Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-18, 18:54   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

V75-Halmstad 24 april


Blandad sportslig klass och en otroligt svår omgång var känslan man fick av att se anmälningslistan efter lunch idag.

Blir en härlig fredagskväll också med kungapokalskvalen på Åby.

V75-1

En silverdivision som håller väldigt tveksam sportslig klass. Vet inte riktigt varför Vikings High Yield galopperade igår. Detta ser mycket enklare ut men fick sämsta spåret.

Randemar RD håller V75 klass men årsdebut och springspår . Får ingen riktig känsla vid första kollen.

Ganyboy känns däremot spännande . Anmäld med amerikansk vagn ffg sedan november och barfota runt om och bike samtidigt har den inte gått med på ett år.

Beartime ska också räknas .

Björn Goops kommer inte till spets nu. Känslan är att den blir överspelad. Är väl ingen häst som bara går ut och vinner på V75 från bakspår.

Känns som spik på Berghs eller 4-5 streck. Flera är nog rätt chanslösa.

V75-2

Klass 2 och ser supersvårt ut. Hade hoppats på lite skoryck och eller bike på Untersteiners Yuvaraj men nu när det blev spår 11 kanske han väntar med det.

Wingait Henke har gått bra på slutet och fick spår 1. Den får söndagstipset men mest i brist på annat.

V75-3

Spelvänligt diamantstoförsök om inte Ultra Bright bara rundar allt.

Riordan har en på samma volt som debuterar i Sverige. Noll koll på den.

Om man tittar på framvolten så är det barfota runt om igen på Valeria Wareco, lyser dubbelrött på Garca och barfota runt om ffg i Sverige på Eye in the sky DK trots att det inte lyser rött.

Eftersom Peter Untersteiners Darah Bibo är anmäld med skor och vanlig vagn är det nog så att det är damen på kansliet som anmält och att han registererar utrustningsinfo i morgon eller på tisdag.

V75-4

Ungdomslopp men som tur är autostart. Vill nämna tre hästar efter första kollen

Kali Smart har nu ett lopp i kroppen och det är en väldigt bra häst för ett sådant här lopp.

La Mauresque gick barfota runt om ffg i ett liknande ungdomslopp senast och skorycket gav härlig effekt, tvåa som 20 oddsare. Perfekt spår .

Perfekt spår fick inte Riordans Grace Kely, men den gick med bike ffg senast och det gav rejäl effekt. Nu verkar det bli biken igen men dessutom barfota runt om för första gången.

Dock krävs nog fler streck för att vara säker på att överleva detta svåra lopp.

V75-5

Ett riktigt fint klass 1 försök och kul med ovanliga distansen 3140 m.

Första känslan är att Juul vinner med Elephant. Nu rycks bakskorna igen för första gången sedan den imponerande insatsen i oktober på Jägersro över samma distans. Det tyder på att Juul kommer för att hästen ska leverera.

Var jätteskrik på Digital Indy näst senast när den debuterade för Ola Karlsson. Blev tvåa då liksom senast. Nu är det anmält barfota runt om för första gången i hans regi men några barfotastarter i tidigare regi verkar inte ha gett megaeffekt .

Cassius Ima gillar lång distans och fick bra spår. Känns som ett hett vinstbud. Barfota runt om.

Fromming två raka sedan man ryckte alla skor men tveksamt väl om den är mogen att vinna V75 och distansen är jag osäker på hur den passar .

Finns några till som gått bra i vardagslopp men som jag inte har så bra koll på i nuläget.

V75-6

Härligt lopp och här lär det gå undan över 1640 m auto. Zafiro Jet skrällde rejält senast på Åby när den vann på en hög 10 tid som 21 oddsare. Blir nog mer spelad nu.

Upstate Face mycket bra för klassen men högst osäker på i nuläget om spår 1 över kort distans är passande.

Istanbul Boko två raka galopper på Solvalla som hårt betrodd. Osäker på om kort distans passar men Nurmos skickar väl inte hästen ända till Halmstad om han inte trodde det?

Bordeaux S vann i comebacken senast . Har bla skrällvunnit en V75 final tidigare . Kuskplus nu med Magnus A Djuse.

Zlatan Knick väldigt bra senast och lär laddas trots spår 7. Men kan ju komma på vingel för osäker på om den kan blåsa till spets så långt utifrån.

Bra hästar på bakspår med men krävs väldigt flyt för att dom ska komma in i loppet över denna distans på snabb Halmstadoval. Men inte helt omöjligt.

V75-7

Dagens höjdare kom till sist . Man kan ju välja enkla vägen och spika Johan Untersteiners världsstjärna Cyber Lane när den nu har lopp i kroppen och ska tävla barfota runt om.

Men är inte Chief Orlando väldigt snabb ut? Den har om jag minns rätt svarat för topp prestationer tidigare i Sverige och man kommer sannolikt hit för att vinna och gå till final.

Handsome Brad en besvikelse senast men med kanonspår ska den passas om den presterar på topp nu.

Blir det överpace kanske Aetos Kronos bara blåser ner dom.

Heart Of Steel däremot känns bortlottad för att kunna vinna.



Sammanfattningsvis en fruktansvärt svårlöst omgång är den första känsla man fick. Men som vanligt härlig sport när det är V75 i slutet av april. Silverdivisionen enda loppet som blev en besvikelse.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), Gotland (+7), MikaF (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-18, 19:37   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Går ut tidigt och ropar ut Istanbul Boko till spik på Lördag!
Gick runt 1.10 tempo sista 1200m senast efter startgaloppen!
Ok, blir han megafavorit för man väl tänka om finns väl alltid galopprisk runt han!

Tråkigt att Heart of Steel fick bakspår hade hoppats få se han ta sig till spets och vinna på en låg 12-tid! Ville själv att han skulle få en rosabiljett förra året med det fick han inte av Malmrot inte.

Vikens High Yield ute på mer lämplig distans denna gången i inledningen men tråkigt spår igen men det här är väl hästar han ska klara av att plocka ner om det stämmer lite på vägen.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-18, 19:56   #3
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Känns som att det börjar bli dags för Payet D.E att få sätta nosen först
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-19, 07:17   #4
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Går ut tidigt och ropar ut Istanbul Boko till spik på Lördag!
Gick runt 1.10 tempo sista 1200m senast efter startgaloppen!
Ok, blir han megafavorit för man väl tänka om finns väl alltid galopprisk runt han!

Tråkigt att Heart of Steel fick bakspår hade hoppats få se han ta sig till spets och vinna på en låg 12-tid! Ville själv att han skulle få en rosabiljett förra året med det fick han inte av Malmrot inte.

Vikens High Yield ute på mer lämplig distans denna gången i inledningen men tråkigt spår igen men det här är väl hästar han ska klara av att plocka ner om det stämmer lite på vägen.
Ganska vågat att spika en häst (som förvisso är grym) som kommer från dubbla galopper. Det går emot mina principer haha.
Men felfri absolut.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 17:14   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 686
Sharp$: 12839
Standard

Torsdagsfundering

V75 1) 1 Payet. 9 Royal och 11 Vikens är väl måstestrecken men ganska jämn och lurig Silver.

V75 2) 1 Wingate Henke och 11 Yuvaraj känns som ett lås men båda har luriga lägen och Klass 2 är väl av hävd ett garderingslopp.

V75 3) Phu 15 ston på 3 volter. 10 Darah Bibo var grym senast och borde duga bra här.
7 Domingoa blir hårt betrodd efter senaste prestationen.
13 Sashay My Way får en stänkarvarning. Skaplig form och hemmaplan kan väga upp luriga läget.

V75 4) Vidöppet lopp med många vassa ston. 3 Kali Smart hm lite för stor favorit. 5 Lorelei Marie rikstotohärdad. 7 Artemide Zack kommer med två raka. 10 Eight Hour duger gott i klassen trots hårt inne. 11 Zante Grif endast spåret emot. Dessutom Varennare

V75 5) 3 Fromming. Riordan är lyrisk. 2 Digital Indy. Ola och Sjunne vinner med allt nuförtiden. Återigen en Tarzan häst som blir som ny hos Ola K. 6 Bara Du Chene radar upp segrarna.

V75 6) 5 Bordeaux S. Chansspik.

V75 7) 7 Cyber Lane var grym senast och tar segern på lördag istället. 12 Aetos Kronos gillar jag skarpt men känns lite bortlottad.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 17:32   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Svenska spel släppte nyss oddsen.

Tycker följande känns ok

Avd 3: 5,50 i platsodds på Valeria Wareco. Öppnat väldigt bra från detta läge tidigare. Barfota runt om. Tycker det ser upplagt ut för en fin resa och hyfsad chans att vara bland de tre. Åtminstone bättre chans än oddset visar.

Avd 4: 9 ggr i platsodds på Grace Keely. Uselt läge men toppkusk och första barfota runt om i detta ungdomslopp. Krävs överpace och det kan det bli med gasglada ”ungdomar” . Kanske värt en 20a som vinnare med till 55 ggr.

Avd 5: 16,50/4,25 både på Elephant och Cassius Ima. Tydligen halsproblem för Cassius Ima senast. Borde passa på lång distans och perfekt spår. Elephant laddats för detta lopp och nu barfota bak som är plus.

Avd 7: 6,70 i platsodds på Vagabond Bi. Tar inte ledningen. Handsome Brad halsinfektion senast. Nu låter det som laddning och att inte släppa till Cyber Lane. Därmed kan det gå undan och Vagabond Bi är då kapabel att med flyt vara bland de tre. Borde få fin resa från spår 1. Men släpper Jepson till Cyber Lane eller inte klarar att svara kan det bli lite blufflopp och då blir det kanske svårare att vara bland de tre.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 17:49   #7
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Går ut tidigt och ropar ut Istanbul Boko till spik på Lördag!
Gick runt 1.10 tempo sista 1200m senast efter startgaloppen!
Ok, blir han megafavorit för man väl tänka om finns väl alltid galopprisk runt han!

Tråkigt att Heart of Steel fick bakspår hade hoppats få se han ta sig till spets och vinna på en låg 12-tid! Ville själv att han skulle få en rosabiljett förra året med det fick han inte av Malmrot inte.

