Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-25, 10:07   #31
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travspekulanten Visa inlägg
Är inne på att gå emot dessa tre som i nuläget är på tog för hårt betrodda...

Global Agreement
Chicharita
Seismic Wave

Tycker det finns sjukt mycket mer spelvärde i ett par hästar som står sig under 10% i skrivande stund som jag garanterat kommer att välja spika. Finns även riktigt sköna skrällar till procenten och lite högre... Vad händer?

Seismic Wave ska väl egentligen vinna detta lopp hur det än blir kört med Örjan Kihlström i sulkyn... Men spåret och dessa motbud? Mja... Vi får si...

Omgångens bästa spik för mig just nu får jag nog ändå säga är Upper Face med Adrian Kolgini i lopp 7 från spår 6... till den nuvarande procenten och formen på denna häst... Ja... Återigen bortglömd men lär krypa upp på runt 12% innan första start.

Den stora skrällen sett till spelprocenten just nu och som jag tror kommer vara fortsatt lite spelad även på Lördag är Overtimeosåfin i avdelning 5. Trist utgångsläge och behöver så klart lite tur här ifrån men... host host Cargo Door.

Den mest överspealde i nuläget är väl den tredje största favoriten Chicharita... Kan mycket väl vinna... men tycker 15-20%? är mer rimligt.
Som tidigare varit inne på...Velegance och Ofelia O.E känns hyper intressanta här. Spikade Velegance senast men har tyvärr inte denna tro en gång till. Peter Untersteiner i sulkyn denna gång känns som ett minus. Spikat utan att fundera om det vore Johan. Men 1,2,4,6,8,9 och 11 ska med på den stora bongen för att sitta hysat säkert här.


Får gå tillbaka till skolbänken nu och kan nog få ta och rätta mig själv både 1,2 och 3 gånger innan Lördag... Men iallafall en tidig och liten analys för avslutningen om inte annat

Blir inte resonemanget om att OvertimeJ kan vinna dementerat av ditt resonemang kring varför Seismic Wave kan förlora?
Annars håller jag med dig helt och hållet.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-25, 15:06   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det är som regel rätt att hålla i nästagångarna ändå, ju svårare uppgift desto högre odds. Men det finns uppgifter som är alldeles för svåra också även för den finaste av nästagångare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-25, 15:09   #33
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 27
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Blir inte resonemanget om att OvertimeJ kan vinna dementerat av ditt resonemang kring varför Seismic Wave kan förlora?
Annars håller jag med dig helt och hållet.

Om jag spikat emot kanske, men tycker det är ett öppet lopp och chansar inte på att en stor favorit löser uppgiften. Kommer gardera med fler än 2 här. Overtimeosåfin kommer förmodligen med som ett lyxstreck eftersom jag haft den tre raka starter. Då väljer nog att blunda lite för utgångsläget just denna gång. Men hästarna på spåren 1-6 känns klart mer segeraktuella än #12.
travspekulanten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-25, 21:53   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Ska som det ser ut inte komma en droppe regn fram till lördag. Man blev ju orolig när man såg banan på Solvalla ikväll. Den verkar ju knappt tåla någon nederbörd överhuvudtaget just nu för att inte bli kass. Som det såg ut i kväll var det nog inte spets och slut spikar som var melodin till ett bra system.

Ska försöka ta en koll på fredag kväll då det ju är toppsport där. Är inte banan perfekt då med tanke på väderprognoserna vore det märkligt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 10:55   #35
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska som det ser ut inte komma en droppe regn fram till lördag. Man blev ju orolig när man såg banan på Solvalla ikväll. Den verkar ju knappt tåla någon nederbörd överhuvudtaget just nu för att inte bli kass. Som det såg ut i kväll var det nog inte spets och slut spikar som var melodin till ett bra system.

Ska försöka ta en koll på fredag kväll då det ju är toppsport där. Är inte banan perfekt då med tanke på väderprognoserna vore det märkligt.


Det regnade lätt på Morgonen i Sundbyberg - sedan uppehåll resten , ok kanske duggade lätt någon kort period som jag inte märkte

Konstigt att banan skall se ut som den gjorde Onsdag kväll på v86-Solvalla. Det måste vara fel på grundförutsättningarna när de med 6- 8 timmars uppehållsväder presenterar en sådan bana
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 14:10   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

From the Mine kommer att strykas. Har fått allvarlig kolik idag. Risk för hans liv!
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 14:15   #37
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
From the Mine kommer att strykas. Har fått allvarlig kolik idag. Risk för hans liv!
Oj! Hoppas han klarar sig.

