Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-14, 18:30   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Kalmar (söndag 21/6) 16.20 - Snack, tips, idéer och lite tuppfäktning


Själv är jag rätt på det men det blir likväl fel i det stora hela. Så nu är jag på en lång paus. Dvs, mer än tolv timmar. Egentligen längre men med tanke på att det är V75 i söder nästa helg så kan jag ju inte hålla tassarna borta antar jag.

Tänkte dra lite snabba och spontana tankar här innan jag blir påverkad av något annat. Sen har man en vecka på sig att korrigera och bygga något slagkraftigt!


V75-1: Måste nämna Fredrik Persson på hemmaplan här direkt i inledningen. Form på stallen och här en duglig häst från springspår. Nr 6 Earthquake Neo blir tidig hos mig. Även nr 1, 2 och 7 är tidiga och jag tror man överlever en del med den här fyrlingen.

V75-2: Lägsta klassen och Oscar L.A. med Joakim Lövgren blir nog stor favorit med all rätta. Jag vill dock ha med nr 8 Master Sea, trots uselt spår, då jag tror den har fartresurser för att kunna utmana. Kommer antagligen inte låsa på två här utan antingen spikar jag om procenten är rätt eller så kommer även nr 4 Elche med som borde bli en av de betrodda här. Innerspåret med Greger Fajersson och hästen G.K. Ursus blir väl draget här antar jag som kan rensa lite.

V75-3: Vem ska slå Double Exposure här? Perfekt startspår och den borde ha en del respekt med sig. Kan bli spik men jag kommer syna nr 3 Une Etoile Gar extra i sömmarna innan jag tar några beslut. Nr 2 Sharp Dream gjorde det bra senast men är väl huvudet lägre än de bästa här. Nr 5 Activated och nr 6 Wild Love är ju också bra hästar i Stoeliten men spår på utsidan av Double Exposure.

V75-4: Stayerlopp där jag kommer strecka på rätt många tror jag även om de starkaste till sist har knäckt de flesta. Men nr 1 Totti Face med gamle T Zackrisson kommer med åtminstone på startvolten. Antagligen fler då jag tycker ingen är riktigt chanslös här - allt beror på positionerna. Nr 7 Vagabond Bi gjorde det bra senast om än man kanske kunde krävt lite mer. Finns fler intressanta här också trots mellanvolten. varför inte Sheriffen med T Jonsson som en storskräll? Jag älskar Dragster och den kan svepa allt sista 300 meterna vid rätt löpning. Får hoppas den stannar kring 5%. Nr 13 Pacific Face blir mitt förstastreck dock och den borde bli hyfsad favorit här. Nr 14 Mack Dragan visar lite form igen och kanske vinner snart trots att jag oftast ratar den och tycker den är klart överskattad.

V75-5: Kalmarsundspokalen är ett djävulskt getingbo och jag har faktiskt inga direkta tidiga tankar här. Ingen chanslös här inte och den som rankas sist blir nr 9 Monark Newmen pga spår. Här blir det att verkligen plugga, jämföra lopparkiv sinsemellan och lyssna på tränare och kuskar.

V75-6: En liten varning för nr 8 Sevilla som blixtrade till från ingenstans senast. Kan den överraska här trots spår 8? Nr 12 Norton Commander är väl bästa hästen här men spåret kunde ju blivit bättre. Nr 3 Hill Street ratade jag senast men nu är spåret mycket mer lockande och bör vara tidig i ranken. Silverdivisionen är inte mycket enklare att bena ut än guld (V75-4). Dock tycker jag alla mellan 1 och 6 är intressanta här. Snabba sommarbanor och bra positioner är viktigt.

V75-7: Nr 2 Sobel Jasmine rankas ner trots bra spår. Skor runt om nu och det kommer nog inte räcka mot den här omgivningen i en riktigt bra klass 1. Jag tror jag kommer lägga mina ägg i korgen där nr 10 Zodic Dany Grif startar. Barfota runt om nu och var tvåa med skor senast bakom Volare Gar. Vågar man sitta med den ensam här från bakspår? Är den huvudet högre än övriga? Jag tror det men det blir att gå igenom det här loppet extra noga innan man fattar några beslut.

Nu börjar nedräkningen till midsommar och sen vilodag och därefter en V75:a från Kalmar! Kämpa!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-14, 19:46   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Klassiska midsommartravet på Kalmar är ju alltid trevligt. Men med två dunderfavoriter känns det upplagt för jackpottstöld.
Första tanken är ju en beprövad och ibland vinstgivande metod men vi får se om jag står fast vid mina tidiga tankar.
Onsdagstankar lördagstankar
V75 1) 1 Ingo och 2 André Ward känns väl som lägesgynnade och ganska högklassiga Bronshästar. 8 Hobby de L’iton bör nog bevakas. Aron har form

V75 2) 4 Elche är väl ett måstestreck i som vanligt luriga klass 2.
2 Digital Crunch. Hanna från Halmstad hej. Hästen har gått bra hela våren 6 Oscar L.A. måste väl bevakas

V75 3) 4 Double Exposure är väl hästen att slå. Blir väl en 90% are.

V75 4) 3 Lucky Base måste bevakas men 7 Vagabond Bi är oxå en personlig favorit. 14 Mack Dragan

V75 5) 2 Västerbo Exact var helt grym senast men väger väl för lätt i Guld ? Eller ?
12 Tae Kwon Deo känns bortlottad men är både stark och snabb. Revanch för elitlopps debaklet. 1 Tycoon Conway Hall. Gamlingen är still going strong och distansgynnad

V75 6) En stentuff och öppen silverdivision. 3 Hill Street, 8 Sevilla, 9 Zip Di Girifalco, 10 Pastor Power, 12 Norton Commander och stänkaren 5 Secret Mission är en salig blandning av tidiga tankar men frågan är om det räcker ? Man At Work brukar jag missa när den vinner, kommer ju från finalvinst.

V75 7) 7 Velten Limelight. Äntligen ett bra spikförslag. Nästan i klass med Stoelit favoriten.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-06-20 klockan 16:28.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-18, 21:41   #3
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Rolig omgång där jag hoppas välta megafavoriten Double Exposure. Stoet är fenomenalt, men lever Une Etoile Gar upp till sitt kunnande bör det bli jobbigt att plocka ned denne. Jorma laddar vad som går och jag tror att han kan hålla ut opponenten sida vid sida. Örjan tar en lugn dödens, men vi vet hur fort Nurmos märr kan springa sista 700 och då kommer Double få svettas.

Sedan tror jag det kan smälla i guld. Tae Kwon Deo har spår tolv och det är tuffa papper. Även Disco Volante startar från bakspår och då ska det till klaff i de här sällskapen. Tycoon Conway Hall kommer laddas vad som går och håller han upp täten utan att det kostar för mycket kan han absolut rinna undan från spets. Det är inte samma häst nu som i fornstora dagar, men av intrycket att döma ifrån segern senast verkar formen vara på uppåtgående och han biter fortsatt ifrån sig bra i spets.

Mest intressant är dock hedershästen Lionel. Även jag har pratat om att ge upp honom vid det här laget, men här måste han bara streckas till 1%! Hästen har fått flera tuffa lopp i tuffa gäng och då vinner han inte längre. Det här är en medioker gulddivision och när han har ett avsevärt bättre läge än flera av konkurrenterna bör han bevakas tidigt. Antonsen har aviserat att det primära målet är att köra hästen i ryggar och förlita sig på att avslutningen biter bra. Det finns dock en risk att han hamnar utvändigt ändå, men löser det sig är han given.

Redéns Hill Street fick äntligen ett bra läge och här lär det vara påställt, oavsett vad stallet säger. Blir han trea eller bättre går han ur klassen och då gäller det att ta vara på chansen. Inför senast sade Redén att det skulle vara intressant att se hur fort han kan springa på innerspår, det tar jag med mig till den här starten. För att han inte var som bäst i den förra starten, det är givet. Men Örjan tog upp lite strax innan mållinjen för att hästen ska känna sig modig i nästa start.

...och så söndagsspiken där jag inte ändrat mig ännu, avdelning ett. Öppet lopp där mycket beror på vad som händer i starten. Ingo kan öppna bra och håller han upp innersniffen ska han ses med god segerchans. I en svår omgång kopplar jag nog grepp direkt och spikar. Formstark häst, härdad i klassen, bra läge!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
exlee (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-19, 16:36   #4
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Jens Sjödèn V75 Kalmar söndag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 20:33   #5
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag måste stryka en av följande åtta streck för att få systemet att gå ihop. Vilken?

V75-6: 3,4,9,12
V75-7: 4,7,9,11
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 20:42   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste stryka en av följande åtta streck för att få systemet att gå ihop. Vilken?

V75-6: 3,4,9,12
V75-7: 4,7,9,11
Zap di Girifalco pga skittråkigt spår och ska du ha sådana kan du lika gärna lite längre ner bland streckprocenten.

King of Everthing har ju lika tråkigt spår men gjorde en strålande insats senast där tempot hölls uppe. Kan nog bli tempo här också om Christoffer vill köra i spets och sen Velten Limelight utanpå. Då kommer både King of Everything och Zodic Dany Grif in i den här matchen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 20:47   #7
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Kul men lurig omgång tycker jag även om det känns svårt att fälla Double Exposure. Tankar:
1: Börjar vackla kring Ingo när det är flera tuffa emot. Frågan är om inte Andre Ward kan vinna från dödens? Spelvärde lyfter Hobby men sågar Criterion som jag tycker känns given vid gardering.
2. Borde räcka långt med 5 och 6 som Sjödén skriver.
4: Klar fördel de längst bak. Speedy Face känns klart spelvärd men Dante har väl aldrig vunnit på V75 och jag känner mig aldrig trygg med Kolgjinis. För mig är Mack Dragan första strecket då det är bästa ekipaget.
5: Kul guldlopp där Gareth Boko ofta vunnit i mitt badkar. Tycoon tar väl spets och släpper inte över den här distansen. Marc Elias sätter sig sedan lugn i dödens om hästen går felfritt. Gillar ju Tae Kwon Deo men förstår inte riktigt hur den ska vinna. Vid gardering tar jag nog hellre Esprit Sisu och kanske Monark Newmen från rygg ledaren.
6: Var tidig inne på sos på Man at Work men förstår att ett inte är givet och att Hill Street är klart snabb ut liksom många andra. Svårt och dyrt vid gardering. Är inte så imponerad av Zap di Girifalco än och tvivlar på att Norton Commander vinner bakifrån.
7: Velten Limelight kan vara överlägsen, var ju inte så långt efter Don Fanucci senast. Gillar dock inte att spika i sista när det också finns vingelrisk. Bakom är 10 tidig och gissar väl också att PU valt Look Håleryd av en anledning.

