|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 | |
|
Citat:
”-Gör det bättre själv då....” Med den logiken får ingen någonsin ifrågasätta någon överhuvudtaget! Bra där, helt rätt!! Jag är inte domare, därför skall jag icke fördöma!! Jag är inte heller politiker, så jag tycker att alla i riksdagen gör ett så bra jobb som det bara går utifrån givna förutsättningar......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travbonus (+5) |
||
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Herregud, det är väl samma sak i alla sporter och spel? Hur många gånger ryker man på Stryktipset för att nått lag får en skitstraff, eller nått annat konstigt domslut? Det är en del av sporten.
Ibland är det solklart, ibland tveksamt. Synd för alla som förlorade på detta, bra för dem som vann på det. En annan gång är det ni som gynnas. Gissar att det skulle vara betydligt beskedligare tongångar här om majoriteten spikat 10. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
Härligt inlägg , mer sånt på sharps då kanske sidan kan gå tillbaka till hur den var från början.
Senast redigerad av eklonov den 2021-05-22 klockan 17:30. |
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
eklonov (+10) |
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
Vilken prestation , grymt kört av Uffe med Mo Sjur
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Banned
|
Citat:
heddari (+10) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Trång situation mot 12 med 8 mo sjur, diska så jag får rätt
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Tja det är väl inte så svårt när man har bästa hästen ? Eller har jag missat något ”finlir” av Uffe tidigt i loppet ? He,he.
Kompis med domarna kanske ! Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-05-22 klockan 17:50. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banned
|
Vi provar en liten tvilling:
TVILLING Hästar 6, 8 Utgångshästar 4 Stepping Moneyboy Rättningskod: LRG VTF NSJ |
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banned
|
Men Ulf Eriksson har ju fel. Då får du ju bli kvar i ryggen. Blir lätt olyckor. Så skönt att man slutat med spelet. Har inget förtroende kvar för travsporten. Inte för domslut utan för allt icketävlande ekipage, särskilt på vardagstravet. Riktigt fusk
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Du får vi nog begära ut domarnas egna bongar på V75. Om man diskar kim men friar Uffe så borde man nog förstå att man dömer efter egna spel
|
|
|
|
|
|
|
|