För loppet så innebär det troligtvis spik på 4 Cyber Lane. Spets och slut.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 15:14   #38
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Såhär läser jag avdelning 1 (notera att jag inte är någon expert för fem öre):

Generella tankar:
3 Mellby Free är väldigt snabb ut, men jag tror att 6 Dear Friend är något snabbare. Tar man en längd om man verkligen kör för det? Kanske – men troligtvis inte. Det blir ruskigt intressant att se vad 2 Hevin Boko kan göra nu när det aviseras offensiv körning och optimal balans. 4 Wild Love har inte riktigt nått hela vägen fram mot det här motståndet på sistone (trots grym form), men det här är första gången som man får ett riktigt bra spår – och man kommer garanterat att sitta bra på det inför sista varvet.

1 I Love Paris. Är inte jättesnabb ut. Kan hamna i rygg ledaren – alternativt tredje invändigt.

2 Hevin Boko. Kan hon hålla ut 3 Mellby Free i starten med optimala balansen? Mycket tvivelaktigt. Om hon mot all förmodan gör det så vinner man nog loppet härifrån. Dock finns det en liten galopprisk som måste tas med i bedömningen nu när hon kommer laddas – och bortsett från att räkna på startsnabbheten.

3 Mellby Free. Jag tror att hon huvudsakligen måste till spets för att vinna det här loppet. Kanske kan vinna från rygg ledaren. Jag tror inte att hon vinner från utvändigt ledaren om någon annan kommer till ledningen. Sannolikheten för att hon tar sig till ledningen är ändå hyggligt stor härifrån. Jag tror hon tar en längd på de som sitter invändigt och hon kommer köras framåt härifrån.

4 Wild Love. Hur snabbt startar hon? Inte snabbt alls. Jag tror hon sitter andra/tredje utvändigt härifrån. Har hon en riktigt bra dag så kan hon vinna loppet härifrån. Går riktigt bra till slut.

5 Tessy D'ete. Öppnar medel. Är nog lite snabbare än 4 Wild Love, men knappast snabbare än 3 Mellby Free. Är nog med där framme som tredje utvändigt, men jag tror inte att hon har kapaciteten för att vinna därifrån.

6 Dear Friend. Mycket snabb ut. Finns en liten chans att hon spetsar härifrån och tar sig förbi 3 Mellby Free efter första svängen. Det troliga är nog dock att 6 Dear Friend hamnar utvändigt ledaren.

Realistiska förloppet:
3 Mellby Free – 6 Dear Friend
1 I Love Paris – 2 Hevin Boko
7 Ultra Bright – 4 Wild Love
8 Vichy Grif – 5 Tessy D'Ete
9 Racing Brodda

Möjligt, men mindre sannolikt:
6 Dear Friend – 2 Hevin Boko
3 Mellby Free – 4 Wild Love
1 I Love Paris – 5 Tessy D'Ete
7 Ultra Bright – 9 Racing Brodda
8 Vichy Grif

Så. Vilka hästar tar jag med?

3 Mellby Free. Troligt den som sitter i spets. Sitter som sämst rygg ledaren – och det kan gå därifrån om luckan kommer.
6 Dear Friend. Troligt utvändigt ledaren. Finns en liten chans att man sitter i ledningen – och därifrån blir man svår att slå. Går bra till slut. Kanske har styrkan för att ta ned 3 Mellby Free från dödens.
2 Hevin Boko. Med i främre träffen. Kanske kan tugga ned någon av 3 och 6 i ledningen sista biten.

4 Wild Love då? Nja. Från andra par utvändigt så kommer hon förstås att få chansen till slut. Frågan är hur fort det kommer gå där framme? Kommer Untersteiner försöka pressa Goop för att försöka överta ledningen? Med fart på loppet så ökar sannolikheten för en sådan som 4 Wild Love.

Smällkaramellen är ifall 1 I Love Paris hamnar i rygg ledaren och får luckan mot slutet. Men det ska egentligen inte gå att vinna ändå tycker jag.

Övriga i loppet tror jag är chanslösa.

