Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-03, 16:43   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Betalspel växer: ny tjänst - Fotboll #7



Fotboll #7 är en ny betaltjänst som tillkommit Sharps.se betalspelservice.
Sharps betalspel är nu uppe i totalt 11 st aktiva tjänster som alla ingår till ett och samma pris, från 299 kr/månad.

Vi har samlat de bästa professionella tjänsterna som spelmarknaden har att erbjuda och vi bokför även dessa åt er.

Den nya tjänsten är Fotboll #7 som är en utav de mest eftertraktade tjänsterna ute på nätet och finns endast för en limiterad skara personer egentligen. Tjänsten svänger marknader inom 60 sekunder från spelsläpp. Den långsiktiga ROI som tjänsten presterat har legat på 114%. Notera då att tjänstens historiska statistik är fullt transparent och välverifierad. Men det slutar inte här, 114% har nåtts efter 10 minuters bokföring, dvs efter eventuella oddssänkningar och endast hos seriösa spelbolag. Med andra ord finns det alla chanser i världen att nå ett bättre resultat själv.
Spelen släpps vid samma tid på måndagar/tisdagar samt på fredagar och är väldigt enkla att ta rygg på.

Mer information om den nya tjänsten Fotboll #7 finner ni om ni klickar er in på betalspel.

Vi har även publicerat resultat och recensioner från våra tjänster för oktober månad här: Månadsrecension av betaltjänster för oktober månad
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:01   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Hur många spel är ROIen på 114 beräknad på?

Kul med nya tjänster ! Hoppas de kommer minst en till sen när NBA drar igång !

Någon som kan PMa mig namnet på denna tjänsten ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:10   #3
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Någon kan gärna pma mig också vilken tjänst det är.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:10   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Hur många spel är ROIen på 114 beräknad på?

Kul med nya tjänster ! Hoppas de kommer minst en till sen när NBA drar igång !

Någon som kan PMa mig namnet på denna tjänsten ?
1013 spel framtill säsongens slut förra året. 4081 unit satsade och +578unit totalt. Perioden är 5år. Dessa är inte datorbaserade genom en magisk formel utan de ligger tanke och motiveringar bakom alla.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:18   #5
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
1013 spel framtill säsongens slut förra året. 4081 unit satsade och +578unit totalt. Perioden är 5år. Dessa är inte datorbaserade genom en magisk formel utan de ligger tanke och motiveringar bakom alla.
Det är ju otroligt bra :O
På vilka ligor är detta ? Är det större som Premier League och La Liga eller är det mindre som Polska ligan ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:59   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Det är ju otroligt bra :O
På vilka ligor är detta ? Är det större som Premier League och La Liga eller är det mindre som Polska ligan ?
https://www.sharps.se/forums/underfor...-a/#post148841 där kan man läsa

Citat:
Fotboll #7 är en ny betaltjänst som tillkommit Sharps.se betalspelservice. Tjänsten är en utav de mest eftertraktade tjänsterna ute på nätet och finns endast för en limiterad skara personer.
Sharps kommer i samråd med tjänstens ägare att släppa spelen efter 10 minuter för att skydda marknaden för de som själva köpt tjänsten direkt via honom. Tjänsten bokför även själv 10 minuter efter spelsläpp för att ge så sanningsenlig ROI som möjligt till köparna. Vilket betyder att de stats som tjänsten presenterar är samma stats som ni kommer kunna ta del utav. Resultatet har visat över 114% ROI och då bokförs det som sagt efter 10 minuter.
Oddsen brukar sjunka inom 60 sekunder efter spelsläpp men studsar tillbaka efter 5-10 minuter, vilket gör att de odds ni får efter 10 minuter brukar vara snarlika de ursprungliga oddsen.
Spelen brukar komma på måndagar/tisdagar eller fredagar och vid 19 tiden dvs 1 timme före Fotboll #6 och #3. Det kan även hända att Fotboll #7 går emot Fotboll #6. När två tjänster går emot varann är det rekommenderat att hålla sig till det första spelet som lagts då det i längden lönar sig mest.