Vikens High Yield ute på mer lämplig distans denna gången i inledningen men tråkigt spår igen men det här är väl hästar han ska klara av att plocka ner om det stämmer lite på vägen.
Försök att förklara detta för en som inte förstårDu Spikar Istanbul Boko.Vad är skillnaden om han nu blir Megafavorit. Byter du spik då och varför? Han/hon bör väl vara lika stor favorit oavsett enl dig....eller?
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 17:56   #8
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Försök att förklara detta för en som inte förstårDu Spikar Istanbul Boko.Vad är skillnaden om han nu blir Megafavorit. Byter du spik då och varför? Han/hon bör väl vara lika stor favorit oavsett enl dig....eller?
Hade Istanbul Boko blivit megafavorit till +60% hade det inte varit så hett att spika för mig med tanke på att det alltid finns en galopprisk.... Men just nu är hästen tredjehandare på 18% men hästen har överlägsen kapacitet felfri enligt mig då tycker jag det känns väldigt intressant att spika. Det ska dock tilläggas att jag inte kommer lämna in nån egen lapp i helgen så det där med att jag spikar får ju tas med en nypa salt får bli vinnarspel hos SvS istället.

Har du nån vinnare att bjussa på tills på Lördag? =)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 18:42   #9
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Hade Istanbul Boko blivit megafavorit till +60% hade det inte varit så hett att spika för mig med tanke på att det alltid finns en galopprisk.... Men just nu är hästen tredjehandare på 18% men hästen har överlägsen kapacitet felfri enligt mig då tycker jag det känns väldigt intressant att spika. Det ska dock tilläggas att jag inte kommer lämna in nån egen lapp i helgen så det där med att jag spikar får ju tas med en nypa salt får bli vinnarspel hos SvS istället.

Har du nån vinnare att bjussa på tills på Lördag? =)
Brukar vara fel ute på V75:Bara Di Dhene med jeppson blir nog 1 av mina spikar men som sagt är iskall på V75.
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 18:45   #10
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Hade Istanbul Boko blivit megafavorit till +60% hade det inte varit så hett att spika för mig med tanke på att det alltid finns en galopprisk.... Men just nu är hästen tredjehandare på 18% men hästen har överlägsen kapacitet felfri enligt mig då tycker jag det känns väldigt intressant att spika. Det ska dock tilläggas att jag inte kommer lämna in nån egen lapp i helgen så det där med att jag spikar får ju tas med en nypa salt får bli vinnarspel hos SvS istället.

Har du nån vinnare att bjussa på tills på Lördag? =)
Men felfri eller ej oavsett % bör det väl enl dig vara en spik.
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-22, 19:46   #11
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 11
Sharp$: 883
Standard

Försöka att sätta 7:an den här veckan också. Som vanligt klurar man på spikarna. Zante Grif klev bara ifrån dom senast och Svante säger att det inte var slutsålt, men ligger som vanligt halvlågt och säger typ vettig platschans men jag får känslan av att det är stark dam som kanske kan vinna från dödens. Zaffiro Jet imponerade senast och jag tror att det kan vara spets och slut. Aetos Kronos till runt 10% är ju smaskigt på en sån topphäst, är ju ett riktigt skitläge och det måste stämma med tempo och rätt ryggar men gör det det så tror jag att han bara blåser ner dom på upploppet.
kazire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-23, 14:22   #12
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50090
Standard

Daniel Berglund V75 Halmstad på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mazet (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-23, 15:04   #13
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50090
Standard

Jens Sjödén V75 Halmstad på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mazet (+10), bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-23, 16:43   #14
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard



Eskil och Matteus laddar inför trav, verkar ha roligt ihop...
"Det small som satan.."
https://twitter.com/lillieborgm/stat...458620928?s=20

Edit: glömde ju länken till klippet

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+7)

Senast redigerad av viking90 den 2021-04-23 klockan 17:50.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-23, 17:56   #15
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 686
Sharp$: 12839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Eskil och Matteus laddar inför trav, verkar ha roligt ihop...
"Det small som satan.."
https://twitter.com/lillieborgm/stat...458620928?s=20

Edit: glömde ju länken till klippet

Pappa upp i dagen. Hellbergarna förnekar sig inte och bjuder på sig själva.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-23, 20:58   #16
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Kommer nog också spika Istanbul. Alternativa spiken är Fromming i femte, men där låser jag nog ihop med Bara du Chene.

Sen är Chief Orlando jävligt intressant i avslutningen, där stänger jag troligtvis med den som tredjestreck ihop med favoritduon.

Wingait som storis ska man försöka välta. 2,3,11 med bakom preliminärt.

Domingoa visserligen bara knapp favorit, men tror inte ett dugg på den. Behöver spets för vinst och det får den inte därifrån.

Silverloppet ganska tunt och volt, där kan det hända grejer. Ganyboy bara 3% fattar jag inte. Och 1% på Pablo med Jorma bland annat. Täcker med alla utom Mitos.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2021-04-23 klockan 20:59.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 04:08   #17
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Går inte lita på 1.Wingait Henke och Stefan Persson på innersniffen.Utan den bästa hästen i loppet är 11.Yuvaraj står perfekt på pengarna och har siktat hit.#GrymChansSpik
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2021-04-24 klockan 04:09.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 04:24   #18
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 012
Sharp$: 826
Standard

Provar lyckan idag,igår spelade jag 16kr istället för 24kr,därför blir de full laddning på mitt system,hela 30 pix som kan ge tusenfalt tebax

9
3.7.8.11
10
3.5.10
6
5
2.6.7 9 12

God tur på er idag tillönskar jag alla härute !
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 04:27   #19
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 012
Sharp$: 826
Standard

Idag är de nog hemma kuskarna man får ha lite koll på,röda armen,riordan t.ex + goopen, jepsson

Senast redigerad av Liisa den 2021-04-24 klockan 04:29.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 05:42   #20
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Skynda och Fynda

9.Mystic Mom är mitt drag på v4an idag får vi 8 gånger?

Går emot den stora favoriten 8.Laradja Vrijthout
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 07:49   #21
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Vad tror vi om La Mauresque i avd 4? Ruskigt startsnabb så är väl garanti på fint lopp vid sargen. Senast såg det ut som man hade allt kvar då man fick väldigt sen lucka men växla snabbt fart och tog in mycket på vinnaren på bara några steg.
Kusken David Grundmann känns som han tagit några kliv som kusk i år och Jörgen Westholm har flertalet gånger lyft fram han med att ha bra körhänder.'
Oj står visst bara i 6 gånger hos SvS jämfört med 6% på V75.

Ottilia Fri var med i samma lopp som La Mauresque senast och var inte heller tom i mål efter fin resa, intressant med Marc Elias nu... Fick 9 gånger till plats när oddsen släpptes hos SvS har störtdykt till 3,05 nu....Lirade den dock dubbel mot Vikens & Istanbul.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 09:12   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Vad tror vi om La Mauresque i avd 4? Ruskigt startsnabb så är väl garanti på fint lopp vid sargen. Senast såg det ut som man hade allt kvar då man fick väldigt sen lucka men växla snabbt fart och tog in mycket på vinnaren på bara några steg.
Kusken David Grundmann känns som han tagit några kliv som kusk i år och Jörgen Westholm har flertalet gånger lyft fram han med att ha bra körhänder.'
Oj står visst bara i 6 gånger hos SvS jämfört med 6% på V75.

Ottilia Fri var med i samma lopp som La Mauresque senast och var inte heller tom i mål efter fin resa, intressant med Marc Elias nu... Fick 9 gånger till plats när oddsen släpptes hos SvS har störtdykt till 3,05 nu....Lirade den dock dubbel mot Vikens & Istanbul.
Det är ju mycket snack om La Mauresque inför dagens start då stallet sagt att man ska köra i spets. Vi får se om de håller sig till det. Intressant och ska med om man inte spikar. Jag är inne på att singla Kali Smart, Ultra Bright och Vikens High Yield.

Senast redigerad av Shooter den 2021-04-24 klockan 10:13.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 10:10   #23
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

V75 Halmstad 24/4 Det kommer bli en rivig omgång denna gång

Jag fortsätter att bjuda på mina tankar och idéer samt visa hur jag rankar och tänker. Var rätt på det i onsdags men ändå lyckades jag inte sätta 7an. Men nu tänker jag göra det.

V75-1 Jag tror det finns ett ekipage i loppet om bara vill krossa


11 Vikens Hige Yield 24% trodde jag inte ett dugg på senast. Men vilket lopp hästen gjorde. Jag tror det blir ett riktigt offensivt upplägg här och jag tror det är hästen att slå i detta lopp trots spår. Jag läser och lyssnar mellan raderna och bergh är riktigt optimistisk här.

3 Beartime 27% är snabb ut och det kan bli spets. Får den bestämma där så är det hästen att slå. Men jag är inte säker på att det blir spets

1 Payet D.E 15% är en häst som jag jagat under en längre period. Hästen har kapacitet att vinna detta och den här ska med tidigt på gardering

7 Randemar C.D 4% gör årsdebut här. Men hästen har kapacitet att segra i guld och är hästen i ordning så måste hästen med på gardering

6 The Real Star 9% har ett kanonläge och kan sändas till spets. Hur Örjan sedan gör är en gåta men hästen är bra nog för att rinna undan

9 Royal Navy Neo 16% besitter bra kapacitet men trivs bra i täten direkt. Men blir det tempo så kan den avsluta

10 Mr Perfection 1% har jag jagat i varje start. Denna gång plockar jag bort den då det blir bakspår och Jim i Sulkyn. Hoppas jag inte bränner på denna häst jag jagat denna gång

Rank V75-1
A 11
B 3-1-7-6-9
C 10-4-5-2-8



V75-2 Man är uppåt på favoriten men blir det spets denna gång?

1 Wingait Henke 53% är stor favorit här. Man tror på spets men enligt mig är det ingen garanti då 3 Stig Brodde kommer laddas. Blir det spets och han får bestämma så är han svårslagen men körningen i början kan sätta sina spår här.

7 Digital Eye 14% blev jag riktig imponerad av i årsdebuten. Jag tror den här hästen kommer få ett toppår och den blir inte lätt att tas med rätt lopp. Given om man garderar favoriten

8 Pre Calulated 4% är väldigt underskattad. Hästen har bra fart och kan speeda och kommer den ner i banan så blir den att räkna med
3 Stig Brodde 6% kommer man ladda med. Skulle man komma till spets så vill man köra där

11 Yuvaraj 16%
har ett tråkigt läge men har kapacitet. Kan slåss om segern men det krävs nog att det blir körning i loppet då

Rank V75-2
A 1
B 7-8-3-11
C 2-5-4-12-6-10



V75-3 Dessa jäkla svåra Dimantsto lopp. Kul ändå att det är med på V75


2 Garca 7% spikade jag för några starter sedan när den satte sig fast. Då sa jag att det var en superspik när den kommer på V75 igen. Nu gör det den men möter hårt motstånd. Klar första häst för mig men ingen spik denna gång.