Vad tänker ni övriga om avdelning 1?
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 15:43   #39
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Såhär läser jag avdelning 1 (notera att jag inte är någon expert för fem öre):

Generella tankar:
3 Mellby Free är väldigt snabb ut, men jag tror att 6 Dear Friend är något snabbare. Tar man en längd om man verkligen kör för det? Kanske – men troligtvis inte. Det blir ruskigt intressant att se vad 2 Hevin Boko kan göra nu när det aviseras offensiv körning och optimal balans. 4 Wild Love har inte riktigt nått hela vägen fram mot det här motståndet på sistone (trots grym form), men det här är första gången som man får ett riktigt bra spår – och man kommer garanterat att sitta bra på det inför sista varvet.

1 I Love Paris. Är inte jättesnabb ut. Kan hamna i rygg ledaren – alternativt tredje invändigt.

2 Hevin Boko. Kan hon hålla ut 3 Mellby Free i starten med optimala balansen? Mycket tvivelaktigt. Om hon mot all förmodan gör det så vinner man nog loppet härifrån. Dock finns det en liten galopprisk som måste tas med i bedömningen nu när hon kommer laddas – och bortsett från att räkna på startsnabbheten.

3 Mellby Free. Jag tror att hon huvudsakligen måste till spets för att vinna det här loppet. Kanske kan vinna från rygg ledaren. Jag tror inte att hon vinner från utvändigt ledaren om någon annan kommer till ledningen. Sannolikheten för att hon tar sig till ledningen är ändå hyggligt stor härifrån. Jag tror hon tar en längd på de som sitter invändigt och hon kommer köras framåt härifrån.

4 Wild Love. Hur snabbt startar hon? Inte snabbt alls. Jag tror hon sitter andra/tredje utvändigt härifrån. Har hon en riktigt bra dag så kan hon vinna loppet härifrån. Går riktigt bra till slut.

5 Tessy D'ete. Öppnar medel. Är nog lite snabbare än 4 Wild Love, men knappast snabbare än 3 Mellby Free. Är nog med där framme som tredje utvändigt, men jag tror inte att hon har kapaciteten för att vinna därifrån.

6 Dear Friend. Mycket snabb ut. Finns en liten chans att hon spetsar härifrån och tar sig förbi 3 Mellby Free efter första svängen. Det troliga är nog dock att 6 Dear Friend hamnar utvändigt ledaren.

Realistiska förloppet:
3 Mellby Free – 6 Dear Friend
1 I Love Paris – 2 Hevin Boko
7 Ultra Bright – 4 Wild Love
8 Vichy Grif – 5 Tessy D'Ete
9 Racing Brodda

Möjligt, men mindre sannolikt:
6 Dear Friend – 2 Hevin Boko
3 Mellby Free – 4 Wild Love
1 I Love Paris – 5 Tessy D'Ete
7 Ultra Bright – 9 Racing Brodda
8 Vichy Grif

Så. Vilka hästar tar jag med?

3 Mellby Free. Troligt den som sitter i spets. Sitter som sämst rygg ledaren – och det kan gå därifrån om luckan kommer.
6 Dear Friend. Troligt utvändigt ledaren. Finns en liten chans att man sitter i ledningen – och därifrån blir man svår att slå. Går bra till slut. Kanske har styrkan för att ta ned 3 Mellby Free från dödens.
2 Hevin Boko. Med i främre träffen. Kanske kan tugga ned någon av 3 och 6 i ledningen sista biten.

4 Wild Love då? Nja. Från andra par utvändigt så kommer hon förstås att få chansen till slut. Frågan är hur fort det kommer gå där framme? Kommer Untersteiner försöka pressa Goop för att försöka överta ledningen? Med fart på loppet så ökar sannolikheten för en sådan som 4 Wild Love.

Smällkaramellen är ifall 1 I Love Paris hamnar i rygg ledaren och får luckan mot slutet. Men det ska egentligen inte gå att vinna ändå tycker jag.

Övriga i loppet tror jag är chanslösa.

Vad tänker ni övriga om avdelning 1?
Då jag tror en del på Tessy D’ete hoppas jag dina tankar stämmer. Lite fart på loppet och sen lite draghjälp runt sista sväng av Wild Love som hon sitter i rygg på.....

