Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-02-28, 04:06   #31
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Och de tar sådana insatser?
Ja. Men det borde väl du veta?

Dela upp i flera, om det behövs.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-28, 04:20   #32
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Hela jämförelsen haltar lite, betänk att på V75 så är bara 40% av insatsen för alla rätt. Vid bara vinst för en spik så finns chansen att plocka igen en hel del av insatsen ändå, vilket inte är fallet för en spelad dubbel eller trippel. Har man två spikar eller fler inom ett poolspel så bör man alltid satsa på poolspelet, även om man då och då förlorar på att det blir för lätt eller svårt.
Det där får du gärna utveckla. För jag förstår ärligt inte hur du resonerar. Säg att vi utgår från 1000kr i grundinsats per spelform.

Som det säkert framgår av mina inlägg under gårdagen så spikade jag Örjan i avdelning 6 på Rommes V75, ”på allt”. 1000kr vinnare gav över 8000kr tillbaka. Som säkert också framgår av mina inlägg förordade jag dessutom norrmannen i avdelning 2, till över 16ggr, 16000kr på vinnarspelet. Den dubbeln gav nästan 145 000 tillbaka, på atg.se, med insats enligt ovan.

Men jag fick bara 5 rätt på V75 (missade två avdelningar) på samma insats. Gav 1600 kr. Även om jag tagit med favoriten i sista skulle jag inte fått mer än ett par sexor, istället, värda ett par tusen stycket.
Hur fan får man ihop det i ”långa loppet”? Hur många veckor ska jag då hålla på? Eller år, snarare?

Senast redigerad av Stankarn den 2021-02-28 klockan 04:47.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-28, 16:39   #33
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det där får du gärna utveckla. För jag förstår ärligt inte hur du resonerar. Säg att vi utgår från 1000kr i grundinsats per spelform.

Som det säkert framgår av mina inlägg under gårdagen så spikade jag Örjan i avdelning 6 på Rommes V75, ”på allt”. 1000kr vinnare gav över 8000kr tillbaka. Som säkert också framgår av mina inlägg förordade jag dessutom norrmannen i avdelning 2, till över 16ggr, 16000kr på vinnarspelet. Den dubbeln gav nästan 145 000 tillbaka, på atg.se, med insats enligt ovan.

Men jag fick bara 5 rätt på V75 (missade två avdelningar) på samma insats. Gav 1600 kr. Även om jag tagit med favoriten i sista skulle jag inte fått mer än ett par sexor, istället, värda ett par tusen stycket.
Hur fan får man ihop det i ”långa loppet”? Hur många veckor ska jag då hålla på? Eller år, snarare?


Jag menar att det är svårt att jämföra en spelform med flera vinstgrupper mot en ren dubbel.
Chrilles ” bara dryga 30 ggr ” innefattar ju så mycket mer, chans att vinna bra mycket mer än dessa 500.000 plus att få vinst även om någon häst i dubbeln torskat.
Men på ett poolspel med bara en vinstgrupp så är jämförelsen mer ok, och då menar jag att poolspelet troligtvis har större chans att gå med vinst i längden än att spela dubblar tripplar osv.

Senast redigerad av GGS den 2021-02-28 klockan 16:41.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 13:20   #34
 
Reg.datum: sep 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Du verkar ju ha missat kärnan i resonemanget, fullständigt. Vem i all världen har pratat om att ha ”råd”?

Kämpa.

Och avstå från kommentarer när du inte fattar.
Haha. En dag kanske även du fattar vad du idag inte förstår.

Tror dock inte det.

DrMarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td