Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-18, 11:08   #331
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Så har valrörelsen dragit igång.

Tydligen så blev han som la upp bilden på Facebook avstängd därifrån i 12 timmar. Fejjan står verkligen upp för det fria ordet

http://www.flashback.se/artikel/3645...knad-satirbild
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+10)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:25   #332
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fejjan har varit i blåsväder under en lång tid för olika "blockeringar" och "avstängningar". Allt från ammande kvinnor i privata fotoalbum till länkning av bilder alt blogginlägg som rör hela det politiska spektrat. Man kan givetvis diskutera hur Facebooks filter är uppbyggt,men lite tråkigt att man hela tiden skall försöka plocka billiga politiska poäng runt att just en viss åsikt blir blockerad när filtret onekligen fångar allt möjligt.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:51   #333
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Snacka om kanalkrock i kväll. Melodifestivalen eller http://www.tv.nu/program/wagner-fral...ler-djavul-del
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-21, 12:32   #334
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Bara en nyfiken undran: Vem är är Wagner och hur är det ens möjligt att verka så gubbig om man är under 50 år? (Som jag förstod det som att han/du är.)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-21, 13:00   #335
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Jag är inte under 50 år.

Gubbigheten får du definiera lite närmare om jag ska bemöta den.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-21, 13:51   #336
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag är inte under 50 år.

Gubbigheten får du definiera lite närmare om jag ska bemöta den.
Det var inget specifikt jag åsyftade och det var menat som en komplimang om något. Jag gillar livsnjutande gubbar och hoppas få bli en själv nån gång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 11:22   #337
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Den här bilden la jag under roliga bilder men märkte att skrattet fastnade i halsen och flyttar den därför.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-03, 06:28   #338
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Wagner

Med tanke på hur Hatten reagerar på dina helt korrekta kommentarer på Gamblersvardag så får jag en känsla av att ni har en historia? Har du månne brädat honom i en kamp om något kjoltyg eller vad tusan handlar hans ilska gentemot dig om?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-03, 08:11   #339
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Wagner

Med tanke på hur Hatten reagerar på dina helt korrekta kommentarer på Gamblersvardag så får jag en känsla av att ni har en historia? Har du månne brädat honom i en kamp om något kjoltyg eller vad tusan handlar hans ilska gentemot dig om?
Absolut inga kvinnor inblandade. Sånt gör vi män upp som vi alltid har gjort. Med påk.

Han har fått så många korrekta kommentarer från mig att han reser ragg bara han ser mitt nick på skärmen. En gång brast det fullständigt så han blev tvungen att radera det han spytt ur sig några timmar tidigare.

Snappade upp en kommentar från en annan värld

Citat:
En gammelkommunist hyllar moderaten Reinfeldt.
Klarare än så kan inte det politiska landskapet i demokraturen Sverige beskrivas.
Att nåt sånt här ens kan gå i tryck i sveriges största tidning säger väl allt.

Spoiler:
Nej, Fredrik Reinfeldt är inte någon rasist
Rasismen är strukturell, precis som klassamhället



Husby trasar sönder min politiska själ. Revolutions-jaget tänker, att äntligen händer det som förr eller senare måste ske! Arbetarklass-jaget tänker, att det är ett jävla sätt att bränna ner skolor och bilar.
Det är en sak att kasta sten på repressiv polis, det är nåt annat att kasta sten på reproduktiv räddningspersonal.
För att en revolt ska ha ideologisk riktning krävs det mer än en social erfarenhet. Man måste veta var den verkliga makten finns och våga ge sig på just den. Det är det som skiljer uppror från upplopp. Allt hade varit lättare om det var finåken i societetskvarteren som brann i natten.
Fredrik Reinfeldt har kallats rasist för att han säger att svensk lag ska gälla i Sverige. Karl-Petter Thorwaldsson likaså, för att LO menar att svenskt kollektivavtal ska gälla alla som arbetar i Sverige.
I ett uppskruvat tonläge får man lätt känsliga öron.

Hur man än vrider och vänder på den här regeringen, är det dags att vi som är antirasister erkänner att asylreglerna har lättats upp sen borgarna kom till makten. I Sverige får papperslösa flyktingar vård och utbildning. Det är en stor sak.
Rasismen är strukturell, precis som klassamhället – systemen hänger intimt ihop. Men den är inte ett alliansproblem som går att rösta bort med sossarna.
I Norge går Arbeiderpartiet till val på förslaget att invandrarbarn som skolkar ska förlora barnbidraget.
Politiken är komplex och motsägelsefull. Asylreglerna har lättats upp på flera sätt, samtidigt som man jagar mörkhåriga i tunnelbanan. Men ändå: Reva upphörde efter massiva protester. Under sju år med Reinfeldt har praktiken blivit mildare, men retoriken hårdare. Tobias Billström har sagt saker som inte borde vara möjliga att säga. Uttalanden som hade fällt honom om han varit socialdemokratisk statsråd.

