Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-14, 14:56   #31
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Rör inte dessa cappers linorna? Kommer ihåg när ni publicerade RAS då alla satt på nålar i chatten och väntade, trots det hann man 50 % av gångerna inte med att lägga spelen. Nu skall ni alltså infoga spelen i sheets vilket bör ta längre tid? Kommer folk hinna spela eller är det så att dessa cappers inte rör linorna särskilt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pittaluga (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:57   #32
 
Andreas15s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 631
Standard

Håller med föregående. Handlar väll om att i slutändan dra in pengar?
Att det är kul är ju en bonus
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:59   #33
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg

Har även en önskan, att nu när sharps - dollar verkligen får en mening, att ni verkligen "hård" modererar i forumet. Är ni inte hårda med att ta bort inlägg som inte uppfyller kraven för sharps-dollar i början nu från att de får ett egentligt värde, ja då kan det snabbt gå utför!

Keep ut the good work!
Instämmer här, Spännande projekt!

Men som herr KingScania skriver så behövs det modereras hårt eller kanske nya regler om hur man får sharps-dollar?!
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:00   #34
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Rör inte dessa cappers linorna? Kommer ihåg när ni publicerade RAS då alla satt på nålar i chatten och väntade, trots det hann man 50 % av gångerna inte med att lägga spelen. Nu skall ni alltså infoga spelen i sheets vilket bör ta längre tid? Kommer folk hinna spela eller är det så att dessa cappers inte rör linorna särskilt?
Vi har medvetet valt bort tjänster som RAS som gör det omöjligt att matcha linor utan har tagit med dem som kan hålla bra ROI på spelbara linor. Ett litet undantag kanske är Fotboll #1's långtidsspel, men i övrigt ska nog linorna vara snarlika på alla.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:13   #35
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bookmakern Visa inlägg
hur är det lättast att se när ett spel har lagts till nu när det är free-version?
Det ni har nu medans det är gratis är precis samma som det kommer vara sedan dvs mailnotifikationer + RSS fungerar, titta efter på sheetsen.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:24   #36
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Grymt jobb ni gör med sidan!! Big up!
Satt med ett stort leende när jag läste mailet ni skickade ut, har hänt en hel del från starten för 1½ år sen

Sen att det finns gnällspikar som hittar fel i allting och kastar ur sig kritik utan att fundera om den är befogad är bara att skita i, det kommer man aldrig undan!

Grym sida, grymt crew, många sköna lirare och hög kvalité på musiktråden
Kan det bli bättre?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2), umebon (+2), eddieh (+1)
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:32   #37
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 604
Sharp$: 2463
Standard

Mycket bra initiativ med en paketerad produkt, vilket enkelt nästan kan motsvaras med en aktiefond där en förvaltare kontinuerligt håller portföljen i trim. Ni har mitt fulla förtroende och jag betalar med glädje för denna tjänst då det kommer att spara mig tid (pengar).

Tack till alla moderatorer som gör ett gediget jobb.

Ni har gjort det igen!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:53   #38
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Riktigt kul tycker jag! Sitter och försöker komma på vilka cappers det är men kommer inte på många. Någon som vet som kan pma?
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 16:03   #39
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Bra gjort!

Även om jag inte lyckas lista ut vilka alla tjänster är så ser det riktigt intressant ut!

Hoppas tillräckligt många nappar på erbjudandet så sidan kan drivas vidare och utvecklas!
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 16:29   #40
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Tror det här kommer bli väldigt lyckat men det finns ju nästan ingen info om betaltjänsterna, tex,

Hur lång tid innan spelstopp släpps spelen generellt sätt?
tidigare resultat, antal spel, unitnetto, ROI?
Kommer det va cap på antalet medlemmar?

Tycker inte heller att det ska vara tillåtet att lägga upp betalspelen på forumet vilket kommer leda till att de som köper spelen kommer missgynnas väldigt mycket.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 16:55   #41
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overcome Visa inlägg
Tror det här kommer bli väldigt lyckat men det finns ju nästan ingen info om betaltjänsterna, tex,

Hur lång tid innan spelstopp släpps spelen generellt sätt?
tidigare resultat, antal spel, unitnetto, ROI?
Kommer det va cap på antalet medlemmar?

