Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-26, 11:05   #76
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

9 Valiant Dream

Trodde jag på senast men vettetusan idag. Gillar inte alls att man anmält med skor runt om och vanlig vagn. Hästen har ju varit här i sverige ofta och brukar alltid prestera bra, men man har kört med Jänkarbike och/eller barfota alla gånger utom en. När man sist gick med skor och vanlig vagn blev det galopp.

Sen att Jorma sitter i vagnen är inget plus när man startar från bakspår.

Känslan är att man startar för att det är mycket pengar men att hästens hovar tog stryk av sista starten och man tänker sig lugnare denna start och hoppas man får med sig pengar hem efter en smygresa.

Min första tanke var att givet ha med Valiant Dream på kupongen men det har svängt till att inte vilja ha men ekipaget på kupongen alls.

2 Pleasure for Cash har givetvis bra segerchans idag då utgångsläget är omvänt i för hållande till Valiant Dream mot senaste loppet. Kommer dock rensa nästan noll på V75 så jag vill ha med någon till på kupongen.

3 Everest Sisu är mitt första motbud till favoriten. Här maxas det med barfota runt om. Borde få en bra resa i andraspår från startspår 3. Slog 5 Anything for You enkelt sist de mötter. Anyhing for you drog visseligen fram Everest sisu i spåren men in trycket var att Everest van helt Okörd och hade massa krafter kvar medans Anything for you såg rätt tom ut.

1 Merritt har kapacitetsmässigt chans att vinna men behöver tur att hitta ut från innerspår. Kommer inte kunna hålla ledning från innerspår. Om man skulle hitta ut så är Merritt samma typ som Everest Sisu och gynnas vid överpace. Startar med Jänkarbike och det har man bara gjort en gång tidigare. Då såg det ut som om Merritt skulle vinna från dödens men det vart galopp i sista sväng. Jag tror inte hästen var tom i det läget, tvärt om tror jag man hade vunnit bekvämt felfritt. Det var något som störde hästen i utgången av sista sväng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 11:16   #77
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Brukar lämna in på förmiddagen oftast, men blir nog till att vänta idag. Se hur loppen blir körda under V4:an för att få någon känsla för banan idag.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 11:21   #78
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Går det att få tag i speltrender på något sätt? Vore spännande att ta del av.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 11:39   #79
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Går det att få tag i speltrender på något sätt? Vore spännande att ta del av.
Finns 30 min, 1 tim och 2 tim i Joker.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 11:40   #80
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Går det att få tag i speltrender på något sätt? Vore spännande att ta del av.
Jag kollar i HPT som visar trender sen kl 8 imorse.
Uppdaterar en gång i kvarten ungefär
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 11:42   #81
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Mina betydelselösa tankar kring finalerna landar i att spika Hoboken Am, som ser ut att ha en hel del kvar att leverera. Är såväl startsnabb som effektiv i travet och har enligt stallet känts bäst av alla i veckans jobb. Självklart kan skorycket slå fel, men den här har inte visat minsta tendens till att inte trava och Nurmos kan sin sak.

Viscount är mitt andra spikval. Denna hade allt sparat i mål senast och det kommer väl till pass idag då siktet har varit ställt på finalen. Toppspår och hästen kan hitta till tidig ledning, men räds inte heller att gå utvändigt ledaren.

Jag är tveksam till favoriten i avslutningen, den är oavsett för hårt streckad för min smak. Everest Sisu är ofta underskattad och 5% är taget. Blir en av 3 U-hästar tillsammans med Lipstick Tooma och Önas Prince.

avd.1 - 2,9,3,4,1,7,5,11
avd.2 - 4,6,3,8,10,9
avd.3 - 7,14,11,4
avd.4 - 3 Hoboken Am
avd.5 - 4 Viscount
avd.6 - 5,2,3,1,10
avd.7 - 3,2,1,7,9,6

Inte inlämnat ännu, så det kan/kommer ske mindre justeringar.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 11:42   #82
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
9 Valiant Dream

Trodde jag på senast men vettetusan idag. Gillar inte alls att man anmält med skor runt om och vanlig vagn. Hästen har ju varit här i sverige ofta och brukar alltid prestera bra, men man har kört med Jänkarbike och/eller barfota alla gånger utom en. När man sist gick med skor och vanlig vagn blev det galopp.

