Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-14, 10:33   #481
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

När Mats Nyström nyss intervjuade Jimmie Åkesson så togs (såklart) spelandet upp. Då nämndes det att Jimmie hade OMSATT 500k. Det är med andra ord ingenting att hetsa upp sig över.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 10:34   #482
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Oberoende vad jag tycker om invandringen kan jag aldrig förstå hur man kan lägga en röst på SD med sitt partiprogram men framförallt ta risken att leva i ett land/landsting/kommun där invalda Sverigedemokrater är med och bestämmer.

Gång på gång har det visats att det inte är de skarpaste knivarna i lådan
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 10:36   #483
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Oberoende vad jag tycker om invandringen kan jag aldrig förstå hur man kan lägga en röst på SD med sitt partiprogram men framförallt ta risken att leva i ett land/landsting/kommun där invalda Sverigedemokrater är med och bestämmer.

Gång på gång har det visats att det inte är de skarpaste knivarna i lådan
Helt riktigt - för tittar man på vad motståndarsidan mönstrar för lag, så är ju SD totalt chanslösa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 10:59   #484
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Nu åker jag o röstar på SD.

Hoppas verkligen de blir tredje största parti. Lirat mitt Unibet-saldo på att de slår MP.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:00   #485
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Nu åker jag o röstar på SD.

Hoppas verkligen de blir tredje största parti. Lirat mitt Unibet-saldo på att de slår MP.
Ja det skall bli väldigt spännande och följa
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:21   #486
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Helt riktigt - för tittar man på vad motståndarsidan mönstrar för lag, så är ju SD totalt chanslösa
När en intellektuell gigant som Stefan Löfven börjar prata är det bara att ge upp direkt. En sådan knivskarp intelligens kan ju ingen SD-representant mäta sig med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), sskssk (+5)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:23   #487
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Hur många ggr har du röstat förut Flickepojken?
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:26   #488
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
När en intellektuell gigant som Stefan Löfven börjar prata är det bara att ge upp direkt. En sådan knivskarp intelligens kan ju ingen SD-representant mäta sig med.
Han är ju gammal industriarbetare så han går ju fetbort . Han kan inte fatta någonting enligt doob iaf. Anders Borg verkar vara jävligt seriös i sitt jobb om inte annat. Rätt skarp. Han är nog en analyserande spelare även han
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:40   #489
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Jag tror att många röstade på SD av misstag i förra valet, eftersom valsedlarna var förvånansvärt lika Socialdemokraternas.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:45   #490
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Jo så var det nog. Namnet är ju också väldigt likt. Båda slutar ju på Demokraterna. Tänkte nästan ge dig en men visst var det säkert många som missnöjesröstade utan någon tanke bakom.
Läste faktiskt att det var ganska många icke läskunniga invandrare som röstade på Sd istället för på sossarna för att det var ungefär samma färg på lapparna så visst har du en del rätt i detta.

Senast redigerad av draken den 2014-09-14 klockan 13:43.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 12:46   #491
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Nu går vi till vallokalen.
Som prästen sa, när han vigde oss: Den som är emot detta äktenskap talar nu. Knip annars käft i evigheter. Vad jag menar är att den som inte röstar nu skall inte gnälla de fyra kommande åren.
Denna dag skall vi utöva våra demokratiska rättigheter. Varje dag får vi fritt framföra våra åsikter. Fulsprit är en frisk fläkt med egna åsikter på denna sida. Nu verkar det som att han gått över gränsen och blivit "banned". Går det att få hälsa på honom i "häktet" och höra hans hästtips?
Vad ska man rösta på? Finns det något parti, som vill halvera antalet riksdagsledamöter mot bakgrund av att de viktigaste besluten överförts till EU? Annars röstar jag på det parti jag alltid gjort.
Hur ska man betta då? Lööf plockar många av fi:s sympatisörer nu när det gäller. c stiger - fi under 4%spärren. c återtar röster från mp.
s tappar till v och SD.
- många "vet ej" velar mellan alliansens partier. Idag bestämmer de sig och främst m går fram (vilket de gjort på valdagen i alla val de senaste 50 åren)
Slutresultatet blir att ingen sida får majoritet. fi utanför riksdagen. SD blir tungan på vågen.

För egen del hoppas jag, att politikerna lägger egen prestige åt sidan och samarbetar över gränserna om ett program för "Sveriges Bästa". Liksom sker i flera kommuner. Men det dröjer förstås tills vi upplever en allvarlig kris och bildar samlingsregering.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 13:05   #492
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Jag tror att många röstade på SD av misstag i förra valet, eftersom valsedlarna var förvånansvärt lika Socialdemokraternas.
Jag tror det var tvärtom. Eftersom dom som röstar på SD är White trash (stod så i Aftonbladet) boende på landsbygden och kör Epatraktor med bakåtvänd keps.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 13:45   #493
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag tror det var tvärtom. Eftersom dom som röstar på SD är White trash (stod så i Aftonbladet) boende på landsbygden och kör Epatraktor med bakåtvänd keps.
Och hänger på Sharps/Flashback.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2), Flickepojken (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 13:46   #494
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Något bolag som har odds på att Researchgruppen hänger ut Robust som SD-troll?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 14:11   #495
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Jag är en äkta Socialdemokrat och är stolt över det. Tyvärr så har vissa personer (t.ex. Göran Persson) förstört mycket inom partiet, men nu hoppas jag att Löfven får ordning på skutan igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td