Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-27, 17:25   #211
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Vad har hänt med signaturen Wagner? Har du ett linjerat kollegieblock på toan som du skriver upp visdomsord/fyndiga signaturer i?

__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 22:22   #212
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Hmmmm vad har hänt nu då månntro?
Skulle vara tråkigt att se denna tråd & många andra också för den delen komma till ända
Nån som vet, är den tillfällig eller permanent?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 07:03   #213
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Hmmmm vad har hänt nu då månntro?
Skulle vara tråkigt att se denna tråd & många andra också för den delen komma till ända
Nån som vet, är den tillfällig eller permanent?
Pratar herr shell i nattmössan? Var ju bara någon dag sedan senaste anekdoten. Wagner håller nog kvoten
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 07:40   #214
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4134

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Pratar herr shell i nattmössan? Var ju bara någon dag sedan senaste anekdoten. Wagner håller nog kvoten
Ja fast om du ser under Wagners namn så står det att han är banned. Vet inte varför eftersom det inte står något i Varningar & Bannlysningstråden???
MrGerrard är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 08:12   #215
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Ja fast om du ser under Wagners namn så står det att han är banned. Vet inte varför eftersom det inte står något i Varningar & Bannlysningstråden???
Han har haft en tendens att skriva tillräckligt många offtopic inlägg. När de sedan spreds till tänkarhörnan och andra avdelningar vi försöker hålla seriöst så fick han sig en veckas semester för att bekanta sig med regelverket.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 08:29   #216
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Men vafan!?

Fast när jag tänker efter så var det ju kanske ett tag sen man läste något ontopic utanför offtopic från den mannen... Era Paragrafryttare
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10), zeke (+5)
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 01:17   #217
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

VÄRDELÖS OT TRÅD UTAN WAGGE!!!!
Min virre smakar blaskigt :(
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 08:29   #218
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Jag hoppas gubbfan lämnar en redig rapport om hur veckan i fångenskap har varit!

När är det muck förresten?

AVGÅ STYRELSEN!
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1)
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 20:07   #219
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Han har haft en tendens att skriva tillräckligt många offtopic inlägg. När de sedan spreds till tänkarhörnan och andra avdelningar vi försöker hålla seriöst så fick han sig en veckas semester för att bekanta sig med regelverket.
Svårt att bekanta sig med regelverket när man inte kommer åt att läsa det.

Citat:
När är det muck förresten?
20:00 var det sagt men det var lite problem med att få upp dörren.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
larzzon (+15), Analys (+34), SlimCharles (+1), Maijadona (+10), Soap (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 20:28   #220
 
Phibess avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 1
Standard

Välkommen ut då!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Phibes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 20:49   #221
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Svårt att bekanta sig med regelverket när man inte kommer åt att läsa det.



20:00 var det sagt men det var lite problem med att få upp dörren.
Klart du kommer åt att läsa det. https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules där har du det.
Bara logga ut och läsa
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 08:23   #222
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Var in på SO för en liten nostalgitripp, undrar om någon av dessa nick finns här idag?

Citat:
MrLucken
skrivet Sun January 06 2008 12:09
Om man nu är ute i god tid, lär väl behövas ca 3 månader, så att alla gamla rävar hinner logga in en gång på denna sida innan.
Vad sägs om att snickra ihop ett V75 system där rävarna..

Orvar Den Store
Pennybridge
Chief
Fredrik Elgh
Hoddle
Lobella
Jimmy
InaScot
Lobo
Lellen4
Court
nostra...
Och varför inte den gode Wagner?
...är med?

hade ju vart trevligt med en liten bong i Maj?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 09:27   #223
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Vill ha lite gamla historier om Kesak och SSP tiden, där man väntade in veckans kuponger med posten med stor nyfikenhet. Har du ingen gammal nostalgi lapp/kupong hemmaliggandens så vi får ta del av det? Har själv inget kvar av detta...

God Jul


Synd att man inte har sparat nån av de gamla kupongerna,hade ju varit kul idag!

Hade konto hos SSP minns jag och veckans lista kom på mån eller tis,tisdag har jag för mig,i brevlådan. Listan innehöll 60 matcher och oddsetlistan innehöll väl hälften på den tiden tror jag,så det var ju rena rama julaftonen att riva upp kuvertet.För att inte tala om alla spännande,exotiska matcher som fanns med!

Oddsen kunde man knappt fatta hur "bra" de var....Liverpool kunde man få 1.25 på hemma mot nåt bottenlag i engelska ligan(Liverpool var bland de bästa i europa på den här tiden,tro det eller ej..)

