Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-14, 16:10   #46
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Kan bekräfta att det är samma för mig. Vill man sampla på sig Sharp$, kan man låsa upp alla rekar och sedan betygsätta dem.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-14, 16:34   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Undrade varifrån alla sharps kom!
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-14, 16:53   #48
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Kan bekräfta att det är samma för mig. Vill man sampla på sig Sharp$, kan man låsa upp alla rekar och sedan betygsätta dem.
Ok inte nu längre
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-14, 20:12   #49
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Under testperioden har vi nu ställt in så att man får tillbaka 11 Sharp$ när man röstar och går +1 per rek man röstar på.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 01:36   #50
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Låter bra Kp men skaffa en klocka med som visas när reken slängde upp. Problemet är inte att vi rekat samma match (det var flera som rekade PSGs CL match men olika spel) utan samma spel med och där jag anklagats för eventuellt ha fuskat trots att jag är väldigt säker på att jag slängde upp min rek först. Ogillar starkt att bli fusk anklagad därav min entusiasm för en klocka som visar när reken slänges upp.
Så du menar att du blir anklagad för någon sorts fusk för att du lagt upp en rek. om samma spel som en annan person?

Du har väl fortfarande formulerat en egen rek.?

Haha, måste vara en uttråkad stackare som lägger energi på sådana anklagelser
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 03:08   #51
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Så du menar att du blir anklagad för någon sorts fusk för att du lagt upp en rek. om samma spel som en annan person?

Du har väl fortfarande formulerat en egen rek.?

Haha, måste vara en uttråkad stackare som lägger energi på sådana anklagelser
Gillar helt enkelt inte att bli fusk anklagad, har alltid haft ett problem med det. Men nu så löste det problemet sig.

Ja jag har formulerat reken själv och om vi ska vara petiga så la jag upp min först. Kan se att situationen eventuellt uppstår fler gånger och det var då som jag tänkte att det kunde vara praktiskt med en klocka eller tidsangivelse som anger vilket spel som lades upp först om någon skulle anklaga en annan för "plagiat".

Lämna Wagners tillhåll och läs kommentarerna så ser du att jag blev fuskanklagad eller hur man nu ska uttrycka det men sen så visade det sig att det var ett misstag och allt blev frid och fröjd.

Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-15 klockan 03:17.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 03:45   #52
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Gillar helt enkelt inte att bli fusk anklagad, har alltid haft ett problem med det. Men nu så löste det problemet sig.
Nej, vem gör det...

Citat:
Ja jag har formulerat reken själv och om vi ska vara petiga så la jag upp min först. Kan se att situationen eventuellt uppstår fler gånger och det var då som jag tänkte att det kunde vara praktiskt med en klocka eller tidsangivelse som anger vilket spel som lades upp först om någon skulle anklaga en annan för "plagiat".
Så länge du skrivit din rek. själv så är det väl inget att bry sig om? Det är ju knappast något slags plagiat/kopiering bara för att någon annan rekat samma spel. Dagis nivå.


Citat:
Lämna Wagners tillhåll och läs kommentarerna så ser du att jag blev fuskanklagad eller hur man nu ska uttrycka det men sen så visade det sig att det var ett misstag och allt blev frid och fröjd.
Käka taggtråd?

Wagners hörna är mysig, men jag läser annat också. Ber däremot å det ödmjukaste om ursäkt, om du känner att jag spenderar för lite tid till att läsa dina kommentarer. Mitt läsande sker liksom lite mer sporadiskt än systematiskt.

Står däremot fast vid att det är väldigt löjligt att anklaga någon för fusk för att personen rekat samma spel. Oavsett vem som var först.

Därav tycker jag inte alls att det är särskilt viktigt med någon tidsstämpel på varje rek., även om det vore en väldigt simpel funktion.

KP:s förslag tycker jag däremot lät intressanta och användbara

__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 17:15   #53
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Nej, vem gör det...

Så länge du skrivit din rek. själv så är det väl inget att bry sig om? Det är ju knappast något slags plagiat/kopiering bara för att någon annan rekat samma spel. Dagis nivå.


Käka taggtråd?

Wagners hörna är mysig, men jag läser annat också. Ber däremot å det ödmjukaste om ursäkt, om du känner att jag spenderar för lite tid till att läsa dina kommentarer. Mitt läsande sker liksom lite mer sporadiskt än systematiskt.

