Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-21, 10:29   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Off Topic. Vem gör nedan prestation på V75?
Citat:
Ni som kollar det danska travet. Jane Hall gjorde nog en av de sjukaste lopp som gjorts. galopperar och tappar minst 60 meter men jagar i fatt och vinner hur enkelt som helst och då var det inte en sådan utmärkande stjärna på förhand jämfört mot de övriga och framför allt inte mot spetshästen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:38   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag ska ju krångla ur mig två spikar i DD-loppen som vanligt.

I sista är det relativt enkelt att bestämma sig idag, även om vägen dit är lite krånglig kanske. Velten hade jag köpt om det handlat om medeldistans, nu är det lite värre med sprint. En del risk för vingel och mindre marginaler. Om Peter själv kört spetskandidaten Sobel Jasmine så hade jag eventuellt gått på den, men nu har han lånat bort hästen och jag går på ett säkrare kort. Zlatan Knick har 1-2-1-2-1 med rådande förutsättningar (vinst i klass 2 och andraplats i klass 1 med i detta) och jag tror att det är hygglig chans att han får ta över. I annat fall blir det bra position. Oddset 12/3,25 finns på bet365 för de som gillar den här kusen idag!

Silver är lite mer lättvärderat men ändå inte självklart vem man ska gå på. Zap Di Girifalco vet vi ju inte riktigt botten i än. Men klev ju upp en klass nu och trots två strykningar borde det ju inte vara toppchans direkt från bakspår. Speciellt som de vassaste motbuden står på framspår. Man At Work går nu från märkligt bortglömd senast (tack för kaffet!) till att bli en av omgångens största favoriter. Han är halvsnabb ut, men inte mer. Utan att de vinkar fram honom lite kan han bara glömma att spetsa i den här klassen. Speciellt nu när han har bilföljarna Hill Street och Secret Mission bredvid sig. Det spekuleras lite i att Hill Street eventuellt skulle vara lite distanssvag, men det snacket tror jag inte mycket på. Speciellt som det ofta tas upp en bit i loppen även på V75. Ser ut som en icke-vinnare i raden, men näst senast vinner han nog om Örjan kör till lite tidigare. Och sist fick han ett ganska drygt sistavarv och var nog lite nedsatt av skada och uppehåll. Jag säger spets och slut på Örjan som är i sällan skådat slag för dagen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:40   #33
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Är V75-2 inte ett ovanligt ihåligt Klass II-lopp? Vad tror folk om 6 Oscar L.A.s styrka? Kan han ta ned 5 O.M. Faststeep från dödens? Även vid överpace har jag svårt att se provinshästarna på bakspår slå dessa? Kanske kan 7 Jetstream Rapida och 8 Master Sea gynnas om favoritduon kör bort sig, dock. 4 Elche är den enda hästen som varit ute kontinuerligt i svårare sammanhang, men att han ska komma ned på de tider som Oscar L.A. visat upp känns mer tveksamt.

Med tanke på galopprisk och spåret tycker jag dock ändå att Oscar L.A. känns klart överspelad till 55%. Bygger man sitt system på spik på Double Exposure och/eller Man At Work är det nog läge att ta bort en hel del av insatserna på Oscar L.A.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:44   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet blev ett omvänt TV-system - helt i min smak.

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 10:49
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 536,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8) Ingo har jag vunnit mycket på. Boxaren var en Go´gubbe, som man träffade på Göteborgs krogar och nattklubbar. "Alla" ville bråka med honom - men han lät sig inte provoceras. Ingo tar ledningen här - SoS - bra att öppna med en spik till 31 %)

2: 5, 6 (2, 1) (storfavoriten skall vinna från dödens. Låser med 5 och 6)

3: 3, 4 (5, 2) (dunderfavoriten 4 har stor chans att vinna här. Men härdade italienskan 3 kan möjligen hålla ut 4 sida vid sida och vinna till 10 %)

4: 3, 7, 8, 13, 14, 15 (2, 10) (favoriten 3 leder länge det långa loppet. Härdade tuffingarna 40 m bakom kommer ångandes. 15 är min förstahäst. 7 ser fin ut. 8 med Örjan)

5: 1, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (6, 2) (känner inte för favoriterna 1 och 12 och garderar rejält)

6: 3, 4, 9, 12 (6, 10) (9 är Goopstallets bästa vinstchans. Han får efter strykning startrygg på 3. Jepson vinner till 17 %. Streckar även favoriterna och bortglömde 12)

7: 4, 7, 9, 11 (3, 10) (startraketerna 1,2 och 3 öppnar detta sprinterlopp i elitloppsfart. Tror att stoet 2 tar spetsen och försöker hålla ut 3 för att gynna stallkamraten 4. Favoriten 7 kan få trafikproblem. 9 har bra startryggar och tidigt streck. 11 är totalt bortglömd av spelarna)

1x2x2x6x8x4x4 = 3072 rader.
3072 x 1 x 0,50 kr = 1 536,00 kr.
Totalt: 1 536,00 kr.
Rättningskod: Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:49   #35
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag ska ju krångla ur mig två spikar i DD-loppen som vanligt.