Spelen släpps i en unitnivå mellan 1-5 och innehåller singlar men även dubblar. På grund av dubblarna så har vi valt att utöka antalet bolag som denna tjänst spelar hos att även inkludera Coral.
Genomsnittsinsatsen är 3.5 units.
Tjänsten rekommenderar följande spelsätt. Avvara en bankrulle till Fotboll #7. Dela den med siffran 80. 1 unit motsvarar då 1/80 eller 1.3% utav din avvarade bankrulle.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 18:31   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Oddsen brukar sjunka inom 60 sekunder efter spelsläpp men studsar tillbaka efter 5-10 minuter, vilket gör att de odds ni får efter 10 minuter brukar vara snarlika de ursprungliga oddsen. https://www.sharps.se/spreadsheet/bsf7
Enbart spel på asien då?

För återstudsar på några andra marknader är väl ändå att hoppas på för mycket.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 19:01   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Enbart spel på asien då?

För återstudsar på några andra marknader är väl ändå att hoppas på för mycket.
Vi låter spelen tala för sig själva Så är du välkommen att sitta med förstoringsglaset och studera varenda tick som justeras.
Många spel är i handikapp men raka ettor/tvåor förekommer likväl draw no bet.

http://www.oddsportal.com/soccer/eng...sfleet-823898/ ett axplock från historiskt spel. Raka tvåan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 18:35   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/spreadsheet/bsf7 +8.92unit idag för fotboll #7. Fin start för er befintliga köpare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:13   #10
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 923
Standard

Hej, inget illa i era betalspeltjänster men ponera att ni har 100 betalande till denna tjänst.

Det innebär 299x1000=299000/år in till er.
vad kan snittkostnaden vara? Nu räknar vi högt, 500kr?
500kr x 12månader x 11st aktiva betalspel = 66.000kr

Vid 100 köpare av detta upplägg tjänar ni hyffsat med stålar.

Varför så dyr tjänst? Varför inte sänka den så att fler kan vara med?

Ni drar in fina 233.000 med detta upplägg/år utöver övriga affiliate länkar i vinst.

Frågan är fri hoppas jag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zerberus (+1)

Senast redigerad av ssam den 2011-11-05 klockan 22:20.
ssam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:28   #11
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Hej, inget illa i era betalspeltjänster men ponera att ni har 100 betalande till denna tjänst.

Det innebär 299x1000=299000/år in till er.
vad kan snittkostnaden vara? Nu räknar vi högt, 500kr?
500kr x 12månader x 11st aktiva betalspel = 66.000kr

Vid 100 köpare av detta upplägg tjänar ni hyffsat med stålar.

Varför så dyr tjänst? Varför inte sänka den så att fler kan vara med?

Ni drar in fina 233.000 med detta upplägg/år utöver övriga affiliate länkar i vinst.

Frågan är fri hoppas jag?
Det är långt ifrån 100 som köpt tjänsten och just nu går pengarna till att betala servern vi köpt in och efter det är målet att äntligen kunna öppna upp Sharp$-shoppen. Pengarna går alltså till att förbättra Sharps och kommer även göras så fortsättningsvis. Vi har lagt priset där vi tror är lämpligt som redan nu är på en jättebillig nivå.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:31   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Sen är de betaltjänster jag känner till bra mycket dyrare än 500kr i månaden iaf..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:52   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Eftersom att man, om man är med, betalar för alla spelen så bör det väl finnas en någon typ av samlad statistik över alla spelen som släpps.

Jag köper inte tjänsten men om jag skulle köpa den, så skulle jag försöka rygga allt ( annars är det ju inte lönt att köpa tjänsten eller hur).