Har någon koll på vilka Spelvärde spikar?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 20:49   #8
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Hade lämnat Charlock Wiking utanför utan att vara särskilt orolig

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste stryka en av följande åtta streck för att få systemet att gå ihop. Vilken?

V75-6: 3,4,9,12
V75-7: 4,7,9,11
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 20:58   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Hade lämnat Charlock Wiking utanför utan att vara särskilt orolig
Trodde det var nr 10 han hade i sista! Ja, Charlock Wiking känns långsökt men samtidigt är det en sådan häst som är rätt bra och som jag hamnar fel på!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 21:06   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Avdelning 7:

Kan Untersteiner ha en tanke här med Sobel Jasmin? Den är ju ruskigt kvick och det är väl inte så säkert att Zlatan Knick tar en längd där. Körning att vänta och Look Håleryd smyger med lite snyggt i andra ytter borde det väl bli.

Sen är ju frågan vad Velten Limelight gör. Untersteiner borde ju hellre vilja ha rygg här och borde släppa ner den framför sig. Zlatan Knick kan ju även spets, och vad händer då? Då sitter väl Velten Limelight i dödens. Lär inte bli så lugnt där utan ledningen eftertraktas?

Och får Velten Limelight ledningen hamnar Look Håleryd i dödens? Kan Sobel Jasmin smyga ut och ta positionen för att hjälpa Look Håleryd? Samtidigt känns det som att det kommer bli tempo på loppet och det gynnar ju de där bak vilka alla är dugliga men King of Everything och Zodiac Dany Grif borde ha lite bättre chanser pga bättre spår(?).

Själv är inte Look Håleryd med på min ram ännu. Hur ska den vinna loppet? Hittar inga loppscenario där den gynnas tillräckligt mycket.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 21:22   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste stryka en av följande åtta streck för att få systemet att gå ihop. Vilken?

V75-6: 3,4,9,12
V75-7: 4,7,9,11
Jäkla bra fråga faktiskt. Vikingen borde sitta på minsta vinstchansen, men är ju mer streckintressant än alla andra också. Beror lite på hur resten av ditt system ser ut, Vikingen eller Velten. Funderar fortfarande på Velten och hur den ska komma till, kan bli att jag spikar den ändå.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 21:22   #12
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Förra veckan kom det inga rackarrökare men nu när det tävlas söder om dalälven är de självklara.

Avd 1-nr 12 Thengill som har Örjan i sulkyn och när 1,2 kör mot varandra så kommer Gubben i lådan och rensar som en 3% Tackar...

Avd 2- nr 11 Eye in the sky 0,5% Rikaste hästen van att vinna, jag tar med den på mitt system.

Avd 7- nr 8 Sevilla 4% grym form som med ett rygglopp i 3-4 ytter blir livsfarlig ssom storskräll sista 400 metrarna.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 21:24   #13
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Avdelning 5:

Hur är det möjligt att bena ut en vinnare här? Jag är ju inne på att såga bort Monark Newmen. Tycoon Conway Hall segade sig tillbaka som slagen in på upploppet när Monark Newmen. Gav en V6 till mig så tack Flemming!

Det kan ju bli så enkelt att Flemming får styra och ställa i spets men Kalmar har inte samma (känslan säger det) nedförsbacke där ledaren blir hjälpt - och då borde fler utifrån segra här.

Disco Volante gillar jag näst mest i fältet men övriga tycker jag det är lite tärning över vem som ska vinna. Oerhört jämnt lopp. Visst, nr 2 och nr 3 kan man ju också plocka bort! Nu har vi bara åtta ekipage kvar. Baron Gift missgynnas väl om banan är snabbsprungen och sen startspår långt ut på vingen med risk att det backas här. Stepping Spaceboy borde vara bortlottad också.

Jag blir inte klok på det! Någon måste ju vinna, nu är det ingen som kan vinna. Blir väl enkelt att Tae Kwan Deo bara sveper allt och alla! Där är lösningen trots spår 12 men bakspåren har ju segrat 8/13 gånger här vad jag läste! Lite tråkig procent bara!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 21:32   #14
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Avdelning 5:

Hur är det möjligt att bena ut en vinnare här? Jag är ju inne på att såga bort Monark Newmen. Tycoon Conway Hall segade sig tillbaka som slagen in på upploppet när Monark Newmen. Gav en V6 till mig så tack Flemming!

Det kan ju bli så enkelt att Flemming får styra och ställa i spets men Kalmar har inte samma (känslan säger det) nedförsbacke där ledaren blir hjälpt - och då borde fler utifrån segra här.

Disco Volante gillar jag näst mest i fältet men övriga tycker jag det är lite tärning över vem som ska vinna. Oerhört jämnt lopp. Visst, nr 2 och nr 3 kan man ju också plocka bort! Nu har vi bara åtta ekipage kvar. Baron Gift missgynnas väl om banan är snabbsprungen och sen startspår långt ut på vingen med risk att det backas här. Stepping Spaceboy borde vara bortlottad också.

Jag blir inte klok på det! Någon måste ju vinna, nu är det ingen som kan vinna. Blir väl enkelt att Tae Kwan Deo bara sveper allt och alla! Där är lösningen trots spår 12 men bakspåren har ju segrat 8/13 gånger här vad jag läste! Lite tråkig procent bara!
Tvåhästarslås - Disco Volante och Tae Kwan Deo, kan det vara så enkelt att deras misslyckade start i årets Elitlopp slutar med att detta guldlopp drar Disco fram Tae Kwan Deo till segern då dessa har en jäkla massa spring i benen.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+12)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 22:42   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jäkla bra fråga faktiskt. Vikingen borde sitta på minsta vinstchansen, men är ju mer streckintressant än alla andra också. Beror lite på hur resten av ditt system ser ut, Vikingen eller Velten. Funderar fortfarande på Velten och hur den ska komma till, kan bli att jag spikar den ändå.

Det är nog 11 Charlock Wiking, som behöver en del tur från spåret på denna distans. Har tid på mig till kl 10 i morgon att lämna systemet. Avvaktar Björnkollen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 23:05   #16
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Var inte köra en av två på Man At Work och Velten Limelight
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 23:09   #17
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2492
Standard

Ska naturligtvis stå varför
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 23:15   #18
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Ang V75-5, kan det inte bli så enkelt att Adrian bara kör fram Tae Kwon Deo direkt i dödens och sen bara vinner? Jag är lite inne på det, och är en spik för mig. Tror den bara är bäst i det här gänget
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-20, 23:32   #19
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste stryka en av följande åtta streck för att få systemet att gå ihop. Vilken?

V75-6: 3,4,9,12
V75-7: 4,7,9,11
Jag tycker du ska steka 9,4 eller 7 (i den ordningen) till förmån åt Charlock Wiking! Anmäld barfota bak som den vunnit med enda gången förut samt gått väldigt bra från bakspår 4/6. Riktigt bra ”rens” på den Fast det är klart, lättare att säga åt andra hur de ”bör” göra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 06:55   #20
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Har nu kollat lopparkiv ett antal gånger på morgonen. Jag blir nästan lite kär hur bra 11.Charlock Wiking går bakifrån.Tempo i loppet vet alla att det blir men en rygg på Claes Svensson vore mumma då blir det åka av för Magnus.

Spikens smällkaramell kommer i avd7
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 07:45   #21
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Sista avdelningen. Charlock Wiking. Ja, den står väldigt illa till på en kanske ursnabb
sommarbana och kort distans. Men - nr 8 Redneck Woodland har två raka från ledningen
och om Adrian försöker gå till ledning kan det bli ordentlig körning i början och öppna upp för en formhäst som Charlock Wiking. Definitivt med på min kupong!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 08:22   #22
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Dagens nästagångare är Joe Martini i avd 4!
Kolla in loppet senaste, visst han fick ett fint lopp på innerspåret men när det väl blev dags för upplopp så gick han väldigt snabbt när dom hittade ut i andra spår!
Gick sig verkligen inte tom! Nu är det väl lite tuffare emot denna gången man kan vara värd ett streck om man garderar på! Henriette vann dessutom ett lopp i veckan dock i monté men första vinsten på några månader så kan bli en lite välbehövlig självförtroende boost där!

Lycka till ni som lirar! Jag har förlitat mig på andelar idag!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 08:39   #23
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Björnkollen finns på Goops hemsida.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 08:53   #24
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Daniel Berglund har semester och tipskrönikan till Kalmars omgång 21/6-20 uteblir.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 09:01   #25
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag måste stryka en av följande åtta streck för att få systemet att gå ihop. Vilken?

V75-6: 3,4,9,12
V75-7: 4,7,9,11
Lösningen blev, att 8 i V75-5 ströks. Då tog jag bort 2 i V75-4.

Därmed kunde jag behålla mina idéer i de två sista.

Tack alla för ert engagemang.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 09:03   #26
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Själv är jag rätt på det men det blir likväl fel i det stora hela. Så nu är jag på en lång paus. Dvs, mer än tolv timmar. Egentligen längre men med tanke på att det är V75 i söder nästa helg så kan jag ju inte hålla tassarna borta antar jag.

...

V75-3: Vem ska slå Double Exposure här? Perfekt startspår och den borde ha en del respekt med sig. Kan bli spik men jag kommer syna nr 3 Une Etoile Gar extra i sömmarna innan jag tar några beslut. Nr 2 Sharp Dream gjorde det bra senast men är väl huvudet lägre än de bästa här. Nr 5 Activated och nr 6 Wild Love är ju också bra hästar i Stoeliten men spår på utsidan av Double Exposure.

...

V75-5: Kalmarsundspokalen är ett djävulskt getingbo och jag har faktiskt inga direkta tidiga tankar här. Ingen chanslös här inte och den som rankas sist blir nr 9 Monark Newmen pga spår. Här blir det att verkligen plugga, jämföra lopparkiv sinsemellan och lyssna på tränare och kuskar.

V75-6: En liten varning för nr 8 Sevilla som blixtrade till från ingenstans senast. Kan den överraska här trots spår 8? Nr 12 Norton Commander är väl bästa hästen här men spåret kunde ju blivit bättre. Nr 3 Hill Street ratade jag senast men nu är spåret mycket mer lockande och bör vara tidig i ranken. Silverdivisionen är inte mycket enklare att bena ut än guld (V75-4). Dock tycker jag alla mellan 1 och 6 är intressanta här. Snabba sommarbanor och bra positioner är viktigt.