I sista är det relativt enkelt att bestämma sig idag, även om vägen dit är lite krånglig kanske. Velten hade jag köpt om det handlat om medeldistans, nu är det lite värre med sprint. En del risk för vingel och mindre marginaler. Om Peter själv kört spetskandidaten Sobel Jasmine så hade jag eventuellt gått på den, men nu har han lånat bort hästen och jag går på ett säkrare kort. Zlatan Knick har 1-2-1-2-1 med rådande förutsättningar (vinst i klass 2 och andraplats i klass 1 med i detta) och jag tror att det är hygglig chans att han får ta över. I annat fall blir det bra position. Oddset 12/3,25 finns på bet365 för de som gillar den här kusen idag!

Silver är lite mer lättvärderat men ändå inte självklart vem man ska gå på. Zap Di Girifalco vet vi ju inte riktigt botten i än. Men klev ju upp en klass nu och trots två strykningar borde det ju inte vara toppchans direkt från bakspår. Speciellt som de vassaste motbuden står på framspår. Man At Work går nu från märkligt bortglömd senast (tack för kaffet!) till att bli en av omgångens största favoriter. Han är halvsnabb ut, men inte mer. Utan att de vinkar fram honom lite kan han bara glömma att spetsa i den här klassen. Speciellt nu när han har bilföljarna Hill Street och Secret Mission bredvid sig. Det spekuleras lite i att Hill Street eventuellt skulle vara lite distanssvag, men det snacket tror jag inte mycket på. Speciellt som det ofta tas upp en bit i loppen även på V75. Ser ut som en icke-vinnare i raden, men näst senast vinner han nog om Örjan kör till lite tidigare. Och sist fick han ett ganska drygt sistavarv och var nog lite nedsatt av skada och uppehåll. Jag säger spets och slut på Örjan som är i sällan skådat slag för dagen!
Hill ska ta en längd på Devil och hålla ut secret mission och Island Life kommer kosta under 1.10 första 500, för att sedan få Jorma pressandes i dödens för att sen vinna på medel en jänkare med 1.12.8 som bäst, inte i min bok, tur att vi är olika.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:02   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Hill ska ta en längd på Devil och hålla ut secret mission och Island Life kommer kosta under 1.10 första 500, för att sedan få Jorma pressandes i dödens för att sen vinna på medel en jänkare med 1.12.8 som bäst, inte i min bok, tur att vi är olika.
Både Zacke och Henriette ska släppa och Örjan är ju mästerlig på att lösa det där utan att bruka för mycket av hästen första 500. Tror han kommer fokusera på att hålla sig före Jorma bara så han är först fram att överta. Om han inte laddar då. Ledning och Jorma i dödens, jag tror det är fördel Örjan då. Jämnt skägg om första 500 kostat en del.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:18   #37
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Inne på samma spår som stekel i DD:1

Örjan borde spetsa och med självförtroende för dagen skulle jag bli förvånad om han släppte ledningen till Man at Work. Jorma gör nog ett pliktskyldigt försök att överta då han sitter bakom favoriten i loppet men Örjan borde svara ut MaW.

Vad händer sen?

Loppet är ju helt låst med Hill Street i ledning och Favoriten i dödens. Bägge de största betaltjänsterna spelar på att Jorma kommer hålla farten uppe hela vägen och att då 9 Zap
Di Girifalco skall vara ”klar” för att de kör skiten ur varandra där framme.Det kan säkert stämma OM det verkligen blir kört så...
Jag finner det troligare att det blir ett mer sansat loppscenario och att Örjan rinner undan så där retfullt som han ofta gör.

Värdet i loppet borde vara att gå på 3 Hill Street.

Man at Work blir favorit och 9 Zap di Girifalco kommer haussas upp till klar andrahandare, då måste värdet i loppet vara på Hill Street.Det är trots all snabb sommarbana och hästen kommer sitta i spets, dessutom med Örjan i sulkyn som vinner med det mesta för dagen och dessutom känner till alla svaghetet och styrkor hos värsta motbudet Man at Work.
ÖK kommer se till att tempot blir precis som favoriten inte vill ha det


Slutar Hill Street under 15% på strecken?