In med en samlad statiskt för alla spelen tack( och kom inte o säg att det inte går pga att dom spelar med olika % eller Units osv, då är det bara att ställa om deras %/Units så att det passar allas spel)

Perfekt att börja med detta tex vid ett månadsskifte
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:57   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Eftersom att man, om man är med, betalar för alla spelen så bör det väl finnas en någon typ av samlad statistik över alla spelen som släpps.

Jag köper inte tjänsten men om jag skulle köpa den, så skulle jag försöka rygga allt ( annars är det ju inte lönt att köpa tjänsten eller hur).

In med en samlad statiskt för alla spelen tack( och kom inte o säg att det inte går pga att dom spelar med olika % eller Units osv, då är det bara att ställa om deras %/Units så att det passar allas spel)

Perfekt att börja med detta tex vid ett månadsskifte
Jag vette katten om man de (vi) som spelar verkligen ryggar allt, jag ryggar 4-5 tjänster. Vissa passar helt enkelt inte mig.

Statistik över alla är väl egentligen inte så intressant heller då det framgår klart och tydligt hur varje enskild tjänst går.

299/månad är ju ett bra pris för att ta enbart en av tjänsterna. Har inte kollat alla, men från toppen av huvudet kommer jag bara på en som är billigare om du köper den separat.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:03   #15
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
https://www.sharps.se/spreadsheet/bsf7 +8.92unit idag för fotboll #7. Fin start för er befintliga köpare.
Bra så.

Betydligt intressantare att få veta hur tjänsterna gått totalt sett. Men det går tydligen inte att lösa. Har jag fått svar på tidigare. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html

Men nu blir det lite som Sporttjänsten. Man plockar ut det som gått bra för dagen och skriver om det. Resten får man försöka lista ut bäst man kan.

edit: Någon hann före ser jag.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Wagner den 2011-11-05 klockan 23:04.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:08   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bra så.

Betydligt intressantare att få veta hur tjänsterna gått totalt sett. Men det går tydligen inte att lösa. Har jag fått svar på tidigare. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html

Men nu blir det lite som Sporttjänsten. Man plockar ut det som gått bra för dagen och skriver om det. Resten får man försöka lista ut bäst man kan.

edit: Någon hann före ser jag.
Det finns inget som hindrar dig från att kolla alla tjänsters tidigare resultat, men vad spelar det dig för roll?

"Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. De pengar som placeras kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka hela det insatta kapitalet."

https://www.sharps.se/forums/underfor...-2/#post144073
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:15   #17
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det finns inget som hindrar dig från att kolla alla tjänsters tidigare resultat, men vad spelar det dig för roll?

"Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. De pengar som placeras kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka hela det insatta kapitalet."

https://www.sharps.se/forums/underfor...-2/#post144073
Det vi efterfrågade var en samlad statistik över betalspelen som släpps på sharps. Men det kunde inte ens Boone tillgodose så då blir det nog minst lika knepigt för andra.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:20   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det vi efterfrågade var en samlad statistik över betalspelen som släpps på sharps. Men det kunde inte ens Boone tillgodose så då blir det nog minst lika knepigt för andra.
All info finns tillgängligt, du verkar ju ha en del fritid sedan glansdagarna, så vad hindrar dig?

Du kan ju sammanställa den själv om du finner att det finns ett värde i att klumpa ihop alla tjänster.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:20   #19
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Eftersom att man, om man är med, betalar för alla spelen så bör det väl finnas en någon typ av samlad statistik över alla spelen som släpps.

Jag köper inte tjänsten men om jag skulle köpa den, så skulle jag försöka rygga allt ( annars är det ju inte lönt att köpa tjänsten eller hur).

In med en samlad statiskt för alla spelen tack( och kom inte o säg att det inte går pga att dom spelar med olika % eller Units osv, då är det bara att ställa om deras %/Units så att det passar allas spel)

Perfekt att börja med detta tex vid ett månadsskifte
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bra så.