...

Nu börjar nedräkningen till midsommar och sen vilodag och därefter en V75:a från Kalmar! Kämpa!
Har köpt in mig på ditt.

Nu fick jag veta lite tankar oxå, må vara för sent

Double Exposure 79%. Får väl duga som spik för så förskräckligt mkt edge ger man inte bort, om man nu inte som jag tror tror att 8 Julia Pellini har 1,0% mot sina 0,32% streck eller att 3an svarar 4an och bjuder in Persson i loppet.

Nä jag håller i grunden med, vem ska slå? (svar nr 8)

----

Tae Kwon Deo är jag svag för. Är det omöjligt att Jorma jhagar iväg Baron Gift mot spets?
Hursomhelst har Tae Kwon Deo egenskaper som normala hästar saknar och det normalt iskalla 12e ser jag som ett rätt lagom handikapp, och då är jag snäll mot "motståndarna".

Långt upplopp dessutom så nä det här vinner Adrian lätt bara ingen rammar honom på vägen. Minns att han för tre veckor sedan var bookiefavorit i elitloppet...

Gareth boko vid återvunnen form eller Jorma från spets, håller med Piraten om att Lionel är intressant bland "motståndarna" då han faktiskt är bättre än folk tror på kort distans, minns VM-loppet på Yonkers 800 metersbana för några år sedan.

Vi får se om PRO slår Kolgjinis "bästa förutom Viking Kronos"...

Till 4,54 i odds minus avdrag (22%) lägger iaf jag mina pengar i Tae Kwon Deo-korgen, på fasta oddsen får jag som högst 3.50, suck, dock hjälper slentriantipparna till att höja streckoddset, "tolfte är döden" och Gareth Boko trollar fram 18% enbart på spåret (formen?)... andra saluför en tioåring som blir av med spetsen ibland och några tycker att 15% är en bra procent på Disco Volante bakifrån!? Det kan förstås hända att Jorma spetsar och släpper tidigt till en igenomslinkande Disco men är inte det långsökt?

Landet Mellanmjölk garderar

Adrian har utlovat "ingen mellanmjölk i alla fall", bra grundinställning från tolfte även om jag personligen inte tvivlar på att 600 meter räcker med den avslutande långa raksträckan.

Ok ju mer jag funderar är ju Flemmings formtoppade(?) tioåring det givna budet om spets, fast med låg inledningsfart får han tidigt sällskap så jag är inte överdrivet rädd även om historien visat att spetshästar är svåra att tas med på sparsamt vattnade landsortsbanor i 30 graders värme.
En sån tur att där bara är 20 grader växlande molnighet och kvällstrav och att även Tae Kwon om än inte 110 % ändå har hög form.

Glad Midsommar alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2020-06-21 klockan 09:49.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 09:46   #27
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3109
Standard

Sevilla struken trist då man hade lite feeling för den
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:01   #28
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Tror Man at Work är stenklar om inte Jorma kör hästen i galopp. Vinner minst 5ggr av 10. 3 ggr pengarna är ett överodds i min bok.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:16   #29
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Har haft samma tanke men just nu är den utanför då den står på sämsta volten och rätt tufft inne. Men är bra sugen på den ist för Guillame B.

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Dagens nästagångare är Joe Martini i avd 4!
[B
[/B]Kolla in loppet senaste, visst han fick ett fint lopp på innerspåret men när det väl blev dags för upplopp så gick han väldigt snabbt när dom hittade ut i andra spår!
Gick sig verkligen inte tom! Nu är det väl lite tuffare emot denna gången man kan vara värd ett streck om man garderar på! Henriette vann dessutom ett lopp i veckan dock i monté men första vinsten på några månader så kan bli en lite välbehövlig självförtroende boost där!

Lycka till ni som lirar! Jag har förlitat mig på andelar idag!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:17   #30
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
Sevilla struken trist då man hade lite feeling för den
Var inne på Sevilla oxå. Nu är detta lopp en straffspark för Man at work.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:29   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Off Topic. Vem gör nedan prestation på V75?
Citat:
Ni som kollar det danska travet. Jane Hall gjorde nog en av de sjukaste lopp som gjorts. galopperar och tappar minst 60 meter men jagar i fatt och vinner hur enkelt som helst och då var det inte en sådan utmärkande stjärna på förhand jämfört mot de övriga och framför allt inte mot spetshästen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:38   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag ska ju krångla ur mig två spikar i DD-loppen som vanligt.

I sista är det relativt enkelt att bestämma sig idag, även om vägen dit är lite krånglig kanske. Velten hade jag köpt om det handlat om medeldistans, nu är det lite värre med sprint. En del risk för vingel och mindre marginaler. Om Peter själv kört spetskandidaten Sobel Jasmine så hade jag eventuellt gått på den, men nu har han lånat bort hästen och jag går på ett säkrare kort. Zlatan Knick har 1-2-1-2-1 med rådande förutsättningar (vinst i klass 2 och andraplats i klass 1 med i detta) och jag tror att det är hygglig chans att han får ta över. I annat fall blir det bra position. Oddset 12/3,25 finns på bet365 för de som gillar den här kusen idag!

Silver är lite mer lättvärderat men ändå inte självklart vem man ska gå på. Zap Di Girifalco vet vi ju inte riktigt botten i än. Men klev ju upp en klass nu och trots två strykningar borde det ju inte vara toppchans direkt från bakspår. Speciellt som de vassaste motbuden står på framspår. Man At Work går nu från märkligt bortglömd senast (tack för kaffet!) till att bli en av omgångens största favoriter. Han är halvsnabb ut, men inte mer. Utan att de vinkar fram honom lite kan han bara glömma att spetsa i den här klassen. Speciellt nu när han har bilföljarna Hill Street och Secret Mission bredvid sig. Det spekuleras lite i att Hill Street eventuellt skulle vara lite distanssvag, men det snacket tror jag inte mycket på. Speciellt som det ofta tas upp en bit i loppen även på V75. Ser ut som en icke-vinnare i raden, men näst senast vinner han nog om Örjan kör till lite tidigare. Och sist fick han ett ganska drygt sistavarv och var nog lite nedsatt av skada och uppehåll. Jag säger spets och slut på Örjan som är i sällan skådat slag för dagen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:40   #33
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Är V75-2 inte ett ovanligt ihåligt Klass II-lopp? Vad tror folk om 6 Oscar L.A.s styrka? Kan han ta ned 5 O.M. Faststeep från dödens? Även vid överpace har jag svårt att se provinshästarna på bakspår slå dessa? Kanske kan 7 Jetstream Rapida och 8 Master Sea gynnas om favoritduon kör bort sig, dock. 4 Elche är den enda hästen som varit ute kontinuerligt i svårare sammanhang, men att han ska komma ned på de tider som Oscar L.A. visat upp känns mer tveksamt.

Med tanke på galopprisk och spåret tycker jag dock ändå att Oscar L.A. känns klart överspelad till 55%. Bygger man sitt system på spik på Double Exposure och/eller Man At Work är det nog läge att ta bort en hel del av insatserna på Oscar L.A.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:44   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet blev ett omvänt TV-system - helt i min smak.

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 10:49
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 536,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8) Ingo har jag vunnit mycket på. Boxaren var en Go´gubbe, som man träffade på Göteborgs krogar och nattklubbar. "Alla" ville bråka med honom - men han lät sig inte provoceras. Ingo tar ledningen här - SoS - bra att öppna med en spik till 31 %)

2: 5, 6 (2, 1) (storfavoriten skall vinna från dödens. Låser med 5 och 6)

3: 3, 4 (5, 2) (dunderfavoriten 4 har stor chans att vinna här. Men härdade italienskan 3 kan möjligen hålla ut 4 sida vid sida och vinna till 10 %)

4: 3, 7, 8, 13, 14, 15 (2, 10) (favoriten 3 leder länge det långa loppet. Härdade tuffingarna 40 m bakom kommer ångandes. 15 är min förstahäst. 7 ser fin ut. 8 med Örjan)

5: 1, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (6, 2) (känner inte för favoriterna 1 och 12 och garderar rejält)

6: 3, 4, 9, 12 (6, 10) (9 är Goopstallets bästa vinstchans. Han får efter strykning startrygg på 3. Jepson vinner till 17 %. Streckar även favoriterna och bortglömde 12)

7: 4, 7, 9, 11 (3, 10) (startraketerna 1,2 och 3 öppnar detta sprinterlopp i elitloppsfart. Tror att stoet 2 tar spetsen och försöker hålla ut 3 för att gynna stallkamraten 4. Favoriten 7 kan få trafikproblem. 9 har bra startryggar och tidigt streck. 11 är totalt bortglömd av spelarna)

1x2x2x6x8x4x4 = 3072 rader.
3072 x 1 x 0,50 kr = 1 536,00 kr.
Totalt: 1 536,00 kr.
Rättningskod: Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:49   #35
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag ska ju krångla ur mig två spikar i DD-loppen som vanligt.

I sista är det relativt enkelt att bestämma sig idag, även om vägen dit är lite krånglig kanske. Velten hade jag köpt om det handlat om medeldistans, nu är det lite värre med sprint. En del risk för vingel och mindre marginaler. Om Peter själv kört spetskandidaten Sobel Jasmine så hade jag eventuellt gått på den, men nu har han lånat bort hästen och jag går på ett säkrare kort. Zlatan Knick har 1-2-1-2-1 med rådande förutsättningar (vinst i klass 2 och andraplats i klass 1 med i detta) och jag tror att det är hygglig chans att han får ta över. I annat fall blir det bra position. Oddset 12/3,25 finns på bet365 för de som gillar den här kusen idag!