Oddset gav typ max 1.15 på samma match....kanske ska tillägga att jag knappt var tonåring på den här tiden

Listan skulle postas tillbaka senast torsdag och minimuminsats var 30 kr som kunde skickas med i kuvertet (Vi hade 10-sedlar i landet då)

Man kryssade helt enkelt i de spel man skulle ha i den förtryckta listan och fyllde i insatsen,typ gamla stryktipset.

Man kunde ringa in spelen också tror jag men det vågade jag aldrig,hade nog aldrig direkt några pengar där och vann man något tog jag ut det direkt

Några kompisar hade konto hos Kesak och där var minimum 50 kr per kuvert så det var uteslutet för mig

Hade man fått in nån fyrling eller nåt till minst 4ggr degen var man kung i plugget den veckan!

Minns också oktober/november 1986 när oddset introducerades i Sverige.
Kunna spela på vilka matcher man ville och resultat osv kändes ju så internationellt. Bundesliga sändes på lördagen då och det var ju spännande att se Stuttgart-Köln odds på slutresultat som skulle sändas den helgen blinka i gult på en brun skärm.

Dom första spelhörnorna jag minns var intryckta i nåt hörn eller nere i en mörk källare hos de kiosker som fått speltillstånd.Blev mycket hängande där i väntan på buss hem från skolan därefter...

Minns att jag satte en hockeytrippel till 35 ggr(2 kryss)första veckan oddset fanns,hade lika gärna kunnat vara 10 milj,så kändes det då

Kanske inte den introducering man skulle haft till spel...

Jag var(och är) inte riktigt på Wagners nivå riktigt som kanske märks..

Ber om ursäkt om jag blev långdragen och i fel tråd men blev lite nostalgisk när jag läste om SSP och Kesak!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 09:35   #224
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av SlimCharles Visa inlägg
Synd att man inte har sparat nån av de gamla kupongerna,hade ju varit kul idag!

Hade konto hos SSP minns jag och veckans lista kom på mån eller tis,tisdag har jag för mig,i brevlådan. Listan innehöll 60 matcher och oddsetlistan innehöll väl hälften på den tiden tror jag,så det var ju rena rama julaftonen att riva upp kuvertet.För att inte tala om alla spännande,exotiska matcher som fanns med!

Oddsen kunde man knappt fatta hur "bra" de var....Liverpool kunde man få 1.25 på hemma mot nåt bottenlag i engelska ligan(Liverpool var bland de bästa i europa på den här tiden,tro det eller ej..)

Oddset gav typ max 1.15 på samma match....kanske ska tillägga att jag knappt var tonåring på den här tiden

Listan skulle postas tillbaka senast torsdag och minimuminsats var 30 kr som kunde skickas med i kuvertet (Vi hade 10-sedlar i landet då)

Man kryssade helt enkelt i de spel man skulle ha i den förtryckta listan och fyllde i insatsen,typ gamla stryktipset.

Man kunde ringa in spelen också tror jag men det vågade jag aldrig,hade nog aldrig direkt några pengar där och vann man något tog jag ut det direkt

Några kompisar hade konto hos Kesak och där var minimum 50 kr per kuvert så det var uteslutet för mig

Hade man fått in nån fyrling eller nåt till minst 4ggr degen var man kung i plugget den veckan!

Minns också oktober/november 1986 när oddset introducerades i Sverige.
Kunna spela på vilka matcher man ville och resultat osv kändes ju så internationellt. Bundesliga sändes på lördagen då och det var ju spännande att se Stuttgart-Köln odds på slutresultat som skulle sändas den helgen blinka i gult på en brun skärm.

Dom första spelhörnorna jag minns var intryckta i nåt hörn eller nere i en mörk källare hos de kiosker som fått speltillstånd.Blev mycket hängande där i väntan på buss hem från skolan därefter...

Minns att jag satte en hockeytrippel till 35 ggr(2 kryss)första veckan oddset fanns,hade lika gärna kunnat vara 10 milj,så kändes det då

Kanske inte den introducering man skulle haft till spel...

Jag var(och är) inte riktigt på Wagners nivå riktigt som kanske märks..
Citat:
Ursprungligen postat av SlimCharles Visa inlägg
Ber om ursäkt om jag blev långdragen och i fel tråd men blev lite nostalgisk när jag läste om SSP och Kesak!
Ju längre det blir desto mer tid slår vi ihjäl och fel tråd finns det inget som heter i min värld.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 09:48   #225
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Var in på SO för en liten nostalgitripp, undrar om någon av dessa nick finns här idag?
Jag gjorde en sökning så slapp du.

https://www.sharps.se/forums/search.php?searchid=1976067

Sen finns det en Nostradamus med 2 inlägg så det är knappast gamle nostra. https://www.sharps.se/forums/search.php?searchid=1976069
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td