Betydligt intressantare att få veta hur tjänsterna gått totalt sett. Men det går tydligen inte att lösa. Har jag fått svar på tidigare. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html

Men nu blir det lite som Sporttjänsten. Man plockar ut det som gått bra för dagen och skriver om det. Resten får man försöka lista ut bäst man kan.

edit: Någon hann före ser jag.
Det går inte att få detta visat på ett lättförståligt och rättvist sätt. Även om vi nu viktar dem mot varandra så de har samma insatsnivåer så kommer fortfarande spelfrekvensen att vara helt avgörande. Eftersom Fotboll #1 kommer med överlägset flest spel kommer den stå för den största portionen av stats av det totala vilket såklart blir missvisande.

Inte direkt så vi inte postar hur de går totalt för att vi försöker dölja att dem går minus, utan att vi helt enkelt inte har kunnat skapa en rättvis och relevant statistik om alla spel ska vara inkluderade.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:25   #20
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?

Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:31   #21
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?

Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja. Se mitt förra inlägg varför vi inte kan föra någon totalstatistik.

Och nej, alla köpare ryggar inte allting. Det finns många avgörande faktorer så som vilka spelbolag man har tillgängliga, när man kan lägga spelen osv.

Knepigt hur det inte är några köpare som klagar, utan bara resten av experttyckarna.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10), dktrades (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:32   #22
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?

Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
Självklart ska paketet som helhet gå plus, och jag antar att alla tjänster individuellt har visat plus tidigare år/säsonger.

Det är dock för tidigt att dra några slutsatser om totalen går plus/minus eller om paketet är en bra/dålig affär.

Hur som haver så kommer ingen undan att priset man betalar här är bätte än om du själv valt att köpa alla tjänster var för sig eller tom bara en del av dem.

Sen att konceptet faller för att man själv ska välja spel får stå för dig, det krävs både förutsättningar i form av tid, rulle, engagemang osv för att ta alla. Men med selekteringar kan du hitta plus trots att man som mig t ex inte har tillgång till att övervaka konstant.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:42   #23
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Självklart ska paketet som helhet gå plus, och jag antar att alla tjänster individuellt har visat plus tidigare år/säsonger.
-------

Lika självklart bör det vara med en total på hur det går för alla tjänster tillsammans

------------

Sen att konceptet faller för att man själv ska välja spel får stå för dig, det krävs både förutsättningar i form av tid, rulle, engagemang osv för att ta alla. Men med selekteringar kan du hitta plus trots att man som mig t ex inte har tillgång till att övervaka konstant.

--------------



Syftet med att köpa en tjänst är ju att SLIPPA selektera eller hur, det är ju liksom det man betalar för......... (och sluta tjata om att det är billigt please, skitsamma pris om det inte går plus totalt sett)

-

Låter ligga kvar men såg först nu Boones svar, jag är ingen expert, ville bara ha lite svar...
__________________
Federer, KUNG!

Senast redigerad av Hardcourt den 2011-11-05 klockan 23:46. Anledning: Såg Boones svar precis
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:54   #24
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Självklart ska paketet som helhet gå plus, och jag antar att alla tjänster individuellt har visat plus tidigare år/säsonger.

Det är dock för tidigt att dra några slutsatser om totalen går plus/minus eller om paketet är en bra/dålig affär.

Hur som haver så kommer ingen undan att priset man betalar här är bätte än om du själv valt att köpa alla tjänster var för sig eller tom bara en del av dem.

Sen att konceptet faller för att man själv ska välja spel får stå för dig, det krävs både förutsättningar i form av tid, rulle, engagemang osv för att ta alla. Men med selekteringar kan du hitta plus trots att man som mig t ex inte har tillgång till att övervaka konstant.
Inte för Boone. Han har lovat vinst.

Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:58   #25
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.

-------

Då bör det ju finnas en samlad statistik kan man tycka....
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:09   #26
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
All info finns tillgängligt, du verkar ju ha en del fritid sedan glansdagarna, så vad hindrar dig?