Silver är lite mer lättvärderat men ändå inte självklart vem man ska gå på. Zap Di Girifalco vet vi ju inte riktigt botten i än. Men klev ju upp en klass nu och trots två strykningar borde det ju inte vara toppchans direkt från bakspår. Speciellt som de vassaste motbuden står på framspår. Man At Work går nu från märkligt bortglömd senast (tack för kaffet!) till att bli en av omgångens största favoriter. Han är halvsnabb ut, men inte mer. Utan att de vinkar fram honom lite kan han bara glömma att spetsa i den här klassen. Speciellt nu när han har bilföljarna Hill Street och Secret Mission bredvid sig. Det spekuleras lite i att Hill Street eventuellt skulle vara lite distanssvag, men det snacket tror jag inte mycket på. Speciellt som det ofta tas upp en bit i loppen även på V75. Ser ut som en icke-vinnare i raden, men näst senast vinner han nog om Örjan kör till lite tidigare. Och sist fick han ett ganska drygt sistavarv och var nog lite nedsatt av skada och uppehåll. Jag säger spets och slut på Örjan som är i sällan skådat slag för dagen!
Hill ska ta en längd på Devil och hålla ut secret mission och Island Life kommer kosta under 1.10 första 500, för att sedan få Jorma pressandes i dödens för att sen vinna på medel en jänkare med 1.12.8 som bäst, inte i min bok, tur att vi är olika.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:02   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Hill ska ta en längd på Devil och hålla ut secret mission och Island Life kommer kosta under 1.10 första 500, för att sedan få Jorma pressandes i dödens för att sen vinna på medel en jänkare med 1.12.8 som bäst, inte i min bok, tur att vi är olika.
Både Zacke och Henriette ska släppa och Örjan är ju mästerlig på att lösa det där utan att bruka för mycket av hästen första 500. Tror han kommer fokusera på att hålla sig före Jorma bara så han är först fram att överta. Om han inte laddar då. Ledning och Jorma i dödens, jag tror det är fördel Örjan då. Jämnt skägg om första 500 kostat en del.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:18   #37
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Inne på samma spår som stekel i DD:1

Örjan borde spetsa och med självförtroende för dagen skulle jag bli förvånad om han släppte ledningen till Man at Work. Jorma gör nog ett pliktskyldigt försök att överta då han sitter bakom favoriten i loppet men Örjan borde svara ut MaW.

Vad händer sen?

Loppet är ju helt låst med Hill Street i ledning och Favoriten i dödens. Bägge de största betaltjänsterna spelar på att Jorma kommer hålla farten uppe hela vägen och att då 9 Zap
Di Girifalco skall vara ”klar” för att de kör skiten ur varandra där framme.Det kan säkert stämma OM det verkligen blir kört så...
Jag finner det troligare att det blir ett mer sansat loppscenario och att Örjan rinner undan så där retfullt som han ofta gör.

Värdet i loppet borde vara att gå på 3 Hill Street.

Man at Work blir favorit och 9 Zap di Girifalco kommer haussas upp till klar andrahandare, då måste värdet i loppet vara på Hill Street.Det är trots all snabb sommarbana och hästen kommer sitta i spets, dessutom med Örjan i sulkyn som vinner med det mesta för dagen och dessutom känner till alla svaghetet och styrkor hos värsta motbudet Man at Work.
ÖK kommer se till att tempot blir precis som favoriten inte vill ha det


Slutar Hill Street under 15% på strecken?


Lycka till ni som spelar, har paus själv men kunde inte låta bli att gå igenom intressanta avd6 på V75

Senast redigerad av Basse den 2020-06-21 klockan 11:30.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:20   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Inne på samma spår som stekel i DD:1

Örjan borde spetsa och med självförtroende för dagen skulle jag bli förvånad om han släppte ledningen till Man at Work. Jorma gör nog ett pliktskyldigt försök att överta då han sitter bakom favoriten i loppet men Örjan borde svara ut MaW.

Vad händer sen?

Loppet är ju helt låst med Missle Hill i ledning och Favoriten i dödens. Bägge de största betaltjänsterna spelar på att Jorma kommer hålla farten uppe hela vägen och att då 9 Zap
Di Girifalco skall vara ”klar” för att de kör skiten ur varandra där framme.Det kan säkert stämma OM det verkligen blir kört så...
Jag finner det troligare att det blir ett mer sansat loppscenario och att Örjan rinner undan så där retfullt som han ofta gör.

Värdet i loppet borde vara att gå på 3 Missle Hill.

Man at Work blir favorit och 9 Zap di Girifalco kommer haussas upp till klar andrahandare, då måste värdet i loppet vara på Missle Hill. Det är trots all snabb sommarbana och hästen kommer sitta i spets, dessutom med Örjan i sulkyn som vinner med det mesta för dagen och dessutom känner till alla svaghetet och styrkor hos värsta motbudet Man at Work.
ÖK kommer se till att tempot blir precis som favoriten inte vill ha det


Slutar Missle Hill under 15% på strecken?


Lycka till ni som spelar, har paus själv men kunde inte låta bli att gå igenom intressanta avd6 på V75
Inte för att vara sån, men Hill Street menar du nog.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 11:29   #39
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Inte för att vara sån, men Hill Street menar du nog.
Såg det- har rättat mitt inlägg så snabbt jag kunde och hoppade att så få som möjligt skulle hinna läsa mitt inlägg innan jag rättade.

Nu han du citera inlägget så jag kom inte undan med den planen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10), viking90 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:14   #40
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lionel?


Ska den vara så chanslös....?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:19   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ska den vara så chanslös....?
Nej verkligen inte. Ofta bortglömd den där. Vinner ju inte ofta heller men aldrig rätt med några få procent på en sån kuse.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:30   #42
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Mitt system på min hemmabana under uppbyggnad! Länk till den preliminära raden nedan:

https://www.atg.se/spel/V75_2020-06-...2-b49417fff4be

Avd 1:
Tror det står mellan 1 Ingo som skall slås från spets som favorit. 2 Andre Ward är i form och då Kalmars bana är bred är spåret inte oroande. Urstark och får position i främre träffen direkt! 7 Image Rapida bfro passas, trivs på Kalmar! 8 Hobby DeLiton har hysterisk form och felfri blir det intressant med lucka! Lär speeda ruskigt fort till slut! Har man råd plockar man även med 5 Franklin Face och 11 Criterion som har form och fart att vinna vid maxklaff! Bra kuskar där också vilket är mycket viktigt på V75!

Avd.2:
Hela landet låser på 5 O.M.Faststeep och 6 Oscar L.A.. Jag tar med två till singelprocentare från bra lägen! 2 Digital Crunch som Hanna har fått bra snurr på och 3 Bring Me Bajern som får rygg ledaren och går bfro! 2% är det stort värde i!

Avd.3:
4 Double Exposure är megafavorit och här avgörs utdelningen! Ruskigt fin chans men jag hoppas att Nurmos har form igen och att Jorma gasar med 3 Une Etoile Gar! OM två träter... Det skvallras om äckligt fina jobb på 5 Activated! Tar med den också! OM det blir generalknas och 3 och 4 galopperar i körning av någon anledning så öppnar det ju upp för främst 7 Ultra Bright och ev. 6 Wild Love. 1% på Ultra Bright är ju egentligen helt sjukt...?

Avd.4:
Finner sista fållan som överlägsna rent kapacitetsmässigt och jag tror dom även visar det i slutet av loppet! 15 Speedy Face kan vara ett singelstreck! Klassen i gänget och i form! 13 Pacific Face är härdad i tuff konkurrens, har form och är urstark! Ruskigt värde på 12 Dragster!! 3%... Galet! Lämnar 14 Mack Dragan även om det är smygform efter en mindre bra säsongsinledning.

Avd.5:
Bästa hästarna från bakspår! Här kan vad som helst hända! Jag näst intill helgarderar! Lämnar endast 3 och 6 utanför... Har begränsade rader så ev helgardering om jag kan hitta annan vinkel i andra avd.

Avd.6:
12 Norton Commander till 7% är det värde i. Just nu en av tre streckade. Den eviga tvåan vann till slut... Är det proppen ur nu eller tillbaka till gamla synder? Här tas spets och då ska 4 Man At Work streckas men 46%? Njaaa...? Tar även med 9 Zap Di Girifalco som ser snuskbra ut!

Avd.7:
Klassen i gänget! 7 Velten Limelight! Mosar och vinner lätt tror jag. SPIK!

Sista info avgör!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheZ (+5)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-21 klockan 13:50. Anledning: Håll igen med reklamen!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:38   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Den här gången faller jag till föga och singlar Oscar och Double Exposure. Jag vill åt jackpot-sjuan (de blir överbetalda) och sedan kör jag på Tycoon Conway Hall som har god chans att leda runt om och nog kan gå strax under 10 om det behövs. Jag gillar Activated, men den ska ha lopp i kroppen och gå för vinst i nästa start, så det är Nurmos häst emot Exposure idag. Oscar har främst O.M.Faststep emot sig och det är inte värt att dubbla kostnaden. Bakom Tycoon finns en handfull hästar som kan vinna.

Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:49   #44
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Är det bara jag som är inne på V75-1 nr.5 Franklin Face ?
På Mantorp för några starter sedan, så var han mer spelad än Zap Di Girifalco som fick ett bra lopp i rygg på Franklin Face.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:56   #45
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Mitt system på min hemmabana under uppbyggnad! Länk till den preliminära raden nedan:

https://www.atg.se/spel/V75_2020-06-...2-b49417fff4be

Avd 1:
Tror det står mellan 1 Ingo som skall slås från spets som favorit. 2 Andre Ward är i form och då Kalmars bana är bred är spåret inte oroande. Urstark och får position i främre träffen direkt! 7 Image Rapida bfro passas, trivs på Kalmar! 8 Hobby DeLiton har hysterisk form och felfri blir det intressant med lucka! Lär speeda ruskigt fort till slut! Har man råd plockar man även med 5 Franklin Face och 11 Criterion som har form och fart att vinna vid maxklaff! Bra kuskar där också vilket är mycket viktigt på V75!

Avd.2:
Hela landet låser på 5 O.M.Faststeep och 6 Oscar L.A.. Jag tar med två till singelprocentare från bra lägen! 2 Digital Crunch som Hanna har fått bra snurr på och 3 Bring Me Bajern som får rygg ledaren och går bfro! 2% är det stort värde i!

Avd.3:
4 Double Exposure är megafavorit och här avgörs utdelningen! Ruskigt fin chans men jag hoppas att Nurmos har form igen och att Jorma gasar med 3 Une Etoile Gar! OM två träter... Det skvallras om äckligt fina jobb på 5 Activated! Tar med den också! OM det blir generalknas och 3 och 4 galopperar i körning av någon anledning så öppnar det ju upp för främst 7 Ultra Bright och ev. 6 Wild Love. 1% på Ultra Bright är ju egentligen helt sjukt...?

Avd.4:
Finner sista fållan som överlägsna rent kapacitetsmässigt och jag tror dom även visar det i slutet av loppet! 15 Speedy Face kan vara ett singelstreck! Klassen i gänget och i form! 13 Pacific Face är härdad i tuff konkurrens, har form och är urstark! Ruskigt värde på 12 Dragster!! 3%... Galet! Lämnar 14 Mack Dragan även om det är smygform efter en mindre bra säsongsinledning.

Avd.5:
Bästa hästarna från bakspår! Här kan vad som helst hända! Jag näst intill helgarderar! Lämnar endast 3 och 6 utanför... Har begränsade rader så ev helgardering om jag kan hitta annan vinkel i andra avd.