12 Ultra Bright 24% är en fantastisk märr och har en hårdhet som ingen annan har. Kan mycket väl runda gängen denna gång men banan är snabb så det är motstånd denna gång.

7 Domingoa 27% är uppsnackad här efter en grym prestation senast. Men jag är inte säker på att den kommer till spets direkt utan den kommer att få kämpa för det. Lite sårbar då.

6 Eye in Theskey D.K 5% later det uppåt från stallet. En av de bästa stona i Danmark säger man och då ska ju hästen med på bongen tidigt.
1 Valeria Wareco 3% kommer få ett kanonlopp här och man är uppåt. Kan skrälla om det blir lucka

10 Darah Bibo 16% har bra kapacitet men står väldigt tufft inne. Det krävs nog mycket flyt för hon ska vinna

Jag tror övriga får det tufft fast många har bra kapacitet och fart. Annars får man ta många om man inte nöjer sig med dom här

Rank V75-3
A 2
B 12-7-6-1-10
C 14-3-8-5-13
D 11-9-4-15



V75-4 Lärlingslopp och även ett dimantstolopp. Oj vad det kan bli körning

3 Kali smart 45% är en motiverad favorit absolut. Men ny kusk och runt om kuskar som har en tendens att gasa. Jag är inte säker på att den blir spets och lugnt denna gång. Jag har en känsla att det blir fart denna gång

5 Lorelei Marie 5%
är en häst som jag lovordat varje start och flaggat för att det här kommer bli en kanon. Och jag tror att snart är det dags att skrälla till. Varning för denna häst även denna gång

1 Pappajonnys Ilse 2% tycker jag är total bortglömd då den kommer få ett kanonlopp denna gång. Får den luckan så är det en riktigt stormvarning att utfärda. För fart finns

7 Artemide Zack 9% besitter hög kapacitet och kommer köras fram tidigt. Man får inte glömma hästen om man tar med några hästar här

10 Eight Hour 13% gillar jag som häst. Har kapacitet att runda hela gänget men kan också må bra av att smygas. Blir det tempo i loppet kommer den här bli farlig sista 200m

11 Zante Grip 13% är italienare som både fart och styrka. Tror på ett offensivt upplägg här och den ska absolut inte räknas bort

2 La Maureque 7% är lite av omgångens stallskrik. Man pratar om bra chans och man pratar om den här får man inte missa. Upp till bevis.

Rank V75-4
A 3
B 5-1-7-10-11-2
C 6-4-12
D 9-8



V75-5 Jag tror vi har omgångens bästa spik här

12 Aragorn As 15% är en tank men grym styrka. När jag kollar arkivet och ser hur den kördes senast så får jag Harper Hanovers Wibbar. Jag tror nämligen att hästen körs fram tidigt till dödens eller kör sig till spets. För jag tror man har klockan inställd på att krossa fältet. Nurmos och Kontio har bästa hästen utan tvekan här

1 Elephant 8% tycker jag är bra här om man ska gardera och är första motbudet.

Annars är det hästarna 4 Made of Stars, 5 Cassius Ima, 6 Bara du Chene samt 7 O.M Faststeep som är värst emot om man garderar

Rank V75-5
A 12
B 1-4-5-6-7
C 11-3-2
D 9-10-8



V75-6 Här kommer det gå undan och det här är ett öppet lopp

2 Zaffiro Jet 32% kommer laddas för spets och det ser ut som att den kommer ditt. Men det får inte gå för fort för då kan den här hästen bli sårbar.

4 Istanbul Boko 17% gick ett fantastiskt lopp senast. Klockar man han så säger man att det är en nästagångar utan dess like. Men det finns risk för tungt lopp här

10 Arvid S.H 1% glömmer många här. Den är mer stark än speedig absolut. Men jag tror att den här kan skrälla tungt denna lördag. Stormvarning utfärdad.

5 Bordeaux S.23% besitter bra kapacitet men man tror distansen är för kort denna gång. Det ska man ta till sig när man säger det. Men visst kan den vinna ändå

7 Zlatan Knick 6% gillar jag verkligen. Men risken är att den inte kommer till spets denna gång är stor och då tror jag den är sårbar. Skulle den blåsa till spets så kan det mycket väl vinna.

1 Uppstae Face 4% kan få ett smörlopp här. Skulle den få luckan på upploppet så kan den skrälla. Gillar den nya kusken på hästen också

11Cash Valley 0% är en häst som kan speeda. Får den resan och den kan får ryggar hela vägen så kan det bli en otrevlig överraskning för många

Rank V75-6
A 2
B 4-10-5-7-1-11-6
C 3-8-9



V75-7 Veckan höjdpunkt kommer på slutet


12 Aetos Kronos 16% gör visserligen debut på året och i dessa sammanhang. Men jag tror det här är Sveriges nästa storstjärna som kommer dominera världseliten i många år. Hästen har allt och lite till för att kunna göra loppen. Farten på upploppet är det inte många som slår.

7 Cyber lane 55% är hårt spelad här. Men jag är inte säker på att den kommer till spets samt att tyvärr har den svikit flera gånger när det väl gäller. Jag tycker det är en favorit i fara.

2 Handsome Brad 21% tror jag man kommer ladda ordentligt för att komma och köra till spets. Jag tror nämligen att man kan hålla den här och då blir den inte lätt att slå

6 Chief Orlando 1% är ju helt bortglömd här. Hästen har ju fart som få och tror det är bir rygg ledaren och då kommer den få ett kanonlopp. Den måste med vid gardering

9 Zarene Fas 3% tror jag kommer växa in i eliten. Tror det kan bli tufft denna gång men fart finns


Rank V75-7
A 12
B 7-2-6-9
C 4-10-11-1
D 3-8-5


Lycka till

Mvh Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+5), ms (+10), The_Helgon (+25), MorganL (+1), viking90 (+7), asgaya3141 (+7)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 10:40   #24
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Slänger ut en varning för Digital Process.

En nästagångare som gick fint tillslut senast. Hann nästan dit.

Bortglömd igen. Hemmahäst. Samma kusk. 1%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+50)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 10:54   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Inte alls samma feeling spelmässigt som förra lördagen på Bergsåker så lutar åt att jag avstår spel idag. Läst igenom betaltjänsterna några timmar nu och sällan sett att dom rankat så olika. I avdelning 2-6 är det nästan helgardering som gäller om alla drag och topprankade hästar från spelvärde, travtjänsten, ögat osv ska tas med.

Däremot verkar betaltjänstexperterna som väl av många anses som marknadens skickligaste spelare vara överens om att Vikens High Yield vinner första avdelningen men framförallt om att Handsome Brad är en oerhört bra spik denna omgång.

I avdelning 2 har ingen betaltjänst rankat storfavoriten Wingait Henke etta utan alla inne på att den är överspelad och ska fällas.

I avdelning 3 vimlar det av speldrag. Två av de tyngsta säger att 7 procentaren Garca vinner.

I avdelning fyra har alla olika vinnare men räcker nog med 6-7 streck för att få med alla olika drag.

Väldigt olika tankar från dessa experter även i femte. Intressant att dom antingen rankat 6 procentaren Digital Indy eller 12 procentaren Digital Dominance etta.

I avdelning 6 tror betaltjänsterna precis som spelarna att det är vidöppet. Ingen betaltjänst har samma vinnare . Läser man fem betaltjänster således fem olika hästar som man tror mest på.

Härlig sport och med så öppna lopp är nog chansen till hög utdelning mycket god.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+25)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 10:56   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Inte alls samma feeling spelmässigt som förra lördagen på Bergsåker så lutar åt att jag avstår spel idag. Läst igenom betaltjänsterna några timmar nu och sällan sett att dom rankat så olika. I avdelning 2-6 är det nästan helgardering som gäller om alla drag och topprankade hästar från spelvärde, travtjänsten, ögat osv ska tas med.

Däremot verkar betaltjänstexperterna som väl av många anses som marknadens skickligaste spelare vara överens om att Vikens High Yield vinner första avdelningen men framförallt om att Handsome Brad är en oerhört bra spik denna omgång.

I avdelning 2 har ingen betaltjänst rankat storfavoriten Wingait Henke etta utan alla inne på att den är överspelad och ska fällas.

I avdelning 3 vimlar det av speldrag. Två av de tyngsta säger att 7 procentaren Garca vinner.

I avdelning fyra har alla olika vinnare men räcker nog med 6-7 streck för att få med alla olika drag.

Väldigt olika tankar från dessa experter även i femte. Intressant att dom antingen rankat 6 procentaren Digital Indy eller 12 procentaren Digital Dominance etta.

I avdelning 6 tror betaltjänsterna precis som spelarna att det är vidöppet. Ingen betaltjänst har samma vinnare . Läser man fem betaltjänster således fem olika hästar som man tror mest på.

Härlig sport och med så öppna lopp är nog chansen till hög utdelning mycket god.
Vet inte varför folk bryr sig så mycket om betaltjänsterna istället för att själva gå på vad de tror på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 11:09   #27
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vet inte varför folk bryr sig så mycket om betaltjänsterna istället för att själva gå på vad de tror på.
Just det som är mitt problem efter att ha läst på . Tror på alldeles för många i respektive lopp men ingen riktig feeling för vilken häst som det är läge att satsa pengarna på. Men det betyder ju inte att det inte ska bli otroligt kul att följa dagens tävlingar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 11:09   #28
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet inlämnades kl 10.30.

1) 11 r3-1 (favoriten 3 tar ledningen från 1. Stallet tror på vinst med 11, som spikas)

2) 1,8,11 r7-3 (Spiken64 var vaken vid vargtimmen i morse och varnade för storfavoriten 1 och chansspikade 11. Jag låser och tar dessutom med bortglömde 8, som matchas mot större uppgifter, är vässad inför dagens start och får tävlingsbalans i form av bff och rycktussar för första gången. Ett fynd till 4 %)

3) 2,7,12,14 r10-6 (7 är knapp favorit från springspår. Möjligen kan 2 hålla ledningen SoS. 12 är fältets bästa häst. 14 från formstall såg fin ut i ett oturslopp i årsdebuten)

4) 3,7,10 r11-2 (favoriten 3 kan leda SoS. 10 är segervan med bra kusk - fick ett konstigt lopp invändigt senast. Har råd med ett streck till och valde 7 efter två raka segrar och valde bort 11 och skriket 2)

5) 2,4,5,6,11,12 r3-1 (i långlufsarloppet kommer favoriten 6 med fyra raka vinster. Svårlöst och streckar halva fältet)

6) 1,2,4,5,6,7,8 r3-9 (favoriten 2 fick loppet till skänks senast via open stretch på Åby. Han kan ta ledningen, men jag tror han viker ner sig och måste garderas. 4 kommer från två galopper, men har bäst kapacitet. Minst streckade 8 fick ett skitlopp senast men spurtade grymt. Kommer från ett stall i form och behöver flyt med positionerna. Mitt drag. Här skräller det)

7) 2,7 r12-9 (låser på båda med vinstchans)

Kostar 1512:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 11:14   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Jiwa. Är ju i stort sett avslag på ett av dina drag från tränaren i en betaltjänstintervju.

