Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-20, 12:18   #91
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbla Visa inlägg
Kommer det besked senare om vart man ska betala in? Kommer det finnas andra alternativ an Paypal som moneybookers? Eller man blir tvungen att oppna ett konto for detta andamal? Stort tack!
Det kommer gå att betala genom paypal utan att öppna ett konto där. De kommer stå för betallösningen endast.

Ang andra alternativ låter vi det ligga osagt då det till en början endast kommer att gå genom paypal.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-20, 13:59   #92
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Jag skulle önska att ni skrev ut dem rekommenderade oddset från tjänsten någonstans, typ i inforutan eller något, så att man kan se ungefär var dem sätter värdet.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Soap (+1)
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-22, 17:58   #93
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Jag skulle önska att ni skrev ut dem rekommenderade oddset från tjänsten någonstans, typ i inforutan eller något, så att man kan se ungefär var dem sätter värdet.
bump

För visst är det så att det är marknadshögsta oddset ni lägger in i sheetet?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-22, 19:09   #94
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
bump

För visst är det så att det är marknadshögsta oddset ni lägger in i sheetet?
Alla tjänster skriver inte ut sådan information. Endast 2 gör det. Det är inte alltid vi bokför till marknadshögsta. Däremot bokför vi till marknadshögsta "seriösa" bolag. Några enstaka undantag har vi dock haft om inte oddset släppts än hos andra bolag. Du kan nästan ha som regel att ta oddset -0.10 för allt vad spelvärde heter.
De enstaka tjänsterna som visar lägsta odds har den på en sån nivå att det är 0.2-0.3 i odds under.
Tror inte det är något vi kommer göra faktiskt. Utan det är lättare att själv dra slutsatserna genom förväntad ROI kontra det lägre oddset du spelar till efter drop isåfall.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-22, 19:57   #95
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Alla tjänster skriver inte ut sådan information. Endast 2 gör det. Det är inte alltid vi bokför till marknadshögsta. Däremot bokför vi till marknadshögsta "seriösa" bolag. Några enstaka undantag har vi dock haft om inte oddset släppts än hos andra bolag. Du kan nästan ha som regel att ta oddset -0.10 för allt vad spelvärde heter.
De enstaka tjänsterna som visar lägsta odds har den på en sån nivå att det är 0.2-0.3 i odds under.
Tror inte det är något vi kommer göra faktiskt. Utan det är lättare att själv dra slutsatserna genom förväntad ROI kontra det lägre oddset du spelar till efter drop isåfall.
Ah jo det är klart, men lite lite underlag än så länge till att räkna på förväntat roi. Det kan väl inte bara vara två tjänster som skickar med oddset dem lirar till eller? Alltså, inte lägst spelbara odds utan helt enkelt oddset dem själv bokför med är det jag syftar på.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 01:14   #96
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

En spalt till med det sammanlagda resultatet (ROI) för samtliga rekare kanske vore något? Som det är nu får man inget större grepp på det hela. Mest grönt men några röda har lagt relativt många spel så det kanske knappt är plus totalt ens? Ja jag vet inte.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 01:54   #97
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
En spalt till med det sammanlagda resultatet (ROI) för samtliga rekare kanske vore något? Som det är nu får man inget större grepp på det hela. Mest grönt men några röda har lagt relativt många spel så det kanske knappt är plus totalt ens? Ja jag vet inte.
Funkar inte då dessa har olika unitskalor, tyvärr.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 02:24   #98
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Ah jo det är klart, men lite lite underlag än så länge till att räkna på förväntat roi. Det kan väl inte bara vara två tjänster som skickar med oddset dem lirar till eller? Alltså, inte lägst spelbara odds utan helt enkelt oddset dem själv bokför med är det jag syftar på.
Odds de spelar på är en sak, och rekommenderade för att hitta värde en annan