Lycka till ni som spelar, har paus själv men kunde inte låta bli att gå igenom intressanta avd6 på V75

Senast redigerad av Basse den 2020-06-21 klockan 11:30.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:20   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Inne på samma spår som stekel i DD:1

Örjan borde spetsa och med självförtroende för dagen skulle jag bli förvånad om han släppte ledningen till Man at Work. Jorma gör nog ett pliktskyldigt försök att överta då han sitter bakom favoriten i loppet men Örjan borde svara ut MaW.

Vad händer sen?

Loppet är ju helt låst med Missle Hill i ledning och Favoriten i dödens. Bägge de största betaltjänsterna spelar på att Jorma kommer hålla farten uppe hela vägen och att då 9 Zap
Di Girifalco skall vara ”klar” för att de kör skiten ur varandra där framme.Det kan säkert stämma OM det verkligen blir kört så...
Jag finner det troligare att det blir ett mer sansat loppscenario och att Örjan rinner undan så där retfullt som han ofta gör.

Värdet i loppet borde vara att gå på 3 Missle Hill.

Man at Work blir favorit och 9 Zap di Girifalco kommer haussas upp till klar andrahandare, då måste värdet i loppet vara på Missle Hill. Det är trots all snabb sommarbana och hästen kommer sitta i spets, dessutom med Örjan i sulkyn som vinner med det mesta för dagen och dessutom känner till alla svaghetet och styrkor hos värsta motbudet Man at Work.
ÖK kommer se till att tempot blir precis som favoriten inte vill ha det


Slutar Missle Hill under 15% på strecken?


Lycka till ni som spelar, har paus själv men kunde inte låta bli att gå igenom intressanta avd6 på V75
Inte för att vara sån, men Hill Street menar du nog.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:29   #39
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Inte för att vara sån, men Hill Street menar du nog.
Såg det- har rättat mitt inlägg så snabbt jag kunde och hoppade att så få som möjligt skulle hinna läsa mitt inlägg innan jag rättade.

Nu han du citera inlägget så jag kom inte undan med den planen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10), viking90 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:14   #40
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lionel?


Ska den vara så chanslös....?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:19   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ska den vara så chanslös....?
Nej verkligen inte. Ofta bortglömd den där. Vinner ju inte ofta heller men aldrig rätt med några få procent på en sån kuse.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:30   #42
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Mitt system på min hemmabana under uppbyggnad! Länk till den preliminära raden nedan:

https://www.atg.se/spel/V75_2020-06-...2-b49417fff4be

Avd 1:
Tror det står mellan 1 Ingo som skall slås från spets som favorit. 2 Andre Ward är i form och då Kalmars bana är bred är spåret inte oroande. Urstark och får position i främre träffen direkt! 7 Image Rapida bfro passas, trivs på Kalmar! 8 Hobby DeLiton har hysterisk form och felfri blir det intressant med lucka! Lär speeda ruskigt fort till slut! Har man råd plockar man även med 5 Franklin Face och 11 Criterion som har form och fart att vinna vid maxklaff! Bra kuskar där också vilket är mycket viktigt på V75!

Avd.2:
Hela landet låser på 5 O.M.Faststeep och 6 Oscar L.A.. Jag tar med två till singelprocentare från bra lägen! 2 Digital Crunch som Hanna har fått bra snurr på och 3 Bring Me Bajern som får rygg ledaren och går bfro! 2% är det stort värde i!

Avd.3:
4 Double Exposure är megafavorit och här avgörs utdelningen! Ruskigt fin chans men jag hoppas att Nurmos har form igen och att Jorma gasar med 3 Une Etoile Gar! OM två träter... Det skvallras om äckligt fina jobb på 5 Activated! Tar med den också! OM det blir generalknas och 3 och 4 galopperar i körning av någon anledning så öppnar det ju upp för främst 7 Ultra Bright och ev. 6 Wild Love. 1% på Ultra Bright är ju egentligen helt sjukt...?

Avd.4:
Finner sista fållan som överlägsna rent kapacitetsmässigt och jag tror dom även visar det i slutet av loppet! 15 Speedy Face kan vara ett singelstreck! Klassen i gänget och i form! 13 Pacific Face är härdad i tuff konkurrens, har form och är urstark! Ruskigt värde på 12 Dragster!! 3%... Galet! Lämnar 14 Mack Dragan även om det är smygform efter en mindre bra säsongsinledning.

Avd.5:
Bästa hästarna från bakspår! Här kan vad som helst hända! Jag näst intill helgarderar! Lämnar endast 3 och 6 utanför... Har begränsade rader så ev helgardering om jag kan hitta annan vinkel i andra avd.