” 10 Arvid S.H 1% glömmer många här. Den är mer stark än speedig absolut. Men jag tror att den här kan skrälla tungt denna lördag. Stormvarning utfärdad.”

Persson säger att den ska köras snällt, med skor och att siktet är inställt på ett långlopp på Åby om två veckor. Men den är ju också spelad därefter.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 11:23   #30
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Betaltjänsterna har också en otrolig påverkan på de fasta oddsen hos spelbolagen. Noterar följande hos svenska spel

Vikens High Yield 4,10 i torsdags kväll. Betaltjänstdrag. Nu 2,20

Handsome Brad omgångens bästa spik enligt alla betaltjänster. 3,75 i torsdags . Nu 2,84.

Cyber Lane 1,87 i torsdags. Nu 2,28.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 11:38   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Är ju inne på att spika Istanbul, men undrar om inte Zlatan är ett ännu bättre bud i det loppet på 6%. Spetschansen borde faktiskt vara rätt hygglig trots högt nummer...

Bordeaux som andrahandare gillas inte alls, bra läge men helt chanslös på ledning. Jag vill se mer innan jag tror den bara städar av en brons-sprint med grovjobb på vägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 12:01   #32
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Inte alls samma feeling spelmässigt som förra lördagen på Bergsåker så lutar åt att jag avstår spel idag. Läst igenom betaltjänsterna några timmar nu och sällan sett att dom rankat så olika. I avdelning 2-6 är det nästan helgardering som gäller om alla drag och topprankade hästar från spelvärde, travtjänsten, ögat osv ska tas med.

Däremot verkar betaltjänstexperterna som väl av många anses som marknadens skickligaste spelare vara överens om att Vikens High Yield vinner första avdelningen men framförallt om att Handsome Brad är en oerhört bra spik denna omgång.

I avdelning 2 har ingen betaltjänst rankat storfavoriten Wingait Henke etta utan alla inne på att den är överspelad och ska fällas.

I avdelning 3 vimlar det av speldrag. Två av de tyngsta säger att 7 procentaren Garca vinner.

I avdelning fyra har alla olika vinnare men räcker nog med 6-7 streck för att få med alla olika drag.

Väldigt olika tankar från dessa experter även i femte. Intressant att dom antingen rankat 6 procentaren Digital Indy eller 12 procentaren Digital Dominance etta.

I avdelning 6 tror betaltjänsterna precis som spelarna att det är vidöppet. Ingen betaltjänst har samma vinnare . Läser man fem betaltjänster således fem olika hästar som man tror mest på.

Härlig sport och med så öppna lopp är nog chansen till hög utdelning mycket god.
Vad får du betala för allt det här i månaden? Måste kosta en del
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 12:15   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Vad får du betala för allt det här i månaden? Måste kosta en del
Det kostar inte så mycket med min lösning. Men inget man ska skriva om tror jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 12:52   #34
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Smyger in 50 kronor vinnare på 1 Upstate Face i V75-5. Bfro ffg, amerikansk vagn och en kusk som inte idiotkör och hetsar sönder hästarna till given galopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+3)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 12:58   #35
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Vad får du betala för allt det här i månaden? Måste kosta en del
Berglund i Travronden rankade Wingait etta och spikade t.o.m
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:03   #36
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Kul omgång.

Läge för lite utdelning när det nästan är bergsäkert att favoriten (för närvarande) i V75:1, 3 Beartime (27%) och V75:4, 3 Kali Smart (46%), lägger?

Och ett par lopp med lite diffus favoritbild så borde det ha bra förutsättningar att bli lite deg idag.

V75:1
5 Kung Edward blåser till spets här och sen är det spets och slut, spik!

Haha, där fick jag er att sätta lunchgroggen i halsen, eller? Nja, men 7 ggr på plats skulle vara mumma - om den sitter.

Annars lämnade väl Bergharn klartecken på 11 Vikens High Yield igår och den blir väl favorit snart.

Om jag garderar tar jag med 5 Ganyboy, van vid voltstart och en av de som lyft sig av Kolgjinis nya träningsupplägg? 3% och 10 ggr pengarna helt ok.

V75:2
Persson-bröderna lyriska och det kanske är så enkelt att 1 Wingait Henke bara är bäst. Men den måste nog rekordsänka 1 ½ sekund eller nåt för att duga. Och det skulle ju vara fint om den slog på en galopp i spetskörningen. Kan man hoppas på en spets och slut för 3 Stig Brodde, om favoriten sviker?

Jag har nedåt 1.08 sista 500 på Untersteiners 11 Yuvaraj senast (låt vara att det gått väldigt långsamt första 1000-1500) och han låter väldigt optimistisk tycker jag, för att vara honom.

V75:3
Olösligt stolopp över tre volter. Min förstahäst blev till slut ingen. Målar på.

V75:4
Hoppas att 6 La Paradeta blåser till spets, från spår en bit ut på vingen. Eller att det åtminstone körs ett tag in i svängen. Då ska det vara bra chans att nån av de bättre hästarna vinner, tänker främst på 7 Artemide Zack och 10 Eight Hour.

V75:5
Dagens stänkare är 5 Cassius Ima. Totalt bortglömd idag. 3% och 15 ggr. Annars är väl 12 Aragorn As förstastrecket? Firma Karlsson/Sjunnesson?

V75:6
Här skulle man nästan vilja ta med allihopa. Tror nog mest på 5 Bordeaux S. men det är ju ingen skräll direkt. 3 Romero med Conrad Lugauer?

V75:7
Både 5 Sevilla och 7 Cyber Lane sprang 12.2 över 2140 i sin senaste start. På det står den ena i 53% och den andre i 2%. Och då ska man vara medveten om att Sevilla sprang sin tid i början på januari. Nä, men det är väl en berättigad favorit, "Lejnen" är ju bra. Men den som har sitt lopparkiv intakt kommer ihåg när 6 Chief Orlando krossade Cyber Lane från dödens. Om "Tjifen" är i form så är det nog årets spelobjekt, 30 ggr vinnare/7 ggr på plats. Tvåa i Nationernas pris i början på december.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:10   #37
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Är ju inne på att spika Istanbul, men undrar om inte Zlatan är ett ännu bättre bud i det loppet på 6%. Spetschansen borde faktiskt vara rätt hygglig trots högt nummer...

Bordeaux som andrahandare gillas inte alls, bra läge men helt chanslös på ledning. Jag vill se mer innan jag tror den bara städar av en brons-sprint med grovjobb på vägen.
Städade av ett hyggligt gäng när han sprang 10,9 för fem starter sedan. Beartime, The Real Star m fl. Och dom startar ju i silver idag.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:14   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tidsfördriv inför V75

V4
Inlämnat: 2021-04-24, 14:13
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 14:45
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7 (1, 5)
2: 2, 8 (1, 7)
3: 3, 5, 6, 9, 10, 11 (4, 7)
4: 8 Laradja Vrijthout (9, 13)

2x2x6x1 = 24 rader.
24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: CXC GTN FKK
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:17   #39
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Dagens lir

Tror på Istanbul idag sen en vrålchans att Nordströms fina form håller från punchigt läge med GDS.
Hoppas att någon (helst alla) av skrällarna Ganyboy, Grace Keely, O.M Faststeep & Chief Orlando vinner!

Lycka till idag!


V75
Inlämnat: 2021-04-24, 14:10
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 9, 11 (6, 7)
2: 1, 11 (3, 8)
3: 14 Grande Diva Sisu (12, 10)
4: 2, 3, 6, 7, 10, 12 (9, 11)
5: 2, 6, 7 (4, 9)
6: 4 Istanbul Boko (2, 5)
7: 6, 7, 12 (2, 3)

5x2x1x6x3x1x3 = 540 rader.
540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
Rättningskod: FXC LTS GKG
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:24   #40
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jiwa. Är ju i stort sett avslag på ett av dina drag från tränaren i en betaltjänstintervju.

” 10 Arvid S.H 1% glömmer många här. Den är mer stark än speedig absolut. Men jag tror att den här kan skrälla tungt denna lördag. Stormvarning utfärdad.”

Persson säger att den ska köras snällt, med skor och att siktet är inställt på ett långlopp på Åby om två veckor. Men den är ju också spelad därefter.
Tjena Olle! Det var inte igår

Jag har läst och hört det jag med från Persson men det är just därför jag tror den kommer in i loppet. Dvs det är ett öppet lopp där det kan bli tokfart i loppet vilket gör att hästarna som smyger med kommer in i loppet

Jag tror i den är sämre med skor heller vilket gör att jag tror den kommer vara med när det avgörs.

/Jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:25   #41
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 5
Sharp$: 202
Standard

Om jag förstått saken rätt så får inte Jepson orsaka omstartat idag för då blir han avstängd under paralympiatravet. Kan ju i så fall vara värt att ha med i beräkningarna angående starten på Beartime och Garca
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), mackpeter (+5)
eriks är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:41   #42
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 138
Sharp$: 732
Standard

V4
Inlämnat: 2021-04-24, 13:08
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 14:45
Kostnad: 128,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Pax (7, 2)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (8, 2)
3: 3, 7 (6, 5)
4: 5, 8, 14, 15 (9, 13)

1x8x2x4 = 64 rader.
64 x 1 x 2,00 kr = 128,00 kr.
Totalt: 128,00 kr.
Rättningskod: HNF FTQ KHL
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:42   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Prövar en liten V4 som uppvämning

V4
Inlämnat: 2021-04-24, 14:39
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 14:45
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Robin Hood (7, 1)
2: 8 Mill Cava (1, 4)
3: 3, 6, 11 (10, 5)
4: 1, 6, 8, 10, 12, 13, 15 (3, 5)

1x1x3x7 = 21 rader.
21 x 3 x 2,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: BTM JTW FCF
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:53   #44
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Har inte läst på särskilt mycket idag men försöker ju en matematisk rackarrökare som oftast.
V75
Inlämnat: 2021-04-24, 14:51
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 The Real Star (11, 3)
2: 3, 4, 8, 11 (1, 7)
3: 2, 6, 8, 10, 12, 14 (7, 3)
4: 11 Zante Grif (3, 10)
5: 2, 4, 6, 9, 11 (12, 1)
6: 4 Istanbul Boko (2, 5)
7: 6 Chief Orlando (7, 2)

1x4x6x1x5x1x1 = 120 rader.
120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: LPL BTZ LCF
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 13:59   #45
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 13:42
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 9)
2: 1, 3, 5, 7, 8, 11 (2, 4)
3: 2, 7, 10, 12, 14 (3, 6)
4: 3, 10 (11, 2)
5: 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (1, 3)
6: 2 Zaffiro Jet (5, 4)
7: 2, 7, 12 (9, 4)

1x6x5x2x8x1x3 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.

