Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-31, 23:20   #76
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hade hållit med dig om det inte vore för EW nyfunna form och att Diamanten är slut mot bättre kusar - OCH, och detta är ett stort OCH - hur mången gånger har vi inte sett de som till och med lovar och svär att de skall köra i spets, då allt ryckts och satsning mot tät är det enda som gäller OCH att det ABSOLUT skall köras där? Erik och Stig H. har ett speciellt band och Erik skulle aldrig försätta Stig H. i en situation där han får erkänna att hästen är slut då han tagit slut 500 från mål (hellre kör han i ryggar om det blir för hård körning från start) - något som kan, lite överdrivet, hända, detta då Diamanten, som sagt, är slut mot de bättre hästarna och större loppen. Nu är iofs inte denna Gulddivision en av de värre, långt därifrån, men EW blåser förbi Diamanten tack vare hästarna emellan - dessa är inget ok, snarare en fördel... En del av detta stycke ovan kanske är "överkurs" och rent dravel från min sida, men fasiken, vet!

Betänk att Rättviks travbana är liknande Örebros där innerspåret på 1640 absolut INTE är någon fördel - lägg därtill vinklad startvinge och ett kort upplopp (187 meter) så talar detta starkt för spets och slut för Elian Web...

Jag önskar jag hade samma känsla, hade ju varit kanon att kunna spika sig ur det loppet, framförallt mot en storfavorit. Tycker det är jäkligt lurigt och är också i ett tidigare inlägg beredd att hålla med ang 4 Diamanten. Har just nu ingen riktig första häst, utan ser ut som att jag får försöka köpa mig ur loppet. Däremot är min känsla att inte ta med Elian Web, då jag inte tror han får spets. 1,4,5,6 tror jag räcker, ev 10 Esprit Sisu också då motståndet inte känns så himla mycket värre än senast då han avslutade bra till en tredjeplats
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 23:24   #77
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 642
Sharp$: 22759
Standard

Sitter och går igenom kallblodsloppet. Här blir V Nikolai favorit med all rätta, dessutom BG i sulkyn, stort plus. Finns några som kommer bjuda upp till kamp. Mest intressanta streck för min del blir Reime Kongen. Hårt inne på pengarna, men de kommer inte springa ifrån han så lätt. Visade bra fart o vilja på V75 som trea bakom Odd H och Tangen H. Sist på Bjerke så svepte han fältet på sista bortre och vann på rätt så fin tid. Med lite draghjälp, pisk, Erik i sulkyn, skulle inte jag bli förvånad om den skräller.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 04:07   #78
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Kan det va så lätt att Örjan.K blåser till spets med Mr Clayton J.F för att släppa till Robert Bergh och sen får han bestämma i ledningen.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 07:25   #79
 
Reg.datum: jul 2020
Inlägg: 24
Sharp$: 295
Standard

Hej, först vill jag bara säga att jag är ny på denna sida, men lite koll har jag på trav
Jag jobbade hos Håkan hockey Eriksson om ni kommer ihåg honom
Jag hade bla starthäst spinoni , landers legend bla.
Ska försöka tillföra något hoppas jag, men egna idéer är alltid bäst
Igår fick jag dubbel till 426 ggr pengarna, hade bara 20 kr på den men alltid nåt.

Lycka till nu alla!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SakanAA (+5), joppe59 (+4), asgaya3141 (+5), MikaF (+5), viking90 (+5)
Sopranos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 07:53   #80
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5124
Standard

Avd 6 Silverdivisionen
3 Highspirit, jag vet 12 år men ser ju ut som en unghäst.
Första gången på länge med bra läge.
Har ju gått ettrigt som tusan sista starterna och även varit med i två finaler med sketlägen
Sen ska mn ändra i utrustningen oxå. Norskt huvudlag för första gången och även rycktussar.
Jag vågar inte spika men den är given på kupongen
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kocken14 den 2020-08-01 klockan 07:54.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 08:09   #81
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 700
Sharp$: 4077
Standard

Någon som har en aktiv erbjudandekod till Jokersystemet att bjuda på? Den senaste jag hade i min mail var bara giltig till förra veckan (halva priset i 2 månader)..
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 08:27   #82
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vaknade nu. Jepson vann första från bakspår. Oklart med vilken häst dock. Och lite märkligt att PL Nilsen var med på plats... Chanslös 0%-are tog hem kallblodsloppet. Inga favoritvinster. Ingen hade 7 rätt. Ingen hade heller 5. 400 hade en sexa var och fick 400k för det. Ingen fattade nåt men atg hänvisade till reglerna att de visst kunde dela ut allt i sexrättspotten om de fick feeling för det. Lite otrevligt tyckte vi som satt med ett knippe fina femmor. Jansson vann ett lopp faktiskt. Så jag tänker mig att det är Elian som sitter som gjuten idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 08:29   #83
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5124
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vaknade nu. Jepson vann första från bakspår. Oklart med vilken häst dock. Och lite märkligt att PL Nilsen var med på plats... Chanslös 0%-are tog hem kallblodsloppet. Inga favoritvinster. Ingen hade 7 rätt. Ingen hade heller 5. 400 hade en sexa var och fick 400k för det. Ingen fattade nåt men atg hänvisade till reglerna att de visst kunde dela ut allt i sexrättspotten om de fick feeling för det. Lite otrevligt tyckte vi som satt med ett knippe fina femmor. Jansson vann ett lopp faktiskt. Så jag tänker mig att det är Elian som sitter som gjuten idag!

