Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-14, 14:01   #16
 
Primes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 789

Innebandy 11/12
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 90.13%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Bra initiativ!

Jag förstår att ni har era skäl att inte skriva ut tjänsternas fulla namn men jag lyckades bara lista ut ett fåtal av dem. Kan någon med bättre koll PM:a mig vilka det rör sig om?
Prime är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:06   #17
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Varför är vissa av betalspelssheeten redan påbörjade och en del inte - en del påbörjades redan den 7:e september?

Och varför inte skriva ut exakt vilka cappers det är man ryggar istället för att man skall behöva gissa eller söka efter detta - känns enbart löjligt...

/Badass
Förslagsvis så läser du nyheten en gång till så har du svaret på din första fråga.

Och vi går inte ut med de exakta namnen på deras begäran. Så enkelt var det.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:07   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Namnen på tjänsterna skrivs inte ut av Crew och således inte av er heller. Om det är valt att det ska vara så så är det det som gäller. SEO på sharps är grymt bra då sluta dra uppmärksamhet till tråden! Inlägg redigerat. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:10   #19
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Fcking lovely lads! Jag som inte hinnar med att hitta egna spel eller leta upp rena ryggar längre tackar och bockar, att det kostar en slant har jag personligen inga problem med, sidan ska ju gå runt och det bidrar jag mer än gärna till.
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:25   #20
 
psyaces avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Kalmar
Inlägg: 47
Sharp$: 1817
Standard

Känns väldigt spännande detta! Utmärkt för oss stressade småbarns föräldrar som har allt mindre o mindre tid till att hitta bra spel. Väldigt humana priser ochså på betaltjänsten, blir säkert bra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)
psyace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:28   #21
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 415
Standard

Tycker detta är ett bra intiativ! Skulle dock vilje veta vad de olika portföljerna gjort under ett ars tid? Eller i alla fall ett snitt för dem alla eftersom jag inte känner till dem alla. Antal units.

Sen undrar jag hur tidigt kommer spelen att postas? Antar att om alla placerar sina spel inom en kort tid att det finns stor risk att linorna justeras fort.

Som sagt helt med pa att betala för en bra service, skulle dock vara trevligt om ngn skulle vilja ta sig tid att besvara mina fragor. Danke!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Prime (+1)
robbla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:28   #22
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Ingen tvingar dig att tycka lika som alla, men det är fortfarande förvånande att någon, oavsett vem kan klandra 3 privatpersoner för att de inte längre tycker att det är fantastiskt roligt att varje månad betala driften av en site (en fantastisk sådna dessutom) ur egen ficka.

Lösningen på det problemet är ta betalt per medlem eller hitta andra sätt att få in pengar. Här presenteras en lösning som innebär att man för en blygsam summa får tillgång till flertalet bra betaltjänster som med rätt MM kommer att betala tillbaka din insats flera gånger om.

När din insats dessutom kan bestå av låtsaspengar du får för att vara aktiv på sharps så förstår jag ärligt talat inte hur man kan motsätta sig detta utan att vara snål.

Det finns ju mängder av cappers här som är gratis och dessa kommer ju inte försvinna, men att förvänta sig att andra ska betala dyra tjänster åt en, samnt driften av sidan som de läggs ut på det är bara för mycket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5), Sonny (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:35   #23
 
Tdeps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 179

Cash is KING
Stats: 71 - 62 - 5
ROI: 123.12%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Detta skall följas

Senast redigerad av Tdep den 2011-09-14 klockan 14:41.
Tdep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:40   #24
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2014
Standard

För mig personligen spelar detta ingen roll. Men om man inte kan gå plus på spel själv utan måste betala för det tycker jag man ska överväga att sluta med spelandet. Men en del kanske tycker det är roligt ändå trots att man går med förlust, upp till var och en i slutändan.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:47   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gryyymt!!! Mycket creds till ni som driver sidan!
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:47   #26
 
Bookmakerns avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 82
Sharp$: 434

Bookmakern rekar europa
Stats: 1 - 4 - 1
ROI: 51.25%
Vinstprocent: 20.00%

Standard

hur är det lättast att se när ett spel har lagts till nu när det är free-version?
Bookmakern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:49   #27
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
För mig personligen spelar detta ingen roll. Men om man inte kan gå plus på spel själv utan måste betala för det tycker jag man ska överväga att sluta med spelandet. Men en del kanske tycker det är roligt ändå trots att man går med förlust, upp till var och en i slutändan.
Larvig åsikt. Det är upp till var och en hur man väljer att spela. Tänk att du jobbar länge varje dag och kommer hem precis innan kvällens matcher i Elitserien drar igång. Vad känns bäst, ha en capper som lagt fram tre bra spel åt dig eller försöka reka själv fem minuter innan matchstart? Det blir ju fortfarande spännande för dig att följa matcherna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andy90 (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:49   #28
 
Andreas15s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 631
Standard

Spännande
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:50   #29
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 415
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
För mig personligen spelar detta ingen roll. Men om man inte kan gå plus på spel själv utan måste betala för det tycker jag man ska överväga att sluta med spelandet. Men en del kanske tycker det är roligt ändå trots att man går med förlust, upp till var och en i slutändan.
Handlar väl mer om att maximera sina vinster att ta hjälp av dem som faktiskt är bättre än dig själv. För att göra en jämförelse jag har lyckats göra bra med vinster genom aren pa aktier trots det lyssnar jag pa Warren Buffet för jag inser att han de senaste 50 aren lyckats bättre an jag nagonsin kommer att göra. Det är aldrig fel att ta rad av nagon som har ett uppvisat stabilt langt track record, utan för den saken kan du fortfarande vara en vinnande spelare idag.
robbla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:55   #30
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt glädjande nyheter, kul att se att sidan utvecklas framåt!

Dock tycker jag återigen att infon kommit ut lite sent. Det kanske iof beror på att ni inte fått gå ut med något innan allt var klart, men mycket av tjafset som blev senast som det kom stora nyheter - samarbetet med en viss tout-tjänst, visade ju på behovet av att i ett tidigt skede involvera medlemmarna i vad som var på gång.

Jag hoppas innerligt att betal-service delen kommer att fungerar, är lite tveksam, dagens fil-delar ungdomar vill ju ha och ha, som Jan Guillo hade sagt. Men hoppas innerligt att det fungerar väl ut!

Har även en önskan, att nu när sharps - dollar verkligen får en mening, att ni verkligen "hård" modererar i forumet. Är ni inte hårda med att ta bort inlägg som inte uppfyller kraven för sharps-dollar i början nu från att de får ett egentligt värde, ja då kan det snabbt gå utför!

Keep ut the good work!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+1), yertle (+1)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td