Du kan ju sammanställa den själv om du finner att det finns ett värde i att klumpa ihop alla tjänster.
Trodde jag hade svarat på det redan. Tar det en gång till då.
Citat:
Det vi efterfrågade var en samlad statistik över betalspelen som släpps på sharps. Men det kunde inte ens Boone tillgodose så då blir det nog minst lika knepigt för andra.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:11   #27
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inte för Boone. Han har lovat vinst.
Skönt att se att läsförståelsen är på topp.

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.

-------

Då bör det ju finnas en samlad statistik kan man tycka....
Jag angav ju precis varför det inte går att göra det. Hur hade du tänkt vi ska vikta in frekvensen av spel? Anledningen till att vi har delat upp dem är för att tjänsterna i sig är olika och att peta in tjänster som kommer med massvis med spel tillsammans med tjänster som kommer med få spel, eller tjänster som kör med rullande bankrulle att jämföras med de som kör med fast blir en jäkla röra till statistik som inte en endaste människa har nytta av.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:18   #28
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Trodde jag hade svarat på det redan. Tar det en gång till då.
Anledningen till att JAG inte kan tillgodose med det är för att jag vet hur orelevant statistiken blir och kommer därför inte lägga ner någon energi på att plocka fram dessa siffror. All grunddata finns dock i sheetsen om nu någon skulle vara intresserade av att plocka fram den totala statistik ni tror är så enkel och självklar.

Försöker du bara vara besserwisser för sakens skull eller är det något annat du har på hjärtat?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:26   #29
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Heh, komiska inlägg man får läsa här.

Hardcourt. Ingen tvingar dig att rygga ALLT. Du får självklart tillgång till alla 11 tjänsterna men det betyder inte att du ska rygga allt. För att göra det behöver du ha en väldigt stor BR till att börja med. Du spelar på det som intresserar dig helt enkelt och vad som passar dig. Personligen ryggar jag endast 3st utav alla våra tjänster. Inte för att jag inte tror på dom utan för att jag vet vad som passar mig och inte passar mig.
Tennisen gäller det att vara på hugget på tex och placera spel inom några minuter från släpp, för så fort går det exempelvis. Medan NFL och NHL kan du sova till dagen efter. Du spelar på det som intresserar dig. Att spela på alla kan jag nästan lova att ingen gör. För svar angående totala statistiken hänvisar jag dig längre ned i detta inlägg.

Till ssam som klagade på prissättningen för detta. Bara priset för EN tjänst hade kostat mer för dig att köpa själv än om du köper alla via oss. Snarare är priset för lågt satt i mina ögon och skulle inte ha några problem om den sattes på det dubbla eller mer även. Men vi valde att lägga det lågt i början för att låta tjänsterna visa sig själva och låta sig bokföras hos oss. Om du tycker att priset är för högt så är nog denna betaltjänst inget för dig då du antagligen saknar rulle till att spela de insatsnivåer som krävs utav tjänsterna eftersom de alla ska spelas med en separat rulle.
Priset är ca 10kr om dagen, det är väl billigare än sporttjänstens spel En ny användare klagade snarare i chatten igår på att det var ett skämtpris och undrade om det var på riktigt eftersom det var ett riktigt lågt pris vi satt.
Allt är relativt och har du en BR på under 7500 (som vi skrivit under informationen) skulle jag personligen avråda dig från att köpa, då detta inte är något för dig. Även en rulle på 10000 skulle jag personligen avråda dig att köpa då. Du behöver en större rulle än så.

Ang total statistik så är ni själva välkomna att räkna fram den själva om ni lyckas. Allt finns tillgängligt i tidiga trådar. Vi kommer som Boone sagt inte fram till en schysst lösning/upplägg för att det ska se fair och framförallt riktigt ut där alla faktorer ska vägas in.