Avd.6:
12 Norton Commander till 7% är det värde i. Just nu en av tre streckade. Den eviga tvåan vann till slut... Är det proppen ur nu eller tillbaka till gamla synder? Här tas spets och då ska 4 Man At Work streckas men 46%? Njaaa...? Tar även med 9 Zap Di Girifalco som ser snuskbra ut!

Avd.7:
Klassen i gänget! 7 Velten Limelight! Mosar och vinner lätt tror jag. SPIK!

Sista info avgör!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheZ (+5)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-21 klockan 13:50. Anledning: Håll igen med reklamen!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:38   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Den här gången faller jag till föga och singlar Oscar och Double Exposure. Jag vill åt jackpot-sjuan (de blir överbetalda) och sedan kör jag på Tycoon Conway Hall som har god chans att leda runt om och nog kan gå strax under 10 om det behövs. Jag gillar Activated, men den ska ha lopp i kroppen och gå för vinst i nästa start, så det är Nurmos häst emot Exposure idag. Oscar har främst O.M.Faststep emot sig och det är inte värt att dubbla kostnaden. Bakom Tycoon finns en handfull hästar som kan vinna.

Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:49   #44
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Är det bara jag som är inne på V75-1 nr.5 Franklin Face ?
På Mantorp för några starter sedan, så var han mer spelad än Zap Di Girifalco som fick ett bra lopp i rygg på Franklin Face.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:56   #45
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Mitt system på min hemmabana under uppbyggnad! Länk till den preliminära raden nedan:

https://www.atg.se/spel/V75_2020-06-...2-b49417fff4be

Avd 1:
Tror det står mellan 1 Ingo som skall slås från spets som favorit. 2 Andre Ward är i form och då Kalmars bana är bred är spåret inte oroande. Urstark och får position i främre träffen direkt! 7 Image Rapida bfro passas, trivs på Kalmar! 8 Hobby DeLiton har hysterisk form och felfri blir det intressant med lucka! Lär speeda ruskigt fort till slut! Har man råd plockar man även med 5 Franklin Face och 11 Criterion som har form och fart att vinna vid maxklaff! Bra kuskar där också vilket är mycket viktigt på V75!

Avd.2:
Hela landet låser på 5 O.M.Faststeep och 6 Oscar L.A.. Jag tar med två till singelprocentare från bra lägen! 2 Digital Crunch som Hanna har fått bra snurr på och 3 Bring Me Bajern som får rygg ledaren och går bfro! 2% är det stort värde i!

Avd.3:
4 Double Exposure är megafavorit och här avgörs utdelningen! Ruskigt fin chans men jag hoppas att Nurmos har form igen och att Jorma gasar med 3 Une Etoile Gar! OM två träter... Det skvallras om äckligt fina jobb på 5 Activated! Tar med den också! OM det blir generalknas och 3 och 4 galopperar i körning av någon anledning så öppnar det ju upp för främst 7 Ultra Bright och ev. 6 Wild Love. 1% på Ultra Bright är ju egentligen helt sjukt...?

Avd.4:
Finner sista fållan som överlägsna rent kapacitetsmässigt och jag tror dom även visar det i slutet av loppet! 15 Speedy Face kan vara ett singelstreck! Klassen i gänget och i form! 13 Pacific Face är härdad i tuff konkurrens, har form och är urstark! Ruskigt värde på 12 Dragster!! 3%... Galet! Lämnar 14 Mack Dragan även om det är smygform efter en mindre bra säsongsinledning.

Avd.5:
Bästa hästarna från bakspår! Här kan vad som helst hända! Jag näst intill helgarderar! Lämnar endast 3 och 6 utanför... Har begränsade rader så ev helgardering om jag kan hitta annan vinkel i andra avd.

Avd.6:
12 Norton Commander till 7% är det värde i. Just nu en av tre streckade. Den eviga tvåan vann till slut... Är det proppen ur nu eller tillbaka till gamla synder? Här tas spets och då ska 4 Man At Work streckas men 46%? Njaaa...? Tar även med 9 Zap Di Girifalco som ser snuskbra ut!

Avd.7:
Klassen i gänget! 7 Velten Limelight! Mosar och vinner lätt tror jag. SPIK!

Raden finns att köpa på min hemmabanas tillsammanssida men ännu är den preliminär...
Sista info avgör!
Har ändrat spik till 15 Speedy Face efter lite arkivkoll! Några öppnare över kort distans har fått upp speeden! Dra i högertömmen i tid Dante så vinner du!

Plockar även bort 12 Norton Commander pga spåret. Lägger till 5 Franklin Face i första och 4 Elche i andra till systemet.

I sista lirar jag 2, 7, 10!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td