Testar såhär idag.

Spikarna:

V75-1 11 Vikens High Yield 27%
Bergh låter nöjd. Kör han tidigt fram i dödens så har en stark häst och om formen sitter där nu efter två starter så känns han väldigt spelvärd idag. Någon annan får vara riktigt bra då för att stå emot. Hatten av i så fall.

V75-6 2 Zaffiro Jet 33%
Lurigt sprinterlopp. Jag landade på Zaffiro Jet tillslut.

Skrällarna:

V75-2 5 Digital Process 1%
En nästagångare där spurten var vass senast. Fint läge nu och hamnar förhoppningsvis bra till. Hemmahäst.

V75-3 14 Grande Diva Sisu 8%
Nordström verkar ha hästarna bra i ordning och detta är en bra häst som mött kulltoppar i årgångslopp. Kan gå rejäl repa i spåren tillslut. Tidigt streck i detta stolopp.

V75-5 9 Totti Face 3%
Gör det bra mest varje gång på slutet och trivs mycket bra på distansen. Känns som ett fynd i detta lopp när den är så lite streckad trots insatserna.

Lycka till med spelen idag allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:18   #46
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Prövar en liten V4 som uppvämning

V4
Inlämnat: 2021-04-24, 14:39
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 14:45
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Robin Hood (7, 1)
2: 8 Mill Cava (1, 4)
3: 3, 6, 11 (10, 5)
4: 1, 6, 8, 10, 12, 13, 15 (3, 5)

1x1x3x7 = 21 rader.
21 x 3 x 2,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: BTM JTW FCF
tjena. ja har släppt ishockey/fotboll i helgen och gästspelar på travet, hehe.
Kan du förklara hur man ändrat platsspelet ? Förutom var det synnerligen viktigt vilka som gick in på plats, blev favoriten fyra var det ju mumma. Nu har man bara ett odds för plats. ????? tack på förhand
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:23   #47
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
tjena. ja har släppt ishockey/fotboll i helgen och gästspelar på travet, hehe.
Kan du förklara hur man ändrat platsspelet ? Förutom var det synnerligen viktigt vilka som gick in på plats, blev favoriten fyra var det ju mumma. Nu har man bara ett odds för plats. ????? tack på förhand
Det har väl nåt att göra med att man slagit ihop Vinnare, Plats, Tvilling osv till en gemensam pool istället för de olika spelen hade varsin poolpott.
Mer noggrant kan jag tyvärr inte ge som svar.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:40   #48
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3182
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 15:39
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 11 (9, 1)
2: 8 Pre Calculated (1, 11)
3: 2, 6, 10, 12 (7, 14)
4: 2, 3, 9, 10, 11 (7, 5)
5: 2, 3, 5, 9, 11, 12 (6, 4)
6: 1, 2, 4, 5, 6, 7 (9, 3)
7: 2 Handsome Brad (7, 12)

2x1x4x5x6x6x1 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Rättningskod: BQH JTX BMD
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:41   #49
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 15:36
Kluts andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 575,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 11 (4, 9)
2: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 11 (12, 5)
3: 1, 2, 6, 7, 12, 14 (13, 10)
4: 2, 3, 4, 5, 7 (10, 6)
5: 6 Bara du Chene (1, 3)
6: 2, 4, 5, 6, 7 (1, 9)
7: 2 Handsome Brad (7, 6)

3x7x6x5x1x5x1 = 3150 rader.
3150 x 1 x 0,50 kr = 1 575,00 kr.
Totalt: 1 575,00 kr.
Min kostnad: 1 575,00 kr x 1/8 = 196,88 kr
Rättningskod: JQG FTP MMC
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:45   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Ruggigt intressanta utrustningsändringar på Adrian Kolgjinis två megastjärnor:

Kali Smart : jänkarvagn för första gången

Upstate Face : Barfota runt om för första gången och jänkarvagn för första gången och Calle Jepson i vagnen.

Upstate Face känns ruggigt understreckad på som 4 procentare på atgs V75 spel på dom ändringarna . Rasat i odds hos spelbolagen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:46   #51
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 686
Sharp$: 12839
Standard

Värmningar

Beartime ser kanonfin ut men det är det där med voltstart. Har några G i raden.
Vikens High Yield. Stor och mäktig häst. Kanonfin i lugn värmning.
Wingate Henke. Ser han inte lite flaxig ut i stilen ? Eller är jag extra gnällig på min tilltänkta spik.
Pre Calculated. Kanonfin värmning. Men det är det där med spår 8 ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:47   #52
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Provar en tvilling:

TVILLING
Hästar
3, 7, 9, 13

Rättningskod: JTB FTT KMB
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:48   #53
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Platsodds


Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
tjena. ja har släppt ishockey/fotboll i helgen och gästspelar på travet, hehe.
Kan du förklara hur man ändrat platsspelet ? Förutom var det synnerligen viktigt vilka som gick in på plats, blev favoriten fyra var det ju mumma. Nu har man bara ett odds för plats. ????? tack på förhand
Utdrag från ATG ang. hur bl.a. platsodds beräknas. I princip är det mer "fasta"
verkar det.

9. Till vilken målgrupp riktar sig sammanslagna pooler främst?
Sammanslagna pooler är gynnsamt för alla som spelar enloppsspel på hästar, även om det kanske främst riktar sig till våra skicklighetsspelare som vill kunna bedöma spelvärdet på ett objekt. En av de stora fördelarna är också att vi kommer att kunna presentera ett entydigt Plats-odds i stället för ett oddsintervall.

/Valo
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 14:59   #54
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varför har de inte typ en golfbil som de kan skjutsa någon som måste hämta utrustning? Amatörismen är slående inom det svenska topptravet...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:01   #55
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Varför har de inte typ en golfbil som de kan skjutsa någon som måste hämta utrustning? Amatörismen är slående inom det svenska topptravet...
Jerry Riordan brukar väl ha en cykel han trampar runt på där i Halmstad han borde ju kunnat komma till undsättning här
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:04   #56
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Pressbyrån Chansen i dag:

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:01
Pressbyrån Karlstad, Chansen s andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 246,56 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (1, 6)
2: 1, 3, 8 (2, 7)
3: 7, 10, 11, 12 (2, 3)
4: 1, 3, 5, 6 (11, 2)
5: 6 Bara du Chene (1, 3)
6: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11 (8, 1)
7: 2, 3, 6, 7, 10, 11, 12 (4, 9)

1x3x4x4x1x7x7 = 2352 rader.
2352 x 1 x 0,50 kr = 1 176,00 kr. Avgift 70,56 kr.
Totalt: 1 246,56 kr.
Rättningskod: GZK FTW KMF
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:07   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Vilken häst Conrad Lugauer fått fram i sin nya superstjärna Laradja Vtijthout. Den kommer nog dyka upp i väldigt mycket större lopp än dagens. Underbar häst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:07   #58
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:06
Pressbyrån Karlstad, Sharps Snackisen s andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 144,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (1, 3)
2: 1, 3, 5, 11 (8, 6)
3: 2, 6, 10, 12, 14 (7, 1)
4: 3 Kali Smart (7, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12 (9, 8)
6: 2, 4, 5, 6 (1, 7)
7: 6, 7, 12 (2, 5)

1x4x5x1x9x4x3 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Insamlat till Cancerfonden: 64,80 kr.
Totalt: 1 144,80 kr.

AVD1 11 Vikens High Yield (olle,mackpeter,jiwa)
AVD2 3 Stig Brodde (Stankarn) 5 Digital Process (Nobleflash) 11 Yuvaraj (spiken64)
AVD3 2 Garca (jiwa) 10 Darah Bibo (Efterhandaren) 14 Grande Diva sisu (mackpeter.NAFETS)
AVD4 3 Kali Smart (olle)
AVD5 1 Elephand (olle,jiwa) 2 Digital Indy (Efterhandaren) 5 Cassius Ima (Stankarn)
AVD6 4 Istanbul Boko (viking90) 5 Bordeaux S. (Stankarn,Efterhandaren)
AVD7 6 Chief Orlando (Stekel,Stankarn) 12 Aetos Kronos (jiwa)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jiwa (+10), mackpeter (+7)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:09   #59
 
kaamelotts avatar
 
Reg.datum: dec 2020
Inlägg: 129
Sharp$: 874
Standard

hello all myv75


V75 HALMSTAD : 24/04/2021
Enregistrement : 24/04/2021 - 14:40
Mise totale : 11,52 €
Nombre de combinaisons : 192
Statut : Validé
Course
Combinaison
V75-1
3, 11
V75-2
1, 11
V75-3
7, 12
V75-4
3, 10
V75-5
4, 6
V75-6
2, 4, 5
V75-7
2, 7
kaamelott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:12   #60
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Borde ha hittat nån fler spik, men det fick bli så här:

Avd
1: 4, 11 (3, 9)
2: 1, 8, 11 (7, 3)
3: 1, 6, 7, 8, 10, 12, 14 (2, 3)
4: 3, 7, 10, 11 (2, 5)
5: 12 Aragorn As (6, 4)
6: 3, 5 (2, 4)
7: 2, 5, 6, 7, 9, 12 (4, 3)

Rättningskod: HSJ KTZ LMM
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:12   #61
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Så här blev mina spel idag efter värmningarna. Lycka till allesammans.