Wagner du som älskar att kommentera, hur har det undkommit dig att det är en total omöjlighet för oss att göra det? Vi har redan förklarat för dig att det går inte att föra en total statistik för detta och så svårt borde det inte vara att lista ut det själv som varit insatt i spelbranchen sedan kristus födelse.
Alla tjänster har olika unitvärden. Alla tjänster rekommenderar olika unitvärden med. Som exempel, Fotboll 3 som spelas med flatinsats 1 har inte samma unitvärde som fotboll 6 som också spelas med flatinsats. Fotboll #3 spelas med 1/75 som 1unit (1.3%). Fotboll #6 spelas med flytande kassa på 2.5% dock bokför vi den flat med 1unit som 1/40. Mao har Fotboll #6 en nästan dubbelt så hög värde än 3an.
Samma gäller alla tjänster. De rekommenderar olika värden på sina units. Fotboll #5 spelar med snittinsats 4.43 units per spel. Inte betyder det att deras spel ska ha 4,4x mer pengar per match på sig än övriga?
Men kommer du på ett magiskt sätt där du tar hänsyn till alla dessa faktorer är du välkommen att bidra med din magiska formel.

Bara för att buffén serverar allt betyder inte det att man ska äta allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:37   #30
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Anledningen till att JAG inte kan tillgodose med det är för att jag vet hur orelevant statistiken blir och kommer därför inte lägga ner någon energi på att plocka fram dessa siffror. All grunddata finns dock i sheetsen om nu någon skulle vara intresserade av att plocka fram den totala statistik ni tror är så enkel och självklar.

Försöker du bara vara besserwisser för sakens skull eller är det något annat du har på hjärtat?
Jag har inte ens försökt. Du kan alltså men du vill inte, av orsaker som du nu förklarat. Helt okey för mig.

Om du svarat det redan i September så hade vi sluppit mycket av den här diskussionen. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:38   #31
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

KP, komiskt är det nog inte för dom som ryggat "fel" expert som ligger minus...så sluta låt så överlägsen o bevisa istället värdet i era betalspel för än så länge finns ingen anledning att betala 3000 kr/år för dom imo
__________________
Federer, KUNG!

Senast redigerad av Hardcourt den 2011-11-06 klockan 00:40.
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:39   #32
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Hej, inget illa i era betalspeltjänster men ponera att ni har 100 betalande till denna tjänst.

Det innebär 299x1000=299000/år in till er.
vad kan snittkostnaden vara? Nu räknar vi högt, 500kr?
500kr x 12månader x 11st aktiva betalspel = 66.000kr

Vid 100 köpare av detta upplägg tjänar ni hyffsat med stålar.

Varför så dyr tjänst? Varför inte sänka den så att fler kan vara med?

Ni drar in fina 233.000 med detta upplägg/år utöver övriga affiliate länkar i vinst.

Frågan är fri hoppas jag?
Och du har självklart inte räknat med vad det kostar att ha någon som sitter jour 24/7 och manuellt kontrollerar odds för att bokföra och mata in spelet i systemet? Ponera att du har en person á SLAVarbetarlönen 25kr i timmen. Vips har dina uträknade 233.000kr blivit 0 i överskott och med det förutsatt att vi har 100 köpare vilket vi är långt ifrån.
Nu säger jag inte att vi har någon som är anställd under oss 24/7 men det är lätt för vissa att bara räkna intäkter men aldrig arbetet som ligger bakom något.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:51   #33
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
KP, komiskt är det nog inte för dom som ryggat "fel" expert som ligger minus...så sluta låt så överlägsen o bevisa istället värdet i era betalspel för än så länge finns ingen anledning att betala 3000 kr/år för dom imo
Värdet finns svart på vitt. Den utgår från deras historiska resultat och vad de visat historiskt. Ingen kan veta hur en tjänst går i framtiden. Alla förutom 1 tjänst har under 90 bokförda spel hos oss. Det är ingenting i det här sammanhanget. När vi kommer upp mångfaldigt fler så kan man börja dra några slutsatser men inte ens det då egentligen om man frågar boored som lär säga att vi behöver 5-6siffrigt spel för att veta om de är vinnande/förlorande i längden. Spel är långsiktigt och om du förväntar dig att dubbla din kassa på 1 månad är detta inget för dig. Det gäller att vara med en hel säsong hos varje tjänst och därmed ge dom en chans att visa vad de går för. Historiskt har de vad jag vet inte haft en negativ säsong förutom Fotboll #5 som är gratis och kommer med något spel per månad och som inte existerat i en säsong ens.
När säsongen är slut är du välkommen att såga dom. Att göra det nu är bara tafatt och saknar grund.