Tycker inte heller att det ska vara tillåtet att lägga upp betalspelen på forumet vilket kommer leda till att de som köper spelen kommer missgynnas väldigt mycket.
Angående spelstopp kan du titta på existerande spel och hålla musen över oddset för att se när det är inlagt och titta på spelstoppet så ser du vad för förhållanden som gäller. Men som sagt tidigare har vi valt services som inte flyttar linor osv utan det ska i princip gå att lägga spelen i lugn å ro.

Tidigare resultat får man själv ta reda på eller invänta vidare bokföring. Samtliga services har över 105% ROI och handplockats för att uppfylla lugn å ro kravet ovan.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 17:10   #42
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overcome Visa inlägg
Tror det här kommer bli väldigt lyckat men det finns ju nästan ingen info om betaltjänsterna, tex,

Hur lång tid innan spelstopp släpps spelen generellt sätt?
tidigare resultat, antal spel, unitnetto, ROI?
Kommer det va cap på antalet medlemmar?

Tycker inte heller att det ska vara tillåtet att lägga upp betalspelen på forumet vilket kommer leda till att de som köper spelen kommer missgynnas väldigt mycket.
Spelen släpps när tjänsterna släpper sina. Alla har visat en ROI på en bit över 105% under en lång lång period och bra många spel. Vi har dessutom själv selekterat och valt dessa. Vi skulle aldrig lansera en tjänst vi vet går dåligt, då ingen har något att tjäna på detta. Unitnetto har vi inga siffror på då alla inte bokförts på samma sätt tidigare. Nu bokför vi och nu kan man se unitnetto med. Vissa tjänster spelar på stora volymer och lägre ROI, andra mindre men med högre ROI.
Man behöver inte rygga alla utan man väljer fritt. Som köpare får man dock tillgång till alla.
Dessa gratisveckor kan ni utnyttja till att bara följa upp och se hur de levererar.
Tänk på att använda korrekt BRM, speciellt vid utnyttjande utav de som spelar stora volymer så ni inte ligger ute med för mycket. Good/badstreaks händer alla, och det är i längden det räknas.

Efter spelstopp blir spelen tillgängliga för samtliga. Vilka vissa kan utnyttja till att spela live istället vid nedsläpp. (Dock brukar liveodds ha sämre payout än prelive.)
Som sagt, använd tiden till att följa upp tjänsterna och se vad de levererar om ni är osäkra. Eller så kan ni börja rygga från dag 1.

Ang att lägga upp spelen på forumet så blir svårt då man dels måste veta vad tjänsten heter (en av de många anledningarna till att vi inte gått ut 100% med den informationen). Sedan finns det såklart villkor sedan som ska efterföljas vid betalande kund, bryter man mot villkoren kan man bli avstängd från tjänsten, dock ej forumet. Vilka dessa villkor är blir publikt senare när betalprocessen är igång.

Priset är dessutom lågt med tanke på vad dessa tjänster annars kostar att köpa själv. Vissa är mer populära andra mer diskreta med sin marknadsföring.

Ska man rygga någon tycker jag iaf att man ska rygga personen/tjänsten i mot och medgångar. Dessutom får man som betalande kund bra bättre service än att vänta på att någon ska eventuellt lägga ut något på forumet. Detta inkl bl.a. enklare bokföring av tjänsterna, mailnotis, RSSnotis. Eventuellt även om kodningen och vi hittar bra sammarbetspartner tillåter SMSnotis(mot betalning senare).

För att inte räkna med att riskera att få någon procent sämre i odds på att vänta. Denna sämre odds kan beroende på hur stor insats man har gott och väl betala tjänstens kostnad och lite till.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 17:11   #43
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vad kostar egentligen dessa tjänster? Om det är 100 st som tar dom så blir det nästan 40 kakor i månaden.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 17:17   #44
 
G@boriks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 291

MLB Underdog
Stats: 56 - 73 - 0
ROI: 102.09%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Jättebre bra tjänst! För er som inte vill betala så behöver ni naturligtvis inte det! Priset är helt OK och Sharps gör ett grymt jobb tycker jag!
G@borik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 17:24   #45
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
vad kostar egentligen dessa tjänster? Om det är 100 st som tar dom så blir det nästan 40 kakor i månaden.
Du kan inte tänka som du gör då vi betalar ett bra högre pris för medlemskapet än vad andra betalar. Se detta som enterprise/företagslicens vs vanlig privat licens.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td