Annars skulle jag inte bli ett dugg förvånad om Nurmos har trollat fram en grym startsnabbhet hos Hevin Boko och att hon sitter i ledningen. Tror hursomhelst på en snabb öppning av loppet där Dear Friend kommer köra, om inte till spets, så iaf för att få en lucka och rygg på ledaren.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 15:49   #40
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 27
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Såhär läser jag avdelning 1 (notera att jag inte är någon expert för fem öre):

Generella tankar:
3 Mellby Free är väldigt snabb ut, men jag tror att 6 Dear Friend är något snabbare. Tar man en längd om man verkligen kör för det? Kanske – men troligtvis inte. Det blir ruskigt intressant att se vad 2 Hevin Boko kan göra nu när det aviseras offensiv körning och optimal balans. 4 Wild Love har inte riktigt nått hela vägen fram mot det här motståndet på sistone (trots grym form), men det här är första gången som man får ett riktigt bra spår – och man kommer garanterat att sitta bra på det inför sista varvet.

1 I Love Paris. Är inte jättesnabb ut. Kan hamna i rygg ledaren – alternativt tredje invändigt.

2 Hevin Boko. Kan hon hålla ut 3 Mellby Free i starten med optimala balansen? Mycket tvivelaktigt. Om hon mot all förmodan gör det så vinner man nog loppet härifrån. Dock finns det en liten galopprisk som måste tas med i bedömningen nu när hon kommer laddas – och bortsett från att räkna på startsnabbheten.

3 Mellby Free. Jag tror att hon huvudsakligen måste till spets för att vinna det här loppet. Kanske kan vinna från rygg ledaren. Jag tror inte att hon vinner från utvändigt ledaren om någon annan kommer till ledningen. Sannolikheten för att hon tar sig till ledningen är ändå hyggligt stor härifrån. Jag tror hon tar en längd på de som sitter invändigt och hon kommer köras framåt härifrån.

4 Wild Love. Hur snabbt startar hon? Inte snabbt alls. Jag tror hon sitter andra/tredje utvändigt härifrån. Har hon en riktigt bra dag så kan hon vinna loppet härifrån. Går riktigt bra till slut.

5 Tessy D'ete. Öppnar medel. Är nog lite snabbare än 4 Wild Love, men knappast snabbare än 3 Mellby Free. Är nog med där framme som tredje utvändigt, men jag tror inte att hon har kapaciteten för att vinna därifrån.

6 Dear Friend. Mycket snabb ut. Finns en liten chans att hon spetsar härifrån och tar sig förbi 3 Mellby Free efter första svängen. Det troliga är nog dock att 6 Dear Friend hamnar utvändigt ledaren.

Realistiska förloppet:
3 Mellby Free – 6 Dear Friend
1 I Love Paris – 2 Hevin Boko
7 Ultra Bright – 4 Wild Love
8 Vichy Grif – 5 Tessy D'Ete
9 Racing Brodda

Möjligt, men mindre sannolikt:
6 Dear Friend – 2 Hevin Boko
3 Mellby Free – 4 Wild Love
1 I Love Paris – 5 Tessy D'Ete
7 Ultra Bright – 9 Racing Brodda
8 Vichy Grif

Så. Vilka hästar tar jag med?

3 Mellby Free. Troligt den som sitter i spets. Sitter som sämst rygg ledaren – och det kan gå därifrån om luckan kommer.
6 Dear Friend. Troligt utvändigt ledaren. Finns en liten chans att man sitter i ledningen – och därifrån blir man svår att slå. Går bra till slut. Kanske har styrkan för att ta ned 3 Mellby Free från dödens.
2 Hevin Boko. Med i främre träffen. Kanske kan tugga ned någon av 3 och 6 i ledningen sista biten.

4 Wild Love då? Nja. Från andra par utvändigt så kommer hon förstås att få chansen till slut. Frågan är hur fort det kommer gå där framme? Kommer Untersteiner försöka pressa Goop för att försöka överta ledningen? Med fart på loppet så ökar sannolikheten för en sådan som 4 Wild Love.

Smällkaramellen är ifall 1 I Love Paris hamnar i rygg ledaren och får luckan mot slutet. Men det ska egentligen inte gå att vinna ändå tycker jag.

Övriga i loppet tror jag är chanslösa.

Vad tänker ni övriga om avdelning 1?

Jag kommer med största sannolikhet helgardera. Det är verkligen loppet där alla kan vinna. Då menar jag verkligen alla. Vissa får det såklart tuffare än andra. Racing Brodda är bortglömd här. Fick Dear Friend framför sig i senaste starten och tappade fart på upploppet. Hade sen krafter kvar i mål.