Avd.6:
12 Norton Commander till 7% är det värde i. Just nu en av tre streckade. Den eviga tvåan vann till slut... Är det proppen ur nu eller tillbaka till gamla synder? Här tas spets och då ska 4 Man At Work streckas men 46%? Njaaa...? Tar även med 9 Zap Di Girifalco som ser snuskbra ut!

Avd.7:
Klassen i gänget! 7 Velten Limelight! Mosar och vinner lätt tror jag. SPIK!

Raden finns att köpa på min hemmabanas tillsammanssida men ännu är den preliminär...
Sista info avgör!
Har ändrat spik till 15 Speedy Face efter lite arkivkoll! Några öppnare över kort distans har fått upp speeden! Dra i högertömmen i tid Dante så vinner du!

Plockar även bort 12 Norton Commander pga spåret. Lägger till 5 Franklin Face i första och 4 Elche i andra till systemet.

I sista lirar jag 2, 7, 10!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:57   #46
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Är det bara jag som är inne på V75-1 nr.5 Franklin Face ?
På Mantorp för några starter sedan, så var han mer spelad än Zap Di Girifalco som fick ett bra lopp i rygg på Franklin Face.
Nästan andrahandare så ensam är du inte. Men femtespåret grusar det mesta av chanserna tror jag iallafall. Inte kommit iväg alls tidigare den haft 5, Erik är Erik men trolla så mycket att det blir ledning här blir nog svårt. Rankar lätt både Image och Franklin före Flemmins iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 13:16   #47
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Kollat närmare och det vimlar ju av spikbud idag. Sen om man får rätt återstår ju att se

Spikbud

Avd 3) 4 Double Exposure snuskigt höga 78% i strecklistan men har också omgångens bästa vinstchans.

Avd 5 12 Tae Kwon Deo kort minne hos strecksson. TKD var streckad mer än Propulsion i elitloppsförsöket som Cocstile vann. Inte ens favorit idag när 10 årige Tycoon Conway Hall är värsta motståndaren! 21% måste vara ett fynd

Avd6) 3 Hill Street har jag i tidigare inlägg utnämnt som bästa spelvärdet i loppet på scenariot spets och slut. 18% just nu. Vill man fega tar man med 4 & 9 så borde loppet vara i stort sett ”heltäckt”. Med lite tråkig lösning spelmässigt och jag skulle spikat 3 om jag spelat.

Avd7) 7 Velten Limelight 32% på strecken. Jag tror hästen bara är bäst . Det som kan spöka är väl startspåret. Spik eller många för det känns öppet om Ebbiges stryrning kommer på vingel.


Tror mest på de 2 förstnämnda Double Exposure och Tae Kwon Deo.

Sen känns det troligt att jag använt 3 Hill Street och 7 Velten Versailles som U-spikar OM jag spelat idag där en av dem ska vinna.

Avd 6) 3 Hill Street
Avd 7) alla 11

Mot

Avd 6) 1,3,4,6,9,11,12
Avd 7 Velten Limelight

Lycka till med streckandet alla Sharpsare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HP (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 13:43   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2020-06-21, 14:43
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8, 9, 15 (4, 13)
2: 2, 3, 4, 7, 8 (5, 1)
3: 6 Twigs Got U. (10, 13)
4: 8, 9, 10, 12, 15 (5, 3)

4x5x1x5 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: FWQ JTB ZCV
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 13:45   #49
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V4 vill man ju vara med på. Hittade sex överblivna kronor!

V4
Inlämnat: 2020-06-21, 14:44
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 14:45
Kostnad: 6,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8, 9, 15 (1, 4)
2: 7 Hannibal Face (3, 4)
3: 6 Twigs Got U. (10, 4)
4: 12 Polly Avenue (8, 9)

3x1x1x1 = 3 rader.
3 x 1 x 2,00 kr = 6,00 kr.
Totalt: 6,00 kr.
Rättningskod: JWV DTH XCW



EDIT: Jag säger som Foppa... %/%¤/&& Börje! Men jag har ju en häst kvar i ledningen åtminstone så borde ju gå ändå!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-21 klockan 13:47.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 13:46   #50
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Har tillstått tidigare att flera här på forumet är långt mer kunniga än jag vad gäller trav men ett är jag ganska säker på : har man spår 6 så är det väl en milsvid skillnad mellan auto- resp. voltstart.
Vad gäller avd.2 i Björnkollen tar Goop med flera hästar men börjar ändå med vad som talar för Oscar. L.A. från spår 6: "...springspår, Joakim Lövgren m.m."
Hur kan han missa en så viktig och många gånger avgörande faktor?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 13:55   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Har tillstått tidigare att flera här på forumet är långt mer kunniga än jag vad gäller trav men ett är jag ganska säker på : har man spår 6 så är det väl en milsvid skillnad mellan auto- resp. voltstart.
Vad gäller avd.2 i Björnkollen tar Goop med flera hästar men börjar ändå med vad som talar för Oscar. L.A. från spår 6: "...springspår, Joakim Lövgren m.m."
Hur kan han missa en så viktig och många gånger avgörande faktor?
Bara ytterligare ett bevis på att BG fullständigt skiter i Björnkollen. För honom är det bara ett sätt att få fakturera ATG ett fett belopp. De värdefulla tipsen ges enbart till den inre kretsen. Björnkollen = Björntjänsten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MMTTMM (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:00   #52
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Bara ytterligare ett bevis på att BG fullständigt skiter i Björnkollen. För honom är det bara ett sätt att få fakturera ATG ett fett belopp. De värdefulla tipsen ges enbart till den inre kretsen. Björnkollen = Björntjänsten.
Nog är det så...
Hade han själv deltagit i det loppet från spår 6 hade han nog varit 100% påläst vad gäller volt eller auto!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:01   #53
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Har tillstått tidigare att flera här på forumet är långt mer kunniga än jag vad gäller trav men ett är jag ganska säker på : har man spår 6 så är det väl en milsvid skillnad mellan auto- resp. voltstart.
Vad gäller avd.2 i Björnkollen tar Goop med flera hästar men börjar ändå med vad som talar för Oscar. L.A. från spår 6: "...springspår, Joakim Lövgren m.m."
Hur kan han missa en så viktig och många gånger avgörande faktor?
Tja! Jag vet inte själv hur många gånger jag själv snöat in på att det är en viss distans eller om det är volt/auto och så får man reda på någon att "har du tappat det". Jag hade t ex snöat in på att sista avdelningen var medel för x antal dagar sen. Snurrade in på tiderna och då bestämde sig hjärnan för att det var de som hade presterat bra på medel som höjdes upp och då passade ju just den distansen.

Att Goop som halvsov och hostade och inte behöver läsa på förrän senare kan göra misstag - det händer. T o m sker det ju att kuskarna kör 1640 meter när det är 2640 meter. Conrad Lugauer har ju gjort det för inte "så länge sen".

Men sa Björn verkligen springspår om andra avdelningen? Jag såg det ju själv yrvaken så missade det i sådana fall!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:04   #54
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Tja! Jag vet inte själv hur många gånger jag själv snöat in på att det är en viss distans eller om det är volt/auto och så får man reda på någon att "har du tappat det". Jag hade t ex snöat in på att sista avdelningen var medel för x antal dagar sen. Snurrade in på tiderna och då bestämde sig hjärnan för att det var de som hade presterat bra på medel som höjdes upp och då passade ju just den distansen.

Att Goop som halvsov och hostade och inte behöver läsa på förrän senare kan göra misstag - det händer. T o m sker det ju att kuskarna kör 1640 meter när det är 2640 meter. Conrad Lugauer har ju gjort det för inte "så länge sen".

Men sa Björn verkligen springspår om andra avdelningen? Jag såg det ju själv yrvaken så missade det i sådana fall!
Spola till 1:35:

http://www.stallgoop.se/news/
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:09   #55
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Kollat närmare och det vimlar ju av spikbud idag. Sen om man får rätt återstår ju att se

Spikbud

Avd 3) 4 Double Exposure snuskigt höga 78% i strecklistan men har också omgångens bästa vinstchans.

Avd 5 12 Tae Kwon Deo kort minne hos strecksson. TKD var streckad mer än Propulsion i elitloppsförsöket som Cocstile vann. Inte ens favorit idag när 10 årige Tycoon Conway Hall är värsta motståndaren! 21% måste vara ett fynd

Avd6) 3 Hill Street har jag i tidigare inlägg utnämnt som bästa spelvärdet i loppet på scenariot spets och slut. 18% just nu. Vill man fega tar man med 4 & 9 så borde loppet vara i stort sett ”heltäckt”. Med lite tråkig lösning spelmässigt och jag skulle spikat 3 om jag spelat.

Avd7) 7 Velten Limelight 32% på strecken. Jag tror hästen bara är bäst . Det som kan spöka är väl startspåret. Spik eller många för det känns öppet om Ebbiges stryrning kommer på vingel.


Tror mest på de 2 förstnämnda Double Exposure och Tae Kwon Deo.

Sen känns det troligt att jag använt 3 Hill Street och 7 Velten Versailles som U-spikar OM jag spelat idag där en av dem ska vinna.

Avd 6) 3 Hill Street
Avd 7) alla 11

Mot

Avd 6) 1,3,4,6,9,11,12
Avd 7 Velten Limelight

Lycka till med streckandet alla Sharpsare
När lägger du din challenge rad?
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:12   #56
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
För det är ju en himla fördel att det inte är springspår även om det varit från snäva spår den galopperat i volt tidigare. Men kan ju inte vara det Björn menar heller. För springspår hade inte varit så bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:17   #57
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
För det är ju en himla fördel att det inte är springspår även om det varit från snäva spår den galopperat i volt tidigare. Men kan ju inte vara det Björn menar heller. För springspår hade inte varit så bra.
Eftersom han nämner ordet springspår (även om det inte är sant i det loppet) så menar han nog att det är en fördel för hästen.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:17   #58
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Dagens rad. Bra pengar i potten.

Lopp 1 nr 1,2,7,8. (5-11)

Lopp 2 spik nr 6 Oscar L. A (5-2)

Lopp 3. nr 3,4,5. (2-6)

Lopp 4 nr 3,8,13,14. (15-7)

Lopp 5 nr 1,12. (6-5)

Lopp 6 nr 3,4,6,9. (12-10)

Lopp 7 nr 3,7,10. (9-4)

Rättningskod LNW HTM TKP.