Vi har valt att exkludera vissa bolag när vi bokför då vi tycker att den ska vara reell. Nu är inte detta ett problem då oddset tjänsterna spelar på finns på de större böckerna med.
Betfair, Pinnacle Sports, 188bet, Bet365, 12bet, NordicBet, Unibet, bwin, Ladbrokes, 5Dimes, SBOBET, Expekt, William Hill samt Sportingbet. Är de bolag vi bokför till. Någon enstaka till kan ha trillat dit men 99% ska nog ligga där. Oftast ligger dock dessa marknadshögst. Sedan väljer vi vissa böcker framför andra.
Har pinnacle 1.99 medan Unibet har 2.00 så väljer vi Pinnacle före UB tex. Ligger fler bolag på samma odds så väljer vi ut att skriva in den bookien som är mest "seriös". Vi tycker att det är det bästa sättet för att bokföra dessa.
Iom att vi oftast ligger på samma odds som de (pga de spelar till ovanstående bolag) så känns det lite onödigt att knappa in även deras odds.

1 av tjänsterna bidrar inte med odds eller bolag. Den kommer endast i rena picks utan motivering även. Det är fotboll #2 som vi tänkte få ned svart på vitt hur det verkligen går för. De kan ha varit oflyt för dom dessa 2-3veckor så vi fortsätter att inkludera och bokföra denna innan vi avfärdar den helt.


------
PS. Ytterliggare en tjänst kan komma att tilläggas rätt snart. Vi avvaktar de sista ordväxlingarna bara innan avtalet slutförs
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 06:12   #99
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2063
Standard

Felrättat i senaste avgjorda på Fotboll#1. Blev mål i 89e...
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 06:25   #100
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av werygod Visa inlägg
Felrättat i senaste avgjorda på Fotboll#1. Blev mål i 89e...
Oj, ursäkta. Kollade på brasilienmatchen när jag rättade. Tack för påpekandet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 14:27   #101
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Hur går man tillväga för att "betala" en månad med Sharps?
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 14:41   #102
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Hur går man tillväga för att "betala" en månad med Sharps?
Planen är att det kommer att gå när Sharp$-shoppen öppnar dvs obestämt tills vidare. Det är möjligt att vi löser det tidigare också men det kommer inte finnas något nu på torsdag utan då är det vanlig betalning som gäller tills vidare.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andy90 (+1)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 16:47   #103
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Även om man inte hoppar på detta nu direkt kommer man kunna se resultaten ändå, alltså inte vilka matcher som spelas men vad ROI mm ligger på?
Känner att jag har lite ont om pengar denna månad men är självklart intresserad i framtiden.
Finns det ngn gräns på hur många som kan köpa tjänsten?

Må väl
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 17:07   #104
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Även om man inte hoppar på detta nu direkt kommer man kunna se resultaten ändå, alltså inte vilka matcher som spelas men vad ROI mm ligger på?
Känner att jag har lite ont om pengar denna månad men är självklart intresserad i framtiden.
Finns det ngn gräns på hur många som kan köpa tjänsten?

Må väl
Allt kommer att vara synligt precis som nu. Däremot kommer spel vars spelstopp ej passerat att maskeras. Dessa kommer att omaskeras minuten som spelstoppet passerat. Så vill man kan man egentligen vänta till minut 01 och livebetta (dock lär återbetalningen vara sämre i längden så).
Men allt kommer att synas och kunna granskas. Historik, ROI, varje enskild bet osv.

Vi har inte satt någon gräns. Får se hur mycket servern pallar helt enkelt. För inom 45dagar måste vi köpa en kraftigare server och flytta tekniken, ni kanske redan upplevt lite laggande.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 19:21   #105
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
För inom 45dagar måste vi köpa en kraftigare server och flytta tekniken, ni kanske redan upplevt lite laggande.
Fan på tiden.. så här långsam kan vi inte tolerera att siten är. Det är upprörande! Jag ska starta en petition!
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td