Ska jag plocka ut en tipsetta så är det just Racing Brodda som kommer på upploppet och sätter nosen före. Mellby Free är klart överskattad här. Rankar både Hevin Boko och Wild Love före. Nej helgardering här.
travspekulanten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 18:58   #41
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Torsdagsstänkare

7 Leave Your Sox On. Unters storfavorit är väl inte lätt att växla men Mika Forss är en grym driver och ger alltid hästarna chansen. Gick en 12 tid med barfota balans näst senast.Repris?
Klass 2 är Klass 2.
2 Global Winner. Tuffar på i rikstoton utan att vinna. Men går bra i skymundan. Skrällduglig i öppen Bronsdivision. Gissa vem som kör ?
8 Velegans. Unter är uppåt och märren står bra inne.
7 Algot Zonett. Har styrkan som vapen och måste ha överpace. Robban trodde mycket på välstammade hästen som 3 åring men lyckades inte slå igenom. Har varit skadedrabbad länge men verkar vara på G igen hos Weijersten. Gått bra hela hösten.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-11-26 klockan 18:59.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 19:53   #42
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 27
Sharp$: 131
Standard

Då var det mesta av jobbet klart men kan tänkas göras om lite på fredag/lördag... Men utgången finns här under...

V75 - 1
Loppet där verkligen alla kan vinna. Hur jag än vrider och vänder på loppet hittar jag ingen rimlig ide. Väljer därför att helgardera här då det endast är nio hästar till start. Känns oerhört dumt att åka ut i första. Rankar dock loppet 9,6,2. Racing Brodda tappa fart bakom Dear Friend senast och gick till slut inte för fullt över upploppet och är loppets i särklass mest understreckade häst. Mellby Free är däremot den mest överstreckade här. Inte vunnit på distansen sedan 20/9 förra året. Men jag räknar inte bort Björn Goop denna gång heller och kommer alltså med på bongen tack vare helgardering.

V75 - 2
Här väljer jag att gå mot favoriten och spikar Nairajah som är obesegrad tillsammans med Johan Untersteiner i sulkyn. Senaste starten tvåa bakom favoriten Global Agreement med hästlängder men då med Erik Adielsson. Har tidigare vunnit mot favoriten på den aktuella distansen och har nu en bra träningsperiod bakom sig. Formen är det nog inget fel på här heller och har som sagt inte varit sämre än 2:a i Johan Untersteiners regi på tre starter. Otroligt att denna inte är mer betrodd. Minst 15%.

V75 - 3
Halvöppet lopp men lutar år spik på Van gogh Z.S till en nu väldigt fin procent tillsammans med Robert Bergh. Understreckad här.


V75 - 4
Omgångens mest felspelade avdelning och en riktigt överstreckad favorite i Chicharita. Hon kan absolut vinna detta lopp, men jag väljer att gardera här. Velegance med Peter Untersteiner denna gång tycker jag är ett minus mot senast och hamnar utanför min kupong denna gång av den orsaken. Ofelia O.E känns däremot hetare och otroligt intressant här! Inga förändringar sen förra starten, samma kusk, spår, distans och voltstart igen. Upplagt för ett riktigt fint lopp med andra ord. Kan det till och med tänkas att prova plocka skorna?
Make More Cider är ett väldigt tidigt streck här och ett möjligt spikförslag till en skrämmande låg procent likt många andra fina hästar denna omgång.

V75 - 5
Här ska det fällas, största favoriten på V75 denna gång från ett jobbigt utgångsläge. Dragster, Coogan och Dom Perignon som går barfota för första gången på två år är bara ett fåtal väldigt intressanta streck här.

V75 - 6
Cyber Lane eller Very Kronos? Svaret är ju givet, Antonio Trot. Totalt bortglömd här. Galopperade tidigt senast, men en ruskig upphämtning och en tredje plats tillslut bakom Very Kronos. Trist utgångsläge från bricka 11. Men som det kända citatet lyder, trav är trav och Björn Goop i sulkyn. Strykning på Frome the mine och ett motbud borta öppnar för ett skrällopp. Strykningen gynnar även Forfantone AM som ser ut att bli väldigt bortglömd här tillsammans med Antonio Trot. Den stora Skrällen att hålla ögonen på hittas från bricka två, Snowstorm Hanover med Örjan Kihlström! Rankar ändå 4,7,11 före och plockar bort Very Kronos som jag inte tror det minsta på och gynnas inte heller av mededistasen från detta utgångsläge.