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:04
Bills Tobak, BILLS STORAs andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 2 849,28 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 1)
2: 1, 2, 3, 7, 8, 11 (12, 5)
3: 2, 6, 7, 12 (10, 13)
4: 1, 2, 3, 5, 7, 10, 11 (6, 4)
5: 12 Aragorn As (4, 11)
6: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (3, 9)
7: 2, 6, 7, 12 (9, 5)

1x6x4x7x1x8x4 = 5376 rader.
5376 x 1 x 0,50 kr = 2 688,00 kr

Inlämnat: 2021-04-24, 16:00
Svensk allians s andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 920,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 7, 9, 11 (10, 4)
2: 1 Wingait Henke (7, 8)
3: 2, 6, 7, 12 (10, 1)
4: 3 Kali Smart (5, 10)
5: 1, 4, 5, 6, 12 (11, 2)
6: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (3, 9)
7: 2, 6, 7, 12 (9, 1)

6x1x4x1x5x8x4 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,50 kr = 1 920,00 kr.
Totalt: 1 920,00 kr.

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:09
Bills Tobak, DICK OCH JIMMYS MILJONDRAGs andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 001,70 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 11 (6, 7)
2: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 11 (12, 4)
3: 2, 6, 7, 10, 12, 14 (3, 8)
4: 1, 3, 5, 7, 10 (2, 11)
5: 12 Aragorn As (1, 4)
6: 4 Istanbul Boko (2, 10)
7: 2, 7, 12 (6, 9)

3x7x6x5x1x1x3 = 1890 rader.
1890 x 1 x 0,50 kr = 945,00 k
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+7)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:14   #62
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:12
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 9)
2: 1, 8, 11 (7, 3)
3: 2, 7, 12 (10, 14)
4: 3, 10 (11, 2)
5: 2, 4, 5, 6, 12 (11, 1)
6: 4 Istanbul Boko (2, 5)
7: 2, 7 (12, 9)

1x3x3x2x5x1x2 = 180 rader.
180 x 1 x 0,50 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: LSD MTR FMJ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:14   #63
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Hoppas på 7 rätt denna helgen också! God lycka alla

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:11
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 9, 11 (1, 8)
2: 1, 11 (3, 2)
3: 7, 10, 12, 14 (6, 9)
4: 3 Kali Smart (2, 5)
5: 3, 5, 6, 11, 12 (1, 2)
6: 2 Zaffiro Jet (1, 3)
7: 2, 5, 7, 12 (6, 9)

4x2x4x1x5x1x4 = 640 rader.
640 x 1 x 0,50 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: CSM HTZ LMC
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:19   #64
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 9)
2: 1 Wingait Henke (11, 7)
3: 2, 6, 7, 8, 10, 12, 14 (3, 1)
4: 2, 3, 10, 11 (5, 7)
5: 1, 2, 4, 6, 11, 12 (3, 9)
6: 4, 5 (2, 6)
7: 2 Handsome Brad (7, 12)

1x1x7x4x6x2x1 = 336
Rättningskod: DVK BTQ MMG

Lycka till!
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:20   #65
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Lurig omgång detta tycker jag med många lopp där 3-4 hästar känns bättre. På något märkligt sätt dribblade jag bort spik på Wingait Henke i sista sekund. Så nu är den stenklar. Samma sak med Bordeaux S som nog vinner nu när den bantades bort.
1: 1,6,11
2: 1,2,8
3: 6,7
4: Zante Grif
5: 1,3,4,9,12
6: Istanbul Bono
7: 2,7,12
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:20   #66
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 169
Sharp$: 741
Standard

Dagens försök. Max en b-häst i lopp 3-5. Kan vara över snabbt.

Avd
1: 11 Vikens High Yield
2: 1 Wingait Henke
3: 2, 12, B: 6, 10
4: 2, 10, 11, B: 9
5: 4, 6, 11, 12, B: 7, 8, 9, 10
6: 2, 4, 5
7: 2, 7
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:25   #67
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Många spikade Vikens High Yield härinne.
Mitt bolagssystem i morse och privata lilla system har startat perfekt.
Nu håller vi tummarna för att många sharpsare tar hem potten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Nobleflash (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:26   #68
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Go spik!
Var det bara jag som blev åksjuk under loppet? Jävligt ostadig kameraman va?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:28   #69
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Go spik!
Var det bara jag som blev åksjuk under loppet? Jävligt ostadig kameraman va?
Bra start för oss
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:30   #70
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Mycket klen silverdivision som jag skrev redan i söndags, men Berghs vinnare hör hemma i finalfältet under elitloppshelgen. Borde ha lagt en hundring på den i torsdags kväll till över 4 ggr.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:30   #71
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:06
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 9)
2: 1, 8, 11 (7, 3)
3: 2, 7, 8, 12, 14 (10, 6)
4: 3, 11 (10, 2)
5: 2, 3, 4, 11, 12 (6, 1)
6: 2, 4, 5 (6, 7)
7: 7 Cyber Lane (2, 12)

1x3x5x2x5x3x1 = 450 rader.
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: KSK DTW DMJ
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:31   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 14:30
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 245,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 1)
2: 1, 11 (3, 7)
3: 12 Ultra Bright (14, 10)
4: 3 Kali Smart (2, 11)
5: 1, 3, 4, 5, 6, 11, 12 (2, 7)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (9, 10)
7: 2, 5, 7, 9, 12 (6, 4)

1x2x1x1x7x7x5 = 490 rader.
490 x 1 x 0,50 kr = 245,00 kr.
Totalt: 245,00 kr.
Rättningskod: LQJ KTR JCM
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:33   #73
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg

V75:1
5 Kung Edward blåser till spets här och sen är det spets och slut, spik!

Haha, där fick jag er att sätta lunchgroggen i halsen, eller? Nja, men 7 ggr på plats skulle vara mumma - om den sitter.
Och det gjorde den ju!

PLATS

5 Kung Edward

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.

Rättningskod: LVK HTP JMF

Utbetalt: 1 570,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jiwa (+8), Nollkollolisten (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:34   #74
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Kul omgång.

Läge för lite utdelning när det nästan är bergsäkert att favoriten (för närvarande) i V75:1, 3 Beartime (27%) och V75:4, 3 Kali Smart (46%), lägger?

Och ett par lopp med lite diffus favoritbild så borde det ha bra förutsättningar att bli lite deg idag.

V75:1
5 Kung Edward blåser till spets här och sen är det spets och slut, spik!

Haha, där fick jag er att sätta lunchgroggen i halsen, eller? Nja, men 7 ggr på plats skulle vara mumma - om den sitter.

Annars lämnade väl Bergharn klartecken på 11 Vikens High Yield igår och den blir väl favorit snart.

Om jag garderar tar jag med 5 Ganyboy, van vid voltstart och en av de som lyft sig av Kolgjinis nya träningsupplägg? 3% och 10 ggr pengarna helt ok.

V75:2
Persson-bröderna lyriska och det kanske är så enkelt att 1 Wingait Henke bara är bäst. Men den måste nog rekordsänka 1 ½ sekund eller nåt för att duga. Och det skulle ju vara fint om den slog på en galopp i spetskörningen. Kan man hoppas på en spets och slut för 3 Stig Brodde, om favoriten sviker?

Jag har nedåt 1.08 sista 500 på Untersteiners 11 Yuvaraj senast (låt vara att det gått väldigt långsamt första 1000-1500) och han låter väldigt optimistisk tycker jag, för att vara honom.

V75:3
Olösligt stolopp över tre volter. Min förstahäst blev till slut ingen. Målar på.

V75:4
Hoppas att 6 La Paradeta blåser till spets, från spår en bit ut på vingen. Eller att det åtminstone körs ett tag in i svängen. Då ska det vara bra chans att nån av de bättre hästarna vinner, tänker främst på 7 Artemide Zack och 10 Eight Hour.

V75:5
Dagens stänkare är 5 Cassius Ima. Totalt bortglömd idag. 3% och 15 ggr. Annars är väl 12 Aragorn As förstastrecket? Firma Karlsson/Sjunnesson?

V75:6
Här skulle man nästan vilja ta med allihopa. Tror nog mest på 5 Bordeaux S. men det är ju ingen skräll direkt. 3 Romero med Conrad Lugauer?

V75:7
Både 5 Sevilla och 7 Cyber Lane sprang 12.2 över 2140 i sin senaste start. På det står den ena i 53% och den andre i 2%. Och då ska man vara medveten om att Sevilla sprang sin tid i början på januari. Nä, men det är väl en berättigad favorit, "Lejnen" är ju bra. Men den som har sitt lopparkiv intakt kommer ihåg när 6 Chief Orlando krossade Cyber Lane från dödens. Om "Tjifen" är i form så är det nog årets spelobjekt, 30 ggr vinnare/7 ggr på plats. Tvåa i Nationernas pris i början på december.

Lycka till!
Bra där Stänkarn
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:38   #75
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Bergh vill till Elitloppet.. Jag säger att det inte omöjligt när han säger det. Kul och snyggt drag Robban
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:45   #76
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Slänger ut en varning för Digital Process.

En nästagångare som gick fint tillslut senast. Hann nästan dit.

Bortglömd igen. Hemmahäst. Samma kusk. 1%.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+25)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:47   #77
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Vilken härlig smäll. Ingen som trodde på den vinnaren av de spelexperter vars analyser jag läst. Precis den känslan man fick. Att det är väldigt ovissa lopp förutom i inledningen och avslutningen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:49   #78
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg


V75-2 5 Digital Process 1%
En nästagångare där spurten var vass senast. Fint läge nu och hamnar förhoppningsvis bra till. Hemmahäst.
Snyggt! En riktig stänkare!

Hoppas att du lirade också!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:52   #79
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

PLATS
Inlämnat: 2021-04-24, 13:46
Halmstad Lopp 6
Lördag 2021-04-24
Start: 16:42
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Digital Process

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: LPK HTX FKG

VINNARE
Inlämnat: 2021-04-24, 13:46
Halmstad Lopp 6
Lördag 2021-04-24
Start: 16:42
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Digital Process

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GPJ GTX FKL

Den var bra. Fick ett perfekt lopp och lucka tillslut. Kul att kunna ta lite betalt också på spaningen.

Om någon ryggade grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+50), Jiwa (+20), Basse (+25), Fulsprit (+25), Tipsb (+5)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:52   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Surt att Peter inte fick vinna. Krossade storfavoritenoch blir avslagenav en smygklrd.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:54   #81
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
PLATS
Inlämnat: 2021-04-24, 13:46
Halmstad Lopp 6
Lördag 2021-04-24
Start: 16:42
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Digital Process

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: LPK HTX FKG

VINNARE
Inlämnat: 2021-04-24, 13:46
Halmstad Lopp 6
Lördag 2021-04-24
Start: 16:42
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Digital Process

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GPJ GTX FKL

Den var bra. Fick ett perfekt lopp och lucka tillslut. Kul att kunna ta lite betalt också på spaningen.