Vi är inte här för att pitcha in tjänsten eller sälja på er tjänsten. Tvärtom vi har tom avrått vissa från att köpa just för att vi vet att de inte passar dom.

Mitt ursprungliga inlägg var ett svar på detta https://www.sharps.se/forums/149105-post4.html
Citat:
Häftigt spelat av fotboll7 när de lägger 5 spel på 4 units= 25% av rullen på en dag. Förstår att man skall avvara en speciell rulle och inte ta hela men det är ändå hårt spelat, men med de resultat de har är det väl förståligt. Hoppas på en grön dag idag, hade det tungt igår.
Tack för denna speltjänst
Men tyckte svaret passade bättre i denna tråd då denna är tillägnad just Fotboll #7.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:58   #34
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

KP, tack för svar, köper det. kommer ev att köpa tjänsten när alla är över 200 spel med ok ROI

Fotboll7 gör btw allt som ni på Sharps INTE står för... 25% av rullen på en dag... Jvk/RoK varning på den :(
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 08:44   #35
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
KP, tack för svar, köper det. kommer ev att köpa tjänsten när alla är över 200 spel med ok ROI

Fotboll7 gör btw allt som ni på Sharps INTE står för... 25% av rullen på en dag... Jvk/RoK varning på den :(
Du är välkommen. Tänk på att inte hoppa in för sent i en tjänst på en säsong. Av erfarenhet vet jag att det brukar gå som sämst sista månaden. Kan vara selektiva minnet då jag inte orkar gräva fram stats på det men just vid slutet på säsongen har vissa lag motivation/icke motivation att räkna med.
Då är det bättre att vänta till nästa säsong startar och vara med från början.

Ang det fetstilta så är det INTE 25% utav rullen på en match, utan det var utspritt på flera matcher vilket ger en snittinsats av 5% per match och var starka spel från tjänsten. 5% insats som maxbet är inget som någon av oss bakom Sharps eller ens forumet hade klagat på. I spelskolan anger vi även 1-5% som insatsnivå. Men guiden är för nybörjare och är anpassad därefter med och inte de som har 200000+ att leka med. De med sådana storlekar vet nog själva hur den ska hanteras.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 10:06   #36
 
Chrille123s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: GBG
Inlägg: 39
Sharp$: 1009
Standard

Ok, här kommer lite tankar från en som köpt betalspelen.

För folk som köpt betalspel direkt från ursprungskällor tidigare så VET man att priset här är skämtlågt. Jag avser bara rygga alla spel från 2-3 tjänster + ev nått enstaka spel från någon annan tjänst, och jag tycker att det är en kanondeal. Det blir ungefär 1/5 av priset jag skulle betalat för 3 av tjänsterna om jag köpte från ursprungskällorna och - möjligheten att spontanrygga något annat spel när det känns bra.

Tycker en fördel med att köpa härifrån även blir att en 3e part trackar spelen, vilket för mig blir mer pålitligt än när tjänsten själv gör det.

Självklart blir det totalt missvisande att bunta ihop 11 tjänster med olika frekvens och insatsnivåer till en roi, det borde ju om inte annat Wagner, som är erfaren spelare och ständig kritiker(kan nog inte dra mig till minnes att jag någonsin läst något positivt från dig) på flertalet forum och bloggar vara medveten om.
__________________
It's all about the edge, think about it...What's your edge?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5), Boone (+5), Hardcourt (+5), Soap (+1)
Chrille123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td