Sen att Jorma sitter i vagnen är inget plus när man startar från bakspår.

Känslan är att man startar för att det är mycket pengar men att hästens hovar tog stryk av sista starten och man tänker sig lugnare denna start och hoppas man får med sig pengar hem efter en smygresa.

Min första tanke var att givet ha med Valiant Dream på kupongen men det har svängt till att inte vilja ha men ekipaget på kupongen alls.

2 Pleasure for Cash har givetvis bra segerchans idag då utgångsläget är omvänt i för hållande till Valiant Dream mot senaste loppet. Kommer dock rensa nästan noll på V75 så jag vill ha med någon till på kupongen.

3 Everest Sisu är mitt första motbud till favoriten. Här maxas det med barfota runt om. Borde få en bra resa i andraspår från startspår 3. Slog 5 Anything for You enkelt sist de mötter. Anyhing for you drog visseligen fram Everest sisu i spåren men in trycket var att Everest van helt Okörd och hade massa krafter kvar medans Anything for you såg rätt tom ut.

1 Merritt har kapacitetsmässigt chans att vinna men behöver tur att hitta ut från innerspår. Kommer inte kunna hålla ledning från innerspår. Om man skulle hitta ut så är Merritt samma typ som Everest Sisu och gynnas vid överpace. Startar med Jänkarbike och det har man bara gjort en gång tidigare. Då såg det ut som om Merritt skulle vinna från dödens men det vart galopp i sista sväng. Jag tror inte hästen var tom i det läget, tvärt om tror jag man hade vunnit bekvämt felfritt. Det var något som störde hästen i utgången av sista sväng.
Nu kom ändringen till bike och BRO
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 12:25   #83
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 169
Sharp$: 741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Går det att få tag i speltrender på något sätt? Vore spännande att ta del av.
Staketkusken.se har speltrender (15 min, 60 min) och är gratis än så länge.
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 12:33   #84
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Går det att få tag i speltrender på något sätt? Vore spännande att ta del av.
www.hpt.nu

Speltrender finns med i gratis-preview-versionen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 12:54   #85
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Spiken harran boko
Lill spiken, Barbro kronos
Draget bridge jumper, loes, kalashnikov, EVER sisu

Bedövning. Nr 4 i avd7
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 13:00   #86
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Regnar rätt mycket i huvudstaden nu. Hur påverkar det banan en dag som denna?
Vallas bana helt värdelös vid mycket regn - innerspåren klart missgynnade då vattnet inte rinner undan - det blidas även en yta över hela bankroppen så inga spår är riktigt förskonade, förutom de i andra och tredjespår i doseringarna, då. Blivit lite bättre sedan omläggning för x antal år sedan men fortfarande katastrofalt för att vara nationalbanan i Sverige.

Anställ banmästerbröderna från Halmstad så blir det ordning på torpet!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 13:10   #87
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vallas bana helt värdelös vid mycket regn - innerspåren klart missgynnade då vattnet inte rinner undan - det blidas även en yta över hela bankroppen så inga spår är riktigt förskonade, förutom de i andra och tredjespår i doseringarna, då. Blivit lite bättre sedan omläggning för x antal år sedan men fortfarande katastrofalt för att vara nationalbanan i Sverige.

Anställ banmästerbröderna från Halmstad så blir det ordning på torpet!

Tydligen regnfritt från och med nu.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 13:11   #88
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tänkte med på vågen av redovisade spel i t ex trådar som den här. Inte enskilda spelare.

Att Larren inte var först i världen med att spela en fast-odds-dubbel på två trav-högoddsare hade jag koll på ... tror jag.

Vet du om han även spelade dessa objekt ingående i dubbeln såsom singlar - idiotiskt om han inte gjort det annars...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 13:15   #89
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag kollar i HPT som visar trender sen kl 8 imorse.
Uppdaterar en gång i kvarten ungefär

Någon som har koll på att detta med speltrender ger utslag i om favoriter eller skrällar vinner mest? Någon som gjort någon ovetenskaplig analys?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 13:17   #90
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Heading Reference barfota runt om och fungerar detta så är denne riktigt bra, skolös - bra resultat och ger mest effekt när det var länge man testade så... Ett måste-streck!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td