God morgon ????⚡
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 08:35   #84
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ang. V75-3 så måste Elian Webb vara en av omgångens mest överstreckade hästar? Hästen trivs inte alls på kort distans. Han har ett uselt startspår och har inte en Janne att nå spets. Når han mot förmodan spets så innebär det att HS har kommit ut för det finns inte på kartan att Diamanten drar i handbromsen efter 200 meter.

Senast Elian vann fler än två lopp i rad var 2017. Han har aldrig vunnit från ett spår högre än 6 i Sverige. Han har tre segrar över kort och dessa är tagna i lopp under 40' samt ett riktigt skitlopp på Bergsåker med 100'.

Skulle Diamanten dra i handbromsen och släppa Elian till spets direkt och därmed stänga inne HS så finns det på kartan att han rinner undan för det lär inte vara någon som gör mycket när han sitter och drar där framme. Men till 17% är han i min bok kraftigt överspelad.
Det där ser ut som att Fan själv suttit och knåpat ihop den där statistiken. Spik på Diamanten för dig då?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 08:40   #85
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fan vad man hade älskat om Mäster satt upp sig själv idag på Diamanten. I joyride!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 08:55   #86
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 402
Sharp$: 5762
Standard

Kommer verkligen Våler Nikolai kunna ta 40m på Lome Storm. Det är det man sitter och funderar på
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 09:08   #87
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Kommer verkligen Våler Nikolai kunna ta 40m på Lome Storm. Det är det man sitter och funderar på
Baggarna själva är absolut inte lika självsäkra som vanligt - de tror på segerchanser för både Våler Nikolaj och Reime Kongen, men inte säkra på om de hinner fram till Bergharns vinnarmaskin. Det korta upploppet hjälper ju inte till, men spö gör susen, i alla fall på RK..

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 09:14   #88
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tidig rad


Ut i sommarvädret, får kolla repriser sent ikväll, spännande det med. Är ju
inte utrustad med alla moderna teknikmojar... Finns också en raket med Athos-Kalashnikov - Giant S. /Lycka till!!
PS Fegade ur i första och tog två, hade tänkt spika Athos men Mr Clayton såg bra ut i ledning fram till upploppet senast. Hoppas Örjan
bidar sin tid i stället. Kan vara dags för den.
V75
Inlämnat: 2020-08-01, 09:48
Rättvik
Lördag 2020-08-01
Start: 16:20
Kostnad: 163,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 12 (3, 1)
2: 8, 9 (5, 11)
3: 1, 2 (7, 4)
4: 7, 8, 10 (6, 1)
5: 9 Adriatic Kronos (10, 2)
6: 7 Giant Shadow (10, 3)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (11, 14)

2x2x2x3x1x1x13 = 312 rader.
312 x 1 x 0,50 kr = 156,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 163,00 kr.
Rättningskod: WBL HDF CBR

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-08-01, 09:48
Rättvik
Lördag 2020-08-01
Start: 18:20
Kostnad: 52,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Giant Shadow
2: 8 Sir Henry P.Hill

1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 52,00 kr.
Rättningskod: SBL HDF CBT
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)

Senast redigerad av valo den 2020-08-01 klockan 09:18. Anledning: tillägg
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 10:15   #89
nh5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 46
Sharp$: 444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Kommer verkligen Våler Nikolai kunna ta 40m på Lome Storm. Det är det man sitter och funderar på
Sitter själv och funderar på det loppet, har tankar på att ta med 1 Mjölner Apollo men är inte helt säker än. Tror den leder länge, sen om den kan sänka rekordtiden nog när dom från andra och tredje volten kommer är ju den stora frågan, men klart spelvärt till 11% tycker jag.
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 10:22   #90
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Någon som har en aktiv erbjudandekod till Jokersystemet att bjuda på? Den senaste jag hade i min mail var bara giltig till förra veckan (halva priset i 2 månader)..
Första månaden gratis vid nyregistrering. Gratis emails finns att hämta hos exempelvis hotmail.com
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td