Hoppas någon sättet sjuan idag.
Lycka till allihopa!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:20   #59
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Skulle tro att de som inte spikar Lövgrens tar åtminstone den kraftigt kuskförstärkta nr 5 och ändå kan det vara nån helt annan som vinner detta lopp.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:25   #60
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 15:22
V7 - endast utdelning på 7 rätt
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 280,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 8, 11 (5, 12)
2: 2, 3, 5, 6 (4, 8)
3: 4 Double Exposure (3, 5)
4: 2, 3, 8, 10, 12, 13, 15 (14, 7)
5: 1, 10, 11, 12 (5, 7)
6: 9 Zap di Girifalco (4, 3)
7: 7 Velten Limelight (9, 4)

5x4x1x7x4x1x1 = 560 rader.
560 x 1 x 0,50 kr = 280,00 kr.
Totalt: 280,00 kr.
Rättningskod: LNP MTB PCR
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Protesgoran (+5), Protesgoran (+7)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:32   #61
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vad tror ni om att Tae Kwon Deo gör en Björn Goop (var det väl?) nu när 8 Stepping Spaceboy är struken? Nämligen att ta dennes öppna spår så han inte fastnar bakom hästar och måste backa utan trycker av kanonen och sen hamnar perfekt på det? Rakt fram i luckan nämligen när övriga söker position och liknande?

7 Baronen backade senast - gör det väl igen?
6 Lionel vet jag inte alls hur den tänker men borde bara leta position
5 Gareth Boko - laddas väl framåt
4 Canari bör söka position bara med Örjan
3 Photo Lavev lär ta det lugnt och söka position
2 Västerbo är ju snabb men till ingen nytta här och kommer inte laddas mer än vad som behövs för position rygg ledaren?
1 Tycoonen laddas vad som går men påverkar inte Tae Kwon Deos laddning?

Det är ju upplagt för dödens om han bara laddar. Sen måste han ju dock se till att inte bli så grillad att han blir omsprungen sista 50 meterna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+3)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 14:55   #62
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Kioskvältaren på Kalmar:

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 15:44
Västertorps Spel & Tobak, Skäggets Kioskvältars andelsspel
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 763,20 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (9, 11)
2: 2, 3, 4, 5, 6 (11, 8)
3: 3, 4, 5 (2, 6)
4: 3, 8, 13, 14 (12, 15)
5: 5 Gareth Boko (1, 6)
6: 9 Zap di Girifalco (6, 4)
7: 2, 3, 7 (5, 4)

8x5x3x4x1x1x3 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr. Avgift 43,20 kr.
Totalt: 763,20 kr.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:03   #63
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Dagens försök:
1,2,7,8,11,12 (4)
3,5,6 (4,11)
3,4 (5)
4,12,13,14,15 (8,10)
5 Gareth Boko (12)
3,4,6,9 (12)
7 Velten Limelight (4)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:11   #64
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vad tror ni om att Tae Kwon Deo gör en Björn Goop (var det väl?) nu när 8 Stepping Spaceboy är struken? Nämligen att ta dennes öppna spår så han inte fastnar bakom hästar och måste backa utan trycker av kanonen och sen hamnar perfekt på det? Rakt fram i luckan nämligen när övriga söker position och liknande?

7 Baronen backade senast - gör det väl igen?
6 Lionel vet jag inte alls hur den tänker men borde bara leta position
5 Gareth Boko - laddas väl framåt
4 Canari bör söka position bara med Örjan
3 Photo Lavev lär ta det lugnt och söka position
2 Västerbo är ju snabb men till ingen nytta här och kommer inte laddas mer än vad som behövs för position rygg ledaren?
1 Tycoonen laddas vad som går men påverkar inte Tae Kwon Deos laddning?

Det är ju upplagt för dödens om han bara laddar. Sen måste han ju dock se till att inte bli så grillad att han blir omsprungen sista 50 meterna!
Jag tror han tar dödens. Tycker inte det är så fasligt mycket värre idag än på Örebro och Adrian visade att han kan reglera loppet därifrån
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:14   #65
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 16:13
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 7, 8 (12, 11)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (7, 12)
3: 3, 4, 5 (7, 2)
4: 3, 15 (13, 8)
5: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (6, 3)
6: 9 Zap di Girifalco (4, 3)
7: 7 Velten Limelight (10, 9)

5x8x3x2x9x1x1 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:14   #66
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Blev tidig inlämning idag. Hade en tanke att göra något ytterligare, men hamnar på samma... Boostnumret är jag iaf väldigt nöjd med


V75
Inlämnat: 2020-06-21, 10:23
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 246,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 5, 6 (6, 5)
3: 4, 5 (3, 5)
4: 3, 8, 12, 13, 14, 15 (12, 7)
5: 1, 5, 12 (9, 11)
6: 3, 4, 6, 9, 10, 12 (7, 8)
7: 7 Velten Limelight (11, 9)
BOOST nr: 034

1x2x2x6x3x6x1 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
BOOST: 30,00 kr
Totalt: 246,00 kr.
Rättningskod: CPQ HQG SFZ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:15   #67
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Bara för att kunna säga att jag åtminstone nästan försökte ta tillbaka lite av mina jackpott-pengar..

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 15:55
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 7, 8, 12 (1, 2)
2: 2, 3, 4, 8, 11, 12 (6, 5)
3: 4 Double Exposure (7, 2)
4: 8, 9, 10 (13, 14)
5: 12 Tae Kwon Deo (5, 4)
6: 3, 6, 7, 12 (11, 4)
7: 7 Velten Limelight (11, 9)

4x6x1x3x1x4x1 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:16   #68
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Dagens spel

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 16:06
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 8 (5, 3)
2: 2, 3, 5, 6, 9 (8, 4)
3: 3, 4 (6, 5)
4: 13 Pacific Face (15, 3)
5: 1, 5 (7, 12)
6: 3, 4, 5, 7, 9 (10, 6)
7: 4, 5, 7, 9, 10, 11 (3, 2)

4x5x2x1x2x5x6 = 2400 rader.
2400 x 1 x 0,50 kr = 1 200,00 kr.
Totalt: 1 200,00 kr.
Rättningskod: CSN CTH QMT
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:20   #69
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
När lägger du din challenge rad?
Missade det den här veckan- somnade till efter mitt tidigare inlägg och vaknade nu 1 min till första start

Vart en sen midsommarnatt igår
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:22   #70
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 12:18
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 542,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 2, 5, 6, 7, 8 (4, 3)
3: 4 Double Exposure (3, 5)
4: 13, 15 (3, 8)
5: 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
6: 3, 4, 6, 9, 12 (10, 11)
7: 3, 7, 10 (9, 4)

1x5x1x2x7x5x3 = 1050 rader.
1050 x 1 x 0,50 kr = 525,00 kr. Avgift 17,00 kr.
Totalt: 542,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:24   #71
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 190
Sharp$: 368
Standard

ATG missar omsättningen, 58 miljoner i 7-rättspotten var lovat....
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:26   #72
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
ATG missar omsättningen, 58 miljoner i 7-rättspotten var lovat....
De missade att pröjsa någon för att orsaka omstart i avd 1?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), Gotland (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:27   #73
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bravo Christoffer - Härligt att få börja med en spik.

Otroligt bra trio i loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:29   #74
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bravo Christoffer - Härligt att få börja med en spik.

Otroligt bra trio i loppet.
Var ju skyldig att vinna efter lågt tempo o opressad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:32   #75
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Var ju skyldig att vinna efter lågt tempo o opressad
Med andra ord en perfekt styrning av CE och en betydligt sämre av övriga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5), mackpeter (+6)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:33   #76
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Exakt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:34   #77
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Som Daniel Olsson nyss sa i Live:n "Den sex-öppningen satt nog i benen på honom"......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:47   #78
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Stark insats av hästen, men Erik visar också prov på sin skicklighet när han får en het häst utvändigt och ändå lyckas gjuta mod i henne över upploppet.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:47   #79
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Bergh tränade 4 Elche kördes ju precis som om Bergh hade kört själv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2), lenninen (+5), eveton (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:52   #80
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 190
Sharp$: 368
Standard

Äh han körde bra... lite för tidigt bara.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:58   #81
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bolagssystemet blev ett omvänt TV-system - helt i min smak.

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 10:49
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 536,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8) Ingo har jag vunnit mycket på. Boxaren var en Go´gubbe, som man träffade på Göteborgs krogar och nattklubbar. "Alla" ville bråka med honom - men han lät sig inte provoceras. Ingo tar ledningen här - SoS - bra att öppna med en spik till 31 %)

2: 5, 6 (2, 1) (storfavoriten skall vinna från dödens. Låser med 5 och 6)

3: 3, 4 (5, 2) (dunderfavoriten 4 har stor chans att vinna här. Men härdade italienskan 3 kan möjligen hålla ut 4 sida vid sida och vinna till 10 %)

4: 3, 7, 8, 13, 14, 15 (2, 10) (favoriten 3 leder länge det långa loppet. Härdade tuffingarna 40 m bakom kommer ångandes. 15 är min förstahäst. 7 ser fin ut. 8 med Örjan)
5: 1, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (6, 2) (känner inte för favoriterna 1 och 12 och garderar rejält)

6: 3, 4, 9, 12 (6, 10) (9 är Goopstallets bästa vinstchans. Han får efter strykning startrygg på 3. Jepson vinner till 17 %. Streckar även favoriterna och bortglömde 12)

7: 4, 7, 9, 11 (3, 10) (startraketerna 1,2 och 3 öppnar detta sprinterlopp i elitloppsfart. Tror att stoet 2 tar spetsen och försöker hålla ut 3 för att gynna stallkamraten 4. Favoriten 7 kan få trafikproblem. 9 har bra startryggar och tidigt streck. 11 är totalt bortglömd av spelarna)

1x2x2x6x8x4x4 = 3072 rader.
3072 x 1 x 0,50 kr = 1 536,00 kr.
Totalt: 1 536,00 kr.
Rättningskod: Lycka till!
Lycka till med resten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+8)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 15:59   #82
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Blev tidig inlämning idag. Hade en tanke att göra något ytterligare, men hamnar på samma... Boostnumret är jag iaf väldigt nöjd med


V75
Inlämnat: 2020-06-21, 10:23
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 246,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 5, 6 (6, 5)
3: 4, 5 (3, 5)
4: 3, 8, 12, 13, 14, 15 (12, 7)
5: 1, 5, 12 (9, 11)
6: 3, 4, 6, 9, 10, 12 (7, 8)
7: 7 Velten Limelight (11, 9)
BOOST nr: 034

1x2x2x6x3x6x1 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
BOOST: 30,00 kr
Totalt: 246,00 kr.
Rättningskod: CPQ HQG SFZ
Lycka till med resten. Bra början!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:01   #83
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Var ju skyldig att vinna efter lågt tempo o opressad
Det är ju det som är vitsen, att spika sådana som är skyldiga att vinna. De frågar inte i utbetalningsluckan om hästen hade tur, vann med en läpp eller om konkurrenterna hoppade. Vad du skriver är att tempobedömningen var perfekt hos Christoffer Eriksson.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:01   #84
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Bra start för lilla goda igen.