Om någon ryggade grattis
Snyggt spel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:54   #82
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Hade ju inte själv med den men läste man intervjun med tränaren i Ronden så var Digital Process absolut inte omöjlig. "Har en otroligt vass speed och är inte chanslös om han hamnar vettigt till" sammanfattar väl vad tränaren sa
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:54   #83
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Avd
1: 11 Vikens High Yield (1, 3)
2: 1, 3, 5, 11 (8, 6)
3: 2, 6, 10, 12, 14 (7, 1)
4: 3 Kali Smart (7, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12 (9, 8)
6: 2, 4, 5, 6 (1, 7)
7: 6, 7, 12 (2, 5)

1x4x5x1x9x4x3 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Insamlat till Cancerfonden: 64,80 kr.
Totalt: 1 144,80 kr.


Viking - ditt system är med efter andra med bara fem streck
Du har kvar 22 streck för sju rätt. Kan bli en bra dag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:55   #84
 
kaamelotts avatar
 
Reg.datum: dec 2020
Inlägg: 129
Sharp$: 874
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash
V75-2 5 Digital Process 1%
En nästagångare där spurten var vass senast. Fint läge nu och hamnar förhoppningsvis bra till. Hemmahäst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5)
kaamelott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:57   #85
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Surt att Peter inte fick vinna. Krossade storfavoritenoch blir avslagenav en smygklrd.
Håller med.. vi får jobba 6
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:57   #86
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Avd
1: 11 Vikens High Yield (1, 3)
2: 1, 3, 5, 11 (8, 6)
3: 2, 6, 10, 12, 14 (7, 1)
4: 3 Kali Smart (7, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12 (9, 8)
6: 2, 4, 5, 6 (1, 7)
7: 6, 7, 12 (2, 5)

1x4x5x1x9x4x3 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Insamlat till Cancerfonden: 64,80 kr.
Totalt: 1 144,80 kr.


Viking - ditt system är med efter andra med bara fem streck
Du har kvar 22 streck för sju rätt. Kan bli en bra dag!
Ja väldigt optimal start!
All heder till Nobleflash för att vinnaren i avd2 kom med på lappen!
NU jobbar vi hela vägen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:58   #87
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Så här blev mina spel idag efter värmningarna. Lycka till allesammans.


V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:09
Bills Tobak, DICK OCH JIMMYS MILJONDRAGs andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 001,70 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 11 (6, 7)
2: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 11 (12, 4)
3: 2, 6, 7, 10, 12, 14 (3, 8)
4: 1, 3, 5, 7, 10 (2, 11)
5: 12 Aragorn As (1, 4)
6: 4 Istanbul Boko (2, 10)
7: 2, 7, 12 (6, 9)

3x7x6x5x1x1x3 = 1890 rader.
1890 x 1 x 0,50 kr = 945,00 k
Jiwa är kvar med ett snyggt system. Det här kan gå suveränt
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 15:59   #88
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Ja väldigt optimal start!
All heder till Nobleflash för att vinnaren i avd2 kom med på lappen!
NU jobbar vi hela vägen.
Ibland ska man ha lite flyt, men det är långt kvar...

Köpte 4 andelar, så håller lika mycket på detta system som mitt eget just nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:01   #89
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Kör en riktig chans V5a med spik på en 6 procentare.

V5
Inlämnat: 2021-04-24, 16:59
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 17:05
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6 (12, 7)
2: 3 Kali Smart (10, 2)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12 (7, 10)
4: 1 Upstate Face (4, 2)
5: 1, 2, 7, 12 (9, 4)

2x1x9x1x4 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:02   #90
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Slänger ut en varning för Digital Process.

En nästagångare som gick fint tillslut senast. Hann nästan dit.

Bortglömd igen. Hemmahäst. Samma kusk. 1%.
Riktigt grymt, Nobleflash!! Hoppas du tog ordentligt betalt
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:02   #91
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jiwa är kvar med ett snyggt system. Det här kan gå suveränt
Tack,, Det kan bli spännande även om jag fick ta bort två hästar i avd 4 (nr 2 och 11) pga av för få andelar)

Men jobbigt att jag tog 6 hästar på stora och missade och 7 hästar på det andra och fick med den trav är trav
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:09   #92
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

En omstart till på ÖK och han är också avstängd.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:12   #93
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Snyggt! Andra spiken inne.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:13   #94
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Äh. Favoritseger i avd 3. Trodde Ultra Bright skulle få svårt att plocka två tillägg idag, men motvinden på bortre lång gynnar nog dom i kön en del.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:13   #95
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Skönt att han hann dit.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:14   #96
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Måste vara härligt för ägarna att Fredrik P sätter upp riktiga kuskar ibland. Örjan är verkligen Örjan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:14   #97
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Skön spik på Örjan.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:22   #98
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

25 ggr på La Paradeta. Känns som om chansen är mycket bättre än så från bricka 6. Provar en tjuga.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:24   #99
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Ska bli spännande att se nu om Biken sitter på Kali Smart. Stall Kolgjini har ju varit oerhört nonchalanta med sina vagnanmälningar och inte sällan det sitter på vanlig vagn när det står bike i infon.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:35   #100
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Ottilia Fri igen...
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:35   #101
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Vad tror vi om La Mauresque i avd 4? Ruskigt startsnabb så är väl garanti på fint lopp vid sargen. Senast såg det ut som man hade allt kvar då man fick väldigt sen lucka men växla snabbt fart och tog in mycket på vinnaren på bara några steg.
Kusken David Grundmann känns som han tagit några kliv som kusk i år och Jörgen Westholm har flertalet gånger lyft fram han med att ha bra körhänder.'
Oj står visst bara i 6 gånger hos SvS jämfört med 6% på V75.

Ottilia Fri var med i samma lopp som La Mauresque senast och var inte heller tom i mål efter fin resa, intressant med Marc Elias nu... Fick 9 gånger till plats när oddsen släpptes hos SvS har störtdykt till 3,05 nu....Lirade den dock dubbel mot Vikens & Istanbul.
Ohh, surt att spricka på just den hästen på snackisen...Men det blev för dyrt att bara spela med en spik idag...Kali Smart gjorde dock en väldigt bra insats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:37   #102
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Jösses...

Den har det varit snack på tidigare. Men hade krävt många streck idag och få med den.

Eight Hour fick ju perfekt lopp, men rentav dålig idag.

Hade lås på den och Kali Smart, lite surt när den sistnämnde gör ett jättelopp.

Får jobba in två sexor och femmor.

Blir hög utdelning idag.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:37   #103
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Och där åkte tredje spiken dit mot en smygkörd som fick lucka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:38   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Ohh, surt att spricka på just den hästen på snackisen...Men det blev för dyrt att bara spela med en spik idag...Kali Smart gjorde dock en väldigt bra insats.
Ja. Kali Smart hade ju vunnit om den sluppit dödens. Verkar väldigt tufft att sitta längst fram idag när det ska avgöras. Motvinden på bortre lång som skördar sina offer?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:39   #105
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Undra om man vill ha ledningen över 3 varv i nästa lopp och ta den långsidan så många gånger i vinden.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:45   #106
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Två femmor räknar jag med. Bara att hoppas att det skäller på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:46   #107
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Digital Dominance spelats ner till klar favorit i nästa hos svenska spel. Den var ju ruggigt förbättrad första barfota hos Westholm senast och både travögat och travtjänsten har den rankad etta. Men Kanske dagens mest ovissa lopp över tre varv dessutom.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:50   #108
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jorma visar vem som är bäst på länga distanser nu!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:55   #109
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Totti Face... synd den inte höll undan. Hade hellre tagit den.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:56   #110
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte ofta Ulf Ohlsson förstör helt för en, men här vet jag inte vad han gjorde ute i tredjespår med detta ök?!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:57   #111
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Tar bort Örjan och självklart vinner han. Synd Totti blev trött aja det hade bara blivit 5 rätt ändå..
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 16:59   #112
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Gud lyssnar ju aldrig på en men kanske djävulen lyssnar vill ha dubbelslag på 6-6 nu för bästa utdelning på snackisen!
Så avslutar Christoffer i loppet efter V75 med en 6 till = 666...?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:10   #113
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Gud lyssnar ju aldrig på en men kanske djävulen lyssnar vill ha dubbelslag på 6-6 nu för bästa utdelning på snackisen!
Så avslutar Christoffer i loppet efter V75 med en 6 till = 666...?
Du får den

https://www.youtube.com/watch?v=WxnN05vOuSM
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+6), viking90 (+6), viking90 (+6)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:14   #114
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Nu börjar Nybrink och Sandra yla om att 5/1640a är bästa spåret och så vidare så nu är det Jens sagt i evigheter snart en ”publik” åsikt även i stugorna
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:23   #115
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Härligt! Fin skräll där. En rolig i sista tack.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:23   #116
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Första barfota och första jänkarvagn och det gick att vinna från spets. Vilken ruggig prestation av Upstate Face. Synd att man inte var med på V5.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:23   #117
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Den vart ju ruggigt bra.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:24   #118
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Chief Orlando nu för 300 ggr insatsen....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:25   #119
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Lol svår och få med på V75 säger Per i studion. Visst jag hade inte med den men det var ingen miljonrensare
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:25   #120
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Nej Istanbul var inte så bra som jag trodde, synd jag inte fick nos på att plocka med 1 Upstate Face på snackisen bara chans på 5 rätt inför sista tyvärr. Det som började så optimalt. Travspel är verkligen inte lätt men jäkligt skoj men mest frustrerande.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:25   #121
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Värden i teorin.

1 __ 1.040982E+08-- 180766-- 3701
2 __ 4325956-- 10771-- 397
3 __ 8.87659E+07-- 161658-- 3484
4 __ 5.872206E+07-- 118242-- 2895
5 __ 6.123426E+07-- 122221-- 2956
6 __ 6.058626E+07-- 121201-- 2940
7 __ 2383097-- 5984-- 226
8 __ 1.022394E+08-- 178544-- 3677
9 __ 3.145825E+07-- 70061-- 2021
10 __ 2.862703E+08-- 320200-- 4800
11 __ 4.089566E+08-- 368992-- 5058
12 __ 9598335-- 23363-- 814
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:25   #122
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Smyger in 50 kronor vinnare på 1 Upstate Face i V75-5. Bfro ffg, amerikansk vagn och en kusk som inte idiotkör och hetsar sönder hästarna till given galopp.
Snyggt jobbat mig själv!
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:27   #123
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Snyggt jobbat mig själv!
Snyggt. Måste putsa glasögonen tills nästa lördag kan inte minnas att jag sett det inlägget när jag pluggade till snackisen....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:28   #124
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3182
Standard

Snackisen 2HANDSOME BRAD nu för 6 rätt
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:31   #125
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 521
Sharp$: 7932
Standard

Där ser man vad en riktig kusk kan göra. Ersätta blöjan Kolgjini med Jepson är väl närmast att jämställa med doping.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:31   #126
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

6:e loppet var svårt och valde att spika mig ur det (hade garderat i andra lopp).