V75 - 7
Omgångens kanske mest spelvärda häst hittas i Upper Face. Bra form, springspår och rätt distans. Kan tänka mig att spika här men avgör på lördag om jag plockar med en eller två till i en gardering.




Sammanfattningsvis.
Folk tror på en låg utdelning under 20k, jag sticker ut hakan och säger att minst 500k till 7 rätt på lördag är mer troligt. Otroligt mycket överspelande på mediokra hästar från osäkra spår. Inga sitter säkert och kommer skrälla både 1,2 och kanske 3 gånger innan omgången är färdigspelad.


Omgångens bästa spik:
Upper Face
Sätt till spelprocenten just nu och formen tycker jag att det är väldigt märkligt...

Omgångens överstreckade:
Flera… Global Agreement, Chicharita och Seismic Wave men tycker även att Mellby Free kan räknas in här. Ska absolut inte var favorit här… Tycker jag Racing Brodda ska vara (!)

Omgångens skräll:
Antonio Trot! Räcker nog att säga så. Rankar den flera gånger högre än till exempel Very Kronos. Detta är även för mig ett möjligt spikförslag det med… Kanske ska lämnas in en spikrad?


V75
Inlämnat: 2020-11-26, 20:58
Solvalla
Lördag 2020-11-28
Start: 16:20
Kostnad: 0,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Racing Brodda (3, 2)
2: 5 Nairajah (1, 8)
3: 7 Van Gogh Z.S. (4, 3)
4: 1 Make More Cider (4, 11)
5: 2 Dragster (8, 10)
6: 11 Antonio Trot (4, 9)
7: 6 Upper Face (5, 9)

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 0,50 kr = 0,50 kr.
Totalt: 0,50 kr.
Rättningskod: WBP XTQ LNH

Varsågoda här har ni rätta raden på lördag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), ms (+25)

Senast redigerad av travspekulanten den 2020-11-26 klockan 19:59. Anledning: Lade in spelkupongen
travspekulanten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-26, 22:13   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Blir grymt jämnspelat första loppet. Om inte Mellby blivit nerspeedad senast hade den stått i vadå, 40% minst? Ingen skam i att bli nerspeedad av Dear Friend, säger inte mig jättemycket om formen. Visst det är finallopp nu och kortare distans. Minskar risken för blufflopp och mindre chans att den tar/får ledningen. Men den blir väldigt knapp favorit också och jag kan inte annat än att se den som bästa vinstchansen. Utgång blir det nog och jag gillar ju att gå mot strömmen där det jämnstreckas så kanske spik i en omgång där de flesta andra favoriter är tveksamma eller klart överstreckade.

I tredje undrar jag vad det stått för % på Activated om den hetat Conrads Rödluva. Helt jämnspelad med favoriten troligtvis. Helgrym märr som jag måste ranka först när nu gröngölingen på start har bricka 4. Längre ner i strecklistan. 0% på Ofelia!!??
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-27, 08:26   #44
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

1
Får tacka för % på HEVIN, galoppen gör nog sitt. Nytt huvudlag bombar hästen mot spets o slut.

2
Klass 2 å megafavorit då gaddar jag på. Ingen fyraåring som är värd nästan 70%
3 4 kanske lyckas sno ledning av 1, då blir det intressant

3
Brons, gör som vanligt, tar de fyra mest spelade. Men lägger till nr 1 som jag hoppas får en bra rygg å smyglopp.

4
Krånglar inte till det spikar 4, klarar den spåret så måste de på bakvolt göra grymma tider.
Samt Johan ska ju släppa till Klantio

5
Dumstrut på men gaddar. Kommer nog bli galet kört här o många trötta hästar
Dragster är tidig lika så HENRY. Hoppas på strul för favoriten helt enkelt

6
Synd att from the mine ströks, solklar spik. Hoppas den klarar sig dock.
Nu ligger väl allt öppet för Johan å spets o slut. Men tänker inte släppa 11 o med Goop
Lite körning där fram å smyga med så kan det gå i min dröm

7
Öppet som Sveriges gräns. Målar på där 7 känns intressant med ändringar

1
HEVIN BOKO
2
1 3 4 5 7 8 12
3
1 3 4 7 8
4
CHICHARITA
5
2 4 7 8 10 11
6
4 11
7
3 5 6 7 9

Senast redigerad av kire1111 den 2020-11-27 klockan 08:27.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-27, 14:23   #45
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50024
Standard

Daniel Berglund V75 Solvalla på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td