Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-22, 17:07   #181
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Såg inte ens att det fanns något spelförslag utlagt innan du började prata om City och då var det så dags.

Det finns nämligen dagar då Fantomen lämnar sin grotta.
Gratis fika någonstans? Då brukar ju pensionärerna flockas.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 17:19   #182
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Bra nära.

Morsan ska opereras på tisdag så jag ville låtsas vara en god son och avlägga ett oannonserat besök. Nu var det ingen hemma men om så hade jag säkert blivit erbjuden fika så du får rätt ändå.

Nu blev det först ett besök på Jula och sen ett par kilo smågodis (så sa man förr) på City Gross @ 2.90 hektot så inget var förgäves.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 17:47   #183
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bra nära.

Morsan ska opereras på tisdag så jag ville låtsas vara en god son och avlägga ett oannonserat besök. Nu var det ingen hemma men om så hade jag säkert blivit erbjuden fika så du får rätt ändå.

Nu blev det först ett besök på Jula och sen ett par kilo smågodis (så sa man förr) på City Gross @ 2.90 hektot så inget var förgäves.
Mmm.. Lösgodis. Något jag verkligen saknar här borta. Undrar om man kan beställa på nätet någonstans?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 17:54   #184
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jävla Villarreal
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 18:01   #185
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Mmm.. Lösgodis. Något jag verkligen saknar här borta. Undrar om man kan beställa på nätet någonstans?
Finns det inga "svenskaffärer" där? Var väl mycket svenskar i Minnesota förr
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 18:02   #186
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

7 singlar idag

1 satt
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 19:44   #187
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Finns det inga "svenskaffärer" där? Var väl mycket svenskar i Minnesota förr
Den enda jag vet här säljer typ slöjdgrejor och tillbehör till stickning. Sjukt sugen på svenskt lösgodis nu.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 20:53   #188
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Den enda jag vet här säljer typ slöjdgrejor och tillbehör till stickning. Sjukt sugen på svenskt lösgodis nu.
vassego

https://www.google.se/search?hl=sv&s...32.kgW0N7D-GAA
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 21:52   #189
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Det är väl bara att köpa några färdiga påsar och blanda ihop själv i en hink. Eller badkaret om behovet är stort.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 12:57   #190
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

+417 kronor blev det för Sporttjänsten igår. Det nämner man på text-tv men inte på hemsidan.





--------------------------------------------------------------------------------------------
Gårdagen 22/9


Många fina drag igår. Manchester City 2,17 och Roma 2,07 gjorde det vi hoppades i varsitt derby. Vitesse 1,94 och Frankrike 1,67 satt också och det gjorde att det blev en plusdag. Vi hade många skrällar som i bästa fall bara var nära.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 13:25   #191
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Mmm.. Lösgodis. Något jag verkligen saknar här borta. Undrar om man kan beställa på nätet någonstans?
Livsmedel skall man handla på nätet

Dock så tycker jag det är ockerpriser på just lösgodis, nu kanske vissa iofs subventionerar frakten lite med det höga kilo priset.

http://www.scandinavianstuff.com/sv/.../#.UkAxj4ZHBqI

http://www.godispanatet.se/

http://gotterian.se/godis/

Och eftersom det här är Wagners tråd så kan jag reka att köpa upp alla gesisha och dummle ifrån handlarn, sen kan du gå tillbaka med påsen och säkert få 79kr/kg för den utav handlarn.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 13:30   #192
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Får göra en rättelse där, satsa på Marianne Crisp och Fazers blå mjölkchoklad, där har handlarn ett inköpspris på strax under 100kr/kg

Geshisa och Dumle låg på 69kr/kg och 65kr/kg enligt förra årets prislista.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 13:31   #193
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Denna helg 20-22 September blev det sammanlagt minus 1.252 kronor. Men det nämner man ju så klart inte Dom är ju bara bra på att marknadsföra sig i framgång. A la Sportjänsten det
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 16:34   #194
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Livsmedel skall man handla på nätet

Dock så tycker jag det är ockerpriser på just lösgodis, nu kanske vissa iofs subventionerar frakten lite med det höga kilo priset.

http://www.scandinavianstuff.com/sv/.../#.UkAxj4ZHBqI

http://www.godispanatet.se/

http://gotterian.se/godis/

Och eftersom det här är Wagners tråd så kan jag reka att köpa upp alla gesisha och dummle ifrån handlarn, sen kan du gå tillbaka med påsen och säkert få 79kr/kg för den utav handlarn.
Den här diskussionen engagerar mig långt mycket mer än sportspelet. helt rätt därför att vi tar den i den här tråden

jag upptäckte det intressanta fenomenet med att flera favoritsorter av "assorted chocolates". är betydligt billigare i mängd när man handlar dem som smågodis.

1 kilo twix gick på 65 spänn på hemmakväll, motsvarande kostnad för köp av vanliga förpackningar på maxi hade nog gått på närmare 100-lappen.

Något att tänka på för alla konsumenter där ute.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 16:55   #195
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Jag undrar fortfarande vad det är för fel på karamellkungen och liknande aktörers utbud? Om du inte har världens taskigaste framförhållning behöver du aldrig pröjsa mer än 49 spänn kilot (29 förra veckan) och kan blanda hur du vill.

Så djävla svårt kan det väl inte vara att masa sig ner till den lokala handlaren så att man måste beställa via nätet. Det paketet måste du ju ändå sätta på dig skorna för att komma åt och då kan man lika gärna hamstra när tillfälle ges. Billigare blir det också.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td