Zaffiro Jet trea i mål, men klart slagen av suverän vinnare. Trodde ej den skulle kunna hålla upp ledningen. Balansen och kusk var klart spännande men inte tillräckligt för att gå på den.

Kali Smart slagen med en nos i ett annat lopp.

Små marginaler.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:33   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Härlig nostalgi nu att se bilder på Queen L, min absoluta favorithäst genom alla tider
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:36   #128
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Finns potential att gå rejält plus idag men mest troligt 18 ggr när Cyber Lane vinner.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-04-24, 18:00
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 18:20
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Upstate Face
2: 1, 2, 5, 7, 9, 10, 12

7 x 10,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:37   #129
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Spikarna var i alla fall ok, 8 st femmor bör ge tillbaka insatsen (hoppas jag) Givetvis ger det riktigt bra om Handsom vinner..... vinnarspel på 9;an om det skulle jäklas för mig

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 13:49
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 9)
2: 1, 11 (7, 3)
3: 12 Ultra Bright (7, 10)
4: 2, 3, 7, 11 (10, 5)
5: 1, 4, 5, 6, 11, 12 (2, 3)
6: 1, 2, 4, 5, 9 (6, 7)
7: 2, 7, 12 (9, 4)

1x2x1x4x6x5x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: GZJ JTQ CKK


Halleluja halleluja halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Senast redigerad av SO den 2021-04-24 klockan 17:47.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:37   #130
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Härlig nostalgi nu att se bilder på Queen L, min absoluta favorithäst genom alla tider
Queen L är en personlig favorit.

Henne har man nog sett alla Vallastarter på plats
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:38   #131
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-04-24, 15:39
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 11 (9, 1)
2: 8 Pre Calculated (1, 11)
3: 2, 6, 10, 12 (7, 14)
4: 2, 3, 9, 10, 11 (7, 5)
5: 2, 3, 5, 9, 11, 12 (6, 4)
6: 1, 2, 4, 5, 6, 7 (9, 3)
7: 2 Handsome Brad (7, 12)

2x1x4x5x6x6x1 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Rättningskod: BQH JTX BMD
Vinner 2 får du en sexa och en bunt femmor. Kan nog ge rätt bra.
Jag behöver 2 eller 7 som vinnare för nio femmor. Vilket skulle rädda mig idag.
Nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:39   #132
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Där ser man vad en riktig kusk kan göra. Ersätta blöjan Kolgjini med Jepson är väl närmast att jämställa med doping.
Barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg. Hur mår hästen efter detta i morgon? Hur sätter sig denna urladdning? Omdömeslöst ?

Så brukar du skriva vid dessa ändringar och detta loppscenario. Men skillnad tydligen beroende på vilken häst, tränare, kusk det handlar om.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:43   #133
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Värden i teorin.

1 __ 1.040982E+08-- 180766-- 3701
2 __ 4325956-- 10771-- 397
3 __ 8.87659E+07-- 161658-- 3484
4 __ 5.872206E+07-- 118242-- 2895
5 __ 6.123426E+07-- 122221-- 2956
6 __ 6.058626E+07-- 121201-- 2940
7 __ 2383097-- 5984-- 226
8 __ 1.022394E+08-- 178544-- 3677
9 __ 3.145825E+07-- 70061-- 2021
10 __ 2.862703E+08-- 320200-- 4800
11 __ 4.089566E+08-- 368992-- 5058
12 __ 9598335-- 23363-- 814
OK, så ca 70 lax i tröstslantar på BCB OM Cyber infriar...

Usch vad illa att Otilia hamnade som förstereserv bara...

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:17
Pressbyrån Karlstad, Big City Boys V75s andelsspel
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 1 792,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 11 (7, 4)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 11 (12, 4)
3: 12 Ultra Bright (10, 7)
4: 1, 2, 3, 5, 7, 10, 11 (9, 6)
5: 6, 9, 11, 12 (4, 2)
6: 1, 2, 4, 5 (6, 7)
7: 7 Cyber Lane (2, 12)


Rättningskod: HVJ FTW GMB


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:43   #134
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 686
Sharp$: 12839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg. Hur mår hästen efter detta i morgon? Hur sätter sig denna urladdning? Omdömeslöst ?

Så brukar du skriva vid dessa ändringar och detta loppscenario. Men skillnad tydligen beroende på vilken häst, tränare, kusk det handlar om.
Ha,ha. Klockrent Olle.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:47   #135
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

HERREJÄÄÄÄÄVLLLAR VILKET LOPP AV AETOS KRONOS!!!!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:47   #136
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Det var bland det värsta jag sett

Vilken jävla häst
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:47   #137
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Snygg prestation. Då får vi se vad två femmor ger. Jag får väl fira med att gå ut och köpa en pizza och lite vin.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:48   #138
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Två femmor fick jag också idag i och med det
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:48   #139
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Finns potential att gå rejält plus idag men mest troligt 18 ggr när Cyber Lane vinner.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-04-24, 18:00
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 18:20
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Upstate Face
2: 1, 2, 5, 7, 9, 10, 12

7 x 10,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Oj. Man hoppades lite på Heart of Steel till 885 ggr in på upploppet men Aetos Kronos grym och ruggig mörkning från stall Riordan. 75 ggr får duga och en bra slant plus. Nu blir det paus med travet i några dagar efter två ruskigt fina travdagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), Efterhandaren (+5), Nollkollolisten (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:49   #140
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Spikade den. Ser man vilka han tävlat mot i Frankrike var det bara och spika
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:49   #141
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Såja MAD!!! Tackarrr

Kupong-ID: 63754879030230689324/04/202118:37:08
Kanal: Internet
12 Aetos Kronos
Speltyp: Vinnare‎
Odds: 6.60
Insats‎: 150,00 Vinst: 990,00
Kupong-ID 637548790302306893
Kanal Internet
Betalat 24/04/2021 18:37:08
Insats 150,00
Vinst 990,00
Status Öppen
Datum 24/04/2021 18:48
Sport Travsport
Liga Halmstad - Lopp 11
Vald speltyp Vinnare - 2140m Auto
Ditt spel 12 Aetos Kronos
Speltyp Vinnare
Odds 6.60
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+12)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:51   #142
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 521
Sharp$: 7932
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfota runt om ffg och jänkarvagn ffg. Hur mår hästen efter detta i morgon? Hur sätter sig denna urladdning? Omdömeslöst ?

Så brukar du skriva vid dessa ändringar och detta loppscenario. Men skillnad tydligen beroende på vilken häst, tränare, kusk det handlar om.
Nej, det BRUKAR jag inte skriva. Men det gäller att kunna se skillnad på häst och häst. Att du inte kan se skillnad på Sayonara igår och Upstate Face idag förvånar inte då du visat så många gånger att du totalt saknar hästkunskap. Håll dig du till att stirra på kolumnerna för barfota och bike. Längre än så sträcker sig inte din kunskap!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 17:56   #143
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Jaja snackisen kostade totalt 1144,80 kr att lämna in idag vi fick tillbaka 2692kr.
Drygt det dubbla tillbaka, vi fick med 5 Digital Process till 0,77% på fyra streck tack vare Nobleflashs inlägg härinne det var den 3:e största skrällen på V75/V86 i år.
Nångång kommer det förhoppningsvis klaffa maximalt!
Tack till er som köper Snackisen och ni som bidrar med drag här på Sharps!
De två hästarna vi missade fanns båda nämnda här i tråden....

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), Nobleflash (+10), NicklasA (+5), Efterhandaren (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 18:01   #144
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Spikarna var i alla fall ok, 8 st femmor bör ge tillbaka insatsen (hoppas jag) Givetvis ger det riktigt bra om Handsom vinner..... vinnarspel på 9;an om det skulle jäklas för mig

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 13:49
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Vikens High Yield (3, 9)
2: 1, 11 (7, 3)
3: 12 Ultra Bright (7, 10)
4: 2, 3, 7, 11 (10, 5)
5: 1, 4, 5, 6, 11, 12 (2, 3)
6: 1, 2, 4, 5, 9 (6, 7)
7: 2, 7, 12 (9, 4)

1x2x1x4x6x5x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: GZJ JTQ CKK


Halleluja halleluja halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Jag lovade mig i vintras att adrig mer spricka på Magnus A
Det lönar sig att vara lite tjurig. 5.300!!!!!!!!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+10), viking90 (+5), Efterhandaren (+5), znipstern (+7)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 18:07   #145
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Två femmor fick jag också idag i och med det
Trist att man åter åker dit på smygkörda hästar som fick luckor på upploppet. Snart sitter den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 18:30   #146
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag lovade mig i vintras att adrig mer spricka på Magnus A
Det lönar sig att vara lite tjurig. 5.300!!!!!!!!!!!!!
Nu sprack du väl inte på Magnus A ?
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 18:39   #147
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4112
Standard

Inte nära

V75
Inlämnat: 2021-04-24, 16:12
Halmstad
Lördag 2021-04-24
Start: 16:20
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 10, 11 (1, 9)
2: 1, 3, 5, 7, 8, 11 (2, 4)
3: 2 Garca (14, 7)
4: 3, 9 (7, 5)
5: 2, 4, 6, 8, 9, 11, 12 (1, 7)
6: 1, 4, 5 (6, 2)
7: 2, 7 (12, 4)

3x6x1x2x7x3x2 = 1512 rader.
1512 x 1 x 0,50 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Rättningskod: LSM JTX BMC


Ok trots allt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 18:44   #148
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Nu sprack du väl inte på Magnus A ?
??????????????????? Nej, det var ju DÄRFÖR jag plussade på med 12;an
i avdelning sju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! Dom flesta hade bara 2 och 7 såg jag. Magnus är fortfarande underskattad av många spelare.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-24, 18:47   #149
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4691
Standard

Så då fick du/ni in sjuan STORT GRATTIS!
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td