Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-11, 11:37   #331
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jo, men hur många invandrare jobbar inom industrin, av de nya? Borde det inte vara fler etniska svenskar som jobbar där? Jo, självklart! Hur många jobbar som invandrare och när blev vaktmästare ett slitsamt jobb? Och även där torde det vara fler svenskar som jobbar...

Hehe jo det kan man fråga sig, men dom måste väl skriva något, är ju ett rätt så laddat ämne om man skall uttrycka sig milt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-11, 11:45   #332
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jo, men hur många invandrare jobbar inom industrin, av de nya? Borde det inte vara fler etniska svenskar som jobbar där? Jo, självklart! Hur många invandrare jobbar som vaktmästare och när blev detta ett slitsamt jobb? Och även där torde det vara fler svenskar som jobbar...

Just etniska svenskar är väl så sällsynta så de lär vara i minoritet inom alla yrkesgrupper?
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-11, 11:55   #333
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Ni inom SD borde prova på och jobba inom sjukvården en vecka. Torka lite skit och mata gamlingar, skulle nog göra gott för er, så att ni blev lite mer mänskliga.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-11, 12:11   #334
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard