra när det kom och man kunde stoppa snurret själv men ATGs Starburst är nog den sämsta jag spelat. Den ger inte ens lite tillbaka så man får smak utan tuggar upp degen utan att skämmas utan återbäring å det minsta.
Spelar du casinospel ?
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 11:38   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Spelar du casinospel ?
Hehe nej inte vanligtvis men körde lite idag.. 1 spänn snurret bara så inga deg att tala om men den tuggade utan att ge tillbaka ett skvätt.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-04-24 klockan 11:40.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 14:25   #38
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Daniel Berglund V75 Åby lördag på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 16:48   #39
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Intressanta barfota stänkare.

Vikens Fingerprint. 1% Psst toppform.
Armour As 3% Psst Varennare.
Vagabond B.I. 3% Psst Varennare.
Nero Maximus. 9% Psst b.f.g.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-24 klockan 20:47.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 19:52   #40
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Jens Sjödèn V75 Åby lördag på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 22:19   #41
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Utnämner 7 Zeppelin Kyu Bar till mitt bästa spikförslag i morgon.

Motiveringen är att det är en jäkligt bra häst helt enkelt

Startar nog i minst en klass för lågt i det svenska V75 systemet. En stark häst som är van att göra grovjobbet själv om det behövs. Visat 13 tider på medel/lång distans på Italienska långsammare banor. Tror den här hästen skulle stå sig bra i bronsdivisionen men tävlar i klass 1.

20% streckad just nu men slutar nog på 30-33%?

För er som vill se loppen Zeppelin Kyu Bar gjort finns de att se här:

https://ippica.snai.it/index.php/pre...bc0f79d287d113
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Greven-plast (+5), TravRenen (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 22:55   #42
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Zaniah Bi:s lopp finns här:

https://ippica.snai.it/index.php/pre...b0bb124b5d82f9

Voyager Grif:s lopp :

https://ippica.snai.it/index.php/pre...64ce83e5dc35ce

Zaire Wise As lopp:

https://ippica.snai.it/index.php/pre...3a153246f72c72

Visia Spin:s lopp:

https://ippica.snai.it/index.php/pre...d15b04c86c77ee
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), Fulsprit (+5), TravRenen (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-04-24 klockan 23:39.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 22:58   #43
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Några idéer ang. spik, rens mm.

Avd 1. 4 Aleppo Pine, klassisk Walmann varulv bfro. Borde få kalasresa på innern. Sätter Italienaren upp lite tempo så.. Slänger ut en varning på starke 11 Vikens F också.

Avd 2. 7 Zeppelin Kyu Bar spikas rakt av. Hoppas det stannar under 30%

Avd 3. Bör stå mellan 40/60 fållan. 6 Cyrius D'ariane blir nog dock lite bortglömd.

Avd 4. Känslan är att 9 Indra's Secret blir ordentligt överspelad mot detta motstånd. Hamre skickar 13 Royal Baby och Örjan rattar 11 Callmesally samt Goop på Italienaren. Se upp!

Avd 5. 4 Can Lane öppnar snabbt och har en polett på open stretch.

Avd 6. 5 Vikens H Y blir inte lätt att ta ner från ledningen. Möjligtvis en flygande Holländare..

Avd 7. 3 Billie de Montfort är absolut min första häst men här kan det bli många som gör upp om det. Pass!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-24, 23:54   #44
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Jag har just klockat den snabbaste tid (med marginal) någonsin som jag själv tagit tid på. Och jag brukar klocka säkert ett 20-tal hästar varje dag. Min tidigare bästa notering har varit på äldre topphästar över kort distans som gjort svepningar i 3-400 meter i hiskelig fart. Men det här var något annat...

En fyraåring som är ute över medeldistans och varvet öppnas på 10,7. Låt vara att han sitter en bra bit ner i fältet och har inte sprungit lika snabbt första varvet. När luckan kommer 500 kvar så gör han den värsta kurvan som kanske existerat i ett travlopp. Amerindienne blir bakrädd och galopper när gocciadoro kommer så snabbt bakifrån. Ruddisha börja vingla och vet inte var han ska ta vägen. Gul kusk slutar driva 200 kvar för han vet att han slagit alla, och vinner avstannandes på 10,9 full väg.

Klockningen då, hur snabbt gick det? Att mäta korta streckor är svårt och blir inte alltid 100% exakt. Jag känner mig hyfsat säker på att det går under 1.00 i 200m med ytterligare lite snabbare sista 100. Förmodligen neråt 0,55 i kurvan (klockat olika streckor kanske 20ggr). Och denna ska bergh kunna ta emot med sin vikens high yield? Tror han att Zaire wise as är sämre i år som femåring? Lycka till säger jag bara...

Edit: Efter lite beräkningar har jag kommit fram till att han med stor säkerhet sprang 0,58,1 i 200m mellan 500 kvar och 300 kvar. Bra kurvteknik på den kusen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)

Senast redigerad av rotagg den 2020-04-25 klockan 00:17.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 01:19   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1106

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Jag har just klockat den snabbaste tid (med marginal) någonsin som jag själv tagit tid på. Och jag brukar klocka säkert ett 20-tal hästar varje dag. Min tidigare bästa notering har varit på äldre topphästar över kort distans som gjort svepningar i 3-400 meter i hiskelig fart. Men det här var något annat...

En fyraåring som är ute över medeldistans och varvet öppnas på 10,7. Låt vara att han sitter en bra bit ner i fältet och har inte sprungit lika snabbt första varvet. När luckan kommer 500 kvar så gör han den värsta kurvan som kanske existerat i ett travlopp. Amerindienne blir bakrädd och galopper när gocciadoro kommer så snabbt bakifrån. Ruddisha börja vingla och vet inte var han ska ta vägen. Gul kusk slutar driva 200 kvar för han vet att han slagit alla, och vinner avstannandes på 10,9 full väg.

Klockningen då, hur snabbt gick det? Att mäta korta streckor är svårt och blir inte alltid 100% exakt. Jag känner mig hyfsat säker på att det går under 1.00 i 200m med ytterligare lite snabbare sista 100. Förmodligen neråt 0,55 i kurvan (klockat olika streckor kanske 20ggr). Och denna ska bergh kunna ta emot med sin vikens high yield? Tror han att Zaire wise as är sämre i år som femåring? Lycka till säger jag bara...

Edit: Efter lite beräkningar har jag kommit fram till att han med stor säkerhet sprang 0,58,1 i 200m mellan 500 kvar och 300 kvar. Bra kurvteknik på den kusen
Du har fel, omöjligt att klocka en häst mellan 500 kvar å 300 kvar å i stort sett omöjligt för en häst å springa under 1.00 tempo i en kurva, få som ens gör det på raksträcka. du lurar dig på 300 m pålen pga kameravinkeln, pålen står ju 15-20 meter in på innerplan, inte vid bankanten.

Kom ihåg att Kristian Huselius hade samma klockningar på sin Husse Boko i kriteriekvalet, sen kom det fram att hästen sprang i 1.10 tempo i kurvan.

Zaire wise as trava 1.10 mellan 500 kvar å 300 kvar i det loppet å sista 300 i 08 tempo, bara gå in på atg x-labs å titta.

Därmed inte sagt att han inte kan vinna loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
satori är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 01:19   #46
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödèn V75 Åby lördag på Service Plays
Citat:
Ursprungligen postat av Jens Sjöden
V75-7: Guld, autostart, medeldistans
Under torsdagen publicerade jag (spel)resultaten från tidigare års Olympiatrav på Twitter (@StatistikJens).
Bara två gånger av tolv har favoriten lyckats infria:
Ifjol då tidernas största favorit i loppet, 78-procentaren Propulsion, lyckades.
2013 infriade undantagshästen Maharajah spelarnas förtroende.
I övrigt idel favoritfall alltså.
Mest framgångsrika spår har 7 varit med fyra segrar, 33 procent.
Liksom i det andra storloppet, Lovely Godivas Minne (V75-1), har ingen lyckats segra från torskspåren 1, 8 eller 10.
Ska man tro på Jensa så behöver man inte slösa streck på Disco eller Sorbet. Knappt heller på MDR heller. Lås på franska kusarna kanske då...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 02:31   #47
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av satori Visa inlägg
Du har fel, omöjligt att klocka en häst mellan 500 kvar å 300 kvar å i stort sett omöjligt för en häst å springa under 1.00 tempo i en kurva, få som ens gör det på raksträcka. du lurar dig på 300 m pålen pga kameravinkeln, pålen står ju 15-20 meter in på innerplan, inte vid bankanten.

Kom ihåg att Kristian Huselius hade samma klockningar på sin Husse Boko i kriteriekvalet, sen kom det fram att hästen sprang i 1.10 tempo i kurvan.

Zaire wise as trava 1.10 mellan 500 kvar å 300 kvar i det loppet å sista 300 i 08 tempo, bara gå in på atg x-labs å titta.

Därmed inte sagt att han inte kan vinna loppet.
Nja, jag vet inte om jag litar på det du skriver. För det första med husse boko så kan man till och med med ögat se att zaire går ungefär dubbelt så fort som den någonsin sprungit. Och för att komma till dina 1,10 farter i kurvan måste jag klocka honom från vad jag själv tror är 530 meter kvar till 270 meter kvar, alltså 60 meter fel för att få dina tider. Är det verkligen så mycket fel på kameravinkeln och min egen syn att det ska vara så stor skillnad? I så fall lägger jag ner travet för all framtid..
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 02:42   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1106

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Nja, jag vet inte om jag litar på det du skriver. För det första med husse boko så kan man till och med med ögat se att zaire går ungefär dubbelt så fort som den någonsin sprungit. Och för att komma till dina 1,10 farter i kurvan måste jag klocka honom från vad jag själv tror är 530 meter kvar till 270 meter kvar, alltså 60 meter fel för att få dina tider. Är det verkligen så mycket fel på kameravinkeln och min egen syn att det ska vara så stor skillnad? I så fall lägger jag ner travet för all framtid..
Nej för fan lägg inte ner travet, lita på mig ja har rätt här, klocka sista 500 meter vad han går där, gissar att du får en tid runt 1.08, då kan han ju omöjligt gå under 1.00 i 200 meter i kurvan, för då måste han ju gå 1.20 tempo i 200 meter någon annan bit sista 500 meterna å det ser du ju att han inte gör,

Eller klocka några andra hästar i några andra lopp samma tävlingsdag å se vad du får för tider mellan 500 kvar och 300 kvar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)

Senast redigerad av satori den 2020-04-25 klockan 03:37.
satori är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 02:58   #49
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Gött att se travfolket vakna
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 07:06   #50
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Jag har just klockat den snabbaste tid (med marginal) någonsin som jag själv tagit tid på. Och jag brukar klocka säkert ett 20-tal hästar varje dag. Min tidigare bästa notering har varit på äldre topphästar över kort distans som gjort svepningar i 3-400 meter i hiskelig fart. Men det här var något annat...

En fyraåring som är ute över medeldistans och varvet öppnas på 10,7. Låt vara att han sitter en bra bit ner i fältet och har inte sprungit lika snabbt första varvet. När luckan kommer 500 kvar så gör han den värsta kurvan som kanske existerat i ett travlopp. Amerindienne blir bakrädd och galopper när gocciadoro kommer så snabbt bakifrån. Ruddisha börja vingla och vet inte var han ska ta vägen. Gul kusk slutar driva 200 kvar för han vet att han slagit alla, och vinner avstannandes på 10,9 full väg.

Klockningen då, hur snabbt gick det? Att mäta korta streckor är svårt och blir inte alltid 100% exakt. Jag känner mig hyfsat säker på att det går under 1.00 i 200m med ytterligare lite snabbare sista 100. Förmodligen neråt 0,55 i kurvan (klockat olika streckor kanske 20ggr). Och denna ska bergh kunna ta emot med sin vikens high yield? Tror han att Zaire wise as är sämre i år som femåring? Lycka till säger jag bara...

Edit: Efter lite beräkningar har jag kommit fram till att han med stor säkerhet sprang 0,58,1 i 200m mellan 500 kvar och 300 kvar. Bra kurvteknik på den kusen
Det är inget fel på din klocka.

Däremot är inte sträckan mellan 600- och 700-metersstolparna Solvalla 100 meter. Förmodligen inte heller sträckan mellan 700- och 800-metersstolparna.

Det är sen gammalt.

Och, btw....4 hästar sprang kortare sträckor under 1.00 under elitloppshelgen 2018....

Senast redigerad av Stankarn den 2020-04-25 klockan 07:15.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 07:41   #51
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Lutar det inte lite åt att Rödluvan får fuska bort första loppet? Italienaren har ingen form och Racing Brodda gör årsdebut. Tråkig spik men alltid gott om en sätter spik i första loppet
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 08:09   #52
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av satori Visa inlägg
Nej för fan lägg inte ner travet, lita på mig ja har rätt här, klocka sista 500 meter vad han går där, gissar att du får en tid runt 1.08, då kan han ju omöjligt gå under 1.00 i 200 meter i kurvan, för då måste han ju gå 1.20 tempo i 200 meter någon annan bit sista 500 meterna å det ser du ju att han inte gör,

Eller klocka några andra hästar i några andra lopp samma tävlingsdag å se vad du får för tider mellan 500 kvar och 300 kvar.
06,8 sista 500 med 12,6 sista 300 men då sitter ju inte stolparna där jag tror att de sitter. Och vad är det för mening att hålla på om man klockar fel med 30% marginal? Och har gjort så i 15 år... Då är det lika bra att kasta in, tappade lusten till det mesta just nu..
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 08:20   #53
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2736
Standard

å vilka spikar spelvärde idag måntro??
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:02   #54
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 59
Sharp$: 601
Standard

Tror ni det kan bli körningar mot italienaren för att han inte har blivit bestraffad för kvicksilvret och en del är beredda att offra sitt eget lopp för att det ska gå sämre för honom? lite av en konspirationsteori men är väl inte helt orimligt.
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:03   #55
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Next Direction 5% nu. Den ska absolut inte glömmas bort! Snackas om bfro för första gången också.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:06   #56
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storkillen Visa inlägg
Tror ni det kan bli körningar mot italienaren för att han inte har blivit bestraffad för kvicksilvret och en del är beredda att offra sitt eget lopp för att det ska gå sämre för honom? lite av en konspirationsteori men är väl inte helt orimligt.
Nej, det tror jag inte. Blir det körning så är det nog av andra skäl.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:08   #57
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Next Direction 5% nu. Den ska absolut inte glömmas bort! Snackas om bfro för första gången också.
Den spikade jag sist och den sitter på mitt system idag också. Tycker den är lite bortglömd här.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:09   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1106

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
06,8 sista 500 med 12,6 sista 300 men då sitter ju inte stolparna där jag tror att de sitter. Och vad är det för mening att hålla på om man klockar fel med 30% marginal? Och har gjort så i 15 år... Då är det lika bra att kasta in, tappade lusten till det mesta just nu..
Dom enda stolparna man ser nästan rakt från är ju 400m å 700m, så dom kan man ju räkna på och mållinjen.

Resten är luriga, och ju längre in på innerplan dom sitter desto mer fel blir det, tror att dom satt närmare bankanten på solvalla för några år sen.

Eskil Hellberg har klockat hästar i över 30 år, han har fortfarande inte lärt sig att 400m å 700m stolparna är dom enda man kan lita på..
satori är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:09   #59
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 740
Sharp$: 1529
Standard

Igår uppnådde Örjan 133% streck på 6 avdelningar på Åby, vilket ger 22,2% per lopp, långt ifrån vad som krävs för uppnå flockimmunitet. De han vann med hade 5% och 21% i streck, totalt 26%, men ingen var förstarankad.

Idag har Örjan 119% på 6 lopp, vilket ger 19,8% per lopp. Han kommer därför inte heller idag uppnå flockimmunitet och vinna med någon favorit.
Men jämför man med igår så börjar kurvan plana ut. Vi kan därför anta att Örjan även idag vinner 2 lopp med en total streckprocent på 26/22,2 x 19,8 = c:a 23%.

Troligt vinst alltså för Sorbet och Bucks to Burn eller möjligen Sam the Man och Man at Work om man extrapolerar kurvan lite.
Han skulle också kunna vinna med 3 skrällar, Sam the Man, Bucks to Burn och Call me Sally, men läget för loppets andra antikroppar lider av eftersläpningar.

Säkert svar fås först imorgon.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10), Executive (+2)
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:28   #60
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Lutar det inte lite åt att Rödluvan får fuska bort första loppet? Italienaren har ingen form och Racing Brodda gör årsdebut. Tråkig spik men alltid gott om en sätter spik i första loppet
Men italienaren har väl aviserat offensivt upplägg?

Vem sitter i rygg och kan utnyttja sniken?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:34   #61
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Igår uppnådde Örjan 133% streck på 6 avdelningar på Åby, vilket ger 22,2% per lopp, långt ifrån vad som krävs för uppnå flockimmunitet. De han vann med hade 5% och 21% i streck, totalt 26%, men ingen var förstarankad.

Idag har Örjan 119% på 6 lopp, vilket ger 19,8% per lopp. Han kommer därför inte heller idag uppnå flockimmunitet och vinna med någon favorit.
Men jämför man med igår så börjar kurvan plana ut. Vi kan därför anta att Örjan även idag vinner 2 lopp med en total streckprocent på 26/22,2 x 19,8 = c:a 23%.

Troligt vinst alltså för Sorbet och Bucks to Burn eller möjligen Sam the Man och Man at Work om man extrapolerar kurvan lite.
Han skulle också kunna vinna med 3 skrällar, Sam the Man, Bucks to Burn och Call me Sally, men läget för loppets andra antikroppar lider av eftersläpningar.

Säkert svar fås först imorgon.
Bara att spika Bucks to Burn och Man at Work.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:39   #62
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Ingen Björnkollen ännu? Vi är väl några tio tusen, som vill veta vad han tror om sina uppsittningar idag. Själv har jag just lämnat in bolagssystemet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:43   #63
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 233
Sharp$: 9835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Men italienaren har väl aviserat offensivt upplägg?

Vem sitter i rygg och kan utnyttja sniken?
Aleppo Pine tror jag tar sig förbi Bergh i starten.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:49   #64
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ingen Björnkollen ännu? Vi är väl några tio tusen, som vill veta vad han tror om sina uppsittningar idag. Själv har jag just lämnat in bolagssystemet.
Den finns på Gooparnas hemsida.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 09:54   #65
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Lite % på 4 Rapide Cash i avd 4.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 10:19   #66
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1326
Standard

Vill bli ensam vinnare idag.
Lopp 1 spik nr 6 Lyx Håleryd.
Lopp 2 nr 1,2,3,5,7,10.
Lopp 3 nr 2,6,13,15.
Lopp 4 nr 1,9,10,11,13.
Lopp 5 spik nr 5 M. S Triple. J.
Lopp 6 nr 4,10.
Lopp 7 nr 1,2,3,5,7.

Rättningskod HWL MQV LFW
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 10:36   #67
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Körde en plats-parlay igår. Tror oddsen står sig någorlunda fortfarande och några till och med upp. Svårt som tusan att träffa rätt på dem, kikade på dem även i torsdags men tryckte inte av. Tog det på all time low såklart. Nåja värde tror jag det ju finns ändå.

Aleppo Pine 3,50
Amazing Warrior 2,25
Vagabond Bi 5,50
Callmesally 3,50
Pastor Power 3,50
Gizmo de Veluwe 9,00
Billie de Montfort 2,00
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 10:38   #68
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det blir inte spik på någon av de stora favoriterna. tror mycket på Frode Hamre och Erik Adielsson. Bolagssystemet:

1) 3,5 r8-6 (5 Rödluvan vann pliktskyldigast årsdebuten smärtfritt. Hon möter idag Italiens kanske bästa sto 3 Zaniah Bi. Lås)

2) 2,5,7,10 r3-4 (favoriten 7 är en trög italienare. Passas på lång distans. Lika högt streckad är 10, som kommer från raka segrar. Finske 2 kan leda SoS. Nu är det upp till bevis för 5 att visa sin storhet)

3) 6,9,12,13,14,15 r8-3 (hade behövt veta Björnkollens synpunkter på hans egentränade 15 och 13, som han vann med senast. Det blev många streck i långloppet)

4) 4,8,9,10,13 r11-1 (funderade länge på att spika 9. Hörde igår en intervju med Frode Hamre, som lät påtagligt uppåt på lågprocentaren 13. Då blev det ett garderingslopp)

5) 5 r6-8 (Frodestallets bästa vinstchans idag är 5, som nu stigit till 30 %. Får bli spik)

6) 2,4,5,10 r8-7 (Bergh vinner väl detta med storfavoriten 5, men jag garderar alla hans favoriter idag. Streckar utlänningarna 10 med bakspår, 4 snabb som kvicksilver och Lugauers 2)

7) 2,3,5 r4-6 (Johan har ställt i ordning 2 för detta lopp. Fick bästa spåret och leder nog ro. Min förstahäst. 5 är favorit, men kusken är inte min favorit. 3 har framgångsrikt härdats i världseliten flera år. 1,4,6 och 10 rankas till b-gruppen här)

Kostar 1440;-. 28 miljoner extra i 7-rättspoten.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 11:04   #69
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Den finns på Gooparnas hemsida.
Tack. Nu har jag sett den. Finns fortfarande inte på ATG:s sida - det väl de som betalar Björn.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 11:13   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Gårdagen på Åby blev inte som jag trodde på förhand. Det ska bli intressant att se hur V4-loppen gestaltar sig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 11:52   #71
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Dagens stänkare:

7 Niky Flax (6%)
Många som förordar andrahandsfavoriten, 6 Man at Work, nu när ettan ströks. Har bränt mig ett par ggr på den på slutet, tycker att den varit ute i ett par sammanhang där den bara borde ha vunnit. Bara kört över motståndet. Krossat packet.

Bränt mig, som sagt. Så nu blir det ingen spik.

Funderar över om inte Untersteiner och 7 Niky Flax är mest gynnad över invändig strykning. Blåser han inte bara till spets härifrån? Körs väl då inte i spets men får vinnarhålet?

Nån som kommer ihåg hur han klättrade på dem näst senast?


Untersteiner är en av få kuskar som verkligen levererar på Åby, glöm inte det.

1 Cobbys Nana (och ingenting annat!) (6%)
Det är fler än jag som fått upp ögonen för den här märren. Trots det är hon fortfarande en stänkare.

Den av märrarna i loppet som startat i flest långlopp? Kanske inte har riktigt samma speed som favoriten och de mest betrodda men vilken skalle! Har tagit ner dom från dödens, över lång distans. Och var nästan på linje med betydligt hårdare herrar när Erik A körde henne.

Det enda som Robert N behöver göra är att se till att inte fastna invändigt. Vinnarhålet bakom favoriten kan gå!

Senast redigerad av Stankarn den 2020-04-25 klockan 13:39.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 12:05   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bästa stänkarna:

Aleppo Pine 2% - Hur brutalt bra har inte den varit när den gått barfota förut? In och kolla arkivet!

Victorys Club 3% - Italiensk segerstaplare som var rejält betrodd i första starten. Bra då men galopp. Sen lite tappad och stenbra som tvåa bakom Van Gogh. Nu flyttad till Kolgjini och helt tappad??

Callmesally 4% - Fina spurter med sparat efter smygresor på slutet. Opassande distans och sämre kusk senast, toppfarten räcker nog inte till vid riktigt snabba lopp.

Royal Baby 5% - Springband och springspår med struken innanför+Erik+ny hos Hamre! Spets och slut!?

Adde SH 2% - Två dödensvinster, ena på V75. Sen tvåa från samma position i finalen utanpå Burning Man. Fin spurt vid hopplös tempotorsk från kön senast. Totalt bommad idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 12:39   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Värmningen på Zaniah Bi kommer bli oerhört viktig idag. Är hästen i toppform så misstänker jag att den körs i ledningen. Annars släpper han nog till Örjan och försöker ta den på open strech. Risk då att Kihlström har fått bestämma som han vill och inte går att slå. Annars måste jag bara ha med Racing Brodda i årsdebuten.

Zeppelin Kyu Bar kommer jag att spika (Som gjord för Harpers?). Tyvärr så har den blivit favorit idag, vilket den inte var igår. Hästen har blivit det stora skriket nu, men det är ju Gocciadoros bästa vinstchans idag. Hans hästar är lite svårbedömda till dagens tävlingar och jag antar att de är här för att få lopp i sig inför Elitloppshelgen.

Någon av hästarna på de två bakersta fållorna bör ta hem det här loppet och jag lägger mina slantar på att det blir Prosperous.

I fjärde kommer man inte ifrån att det är toppchans för en felfri Indra's Secret. Galopp emot.

Det låter på Frode som att han tror att M.S. Triple J. leder runt om. Kan vara så, men jag tycker att det finns ett gäng intressanta hästar i loppet, varav jag rankar Garinfield Aiden först, spåret till trots. Hade de strukit någon mer häst framför så skulle jag spika den. Nu riskerar han att få ett tungt lopp igen.

I sjätte kommer man långt med 4-5 hästar och i Paralympiatravets final garderar jag på en hel del. Det kan nog sluta lite hur som helst.

Senast redigerad av Shooter den 2020-04-25 klockan 12:40.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 12:56   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Ja, jävlar.

Jag tänkte börja lägga in det första vinnarspelet.

Och tänkte stoppa in lite stålar på kontot.

Då möts man av att ”min insättningsgräns är nådd”...?!?!

Alltså, inte för att dra upp Sosse-kortet - men är varenda en i regeringen totalt hjärndöd..?!?!

Att det förs in regelverk kan jag acceptera, men de kan ju för faan inte gälla bakåt i tiden!!!

Era jävla stolpskott!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:00   #75
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17437
Standard

AvdI: 5 Conrads Rödluva - HuBBaBuBBa, tvablaa
AvdII: 7 Zeppelin Kyu Bar - Basse, kalleklut
AvdIII: 4 Vagabond Bi - Efterhandaren, 6 Cyrius D`Ariane - fweewea, 8 Andre Wadd - HuBBaBuBBa
AvdIV: 1 Cobbys Nana - undertecknad, 11 Callmesally - Stekel, 13 Royal Baby, Piraten
AvdV: 7 Niky Flax - Stankarn
AvdVI: 2 Nero Maximus - Efterhandaren, 4 Ziare Wise As - rotagg, 8 Zinco Yet - HuBBaBuBBa, 10 Ike Schermer - Piraten
AvdVII: 3 Billie Monfort - NicklasA, 6 Next Direction - kalleklut

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 13:58
Snackisen
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 008,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (11, 3)
2: 7 Zeppelin Kyu Bar (2, 3)
3: 4, 6, 8, 12, 13, 14, 15 (3, 11)
4: 1, 9, 11, 13 (14, 8)
5: 5, 7 (8, 2)
6: 2, 4, 5, 7, 8, 10 (9, 12)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (10, 7)

1x1x7x4x2x6x6 = 2016 rader.
2016 x 1 x 0,50 kr = 1 008,00 kr.
Totalt: 1 008,00 kr.
Min kostnad: 1 008,00 kr x 3/50 = 60,48 kr
Rättningskod: FSH HTV BKZ
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:12   #76
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 218
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja, jävlar.

Jag tänkte börja lägga in det första vinnarspelet.

Och tänkte stoppa in lite stålar på kontot.

Då möts man av att ”min insättningsgräns är nådd”...?!?!

Alltså, inte för att dra upp Sosse-kortet - men är varenda en i regeringen totalt hjärndöd..?!?!

Att det förs in regelverk kan jag acceptera, men de kan ju för faan inte gälla bakåt i tiden!!!

Era jävla stolpskott!
Det har hänt mig flera gånger i veckan senaste månaden, för mig har det bara varit att uppdatera gränserna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+100)
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:18   #77
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har inte alls blivit imponerad utav Zeppelin Kyu Bar - mer seg än lovligt och passar väl iofs bra över distansen, men var kommer denne hamna. Snabb ut som ett ånglok och sedan får denna kämpa för att ens kunna komma upp i dödens för på annat sätt än på styrka kommer denna kuse icke kunna vinna. Gul kusk kommer ej våga driva som vanligt heller för den delen och hur denna kuse ens skall komma bland de tre är för mig en stor gåta!

Totalt överstreckad och schas, för mig!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:20   #78
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V4
Inlämnat: 2020-04-25, 14:19
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 14:45
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (6, 7)
2: 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)
3: 4 Macro Star (1, 7)
4: 13 Odd Herakles (2, 15)

2x5x1x1 = 10 rader.
10 x 1 x 2,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: GND BTS BKR
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:20   #79
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dagens stänkare:
1 Cobbys Olifant (6%)
Det är fler än jag som fått upp ögonen för den här märren. Trots det är hon fortfarande en stänkare.

Den av märrarna i loppet som startat i flest långlopp? Kanske inte har riktigt samma speed som favoriten och de mest betrodda men vilken skalle! Har tagit ner dom från dödens, över lång distans. Och var nästan på linje med betydligt hårdare herrar när Erik A körde henne.

Det enda som Robert N behöver göra är att se till att inte fastna invändigt. Vinnarhålet bakom favoriten kan gå!
Öppnat flaskan lite väl tidigt..?
I fjärde springer Cobbys Nana med Rikard N bakom
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:29   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

V4
Inlämnat: 2020-04-25, 14:29
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 14:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Rajesh Face (1, 6)
2: 7 Tycoon Broline (6, 10)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (10, 12)
4: 2, 7, 12, 13, 15 (4, 14)

1x1x7x5 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: HQF LTR MCZ
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:45   #81
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 218
Sharp$: 409
Standard

Alla som gillar att spela mot liven, Hultman tror på segertid sämre än 1.11,0 i Olympiatravet. Oddset på 1.10,9 eller bättre gick från 1.40 till 1.65 på tio minuter....
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:45   #82
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2020-04-25, 14:44
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 14:45
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (6, 7)
2: 6, 7, 10 (11, 12)
3: 1, 2, 3, 4, 7 (8, 5)
4: 2, 13, 15 (4, 7)

2x3x5x3 = 90 rader.
90 x 1 x 2,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: MWB MTN LCX
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:49   #83
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Carre är en av dom bättre
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:49   #84
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

bra start!

V4
Inlämnat: 2020-04-25, 14:41
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 14:45
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5 (1, 6)
2: 6, 7, 9, 10, 12 (11, 2)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12 (10, 9)
4: 13, 14 (2, 15)

2x5x8x2 = 160 rader.
160 x 1 x 2,00 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: DWC LTR KCN


V4
Inlämnat: 2020-04-25, 14:42
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 14:45
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5 (1, 6)
2: 7, 10 (6, 11)
3: 2, 3, 4, 7 (1, 8)
4: 11, 12, 13, 14, 15 (2, 4)

2x2x4x5 = 80 rader.
80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: JWH BTT CCW
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:49   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Fantastiskt bra!

Har väl sprungit ihop nästan 6 miljoner, i monte. 7%!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:51   #86
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul! Spelade denna - störtdök från över 25 ggr pengarna och stannade på 6,85 i odds, på ATG. Tur det finns andra sajter att kombinera med...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:54   #87
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Kul! Spelade denna - störtdök från över 25 ggr pengarna och stannade på 6,85 i odds, på ATG. Tur det finns andra sajter att kombinera med...

Japp, 17,5 strax före start på betfair... Fanns säkert ännu bättre om man var tidigt ute...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:57   #88
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Zaniah Bi ser ju fin ut i värmningen, så då kan jag tänka mig att han vill köra i ledningen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 13:57   #89
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Det har hänt mig flera gånger i veckan senaste månaden, för mig har det bara varit att uppdatera gränserna...
Tack. Det strulade med bankid vid insättning, atg sade att det skulle ta en timme för att återställa sig det gjorde det inte. Men uppdaterade gränserna och då löste sig problemet.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:04   #90
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Bankid strular. SMS funkade för mig istället
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:12   #91
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt, Rick!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:14   #92
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2985
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Spontan reaktion bara genom att kolla på fältet:

Avd 1: Lås 3 och 5
Avd 2: 2, 4, 5, 7.
Avd 3: 3, 6, 14, 15.
Avd 4: 9, 11, 13.
Avd 5: 3, 5, 8.
Avd 6: 10 Ike Schermer
Avd 7: 4 Elian Web (på chans)

Men det är verkligen totalt omöjligt att bestämma sig nu. Herregud vilken omgång.
Tror det är betydligt svårare idag även om jag oxå gillar Ike Schermer.

Blir inte enklare av körningarna på Åby och open stretch..

Finns massor av lågt streckade hästar med chans, folk griper halmstrån, rena lotteriet idag.


Ska till att börja med bli intressant att se om Rödluvan verkligen är bättre i år som snacket går eller om hon blir uppäten för femtielfte gången med korsförlamning eller ont i halsen...

Noterar 2.00 som odds hos ett av spelbolagen, då ligger vinstchansen en bit under 50% enligt det bolaget, att de balanserar böcker är mest nys nuförtiden även om det just på hästar ändras en hel del mot slutet innan stängning.

Har tre spikar där den mest streckade står på 14% just nu.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:15   #93
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hahaha, Tycoon Broline, "lugn och fin i uppvärmningen". Sprang för i helvetet och slängde med huvudet långt för starten gick... Går ALDRIG att lita på en avkomma efter QDC - en strulputte av rang, men ytterst kapabel!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:20   #94
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Glöm inte Amazing Warrior i andra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1), Fulsprit (+5)
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:22   #95
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Tydligen släpper han till Conrads Rödluva, så då är det bara att singla Örjan. Det var ju lite trist, men det gäller att få sju rätt också.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:23   #96
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hur mycket skall vi tro på "avslaget" från stallet efter värmningen av Zanian Bi?. Man sa' att man skulle släppa ev ledning till Rödluvan samt att hästen inte kunnat tränas fullt ut.

Ledningen tar väl 3 Zanian eller 4 Aleppo Pine. Om båda skall släppa till till 5 är väl loppet över? Örjan torskar inte ett sådant upplägg.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:24   #97
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur mycket skall vi tro på "avslaget" från stallet efter värmningen av Zanian Bi?. Man sa' att man skulle släppa ev ledning till Rödluvan samt att hästen inte kunnat tränas fullt ut.

Ledningen tar väl 3 Zanian eller 4 Aleppo Pine. Om båda skall släppa till till 5 är väl loppet över? Örjan torskar inte ett sådant upplägg.

Conrads Rödluva är stenklar med dessa förutsättningar...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:25   #98
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur mycket skall vi tro på "avslaget" från stallet efter värmningen av Zanian Bi?. Man sa' att man skulle släppa ev ledning till Rödluvan samt att hästen inte kunnat tränas fullt ut.

Ledningen tar väl 3 Zanian eller 4 Aleppo Pine. Om båda skall släppa till till 5 är väl loppet över? Örjan torskar inte ett sådant upplägg.
Låter väl som att det enda motbudet isåfall är 8 Racing Brodda. Andra utvändigt eller dödens för honom och sedan försöka spurta ned på slutet? Men ja, Rödluvan låter "klar".
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:30   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Jag börjar luta åt att Gocciadoro kan få det svårt att vinna idag. Enda chansen är väl i andra loppet, men den verkar ju inte riktigt tillfreds idag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:39   #100
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Känns inte "säkert" i nå't lopp. Inte ens där jag har 6 hästar. Men jag tror på nr 12 i andra. Rakethäst. Hade jag varit lite tuffare hade jag spikat. Loppet är lite öppet.

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 09:19
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 199,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 8, 11 (3, 6)
2: 1, 4, 10, 12 (7, 5)
3: 13, 14 (15, 6)
4: 2, 9 (10, 8)
5: 2, 6, 7, 8, 9, 12 (5, 11)
6: 5 Vikens High Yield (10, 4)
7: 1 Disco Volante (5, 3)

4x4x2x2x6x1x1 = 384 rader.
384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 199,00 kr.
Rättningskod: CPC BQW BBP
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:40   #101
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Lämnat in nu. Blir lite av en chanskupong för att försöka ta miljonerna. Chansspikar 11 Callmesally i avdelning 4 som just nu är streckad på 3.9%.

Var även inne på att spika 4 Elian Web i sista då jag tror att han kommer köras 100% för ledningen, men finns en risk att han inte orkar hela vägen om det blir tokkörning med 2 Cyber Lane. Och därför tror jag också att det öppnar upp för 10 Sorbet som borde ses med god chans här.

Avdelning 1: 5 Conrads Rödluva
Avdelning 2: 1, 2, 5, 7, 10.
Avdelning 3: 6, 13, 14, 15.
Avdelning 4: 11 Callmesally
Avdelning 5: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11.
Avdelning 6: 2, 4, 5, 10, 12.
Avdelning 7: 2, 3, 4, 10.

Reducering: Minst 2 A-hästar (fetade).
Kostnad: 392 kronor.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:41   #102
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Nja det är väl inget avslag från Gocciadoro. Däremot vek ju Zaniah ner sig från spets senast och med detta bakhuvudet är väl en rygg resa önskvärd. Men Rödluvan glider nog inte till spets lika lätt som senast. Robban har en snabb häst och testar nog en bit för OS läge.
Alla lopp ska köras och jag gillar inte när besserwissrarna i Vinnare studion säger att nu är loppet över. Rödluvan är storfavorit men det finns väl fler hästar emot än Zaniah. Åtminstone på pappret.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:42   #103
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Känns inte "säkert" i nå't lopp. Inte ens där jag har 6 hästar. Men jag tror på nr 12 i andra. Rakethäst. Hade jag varit lite tuffare hade jag spikat. Loppet är lite öppet.
Bra drag. Var inne på att ta med den också, men valde bort i sista sekund. Får se om det bär eller brister.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:42   #104
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 15:41
V7 - endast utdelning på 7 rätt
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 6)
2: 2, 3, 7, 11 (10, 5)
3: 4, 6, 9, 13, 14, 15 (12, 8)
4: 2, 4, 9, 11, 13 (10, 1)
5: 3, 4, 5, 6, 7, 8 (11, 9)
6: 2, 5 (10, 4)
7: 3 Billie de Montfort (5, 2)

1x4x6x5x6x2x1 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Rättningskod: DTH JTX HMT
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:43   #105
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Även solen har fläckar...

Jens Sjödén avd 3.

"Loppets spelvärda är två positionsvinnare. 9 Enzo Am (2,6 procent) var i sitt livs form ifjol vid den här tiden och är ännu bättre nu. Senast var han kanonbra bakom Vikens High Yield (V75-6). Nu har han springspår och Erik. Hästen får en invändig resa i främre träffen i ett stayerlopp på open stretch-banan Åby. Alla plus på en gång! Säker på plats till högt odds. På nätet just nu sex gånger. Segerchansen överstiger såklart spelprocenten."

Det står Per Nilsson i min startlista.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:43   #106
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Samma här


Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Bra drag. Var inne på att ta med den också, men valde bort i sista sekund. Får se om det bär eller brister.
Med Buck's to Burn, kom på för sent att den borde varit med.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:50   #107
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 15:49
Daniel Nilssons andelsspel
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 6)
2: 1, 2, 7 (10, 5)
3: 4, 6, 8, 13, 15 (14, 12)
4: 4, 9 (10, 1)
5: 5, 6 (8, 11)
6: 4, 5, 8, 10 (2, 7)
7: 1, 2, 3, 5 (10, 4)

1x3x5x2x2x4x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 3/16 = 90,00 kr
Rättningskod: FWD GTZ MMV
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:52   #108
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Spelar lite vinnare på Järvsöodin, men favoriten lär bli farlig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:55   #109
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Inget bolagsystem idag så har påtat lite själv. Jag har gjort ett 2 av 3 system, där alltså en av U hästarna får/ska spricka

avd 1 nr 3 och 5 Zaniah och Rödluvan
avd 5 nr 5 M S Triple
avdf 7 nr 7 MilliondollarAvd
1: 3, 5 (6, 8)
2: 7 Zeppelin Kyu Bar (2, 4)
3: 4, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (10, 3)
4: 9 Indra's Secret (1, 10)
5: 5 M.S.Triple J. (6, 8)
6: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (9, 8)

Avd
1: 3, 5 (6, 8)
2: 7 Zeppelin Kyu Bar (2, 4)
3: 4, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (10, 3)
4: 9 Indra's Secret (1, 10)
5: 3, 5, 6, 8, 9, 11 (7, 4)
6: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
7: 5 Milliondollarrhyme (2, 3)

Avd
1: 4, 6, 8, 11 (1, 2)
2: 7 Zeppelin Kyu Bar (2, 4)
3: 4, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (10, 3)
4: 9 Indra's Secret (1, 10)
5: 5 M.S.Triple J. (6, 8)
6: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
7: 5 Milliondollarrhyme (2, 3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:57   #110
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Erik A. Hur faaan, kör du???!!! Vilken nolla- lämna in licensen ögona böj!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 14:59   #111
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Efter lite justeringar så bytte jag Zeppelin som spik mot Rödluvan och hoppas att Gocciadoro går segerlös ur den här dagen.

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 15:55
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 262,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 8)
2: 2, 5, 7, 10, 11 (4, 3)
3: 13 Prosperous (15, 14)
4: 9 Indra's Secret (13, 11)
5: 5, 6, 7, 8, 11 (9, 3)
6: 2, 5, 10 (4, 8)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (10, 9)

1x5x1x1x5x3x7 = 525 rader.
525 x 1 x 0,50 kr = 262,50 kr.
Totalt: 262,50 kr.
Rättningskod: LPJ FTX KMZ
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:00   #112
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2020-04-25, 14:19
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 14:45
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (6, 7)
2: 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)
3: 4 Macro Star (1, 7)
4: 13 Odd Herakles (2, 15)

2x5x1x1 = 10 rader.
10 x 1 x 2,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: GND BTS BKR
Lite irriterande 3 franska hästar och så tar man bara 1an :(

Blev vinnarspel och ld i alla fall

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-04-25 klockan 15:01.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:04   #113
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Lite irriterande 3 franska hästar och så tar man bara 1an :(

Blev vinnarspel och ld i alla fall
Du borde spela lite större system....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:06   #114
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Spelar lite vinnare på Järvsöodin, men favoriten lär bli farlig.
Jag kunde inte låta bli.. men taskigt spår
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:11   #115
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Armour As.
Värmningsvinnare. Tål distansen och Jerry är positiv (som vanligt). Jag bevakar.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:11   #116
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Dagens försök fick två rätt stunsiga spikar:
Conrads Rödluva
2,3,4,7 - Låter mkt bra på Martin Tooma
Bucks to Burn
1,9,11,15 - Dunderskräll med Henriette
Pastor Power - rlos
2,5,12 - Skrikits om Guillame i senaste starterna
2,3,5,8,10 - tror mest på 2,10 men 8 fick vara med bara för att jag aldrig skulle förlåta mig om jag missar på den.

Lycka till alla!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:14   #117
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:14
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 728,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 8)
2: 2, 3, 5, 7, 10, 11 (4, 1)
3: 6, 9, 12, 13, 14, 15 (8, 3)
4: 4, 8, 9, 13 (10, 11)
5: 5 M.S.Triple J. (6, 8)
6: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
7: 2, 3, 4, 5, 6, 10 (1, 7)

1x6x6x4x1x4x6 = 3456 rader.
3456 x 1 x 0,50 kr = 1 728,00 kr.
Totalt: 1 728,00 kr.
Rättningskod: MVH GTX HMR
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:16   #118
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Armour As.
Värmningsvinnare. Tål distansen och Jerry är positiv (som vanligt). Jag bevakar.
Känns som dom hussat upp den my ( mest ML)inte levererat än så länge o så länge det är så får man ligga lågt.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:17   #119
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2327
Standard

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:17
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 768,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 6)
2: 4, 7, 12 (10, 2)
3: 4, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (3, 2)
4: 1, 2, 4, 8, 9, 10, 11, 13 (5, 6)
5: 5 M.S.Triple J. (6, 8)
6: 2, 4, 5, 12 (10, 8)
7: 3, 5 (2, 1)

1x3x8x8x1x4x2 = 1536 rader.
1536 x 1 x 0,50 kr = 768,00 kr.
Totalt: 768,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:21   #120
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 487
Sharp$: 4452
Standard

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:02
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 2 376,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 6, 8, 11 (2, 1)
2: 7 Zeppelin Kyu Bar (2, 10)
3: 15 Moni Viking (14, 13)
4: 1, 2, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 13, 15 (14, 6)
5: 2, 3, 5, 7, 8, 11 (6, 9)
6: 2, 4, 5, 10 (11, 8)
7: 2, 3, 7 (5, 1)

6x1x1x10x6x4x3 = 4320 rader.
4320 x 1 x 0,50 kr = 2 160,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:23   #121
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Rödluvan. Stenklar.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:24   #122
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Är det en ny sport att spara på hästarna i en upploppsstrid? Att vinna med så lite som möjligt?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:26   #123
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Är det en ny sport att spara på hästarna i en upploppsstrid? Att vinna med så lite som möjligt?
Örjan har väl aldrig vunnit med mer än en längd någonsin? Brukar även förlora med max ett huvud ifall han kommer tvåa
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:26   #124
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2640
Standard

rödluvan helt okörd
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:28   #125
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Skönt att man gav upp och spikade denna, hade varit tråkigt om man haft 6 hästar i första... Nog för att man spricker ändå, ville gardera indras secret också men svårt att få till systemet då...

Goccis första gick bra, hoppas han visar upp sina hästar i femte och sjätte i toppslag...

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:17
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 640,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 6)
2: 2, 7, 10, 11 (5, 3)
3: 4, 6, 13, 15 (14, 12)
4: 9 Indra's Secret (10, 13)
5: 3, 5, 8, 9, 11 (6, 7)
6: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
7: 3, 5, 6, 7 (2, 1)

1x4x4x1x5x4x4 = 1280 rader.
1280 x 1 x 0,50 kr = 640,00 kr.
Totalt: 640,00 kr.
Rättningskod: KVK BTQ JMW
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:29   #126
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

vilken prestation av rödluvan
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:31   #127
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Provar en tvilling:



Hästar
2, 5, 7, 10, 11

Utgångshästar
6 Victory's Club
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:31   #128
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8072
Standard

28 ish procent av systemen försvann ganska anmärkningsvärt.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:33   #129
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur kan Zeppelinaren sjunka i odds med kuskens uttalanden och halvtaskig värmning? Hamnar sist, från start? Sedan chanslös!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:33   #130
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
28 ish procent av systemen försvann ganska anmärkningsvärt.
och drygt 38% av alla rader
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:39   #131
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 487
Sharp$: 4452
Standard

TRIO
Inlämnat: 2020-04-25, 16:39
Åby Lopp 6
Lördag 2020-04-25
Start: 16:42
Kostnad: 128,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 7 Zeppelin Kyu Bar
2:a: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11
3:a: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11

64 x 2,00 kr = 128,00 kr.
Totalt: 128,00 kr.
Rättningskod: GRC CTV FMN
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:41   #132
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 487
Sharp$: 4452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hur kan Zeppelinaren sjunka i odds med kuskens uttalanden och halvtaskig värmning? Hamnar sist, från start? Sedan chanslös!!!
Han mörkar!! Mosar dom tror jag!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:42   #133
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 487
Sharp$: 4452
Standard

V5 med M.S. Tripple J. spik uppe på bolagssidan! 20 kr per andel!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:45   #134
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Svenska Spel erbjuder alltså 5,70 på Racing Ribb topp 5 i V75-3. Den var ju hur bra som helst vid segern senast och jag laddar topp 5, plats och vinnare.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:49   #135
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Det var ju ett rivigt lopp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:50   #136
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hur kan Zeppelinaren sjunka i odds med kuskens uttalanden och halvtaskig värmning? Hamnar sist, från start? Sedan chanslös!!!
Ja, hela jäkla spelarkollektivet agerade zombies...men inte helt ovanligt.

Man är för feg, har ingen självkänsla, vågar inte gå sin egen väg.

”De andra tycker....säger...spikar...de har säkert rätt...”....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av Stankarn den 2020-04-25 klockan 15:52.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:55   #137
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V5 med M.S. Tripple J. spik uppe på bolagssidan! 20 kr per andel!
M.S. Tripple J.? Spik?

Tack.

Men nej tack.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:56   #138
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 487
Sharp$: 4452
Standard

V5
Inlämnat: 2020-04-25, 16:56
andelsspel
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 17:05
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 13, 15 (14, 6)
2: 1, 2, 4, 8, 9, 11, 13, 15 (10, 5)
3: 5 M.S.Triple J. (7, 6)
4: 2, 4, 5, 10 (11, 8)
5: 2, 3, 5, 6, 7 (1, 4)

3x8x1x4x5 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:57   #139
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Men alltså vad var det för kuskprestation på king of everything. Trodde han själv att hästen skulle gå 10 blankt på 2600
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:58   #140
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Kompletterar V75:an med en V5:a ifall att Prosperous skulle torska, men den bör ju ha fin chans.

V5
Inlämnat: 2020-04-25, 16:50
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 17:05
Kostnad: 112,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12, 13, 14, 15 (6, 9)
2: 9 Indra's Secret (13, 1)
3: 8 Grainfield Aiden (5, 6)
4: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (10, 9)

4x1x1x4x7 = 112 rader.
112 x 1 x 1,00 kr = 112,00 kr.
Totalt: 112,00 kr.
Rättningskod: LTF MTV JGW
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:58   #141
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Efter lite justeringar så bytte jag Zeppelin som spik mot Rödluvan och hoppas att Gocciadoro går segerlös ur den här dagen.

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 15:55
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 262,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 8)
2: 2, 5, 7, 10, 11 (4, 3)
3: 13 Prosperous (15, 14)
4: 9 Indra's Secret (13, 11)
5: 5, 6, 7, 8, 11 (9, 3)
6: 2, 5, 10 (4, 8)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (10, 9)

1x5x1x1x5x3x7 = 525 rader.
525 x 1 x 0,50 kr = 262,50 kr.
Totalt: 262,50 kr.
Rättningskod: LPJ FTX KMZ
Rätt feeling
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 15:59   #142
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V5
Inlämnat: 2020-04-25, 16:59
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 17:05
Kostnad: 56,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 15 Moni Viking (13, 6)
2: 9 Indra's Secret (13, 1)
3: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11 (4, 10)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (1, 12)
5: 6 Next Direction (5, 3)

1x1x8x7x1 = 56 rader.
56 x 1 x 1,00 kr = 56,00 kr.
Totalt: 56,00 kr.
Rättningskod: BWJ DTS FGS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+5), AmaerildeRimfrost (+6)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:03   #143
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2020-04-25, 16:59
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 17:05
Kostnad: 56,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 15 Moni Viking (13, 6)
2: 9 Indra's Secret (13, 1)
3: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11 (4, 10)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (1, 12)
5: 6 Next Direction (5, 3)

1x1x8x7x1 = 56 rader.
56 x 1 x 1,00 kr = 56,00 kr.
Totalt: 56,00 kr.
Rättningskod: BWJ DTS FGS
5- 10 ... alltså 15 nu HI HI
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:05   #144
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Lite irriterande 3 franska hästar och så tar man bara 1an :(

Blev vinnarspel och ld i alla fall
håller med DÅLIGT
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:05   #145
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Rätt feeling
Du mot Hubba nu
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:06   #146
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Cyrius D’ariane ser taggad ut i värmningen. Lever på sin styrka. Jag lirar.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:11   #147
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Haha. Herrejesus. Vilken spurt.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:11   #148
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 487
Sharp$: 4452
Standard

Helvete!!! Den spiken var ju stenklar!! Jävlar vad den gick för Goop!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:12   #149
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoj - vinnaren av Harpers såg vi redan nu!!! Bara att spela!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:12   #150
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Typiskt. Valde mellan 13 och 15 som spik på V75, men det räckte inte att stå 20 m före.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:12   #151
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Skit att inte Enzo Am fick vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:13   #152
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Helvete!!! Den spiken var ju stenklar!! Jävlar vad den gick för Goop!!!
Japp efter tappstart 11,9 2000 strålande // jösses
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:14   #153
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Japp efter tappstart 11,9 2000 strålande // jösses
08,1 --- 400
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:17   #154
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Typiskt. Valde mellan 13 och 15 som spik på V75, men det räckte inte att stå 20 m före.
Typiskt här oxå.
8 streck på storsystemet och naturligtvis vinner favoriten :(
Enzo hade suttit fint men taktikern Björn hade torrt krut när alla andra kört färdigt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:20   #155
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Typiskt här oxå.
8 streck på storsystemet och naturligtvis vinner favoriten :(
Enzo hade suttit fint men taktikern Björn hade torrt krut när alla andra kört färdigt.
Tänk om varit bättre med från star då vunnit med 100. Enzo toppform
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:21   #156
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Enzo Am i mycket fin form nu. Men skulle behöva en annan kusk nästa gång som kan kräma ur det sista hela vägen. Typ Jepson, komma flygandes.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:25   #157
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8072
Standard

Det måste vara världsrekord över distansen
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:31   #158
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Det var det bäst dom sa i liven. Vi väntar o se vad omstarten var istället för att alltid sitta o gissa, o sen inte höra vad det var
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:31   #159
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Enzo Am i mycket fin form nu. Men skulle behöva en annan kusk nästa gång som kan kräma ur det sista hela vägen. Typ Jepson, komma flygandes.
Nja fanns nog inte mycket mer att kräma ur. Men visst med facit hand lite onödig forcering första halvan av loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:39   #160
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Lämnat in nu. Blir lite av en chanskupong för att försöka ta miljonerna. Chansspikar 11 Callmesally i avdelning 4 som just nu är streckad på 3.9%.

Var även inne på att spika 4 Elian Web i sista då jag tror att han kommer köras 100% för ledningen, men finns en risk att han inte orkar hela vägen om det blir tokkörning med 2 Cyber Lane. Och därför tror jag också att det öppnar upp för 10 Sorbet som borde ses med god chans här.

Avdelning 1: 5 Conrads Rödluva
Avdelning 2: 1, 2, 5, 7, 10.
Avdelning 3: 6, 13, 14, 15.
Avdelning 4: 11 Callmesally
Avdelning 5: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11.
Avdelning 6: 2, 4, 5, 10, 12.
Avdelning 7: 2, 3, 4, 10.

Reducering: Minst 2 A-hästar (fetade).
Kostnad: 392 kronor.
Bra chansspik. Toksist.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:41   #161
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sharp Dream - vilken nästagångare!!! Tog 20 meter över upploppet på alla andra...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:45   #162
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Prosperous var måhända inte så bra som man kunde hoppas så där klandrar jag inte Adielsson men hans styrning med Frodes Royal Baby...
Inte minsta tillstymmelse till att vara med alls.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 16:47   #163
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Robban trivs på hemmabanan. Sätter nog Vikens oxå. Jag har nämligen garderat. Ha,ha.
Psst Sandsjöns Enzo är min stänkare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:02   #164
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Skönt att man gav upp och spikade denna, hade varit tråkigt om man haft 6 hästar i första... Nog för att man spricker ändå, ville gardera indras secret också men svårt att få till systemet då...

Goccis första gick bra, hoppas han visar upp sina hästar i femte och sjätte i toppslag...

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:17
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 640,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Conrads Rödluva (3, 6)
2: 2, 7, 10, 11 (5, 3)
3: 4, 6, 13, 15 (14, 12)
4: 9 Indra's Secret (10, 13)
5: 3, 5, 8, 9, 11 (6, 7)
6: 2, 4, 5, 10 (8, 7)
7: 3, 5, 6, 7 (2, 1)

1x4x4x1x5x4x4 = 1280 rader.
1280 x 1 x 0,50 kr = 640,00 kr.
Totalt: 640,00 kr.
Rättningskod: KVK BTQ JMW
Det ser bra ut...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:05   #165
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Hmm... borde haft Moni Viking när nu Wild Love satt...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:05   #166
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det ser bra ut...
Om lite skrällar bra annars JP
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:06   #167
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Wild Love hade jag som första reserv. Det vill sig inte riktigt idag. Rak DD: 5-7.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:06   #168
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

DD

2, 12 mot Discon. Olika insatser.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:07   #169
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Wild Love hade jag som första reserv. Det vill sig inte riktigt idag. Rak DD: 5-7.
Prova att ta bort nån favorit nån gång.

Kommer att löna sig.

Lovar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shizznit (+2)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:09   #170
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
DD

2, 12 mot Discon. Olika insatser.
Om Kortdistans-Disco, som inte klarar av att hålla spets, är bland de tre, så blir jag jäkligt förvånad.

Sätter stålarna på Untersteiner. All-in!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:14   #171
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Har lirat lite mer på 5-2, som är mitt drag.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-25, 18:12
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 18:20
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Vikens High Yield
2: 2, 4, 6

3 x 200,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: HPB MTW BJS
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:17   #172
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det ser bra ut...
Långt kvar...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:17   #173
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Om Kortdistans-Disco, som inte klarar av att hålla spets, är bland de tre, så blir jag jäkligt förvånad.

Sätter stålarna på Untersteiner. All-in!
Vann näst senast på distansen och vann med 2,5 längder, 10,9. Bra eller dåligt?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:18   #174
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Wild Love hade jag som första reserv. Det vill sig inte riktigt idag. Rak DD: 5-7.
Dessa första reserver som man chansar på men inte vill betala för
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:18   #175
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lustigt med Robert, vinner med "alla" eller ingen och har varit så ganska länge...har nog att göra med hans egna problem...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:20   #176
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

En hundring på Zinco Jet plats 5,00 nu
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:25   #177
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Som sagt, så är det nästan alltid med den gode Robert...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:27   #178
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Dessa första reserver som man chansar på men inte vill betala för
Det blir en kostnadsfråga. Hur mycket ska man gardera loppen? På ett större system är det ju inga problem att sätta sjuan idag, men den ger heller inte så mycket.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:32   #179
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
En hundring på Zinco Jet plats 5,00 nu
Trodde också att Ohlsson på nåt sätt skulle slinka ner i nån hygglig position.
Så la han sig sist i fältet på innerspår och ändå lyckades tidigt få hästen i galopp.Hur bra var det?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:34   #180
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Lustigt med Robert, vinner med "alla" eller ingen och har varit så ganska länge...har nog att göra med hans egna problem...
Hästarna är i toppform och Robert kör perfekt med sina hårt betrodda stjärnor.
Punkt slut.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:36   #181
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Har lirat lite mer på 5-2, som är mitt drag.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-25, 18:12
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 18:20
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Vikens High Yield
2: 2, 4, 6

3 x 200,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: HPB MTW BJS
Blir trots allt en bra dag om inte någon av favoriterna 3 eller 5 vinner
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:39   #182
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Det får bli ett sista torskspel på Cyber Lane. 6 ggr degen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:41   #183
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Vann näst senast på distansen och vann med 2,5 längder, 10,9. Bra eller dåligt?
Mot vilket motstånd? Blufflopp.

Och nu kommer han inte ens till spets.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:46   #184
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Den blinda pajasen...
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:47   #185
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4154
Standard

Blir en pizza med ett glas rött nu... God kväll
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:47   #186
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tackarrrr - Bra DD till 22 gånger 200:-. Bra dag trots allt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:48   #187
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, fick 50ggr på Elian Web(spelat under uttagningsloppet), bannar mig för att jag bara la 120, helt ofattbart dumt!...nåväl...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:48   #188
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kanske dagens tråkigaste lopp! Jaja, nu blir det paus till Elitloppshelgen så ses vi då igen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:48   #189
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tackarrrr - Bra DD till 22 gånger 200:-. Bra dag trots allt.
Grattis! Fem femmor är inte mycket att hurra för, men sjuan var inte långt borta. Satte lite småspel annars. Inget att skriva hem om.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:49   #190
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Pratade lite om det här med en vän i veckan, vem ska sätta upp tempot? Ja, det blev ju ingen så klart. Men visst blir man lite trött att Elian Web aldrig ska bli riktigt synad, så bra är inte hästen.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:51   #191
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Pratade lite om det här med en vän i veckan, vem ska sätta upp tempot? Ja, det blev ju ingen så klart. Men visst blir man lite trött att Elian Web aldrig ska bli riktigt synad, så bra är inte hästen.
Underbetyg till motståndarna som inte ville tävla om en mille i förstapris.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:53   #192
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Underbetyg till motståndarna som inte ville tävla om en mille i förstapris.
Ja, dessa uppskrutna lopp där det inte händer något. Det går bra att köra som galningar med braklusar i vanliga lopp, men när man sitter bakom stjärnorna i storlopp, dit de matchats, då lämnar man walk-over.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:54   #193
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Milliondollarrhyme sist...tror jag.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:55   #194
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Ja, dessa uppskrutna lopp där det inte händer något. Det går bra att köra som galningar med braklusar i vanliga lopp, men när man sitter bakom stjärnorna i storlopp, dit de matchats, då lämnar man walk-over.
Jag satt ju med Eriks häst på en rak DD och den flög fram i spåren, men gick alldeles för sent. Sen ska det sägas att Örjan gick ut för sent framför den också, så att Erik fick ta upp, men han skulle ändå gått tidigare med en rejäl fransos.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:56   #195
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 218
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Alla som gillar att spela mot liven, Hultman tror på segertid sämre än 1.11,0 i Olympiatravet. Oddset på 1.10,9 eller bättre gick från 1.40 till 1.65 på tio minuter....
Enbart för att jag spelade!!! Kallbloden öppnade väl förfan 14 på varvet idag... sanslöst.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:58   #196
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

nån mer som inte kan logga in på atg?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 17:59   #197
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Grattis! Fem femmor är inte mycket att hurra för, men sjuan var inte långt borta. Satte lite småspel annars. Inget att skriva hem om.
Nej, 5 femmor denna omgång är verkligen inget att skriva hem om.

Om dem därhemma inte har självskadebeteende, förstås. Då är det säkert ok.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:00   #198
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
nån mer som inte kan logga in på atg?
Fick iväg ett lir, men det strular väldigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:01   #199
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7803
Standard

Har ATG pajat igen? Kan inte se någonting varken utd, eller resultat.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:02   #200
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag satt ju med Eriks häst på en rak DD och den flög fram i spåren, men gick alldeles för sent. Sen ska det sägas att Örjan gick ut för sent framför den också, så att Erik fick ta upp, men han skulle ändå gått tidigare med en rejäl fransos.
Det såg ut som att Erik var på väg fram hyfsat tidigt ett tag, men det var långt fram och blev aldrig av. Nu har Elian Web besegrat än blek Propulsion och Sorbet i år, men i beskedliga öppningar och inget riktigt tryck längs vägen. Ifjol fick han stryk av Ajlexes Cubano och Food Money, så vi får se hur länge han håller när han blir synad på riktigt, förmodligen knäckt i utgången av sista sväng.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:03   #201
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Där satt den!

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:10
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 8 (6, 7)
2: 2, 4, 5, 7, 10 (1, 6)
3: 15 Moni Viking (13, 14)
4: 9 Indra's Secret (10, 13)
5: 5, 6, 9, 10 (8, 11)
6: 2, 5 (10, 7)
7: 2, 3, 4, 8 (5, 1)

4x5x1x1x4x2x4 = 640 rader.
640 x 1 x 0,50 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: GSJ GTZ GMN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+5)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:06   #202
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Där satt den!

V75
Inlämnat: 2020-04-25, 16:10
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 16:20
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 8 (6, 7)
2: 2, 4, 5, 7, 10 (1, 6)
3: 15 Moni Viking (13, 14)
4: 9 Indra's Secret (10, 13)
5: 5, 6, 9, 10 (8, 11)
6: 2, 5 (10, 7)
7: 2, 3, 4, 8 (5, 1)

4x5x1x1x4x2x4 = 640 rader.
640 x 1 x 0,50 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: GSJ GTZ GMN
Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+10)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:07   #203
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2020-04-25, 16:59
Åby
Lördag 2020-04-25
Start: 17:05
Kostnad: 56,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 15 Moni Viking (13, 6)
2: 9 Indra's Secret (13, 1)
3: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11 (4, 10)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (1, 12)
5: 6 Next Direction (5, 3)

1x1x8x7x1 = 56 rader.
56 x 1 x 1,00 kr = 56,00 kr.
Totalt: 56,00 kr.
Rättningskod: BWJ DTS FGS
Du spikade fel finsk häst!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:14   #204
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

https://www.youtube.com/watch?v=iqO8...&start_radio=1
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:23   #205
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Du spikade fel finsk häst!
jag vet :( borde självklart valt Jorma
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-25, 18:25   #206
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Helt obegripligt att Elian Web får sitta och fisa där fram. Hade gärna sett Velvet Gio eller Gareth Boko i dödens.
Moni Viking var dagens behållning tycker jag på en annars rätt trist dag. Och när det går bra för Bergh går det dåligt för mig. Men han är onekligen bra på att träna och köra hästar som är bäst med lite hårdare tag.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td