Nu jobbar vi in lite kantbollar och fint värde fram mot avslutningen!

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 15:57
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands lilla godas andelsspel
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 246,56 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (8, 2)
2: 2, 3, 5, 6 (4, 8)
3: 3, 4, 5 (6, 7)
4: 3, 8, 10, 12, 13, 14, 15 (7, 2)
5: 1, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (4, 9)
6: 3, 4, 6, 9 (12, 10)
7: 7 Velten Limelight (3, 11)

1x4x3x7x7x4x1 = 2352 rader.
2352 x 1 x 0,50 kr = 1 176,00 kr. Avgift 70,56 kr.
Totalt: 1 246,56 kr.
Min kostnad: 1 246,56 kr x 2/25 = 99,72 kr
Rättningskod: HPZ DTG VMQ


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:05   #85
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Ledsen men nu faller alla som spikar Double Exposure! Det är sopvinner Une Etoile Gar. Blir mer och mer övertygad för varje sekund! Jorma i spets och släpper aldrig och den kan dessutom avsluta ohyggligt för tror inte Örjan vill trycka upp tempot även om det är enda sättet att knäcka Jormas! Iofs blir det galopp då 62.5% av alla hittills gjort det - på ÅTTA hästar!

EDIT: Jorma måste korrigera precis vid starten och då var det ju till 95% över! Inte säkert Jorma hade kunnat utmana från spets heller men varför bryter den ner precis när de ska iväg? Hahahahah!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-21 klockan 16:10.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:09   #86
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Värmningsvinnare.

Vagabond Bi ser taggad ut. Får nog ett vinnarspel.

Tae Kwon Deo är en mäktig häst. Toppfin.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:09   #87
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 138
Sharp$: 732
Standard

snacka om att ge bort segern
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:10   #88
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Synd att Une Etoile Gar inte kunde öppna bättre idag. Från ledningen hade det kunnat blivit en rejäl duell.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:10   #89
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ledsen men nu faller alla som spikar Double Exposure! Det är sopvinner Une Etoile Gar. Blir mer och mer övertygad för varje sekund! Jorma i spets och släpper aldrig och den kan dessutom avsluta ohyggligt för tror inte Örjan vill trycka upp tempot även om det är enda sättet att knäcka Jormas! Iofs blir det galopp då 62.5% av alla hittills gjort det - på ÅTTA hästar!
Tja inga kommentarer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+20)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:10   #90
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ledsen men nu faller alla som spikar Double Exposure! Det är sopvinner Une Etoile Gar. Blir mer och mer övertygad för varje sekund! Jorma i spets och släpper aldrig och den kan dessutom avsluta ohyggligt för tror inte Örjan vill trycka upp tempot även om det är enda sättet att knäcka Jormas! Iofs blir det galopp då 62.5% av alla hittills gjort det - på ÅTTA hästar!

EDIT: Jorma måste korrigera precis vid starten och då var det ju till 95% över! Inte säkert Jorma hade kunnat utmana från spets heller men varför bryter den ner precis när de ska iväg? Hahahahah!
*host*
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:11   #91
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Visst var det att hoppas på för mycket att den skulle förlora, eller egentligen att Activated skulle överraska. Hon är helt enkelt för bra!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:12   #92
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
*host*
Tja - hästen bryter ju ner precis vid starten. Så hosta du på! Det är som att hosta när en häst galopperar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:13   #93
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Enl Wallin behöver Activated nåt lopp i kroppen innan det är dags. Så nästa gång så....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:14   #94
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja inga kommentarer.
Tja, galopp eller att den bryter ner precis vid starten så den inte kan laddas är ju exakt samma facit. Dvs tokförlust! Men favoritspelarna jublar i dag! Blir nog en tusing med jackpottpengarna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:19   #95
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det är ju det som är vitsen, att spika sådana som är skyldiga att vinna. De frågar inte i utbetalningsluckan om hästen hade tur, vann med en läpp eller om konkurrenterna hoppade. Vad du skriver är att tempobedömningen var perfekt hos Christoffer Eriksson.
Nu hade CE vunnit även om han fått köra 15 på varvet . Underbetyg till oss som garderade.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:21   #96
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Lycka till Mackpeter som har kvar

4) 3,7,8,13,14,15
5) 1,4,5,7,9,10,11,12
6) 3,4,9,12
7) 4,7,9,11

6x8x4x4= 768 levande rader

Lycka till Eveton som har kvar

4) 3,8,12,13,14,15
5) 1,5,12
6) 3,4,6,9,10,12
7) 7 Velten Limelight

6x3x6x1= 108 levande rader

Lycka till MrStyles som har kvar

4) 13,15
5) 1,5,7,9,10,11,12
6) 3,4,6,9,12
7) 3,7,10

2x7x5x3= 210 levande rader


Det finns nog fler som fortfarande är kvar men det här var de 3 postade system jag hittade som har flest rader kvar. Mot 7 rätt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:21   #97
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det är ju det som är vitsen, att spika sådana som är skyldiga att vinna. De frågar inte i utbetalningsluckan om hästen hade tur, vann med en läpp eller om konkurrenterna hoppade. Vad du skriver är att tempobedömningen var perfekt hos Christoffer Eriksson.
För det är just i luckan som man kan hämta sådana vinster för de betalar väl ut upp till en tusenlapp kontant? De andra vinsterna får man in på ATG-kontot!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:24   #98
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Enl Wallin behöver Activated nåt lopp i kroppen innan det är dags. Så nästa gång så....
Har varken läst eller lyssnat särskilt mycket inför omgången, men hade ändå snappat upp att det var positivt i träning och med tanke på vilka avslutningar Activated kan leverera så var den värd att betala för... innan loppet.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:24   #99
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 138
Sharp$: 732
Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-06-21, 12:40
Kalmar Lopp 8
Söndag 2020-06-21
Start: 17:27
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

10 Joe Martini

1 x 150,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: GZQ DTK QHR
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:25   #100
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Gärna Dragster i nästa, om man kan få be om något
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+12)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:27   #101
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Efter 3 avdelningar är v75 värt 243 kronor och challenge 546 kronor.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:27   #102
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Det här loppet har tvistats en stund i travgruppen.
Jag tycker ju Guillaume Boko är underspelad, på pengarna. Borde eg stå 40 tillägg.
Min vinnare.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:29   #103
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Lycka till med volten, med de där hästarna.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:39   #104
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Gärna Dragster i nästa, om man kan få be om något
Fastnar bakom Speedy Face som Dante inte kan få ordning på så det fastnar ute i fjärdespår och sen runda och köpa korv på väg in på upploppet. Suck!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:41   #105
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1670
Standard

Så tråkiga lopp idag.. favorit släpps till ledning och sänker tempot och rinner undan utan att nån gör något aktivt överhuvudtaget i loppen.. nä kasst...
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:43   #106
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Så tråkiga lopp idag.. favorit släpps till ledning och sänker tempot och rinner undan utan att nån gör något aktivt överhuvudtaget i loppen.. nä kasst...
Bakfulla hela högen och vill bara komma hem?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mrgump (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:44   #107
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Bakfulla hela högen och vill bara komma hem?
Mer Robert Bergh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:50   #108
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Vem har lösningen på nästa lopp? klurigt på förhand.
spår 11 12 känns bortlottat.

Disco går bara bra i ledning. Canari, gareth och lionel har inte direkt visat nåt senaste tiden.

Nr 1 känns väl som bäst vinstchans om den håller upp ledning, men gör den??.

Baronen är väl het om den lome-bragar sig till ledning. Monarken är ofta fin men persson kör ofta för snällt.

Avstår spel.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:51   #109
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Enl Wallin behöver Activated nåt lopp i kroppen innan det är dags. Så nästa gång så....
Activated har inte startat sedan 29 dec - var på Vincennes, där hon blev diskad. Inte många hästar som klarar av att gå ut och vinna i V75 efter 6 mån uppehåll. Tänkte ta med henne men upptäckte detta...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:54   #110
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Verkar bli favoriter även i de lopp som såg lite svårare ut/öppnare på förhand :-/


Av gammal vana har jag sneglat lite på V3 loppen. Blir nog en trolig rad där med- men de kan betala rätt bra på en flerkupong. Folk sprider strecken i för att få vara kvar.

V3:1

Här verkar sharps uppdelade i 3 läger. 3 som ser överlägsna ut har var och en sin anhängarskara.

3 Hill Street 17%

4 Man at Work 38%

9 Zap di Girifalco 20%

Jag rekommenderar att ta ställning för den som man gillar bäst av dessa.

V3:2

7 Velten Limelight 41% bör vara överlägsen, bara vingelläget emot

V3:3

13 Becker 39% var ute mot Ebbinge / Engwerdas Alex H.P senast. Becker kördes otroligt passivt liknande prepare lopp. Sist utvöndigt hela loppet och gick en fin trudelutt till 4:e platsen. Låg sist mitt i sista sväng. Idag blir det BFRO FFG och troligen ett offensivare upplägg.


Spik X Spik X Spik betalar nog 100-220kr på V3 beroende vilken ni väljer att starta med som spik.

Om jag lirat skulle jag testat raden 3-7-13 ggr 10 typ
Eventuellt garderat med 9-7-10 ggr 5
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:55   #111
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

V75 efter fjärde avdelningen är värt 397 kr. Challenge 1188 kr.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:59   #112
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Hihi PRO var som väntat lite kortare i rocken än tidigare :cheer s:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+12)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 16:59   #113
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Tae kwon Deo

Man kan tycka vad man vill om Kolgjinis men det är jäkligt häftigt deras offensiva styrninga lyckas!

Vilken kross!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1), 777 (+2), 777 (+2), klot05 (+12), ExtremtRik (+12)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:02   #114
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tae kwon Deo

Man kan tycka vad man vill om Kolgjinis men det är jäkligt häftigt deras offensiva styrninga lyckas!

Vilken kross!!!
Kunde ju jogga till ledningen mot tioåringarna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:10   #115
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
...

Vi får se om PRO slår Kolgjinis "bästa förutom Viking Kronos"...