Även Reinfeldt har spelat invandrarkortet vid flera tillfällen, men trots det verkar hans avsky för Sverigedemokraterna äkta. Han läxar upp Jimmie Åkesson med en hetta man inte är van vid. Jag väljer att tro att han faktiskt är ärlig när han slår mot SD:s främlingsfientlighet.
Det finns liberala opinionsbildare som skrämmer mig mer än statsministern i de här frågorna.
Reinfeldts sätt att ”ta debatten” med SD har varit att inte ge dem lillfingret. Inte en enda förhandling, inte en enda kompromiss. SD röstar visserligen i nio av tio fall med regeringen, men det gör de på egen kaluv. Det är ju ett borgerligt parti.
Svensk höger är inte som den i Danmark eller Holland, kanske för att man har sett facit med sån politik. Reinfeldt skulle kunna vara, men är inte, som David Cameron. I ett internationellt perspektiv är den svenska högern en anomali. Det är, trots allt, en höger som vänstern måste vara rädd om. http://www.aftonbladet.se/kultur/kro...cle16882871.ab
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 11:21   #340
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Den artikeln säger rätt mkt om hur illa ställt det är i landet. Vi skulle behöva avsätta i princip samtliga (en handfull riksdagsmän undantaget) riksdagsmän och skrota regimmedian om vi ens vill ha en möjlighet att vända den här halvsjunkna skutan.


Vill inte ens tänka pa hur Sverige kommer se ut om 30ar om vansinnet far fortsätta obehindrat.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 11:44   #341
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Den artikeln säger rätt mkt om hur illa ställt det är i landet. Vi skulle behöva avsätta i princip samtliga (en handfull riksdagsmän undantaget) riksdagsmän och skrota regimmedian om vi ens vill ha en möjlighet att vända den här halvsjunkna skutan.


Vill inte ens tänka pa hur Sverige kommer se ut om 30ar om vansinnet far fortsätta obehindrat.
Stanna i Tyskland då och köp dåligt gräs av negrerna där då

Skämt åsido men blir alltid lika glad när man läser AB, stor humor i deras artiklar.
Enda sidan som jag känner till i Sverige som kan tävla med AB när det kommer till rubriksättning är nationell.nu ("riktig" nationalism och inte SD-sionism är deras ideologi). Hade varit en intressant tävling att se hur de hade rubriksatt exakt samma nyhet. Och man lär sig nya ord som till exempel strukturell rasism, hen med mera.

Nej tack för Fria Tider, ovinklat och obundet till något parti. Förresten nån som känner till nån mer "dödsknarkarnazist" sida som FT?

Avpixlat är för mkt SD och deras Israel politik och är inte etnisk nationalist så drf går nationell.nu (suger skit helt enkelt) och realisten (SVP tidning, kostar pengar för vissa artiklar och är sämre än FT). Gärna på svenska men engelska funkar med.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 12:00   #342
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Etnisk nationalism har du pa Realisten och Nationell.nu (hur denna sida kan undkomma hmf är ett mirakel). Jag använder själv flashback, fria tider och ett antal tyska tidningar som nyhetskällor, just för att slippa den svenska efterblivna pk'ismen och allmänt laga nivan pa analyser.

Tyska tidningar är överlag betydligt bättre än svenska. Det är först när man lämnat Sverige som man insett hur sinnessjuk var media faktiskt är.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 12:04   #343
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Förresten nån som känner till nån mer "dödsknarkarnazist" sida som FT?
Är det nyhetssidor du är ute efter eller bara texter som allmänt är pro-vita? I nyhetsväg är det du räknat upp i princip allt som finns på svenska iaf. Men vill du ha länktips till texter och annat på engelska så kan du PM'a mig.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 14:19   #344
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khan Visa inlägg
Är det nyhetssidor du är ute efter eller bara texter som allmänt är pro-vita? I nyhetsväg är det du räknat upp i princip allt som finns på svenska iaf. Men vill du ha länktips till texter och annat på engelska så kan du PM'a mig.
Skiter i om de är pro-muslimska bara de inte är PK som AB. Men drar nog iväg ett pm om en stund.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 12:24   #345
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Absolut inga kvinnor inblandade. Sånt gör vi män upp som vi alltid har gjort. Med påk.

Han har fått så många korrekta kommentarer från mig att han reser ragg bara han ser mitt nick på skärmen. En gång brast det fullständigt så han blev tvungen att radera det han spytt ur sig några timmar tidigare.
hehe Frågan kvarstår dock.VARFÖR blir herr Hatt så skogstokig när du skriver några högst relevanta rader? Är det din bottenlösa visdom som gör honom avundsjuk?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td