Står däremot fast vid att det är väldigt löjligt att anklaga någon för fusk för att personen rekat samma spel. Oavsett vem som var först.

Därav tycker jag inte alls att det är särskilt viktigt med någon tidsstämpel på varje rek., även om det vore en väldigt simpel funktion.

KP:s förslag tycker jag däremot lät intressanta och användbara

Gillar inte att bli fuskanklagad som sagt drf som jag engagerar mig och jag skiter om fem andra rekar samma spel som mig, vill inte bli fuskanklagad helt enkelt som jag blev. Drf som jag tyckte det kunde vara praktiskt med en klocka eller liknande.

Du kan ignorera mig i övrigt om du vill men i detta fallet så var relevant att läsa kommentarerna till själva reken för att förstå "situationen" bättre. Sen att Wagners hörna är ett trevligt ställe är en annan sak

Sen kan jag hålla med dig om att det kan vara löjligt att fuskanklaga folk även fast det dessvärre kan hända att det behövs då nån får för sig att kopiera en rek rakt av från annan sida. Sen hur du får det till dagis-nivå begriper jag mig inte på då det är en intressant fråga som hittils inte tagits upp.

Och håller med dig om KPs förslag, de verkar vettiga.

Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-15 klockan 17:24.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 17:42   #54
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 189
Sharp$: 569
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det kommer att komma, bildscriptet är ur funktion för närvarande och varit det ett tag men det ska bli som det var innan, nämligen att man kommer få en googlesökning på aktuella bilder och därmed kunna välja en utav dessa.
Nu vill inte jag vara sådär negativ och tråkig och jag kan ju ha fel och jag kan ju ha förstått det hela fel...

Men menar du att ni kommer ta lite random bilder från det där stora internet som dyker upp i en googlesökning?


Det här med upphovsrätt och att någon kanske äger bilden och ersättning till denne kanske uteblir? Det kan bli en rätt tråkig historia om det är så fallet är....

Nu kan jag ju ha helt fel men om det är så skulle jag kunna tänka mig att dela med mig av lite bilder som ni får använda - och det finns säkert nån mer här som har lite bilder som ser rätt ok ut...?

Jag täcker upp några sporter i alla fall med mina bilder.
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 17:47   #55
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfan Visa inlägg
Nu vill inte jag vara sådär negativ och tråkig och jag kan ju ha fel och jag kan ju ha förstått det hela fel...

Men menar du att ni kommer ta lite random bilder från det där stora internet som dyker upp i en googlesökning?


Det här med upphovsrätt och att någon kanske äger bilden och ersättning till denne kanske uteblir? Det kan bli en rätt tråkig historia om det är så fallet är....

Nu kan jag ju ha helt fel men om det är så skulle jag kunna tänka mig att dela med mig av lite bilder som ni får använda - och det finns säkert nån mer här som har lite bilder som ser rätt ok ut...?

Jag täcker upp några sporter i alla fall med mina bilder.
Man kan ställa in så google images söker på bilder som är freeware.

Oavsett så tar vi gärna emot bilder som erbjuds! Maila gärna till webmaster at sharps.se
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 17:53   #56
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 189
Sharp$: 569
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Man kan ställa in så google images söker på bilder som är freeware.

Oavsett så tar vi gärna emot bilder som erbjuds! Maila gärna till webmaster at sharps.se
Det visste jag inte. Då har jag lärt mig det idag. Tack!

Lite bilder kommer i helgen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+10)
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-16, 16:27   #57
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Jag kan inte se vem som har kommenterat rekarna och vilken tid.Inte jätteviktigt men är inte säker på om jag kan se hela kommentaren heller då kommentatorsfältet ser avhugget ut.

Använder explorer 7 om det har någon betydelse.
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-16, 17:13   #58
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SlimCharles Visa inlägg
Jag kan inte se vem som har kommenterat rekarna och vilken tid.Inte jätteviktigt men är inte säker på om jag kan se hela kommentaren heller då kommentatorsfältet ser avhugget ut.

Använder explorer 7 om det har någon betydelse.
Kan du ta en bild på detta och ladda upp?
+ Skriva info om webbläsare och skärmupplösning
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-16, 19:24   #59
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Internet Explorer 7
Upplösning 1366*768





Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+20)
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-17, 17:11   #60
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Ser att det är åtgärdat nu,tackar!
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td