Till 4,54 i odds minus avdrag (22%) lägger iaf jag mina pengar i Tae Kwon Deo-korgen, på fasta oddsen får jag som högst 3.50, suck, dock hjälper slentriantipparna till att höja streckoddset, "tolfte är döden" och Gareth Boko trollar fram 18% enbart på spåret (formen?)... andra saluför en tioåring som blir av med spetsen ibland och några tycker att 15% är en bra procent på Disco Volante bakifrån!? Det kan förstås hända att Jorma spetsar och släpper tidigt till en igenomslinkande Disco men är inte det långsökt?

Landet Mellanmjölk garderar

...
Såg att Basse var inne på samma spår, att motståndarna var luggslitna och procenten relativt låg, så får väl gratulera Basse oxå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:11   #116
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Sämsta räddningsplankan:

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-21, 17:58
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 18:20
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Island Life
2: 2, 5, 7, 10, 11

5 x 30,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: DTS BTF XJT
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:11   #117
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

IDIOTEN

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-21, 16:57
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 18:20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 12
2: 4 Look Håleryd

2 x 100,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod:
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:13   #118
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

V75 värde efter avd 5 är 639 kronor. På challenge 1896 kronor.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:15   #119
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Rak dubbel 4-7 hundra spänn.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:15   #120
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Ja, gratulerar er som spikade TKD. Själv ödslade jag fyra streck, men känns iallafall skönt att det inte var på Disco Volante som var under isen. Lionel hade jag hoppats få se i 2-3-par utvändigt, då hade han nog kunnat knipa andraplatsen.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:17   #121
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
V75 värde efter avd 5 är 639 kronor. På challenge 1896 kronor.
mmm fast med två enprocentare ger V7 100 ggr Challenges övriga-övriga?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:18   #122
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Fan vet hur man gör? Har rätt bra streckat i nästa och spik 7 i sista för 7:an. Motspel eller dunka på det jag hoppas mest på 10-7?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:18   #123
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Nytt ordspråk från Hultman i Lajven

” Tippar man mot Eskil Hellberg så ligger man minus från början”



Kan nog vara mer sanning om man gör tvärt om?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8), SO (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:18   #124
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-21, 18:16
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 18:20
Kostnad: 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Zap di Girifalco
2: 7, 9

2 x 400,00 kr = 800,00 kr.
Totalt: 800,00 kr.
Rättningskod: KZS FTJ ZJN
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:20   #125
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Fan vet hur man gör? Har rätt bra streckat i nästa och spik 7 i sista för 7:an. Motspel eller dunka på det jag hoppas mest på 10-7?
spela med det du tror

Han man ”sin” dag och är rätt ute ska man ha betalt

Är ju inget otroligt högt värde att göra motspel heller.
Lycka till .
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:20   #126
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-21, 18:15
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 18:20
Kostnad: 1 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9
2: 4, 7, 9, 11

8 x 200,00 kr = 1 600,00 kr.
Totalt: 1 600,00 kr.
Rättningskod: HZN CTC PJZ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:25   #127
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bra Jepson. Perfekt kört. Kan bli bra dubbel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:28   #128
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

TT och SV fick rätt om 9 Zap di Girifalco .

Och Favoriter och andrahandare i alla andra lopp...

Ny jackpot att vänta. Dagens personliga behållning var 12 Tae Kwon Deos häftiga uppvisning. Om det nu inte görs någon helt otrolig prestation i sista avdelningen såklart.

Lycka till ni med chans till 7 rätt.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:31   #129
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Zap Di Girifalco var bra, men Jorma kör ju bort Man At Work. Örjan hade aldrig torskat med den. Men man spelar ju också på ekipage...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+4)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:36   #130
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
TT och SV fick rätt om 9 Zap di Girifalco .

Och Favoriter och andrahandare i alla andra lopp...

Ny jackpot att vänta. Dagens personliga behållning var 12 Tae Kwon Deos häftiga uppvisning. Om det nu inte görs någon helt otrolig prestation i sista avdelningen såklart.

Lycka till ni med chans till 7 rätt.
Till och med jag hittade Zap, inte för att jag betalar tjänsterna utan för att BG utnämnde honom till stallets bästa / toppchans i Björnkollen.

Även Eskil Hellberg ropade ut honom.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+9), AmaerildeRimfrost (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:39   #131
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Provar en peng på King of Everything i hopp av körning o lite vingel för Velten mfl

edit men med 11 ggr på sobel jasmine får den oxå ett försök.

vingla nu velten!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2020-06-21 klockan 17:40.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:39   #132
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
mmm fast med två enprocentare ger V7 100 ggr Challenges övriga-övriga?
Du har helt rätt. Men vinner Velten Limelight ger challenge 7207 kronor för sju rätt. Och v75 drygt 1500 kronor.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:45   #133
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Sååå jävla typiskt
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:45   #134
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Stäng av Kevin Gondet nu! Hur fan får han vara ute och köra i V75? Ska ut i tredje framför King of Everything. Blir inte bara en bromskloss utan det är som en smäll rakt in i en bergvägg. Gick hästen ens framåt? Saboterar totalt och hästar som inte förtjänar det får fantastiska luckor och de som ska attackera får inte chansen!

Nog bland det mest bedrövliga jag sett på väldigt länge!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+5), znipstern (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:46   #135
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Du har helt rätt. Men vinner Velten Limelight ger challenge 7207 kronor för sju rätt. Och v75 drygt 1500 kronor.
Där har du rätt Santorini.

För spelare som spelar mindre system själva 160-320kr så är challenge hos svenska spel ett mycket bättre spel än ATG:s V75.

Ofta bra betalt på realistiska rader.

Medans V75 passar bättre att spela större för de som siktar på att vinna större vinster.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+10), AmaerildeRimfrost (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:47   #136
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2317
Standard

Äntligen!

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 16:13
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 378,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (8, 3)
3: 4 Double Exposure (3, 5)
4: 3 Lucky Base (8, 13)
5: 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
6: 3, 4, 9 (12, 6)
7: 2, 3, 4, 5, 7, 9 (10, 11)

1x6x1x1x7x3x6 = 756 rader.
756 x 1 x 0,50 kr = 378,00 kr.
Totalt: 378,00 kr.
Rättningskod: BSN JTG RMV
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+7), ExtremtRik (+7), Basse (+7), 777 (+7), Santorini (+7), hoola (+7), abborre (+7)
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:48   #137
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Stäng av Kevin Gondet nu! Hur fan får han vara ute och köra i V75? Ska ut i tredje framför King of Everything. Blir inte bara en bromskloss utan det är som en smäll rakt in i en bergvägg. Gick hästen ens framåt? Saboterar totalt och hästar som inte förtjänar det får fantastiska luckor och de som ska attackera får inte chansen!

Nog bland det mest bedrövliga jag sett på väldigt länge!
Satt precis och var lika förbannad innan jag såg ditt inlägg. Håller helt med om att det är en fullkomligt bedrövlig styrning, vad skulle han ut där för?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:48   #138
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Gjorde enkelt för mig idag:

KVITTORESULTAT
Inlämnat:
2020-06-21, 16:18
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 30,00 kr
5 Plats
8HOBBY DE L'ITON
6 Plats
5O.M.FASTSTEEP
7 Plats
3UNE ETOILE GAR
8 Plats
13PACIFIC FACE
9 Plats
12TAE KWON DEO
10 Plats
9ZAP DI GIRIFALCO
11 Plats
7VELTEN LIMELIGHT
System: Enkelt
VINSTBERÄKNING
Summa: 898,00 kr
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:49   #139
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Biznice Visa inlägg
Äntligen!

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 16:13
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 378,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (8, 3)
3: 4 Double Exposure (3, 5)
4: 3 Lucky Base (8, 13)
5: 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
6: 3, 4, 9 (12, 6)
7: 2, 3, 4, 5, 7, 9 (10, 11)

1x6x1x1x7x3x6 = 756 rader.
756 x 1 x 0,50 kr = 378,00 kr.
Totalt: 378,00 kr.
Rättningskod: BSN JTG RMV
Snyggt!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:52   #140
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Stäng av Kevin Gondet nu! Hur fan får han vara ute och köra i V75? Ska ut i tredje framför King of Everything. Blir inte bara en bromskloss utan det är som en smäll rakt in i en bergvägg. Gick hästen ens framåt? Saboterar totalt och hästar som inte förtjänar det får fantastiska luckor och de som ska attackera får inte chansen!

Nog bland det mest bedrövliga jag sett på väldigt länge!
Ja alltså vafan säger man åt en såndär styrning. Kör enbart för att störa maximalt antal ekipage och utgår sedan felfritt.. Helt sinnessjukt usel styrning
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:54   #141
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Och inte en siffra rätt på boost heller...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 17:57   #142
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Biznice Visa inlägg
Äntligen!

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 16:13
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 378,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (8, 3)
3: 4 Double Exposure (3, 5)
4: 3 Lucky Base (8, 13)
5: 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
6: 3, 4, 9 (12, 6)
7: 2, 3, 4, 5, 7, 9 (10, 11)

1x6x1x1x7x3x6 = 756 rader.
756 x 1 x 0,50 kr = 378,00 kr.
Totalt: 378,00 kr.
Rättningskod: BSN JTG RMV
Äntligen är du tillbaka! Det var längesen du skrev här på forumet också men grattis till vinsten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 18:47   #143
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Biznice Visa inlägg
Äntligen!

V75
Inlämnat: 2020-06-21, 16:13
Kalmar
Söndag 2020-06-21
Start: 16:20
Kostnad: 378,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ingo (2, 8)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (8, 3)
3: 4 Double Exposure (3, 5)
4: 3 Lucky Base (8, 13)
5: 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
6: 3, 4, 9 (12, 6)
7: 2, 3, 4, 5, 7, 9 (10, 11)

1x6x1x1x7x3x6 = 756 rader.
756 x 1 x 0,50 kr = 378,00 kr.
Totalt: 378,00 kr.
Rättningskod: BSN JTG RMV
Grattis!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 18:52   #144
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Vi tar väl en liten utvärdering av nästagångare idag med?
Hittade inte så många själv...

Look Håleryd i sista slog till med en rejäl galopp i starten men 4:a i mål med bästa farten över linjen. Tog dessutom några felsteg 100-150m kvar...
Charlock Wiking i samma lopp satt ju fast med allt i rygg på ledaren....

Jareth Boko i avd 4, hörde hemma i startvolten men tog till dubbla galopper vid starten och hamnade bakom 40m tilläggshästarna spurtade trots det till en 7:e plats med krafter kvar! Spurtade med andra ord till bättre plats än Mack Dragan....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td